abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 september 2025 @ 12:33:30 #126
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_218659624
Er wordt gesproken over TIA's en dergelijke. Maar Parkinson zou ik ook niet uitsluiten vanwege zijn dementerende geraaskal en ongecontroleerde loop.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 2 september 2025 @ 12:34:25 #127
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_218659632
Tja mij lijkt een forum juist een uitstekende plaats om te bediscussiëren “wat als”.

De levensverwachting van een gemiddelde Amerikaan is op dit moment 80. Mannen wat lager dan vrouwen. Dat maakt statistisch de kans dat Trump het einde niet haalt behoorlijk groot. Gecombineerd met recente zichtbare gezondheidsproblemen is het niet vreemd dat plotselinge afwezigheid, zeker gecombineerd met berichten van Vance dat hij “mocht het nodig zijn dan…” tot speculaties leidt.

Ik verwacht dat trump straks zelf zal verschijnen, maar kijk zeker niet verbaasd op wanneer dat niet zo is.

Verder zal het denk ik helaas weinig uitmaken, trump is een symptoom van een veel groter probleem wat met zijn verdwijning niet mee zal verdwijnen.
pi_218659635
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Die heb ik gemist :? .
Dat vind ik toch wel de topper van de afgelopen week :o

quote:
Trump claims leaders call him ‘The President of Europe’

Donald Trump has claimed that EU leaders have referred to him as the “president of Europe”.

Speaking to reporters in the Oval Office on Monday (25 August), the US president said that the title, which he said leaders “jokingly” bestowed upon him, was “an honour”.

He added: “I like Europe. And I like those people. They’re good people. They’re great leaders.”

His comments come a week after seven European leaders, known as the “coalition of the willing” which includes Sir Keir Starmer, joined Volodymyr Zelensky for talks with Trump in Washington, in an attempt to persuade the US president to maintain American support for Ukraine.
pi_218659652
Trumpie is gewoon net weer voldoende hersteld om een kort praatje te doen, gaat daar even staan om te zeggen dat Fake News Fake News is, dat zonder hem Chicago straks letterlijk niet meer bestaat, dat mensen zeggen dat hij waarschijnlijk 150 kan worden met zijn gezondheid en daarna is het voorbij.

Tot aan het onvermijdelijke overlijden natuurlijk, want iedereen ziet dat deze man op begint te raken. Of nouja, iedereen behalve de mensen die bij Biden expert waren in allerlei ouderdomsziekten maar dat nu even vergeten zijn.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 2 september 2025 @ 12:37:39 #130
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218659655
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:33 schreef Falco het volgende:
Er wordt gesproken over TIA's en dergelijke. Maar Parkinson zou ik ook niet uitsluiten vanwege zijn dementerende geraaskal en ongecontroleerde loop.
Parkinson ziet er heel anders uit. Aan z’n lopen zag ik ook niks bijzonders, vooral een vermoeide oude man.
Dat strooien met diagnoses. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218659657
Dubbel
pi_218659673
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:28 schreef nostra het volgende:

[..]
Heeft-ie nou een paardenstaart?
Foto's zijn altijd 2D en hij is nogal vadsig. Er loopt waarschijnlijk een dame naast hem.

Misschien deze dame (zie spiegelbeeld)

Men geeft online dat de onderste foto bewerkt is omdat de trap anders is. Kan. Maar het lijkt wel redelijk dezelfde. De tweede leuning zit er ook gewoon werkelijk. Verder lijkt het me niet bewerkingswaardig, want er gebeurt daar niet veel spannends.
pi_218659675
Person woman man camera tv
  dinsdag 2 september 2025 @ 12:40:06 #134
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_218659676
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:37 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Parkinson ziet er heel anders uit. Aan z’n lopen zag ik ook niks bijzonders, vooral een vermoeide oude man.
Dat strooien met diagnoses. :')
Oke, ik ben overtuigd. Dan zal ie wel een flinke TIA hebben gehad.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_218659740
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:22 schreef koemleit het volgende:

[..]
Dat valt echt wel mee. Veel mensen komen hier niet verder als "iets is er fishy" en dat stel je nu zelf ook.

De conclusies die alle kanten opgaan ben ik wel benieuwd naar? Welke bedoel je?
Hij heeft inmiddels een TIA gehad, is zwaar dement, heeft allerlei hart- en vaatziekten, mogelijk ligt hij al dagen dood te gaan of is hij het zelfs al en houden ze dat verzwegen zodat ze ondertussen nog allerlei zaken kunnen doorvoeren. Misschien is Vance zelfs al president inmiddels, maar houden ze dat ook verzwegen.

Ja het kan allemaal prima hoor. En hij zal niet gezond zijn, maar de gradaties waarin hij iets mankeert kun je echt weinig over zeggen op basis van de bekende informatie. Deze regering blinkt niet uit in transparantie, dus daar hoef je verder weinig van te verwachten. En Trump zelf heeft al jaren geen coherente zin uitgesproken, dus die aftakeling van de afgelopen maanden wekt daarin ook geen indruk dat er nu acuut iets significant veranderd is.

Wacht het gewoon even af. Dit is van eenzelfde sensatiezoekerij als alle conclusies die over Biden werden getrokken vanuit maga. Daar ben ik ook geen fan van. Hoe iemand voorkomt op bepaalde momenten wil niet altijd zeggen hoe de situatie werkelijk is. Maar goed, sensatiezoekerij zit in de mensheid en komt de afgelopen jaren toch al sterk naar voren in de samenlevingen. We zien het zelfs terug in politieke keuzes zoals die van Trump en bijvoorbeeld Brexit. Mensen willen de boel eens even lekker opgeschud zien worden. Zonder dat daarbij rekening wordt gehouden met consequenties.
pi_218659899
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:47 schreef Friggles het volgende:

[..]
Hij heeft inmiddels een TIA gehad, is zwaar dement, heeft allerlei hart- en vaatziekten, mogelijk ligt hij al dagen dood te gaan of is hij het zelfs al en houden ze dat verzwegen zodat ze ondertussen nog allerlei zaken kunnen doorvoeren. Misschien is Vance zelfs al president inmiddels, maar houden ze dat ook verzwegen.

Ja het kan allemaal prima hoor. En hij zal niet gezond zijn, maar de gradaties waarin hij iets mankeert kun je echt weinig over zeggen op basis van de bekende informatie. Deze regering blinkt niet uit in transparantie, dus daar hoef je verder weinig van te verwachten. En Trump zelf heeft al jaren geen coherente zin uitgesproken, dus die aftakeling van de afgelopen maanden wekt daarin ook geen indruk dat er nu acuut iets significant veranderd is.

Wacht het gewoon even af. Dit is van eenzelfde sensatiezoekerij als alle conclusies die over Biden werden getrokken vanuit maga. Daar ben ik ook geen fan van. Hoe iemand voorkomt op bepaalde momenten wil niet altijd zeggen hoe de situatie werkelijk is. Maar goed, sensatiezoekerij zit in de mensheid en komt de afgelopen jaren toch al sterk naar voren in de samenlevingen. We zien het zelfs terug in politieke keuzes zoals die van Trump en bijvoorbeeld Brexit. Mensen willen de boel eens even lekker opgeschud zien worden. Zonder dat daarbij rekening wordt gehouden met consequenties.
Wat er ook aan de hand is (als er iets aan de hand is), raar is het wel. Toen Trump net aan zijn tweede termijn begon werd er telkens gestrooid met "meest transparante regering ooit", maar daar is inmiddels weinig van over.

Als hij niet elke dag even FOX belde of elke avond TruthSocial vol plempte was het ook een stuk minder opgevallen.
  dinsdag 2 september 2025 @ 13:32:24 #137
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_218660090
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:34 schreef mcmlxiv het volgende:

De levensverwachting van een gemiddelde Amerikaan is op dit moment 80. Mannen wat lager dan vrouwen. Dat maakt statistisch de kans dat Trump het einde niet haalt behoorlijk groot.
De levensverwachting van baby's is 80 jaar. Een 80-jarige heeft een levensverwachting van 88 jaar.
CBS statline: https://opendata.cbs.nl/s(...)ed/table?fromstatweb
Géén kloon van tvlxd!
  dinsdag 2 september 2025 @ 13:52:09 #138
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218660256
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:32 schreef Montov het volgende:

[..]
De levensverwachting van baby's is 80 jaar. Een 80-jarige heeft een levensverwachting van 88 jaar.
CBS statline: https://opendata.cbs.nl/s(...)ed/table?fromstatweb
Pff 168 is wel erg oud.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_218661292

HIJ STOPT ER MEE :B :B :B :B :B :B

LATEN WE HET HOPEN
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 2 september 2025 @ 16:32:55 #140
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_218661485
Deze live-rottende narcist zal nooit zeggen dat hij ermee stopt...of dat hij ziek is...of dat het hem niet meer lukt oid.

Reken op een mededeling in de trant van:

*We gaan Venezuela aanvallen
*Rudy krijgt pre-mortem een Medaille
*zie je wel dat ik niet in die 1% van de vrijgegeven Epstein-files sta! Never heard of the guy, hurr durr...
*Ik trek alle hulp uit Oekraïne en bouw een Trump Toren in Omyakon.
* DJTjr wordt de nieuwe vice-president
*Ik ga een kinderboek schrijven

Zoiets..en natuurlijk verzorgd inclusief bazelend gemompel over dat hij de beste is, 2020 gestolen is, Russia Hoax, Windmills, Tarriffs voor Duckstad en het is allemaal Joe Biden's Fault
pi_218661623
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 16:32 schreef GarlandBriggs het volgende:
Deze live-rottende narcist zal nooit zeggen dat hij ermee stopt...of dat hij ziek is...of dat het hem niet meer lukt oid.

*zie je wel dat ik niet in die 1% van de vrijgegeven Epstein-files sta! Never heard of the guy, hurr durr...

Zoiets..en natuurlijk verzorgd inclusief bazelend gemompel over dat hij de beste is, 2020 gestolen is, Russia Hoax, Windmills, Tarriffs voor Duckstad en het is allemaal Joe Biden's Fault
je zou weles gelijk kunnen hebben maar dat is ook niet zo moeilijk te voorspellen in het geval van trump
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_218661674
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 16:32 schreef GarlandBriggs het volgende:

Nope, iets veel groters en belangrijker!

twitter
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_218661722
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 16:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

[ x ]
Misschien hoopt hij zo de Nobel War Price te krijgen.
pi_218661851
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 16:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

[ x ]
w/
pi_218661853
Maar hoe gaat dat nu de prijs van eieren omlaag brengen? Die krengen kosten nu nog steeds bij $7 voor 18.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_218661883
I don't care if Dump announces that he died and was replaced by a body double or abducted by aliens.

I JUST WANT TO KNOW WHAT IS IN THE EPSTEIN FILES!!!

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lxufnb2hl227

Hij heeft in ieder geval weer bereikt dat de hele wereld aan zijn lippen hangt...de meester-manipulator.
pi_218661945
Volgens deze rechter zijn ook Trump's troepen in LA onwettig.

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lxu7lz6od22j

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 2 september 2025 @ 19:38:24 #149
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_218662912
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:23 schreef la_perle_rouge het volgende:
Moving the space force?
Nuke Woke Kepler!
  dinsdag 2 september 2025 @ 19:41:55 #150
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218662961
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:23 schreef la_perle_rouge het volgende:
Moving the space force?
To intercept the alien fleet hidden behind 3i/Atlas 😱😱😱
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')