quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:33 schreef NailQueen het volgende:
Mijn oog is ontstoken. Vanochtend al kokend heet water laten afkoelen en met een washandje erover heen gegaan maar het is nog niet weg. En dan zit ik ook nog de hele dag achter een scherm
Het wordt langzaam beter maar het lijkt net alsof ik hard heb moeten huilenquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Dat is balen. Eigenlijk zou je nu moeten gaan liggen met een doekje over je oog.
Fijn dat het beter aan het worden is.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het wordt langzaam beter maar het lijkt net alsof ik hard heb moeten huilen
Heb je de variant dat het wit van je oog roze wordt en dat het af en toe voelt alsof er een zandkorrel in je oog zit?quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:33 schreef NailQueen het volgende:
Mijn oog is ontstoken. Vanochtend al kokend heet water laten afkoelen en met een washandje erover heen gegaan maar het is nog niet weg. En dan zit ik ook nog de hele dag achter een scherm
Het voelt erg droog en jeukerig. Ik denk dat ik in mijn slaap gewoon een paar keer gewreven heb.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je de variant dat het wit van je oog roze wordt en dat het af en toe voelt alsof er een zandkorrel in je oog zit?
Hopelijk zat er geen boete op je ingeleverde bloed.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:24 schreef H_T het volgende:
Weer eens wat bloed gedoneerd vanochtendEn dan blijkt dat de bloedbank daar toch andere vragen over stelt dan de bibliotheek
Een zonnebril kan eventueel helpen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het voelt erg droog en jeukerig. Ik denk dat ik in mijn slaap gewoon een paar keer gewreven heb.
Als ik met een zonnebril op kantoor zit moet ik iedereen gaan overtuigen dat ik echt geen kater hebquote:
Nu denken ze dat je liefdesverdriet hebtquote:Op donderdag 17 juli 2025 12:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als ik met een zonnebril op kantoor zit moet ik iedereen gaan overtuigen dat ik echt geen kater heb
Irritant zo'n ontstoken oogquote:
Klinkt alsof jij hier ervaring mee hebt.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:30 schreef BillDauterive het volgende:
Ooglapje? Als je een paar keer piratengeluidjes maakt, dan blijft iedereen uit je buurt en hoef je ook niets uit te leggen.
Ja stom, dat is niet echt een lekkere reden dan om te verhuizenquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:29 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het is meer dat ik het vertrouwde en veilige, geborgene van mijn oude huis mis. Ik vond het fijn om naar huis te gaan/thuis te zijn. Dat heb ik nu niet meer. Het is net alsof ik geen thuis meer heb en bij iemand anders woon/op visite ben.
Het oude huis was top, we zijn weggegaan vanwege de overlast van de trainingsvelden van de Graafschap achter ons huis. Als die er niet was geweest, waren we nooit verhuisd.
Het nieuwe huis is fijn en heeft voordelen, maar ook nadelen. We zitten verder van het centrum af en dat mis ik ook![]()
Ik heb zo’n verhuizing en mijn heimwee enorm onderschat.
quote:Sjorsjina en meneer Sjors jr wonen nog thuis gelukkig. Anders was ik gillend gek geworden
Ik weet dat ik geduld moet hebben en niet meteen weer moet gaan Funda’enquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja stom, dat is niet echt een lekkere reden dan om te verhuizenMaar dit klinkt hopelijk ook wel een beetje als 'uitzitten'? Denk dat het huis gewoon nog een beetje jullie ziel moet krijgen, dat je daar gewoon geduld (hoe stom ook
) voor moet hebben.
Ik had heeel erg hetzelfde met mijn vorige werk, bij het werk daarvoor was ik weggegaan met een VSO dus niet geheel vrijwillig zeg maarEn heb achteraf toen ook te snel misschien de nieuwe baan aangenomen, had best wat meer eisen mogen stellen achteraf.
Maar achteraf, toen ik dit voorjaar na bijna twee jaar daar wegging vond ik het uiteindelijk toch wel moeilijkHeeft denk ik wel een paar maanden geduurd toen voor ik het een beetje geaccepteerd had
![]()
Bij mijn huidige werk (maar dat voelde meer 'zelfgekozen') heb ik er niet zo'n last van, maar wel een beetje imposter syndrome
![]()
En gewoon dat de vanzelfsprekendheid van dingen er nog niet is, zoals met wie je gaat lunchen etc, dat mis ik ook heeel erg altijd
[..]![]()
Gezellig
You make this vooral about you hoor girlquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:53 schreef Meke het volgende:
Dat was wel een lekkere 'how can I make this about me' trouwens hahaha
Dan valt het misschien meequote:Op donderdag 17 juli 2025 12:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het voelt erg droog en jeukerig. Ik denk dat ik in mijn slaap gewoon een paar keer gewreven heb.
Ik mocht een roze koek aan het eind, dus ik denk dat het allemaal wel goed zitquote:Op donderdag 17 juli 2025 12:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hopelijk zat er geen boete op je ingeleverde bloed.
Stuk beter als ze denken dat je zit te tukken natuurlijkquote:
We moeten het van dag tot dag gaan bekijken zeiden de commentatoren net.quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:46 schreef Strani het volgende:
Zo zie je maar, een Tour de France die heel saai leek te gaan worden, wordt nu nóg saaier dan al verwacht!
Ja, dit is niet leuk op deze manier.quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:46 schreef Strani het volgende:
Zo zie je maar, een Tour de France die heel saai leek te gaan worden, wordt nu nóg saaier dan al verwacht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |