Een hele bijzondere wedstrijd sowieso wel.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:51 schreef Strani het volgende:
Nou dat was wel een hele bijzondere serie strafschoppen, zullen we maar zeggen.
Ja ik vraag me af hoeveel mensen voor een afschaffing van verlengingen zouden zijn. Dan kan je altijd nog overwegen om penalty-series wat langer te maken, bijvoorbeeld 7 minimaal in plaats van 5.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:57 schreef Redefine het volgende:
Deze wedstrijd liet ook wel weer zien dat verlengingen bijna altijd overbodig zijn.
Gewoon weer lekker ouwerwets tossen. Ook spannend en statistisch gezien gaat Nederland het daar beter doen dan bij een penaltyreeks.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik vraag me af hoeveel mensen voor een afschaffing van verlengingen zouden zijn. Dan kan je altijd nog overwegen om penalty-series wat langer te maken, bijvoorbeeld 7 minimaal in plaats van 5.
Hoewel dit op papier waar is, hebben we de enige keer dat we daadwerkelijk gingen tossen, op het WK 1990 tegen Ierland, dat ook gewoon verloren hèquote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gewoon weer lekker ouwerwets tossen. Ook spannend en statistisch gezien gaat Nederland het daar beter doen dan bij een penaltyreeks.
Dat zou ook wel goed zijn voor de 'penalty series zijn een loterij' roepers zijn. Loten dat is een pas een loterijquote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gewoon weer lekker ouwerwets tossen. Ook spannend en statistisch gezien gaat Nederland het daar beter doen dan bij een penaltyreeks.
Ja precies, gewoon tijdens het inspelen al!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze zouden ook kunnen beginnen met een penalty serie. En daarna pas de reguliere 90 minuten. Dat zit je ook niet met vermoeide spelers.
Of de dag van tevoren.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja precies, gewoon tijdens het inspelen al!
Sowieso de oude klassiekersquote:Op vrijdag 18 juli 2025 00:19 schreef H_T het volgende:
@:NailQueen welke K3-knaller ga je het hardst meezingen?
Nog beter: We beginnen het toernooi gewoon met twee dagen groepsduels. Elke ploeg twee dagen lang twee keer penaltyschieten tegen twee andere ploegen op basis van loting. Dan op basis van de uitslagen worden de ploegen in groepen verdeeld voor de groepsfase. Maximaal 4 groepen van 4 teams. Wedstrijden van 90 minuten. Dan ga je de hoofdfase van het toernooi in. Dus A1 gaat tegen B2. En andersom en hetzelfde bij C en D. 90 Minuten spelen en als het dan een gelijke stand is dan gaan we kijken wie beter was bij die penalty's. Is zelfs dat gelijk dan gaan we tossen. En dan uiteindelijk de finale en die spelen dan gewoon zo lang door als het nodig is met een suddendeath.quote:
Ik ben er nog nooit geweest, want ik heb twee jongens. Wel dus diverse malen naar Kabouter Plop shows geweest. Maar ik ken de liedjes van K3 stiekem bijna allemaalquote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sowieso de oude klassiekers. Toen ik gisteren een paar liedjes opzocht merkte ik dat ik toch een beetje emotioneel werd bij de Wereld van K3. Vroeger mijn lievelingsprogramma en het besef dat het nu meer dan 20 jaar later is
![]()
Niks meer aan doen. Volgend toernooi implementeren en gelijk klaarquote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Nog beter: We beginnen het toernooi gewoon met twee dagen groepsduels. Elke ploeg twee dagen lang twee keer penaltyschieten tegen twee andere ploegen op basis van loting. Dan op basis van de uitslagen worden de ploegen in groepen verdeeld voor de groepsfase. Maximaal 4 groepen van 4 teams. Wedstrijden van 90 minuten. Dan ga je de hoofdfase van het toernooi in. Dus A1 gaat tegen B2. En andersom en hetzelfde bij C en D. 90 Minuten spelen en als het dan een gelijke stand is dan gaan we kijken wie beter was bij die penalty's. Is zelfs dat gelijk dan gaan we tossen. En dan uiteindelijk de finale en die spelen dan gewoon zo lang door als het nodig is met een suddendeath.
Gelukkig staan ze op YouTube om te kijken.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sowieso de oude klassiekers. Toen ik gisteren een paar liedjes opzocht merkte ik dat ik toch een beetje emotioneel werd bij de Wereld van K3. Vroeger mijn lievelingsprogramma en het besef dat het nu meer dan 20 jaar later is
![]()
Wedstrijden waarbij één van de teams genoeg heeft aan 0-0 lijken me niet bevorderlijk voor de amusementswaarde van de sport, zeker niet als er Zuid-Europese teams bij betrokken zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze zouden ook kunnen beginnen met een penalty serie. En daarna pas de reguliere 90 minuten. Dat zit je ook niet met vermoeide spelers.
Dan telt 0-0 niet mee.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wedstrijden waarbij één van de teams genoeg heeft aan 0-0 lijken me niet bevorderlijk voor de amusementswaarde van de sport, zeker niet als er Zuid-Europese teams bij betrokken zijn.
Je kan ze ook allebei 10 penalty's laten nemen en dan via lootjes trekken aan het eind bepalen welke er tellen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wedstrijden waarbij één van de teams genoeg heeft aan 0-0 lijken me niet bevorderlijk voor de amusementswaarde van de sport, zeker niet als er Zuid-Europese teams bij betrokken zijn.
En de penalty's van spelers die gewisseld zijn, tellen niet mee.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:36 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Je kan ze ook allebei 10 penalty's laten nemen en dan via lootjes trekken aan het eind bepalen welke er tellen.
Gisteren bij de vierdaagsefeesten flarden opgevangen van 'Alle Kleuren', de k3 coverband. Dat vond ik eigenlijk al wel genoegquote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat Getdown Services er niet was!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:03 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Gisteren bij de vierdaagsefeesten flarden opgevangen van 'Alle Kleuren', de k3 coverband. Dat vond ik eigenlijk al wel genoeg
Dat vind ik wel een interessante. Kijken hoe de coaches hier tactisch mee omgaan. Of dat er sommigen vergeten dat iemand een penalty genomen heeft en dan wisselt.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En de penalty's van spelers die gewisseld zijn, tellen niet mee.
Zou dan wel weer typisch Nederlands zijn om de spelers die een penalty gescoord hadden om die te wisselen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een interessante. Kijken hoe de coaches hier tactisch mee omgaan. Of dat er sommigen vergeten dat iemand een penalty genomen heeft en dan wisselt.
'We staan 2 - 1 achter, maar we stonden toch voor? Ja, maar twee penalty nemers zijn gewisseld.'
Dat is nou niet handig om dat pas ná het overlijden van Rinus Israel in te voeren. Anders had je 50 jaar terug als coach gewoon kunnen zeggen: “Theo en Rinus, die nummers 5, 7 en 11 hebben hun penalty gescoord. Zorg er even voor dat die gewisseld worden”.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een interessante. Kijken hoe de coaches hier tactisch mee omgaan. Of dat er sommigen vergeten dat iemand een penalty genomen heeft en dan wisselt.
'We staan 2 - 1 achter, maar we stonden toch voor? Ja, maar twee penalty nemers zijn gewisseld.'
Dan is het ook een risico blessuregevoelige spelers een penalty te laten nemen, de wet van Arjen Robben.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Of dan krijg je dat een speler die zelf een penalty heeft gemist een speler van de tegenpartij die m wel gemaakt heeft de wedstrijd uit schopt. Weliswaar rood, maar scheelt toch een doelpunt.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:38 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dan is het ook een risico blessuregevoelige spelers een penalty te laten nemen, de wet van Arjen Robben.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Of dan krijg je dat een speler die zelf een penalty heeft gemist een speler van de tegenpartij die m wel gemaakt heeft de wedstrijd uit schopt. Weliswaar rood, maar scheelt toch een doelpunt.
Ik zie alleen maar voordelen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Of dan krijg je dat een speler die zelf een penalty heeft gemist een speler van de tegenpartij die m wel gemaakt heeft de wedstrijd uit schopt. Weliswaar rood, maar scheelt toch een doelpunt.
Pogacarquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor plek 3 en 4 is het nog spannend.
Malle bij Antwerpen?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:23 schreef Arizona het volgende:
Daar was mijn dagelijkse wielerklacht weer.
Groetjes vanuit “Malle”!
We zijn overboekten nu in een ander hotel van dezelfde keten ondergebracht. In een drukker gedeelte
![]()
Wel all inclusive nu
Dat ChatGPT heeft best leuke nutteloze tools:quote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:12 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben volgens chatGPT gematigd rechts. AI heeft duidelijk nog een lange weg te gaan.
Immer genuanceerd en met een breed Europees perspectiefquote:Hieronder vind je een herziene politieke analyse van forumgebruiker fred_b op FOK!, gebaseerd op recente en relevante openbare bijdragen:
⸻
🧠 Gebruikersprofiel en Forumactiviteit
• Lid sinds 12 juni 2004, met meer dan 69.000 berichten geplaatst, gemiddeld zo’n 10 posts per dag .
• Woonplaats: Leuven (België) — dit geeft mogelijk een breder Europees perspectief in discussies .
(…)
hij vermijdt emotioneel geladen taalgebruik of overdreven retoriek.
• Posts zijn vaak ironisch en relativerend, met feiten en voorbeelden als basis — zijn signature zin (“De Sahara…”) komt herhaaldelijk terug in verschillende threads ().
• Hij reageert op meningen van anderen met kalmte en nuance, niet met driftige argumenten.
• Fred_B toont weinig sympathie voor polarisatie of extremisme, links noch rechts.
• Zijn kritiek op instellingen zoals de ECB is principieel, maar hij zoekt geen revolutionaire verandering.
• Hij lijkt zich eerder te positioneren op het centrumpolitieke spectrum: kritisch over beleid, maar zonder ideologische verzoening met radicale stromingen.
“A little disappointing”, zoals de Britten zouden zeggen.quote:Fred_B lijkt Martin Österdahl te beschouwen als een leidinggevende die weliswaar veranderingen doorvoert, maar die weinig substantiële verbetering brengt. Zijn algemene toon ten opzichte van Österdahl is kritisch en ietwat teleurgesteld. Hij benoemt een paar concrete punten—zoals de rest-of-world stem—waar hij enige waardering voor heeft, maar overall overheerst scepsis en bezorgdheid dat de EBU onder Österdahl meer kiest voor glans dan inhoud.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:39 schreef molloot200 het volgende:
Iemand heeft hem uitgelopen
En deze keer echt de 4x50, vorig jaar werd de laatste dag ingekort wegens hitte. Maar nu voor het échie
Trots op jequote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:39 schreef molloot200 het volgende:
Iemand heeft hem uitgelopen
En deze keer echt de 4x50, vorig jaar werd de laatste dag ingekort wegens hitte. Maar nu voor het échie
Jep.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:27 schreef Strani het volgende:
Zo zitten we er weer klaar voor??
[ afbeelding ]
Heb je tapas? Of kaasfondue?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jep.
Gaan ze nu wel meezingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |