Ik denk dat Trump het recht heeft te weten wat voor onrechtzinnige dwaas hij op bezoek krijgt.quote:Op zondag 22 maart 2026 21:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nogmaals:
Alleen reageren op wat Jetten heeft gepost (daar kun je iets van vinden als je wil) en wat Wilders post volledig normaal vinden, zegt alles over jou.
quote:Op zondag 22 maart 2026 21:31 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik denk dat Trump het recht heeft te weten wat voor onrechtzinnige dwaas hij op bezoek krijgt.
wie Jetten?quote:Op zondag 22 maart 2026 21:31 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik denk dat Trump het recht heeft te weten wat voor onrechtzinnige dwaas hij op bezoek krijgt.
Een zelfidentificerend progressief persoon is inderdaad vaak ook vrijzinnig ja. Scherp hoor.quote:Op zondag 22 maart 2026 21:31 schreef BlaZ het volgende:
[..]
En in een wat lossere seksuele moraal.quote:Op zondag 22 maart 2026 21:48 schreef probeer het volgende:
[..]
Een zelfidentificerend progressief persoon is inderdaad vaak ook vrijzinnig ja. Scherp hoor.
In die zin zullen ze dan prima overweg kunnen, Trump geeft immers ook geen fuck om het vasthouden aan een strenggelovige leer.
En in het slopen van sociale zekerheden kunnen ze elkaar vast ook wel vinden.
Is dat bij Jetten het geval ja? Volgens mij snapt Rob toch echt prima wat consent is.quote:Op zondag 22 maart 2026 21:56 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
En in een wat lossere seksuele moraal.
Heel wat beter dan een burgerlijke vrouwenaanrander, verkrachter, pedoquote:Op zondag 22 maart 2026 22:21 schreef Hexagon het volgende:
Volgens mij is Jetten juist een vrij burgerlijke homo.
Nou nou nouquote:Op zondag 22 maart 2026 22:51 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Heel wat beter dan een burgerlijke vrouwenaanrander, verkrachter, pedo
In clowntjesland Nederland heeft zo'n beetje een kwart van alle kiezers 2 jaar geleden op deze charlatan gestemd.quote:Szijjarto, the foreign minister, made regular phone calls during breaks at E.U. meetings to provide his Russian counterpart, Sergei Lavrov, with “live reports on what’s been discussed” and possible solutions, one of the European security officials said.bron
De vijfde colonne is trots aanwezig.quote:Op zondag 22 maart 2026 23:20 schreef -XOR- het volgende:
Geert z'n matties:
[..]
In clowntjesland Nederland heeft zo'n beetje een kwart van alle kiezers 2 jaar geleden op deze charlatan gestemd.
Maak je geen zorgen: de volgende keer stemt datzelfde kwart op Lydwia de Voski.quote:Op zondag 22 maart 2026 23:20 schreef -XOR- het volgende:
Geert z'n matties:
[..]
In clowntjesland Nederland heeft zo'n beetje een kwart van alle kiezers 2 jaar geleden op deze charlatan gestemd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |