Heb je hier voorbeelden van? Als je nekharen ervan overeind gaan staan suggereert het voor mij dat het héél ver gaat.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:42 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Als ik kijk hoe het jeugdjournaal en het klokhuis hun onderwerpen kiezen en framen dan gaan bij mij zowel de wenkbrauwen als de nekharen soms recht overeind staan. En ik ben bepaald geen PVV stemmer.
Jeugdjournaal is vaak irritant woke maar goed, dat hoort er een beetje bij. Klokhuis niet zo eigenlijk wat mij betreft, daar blijft het allemaal vrij algemeen en neutraal. Nou ja, behalve als het over stikstof gaat ofzoquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:23 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Heb je hier voorbeelden van? Als je nekharen ervan overeind gaan staan suggereert het voor mij dat het héél ver gaat.
Heb je linkjes naar uitzendingen?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:47 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Jeugdjournaal is vaak irritant woke maar goed, dat hoort er een beetje bij.
Een willekeurige greep: elke dag(!) hongerige gazaantjes op het jeugdjournaal maar nauwelijks een Sudanees of Jemeniet te zien (even los van of dat nou geschikt is voor kinderen), en in het klokhuis item over de slavernij ging het vooral over die racistische witte(!) Europeanen. Dat vind ik niet gebalanceerd, en in het geval van het klokhuis gewoon onvolledig/historisch onjuist.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:23 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Heb je hier voorbeelden van? Als je nekharen ervan overeind gaan staan suggereert het voor mij dat het héél ver gaat.
De Trans-Atlantische slavenhandel? Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:01 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Een willekeurige greep: elke dag(!) hongerige gazaantjes op het jeugdjournaal maar nauwelijks een Sudanees of Jemeniet te zien (even los van of dat nou geschikt is voor kinderen), en in het klokhuis item over de slavernij ging het vooral over die foute witte Europeanen. Dat vind ik niet gebalanceerd, en in het geval van het klokhuis gewoon onvolledig/historisch onjuist.
Slavernij, daar ging het over.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:03 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
De Trans-Atlantische slavenhandel? Wat bedoel je?
De moordpartijen en uithongering in de Gaza heeft veel internationale media-aandacht . Logisch dat het JJ iets meer daarover wil vertellen aan de kinderen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:01 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Een willekeurige greep: elke dag(!) hongerige gazaantjes op het jeugdjournaal maar nauwelijks een Sudanees of Jemeniet te zien (even los van of dat nou geschikt is voor kinderen), en in het klokhuis item over de slavernij ging het vooral over die racistische witte(!) Europeanen. Dat vind ik niet gebalanceerd, en in het geval van het klokhuis gewoon onvolledig/historisch onjuist.
Trouw is opgericht als krant van het verzet tegen de fascisten. Toch wel een linkse krant!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:24 schreef -XOR- het volgende:
Ook een krant als Trouw (toch niet bepaald een linkse krant) bericht veel meer over Gaza dan over Soedan dus zo raar is dat niet.
De Telegraaf, Elsevier, BNR, WNL, ookquote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:24 schreef -XOR- het volgende:
Ook een krant als Trouw (toch niet bepaald een linkse krant) bericht veel meer over Gaza dan over Soedan dus zo raar is dat niet.
Hazelhoff-Roelfzema ook, maar werd na de oorlog radicaal-rechts.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:26 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Trouw is opgericht als krant van het verzet tegen de fascisten. Toch wel een linkse krant!
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hazelhoff-Roelfzema ook, maar werd na de oorlog radicaal-rechts.
Op religie na voornamelijk "linkse hobbies", toch?quote:Trouw is een brede kwaliteitskrant met extra aandacht voor religie, filosofie, duurzaamheid en natuur, gezondheidszorg, onderwijs en wetenschap.
Het is wel weer opvallend dat van die media dan weer niet wordt geëist dat ze het ook over Sudan, Jemen en Oeigoeren zouden moeten hebben.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:27 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
De Telegraaf, Elsevier, BNR, WNL, ook
Zo ver zou ik ook niet willen gaan, dit verschilt per user/persoon. Het wordt echter wel handig gebruikt door autoritaire conservatieven met twijfelachtige motieven.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:30 schreef Hexagon het volgende:
Sowieso is er ook weinig rechts aan om het over Soedan te hebben. Evenals het over slavernij hebben blijkbaar ook extreemlinks is.
Maar dat zijn dus allemaal frames uit het ultraconservatieve en/of extreemrechtse kamp om instituties te ondermijnen. Mensne die dat doen moeten verbaal eens wat steviger worden aangepakt.
Zonde, ik vond beiden leuk en leerzaamquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:47 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Jeugdjournaal is vaak irritant woke maar goed, dat hoort er een beetje bij. Klokhuis niet zo eigenlijk wat mij betreft, daar blijft het allemaal vrij algemeen en neutraal. Nou ja, behalve als het over stikstof gaat ofzo
Ik was als kind sowieso niet gecharmeerd van die programma's, ik zal altijd te wachten op Jules Unlimited.
Mwah, Trouw is van de "grote drie" toch wel de meest rechtse. Soms is het lastig in te schatten. Grappig genoeg schat ChatGPT mij bijvoorbeeld rechtsliberaal/libertarisch in:quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:30 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
[..]
Op religie na voornamelijk "linkse hobbies", toch?
Toont maar weer aan dat die hele links/rechts discussie nergens op slaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Door allerlei autoritaire personen. Vergeet niet dat in de 'progressieve' wereld (betere term dan de eeuwige links/rechts dichotomie) er een groot aantal shibboleths bestaan en met enkele uitzonderingen is de publieke omproep daar onderdeel van. Afwijken daarvan is een doodzonde.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:35 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Zo ver zou ik ook niet willen gaan, dit verschilt per user/persoon. Het wordt echter wel handig gebruikt door autoritaire conservatieven met twijfelachtige motieven.
Klokhuis was iets te hit en mis voor mij. Soms waren de sketches leuk maar meestal zeer ongemakkelijk.quote:Zonde, ik vond beiden leuk en leerzaam
Trouw is inmiddels behoorlijk opgeschoven op het spectrum. Sinds de overname door DPG is het qua inhoud behoorlijk te vergelijken met de Volkskrant. Ik vind het verschil tussen Trouw, NRC en het VK in termen van onderwerpen en framing verwaarloosbaar.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:24 schreef -XOR- het volgende:
De Volkskrant geeft nog wel af en toe wat ruimte aan meningen die tegen de 'progressieve' orthodoxie in gaan.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:45 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Trouw is inmiddels behoorlijk opgeschoven op het spectrum. Sinds de overname door DPG is het qua inhoud behoorlijk te vergelijken met de Volkskrant. Ik vind het verschil tussen Trouw, NRC en het VK in termen van onderwerpen en framing verwaarloosbaar.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, Trouw is van de "grote drie" toch wel de meest rechtse. Soms is het lastig in te schatten. Grappig genoeg schat ChatGPT mij bijvoorbeeld rechtsliberaal/libertarisch in:Dus als je gesteld bent op je privacy, overheidskritisch bent en van feiten uitgaat zou je rechtsliberaal/libertarisch zijn? Volgens mij kun je net zo goed anarchist zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
Ik vind het klokhuis nog steeds een fantastisch programma, daar doen die één of twee missers niets aan af. Het jeugdjournaal zet ik inmiddels regelmatig uit.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:35 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Zo ver zou ik ook niet willen gaan, dit verschilt per user/persoon. Het wordt echter wel handig gebruikt door autoritaire conservatieven met twijfelachtige motieven.
[..]
Zonde, ik vond beiden leuk en leerzaam
Dat vond ik ook vrij apart inderdaad.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:47 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Dus als je gesteld bent op je privacy, overheidskritisch bent en van feiten uitgaat zou je rechtsliberaal/libertarisch zijn? Volgens mij kun je net zo goed anarchist zijn
Eens.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:46 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
De Volkskrant geeft nog wel af en toe wat ruimte aan meningen die tegen de 'progressieve' orthodoxie in gaan.
Die ongemakkelijkheid en de randjes opzoeken was wat het voor mij leuk maakte. Zo te horen zijn ze daar niet mee gestopt.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:45 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Door allerlei autoritaire personen. Vergeet niet dat in de 'progressieve' wereld (betere term dan de eeuwige links/rechts dichotomie) er een groot aantal shibboleths bestaan en met enkele uitzonderingen is de publieke omproep daar onderdeel van. Afwijken daarvan is een doodzonde.
[..]
Klokhuis was iets te hit en mis voor mij. Soms waren de sketches leuk maar meestal zeer ongemakkelijk.
Als Trouw-lezer zou ik de krant (nog) niet links willen noemen. De verdiepingen en de columns vind ik nog altijd vrij divers, maar het schuift wel op.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:45 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Trouw is inmiddels behoorlijk opgeschoven op het spectrum. Sinds de overname door DPG is het qua inhoud behoorlijk te vergelijken met de Volkskrant. Ik vind het verschil tussen Trouw, NRC en het VK in termen van onderwerpen en framing verwaarloosbaar.
Maar waar ging die misser over de slavernij nou over?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:47 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ik vind het klokhuis nog steeds een fantastisch programma, daar doen die één of twee missers niets aan af. Het jeugdjournaal zet ik inmiddels regelmatig uit.
Haha, grappig dat je die prompt in kan voeren.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:43 schreef -XOR- het volgende:
schat ChatGPT mij bijvoorbeeld rechtsliberaal/libertarisch in:
quote:Nostra is een veelvoorkomend lid op Fok! Forum die zich vaak kenmerkt door:
Libertarisme of rechts-populisme: Nostra neigt vaak naar politieke standpunten die de nadruk leggen op individuele vrijheid, het minimaliseren van de rol van de overheid, en een focus op het economische liberalisme. Dit kan variëren van rechtse economische ideeën tot meer conservatieve opvattingen over sociale kwesties.
Provoceren en kritisch zijn: Nostra staat bekend om het provoceren van andere forumleden, vaak met scherpe, soms ironische of cynische opmerkingen over het politieke landschap en de maatschappij. Dit maakt het moeilijk om altijd zijn werkelijke standpunten te duiden, omdat hij soms als troll wordt gezien.
Anti-establishment houding: Veel van Nostra’s posts reflecteren een zekere wantrouwen ten opzichte van de gevestigde politiek en media, wat een terugkerend thema is binnen meer populistische of anti-establishment denkbeelden.
Het is belangrijk om te benadrukken dat mensen op het Fok! Forum vaak complexere meningen hebben die niet makkelijk in één hokje te plaatsen zijn, vooral als ze vaak provoceren of ironisch zijn in hun uitingen.
Ik heb mijn abbo een paar jaar terug al opgezegd. Ik zag echt nauwelijks het verschil meer.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:54 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Die ongemakkelijkheid en de randjes opzoeken was wat het voor mij leuk maakte. Zo te horen zijn ze daar niet mee gestopt.
[..]
Als Trouw-lezer zou ik de krant (nog) niet links willen noemen. De verdiepingen en de columns vind ik nog altijd vrij divers, maar het schuift wel op.
Ik vond dat item destijds een zeer beperkte framing van de slavernij. Dus "racistische blanken kochten zwarten om op plantages te laten werken". Dat is nogal een selectieve framing van het fenomeen slavernij op zich, als ook de mensen die er bij betrokken waren en om welke reden.quote:[..]
Maar waar ging die misser over de slavernij nou over?
Oh dat snap ik, laatst was er een sketch waarin een man en vrouw verbolgd zijn over het feit dat niemand hem serieus neemt als hij zegt zwanger te zijn en te gaan bevallen. Dat is nog wel leuk. Maar in de aflevering over Anton de Kom is er geen ruimte voor luchtigheid natuurlijk en moet het allemaal zo zwaarmoedig.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:54 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Die ongemakkelijkheid en de randjes opzoeken was wat het voor mij leuk maakte. Zo te horen zijn ze daar niet mee gestopt.
Hoe lang is dat geleden? Blank mag niet meer héquote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:07 schreef AgLarrr het volgende:
Ik vond dat item destijds een zeer beperkte framing van de slavernij. Dus "racistische blanken kochten zwarten om op plantages te laten werken". Dat is nogal een selectieve framing van het fenomeen slavernij op zich, als ook de mensen die er bij betrokken waren en om welke reden.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, Trouw is van de "grote drie" toch wel de meest rechtse. Soms is het lastig in te schatten. Grappig genoeg schat ChatGPT mij bijvoorbeeld rechtsliberaal/libertarisch in:Haah, wat lollig. Chat GPT bevestigt mijn eigen indruk van mijzelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"
- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
Ja god, twee jaar terug? Mijn woorden overigens, ze zullen vast de 'correcte' termen gebruik hebben.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:08 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Hoe lang is dat geleden? Blank mag niet meer héHet is nu wit. En slaaf mag ook niet meer, dat is nu 'tot slaaf gemaakte'.
Ik vind het voor kinderen overigens niet zo'n probleem om te focusen op één kant van de slavernij waar Nederland het meest bij betrokken was. Maar je zou inderdaad wat meer verbreding willen zien als het kan.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:15 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ja god, twee jaar terug? Mijn woorden overigens, ze zullen vast de 'correcte' termen gebruik hebben.
Dat klinkt niet heel veel anders dan hoe ik slavernij al geleerd kreeg bij het Klokhuis en op school, decennia geleden. Dat is ook niet zo gek, het is onderdeel van de Europese geschiedenis en de manier waarop het werd gelegitimeerd was racistisch.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:07 schreef AgLarrr het volgende:
Ik vond dat item destijds een zeer beperkte framing van de slavernij. Dus "racistische blanken kochten zwarten om op plantages te laten werken". Dat is nogal een selectieve framing van het fenomeen slavernij op zich, als ook de mensen die er bij betrokken waren en om welke reden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het ook niet erg als ze specifiek bij Nederland stilstaan; sterker nog: uitstekend. Maar plaats het dan wel in context.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:16 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik vind het voor kinderen overigens niet zo'n probleem om te focusen op één kant van de slavernij waar Nederland het meest bij betrokken was. Maar je zou inderdaad wat meer verbreding willen zien als het kan.
Geschiedenisles in Nederland is nog steeds gedomineerd door de Tweede Wereldoorlog voor zover ik weet, de Eerste krijgt bijna geen aandacht. Heel jammer blijft dat, die oorlog geeft juist een uitstekend beeld van hoe Europa de eerste stapppen zette van theocratie naar democratie.
Jawel hoor, ik noem het gewoon slaaf en er is nog geen politieagent aan mijn deur geweest om me te beboeten.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:08 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Hoe lang is dat geleden? Blank mag niet meer héHet is nu wit. En slaaf mag ook niet meer, dat is nu 'tot slaaf gemaakte'.
gewoon een vraag stellen of ChatGPT iets kan vertellen over de politieke standpunten/voorkeuren van gebruiker x.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:47 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Hoe kun je ChatGPT zo'n analyse van een gebruiker laten maken?
Vraag: Maak een analyse van user Kip_Frites_Appelmoes op forum.fok.nlquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:47 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Hoe kun je ChatGPT zo'n analyse van een gebruiker laten maken?
quote:Hier is een beknopte profielanalyse van de gebruiker Kip_Frites_Appelmoes op forum.fok.nl, gebaseerd op openbare gegevens en bijdragen:
🧾 Gebruikersprofiel
Registratiedatum: zaterdag 3 februari 2024 om 02:31 uur
🗣️ Forumgedrag en bijdragen
Actieve deelname aan actualiteit- en nieuwsdiscussies
In onderwerp 'Grote explosie Den Haag' uit december 2024 toont de gebruiker interesse in feitelijke details en kritisch denken over politieoptreden:
“Als de politie wat langer had gewacht, hadden ze misschien wel meer aanhoudingen kunnen verrichten.”
Later bijvraag vanuit medediscussanten bevestigde actief meedenken, gevolgd door onderbouwing van argumenten .
Taal en regionale voorkeuren
Bij een discussie over ‘friet’ vs. ‘patat’, vertelde Kip_Frites_Appelmoes dat ze “van boven de sloten” komt en consequent “Frites” schrijft.
“Ik kom van boven de sloten en ik zeg Frites.”
Community advies en moderatie-informatie
In de Algemene Chat (mei 2025) beantwoordde de gebruiker adviesvragen over permabans op andere fora:
“Als je van je permaban af wil, dan moet je gewoon een e‑mail sturen naar de moderators met het verzoek om je gebruikersnaam te anonymiseren.”
forum.fok.nl
Reizen en trends binnen de community
Speelde ook in op travel-gerelateerde topics, zoals citytrips, door de vragen van moderators serieus te beantwoorden .
📊 Samenvattende kenmerken
Categorie Observering
Actievenheid Zeer regelmatig: ±4 posts/dag, soms meer
Foruminteresses Nieuws, actualiteit, taal en lokaal-culturele discussies
Schrijfstijl Overwegend duidelijk, feitelijk, informatief
Regio-indicatie Noordelijk Nederland (“boven de sloten”)
Rol binnen de community Mee-denkend, informatief, helpt anderen met info en advies
🎯 Conclusie
Kip_Frites_Appelmoes is een actieve en betrokken forumgebruiker die regelmatig bijdraagt aan serieuze discussieonderwerpen op FOK!. De bijdrage is duidelijk georiënteerd op feiten en gewogen meningen; taalgebruik en evidence-based bijdragen doen vermoeden dat de gebruiker zich bewust is van regionaal-linguïstische nuance en structuur. Daarnaast biedt de gebruiker behulpzame tips bij vragen over moderatie en forumgedrag.
Als je specifieke threads of citaten verder uitgelicht wilt hebben—of een sentimentanalyse op groepsdynamiek—laat me gerust weten wat je zoekt!
Dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:58 schreef Hexagon het volgende:
“Ik kom van boven de sloten en ik zeg Frites.”
Hoe zou jij je eigen politieke voorkeur willen omschrijven dan? Oprechte vraag dit want ik heb weinig discussies van jou gezien dus zou ook niet weten waar ik je moet plaatsen op het politieke spectrum.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:12 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben volgens chatGPT gematigd rechts. AI heeft duidelijk nog een lange weg te gaan.
Ik stem m'n hele leven al GL(-PvdA), dus afhankelijk van wie je het vraagt ben ik links, uiterst links, extreem links of radicaal links.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hoe zou jij je eigen politieke voorkeur willen omschrijven dan? Oprechte vraag dit want ik heb weinig discussies van jou gezien dus zou ook niet weten waar ik je moet plaatsen op het politieke spectrum.
Of communist.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik stem m'n hele leven al GL(-PvdA), dus afhankelijk van wie je het vraagt ben ik links, uiterst links, extreem links of radicaal links.
Grok antwoord :quote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:17 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Wat zijn de politieke standpunten van gebruiker Kip_Frites_Appelmoes op forum.fok.nl ?
account nemen bij X en zoek naar linkje Grok, linkerzijde schermquote:Hoxhaïsme als politieke voorkeur:In een discussie over de relatie tussen koffiedrinkgewoonten en politieke voorkeuren geeft Kip_Frites_Appelmoes aan geen koffiedrinker te zijn, maar kiest voor een cafetière als koffiezetmethode, wat volgens de thread wijst op een voorkeur voor Hoxhaïsme. Dit is een verwijzing naar de ideologie van Enver Hoxha, de voormalige leider van communistisch Albanië, gekenmerkt door een strenge vorm van marxismeleninisme. Het is echter onduidelijk of dit serieus bedoeld is of als een humoristische opmerking in de context van de thread.
Dan is het dus vreemd dat je als gematigd rechts wordt ingeschaald.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik stem m'n hele leven al GL(-PvdA), dus afhankelijk van wie je het vraagt ben ik links, uiterst links, extreem links of radicaal links.
quote:Without explicit statements from Bluesdude supporting radical left ideologies or actions, it’s not accurate to label them as radicaal links. They seem closer to a mainstream progressive or anti-fascist stance, primarily defined by opposition to far-right extremism rather than a proactive radical left agenda. If you can provide specific posts or further context, I can refine the analysis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |