Ja zeker, want geen wortelkanaalbehandeling omdat er nog steeds wel gevoel in mijn tanden zit, ook al komt het vertraagd op gang. Bij de eerstvolgende gewone controle gaan we dus gewoon nog een keer kijken, want zolang er gevoel zit is die behandeling niet nodig!quote:
Maar gaat het specifiek om dit huis dat niet fijn voelt, of überhaupt dat het een nieuw huis is dat niet fijn voelt? Want als het dat tweede is, is nog een keer verhuizen misschien ook niet de oplossing?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:17 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb nu nog even de energie en motivatie niet.
We willen nog een tuinhuis, dus misschien gaan we daar binnenkort voor kijken.
Ondertussen ontspanning en afleiding zoeken.
Zeg dat wel, ik was net bij de supermarkt en Björn zat op zijn knieën voor me en zei Goedemiddag!quote:
Tja, updates kun je moeilijk tegengaan. Gelukkig was er iets anders te doenquote:Op woensdag 16 juli 2025 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb me toch nog tot iets na vieren kunnen vermaken op het werk. Toen kreeg ik een melding dat mijn werklaptop een update wil uitvoeren. Nu de Tour maar opgezet dan.
Updatesquote:Op woensdag 16 juli 2025 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb me toch nog tot iets na vieren kunnen vermaken op het werk. Toen kreeg ik een melding dat mijn werklaptop een update wil uitvoeren. Nu de Tour maar opgezet dan.
Alleen 's ochtends regen. Daarna niet meer.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:35 schreef BillDauterive het volgende:
Het zou niet meer regenen, maar komt nu nog steeds met bakken uit de hemel. Wat een verschrikkelijk weer vandaag.
En dan zul je zien dat Luctor en ESF1gamer nergens last van hebben gehad.
Hier heeft het de hele middag af en aan geregend, niks aanquote:Op woensdag 16 juli 2025 16:35 schreef BillDauterive het volgende:
Het zou niet meer regenen, maar komt nu nog steeds met bakken uit de hemel. Wat een verschrikkelijk weer vandaag.
quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen 's ochtends regen. Daarna niet meer.
Vast wel.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:03 schreef AgnesGru het volgende:
Hopelijk gaat hln.be weer leveren vandaag.
Hier in Grunn heeft het ook maar in de ochtend geregendquote:Op woensdag 16 juli 2025 16:35 schreef BillDauterive het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:02 schreef zorro28 het volgende:
Wij hadden vroeger kipjes en die waren ook totaal niet onder de indruk van onze kat. Sprong hij weer eens de ren in, kwam de kleinste kip, die de baas was, op hem afgerend en hij dook wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:02 schreef zorro28 het volgende:
Zo erg is dat toch ook weer niet dat je het in een spoiler moet zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms is het beter om conflicten te vermijden.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Valt tegen tot nu toe, ze zijn veel te redelijkquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:03 schreef AgnesGru het volgende:
Hopelijk gaat hln.be weer leveren vandaag.
Pyroquote:Op woensdag 16 juli 2025 19:30 schreef Hamlapjes het volgende:
Tomorrowland heeft soort van een probleempje, zalmazegguh
[ afbeelding ]
Inmiddels afgelast las ik ergens tussen reacties op feesboekquote:Op woensdag 16 juli 2025 19:30 schreef Hamlapjes het volgende:
Tomorrowland heeft soort van een probleempje, zalmazegguh
[ afbeelding ]
Ja, wat moet je anders. Wat verschrikkelijk zeg...quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:52 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Inmiddels afgelast las ik ergens tussen reacties op feesboek
Ik heb daar tot nu alleen overduidelijk neppe bronnen van gezien. Onze vrienden van HLN hebben ook een liveblog lopen, daar wordt er ook nog geen melding van gemaakt. Maar goed, dit is wel een vrij... penibele situatiequote:Op woensdag 16 juli 2025 19:52 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Inmiddels afgelast las ik ergens tussen reacties op feesboek
Er zijn nog wel meerdere podia, maar die zijn te klein vrees ik om dit op te vangen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, wat moet je anders. Wat verschrikkelijk zeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |