Yezilgüz moet weg, ja.quote:Op zondag 11 oktober 2026 12:19 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maar geldt je klacht niet net zo goed voor de VVD die onderhand ook zo'n beetje iedereen buiten aan het sluiten is?
Het is een slechte onderhandelaar, die ook nog eens openlijk wordt teruggefloten door Jetten. Als VVD-er heeft hij prima in de gaten hoe je een fatsoenlijke begroting op moet stellen, totdat die aan flarden geschoten wordt door allerlei absurde wensen van de oppositie. Had Heinen in een normaal meerderheidskabinet gezeten waarin hij gewoon kan doen wat hij moet doen, dan was het een stuk beter gegaan.quote:Op zondag 11 oktober 2026 11:29 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
We hebben nu met Heinen de slechtste minister van financiën die ik ooit gekend heb. Dus dat zal ieder ander beter doen.
JA21 kan je vergeten. Die gaan nevernooit in zee met PRO. CDA? Heel klein beetje, misschien.quote:Op zondag 11 oktober 2026 12:03 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
pro kan best met JA21 , CDA door een deur
maar geen sjerrie , wilders of VVD erbij
Dat hangt af van coalitie gesprekken niet van jouw meningquote:Op zondag 11 oktober 2026 12:31 schreef Pixelman het volgende:
[..]
JA21 kan je vergeten. Die gaan nevernooit in zee met PRO. CDA? Heel klein beetje, misschien.
Ik heb verbeeldingskracht, geworteld in rationeel denken. Ik lees wat, ik kijk rond en heb mijn ogen en oren wijd open. Dat vormt mijn mening. Ik heb de indruk dat jij je gewoon laat leiden door hoop en wensdenken.quote:Op zondag 11 oktober 2026 12:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat hangt af van coalitie gesprekken niet van jouw mening
VVD en Pvda hebben ook een coalitie gevormd indertijdquote:Op zondag 11 oktober 2026 12:36 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Ik heb verbeeldingskracht, geworteld in rationeel denken. Ik lees wat, ik kijk rond en heb mijn ogen en oren wijd open. Dat vormt mijn mening. Ik heb de indruk dat jij je gewoon laat leiden door hoop en wensdenken.
HRA en vermogensbelasting lijken me dan ook geen breekpunt.quote:Op zondag 11 oktober 2026 12:48 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
VVD en Pvda hebben ook een coalitie gevormd indertijd
zowel JA21 als PRO moeten een realistisch politiek vormen en zich richten op raakpunten
voedselbossen en heel veel asielzoekers willen binnenhalen zijn geen breekpunten denk ik
juist , het vervangen van de arbeidskorting door een belastbaar loon van 25.000 euro tegen 0%quote:Op zondag 11 oktober 2026 12:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
HRA en vermogensbelasting lijken me dan ook geen breekpunt.
Ach, ik ben geen helderziende dus je kunt straks gelijk hebben.quote:Op zondag 11 oktober 2026 12:48 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
VVD en Pvda hebben ook een coalitie gevormd indertijd
zowel JA21 als PRO moeten een realistisch politiek vormen en zich richten op raakpunten
voedselbossen en heel veel asielzoekers willen binnenhalen zijn geen breekpunten denk ik
Ook in het kabinet Schoof maakte hij er een zooitje van. Hij is vooral van het creatief naar achter schuiven van keuzes.quote:Op zondag 11 oktober 2026 12:30 schreef Charles33 het volgende:
[..]
Het is een slechte onderhandelaar, die ook nog eens openlijk wordt teruggefloten door Jetten. Als VVD-er heeft hij prima in de gaten hoe je een fatsoenlijke begroting op moet stellen, totdat die aan flarden geschoten wordt door allerlei absurde wensen van de oppositie. Had Heinen in een normaal meerderheidskabinet gezeten waarin hij gewoon kan doen wat hij moet doen, dan was het een stuk beter gegaan.
Maar dat er geen normaal meerderheidskabinet is is voornamelijk aan zijn eigen partij te wijten...quote:Op zondag 11 oktober 2026 12:30 schreef Charles33 het volgende:
[..]
Het is een slechte onderhandelaar, die ook nog eens openlijk wordt teruggefloten door Jetten. Als VVD-er heeft hij prima in de gaten hoe je een fatsoenlijke begroting op moet stellen, totdat die aan flarden geschoten wordt door allerlei absurde wensen van de oppositie. Had Heinen in een normaal meerderheidskabinet gezeten waarin hij gewoon kan doen wat hij moet doen, dan was het een stuk beter gegaan.
Dat gaat hem niet lukken. Links krijgt toch geen meerderheid. Hij haalt zijn zetels waarschijnlijk bij D66 e.d., niet bij de VVD.quote:Op zondag 11 oktober 2026 12:00 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Ja. Aan hem straks de vraag hoe hij met 28 zetels iets voor elkaar kan krijgen. Met die wolk van linkse flutpartijtjes en d66 / CDA zo ver krijgen dat die vrolijk mee gaan werken aan het ontmantelen van het Nederlandse bedrijfsleven?
Laat me niet lachen.
doe eens wat aan die neurose van je met voedselbossenquote:
Dat is wel een breekpunt Dat wil geen enkele politieke partij. PRO evenmin.quote:heel veel asielzoekers willen binnenhalen zijn geen breekpunten denk ik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |