abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219266072
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 17:10 schreef MoreDakka het volgende:
De belangrijkste informatie die we hier uit kunnen opmaken is dat Eric Smit alle geloofwaardigheid heeft verloren, misschien was dat het allemaal wel waard :)
Kan ook beiden waar zijn.
Die Eric heeft Dilan op een podium voor leugenaar uitgemaakt.
Daarmee is niets gezegd over de uitspraken die Wijers zelf nog gedaan heeft.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_219266093
Ik vraag me af hoe zo'n gesprek met een beoogd informateur gaat.
Dat Jetten dan aan Wijers vraagt:
"Kerel, heb je nog iets wat we op moeten biechten, of iets wat jou ongeschikt maakt? Appjes of uitspraken die je beter niet had kunnen doen?"

"Niet dat ik me kan herinneren" zegt Wijers dan. "Alles gewoon in het normale, geen vreemde woorden gebruikt".

Of hoe gaat zoiets?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_219266107
quote:
Zijn voorganger Wouter Koolmees is dan al in de buurt, die zou deze middag de overdracht van de verkenning aan het duo verzorgen. Maar ergens in zijn loopje van de entree van de Kamer naar de formatievleugel krijgt Koolmees een belletje: wacht maar Wouter, we hebben eerst een ander issue. Wijers is exit. De agenda van de dag kan in de prullenbak. Koolmees maakt rechtsomkeert en zit ‘alweer in de trein naar huis’, vertelt Buma later tegen de pers.
Arme Wouter _O-
pi_219266154
Een heel nieuw systeem op zetten. Nr 1-2-3-4 totdat je een meerderheid hebt van zetels.
Verschillen? Los ze maar op daar worden ze voor betaalt.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_219266239
Ik hoorde zonet in het zesuurbulletin op Radio 1 dat Jetten Buma Boema noemde. Volgens mij spreekt Jetten thuis teveel Spaans.
pi_219266248
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 18:05 schreef Idisrom het volgende:
Ik hoorde zonet in het zesuurbulletin op Radio 1 dat Jetten Buma Boema noemde. Volgens mij spreekt Jetten thuis teveel Spaans.
Ik hoorde het vanmiddag ook.
Kom maar op met de Spaanse zon van Costa Buma. :D
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_219266258
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 16:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
4 jaar, 30 jaar geleden.

Wiebes heeft het net zo lang gedaan en ik hoop toch niet dat je wilt beweren dat Wiebes een indrukwekkende staat van dienst heeft :P
Nou, ik vind Wiebes een van de beste ministers van deze eeuw. Hij hoefde van mij ook niet af te treden, maar ik vermoedde dat hij blij was en de toeslagenaffaire gebruikte om van de rest van het ongeregelde zootje af te zijn.
pi_219266268
Dit moet morgen bij even tot hier toch een goede satire opleveren :9 meer dan genoeg materiaal deze week.
pi_219266282
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 18:09 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Nou, ik vind Wiebes een van de beste ministers van deze eeuw. Hij hoefde van mij ook niet af te treden, maar ik vermoedde dat hij blij was en de toeslagenaffaire gebruikte om van de rest van het ongeregelde zootje af te zijn.
We hebben het over Wiebes die de versterkingsoperatie een tijd lang grotendeels stil legde :N
  vrijdag 14 november 2025 @ 18:19:38 #35
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_219266322
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 17:04 schreef Hanca het volgende:
Je kunt over Wiebes zeggen wat je wil, maar hij heeft uiteindelijk wel die gaskraan dicht gekregen. Iets wat volgens al zijn voorgangers onmogelijk was.
Niet dat dit iets gaat helpen, wat een wannabe geoloog zal beamen, maar goed; het staat mooi op wit papier; en laten we de toeslagen affaire van zijn periode als slimme staatssecretaris niet noemen.
Die kraan dichtkrijgen is dan idd een staaltje van fors onvermogen om - in zijn kennisregenboog als WTB - verder te kijken de neus lang is.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_219266388
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2025 17:36 schreef capricia het volgende:

[..]
Kan ook beiden waar zijn.
Die Eric heeft Dilan op een podium voor leugenaar uitgemaakt.
Daarmee is niets gezegd over de uitspraken die Wijers zelf nog gedaan heeft.
Het gaat me meer om het feit dat Eric claimt een journalist te zijn. Dat kan de prullenbak in.
  vrijdag 14 november 2025 @ 18:35:28 #37
12221 Tijn