abonnement Unibet Coolblue
pi_213319898
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 08:34 schreef Sabata het volgende:

[..]
even een fix toegepast, ik ga Amsterdammers ook geen inwoners van Purmerend noemen :)
De BBB frikandellenbakster "De volgevreten klimaatpaus met grootheidswaanzin." noemen is ook een beetje gek.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_213321938
Stel, je bent NSC kamerlid. En je leest dit artikel: https://www.ad.nl/politie(...)-verklaard~a24dcb2d/

Denk je dan niet "hard wegrennen nu het nog kan?"
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_213321990
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 13:00 schreef Hanca het volgende:
Stel, je bent NSC kamerlid. En je leest dit artikel: https://www.ad.nl/politie(...)-verklaard~a24dcb2d/

Denk je dan niet "hard wegrennen nu het nog kan?"
Altijd fijn dat de man die zegt premier te willen worden zich associeert met dergelijke doodenge typjes. :r
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_213322336
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 21:14 schreef probeer het volgende:
Wat zou dat politiek gezien trouwens goed scoren zijn zeg; wanneer je de partij bent die het voortouw neemt in een wet die degelijke stagevergoedingen regelt. En dan niet het minimale, of reiskosten oid. Nee, minimaal het minimumjeugdloon, en dan nav het functieniveau en takenpakket, mogelijk oplopend naar een 70-80% van het startsalaris.

"Hallo net-volwassen Nederlander. Je mag nu voor het eerst stemmen, en we willen je er graag even aan herinneren wie je je inkomen tijdens je stageperiodes heeft geregeld."

Perfecte manier om jongvolwassenen aan je partij te binden.
Vooral een perfecte manier om nou eindelijk eens iets te doen aan die langlopende tekorten in die sectoren. Sectoren die uiteindelijk cruciaal zijn voor de samenleving. En in het geval van onderwijs moet je dat dus over de gehele breedte doen, van mbo tot wo.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_213323822
Wanneer komt er eigenlijk eens een kabinet? Zijn ze er nog mee bezig? Ik volg alleen het Belgische nieuws.
pi_213323831
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 17:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Wanneer komt er eigenlijk eens een kabinet? Zijn ze er nog mee bezig? Ik volg alleen het Belgische nieuws.
Er is nu een pauze omdat Wilders naar een extreemrechtse conferentie moest, maar de huidige formatieronde loopt t/m 15 mei. Dan komt er dus weer een verslag en weten we hopelijk meer: of deze 4 gaan echt formeren, of ze gaan niet verder.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_213323880
VVD en NSC geven Adema voorlopig groen licht: https://nos.nl/artikel/25(...)or-mestplannen-adema
Mooi. Met ook het LTO dat er toch wel redelijk achter lijkt te staan kan er eindelijk in dit dossier ook wat vaart gemaakt worden.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_213324482
quote:
2s.gif Op donderdag 25 april 2024 13:11 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Altijd fijn dat de man die zegt premier te willen worden zich associeert met dergelijke doodenge typjes. :r
Ook fijn dat die dekselse linkse media deze fascisten conservatief noemt. Die Jack Posobiec een letterlijke Nazi noemen ze dan activist. Wat is dat voor politiek correct fake news.
pi_213324536
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 17:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Wanneer komt er eigenlijk eens een kabinet? Zijn ze er nog mee bezig? Ik volg alleen het Belgische nieuws.
Als je het Belgische nieuws volgt, komt er nooit een nieuw kabinet.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_213324691
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 17:24 schreef Hanca het volgende:
VVD en NSC geven Adema voorlopig groen licht: https://nos.nl/artikel/25(...)or-mestplannen-adema
Mooi. Met ook het LTO dat er toch wel redelijk achter lijkt te staan kan er eindelijk in dit dossier ook wat vaart gemaakt worden.
Heb je het alternatieve plan van BBB ook aanschouwt?
pi_213324717
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 18:56 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Heb je het alternatieve plan van BBB ook aanschouwt?
Ja, dat is geen plan, dat is een verlanglijstje voor Sinterklaas zoals mijn kinderen jaren geleden maakten: allemaal onmogelijke wensen. Kun je toch zien dat ze bij BBB het niveau kleuter nog niet ontgroeid zijn.

Miljarden kilo's mest op gaan slaan als oplossing, hoe verzinnen ze het.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_213324737
quote:
7s.gif Op donderdag 25 april 2024 18:40 schreef nostra het volgende:

[..]
Als je het Belgische nieuws volgt, komt er nooit een nieuw kabinet.
Haha, die stevenen ook af op een hoop ellende. In die zin best vergelijkbaar…
pi_213325385
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 13:00 schreef Hanca het volgende:
Stel, je bent NSC kamerlid. En je leest dit artikel: https://www.ad.nl/politie(...)-verklaard~a24dcb2d/

Denk je dan niet "hard wegrennen nu het nog kan?"
Ze maken het de Tsjechische inlichtingendiensten wel heel erg makkelijk, hé?
pi_213325409
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2024 18:58 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ja, dat is geen plan, dat is een verlanglijstje voor Sinterklaas zoals mijn kinderen jaren geleden maakten: allemaal onmogelijke wensen. Kun je toch zien dat ze bij BBB het niveau kleuter nog niet ontgroeid zijn.

Miljarden kilo's mest op gaan slaan als oplossing, hoe verzinnen ze het.
Bij de strengere normen dan de buurlanden vraag ik mij altijd wel af, hoe ontstaat zulk iets.

Bij de eerdere stikstofdebatten over stikstof in de lucht ging het vaak over “we willen de Duitse grens van 7 Mol, dat 0,05 Mol als grens hier door de Raad van State afgeschaft was daar hoorde je nooit iemand over.

Hier kan ik niet echt vinden hoe deze normen bedacht zijn. Wel vond ik dat in 2021 op Kleigrond 76% op Lössgrond 39% en op zandgrond 41% aan de Europese (en daarmee de Duitse norm) voldeden, en voor klei en löss was dit al een verbetering. Denk derhalve niet dat we er al zijn met de hogere Europese norm.

Een dergelijke aanpak komt voor mij wel gedegener over dan de opslag van mest (weer eens wat anders dan de boterberg) en een gedoogbeleid in het leven roepen.

Al met al komt het BBB inderdaad over als een lijstje gebaseerd op een mengeling van hoop, wensdenken en je ogen sluiten.
pi_213325418
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 18:36 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ook fijn dat die dekselse linkse media deze fascisten conservatief noemt. Die Jack Posobiec een letterlijke Nazi noemen ze dan activist. Wat is dat voor politiek correct fake news.
Men zal wel bang zijn voor 'links' te worden versleten. Kennelijk is dat tegenwoordig iets heel erg ergs,
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_213325458
quote:
15s.gif Op donderdag 25 april 2024 19:47 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Men zal wel bang zijn voor 'links' te worden versleten. Kennelijk is dat tegenwoordig iets heel erg ergs,
Hopen dat de underdog snel aan populariteit wint.
  donderdag 25 april 2024 @ 19:50:59 #142
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_213325466
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 13:00 schreef Hanca het volgende:
Stel, je bent NSC kamerlid. En je leest dit artikel: https://www.ad.nl/politie(...)-verklaard~a24dcb2d/

Denk je dan niet "hard wegrennen nu het nog kan?"
Oh mocht het AD er wel in? De NOS werd bij de deur tegengehouden, want ze zijn "te woke".
pi_213325470
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 19:47 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Bij de strengere normen dan de buurlanden vraag ik mij altijd wel af, hoe ontstaat zulk iets.

Bij de eerdere stikstofdebatten over stikstof in de lucht ging het vaak over “we willen de Duitse grens van 7 Mol, dat 0,05 Mol als grens hier door de Raad van State afgeschaft was daar hoorde je nooit iemand over.

Hier kan ik niet echt vinden hoe deze normen bedacht zijn. Wel vond ik dat in 2021 op Kleigrond 76% op Lössgrond 39% en op zandgrond 41% aan de Europese (en daarmee de Duitse norm) voldeden, en voor klei en löss was dit al een verbetering. Denk derhalve niet dat we er al zijn met de hogere Europese norm.

Een dergelijke aanpak komt voor mij wel gedegener over dan de opslag van mest (weer eens wat anders dan de boterberg) en een gedoogbeleid in het leven roepen.

Al met al komt het BBB inderdaad over als een lijstje gebaseerd op een mengeling van hoop, wensdenken en je ogen sluiten.
Het gaat nu alleen niet meer over stikstof, nu gaat het om het probleem wat al jaren werd aangekondigd als stikstof*10: de waterkwaliteit.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_213325494
quote:
2s.gif Op donderdag 25 april 2024 19:50 schreef Tijn het volgende:

[..]
Oh mocht het AD er wel in? De NOS werd bij de deur tegengehouden, want ze zijn "te woke".
Nee
quote:
Journalisten zijn niet welkom, alle Nederlandse media (zover bekend) werden geweigerd op het congres. De toespraken zijn wel live te volgen via een stream.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_213325502
quote:
2s.gif Op donderdag 25 april 2024 19:50 schreef Tijn het volgende:

[..]
Oh mocht het AD er wel in? De NOS werd bij de deur tegengehouden, want ze zijn "te woke".
Bron?

Edit: ik zie het al
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')