SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'![]()
Er de tijd voor nemen is een goeie. Wij zijn naar meerdere adresjes gegaan om te vergelijken. En wat wij fijn vonden is dat ze tips en goeie ideeën opperen en niet alleen doen wat de klant wil. En nog een tip: een simpele buitendouche aanschaffen en de slang binnen aansluiten, zodat je warm kunt doesjen buiten. Als de buren niet kunnen gluren tenminstequote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:13 schreef Arizona het volgende: [..] Oh ja, de badkamer, die willen wij ook al jaren aanpakken. Maar we weten niet goed door wie
en we nemen de tijd er ook maar niet voor om het goed uit te zoeken.
Jaquote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De TT van het vorige topic had wel herhaald kunnen worden.
Wat vervelend dat je je nu zo voelt en je was zo enthousiast over je nieuwe huis.
Maar inderdaad wat je zelf al zegt. Eerst zorgen dat het je eigen huis gaat worden.
Ik hoop het!quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het gaat goedkomen hoorJe huis wordt uiteindelijk vast een thuis
ik herken het wel een beetje hoor. Ik woon hier inmiddels 4 jaar en nog steeds is nog niet alles afgerond (iets met verborgen gebreken) en natuurlijk de shit van anderhalf jaar geleden met het water in het souterrain. Ik wil gewoon graag dat het een keertje gewoon klaar is en ik kan genieten van mijn huis.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:25 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik voel me ook zo ondankbaar. Heb ik het huis dat ik wilde, is het weer niet goed![]()
*gooit er nog een Valdispert strong in
Wat vervelend zeg! Hebben jullie daar nog werk van gemaakt?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:39 schreef Troel het volgende:
[..]
ik herken het wel een beetje hoor. Ik woon hier inmiddels 4 jaar en nog steeds is nog niet alles afgerond (iets met verborgen gebreken) en natuurlijk de shit van anderhalf jaar geleden met het water in het souterrain. Ik wil gewoon graag dat het een keertje gewoon klaar is en ik kan genieten van mijn huis.
Lastige situatie. Maar dat schuldgevoel is ook weer niet terecht en daarmee maak je het onnodig erger voor jezelf. De feiten zijn gewoon dat je een nieuw huis hebt en je daar nog niet zo thuis voelt. Dat is heel menselijk en je bent daarin echt niet de eerste.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:25 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik voel me ook zo ondankbaar. Heb ik het huis dat ik wilde, is het weer niet goed![]()
*gooit er nog een Valdispert strong in
Nou, precies dit dus voor een deel. Het souterrain is inmiddels bijna geheel gerenoveerd, maar de rompslomp erom heen met de provincie enzo nog echt niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wat vervelend zeg! Hebben jullie daar nog werk van gemaakt?
Bij ons is het dak (en wat kleinere dingen) niet goed (en het huis is 4 jaar oud), maar de vorige eigenaar wil niks. Nu ligt het bij de advocaat en wordt het waarschijnlijk een rechtszaak.
Gelukkig hebben we een rechtsbijstandsverzekering.
Ik heb nu nog even de energie en motivatie niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Lastige situatie. Maar dat schuldgevoel is ook weer niet terecht en daarmee maak je het onnodig erger voor jezelf. De feiten zijn gewoon dat je een nieuw huis hebt en je daar nog niet zo thuis voelt. Dat is heel menselijk en je bent daarin echt niet de eerste.
Op Funda rondzoeken is misschien niet de beste aanpak om je sneller thuis te gaan voelen. Wat zijn dingen die je wél oprecht fijn vindt aan je nieuwe plek? Welke ruimtes zou je nog op andere manieren kunnen gebruiken om dingen te doen die in je vorige huis wellicht niet konden?
Maar hebben jullie de vorige eigenaar aangesproken op de gebreken?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, precies dit dus voor een deel. Het souterrain is inmiddels bijna geheel gerenoveerd, maar de rompslomp erom heen met de provincie enzo nog echt niet.
Ja, maar voordat t bij een rechter ligt...quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Maar hebben jullie de vorige eigenaar aangesproken op de gebreken?
Oh, die wilde dus ook niet meewerken?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar voordat t bij een rechter ligt...
Lekker. Kan je vanmiddag lekker Tour kijken. Ik moet een hele dag, maar ik heb bijna al mijn werk al bijgewerkt.quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:23 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Heerlijk, vandaag mijn parttimedag.
Dan kun jij dus ook Tour kijkenquote:Op woensdag 16 juli 2025 08:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker. Kan je vanmiddag lekker Tour kijken. Ik moet een hele dag, maar ik heb bijna al mijn werk al bijgewerkt.
Verstandig. De buien en zon wisselen elkaar vrij rap af.quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:52 schreef Arizona het volgende:
Ik zou zelf vandaag een fietstocht gaan maken, maar gezien het weer gaan we een andere keer
Nopequote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:15 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oh, die wilde dus ook niet meewerken?
Viel het mee?quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Nope
En goedemorgen, de eerste afspraak bij de tandarts zit er al weer op!
Heerlijkquote:Op woensdag 16 juli 2025 08:23 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Heerlijk, vandaag mijn parttimedag.
Ja zeker, want geen wortelkanaalbehandeling omdat er nog steeds wel gevoel in mijn tanden zit, ook al komt het vertraagd op gang. Bij de eerstvolgende gewone controle gaan we dus gewoon nog een keer kijken, want zolang er gevoel zit is die behandeling niet nodig!quote:
Maar gaat het specifiek om dit huis dat niet fijn voelt, of überhaupt dat het een nieuw huis is dat niet fijn voelt? Want als het dat tweede is, is nog een keer verhuizen misschien ook niet de oplossing?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:17 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb nu nog even de energie en motivatie niet.
We willen nog een tuinhuis, dus misschien gaan we daar binnenkort voor kijken.
Ondertussen ontspanning en afleiding zoeken.
Zeg dat wel, ik was net bij de supermarkt en Björn zat op zijn knieën voor me en zei Goedemiddag!quote:
Tja, updates kun je moeilijk tegengaan. Gelukkig was er iets anders te doenquote:Op woensdag 16 juli 2025 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb me toch nog tot iets na vieren kunnen vermaken op het werk. Toen kreeg ik een melding dat mijn werklaptop een update wil uitvoeren. Nu de Tour maar opgezet dan.
Updatesquote:Op woensdag 16 juli 2025 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb me toch nog tot iets na vieren kunnen vermaken op het werk. Toen kreeg ik een melding dat mijn werklaptop een update wil uitvoeren. Nu de Tour maar opgezet dan.
Alleen 's ochtends regen. Daarna niet meer.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:35 schreef BillDauterive het volgende:
Het zou niet meer regenen, maar komt nu nog steeds met bakken uit de hemel. Wat een verschrikkelijk weer vandaag.
En dan zul je zien dat Luctor en ESF1gamer nergens last van hebben gehad.
Hier heeft het de hele middag af en aan geregend, niks aanquote:Op woensdag 16 juli 2025 16:35 schreef BillDauterive het volgende:
Het zou niet meer regenen, maar komt nu nog steeds met bakken uit de hemel. Wat een verschrikkelijk weer vandaag.
quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen 's ochtends regen. Daarna niet meer.
Vast wel.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:03 schreef AgnesGru het volgende:
Hopelijk gaat hln.be weer leveren vandaag.
Hier in Grunn heeft het ook maar in de ochtend geregendquote:Op woensdag 16 juli 2025 16:35 schreef BillDauterive het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:02 schreef zorro28 het volgende:
Wij hadden vroeger kipjes en die waren ook totaal niet onder de indruk van onze kat. Sprong hij weer eens de ren in, kwam de kleinste kip, die de baas was, op hem afgerend en hij dook wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:02 schreef zorro28 het volgende:
Zo erg is dat toch ook weer niet dat je het in een spoiler moet zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms is het beter om conflicten te vermijden.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Valt tegen tot nu toe, ze zijn veel te redelijkquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:03 schreef AgnesGru het volgende:
Hopelijk gaat hln.be weer leveren vandaag.
Pyroquote:Op woensdag 16 juli 2025 19:30 schreef Hamlapjes het volgende:
Tomorrowland heeft soort van een probleempje, zalmazegguh
[ afbeelding ]
Inmiddels afgelast las ik ergens tussen reacties op feesboekquote:Op woensdag 16 juli 2025 19:30 schreef Hamlapjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, wat moet je anders. Wat verschrikkelijk zeg...quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:52 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Inmiddels afgelast las ik ergens tussen reacties op feesboek
Ik heb daar tot nu alleen overduidelijk neppe bronnen van gezien. Onze vrienden van HLN hebben ook een liveblog lopen, daar wordt er ook nog geen melding van gemaakt. Maar goed, dit is wel een vrij... penibele situatiequote:Op woensdag 16 juli 2025 19:52 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Inmiddels afgelast las ik ergens tussen reacties op feesboek
Er zijn nog wel meerdere podia, maar die zijn te klein vrees ik om dit op te vangen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, wat moet je anders. Wat verschrikkelijk zeg...
Ach wat sneu. Tomorrowland is een van de weinige evenementen dat België wereldwijd goed op de kaart zet.quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:30 schreef Hamlapjes het volgende:
[ afbeelding ]
Het is meer dat ik het vertrouwde en veilige, geborgene van mijn oude huis mis. Ik vond het fijn om naar huis te gaan/thuis te zijn. Dat heb ik nu niet meer. Het is net alsof ik geen thuis meer heb en bij iemand anders woon/op visite ben.quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar gaat het specifiek om dit huis dat niet fijn voelt, of überhaupt dat het een nieuw huis is dat niet fijn voelt? Want als het dat tweede is, is nog een keer verhuizen misschien ook niet de oplossing?
En wonen Sjors jr en Sjorsjina nog thuis? Want dit is meeegaaaveel invullen, misschien is dat niet wat er aan de hand isMaar als zij niet meer (helemaal) zijn meeverhuisd kan ik me daar ook nog een legenestsyndroomheimwee-achtige-situatie (goed scrabblewoord
) in voorstellen. Je hoort dat andersom ook vaak, dat ouders gaan verhuizen en dat kinderen daardoor het idee hebben er niet meer bij te horen.
Oh wauwquote:Op woensdag 16 juli 2025 12:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zeg dat wel, ik was net bij de supermarkt en Björn zat op zijn knieën voor me en zei Goedemiddag!
(Het was nog ochtend maar dat vergeef ik hem)
Dit lijkt me toch nog een stuk ernstiger probleem dan het ESF van 2020.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:03 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik heb daar tot nu alleen overduidelijk neppe bronnen van gezien. Onze vrienden van HLN hebben ook een liveblog lopen, daar wordt er ook nog geen melding van gemaakt. Maar goed, dit is wel een vrij... penibele situatie
Was een screenshot van een statement. Maar blijkt dus inderdaad nep te zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:03 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik heb daar tot nu alleen overduidelijk neppe bronnen van gezien. Onze vrienden van HLN hebben ook een liveblog lopen, daar wordt er ook nog geen melding van gemaakt. Maar goed, dit is wel een vrij... penibele situatie
Nog even wachten Luctor. Nog 7 maanden en dan is Sanremo weer op de buis. Maar mooi dat je zo enthousiast bentquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nog even wachten Luctor. Nog 7 maanden en dan is Sanremo weer op de buis. Maar mooi dat je zo enthousiast bent
Naar de penalty van Hegerberg, gok ik zomaar.quote:
Oh excuusquote:
Joe misschien? Die willen nog wel eens oude ESF klassiekers draaien. Ik heb daar ooit Gente di Mare gehoord.quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:00 schreef Cyan9 het volgende:
Ik hoorde dit nummer vanmiddag in de wachtkamer van m'n werk. Geen idee welk radiostation het was, maar dit was wel heel erg onverwacht. Wel leuk.
Bekijk deze YouTube-video
Oh ja haha dat is altijd wel lachen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Naar de penalty van Hegerberg, gok ik zomaar.
Ja idd, nu al een echte klassieker.quote:
Haha ja je weet wát er gaat gebeuren, en dan gebeurt en dan lig je tóch weer in een deukquote:Op woensdag 16 juli 2025 23:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja idd, nu al een echte klassieker.
Dat was idd een goeie fik. Damn.quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:30 schreef Hamlapjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik werk juist eerst thuis (ivm werkzaamheden waardoor op kantoor de stroom kan uitvallen) en aan het eind van de middag ga ik nog wel die kant op voor een etentje.quote:Op donderdag 17 juli 2025 06:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag naar kantoor tot 15 uur. En mean snel naar huis voor de Tour.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:33 schreef NailQueen het volgende:
Mijn oog is ontstoken. Vanochtend al kokend heet water laten afkoelen en met een washandje erover heen gegaan maar het is nog niet weg. En dan zit ik ook nog de hele dag achter een scherm
Het wordt langzaam beter maar het lijkt net alsof ik hard heb moeten huilenquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Dat is balen. Eigenlijk zou je nu moeten gaan liggen met een doekje over je oog.
Fijn dat het beter aan het worden is.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het wordt langzaam beter maar het lijkt net alsof ik hard heb moeten huilen
Heb je de variant dat het wit van je oog roze wordt en dat het af en toe voelt alsof er een zandkorrel in je oog zit?quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:33 schreef NailQueen het volgende:
Mijn oog is ontstoken. Vanochtend al kokend heet water laten afkoelen en met een washandje erover heen gegaan maar het is nog niet weg. En dan zit ik ook nog de hele dag achter een scherm
Het voelt erg droog en jeukerig. Ik denk dat ik in mijn slaap gewoon een paar keer gewreven heb.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je de variant dat het wit van je oog roze wordt en dat het af en toe voelt alsof er een zandkorrel in je oog zit?
Hopelijk zat er geen boete op je ingeleverde bloed.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:24 schreef H_T het volgende:
Weer eens wat bloed gedoneerd vanochtendEn dan blijkt dat de bloedbank daar toch andere vragen over stelt dan de bibliotheek
Een zonnebril kan eventueel helpen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het voelt erg droog en jeukerig. Ik denk dat ik in mijn slaap gewoon een paar keer gewreven heb.
Als ik met een zonnebril op kantoor zit moet ik iedereen gaan overtuigen dat ik echt geen kater hebquote:
Nu denken ze dat je liefdesverdriet hebtquote:Op donderdag 17 juli 2025 12:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als ik met een zonnebril op kantoor zit moet ik iedereen gaan overtuigen dat ik echt geen kater heb
Irritant zo'n ontstoken oogquote:
Klinkt alsof jij hier ervaring mee hebt.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:30 schreef BillDauterive het volgende:
Ooglapje? Als je een paar keer piratengeluidjes maakt, dan blijft iedereen uit je buurt en hoef je ook niets uit te leggen.
Ja stom, dat is niet echt een lekkere reden dan om te verhuizenquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:29 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het is meer dat ik het vertrouwde en veilige, geborgene van mijn oude huis mis. Ik vond het fijn om naar huis te gaan/thuis te zijn. Dat heb ik nu niet meer. Het is net alsof ik geen thuis meer heb en bij iemand anders woon/op visite ben.
Het oude huis was top, we zijn weggegaan vanwege de overlast van de trainingsvelden van de Graafschap achter ons huis. Als die er niet was geweest, waren we nooit verhuisd.
Het nieuwe huis is fijn en heeft voordelen, maar ook nadelen. We zitten verder van het centrum af en dat mis ik ook![]()
Ik heb zo’n verhuizing en mijn heimwee enorm onderschat.
quote:Sjorsjina en meneer Sjors jr wonen nog thuis gelukkig. Anders was ik gillend gek geworden
Ik weet dat ik geduld moet hebben en niet meteen weer moet gaan Funda’enquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja stom, dat is niet echt een lekkere reden dan om te verhuizenMaar dit klinkt hopelijk ook wel een beetje als 'uitzitten'? Denk dat het huis gewoon nog een beetje jullie ziel moet krijgen, dat je daar gewoon geduld (hoe stom ook
) voor moet hebben.
Ik had heeel erg hetzelfde met mijn vorige werk, bij het werk daarvoor was ik weggegaan met een VSO dus niet geheel vrijwillig zeg maarEn heb achteraf toen ook te snel misschien de nieuwe baan aangenomen, had best wat meer eisen mogen stellen achteraf.
Maar achteraf, toen ik dit voorjaar na bijna twee jaar daar wegging vond ik het uiteindelijk toch wel moeilijkHeeft denk ik wel een paar maanden geduurd toen voor ik het een beetje geaccepteerd had
![]()
Bij mijn huidige werk (maar dat voelde meer 'zelfgekozen') heb ik er niet zo'n last van, maar wel een beetje imposter syndrome
![]()
En gewoon dat de vanzelfsprekendheid van dingen er nog niet is, zoals met wie je gaat lunchen etc, dat mis ik ook heeel erg altijd
[..]![]()
Gezellig
You make this vooral about you hoor girlquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:53 schreef Meke het volgende:
Dat was wel een lekkere 'how can I make this about me' trouwens hahaha
Dan valt het misschien meequote:Op donderdag 17 juli 2025 12:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het voelt erg droog en jeukerig. Ik denk dat ik in mijn slaap gewoon een paar keer gewreven heb.
Ik mocht een roze koek aan het eind, dus ik denk dat het allemaal wel goed zitquote:Op donderdag 17 juli 2025 12:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hopelijk zat er geen boete op je ingeleverde bloed.
Stuk beter als ze denken dat je zit te tukken natuurlijkquote:
We moeten het van dag tot dag gaan bekijken zeiden de commentatoren net.quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:46 schreef Strani het volgende:
Zo zie je maar, een Tour de France die heel saai leek te gaan worden, wordt nu nóg saaier dan al verwacht!
Ja, dit is niet leuk op deze manier.quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:46 schreef Strani het volgende:
Zo zie je maar, een Tour de France die heel saai leek te gaan worden, wordt nu nóg saaier dan al verwacht!
Sneller dan Armstrong naar boven op die laatste berg.quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
We moeten het van dag tot dag gaan bekijken zeiden de commentatoren net.
Maar dit is toch wel de knock out voor Jonas en Remco en de rest.
Tot nu toe was het bijzonder vermakelijkquote:Op donderdag 17 juli 2025 17:46 schreef Strani het volgende:
Na morgen zelfs nog saaier.quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:46 schreef Strani het volgende:
Ja, kwestie van smaak ook natuurlijk maar voor een echt leuke Tour is het voor mij noodzakelijk dat de strijd om het Geel spannend isquote:Op donderdag 17 juli 2025 18:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tot nu toe was het bijzonder vermakelijk![]()
Maar goed, het geel is nu wel gespeeld.
Dat was het in de geschiedenis maar heel af en toe natuurlijk. Uiteindelijk kijk je de Tour toch voor allerlei dingen, waaronder de gele trui.quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, kwestie van smaak ook natuurlijk maar voor een echt leuke Tour is het voor mij noodzakelijk dat de strijd om het Geel spannend is
Nee Fredquote:Op donderdag 17 juli 2025 18:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was het in de geschiedenis maar heel af en toe natuurlijk. Uiteindelijk kijk je de Tour toch voor allerlei dingen, waaronder de gele trui.
Nou ja, die gozer in de gele trui wint elk jaar, dus dan heb je steeds iets te juichenquote:Op donderdag 17 juli 2025 18:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee FredIk kijk uitsluitend voor de gele trui
Moeder zijn is écht het dankbaarste beroep ter wereld hè.quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:23 schreef NailQueen het volgende:
In het ergste geval wil mijn moeder vast wel mee
Pogacar is vandaag weer naar de finish gereden terwijl de rest nog aan de start stond. Dus Vingegaard en Evenepoel moeten nu zo'n zestien uur goedmaken op de Sloveen.quote:
Knap hoor, zet m op!quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:57 schreef molloot200 het volgende:
Korte updateeee
Ik zit er nog steeds in! Dinsdag was prima maar wel een beetje ver (dat is ook 53 kilometer, de leugenaars!).
Woensdag was vreselijk met al die stortbuien, zompige sokken, natte schoenen, alles vies. Dat zorgde ook voor minder publiek en sowieso vind ik de route van de woensdag het minst tof. Ik was kapot.
Vandaag was fantastisch! Eigenlijk geen last van mijn voeten of benen. Ik vind het ergste de vermoeidheid. 4 dagen lang mijn wekker om half 3 kickt helemaal in. Pfffff. Nog maar 1 keer en dan blijf ik zaterdag de hele dag in bed liggen. Bij wijze van spreke dan
Whaha gaaf!quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:23 schreef NailQueen het volgende:
Ik zag dat er nog laatste kaartjes zijn vrijgekomen voor de K3 reünie in Ahoy. En fuck it, ik heb 2 kaartjes besteldWant ik weet dat ik spijt van ga krijgen als ik het niet doe. Ik kijk wel even wie er met mij meegaat. In het ergste geval wil mijn moeder vast wel mee
Goedzo Mollie, lekker bezigquote:Op donderdag 17 juli 2025 19:57 schreef molloot200 het volgende:
Korte updateeee
Ik zit er nog steeds in! Dinsdag was prima maar wel een beetje ver (dat is ook 53 kilometer, de leugenaars!).
Woensdag was vreselijk met al die stortbuien, zompige sokken, natte schoenen, alles vies. Dat zorgde ook voor minder publiek en sowieso vind ik de route van de woensdag het minst tof. Ik was kapot.
Vandaag was fantastisch! Eigenlijk geen last van mijn voeten of benen. Ik vind het ergste de vermoeidheid. 4 dagen lang mijn wekker om half 3 kickt helemaal in. Pfffff. Nog maar 1 keer en dan blijf ik zaterdag de hele dag in bed liggen. Bij wijze van spreke dan
Ik neem haar al mee naar het Grote Songfestivalfeest, Douwe Bob en Son Mieuxquote:Op donderdag 17 juli 2025 19:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Moeder zijn is écht het dankbaarste beroep ter wereld hè.
Ik zou eens kijken of @Luctor.et.Emergo met je mee wilt.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik neem haar al mee naar het Grote Songfestivalfeest, Douwe Bob en Son Mieux
Het songfestivalfeest is ons jaarlijks uitje maar Douwe Bob en Son Mieux zijn hier in de buurt. Rotterdam is voor haar wat ver reizen. Daarom heeft ze liever dat ik eerst kijk of ik een vriend/vriendin kan meenemen. Mocht dat niet lukken dan gaat ze graag mee
Ik ga ook met mijn dochter naar K3quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik neem haar al mee naar het Grote Songfestivalfeest, Douwe Bob en Son Mieux
Het songfestivalfeest is ons jaarlijks uitje maar Douwe Bob en Son Mieux zijn hier in de buurt. Rotterdam is voor haar wat ver reizen. Daarom heeft ze liever dat ik eerst kijk of ik een vriend/vriendin kan meenemen. Mocht dat niet lukken dan gaat ze graag mee
Wie wordt nummer 2 is nu dus de vraagquote:Op donderdag 17 juli 2025 19:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Pogacar is vandaag weer naar de finish gereden terwijl de rest nog aan de start stond. Dus Vingegaard en Evenepoel moeten nu zo'n zestien uur goedmaken op de Sloveen.
Ze is vroeger ook 3x meegeweest. Nu 20 jaar later wil ze vast nog wel een keerquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga ook met mijn dochter naar K3![]()
Moeders doen dat graag hoor voor en met hun dochters
Alle rondes waar Pogacar aan meedoet, worden doodsaai. Hij is zo bizar veel beter dan de rest.quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Pogacar is vandaag weer naar de finish gereden terwijl de rest nog aan de start stond. Dus Vingegaard en Evenepoel moeten nu zo'n zestien uur goedmaken op de Sloveen.
Jullie kunnen misschien ook een deel van die bos bloemen tussen de spaken van Pogacar gooien?quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:13 schreef Fred_B het volgende:
@:strani wij gaan morgenochtend 20 meter na de start langs het Vierdaagse-parcours staan om Molloot die enorme bos bloemen te geven om hem te belonen toch?
Dat is niet boeiendquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wie wordt nummer 2 is nu dus de vraag
Ik kijk gewoon nietquote:
SV Losser uit is altijd een pittig potje hoor. Het kan spoken aan de Bookholtlaan!quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Alle rondes waar Pogacar aan meedoet, worden doodsaai. Hij is zo bizar veel beter dan de rest.
Het is een beetje Ajax versus het vierde elftal van SV Losser. Niet de vraag of hij wint, maar met hoeveel overmacht.
Wij zijn trots op je Molletjequote:Op donderdag 17 juli 2025 19:57 schreef molloot200 het volgende:
Korte updateeee
Ach, zo was het ooit met Armstrong ook. Het houdt vanzelf een keer op.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Alle rondes waar Pogacar aan meedoet, worden doodsaai. Hij is zo bizar veel beter dan de rest.
Het is een beetje Ajax versus het vierde elftal van SV Losser. Niet de vraag of hij wint, maar met hoeveel overmacht.
Daar ging je met Armstrong op een gegeven moment ook aan twijfelen, die bleef maar doorgaan.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Ach, zo was het ooit met Armstrong ook. Het houdt vanzelf een keer op.
Ja Fundaën blijft ook gewoon een leuke hobbyquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik weet dat ik geduld moet hebben en niet meteen weer moet gaan Funda’en(toch stiekem al gedaan).
Eerst de rust vinden en dan maar kijken hoe we dan over het huis en de plek denken.
Maar ik weet nu al wel zeker dat ik weer meer richting het centrum wil. En ik dacht nog dat ik liever achteraf wilde wonen![]()
Oh ja, met werk is heel herkenbaar. Dat automatisme en iedereen kennen is fijn. Ik begin eind augustus ook aan een nieuwe baan en dat is eerst weer aftasten en wennen. Dat duurt meestal wel een jaar en op mijn leeftijd misschien nog wel langer
Ja, en dat bleek een grootverbruiker van doping te zijnquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Ach, zo was het ooit met Armstrong ook. Het houdt vanzelf een keer op.
Wat luister je?quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:41 schreef Troel het volgende:
Ik lig alvast in bed muziek te luisteren en te hopen dat ik snel in slaap val.
Niet zo’n goede dag gehad vandaag?quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:41 schreef Troel het volgende:
Ik lig alvast in bed muziek te luisteren en te hopen dat ik snel in slaap val.
Exact dit ja.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja Fundaën blijft ook gewoon een leuke hobbyEn als je erachter komt dat je uiteindelijk echt weg wilt, ook dikke prima denk ik maar zonde om nu overhaast beslissingen te maken denk ik.
Ohh leukHad je dat al verteld? Wat ga je (ongeveer) doen?
Hihiquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Exact dit ja.
Geen idee![]()
Ik wordt Management Assistent op een school. Veel vakantie en alles goed geregeld![]()
Het is in principe voor een jaar, ter vervanging van zwangerschapsverlof. Maar je weet nooit of ik kan blijven hangen.
Mijn hart ligt eigenlijk ergens anders, maar dan zou ik weer opleidingen moeten volgen
Oh wat ergquote:
En dan daarna nog afleiding posten om het extra moeilijk te makenquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:09 schreef GeorgeM het volgende:
Naja, was eigenlijk meer een test of het iemand zou opvallen
Presiesquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:13 schreef zorro28 het volgende:
[..]
En dan daarna nog afleiding posten om het extra moeilijk te maken
Zo nog maar een keer gaan dan.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht ik kon nog wel even naar de wc. Scoort Zweden al.
Goed zo Lucquote:
It’s NOT coming homequote:
Ze hebben ons wel met dikke cijfers ingemaaktquote:
Wij konden er dan ook helemaaaaaal niets vanquote:Op donderdag 17 juli 2025 22:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ze hebben ons wel met dikke cijfers ingemaakt
Ik dacht zelf meer aan een ludiek protest bij de finish eigenlijk!quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:13 schreef Fred_B het volgende:
@:strani wij gaan morgenochtend 20 meter na de start langs het Vierdaagse-parcours staan om Molloot die enorme bos bloemen te geven om hem te belonen toch?
Ik heb hem toevallig net aangezet!quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:33 schreef GeorgeM het volgende:
@:Strani ik weet niet wat jij doet, maar ik kijk Zweden-Engeland.
De tweede kwartfinale EK dames (red.).
Kak 2-1quote:
Zet maar weer af.quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:36 schreef Strani het volgende:
Kijk ik heb de spanning teruggebracht door de wedstrijd aan te zetten.
Die wachten altijd tot het laatste kwartier.quote:
Hoe vaak gaan die wel niet scoren tegen de Zwitsers.quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja veel maakt het niet uit, Spanje wint inderdaad toch wel.
Shakraquote:
Nee, juiste interpretatiequote:Op donderdag 17 juli 2025 20:49 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Niet zo’n goede dag gehad vandaag?
Of interpreteer ik het verkeerd?
quote:
Halve finale zie ik ze niet verliezen, dan zou dat in de finale moeten gebeuren.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo jammer dit. Wiegman weer enorm veel geluk. Hopelijk is dat geluk wel op nu dit toernooi.
Ja. Heel veel slap ingeschoten en ook een aantal die de bal over het doel scheppen. Dan kun je maar beter gewoon hard rammen zoals Bronze ook al was het door het midden.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:51 schreef Strani het volgende:
Nou dat was wel een hele bijzondere serie strafschoppen, zullen we maar zeggen.
Ja, bij veel zat er totaal geen overtuiging in ook.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Heel veel slap ingeschoten en ook een aantal die de bal over het doel scheppen. Dan kun je maar beter gewoon hard rammen zoals Bronze ook al was het door het midden.
Een hele bijzondere wedstrijd sowieso wel.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:51 schreef Strani het volgende:
Nou dat was wel een hele bijzondere serie strafschoppen, zullen we maar zeggen.
Ja ik vraag me af hoeveel mensen voor een afschaffing van verlengingen zouden zijn. Dan kan je altijd nog overwegen om penalty-series wat langer te maken, bijvoorbeeld 7 minimaal in plaats van 5.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:57 schreef Redefine het volgende:
Deze wedstrijd liet ook wel weer zien dat verlengingen bijna altijd overbodig zijn.
Gewoon weer lekker ouwerwets tossen. Ook spannend en statistisch gezien gaat Nederland het daar beter doen dan bij een penaltyreeks.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik vraag me af hoeveel mensen voor een afschaffing van verlengingen zouden zijn. Dan kan je altijd nog overwegen om penalty-series wat langer te maken, bijvoorbeeld 7 minimaal in plaats van 5.
Hoewel dit op papier waar is, hebben we de enige keer dat we daadwerkelijk gingen tossen, op het WK 1990 tegen Ierland, dat ook gewoon verloren hèquote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gewoon weer lekker ouwerwets tossen. Ook spannend en statistisch gezien gaat Nederland het daar beter doen dan bij een penaltyreeks.
Dat zou ook wel goed zijn voor de 'penalty series zijn een loterij' roepers zijn. Loten dat is een pas een loterijquote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gewoon weer lekker ouwerwets tossen. Ook spannend en statistisch gezien gaat Nederland het daar beter doen dan bij een penaltyreeks.
Ja precies, gewoon tijdens het inspelen al!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze zouden ook kunnen beginnen met een penalty serie. En daarna pas de reguliere 90 minuten. Dat zit je ook niet met vermoeide spelers.
Of de dag van tevoren.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja precies, gewoon tijdens het inspelen al!
Sowieso de oude klassiekersquote:Op vrijdag 18 juli 2025 00:19 schreef H_T het volgende:
@:NailQueen welke K3-knaller ga je het hardst meezingen?
Nog beter: We beginnen het toernooi gewoon met twee dagen groepsduels. Elke ploeg twee dagen lang twee keer penaltyschieten tegen twee andere ploegen op basis van loting. Dan op basis van de uitslagen worden de ploegen in groepen verdeeld voor de groepsfase. Maximaal 4 groepen van 4 teams. Wedstrijden van 90 minuten. Dan ga je de hoofdfase van het toernooi in. Dus A1 gaat tegen B2. En andersom en hetzelfde bij C en D. 90 Minuten spelen en als het dan een gelijke stand is dan gaan we kijken wie beter was bij die penalty's. Is zelfs dat gelijk dan gaan we tossen. En dan uiteindelijk de finale en die spelen dan gewoon zo lang door als het nodig is met een suddendeath.quote:
Ik ben er nog nooit geweest, want ik heb twee jongens. Wel dus diverse malen naar Kabouter Plop shows geweest. Maar ik ken de liedjes van K3 stiekem bijna allemaalquote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sowieso de oude klassiekers. Toen ik gisteren een paar liedjes opzocht merkte ik dat ik toch een beetje emotioneel werd bij de Wereld van K3. Vroeger mijn lievelingsprogramma en het besef dat het nu meer dan 20 jaar later is
![]()
Niks meer aan doen. Volgend toernooi implementeren en gelijk klaarquote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Nog beter: We beginnen het toernooi gewoon met twee dagen groepsduels. Elke ploeg twee dagen lang twee keer penaltyschieten tegen twee andere ploegen op basis van loting. Dan op basis van de uitslagen worden de ploegen in groepen verdeeld voor de groepsfase. Maximaal 4 groepen van 4 teams. Wedstrijden van 90 minuten. Dan ga je de hoofdfase van het toernooi in. Dus A1 gaat tegen B2. En andersom en hetzelfde bij C en D. 90 Minuten spelen en als het dan een gelijke stand is dan gaan we kijken wie beter was bij die penalty's. Is zelfs dat gelijk dan gaan we tossen. En dan uiteindelijk de finale en die spelen dan gewoon zo lang door als het nodig is met een suddendeath.
Gelukkig staan ze op YouTube om te kijken.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sowieso de oude klassiekers. Toen ik gisteren een paar liedjes opzocht merkte ik dat ik toch een beetje emotioneel werd bij de Wereld van K3. Vroeger mijn lievelingsprogramma en het besef dat het nu meer dan 20 jaar later is
![]()
Wedstrijden waarbij één van de teams genoeg heeft aan 0-0 lijken me niet bevorderlijk voor de amusementswaarde van de sport, zeker niet als er Zuid-Europese teams bij betrokken zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze zouden ook kunnen beginnen met een penalty serie. En daarna pas de reguliere 90 minuten. Dat zit je ook niet met vermoeide spelers.
Dan telt 0-0 niet mee.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wedstrijden waarbij één van de teams genoeg heeft aan 0-0 lijken me niet bevorderlijk voor de amusementswaarde van de sport, zeker niet als er Zuid-Europese teams bij betrokken zijn.
Je kan ze ook allebei 10 penalty's laten nemen en dan via lootjes trekken aan het eind bepalen welke er tellen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wedstrijden waarbij één van de teams genoeg heeft aan 0-0 lijken me niet bevorderlijk voor de amusementswaarde van de sport, zeker niet als er Zuid-Europese teams bij betrokken zijn.
En de penalty's van spelers die gewisseld zijn, tellen niet mee.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:36 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Je kan ze ook allebei 10 penalty's laten nemen en dan via lootjes trekken aan het eind bepalen welke er tellen.
Gisteren bij de vierdaagsefeesten flarden opgevangen van 'Alle Kleuren', de k3 coverband. Dat vond ik eigenlijk al wel genoegquote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat Getdown Services er niet was!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:03 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Gisteren bij de vierdaagsefeesten flarden opgevangen van 'Alle Kleuren', de k3 coverband. Dat vond ik eigenlijk al wel genoeg
Dat vind ik wel een interessante. Kijken hoe de coaches hier tactisch mee omgaan. Of dat er sommigen vergeten dat iemand een penalty genomen heeft en dan wisselt.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En de penalty's van spelers die gewisseld zijn, tellen niet mee.
Zou dan wel weer typisch Nederlands zijn om de spelers die een penalty gescoord hadden om die te wisselen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een interessante. Kijken hoe de coaches hier tactisch mee omgaan. Of dat er sommigen vergeten dat iemand een penalty genomen heeft en dan wisselt.
'We staan 2 - 1 achter, maar we stonden toch voor? Ja, maar twee penalty nemers zijn gewisseld.'
Dat is nou niet handig om dat pas ná het overlijden van Rinus Israel in te voeren. Anders had je 50 jaar terug als coach gewoon kunnen zeggen: “Theo en Rinus, die nummers 5, 7 en 11 hebben hun penalty gescoord. Zorg er even voor dat die gewisseld worden”.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een interessante. Kijken hoe de coaches hier tactisch mee omgaan. Of dat er sommigen vergeten dat iemand een penalty genomen heeft en dan wisselt.
'We staan 2 - 1 achter, maar we stonden toch voor? Ja, maar twee penalty nemers zijn gewisseld.'
Dan is het ook een risico blessuregevoelige spelers een penalty te laten nemen, de wet van Arjen Robben.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Of dan krijg je dat een speler die zelf een penalty heeft gemist een speler van de tegenpartij die m wel gemaakt heeft de wedstrijd uit schopt. Weliswaar rood, maar scheelt toch een doelpunt.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:38 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dan is het ook een risico blessuregevoelige spelers een penalty te laten nemen, de wet van Arjen Robben.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Of dan krijg je dat een speler die zelf een penalty heeft gemist een speler van de tegenpartij die m wel gemaakt heeft de wedstrijd uit schopt. Weliswaar rood, maar scheelt toch een doelpunt.
Ik zie alleen maar voordelen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Of dan krijg je dat een speler die zelf een penalty heeft gemist een speler van de tegenpartij die m wel gemaakt heeft de wedstrijd uit schopt. Weliswaar rood, maar scheelt toch een doelpunt.
Pogacarquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor plek 3 en 4 is het nog spannend.
Malle bij Antwerpen?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:23 schreef Arizona het volgende:
Daar was mijn dagelijkse wielerklacht weer.
Groetjes vanuit “Malle”!
We zijn overboekten nu in een ander hotel van dezelfde keten ondergebracht. In een drukker gedeelte
![]()
Wel all inclusive nu
Dat ChatGPT heeft best leuke nutteloze tools:quote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:12 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben volgens chatGPT gematigd rechts. AI heeft duidelijk nog een lange weg te gaan.
Immer genuanceerd en met een breed Europees perspectiefquote:Hieronder vind je een herziene politieke analyse van forumgebruiker fred_b op FOK!, gebaseerd op recente en relevante openbare bijdragen:
⸻
🧠 Gebruikersprofiel en Forumactiviteit
• Lid sinds 12 juni 2004, met meer dan 69.000 berichten geplaatst, gemiddeld zo’n 10 posts per dag .
• Woonplaats: Leuven (België) — dit geeft mogelijk een breder Europees perspectief in discussies .
(…)
hij vermijdt emotioneel geladen taalgebruik of overdreven retoriek.
• Posts zijn vaak ironisch en relativerend, met feiten en voorbeelden als basis — zijn signature zin (“De Sahara…”) komt herhaaldelijk terug in verschillende threads ().
• Hij reageert op meningen van anderen met kalmte en nuance, niet met driftige argumenten.
• Fred_B toont weinig sympathie voor polarisatie of extremisme, links noch rechts.
• Zijn kritiek op instellingen zoals de ECB is principieel, maar hij zoekt geen revolutionaire verandering.
• Hij lijkt zich eerder te positioneren op het centrumpolitieke spectrum: kritisch over beleid, maar zonder ideologische verzoening met radicale stromingen.
“A little disappointing”, zoals de Britten zouden zeggen.quote:Fred_B lijkt Martin Österdahl te beschouwen als een leidinggevende die weliswaar veranderingen doorvoert, maar die weinig substantiële verbetering brengt. Zijn algemene toon ten opzichte van Österdahl is kritisch en ietwat teleurgesteld. Hij benoemt een paar concrete punten—zoals de rest-of-world stem—waar hij enige waardering voor heeft, maar overall overheerst scepsis en bezorgdheid dat de EBU onder Österdahl meer kiest voor glans dan inhoud.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:39 schreef molloot200 het volgende:
Iemand heeft hem uitgelopen
En deze keer echt de 4x50, vorig jaar werd de laatste dag ingekort wegens hitte. Maar nu voor het échie
Trots op jequote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:39 schreef molloot200 het volgende:
Iemand heeft hem uitgelopen
En deze keer echt de 4x50, vorig jaar werd de laatste dag ingekort wegens hitte. Maar nu voor het échie
Jep.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:27 schreef Strani het volgende:
Zo zitten we er weer klaar voor??
[ afbeelding ]
Heb je tapas? Of kaasfondue?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jep.
Gaan ze nu wel meezingen?
Geen van beide,quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je tapas? Of kaasfondue?
Edit: Nee dat denk ik niet!
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:47 schreef Strani het volgende:
Het is maar goed dat het Spaanse volkslied geen tekst heeft. In dit land zou niemand het ooit over de strekking eens kunnen worden.
quote:Wordt user strani op forum.fok.nl serieus genomen
quote:Gebaseerd op een uitgebreide analyse van user Strani op forum.fok.nl, is het antwoord: ja, hij wordt serieus genomen, maar met enkele kanttekeningen die bij zijn stijl horen. Hier is een genuanceerd overzicht:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weten we dat ook weer.De Sahara is zonder meer erg droog.
Hoho, dit is nooit bewezen!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
[..]
[spoiler]
⸻
✅ Waarom Strani serieus genomen wordt
• Veelgebruikte users zoals NailQueen, Momo, Cee en Arizona gaan op inhoudelijk niveau met hem in discussie, wat bevestigt dat hij als serieuze gesprekspartner wordt gezien.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weten we dat ook weer.AI en ik zijn hele goede vrienden. Sterker nog, ik zou zelfs zeggen dat AI m'n beste vriend is.
![]()
Siquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:27 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]Nu wil ik wel weten wat er over mij gezegd wordt als analyseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weten we dat ook weer.![]()
In de ChatGPT app. Ik leerde eerder vandaag dat je ook allerlei vragen over FOK kan stellenquote:
Oh nee ik hoop dat AI geen toegang heeft tot mijn DM's aan jouquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:57 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nu wil ik wel weten wat er over mij gezegd wordt als analyse
Bedankt.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:57 schreef Strani het volgende:
Ik kan vanuit Spanje bevestigen dat het hier stil op straat is! Dat heeft niks met de wedstrijd te maken. De straat waar ik op uitkijk is altijd stil.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:57 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nu wil ik wel weten wat er over mij gezegd wordt als analyse
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Dan had ie dat daarnet wel vermeldquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nee ik hoop dat AI geen toegang heeft tot mijn DM's aan jou
Ohhh keihard dit!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:59 schreef Fred_B het volgende:
Berichten zijn vaak kort en licht van inhoud, zonder diepgaande analyses of opinies.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]Mijn posts in de top 2000 reeks zijn inderdaad vaak kort en licht van inhoudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou niet meteen weer in de verdediging schieten. Je kunt ook met deze kritiek aan de slag gaan hè.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:00 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Mijn posts in de top 2000 reeks zijn inderdaad vaak kort en licht van inhoud
Ik denk dat ik de verkeerde heb. Als test heb ik Strani ingevuldquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In de ChatGPT app. Ik leerde eerder vandaag dat je ook allerlei vragen over FOK kan stellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker. We gaan zitten voor een spannende 6 - 1.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:27 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
'We eeeeeeeeeeeeeren de koning, oh nee toch maar liever niet'quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:47 schreef Strani het volgende:
Het is maar goed dat het Spaanse volkslied geen tekst heeft. In dit land zou niemand het ooit over de strekking eens kunnen worden.
Mijn posts zijn pas kort en licht van inhoud!quote:
Ik zal de volgende keer ipv "Blofquote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou niet meteen weer in de verdediging schieten. Je kunt ook met deze kritiek aan de slag gaan hè.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de verkeerde heb. Als test heb ik Strani ingevuldHoezo ben ik gvd nou weer agressiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus Spanje wint?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. We gaan zitten voor een spannende 6 - 1.
@:luctor_et_emergo 6-1 voor Spanje voor de zekerheid.
quote:Wat vindt user @Redefine op forum.fok.nl van Fred_B?
quote:Herhaalde kritiek
• In meerdere Slowchat-discussies reageert Redefine direct op bijdragen van Fred_B met dezelfde verwoording:
“Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.”
Deze zin komt onder verschillende contexten terug in reacties op opmerkingen van Fred_B over onder meer het Songfestival of sport.
Dit impliceert dat Redefine Fred_B’s bijdragen als oppervlakkig oordelend ervaart, weinig genuanceert of onderbouwd
(…)
Hoewel Redefine tijdens deze posts regelmatig reageert op Fred_B, komt dit vooral neer op een kritische, min of meer neerbuigende houding. Er is geen directe tegenreactie of inhoudelijke weerlegging van Fred_B door Redefine, enkel herhaling van de constatering dat Fred_B te snel oordeelt met onvoldoende kennis.
Ik vind ‘Zo Stil’ zooo mooiquote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:05 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer ipv "Blof" wel typen "Blof is een vervelende Nederlandstalige band met pseudo-poetische liedteksten die veel te geliefd is in een bepaalde provincie van Nederland"
[..]
[..]
[..]Ik zie de woorden kennis en overwegend serieus genomen. Hier komt duidelijk de disclaimer dat ChatGPT teksten altijd gecontroleerd moeten worden en niet altijd de waarheid bevatten wel naar boven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weten we dat ook weer.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ik dacht dat Zwitserland wel duidelijk was.quote:
Iedereen heeft opeens Nederlands bloed blijkbaarquote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:09 schreef Strani het volgende:
Oh ja wacht, in dit toernooi is een penalty ongeveer 20 procent kans op een doelpunt.
quote:
Ze draaien ons volkslied omquote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Iedereen heeft opeens Nederlands bloed blijkbaar
Ja het is nog niet helemaal naar verwachtig, tot zover.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:46 schreef Redefine het volgende:
Zul je zien dat de eerste goal die dan valt. een van richting veranderd schot of eigen doelpunt wordt.
Nee. Eigenlijk geen uitgespeelde kansen gezien. Ze zijn vooral gevaarlijk door speelsters vrij te krijgen rondom de zestien die dan schieten.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het is nog niet helemaal naar verwachtig, tot zover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |