En dan daarna nog afleiding posten om het extra moeilijk te makenquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:09 schreef GeorgeM het volgende:
Naja, was eigenlijk meer een test of het iemand zou opvallen
Presiesquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:13 schreef zorro28 het volgende:
[..]
En dan daarna nog afleiding posten om het extra moeilijk te maken
Zo nog maar een keer gaan dan.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht ik kon nog wel even naar de wc. Scoort Zweden al.
Goed zo Lucquote:
It’s NOT coming homequote:
Ze hebben ons wel met dikke cijfers ingemaaktquote:
Wij konden er dan ook helemaaaaaal niets vanquote:Op donderdag 17 juli 2025 22:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ze hebben ons wel met dikke cijfers ingemaakt
Ik dacht zelf meer aan een ludiek protest bij de finish eigenlijk!quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:13 schreef Fred_B het volgende:
@:strani wij gaan morgenochtend 20 meter na de start langs het Vierdaagse-parcours staan om Molloot die enorme bos bloemen te geven om hem te belonen toch?
Ik heb hem toevallig net aangezet!quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:33 schreef GeorgeM het volgende:
@:Strani ik weet niet wat jij doet, maar ik kijk Zweden-Engeland.
De tweede kwartfinale EK dames (red.).
Kak 2-1quote:
Zet maar weer af.quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:36 schreef Strani het volgende:
Kijk ik heb de spanning teruggebracht door de wedstrijd aan te zetten.
Die wachten altijd tot het laatste kwartier.quote:
Hoe vaak gaan die wel niet scoren tegen de Zwitsers.quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja veel maakt het niet uit, Spanje wint inderdaad toch wel.
Shakraquote:
Nee, juiste interpretatiequote:Op donderdag 17 juli 2025 20:49 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Niet zo’n goede dag gehad vandaag?
Of interpreteer ik het verkeerd?
quote:
Halve finale zie ik ze niet verliezen, dan zou dat in de finale moeten gebeuren.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo jammer dit. Wiegman weer enorm veel geluk. Hopelijk is dat geluk wel op nu dit toernooi.
Ja. Heel veel slap ingeschoten en ook een aantal die de bal over het doel scheppen. Dan kun je maar beter gewoon hard rammen zoals Bronze ook al was het door het midden.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:51 schreef Strani het volgende:
Nou dat was wel een hele bijzondere serie strafschoppen, zullen we maar zeggen.
Ja, bij veel zat er totaal geen overtuiging in ook.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Heel veel slap ingeschoten en ook een aantal die de bal over het doel scheppen. Dan kun je maar beter gewoon hard rammen zoals Bronze ook al was het door het midden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |