Kan ook beiden waar zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:10 schreef MoreDakka het volgende:
De belangrijkste informatie die we hier uit kunnen opmaken is dat Eric Smit alle geloofwaardigheid heeft verloren, misschien was dat het allemaal wel waard
Arme Wouterquote:Zijn voorganger Wouter Koolmees is dan al in de buurt, die zou deze middag de overdracht van de verkenning aan het duo verzorgen. Maar ergens in zijn loopje van de entree van de Kamer naar de formatievleugel krijgt Koolmees een belletje: wacht maar Wouter, we hebben eerst een ander issue. Wijers is exit. De agenda van de dag kan in de prullenbak. Koolmees maakt rechtsomkeert en zit ‘alweer in de trein naar huis’, vertelt Buma later tegen de pers.
Ik hoorde het vanmiddag ook.quote:Op vrijdag 14 november 2025 18:05 schreef Idisrom het volgende:
Ik hoorde zonet in het zesuurbulletin op Radio 1 dat Jetten Buma Boema noemde. Volgens mij spreekt Jetten thuis teveel Spaans.
Nou, ik vind Wiebes een van de beste ministers van deze eeuw. Hij hoefde van mij ook niet af te treden, maar ik vermoedde dat hij blij was en de toeslagenaffaire gebruikte om van de rest van het ongeregelde zootje af te zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
4 jaar, 30 jaar geleden.
Wiebes heeft het net zo lang gedaan en ik hoop toch niet dat je wilt beweren dat Wiebes een indrukwekkende staat van dienst heeft![]()
We hebben het over Wiebes die de versterkingsoperatie een tijd lang grotendeels stil legdequote:Op vrijdag 14 november 2025 18:09 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Nou, ik vind Wiebes een van de beste ministers van deze eeuw. Hij hoefde van mij ook niet af te treden, maar ik vermoedde dat hij blij was en de toeslagenaffaire gebruikte om van de rest van het ongeregelde zootje af te zijn.
Niet dat dit iets gaat helpen, wat een wannabe geoloog zal beamen, maar goed; het staat mooi op wit papier; en laten we de toeslagen affaire van zijn periode als slimme staatssecretaris niet noemen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:04 schreef Hanca het volgende:
Je kunt over Wiebes zeggen wat je wil, maar hij heeft uiteindelijk wel die gaskraan dicht gekregen. Iets wat volgens al zijn voorgangers onmogelijk was.
Het gaat me meer om het feit dat Eric claimt een journalist te zijn. Dat kan de prullenbak in.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Kan ook beiden waar zijn.
Die Eric heeft Dilan op een podium voor leugenaar uitgemaakt.
Daarmee is niets gezegd over de uitspraken die Wijers zelf nog gedaan heeft.
Als je elke week verkiezingen wil is dit wel de manier, jaquote:Op vrijdag 14 november 2025 17:49 schreef halfway het volgende:
Een heel nieuw systeem op zetten. Nr 1-2-3-4 totdat je een meerderheid hebt van zetels.
Verschillen? Los ze maar op daar worden ze voor betaalt.
Dat helpt wel, dat zal elke echte geoloog je vertellen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 18:19 schreef Vallon het volgende:
[..]
Niet dat dit iets gaat helpen, wat een wannabe geoloog zal beamen, maar goed; het staat mooi op wit papier; en laten we de toeslagen affaire van zijn periode als slimme staatssecretaris niet noemen.
Die kraan dichtkrijgen is dan idd een staaltje van fors onvermogen om - in zijn kennisregenboog als WTB - verder te kijken de neus lang is.
quote:Op vrijdag 14 november 2025 18:37 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat helpt wel, dat zal elke echte geoloog je vertellen.
Dat was geen hoor en wederhoor inderdaad.quote:Op vrijdag 14 november 2025 18:31 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het gaat me meer om het feit dat Eric claimt een journalist te zijn. Dat kan de prullenbak in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |