Prima, maar stap dan aan de kant als je in het verleden je mond niet kon houden.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:04 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Een lid is nog niet D66, maar die opvatting zal best breder leven en ik denk bij een flinke deel van het CDA ook.
Echter zeggen wat je denkt is hier geen goed plan. Ik denk dat als iedereen op zijn werk gaat zeggen wat hij echt vindt we een gigantische ontslaggolf tegemoet gaan. Bovendien heeft de afgelopen kabinetsperiode dat ook wel aangetoond.
Samenwerken en samen regeren vereist regelmatig even niet zeggen wat je denkt.
Alleen als hij informateur wordt, zo moeilijk is dat toch niet te snappenquote:Op donderdag 13 november 2025 19:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het interessante is dat dergelijke benamingen voor politici tegenwoordig ook gewoon in de kamer naar elkaars hoofd wordt gesmeten door sommige politici. En als iemand dan in een zetting die niet politiek is een privé-mening geeft die niet flatterend is voor een politicus is dat een halszaak.
Dus je wordt op het podium gevraagd en dan ga je maar wat gillen over een andere politicus. Wat is dit voor een figuurquote:Na enig doorvragen blijkt dat Wijers niet meer weet waarom hij Yesilgöz tijdens het ondernemersfeestje een leugenaar noemde. ‘Ik kwam daar alleen maar even om de organisator te bedanken en een glaasje te drinken. En toen werd ik op het podium gesleurd. Ik heb daar toen spontaan een paar dingen gezegd, waarvan er een paar dus tamelijk onhandig waren
Echt handig is het niet als formateur inderdaad. Weinig fatsoenlijk ook overigens.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:27 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Alleen als hij informateur wordt, zo moeilijk is dat toch niet te snappen
Iemand die je haat omdat hij niet rechts genoeg is?quote:Op donderdag 13 november 2025 21:30 schreef mackinac het volgende:
[..]
Dus je wordt op het podium gevraagd en dan ga je maar wat gillen over een andere politicus. Wat is dit voor een figuur
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |