Dat was het in de geschiedenis maar heel af en toe natuurlijk. Uiteindelijk kijk je de Tour toch voor allerlei dingen, waaronder de gele trui.quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, kwestie van smaak ook natuurlijk maar voor een echt leuke Tour is het voor mij noodzakelijk dat de strijd om het Geel spannend is
Nee Fredquote:Op donderdag 17 juli 2025 18:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was het in de geschiedenis maar heel af en toe natuurlijk. Uiteindelijk kijk je de Tour toch voor allerlei dingen, waaronder de gele trui.
Nou ja, die gozer in de gele trui wint elk jaar, dus dan heb je steeds iets te juichenquote:Op donderdag 17 juli 2025 18:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee FredIk kijk uitsluitend voor de gele trui
Moeder zijn is écht het dankbaarste beroep ter wereld hè.quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:23 schreef NailQueen het volgende:
In het ergste geval wil mijn moeder vast wel mee
Pogacar is vandaag weer naar de finish gereden terwijl de rest nog aan de start stond. Dus Vingegaard en Evenepoel moeten nu zo'n zestien uur goedmaken op de Sloveen.quote:
Knap hoor, zet m op!quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:57 schreef molloot200 het volgende:
Korte updateeee
Ik zit er nog steeds in! Dinsdag was prima maar wel een beetje ver (dat is ook 53 kilometer, de leugenaars!).
Woensdag was vreselijk met al die stortbuien, zompige sokken, natte schoenen, alles vies. Dat zorgde ook voor minder publiek en sowieso vind ik de route van de woensdag het minst tof. Ik was kapot.
Vandaag was fantastisch! Eigenlijk geen last van mijn voeten of benen. Ik vind het ergste de vermoeidheid. 4 dagen lang mijn wekker om half 3 kickt helemaal in. Pfffff. Nog maar 1 keer en dan blijf ik zaterdag de hele dag in bed liggen. Bij wijze van spreke dan
Whaha gaaf!quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:23 schreef NailQueen het volgende:
Ik zag dat er nog laatste kaartjes zijn vrijgekomen voor de K3 reünie in Ahoy. En fuck it, ik heb 2 kaartjes besteldWant ik weet dat ik spijt van ga krijgen als ik het niet doe. Ik kijk wel even wie er met mij meegaat. In het ergste geval wil mijn moeder vast wel mee
Goedzo Mollie, lekker bezigquote:Op donderdag 17 juli 2025 19:57 schreef molloot200 het volgende:
Korte updateeee
Ik zit er nog steeds in! Dinsdag was prima maar wel een beetje ver (dat is ook 53 kilometer, de leugenaars!).
Woensdag was vreselijk met al die stortbuien, zompige sokken, natte schoenen, alles vies. Dat zorgde ook voor minder publiek en sowieso vind ik de route van de woensdag het minst tof. Ik was kapot.
Vandaag was fantastisch! Eigenlijk geen last van mijn voeten of benen. Ik vind het ergste de vermoeidheid. 4 dagen lang mijn wekker om half 3 kickt helemaal in. Pfffff. Nog maar 1 keer en dan blijf ik zaterdag de hele dag in bed liggen. Bij wijze van spreke dan
Ik neem haar al mee naar het Grote Songfestivalfeest, Douwe Bob en Son Mieuxquote:Op donderdag 17 juli 2025 19:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Moeder zijn is écht het dankbaarste beroep ter wereld hè.
Ik zou eens kijken of @Luctor.et.Emergo met je mee wilt.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik neem haar al mee naar het Grote Songfestivalfeest, Douwe Bob en Son Mieux
Het songfestivalfeest is ons jaarlijks uitje maar Douwe Bob en Son Mieux zijn hier in de buurt. Rotterdam is voor haar wat ver reizen. Daarom heeft ze liever dat ik eerst kijk of ik een vriend/vriendin kan meenemen. Mocht dat niet lukken dan gaat ze graag mee
Ik ga ook met mijn dochter naar K3quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik neem haar al mee naar het Grote Songfestivalfeest, Douwe Bob en Son Mieux
Het songfestivalfeest is ons jaarlijks uitje maar Douwe Bob en Son Mieux zijn hier in de buurt. Rotterdam is voor haar wat ver reizen. Daarom heeft ze liever dat ik eerst kijk of ik een vriend/vriendin kan meenemen. Mocht dat niet lukken dan gaat ze graag mee
Wie wordt nummer 2 is nu dus de vraagquote:Op donderdag 17 juli 2025 19:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Pogacar is vandaag weer naar de finish gereden terwijl de rest nog aan de start stond. Dus Vingegaard en Evenepoel moeten nu zo'n zestien uur goedmaken op de Sloveen.
Ze is vroeger ook 3x meegeweest. Nu 20 jaar later wil ze vast nog wel een keerquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga ook met mijn dochter naar K3![]()
Moeders doen dat graag hoor voor en met hun dochters
Alle rondes waar Pogacar aan meedoet, worden doodsaai. Hij is zo bizar veel beter dan de rest.quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Pogacar is vandaag weer naar de finish gereden terwijl de rest nog aan de start stond. Dus Vingegaard en Evenepoel moeten nu zo'n zestien uur goedmaken op de Sloveen.
Jullie kunnen misschien ook een deel van die bos bloemen tussen de spaken van Pogacar gooien?quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:13 schreef Fred_B het volgende:
@:strani wij gaan morgenochtend 20 meter na de start langs het Vierdaagse-parcours staan om Molloot die enorme bos bloemen te geven om hem te belonen toch?
Dat is niet boeiendquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wie wordt nummer 2 is nu dus de vraag
Ik kijk gewoon nietquote:
SV Losser uit is altijd een pittig potje hoor. Het kan spoken aan de Bookholtlaan!quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Alle rondes waar Pogacar aan meedoet, worden doodsaai. Hij is zo bizar veel beter dan de rest.
Het is een beetje Ajax versus het vierde elftal van SV Losser. Niet de vraag of hij wint, maar met hoeveel overmacht.
Wij zijn trots op je Molletjequote:Op donderdag 17 juli 2025 19:57 schreef molloot200 het volgende:
Korte updateeee
Ach, zo was het ooit met Armstrong ook. Het houdt vanzelf een keer op.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Alle rondes waar Pogacar aan meedoet, worden doodsaai. Hij is zo bizar veel beter dan de rest.
Het is een beetje Ajax versus het vierde elftal van SV Losser. Niet de vraag of hij wint, maar met hoeveel overmacht.
Daar ging je met Armstrong op een gegeven moment ook aan twijfelen, die bleef maar doorgaan.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Ach, zo was het ooit met Armstrong ook. Het houdt vanzelf een keer op.
Ja Fundaën blijft ook gewoon een leuke hobbyquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik weet dat ik geduld moet hebben en niet meteen weer moet gaan Funda’en(toch stiekem al gedaan).
Eerst de rust vinden en dan maar kijken hoe we dan over het huis en de plek denken.
Maar ik weet nu al wel zeker dat ik weer meer richting het centrum wil. En ik dacht nog dat ik liever achteraf wilde wonen![]()
Oh ja, met werk is heel herkenbaar. Dat automatisme en iedereen kennen is fijn. Ik begin eind augustus ook aan een nieuwe baan en dat is eerst weer aftasten en wennen. Dat duurt meestal wel een jaar en op mijn leeftijd misschien nog wel langer
Ja, en dat bleek een grootverbruiker van doping te zijnquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Ach, zo was het ooit met Armstrong ook. Het houdt vanzelf een keer op.
Wat luister je?quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:41 schreef Troel het volgende:
Ik lig alvast in bed muziek te luisteren en te hopen dat ik snel in slaap val.
Niet zo’n goede dag gehad vandaag?quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:41 schreef Troel het volgende:
Ik lig alvast in bed muziek te luisteren en te hopen dat ik snel in slaap val.
Exact dit ja.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja Fundaën blijft ook gewoon een leuke hobbyEn als je erachter komt dat je uiteindelijk echt weg wilt, ook dikke prima denk ik maar zonde om nu overhaast beslissingen te maken denk ik.
Ohh leukHad je dat al verteld? Wat ga je (ongeveer) doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |