SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'![]()
Er de tijd voor nemen is een goeie. Wij zijn naar meerdere adresjes gegaan om te vergelijken. En wat wij fijn vonden is dat ze tips en goeie ideeën opperen en niet alleen doen wat de klant wil. En nog een tip: een simpele buitendouche aanschaffen en de slang binnen aansluiten, zodat je warm kunt doesjen buiten. Als de buren niet kunnen gluren tenminstequote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:13 schreef Arizona het volgende: [..] Oh ja, de badkamer, die willen wij ook al jaren aanpakken. Maar we weten niet goed door wie
en we nemen de tijd er ook maar niet voor om het goed uit te zoeken.
Jaquote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De TT van het vorige topic had wel herhaald kunnen worden.
Wat vervelend dat je je nu zo voelt en je was zo enthousiast over je nieuwe huis.
Maar inderdaad wat je zelf al zegt. Eerst zorgen dat het je eigen huis gaat worden.
Ik hoop het!quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het gaat goedkomen hoorJe huis wordt uiteindelijk vast een thuis
ik herken het wel een beetje hoor. Ik woon hier inmiddels 4 jaar en nog steeds is nog niet alles afgerond (iets met verborgen gebreken) en natuurlijk de shit van anderhalf jaar geleden met het water in het souterrain. Ik wil gewoon graag dat het een keertje gewoon klaar is en ik kan genieten van mijn huis.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:25 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik voel me ook zo ondankbaar. Heb ik het huis dat ik wilde, is het weer niet goed![]()
*gooit er nog een Valdispert strong in
Wat vervelend zeg! Hebben jullie daar nog werk van gemaakt?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:39 schreef Troel het volgende:
[..]
ik herken het wel een beetje hoor. Ik woon hier inmiddels 4 jaar en nog steeds is nog niet alles afgerond (iets met verborgen gebreken) en natuurlijk de shit van anderhalf jaar geleden met het water in het souterrain. Ik wil gewoon graag dat het een keertje gewoon klaar is en ik kan genieten van mijn huis.
Lastige situatie. Maar dat schuldgevoel is ook weer niet terecht en daarmee maak je het onnodig erger voor jezelf. De feiten zijn gewoon dat je een nieuw huis hebt en je daar nog niet zo thuis voelt. Dat is heel menselijk en je bent daarin echt niet de eerste.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:25 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik voel me ook zo ondankbaar. Heb ik het huis dat ik wilde, is het weer niet goed![]()
*gooit er nog een Valdispert strong in
Nou, precies dit dus voor een deel. Het souterrain is inmiddels bijna geheel gerenoveerd, maar de rompslomp erom heen met de provincie enzo nog echt niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wat vervelend zeg! Hebben jullie daar nog werk van gemaakt?
Bij ons is het dak (en wat kleinere dingen) niet goed (en het huis is 4 jaar oud), maar de vorige eigenaar wil niks. Nu ligt het bij de advocaat en wordt het waarschijnlijk een rechtszaak.
Gelukkig hebben we een rechtsbijstandsverzekering.
Ik heb nu nog even de energie en motivatie niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Lastige situatie. Maar dat schuldgevoel is ook weer niet terecht en daarmee maak je het onnodig erger voor jezelf. De feiten zijn gewoon dat je een nieuw huis hebt en je daar nog niet zo thuis voelt. Dat is heel menselijk en je bent daarin echt niet de eerste.
Op Funda rondzoeken is misschien niet de beste aanpak om je sneller thuis te gaan voelen. Wat zijn dingen die je wél oprecht fijn vindt aan je nieuwe plek? Welke ruimtes zou je nog op andere manieren kunnen gebruiken om dingen te doen die in je vorige huis wellicht niet konden?
Maar hebben jullie de vorige eigenaar aangesproken op de gebreken?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, precies dit dus voor een deel. Het souterrain is inmiddels bijna geheel gerenoveerd, maar de rompslomp erom heen met de provincie enzo nog echt niet.
Ja, maar voordat t bij een rechter ligt...quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Maar hebben jullie de vorige eigenaar aangesproken op de gebreken?
Oh, die wilde dus ook niet meewerken?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar voordat t bij een rechter ligt...
Lekker. Kan je vanmiddag lekker Tour kijken. Ik moet een hele dag, maar ik heb bijna al mijn werk al bijgewerkt.quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:23 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Heerlijk, vandaag mijn parttimedag.
Dan kun jij dus ook Tour kijkenquote:Op woensdag 16 juli 2025 08:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker. Kan je vanmiddag lekker Tour kijken. Ik moet een hele dag, maar ik heb bijna al mijn werk al bijgewerkt.
Verstandig. De buien en zon wisselen elkaar vrij rap af.quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:52 schreef Arizona het volgende:
Ik zou zelf vandaag een fietstocht gaan maken, maar gezien het weer gaan we een andere keer
Nopequote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:15 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oh, die wilde dus ook niet meewerken?
Viel het mee?quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Nope
En goedemorgen, de eerste afspraak bij de tandarts zit er al weer op!
Heerlijkquote:Op woensdag 16 juli 2025 08:23 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Heerlijk, vandaag mijn parttimedag.
Ja zeker, want geen wortelkanaalbehandeling omdat er nog steeds wel gevoel in mijn tanden zit, ook al komt het vertraagd op gang. Bij de eerstvolgende gewone controle gaan we dus gewoon nog een keer kijken, want zolang er gevoel zit is die behandeling niet nodig!quote:
Maar gaat het specifiek om dit huis dat niet fijn voelt, of überhaupt dat het een nieuw huis is dat niet fijn voelt? Want als het dat tweede is, is nog een keer verhuizen misschien ook niet de oplossing?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:17 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb nu nog even de energie en motivatie niet.
We willen nog een tuinhuis, dus misschien gaan we daar binnenkort voor kijken.
Ondertussen ontspanning en afleiding zoeken.
Zeg dat wel, ik was net bij de supermarkt en Björn zat op zijn knieën voor me en zei Goedemiddag!quote:
Tja, updates kun je moeilijk tegengaan. Gelukkig was er iets anders te doenquote:Op woensdag 16 juli 2025 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb me toch nog tot iets na vieren kunnen vermaken op het werk. Toen kreeg ik een melding dat mijn werklaptop een update wil uitvoeren. Nu de Tour maar opgezet dan.
Updatesquote:Op woensdag 16 juli 2025 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb me toch nog tot iets na vieren kunnen vermaken op het werk. Toen kreeg ik een melding dat mijn werklaptop een update wil uitvoeren. Nu de Tour maar opgezet dan.
Alleen 's ochtends regen. Daarna niet meer.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:35 schreef BillDauterive het volgende:
Het zou niet meer regenen, maar komt nu nog steeds met bakken uit de hemel. Wat een verschrikkelijk weer vandaag.
En dan zul je zien dat Luctor en ESF1gamer nergens last van hebben gehad.
Hier heeft het de hele middag af en aan geregend, niks aanquote:Op woensdag 16 juli 2025 16:35 schreef BillDauterive het volgende:
Het zou niet meer regenen, maar komt nu nog steeds met bakken uit de hemel. Wat een verschrikkelijk weer vandaag.
quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen 's ochtends regen. Daarna niet meer.
Vast wel.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:03 schreef AgnesGru het volgende:
Hopelijk gaat hln.be weer leveren vandaag.
Hier in Grunn heeft het ook maar in de ochtend geregendquote:Op woensdag 16 juli 2025 16:35 schreef BillDauterive het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:02 schreef zorro28 het volgende:
Wij hadden vroeger kipjes en die waren ook totaal niet onder de indruk van onze kat. Sprong hij weer eens de ren in, kwam de kleinste kip, die de baas was, op hem afgerend en hij dook wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:02 schreef zorro28 het volgende:
Zo erg is dat toch ook weer niet dat je het in een spoiler moet zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms is het beter om conflicten te vermijden.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Valt tegen tot nu toe, ze zijn veel te redelijkquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:03 schreef AgnesGru het volgende:
Hopelijk gaat hln.be weer leveren vandaag.
Pyroquote:Op woensdag 16 juli 2025 19:30 schreef Hamlapjes het volgende:
Tomorrowland heeft soort van een probleempje, zalmazegguh
[ afbeelding ]
Inmiddels afgelast las ik ergens tussen reacties op feesboekquote:Op woensdag 16 juli 2025 19:30 schreef Hamlapjes het volgende:
Tomorrowland heeft soort van een probleempje, zalmazegguh
[ afbeelding ]
Ja, wat moet je anders. Wat verschrikkelijk zeg...quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:52 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Inmiddels afgelast las ik ergens tussen reacties op feesboek
Ik heb daar tot nu alleen overduidelijk neppe bronnen van gezien. Onze vrienden van HLN hebben ook een liveblog lopen, daar wordt er ook nog geen melding van gemaakt. Maar goed, dit is wel een vrij... penibele situatiequote:Op woensdag 16 juli 2025 19:52 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Inmiddels afgelast las ik ergens tussen reacties op feesboek
Er zijn nog wel meerdere podia, maar die zijn te klein vrees ik om dit op te vangen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, wat moet je anders. Wat verschrikkelijk zeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |