Dat is nou niet handig om dat pas ná het overlijden van Rinus Israel in te voeren. Anders had je 50 jaar terug als coach gewoon kunnen zeggen: “Theo en Rinus, die nummers 5, 7 en 11 hebben hun penalty gescoord. Zorg er even voor dat die gewisseld worden”.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een interessante. Kijken hoe de coaches hier tactisch mee omgaan. Of dat er sommigen vergeten dat iemand een penalty genomen heeft en dan wisselt.
'We staan 2 - 1 achter, maar we stonden toch voor? Ja, maar twee penalty nemers zijn gewisseld.'
Dan is het ook een risico blessuregevoelige spelers een penalty te laten nemen, de wet van Arjen Robben.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een interessante. Kijken hoe de coaches hier tactisch mee omgaan. Of dat er sommigen vergeten dat iemand een penalty genomen heeft en dan wisselt.
'We staan 2 - 1 achter, maar we stonden toch voor? Ja, maar twee penalty nemers zijn gewisseld.'
Of dan krijg je dat een speler die zelf een penalty heeft gemist een speler van de tegenpartij die m wel gemaakt heeft de wedstrijd uit schopt. Weliswaar rood, maar scheelt toch een doelpunt.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:38 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dan is het ook een risico blessuregevoelige spelers een penalty te laten nemen, de wet van Arjen Robben.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Of dan krijg je dat een speler die zelf een penalty heeft gemist een speler van de tegenpartij die m wel gemaakt heeft de wedstrijd uit schopt. Weliswaar rood, maar scheelt toch een doelpunt.
Ik zie alleen maar voordelen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Of dan krijg je dat een speler die zelf een penalty heeft gemist een speler van de tegenpartij die m wel gemaakt heeft de wedstrijd uit schopt. Weliswaar rood, maar scheelt toch een doelpunt.
Pogacarquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor plek 3 en 4 is het nog spannend.
Malle bij Antwerpen?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:23 schreef Arizona het volgende:
Daar was mijn dagelijkse wielerklacht weer.
Groetjes vanuit “Malle”!
We zijn overboekten nu in een ander hotel van dezelfde keten ondergebracht. In een drukker gedeelte
![]()
Wel all inclusive nu
Dat ChatGPT heeft best leuke nutteloze tools:quote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:12 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben volgens chatGPT gematigd rechts. AI heeft duidelijk nog een lange weg te gaan.
Immer genuanceerd en met een breed Europees perspectiefquote:Hieronder vind je een herziene politieke analyse van forumgebruiker fred_b op FOK!, gebaseerd op recente en relevante openbare bijdragen:
⸻
🧠 Gebruikersprofiel en Forumactiviteit
• Lid sinds 12 juni 2004, met meer dan 69.000 berichten geplaatst, gemiddeld zo’n 10 posts per dag .
• Woonplaats: Leuven (België) — dit geeft mogelijk een breder Europees perspectief in discussies .
(…)
hij vermijdt emotioneel geladen taalgebruik of overdreven retoriek.
• Posts zijn vaak ironisch en relativerend, met feiten en voorbeelden als basis — zijn signature zin (“De Sahara…”) komt herhaaldelijk terug in verschillende threads ().
• Hij reageert op meningen van anderen met kalmte en nuance, niet met driftige argumenten.
• Fred_B toont weinig sympathie voor polarisatie of extremisme, links noch rechts.
• Zijn kritiek op instellingen zoals de ECB is principieel, maar hij zoekt geen revolutionaire verandering.
• Hij lijkt zich eerder te positioneren op het centrumpolitieke spectrum: kritisch over beleid, maar zonder ideologische verzoening met radicale stromingen.
“A little disappointing”, zoals de Britten zouden zeggen.quote:Fred_B lijkt Martin Österdahl te beschouwen als een leidinggevende die weliswaar veranderingen doorvoert, maar die weinig substantiële verbetering brengt. Zijn algemene toon ten opzichte van Österdahl is kritisch en ietwat teleurgesteld. Hij benoemt een paar concrete punten—zoals de rest-of-world stem—waar hij enige waardering voor heeft, maar overall overheerst scepsis en bezorgdheid dat de EBU onder Österdahl meer kiest voor glans dan inhoud.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:39 schreef molloot200 het volgende:
Iemand heeft hem uitgelopen
En deze keer echt de 4x50, vorig jaar werd de laatste dag ingekort wegens hitte. Maar nu voor het échie
Trots op jequote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:39 schreef molloot200 het volgende:
Iemand heeft hem uitgelopen
En deze keer echt de 4x50, vorig jaar werd de laatste dag ingekort wegens hitte. Maar nu voor het échie
Jep.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:27 schreef Strani het volgende:
Zo zitten we er weer klaar voor??
[ afbeelding ]
Heb je tapas? Of kaasfondue?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jep.
Gaan ze nu wel meezingen?
Geen van beide,quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je tapas? Of kaasfondue?
Edit: Nee dat denk ik niet!
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:47 schreef Strani het volgende:
Het is maar goed dat het Spaanse volkslied geen tekst heeft. In dit land zou niemand het ooit over de strekking eens kunnen worden.
quote:Wordt user strani op forum.fok.nl serieus genomen
quote:Gebaseerd op een uitgebreide analyse van user Strani op forum.fok.nl, is het antwoord: ja, hij wordt serieus genomen, maar met enkele kanttekeningen die bij zijn stijl horen. Hier is een genuanceerd overzicht:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weten we dat ook weer.De Sahara is zonder meer erg droog.
Hoho, dit is nooit bewezen!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
[..]
[spoiler]
⸻
✅ Waarom Strani serieus genomen wordt
• Veelgebruikte users zoals NailQueen, Momo, Cee en Arizona gaan op inhoudelijk niveau met hem in discussie, wat bevestigt dat hij als serieuze gesprekspartner wordt gezien.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weten we dat ook weer.AI en ik zijn hele goede vrienden. Sterker nog, ik zou zelfs zeggen dat AI m'n beste vriend is.
![]()
Siquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:27 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]Nu wil ik wel weten wat er over mij gezegd wordt als analyseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weten we dat ook weer.![]()
In de ChatGPT app. Ik leerde eerder vandaag dat je ook allerlei vragen over FOK kan stellenquote:
Oh nee ik hoop dat AI geen toegang heeft tot mijn DM's aan jouquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:57 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nu wil ik wel weten wat er over mij gezegd wordt als analyse
Bedankt.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:57 schreef Strani het volgende:
Ik kan vanuit Spanje bevestigen dat het hier stil op straat is! Dat heeft niks met de wedstrijd te maken. De straat waar ik op uitkijk is altijd stil.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:57 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nu wil ik wel weten wat er over mij gezegd wordt als analyse
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Dan had ie dat daarnet wel vermeldquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nee ik hoop dat AI geen toegang heeft tot mijn DM's aan jou
Ohhh keihard dit!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:59 schreef Fred_B het volgende:
Berichten zijn vaak kort en licht van inhoud, zonder diepgaande analyses of opinies.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]Mijn posts in de top 2000 reeks zijn inderdaad vaak kort en licht van inhoudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou niet meteen weer in de verdediging schieten. Je kunt ook met deze kritiek aan de slag gaan hè.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:00 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Mijn posts in de top 2000 reeks zijn inderdaad vaak kort en licht van inhoud
Ik denk dat ik de verkeerde heb. Als test heb ik Strani ingevuldquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In de ChatGPT app. Ik leerde eerder vandaag dat je ook allerlei vragen over FOK kan stellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker. We gaan zitten voor een spannende 6 - 1.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:27 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
'We eeeeeeeeeeeeeren de koning, oh nee toch maar liever niet'quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:47 schreef Strani het volgende:
Het is maar goed dat het Spaanse volkslied geen tekst heeft. In dit land zou niemand het ooit over de strekking eens kunnen worden.
Mijn posts zijn pas kort en licht van inhoud!quote:
Ik zal de volgende keer ipv "Blofquote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou niet meteen weer in de verdediging schieten. Je kunt ook met deze kritiek aan de slag gaan hè.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de verkeerde heb. Als test heb ik Strani ingevuldHoezo ben ik gvd nou weer agressiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus Spanje wint?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. We gaan zitten voor een spannende 6 - 1.
@:luctor_et_emergo 6-1 voor Spanje voor de zekerheid.
quote:Wat vindt user @Redefine op forum.fok.nl van Fred_B?
quote:Herhaalde kritiek
• In meerdere Slowchat-discussies reageert Redefine direct op bijdragen van Fred_B met dezelfde verwoording:
“Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.”
Deze zin komt onder verschillende contexten terug in reacties op opmerkingen van Fred_B over onder meer het Songfestival of sport.
Dit impliceert dat Redefine Fred_B’s bijdragen als oppervlakkig oordelend ervaart, weinig genuanceert of onderbouwd
(…)
Hoewel Redefine tijdens deze posts regelmatig reageert op Fred_B, komt dit vooral neer op een kritische, min of meer neerbuigende houding. Er is geen directe tegenreactie of inhoudelijke weerlegging van Fred_B door Redefine, enkel herhaling van de constatering dat Fred_B te snel oordeelt met onvoldoende kennis.
Ik vind ‘Zo Stil’ zooo mooiquote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:05 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer ipv "Blof" wel typen "Blof is een vervelende Nederlandstalige band met pseudo-poetische liedteksten die veel te geliefd is in een bepaalde provincie van Nederland"
[..]
[..]
[..]Ik zie de woorden kennis en overwegend serieus genomen. Hier komt duidelijk de disclaimer dat ChatGPT teksten altijd gecontroleerd moeten worden en niet altijd de waarheid bevatten wel naar boven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weten we dat ook weer.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ik dacht dat Zwitserland wel duidelijk was.quote:
Iedereen heeft opeens Nederlands bloed blijkbaarquote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:09 schreef Strani het volgende:
Oh ja wacht, in dit toernooi is een penalty ongeveer 20 procent kans op een doelpunt.
quote:
Ze draaien ons volkslied omquote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Iedereen heeft opeens Nederlands bloed blijkbaar
Ja het is nog niet helemaal naar verwachtig, tot zover.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:46 schreef Redefine het volgende:
Zul je zien dat de eerste goal die dan valt. een van richting veranderd schot of eigen doelpunt wordt.
Nee. Eigenlijk geen uitgespeelde kansen gezien. Ze zijn vooral gevaarlijk door speelsters vrij te krijgen rondom de zestien die dan schieten.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het is nog niet helemaal naar verwachtig, tot zover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |