Toch wel bijzonder hoe de "meest transparante regering ooit" heel erg lijkt op het Kremlin. Waar we van grote afstand speculeren over de gezondheid van de grote leider.quote:Op maandag 1 september 2025 22:13 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Trump oogt behoorlijk verrot. Vorige week vond ik al dat gespeculeer nogal lachwekkend, maar het lijkt erop dat er echt iets mis is met hem.
Vooral het feit dat meneer de mega-narcist al een week niet de pers heeft aan lopen lullen is een teken aan de wand.
Ja dat gaat met dode/kasplant Trump nog een leuke worden. Als hij neervalt gaat een groot deel van de achterban niet geloven dat het natuurlijk ging. Gaat Vance ze een stuk vlees toewerpen om ze aan zijn kant te krijgen?quote:
Groenland wordt hernoemd naar Ijsland, want het was toch wel irritant dat het meeste v/h land ijs is. Als gevolg daarvan wil Trump nu Ijsland hebben, want dat moet wel groen zijn dan. Hij is tenslotte ook al de president van Europa, dus kleine stap.quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:23 schreef la_perle_rouge het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lxt5yo4vgc2l
No idea what this Oval Office announcement is.
Could be resigning
Could be apologizing because Stephen Miller molted all over the Residence and someone caught staff dumping the exuviae out of the window
Could be clarifying that tariff revenue is really eleventy three trillion
Vance neemt tijdelijk het stokje over?quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:23 schreef la_perle_rouge het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lxt5yo4vgc2l
No idea what this Oval Office announcement is.
Could be resigning
Could be apologizing because Stephen Miller molted all over the Residence and someone caught staff dumping the exuviae out of the window
Could be clarifying that tariff revenue is really eleventy three trillion
Ik vind dit wel een plausibele uitleg (had ik ook gepost in vorige topic):quote:Op dinsdag 2 september 2025 00:08 schreef agter het volgende:
[..]
Enig idee wat er zou kunnen zijn, wat zijn de meest genoemde geruchten?
Zul je zien dat Trump straks zijn dood in scène zet als afleiding voor de Epstein files.quote:
We weten het gewoon niet. De komende dagen zal meer duidelijk worden, voor hetzelfde geld is hij moe en even van zijn vakantie aan het genieten.quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een plausibele uitleg (had ik ook gepost in vorige topic):
[ x ]
Dat is ook door mn hoofd gegaan.quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder hoe de "meest transparante regering ooit" heel erg lijkt op het Kremlin. Waar we van grote afstand speculeren over de gezondheid van de grote leider.
Die komen wel zodra officieel vaststaat wat er aan de hand is.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:01 schreef Glazenmaker het volgende:
Dat Amerikaanse staatsmedia dit nog niet hebben opgepakt snap ik nog. Waarom staan er nog geen speculaties in Europese media?
Is er toch nog hoop. “The American Dream” is de grootste scam uit de Amerikaanse geschiedenis.quote:
Normale media probeert zoveel mogelijk niet aan speculaties te doen dit in tegenstelling tot de schreeuwende sociale media en normaliter fox en co zou een wild gerucht iets met democraten betreffen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:01 schreef Glazenmaker het volgende:
Dat Amerikaanse staatsmedia dit nog niet hebben opgepakt snap ik nog. Waarom staan er nog geen speculaties in Europese media?
Ondertussen mag je toch wel minstens de mededeling doen dat het zeer ongebruikelijk is dat Trump zich aan het verbergen is.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Normale media probeert zoveel mogelijk niet aan speculaties te doen dit in tegenstelling tot de schreeuwende sociale media en normaliter fox en co zou een wild gerucht iets met democraten betreffen.
Ik denk het niet want dictators doen er alles aan om juist niet zwak en sterfelijk over te komen. Die speculatie is de onbedoelde bijwerking van altijd maar zelf het nieuws te willen bepalen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:04 schreef koemleit het volgende:
[..]
Dat is ook door mn hoofd gegaan.
Zou dit een set up zijn? Want speculaties over de gezondheid van een Dictator hoort er altijd bij.
Ik vond die laatste bijeenkomst waarbij misselijkmakend veel stroop gesmeerd werd wel veel weghebben van lovende begrafenistoespraken bij leven, een soort generale repetitie.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:25 schreef VoMy het volgende:
De troepiaals zijn nog niet rouwend om de grote leider gezien, dus Trump zal nog wel leven.
De waarschijnlijke samenvatting:quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:19 schreef Momo het volgende:
Er is een persmoment 14:00 lokale tijd, dat is 20:00 hier.
Ik denk dat het best waarschijnlijk is dat hij ziek was of een medisch probleem had. Maar dat hoeft niet te betekenen dat iemand met 1 been in het graf staat. Hij gaat het natuurlijk nooit toegeven, is hij veel te trots voor.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:27 schreef MissButterflyy het volgende:
Zag nog een foto van hem met het witte petje en daar zag je z’n haren wel en stond z’n gezicht normaal.
Op X gaan ze helemaal los dat hij zo anders uitziet maar het is gewoon een beroerde foto.
Denk dat er dus weinig aan de hand is.
Dit. Het kan ook zijn dat ie een goede griep te pakken had. Maar zelfs dat zal ie niet toegeven. Terwijl bij een normale president dat gewoon gecommuniceerd zou worden. "President is ziek, ligt in bed hopelijk over een paar dagen terug in de running".quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat het best waarschijnlijk is dat hij ziek was of een medisch probleem had. Maar dat hoeft niet te betekenen dat iemand met 1 been in het graf staat. Hij gaat het natuurlijk nooit toegeven, is hij veel te trots voor.
Ja dan gaat ie spreken.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:19 schreef Momo het volgende:
Er is een persmoment 14:00 lokale tijd, dat is 20:00 hier.
Het zou wat zijn wanneer daar opeens Vance staat.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja dan gaat ie spreken.
Maar nu hebben mensen t weer over dat er in die pers briefing niet Trump staat, maar 'the president'.
Achja, het is waarschijnlijk vooral een hoop wensdenken.
Ik denk dat ie misschien ff ziek was maar straks komt ie weer vrolijk tevoorschijn en weet ie precies wie er volgens hem leugens over hem verspreidde.
Welke leugens heb je voorbij zien komen?quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja dan gaat ie spreken.
Maar nu hebben mensen t weer over dat er in die pers briefing niet Trump staat, maar 'the president'.
Achja, het is waarschijnlijk vooral een hoop wensdenken.
Ik denk dat ie misschien ff ziek was maar straks komt ie weer vrolijk tevoorschijn en weet ie precies wie er volgens hem leugens over hem verspreidde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |