SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Veel meer dan ik verwacht hadquote:Op woensdag 9 juli 2025 18:27 schreef Strani het volgende:
Naar Nederland - Wales keken zo'n 1.5 miljoen mensen. Dat is ongeveer een derde van Nederland - Senegal in 2022 bij de mannen (4.3). Daarbij gok ik ook dat het gemiddelde kijkerspubliek bij het vrouwenvoetbal minder interesse heeft om in een café te gaan kijken.
Ja vond ik eigenlijk ook wel. Maar ja, voor commerciële belangen nog een groot verschil natuurlijk.quote:
Hier is ook niets in het oranje versierd. Als het EK op NPO 3 werd uitgezonden, dan keken er vast minder dan een miljoen mensen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja vond ik eigenlijk ook wel. Maar ja, voor commerciële belangen nog een groot verschil natuurlijk.
Bij de Jumbo kun je foeilelijke slippers krijgen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hier is ook niets in het oranje versierd. Als het EK op NPO 3 werd uitgezonden, dan keken er vast minder dan een miljoen mensen.
Ja, NPO1 heeft sowieso ook wel een 'mensen kijken er toch wel naar'-factor.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hier is ook niets in het oranje versierd. Als het EK op NPO 3 werd uitgezonden, dan keken er vast minder dan een miljoen mensen.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:44 schreef Strani het volgende:
Zo, kijk eens aan @:GeorgeM - zomaar een naamtopic voor jouNou ja bijna dan.
Verstandig.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:20 schreef NailQueen het volgende:
Goed dat geen bittergarnituur heb gedaan. Anders was het allemaal naar de tv gegooid.
Dat wordt helemaal een drama ben ik bang.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan maar van Frankrijk winnen. (Lol)
Ja, waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:21 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat wordt helemaal een drama ben ik bang.
basta en pastaquote:Op woensdag 9 juli 2025 19:32 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb het afgezet. Ik geloof het wel en mijn eten is klaar.
Het totaal aantal doelpunten heb je goed.quote:
Dat lijkt me lasagne?quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn favoriete pasta als troostvoer
Amatricianaquote:Op woensdag 9 juli 2025 19:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat lijkt me lasagne?
Eet smakelijk!
Lasagne is in ieder geval ook mijn favoriete pastaquote:Op woensdag 9 juli 2025 19:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat lijkt me lasagne?
Eet smakelijk!
Verliezen van Wiegman sucks helemaalquote:Op woensdag 9 juli 2025 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het totaal aantal doelpunten heb je goed.
Ja, dat vind ik zo'n nadeel aan zelfgemaakte lasagne.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:05 schreef NailQueen het volgende:
Lasagne is ook prima hoor. Maar ik wilde vandaag niet te lang in de keuken staan.
Klopt. Ik merk aan de meeste users hier dat ze echt uit vorm zijn. Zal wel een zomerdip zijn. Hopelijk wordt de postkwaliteit snel weer beter!quote:
Maar dat begint altijd bij jou als aanvoerder. Ietsje beter mag wel, dan volgen wij vanzelf wel qua niveau.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt. Ik merk aan de meeste users hier dat ze echt uit vorm zijn. Zal wel een zomerdip zijn. Hopelijk wordt de postkwaliteit snel weer beter!
Nee sorry ik was in 2017 nog heel sterk maar ondertussen ben ik toch wel een beetje de Spitse van deze SCquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat begint altijd bij jou als aanvoerder. Ietsje beter mag wel, dan volgen wij vanzelf wel qua niveau.
Maar desondanks zijn wij nog steeds wel gebaat bij jouw lange ballen posts die ons diep moeten sturen in in diepgravende discussies moeten storten. Dat je door je mindere snelheid af en toe een post moet laten lopen nemen we voor lief.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee sorry ik was in 2017 nog heel sterk maar ondertussen ben ik toch wel een beetje de Spitse van deze SC
Ja, en ik doe m'n best, maar ik heb jou ook nodig als Miedema om het af te maken!quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar desondanks zijn wij nog steeds wel gebaat bij jouw lange ballen posts die ons diep moeten sturen in in diepgravende discussies moeten storten. Dat je door je mindere snelheid af en toe een post moet laten lopen nemen we voor lief.
Helaas ben ik al jarenlang niet fit beste Straan. Mijn scherpte is daarom helemaal wegquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, en ik doe m'n best, maar ik heb jou ook nodig als Miedema om het af te maken!
équote:Op woensdag 9 juli 2025 20:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Helaas ben ik al jarenlang niet fit beste Straan. Mijn scherpte is daarom helemaal wegPuur op basisethiek kan ik nog wel af en toe scoren, maar na tweederde topic ben ik wel weer rijp voor een wissel.
Of anders in de Major Forum League in de VS of de Juich League in Japan.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:29 schreef Strani het volgende:
[..]
é
Misschien kunnen we nog een paar jaar door op een forum in Saoedi-ArabiëNemen we @:fred_b ook meteen mee.
Precies! En daarna gaan we gewoon de jeugdploegen van FOK! trainenquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Of anders in de Major Forum League in de VS of de Juich League in Japan.
Tegen een redelijke vergoeding plaats ik mijn briljante posts net zo graag op het Forum al-Foqquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:29 schreef Strani het volgende:
[..]
é
Misschien kunnen we nog een paar jaar door op een forum in Saoedi-ArabiëNemen we @:fred_b ook meteen mee.
Precies! En dan zien we ook door de vingers dat de café's in Saoedi-Arabië niet warmlopen voor het vrouwenvoetbal.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tegen een redelijke vergoeding plaats ik mijn briljante posts net zo graag op het Forum al-Foq![]()
En dat er homo’s van flatgebouwen worden gegooid is vervelend, maar wij hebben ook de Toeslagenaffaire natuurlijk. En de stikstofproblematiek. En Waddinxveen.
Ja, nu wil ik wel de nuance aanbrengen dat je in Saoedi-Arabië nooit lang hoeft warm te lopen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies! En dan zien we ook door de vingers dat de café's in Saoedi-Arabië niet warmlopen voor het vrouwenvoetbal.
Daar zitten de oliesjeiks er inderdaad letterlijk en figuurlijk warmpjes bij.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, nu wil ik wel de nuance aanbrengen dat je in Saoedi-Arabië nooit lang hoeft warm te lopen.
Pak je er een stoel bij. Opgelost, slotjequote:Op woensdag 9 juli 2025 20:05 schreef NailQueen het volgende:
Lasagne is ook prima hoor. Maar ik wilde vandaag niet te lang in de keuken staan.
Dat is sneller dan Nederland er twee tegen kreeg. Ergo Real Madrid is nog slechter dan Oranje.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:19 schreef Strani het volgende:
Ondertussen staat PSG in 9 minuten met 2-0 voor tegen Real Madrid in de halve finale van de Club World Cup.
Dat lijkt mij flink proppen in de oven.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Pak je er een stoel bij. Opgelost, slotje
Nog helemaal niks van gezien. En dat ga ik zo houden.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:19 schreef Strani het volgende:
Ondertussen staat PSG in 9 minuten met 2-0 voor tegen Real Madrid in de halve finale van de Club World Cup.
Dat lijkt mij ook de enige juist conclusie!quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is sneller dan Nederland er twee tegen kreeg. Ergo Real Madrid is nog slechter dan Oranje.
Is ook lastig in Nederland geloof ik.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog helemaal niks van gezien. En dat ga ik zo houden.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vermoeden van een kapotte klok die twee keer per dag gelijk heeft.quote:
Chelsea-PSG als finale gaat de sceptici niet overtuigen, vrees ik.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn geen ploegen die ik graag zie voetballen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Chelsea-PSG als finale gaat de sceptici niet overtuigen, vrees ik.
Dat vind ik in het geval van PSG wel gek... Leuke aanvallende ploeg dit seizoen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn geen ploegen die ik graag zie voetballen.
Ja!quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan maakt NL nog kans om laatste in de groep te worden!
Volgens mij heb ik ooit een ander gifje uit die serie gepost, maar toen was je er waarschijnlijk niet, want toen begreep niemand waar mijn gifje vandan kwam.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:24 schreef Redefine het volgende:
Overigens wel een aanrader de serie (Ghosts, de Amerikaanse versie) uit het gifje.
Dan kunnen ze dus winnen van Engeland?quote:
Ik kan mij inderdaad niet herinneren die toen gezien te hebben. Of het moet zijn dat ik de serie toen nog niet had gezien.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ooit een ander gifje uit die serie gepost, maar toen was je er waarschijnlijk niet, want toen begreep niemand waar mijn gifje vandan kwam.
Het kan ook zijn dat het in de top 2000 topics was.
Dit gifje zegt mij niks, dus waarschijnlijk heb ik deze serie nooit gezien.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:55 schreef BillDauterive het volgende:
Maar misschien is Redefine beter in het succesvol plaatsen van serie-gifjes en moet ik gewoon nog even oefenen.
[ afbeelding ]
Ik vraag me af of iemand hier deze geweldige serie kent.
Het was wel van de Britse Ghosts!quote:Op woensdag 9 juli 2025 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kan mij inderdaad niet herinneren die toen gezien te hebben. Of het moet zijn dat ik de serie toen nog niet had gezien.
Ah die versie heb ik nog niet gezien.quote:Op woensdag 9 juli 2025 22:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het was wel van de Britse Ghosts!
Zekerquote:Op woensdag 9 juli 2025 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan kunnen ze dus winnen van Engeland?
Tofquote:Op woensdag 9 juli 2025 23:19 schreef Arizona het volgende:
Na een deprimerende Tourdag heb ik wél een heel leuke avond gehad, bij Imagine Dragons
Hahaha!quote:Op woensdag 9 juli 2025 23:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tof
Oef... ik dacht vanavond nog: "Wie gaat daar nou weer heen en hoezo staan ze in de ArenA? Hoe is die band zo groot geworden?"
Was het uitverkocht? Je bent wel lekker vroeg thuis! Naja, de wegen zijn nu ook rustig, dat helpt.quote:Op woensdag 9 juli 2025 23:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hahaha!
Nou ik dusen er was sowieso een heel gemeleerd publiek. Ze waren erg goed. Goede zang, alle hits, indrukwekkende show met veel pyro en ook smoky plynths
(en een goede ontblote borstkas was ook niet verkeerd
)
We zitten in een hotel op steenworp afstand van de Arenaquote:Op woensdag 9 juli 2025 23:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Was het uitverkocht? Je bent wel lekker vroeg thuis! Naja, de wegen zijn nu ook rustig, dat helpt.
En leuk dat ze het liedje 'Amsterdam' speelden
Wil je erover praten?quote:
Tja, Yves Berendse stond vorige week ook in een uitverkocht ziggo dome.quote:Op woensdag 9 juli 2025 23:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tof
Oef... ik dacht vanavond nog: "Wie gaat daar nou weer heen en hoezo staan ze in de ArenA? Hoe is die band zo groot geworden?"
Ja hoorquote:
Hoe eerder je daarvan af bent hoe beter.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Ze heeft sinds een tijdje ‘iets’ met een narcistische lulhannes.
Normaal liggen ze aan haar voeten, maar deze dus niet en dat vindt ze interessant.
Maar het is gewoon een lul en gisteravond hebben ze weer ruziënd met elkaar gebeld (en meneer Sjors kwaad, want die kon niet slapen![]()
Daarna heb ik nog een hele tijd met haar gepraat![]()
Het ziet ernaar uit dat er binnenkort een einde aan komt![]()
Hoe gaat dat bij jouw dochter?
Precies.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Hoe eerder je daarvan af bent hoe beter.
Het komt goed.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:16 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Precies.
Maar volgens meneer Sjors jr. heeft ze al vaker gezegd dat ze het uit gaat maken, dus nu begin ik toch weer te twijfelen
Hoe gaat het met je?quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Hoe eerder je daarvan af bent hoe beter.
Vandaag best wel kut. Morgen vast weer wat beter.quote:
Nare situatie als iemand waar je van houdt een slechte keuze maakt in een partner... Hopelijk krijgt ze het snel door en maakt ze dan inderdaad (permanent) een einde aan die situatie.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:16 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Precies.
Maar volgens meneer Sjors jr. heeft ze al vaker gezegd dat ze het uit gaat maken, dus nu begin ik toch weer te twijfelen
Fysiek bedoel je? Of mentaal?quote:Op donderdag 10 juli 2025 13:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Vandaag best wel kut. Morgen vast weer wat beter.
Ze degradeert zichzelf op deze manierquote:Op donderdag 10 juli 2025 14:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nare situatie als iemand waar je van houdt een slechte keuze maakt in een partner... Hopelijk krijgt ze het snel door en maakt ze dan inderdaad (permanent) een einde aan die situatie.
Dat is wel weer heel drastisch Straniquote:Op donderdag 10 juli 2025 14:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nare situatie als iemand waar je van houdt een slechte keuze maakt in een partner... Hopelijk krijgt ze het snel door en maakt ze dan inderdaad (permanent) een einde aan die situatie.
Hmmm vervelendquote:Op donderdag 10 juli 2025 09:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Ze heeft sinds een tijdje ‘iets’ met een narcistische lulhannes.
Normaal liggen ze aan haar voeten, maar deze dus niet en dat vindt ze interessant.
Maar het is gewoon een lul en gisteravond hebben ze weer ruziënd met elkaar gebeld (en meneer Sjors kwaad, want die kon niet slapen![]()
Daarna heb ik nog een hele tijd met haar gepraat![]()
Het ziet ernaar uit dat er binnenkort een einde aan komt![]()
Hoe gaat dat bij jouw dochter?
Die van jou is weggewaaid?quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hmmm vervelendDat soort types ben je idd liever kwijt dan rijk.
Wat mijn dochter betreft:
[ afbeelding ]
Mentaal. En een beetje fysiek. Schouder blijft kut en gisteren in rechter bovenbeen een spier verrekt. Dus opstaan is net wat pijnlijker geworden.quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:54 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Fysiek bedoel je? Of mentaal?
Heb je nog veel last?
Haar liefdesleven is zo spannend als ditquote:Op donderdag 10 juli 2025 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die van jou is weggewaaid?
Ik snap dat het best uitzichtloos kan voelen nu… als je er zo middenin zit en je voelt je op meerdere fronten niet gehoord. Je koopt er nu niks voor, maar zoals het gezegde luidt: het was nooit zo donker of het werd wel weer licht.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Mentaal. En een beetje fysiek. Schouder blijft kut en gisteren in rechter bovenbeen een spier verrekt. Dus opstaan is net wat pijnlijker geworden.
En de orthopedisch chirurg had een afspraak ingepland voor over 6 weken om mijn verzoek voor de second opinion te behandelen. Dus daar even achteraan gebeld dat die afspraak mag komen te vervallen omdat het toch geen nut heeft om te praten met een arts die niet luistert. Voorbeeld gegeven. En ook meteen aangegeven dat de fysio waar ik naar toe moest heeft aangegeven dat de operatie wel noodzakelijk is.
Maar het valt me vooral erg zwaar dat ieders leven doorgaat en van alles kan doen en ik op de bank lig. Dan krijg ik commentaar dat ik dingen moet vragen. Maar ik vraag al de hele dag en moet om alles vragen. En mijn omgeving snapt niet hoe vervelend dat is.
Ede Staalquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik snap dat het best uitzichtloos kan voelen nu… als je er zo middenin zit en je voelt je op meerdere fronten niet gehoord. Je koopt er nu niks voor, maar zoals het gezegde luidt: het was nooit zo donker of het werd wel weer licht.
Knuffel
Oh. Lijkt op de mijne.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Haar liefdesleven is zo spannend als dit
Mensen zullen het vast goed bedoelen, maar ik snap helemaal dat je niet nog meer wilt vragen, zowel ten opzichte van jezelf als ten opzichte van hen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Mentaal. En een beetje fysiek. Schouder blijft kut en gisteren in rechter bovenbeen een spier verrekt. Dus opstaan is net wat pijnlijker geworden.
En de orthopedisch chirurg had een afspraak ingepland voor over 6 weken om mijn verzoek voor de second opinion te behandelen. Dus daar even achteraan gebeld dat die afspraak mag komen te vervallen omdat het toch geen nut heeft om te praten met een arts die niet luistert. Voorbeeld gegeven. En ook meteen aangegeven dat de fysio waar ik naar toe moest heeft aangegeven dat de operatie wel noodzakelijk is.
Maar het valt me vooral erg zwaar dat ieders leven doorgaat en van alles kan doen en ik op de bank lig. Dan krijg ik commentaar dat ik dingen moet vragen. Maar ik vraag al de hele dag en moet om alles vragen. En mijn omgeving snapt niet hoe vervelend dat is.
Ik heb dit heel vaak met Younger gifs, die worden regelmatig* gepost terwijl ik me afvraag of mensen de serie kennenquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ooit een ander gifje uit die serie gepost, maar toen was je er waarschijnlijk niet, want toen begreep niemand waar mijn gifje vandan kwam.
Het kan ook zijn dat het in de top 2000 topics was.
Denk jijquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Haar liefdesleven is zo spannend als dit
Als Groninger is het een beetje gek om deze naam buiten Groningen te zien. Mijn moeder was vroeger groot fan van hem dus ik ken zijn muziek aardig goed. Helaas voor mam heeft ze de smaak niet doorgegevenquote:
Ik ken het omdat ik daar mensen ken. Ik ken ook Mien toentjequote:Op donderdag 10 juli 2025 17:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als Groninger is het een beetje gek om deze naam buiten Groningen te zien. Mijn moeder was vroeger groot fan van hem dus ik ken zijn muziek aardig goed. Helaas voor mam heeft ze de smaak niet doorgegeven
Jupquote:
Als niet Groninger ken ik "Het het nog nooit zo donker west" alleen van de top 2000 en de verhalen rondom het nummer. Maar het is een mooi nummer.quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als Groninger is het een beetje gek om deze naam buiten Groningen te zien. Mijn moeder was vroeger groot fan van hem dus ik ken zijn muziek aardig goed. Helaas voor mam heeft ze de smaak niet doorgegeven
Alsof het allemaal al niet rot genoeg is, krijg je je dat soort dingen er ook nog bij. Balen, al die hobbelsquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:19 schreef Troel het volgende:
[..]
In Leeuwarden ligt Eigen Brood Bovenalquote:Op vrijdag 11 juli 2025 00:02 schreef Troel het volgende:
Een van mijn vroegere huizen stond aan de straat Verfmolen
Mjam,quote:Op vrijdag 11 juli 2025 04:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, tast toe allemaal!
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 11 juli 2025 04:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, tast toe allemaal!
Nu rustig weekje nadat vorige week hectisch was.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 07:44 schreef Troel het volgende:
Gefeliciteerd! Hoe is het nu?
En hoe is het met Gamer, die heb ik volgens mij dit ropic nog niet gezien?
Fijn dat je een rustig weekje hebt.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu rustig weekje nadat vorige week hectisch was.
Volgende week heb ik een week vol afspraken.
o ja, vandaag worden er 2 pakketjes geleverd.
1 daar van is nieuwe lampen voor boven het aanrecht. De huidige hangen houtje touwtje aan elkaar.
Hoe gaat het met jou @:Troel
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 04:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, tast toe allemaal!
Deze keer had ik ook een korte nacht, nadat ik een paar nachten goed heb geslapen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Fijn dat je een rustig weekje hebt.
Hier eigenlijk hetzelfde als gisteren helaas. Korte nacht.
Kutquote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Deze keer had ik ook een korte nacht, nadat ik een paar nachten goed heb geslapen.
Ik weet niet hoe je dag gisteren was. Vertel me daarover?
quote:Op donderdag 10 juli 2025 13:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Vandaag best wel kut. Morgen vast weer wat beter.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik herken je situatie helemaal.quote:
Nouja, heel herkenbaar dus. Ik kan niet wachten totdat de wond dicht is. Wij hebben hier een binnenbad in huis (dat al sinds Oekraine niet meer verwarmd), maar ik wil het aan gaan gooien zodat ik beter kan revalideren omdat ik dus ook nog met mijn schouder zit en nu met mijn rehter bovenbeen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik herken je situatie helemaal.
Ik durf aan bekenden geen hulp te vragen, omdat ik het gevoel dat ik ze belast.
Ik pak nu steeds iets meer op.
Alleen mijn conditie is echt helemaal weg door het gedoe met die abces. Ik wil graag zwemmen, maar dat kan niet. Ik heb nog een wondje en dat wondvocht moet er helemaal uit.
Over die artsen kan ik zo gefrustreerd over worden. Bij de eerste behandeling van de abces hebben ze daar alleen op gefocust en niet op mijn andere fysieke problemen. Dat heeft nu mijn huidige fysieke en mentale ellende opgeleverd.
Ik moet nog 1 keer naar dat ziekenhuis en hopelijk is dat de laatste keer.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 11 juli 2025 04:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, tast toe allemaal!
[ afbeelding ]
Zo, tast toe allemaal!
Ik wist het ook niet, althans niet tot een week terug, maar het was mooi meegenomen!quote:Op donderdag 10 juli 2025 23:18 schreef H_T het volgende:
Leuk om je review te lezen @:Fred_B ! Ik wist nog niet eens dat ze met een nieuwe attractie bezig waren(al vielen de extra reclames wel op)
Voor allebei één.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:12 schreef H_T het volgende:
Gefeliciteerd Roger en EpialesWillen jullie een naamtopic?
En dan ook nog excuses voor Sebrenica.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:14 schreef Strani het volgende:
Tevens allemaal gecondoleerd met het 15-jarig jubileum van de derde verloren WK-finale.
Dat Casillas zijn teen maar mag stoten. EN daarna met zijn andere voet op een Legoblokje mag stappenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:14 schreef Strani het volgende:
Tevens allemaal gecondoleerd met het 15-jarig jubileum van de derde verloren WK-finale.
Doe es nietquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:14 schreef Strani het volgende:
Feli Rozjeequote:Op vrijdag 11 juli 2025 04:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, tast toe allemaal!
fuck jou. Waarom doe je dit?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:14 schreef Strani het volgende:
Gefeliciteerd lieverds!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 04:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, tast toe allemaal!
Opportunistquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:14 schreef Strani het volgende:
Ik ben er al een paar uur aan begonnen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:39 schreef H_T het volgende:
Hoe vergaat het jullie in deze laatste uren voor het weekend?
Ja bedankt. Dat gaan we vieren met de beste inzending die Spanje ooit gestuurd heeftquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:14 schreef Strani het volgende:
Schandaligquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben er al een paar uur aan begonnen.
Gefeliciteerd Roger en Epialesquote:Op vrijdag 11 juli 2025 04:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, tast toe allemaal!
Er zit hier weer potentieel pakket leed aan te komenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:39 schreef H_T het volgende:
Hoe vergaat het jullie in deze laatste uren voor het weekend?
Wat vaag.. misschien past het zich nog aan? Wat is de status van Vinted zelf?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:18 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Er zit hier weer potentieel pakket leed aan te komen![]()
Via Vinted wat gekocht. Verkoper heeft het gisteren afgegeven bij een pakketpunt. Als ik de track & trace bekijk, dan zegt ie dat ik het pakket kan afhalen waar de verkoper het heeft afgeleverd.. eronder staat: helaas zijn er geen bezorgopties beschikbaar voor dit pakket.
![]()
Knap als het pakket niet eens onderweg is geweest naar depot en in het sorteercentrum is geweest.
Klinkt als dat het nog verzonden moet worden.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:18 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Er zit hier weer potentieel pakket leed aan te komen![]()
Via Vinted wat gekocht. Verkoper heeft het gisteren afgegeven bij een pakketpunt. Als ik de track & trace bekijk, dan zegt ie dat ik het pakket kan afhalen waar de verkoper het heeft afgeleverd.. eronder staat: helaas zijn er geen bezorgopties beschikbaar voor dit pakket.
![]()
Knap als het pakket niet eens onderweg is geweest naar depot en in het sorteercentrum is geweest.
Staat sinds gisterenmiddag op onderweg.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat vaag.. misschien past het zich nog aan? Wat is de status van Vinted zelf?
Waarom? Om chaos te veroorzaken natuurlijkquote:
Komt er nog een interval of iets? Dat mensen die nu niet willen het over 2 uur pas weer mogen proberen?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Degenen die naar bed willen, mogen.
Tot 6 uur mogen mensen gewoon gaan wanneer ze willen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Komt er nog een interval of iets? Dat mensen die nu niet willen het over 2 uur pas weer mogen proberen?
Hmm dat vind ik wel heel liberaal. Maar goed, jouw regels!quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tot 6 uur mogen mensen gewoon gaan wanneer ze willen.
Joan Franka?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:33 schreef BillDauterive het volgende:
Vanavond heb ik voor de derde keer in mijn leven een songfestivalinzending live gehoord. Ik ben benieuwd of jullie kunnen raden wie ik na Angelina Mango en Kaarija vanavond gezien heb?
En dat bandje was daar oké mee of werd het grimmig?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:54 schreef BillDauterive het volgende:
Ik was bij de Amersfoort Pride en daar trad Ruth Jacott op. Ze zong met een bandje mee
Het was alleen maar liefde, Strani!quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:56 schreef Strani het volgende:
[..]
En dat bandje was daar oké mee of werd het grimmig?
Nou ja, men heeft altijd goede bedoelingen maar soms wil het alleen nog niet zo lukken om de vrede te bewaren.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het was alleen maar liefde, Strani!
Mooi filosofischquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, men heeft altijd goede bedoelingen maar soms wil het alleen nog niet zo lukken om de vrede te bewaren.
Nee ik denk Ruth zelf of één van haar tekstschrijversquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mooi filosofischZelf bedacht?
Ah, het kwam me al bekend voor!quote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik denk Ruth zelf of één van haar tekstschrijvers
Dank jequote:
Dank je, maar dat hoeft niet per se. Inmiddels is het ook mijn verjaardag al niet meer natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:12 schreef H_T het volgende:
Gefeliciteerd Roger en EpialesWillen jullie een naamtopic?
Dat houdt ons niet perse tegen hoor.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dank je, maar dat hoeft niet per se. Inmiddels is het ook mijn verjaardag al niet meer natuurlijk.
De tijd dat een topic daadwerkelijk vol ging op 1 verjaardag is alweer even geledenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dank je, maar dat hoeft niet per se. Inmiddels is het ook mijn verjaardag al niet meer natuurlijk.
Twsss, je bent nog lang niet jarig als je zo doet.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Omdat die anders waarschijnlijk zelf ook niet had meegesprint. Dus dan kan die net zo goed de sprint aantrekken voor Grovesquote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:18 schreef Fred_B het volgende:
Waarom trekt Van der Poel de sprint aan voor iemand die het nog moeilijk zou hebben in een sprint tegen Michael Boogerd?
Dat lukt alleen nog rondom het ESF.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:33 schreef H_T het volgende:
[..]
De tijd dat een topic daadwerkelijk vol ging op 1 verjaardag is alweer even geleden
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:18 schreef Redefine het volgende:
Wimbledon finale bij de vrouwen 6-0, 6-0Goed gespeeld door Swiatek, maar wel sneu voor Anisimova.
Ik was gewoon te laat om er ook nog maar een minuut van te zienquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:18 schreef Redefine het volgende:
Wimbledon finale bij de vrouwen 6-0, 6-0Goed gespeeld door Swiatek, maar wel sneu voor Anisimova.
Je hebt niet veel gemist zo te zienquote:Op zaterdag 12 juli 2025 19:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik was gewoon te laat om er ook nog maar een minuut van te zien![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:21 schreef Spablauw214 het volgende:
Het ESF YouTubekanaal ging live met het optreden van Shine. Ik open het en val midden in een shot van Gordon die loopt te twerken met een van die backings. Ik ga dit beeld nu even in stilte verwerken
Het was al een matig nummer maar ik was oprecht vergeten hoe wanstaltig en slecht het optreden op de avond zelf eigenlijk was. Die big momma zangeressen zouden nu ook niet meer kunnen, trouwens.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat kanaal is opeens random zeroes inzendingen aan het uploaden. Dustin the turkey is ook al aan de beurt geweest
Dat kon toen ook al nietquote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:34 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het was al een matig nummer maar ik was oprecht vergeten hoe wanstaltig en slecht het optreden op de avond zelf eigenlijk was. Die big momma zangeressen zouden nu ook niet meer kunnen, trouwens.
Met haar pizzadoos.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:34 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het was al een matig nummer maar ik was oprecht vergeten hoe wanstaltig en slecht het optreden op de avond zelf eigenlijk was. Die big momma zangeressen zouden nu ook niet meer kunnen, trouwens.
Zeker wel. Ze hadden een wildcard en mochten zelf een startplek kiezen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat kon toen ook al niet![]()
Eigenlijk kon niets van dat hele optreden. Ik zou met de beste wil van de wereld er niets positiefs over kunnen zeggen. Hooguit de startpositie, maar dat hadden ze zelf niet in de hand.
Echt hè. Hind is ook voorbij gekomen inmiddels. Een wat niemendallerig nummer maar de zang was prima. Wat me opviel, in de reacties werd gezegd dat dit beter was dan menig nummer dat tegenwoordig wel weet te kwalificeren. Derhalve onterechte NQ. Wat best een prestatie is in een jaar met zo ontzettend veel kermis en andere troep.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:05 schreef Momo het volgende:
Het was al zure melk qua optreden maar leeftijd heeft het nog erger gemaakt.
Ik vind het ook wel grappig om te zien wat de tijd een beetje heeft doorstaan. Ik heb wel het gevoel dat tegenwoordig de diversiteit groter qua stijlen. In de jaren 00 is bijna alles onschuldige catchy pop met af en toe een losse Balkan ballad.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:21 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Echt hè. Hind is ook voorbij gekomen inmiddels. Een wat niemendallerig nummer maar de zang was prima. Wat me opviel, in de reacties werd gezegd dat dit beter was dan menig nummer dat tegenwoordig wel weet te kwalificeren. Derhalve onterechte NQ. Wat best een prestatie is in een jaar met zo ontzettend veel kermis en andere troep.
Ja, maar dat Nederland die wildcard lootte, was toch gewoon geluk.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:17 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Zeker wel. Ze hadden een wildcard en mochten zelf een startplek kiezen.
Hind in haar blauwe outfit voor een blauwe achtergrond heeft de tijd niet echt doorstaan. Al ging er zeker in die tijd ook enorm veel meuk wel door naar de finale.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel grappig om te zien wat de tijd een beetje heeft doorstaan. Ik heb wel het gevoel dat tegenwoordig de diversiteit groter qua stijlen. In de jaren 00 is bijna alles onschuldige catchy pop met af en toe een losse Balkan ballad.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:33 schreef sportfreak het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Vandaag precies 40 jaar geleden
Ja, 100% televote en volgens mij was er destijds ook nog geen potindeling. Verder deed heel ex-Joegoslavië mee en Turkije dus bloc- en diasporavoting gegarandeerd. Rusland was destijds ook nog geen paria dus die harkten ook altijd wel veel binnen. Gevoelsmatig waren er in die jaren veel meer landen die altijd wel kwalificeerden dan tegenwoordig.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hind in haar blauwe outfit voor een blauwe achtergrond heeft de tijd niet echt doorstaan. Al ging er zeker in die tijd ook enorm veel meuk wel door naar de finale.
Akkoord. Maar alsnog onbegrijpelijk dat we deze meuk ooit gestuurd hebben. Dat iemand bij de NOS dacht dat dit een goed idee was. Wat een dieptepunt. De act van Sieneke zat overall beter in elkaar. Ik denk dat alleen Treble erger was. Europa moet zich 3 minuten hebben afgevraagd waar ze in hemelsnaam naar zaten te kijkenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar dat Nederland die wildcard lootte, was toch gewoon geluk.
Tegen beter weten in het optreden nog eens teruggekeken. Prachtig hoe Gordon het publiek bedankt: zpaaazieepaa roessiaquote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:34 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja, gênant. Die kalisperma daar is tenminste nog massaal om gelachen al was het daarna wel klaar met Paul de Leeuw op het ESF.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Tegen beter weten in het optreden nog eens teruggekeken. Prachtig hoe Gordon het publiek bedankt: zpaaazieepaa roessia
Blijft mooi hoe die Sakis Rouvas toen ook doodleuk meedeed. I bet it's 696969quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:56 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja, gênant. Die kalisperma daar is tenminste nog massaal om gelachen al was het daarna wel klaar met Paul de Leeuw op het ESF.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op zondag 13 juli 2025 01:45 schreef H_T het volgende:
Minder dan 10 uur geleden vertrok ik in Denemarken en nu ben ik weer thuis![]()
Welkom thuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan kunnen we nu met een gerust hart naar bed.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Wat doe jij wakker op dit tijdstip?quote:Op zondag 13 juli 2025 02:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Welkom thuis.![]()
Dan kunnen we nu met een gerust hart naar bed.
Wachten tot jij veilig thuis bent natuurlijk, dat doen we allemaal.quote:
Ja, precies dit.quote:Op zondag 13 juli 2025 02:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wachten tot jij veilig thuis bent natuurlijk, dat doen we allemaal.
En dan zeggen mensen dat ík de laatste tijd wel erg positief benquote:
quote:
als Wales wint, dan is een gelijkspel voldoende. Anders met drie doelpunten verschil.quote:Op zondag 13 juli 2025 13:14 schreef NailQueen het volgende:
Hoeveel moeten we scoren om er niet uit te vliegen?
Ik weet niet eens waar het over gaatquote:Op zondag 13 juli 2025 11:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
En dan zeggen mensen dat ík de laatste tijd wel erg positief ben
Ik was het niet!quote:Op zondag 13 juli 2025 13:16 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zou vanmiddag naar Groningen, maar nu is er een wisselstoring in Meppel. Mweh
Ik weet niet waar dat is, behalve dan dat het niet hier is, want geen echt station hierquote:Op zondag 13 juli 2025 14:44 schreef H_T het volgende:
Ik ben straks in de stad van Roger, Epiales en @:Meke . Welke kant moet ik op zwaaien vanaf het station?
Ja, maar dat verwacht ik ookquote:Op zondag 13 juli 2025 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dan liggen we er alsnog uit.
quote:
Ik dacht dat ik jou gisteren zag lopen in Grunnquote:Op zondag 13 juli 2025 13:16 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zou vanmiddag naar Groningen, maar nu is er een wisselstoring in Meppel. Mweh
Grappigquote:Op zondag 13 juli 2025 15:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik jou gisteren zag lopen in Grunn
Naar de stad van @Momo en @Koen66, waar ik zo'n jaar geleden naartoe ben verhuisdquote:Op zondag 13 juli 2025 14:44 schreef H_T het volgende:
Ik ben straks in de stad van Roger, Epiales en @:Meke . Welke kant moet ik op zwaaien vanaf het station?
Zij wonen in het wilde westen Troel. Veel te gevaarlijk voor oosterse prinsessen zoals wijquote:Op zondag 13 juli 2025 15:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dat is, behalve dan dat het niet hier is, want geen echt station hier
Maar wel een Nederlands sprekende Kittelquote:Op zondag 13 juli 2025 16:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De rit was net 700 meter te lang.
Oh jaquote:Op zondag 13 juli 2025 16:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Naar de stad van @:momo en @:koen66, waar ik zo'n jaar geleden naartoe ben verhuisd
Kan je ook alvast de voorspelling voor Sinner-Alcaraz geven ?quote:
Brave fools they arequote:Op zondag 13 juli 2025 16:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zij wonen in het wilde westen Troel. Veel te gevaarlijk voor oosterse prinsessen zoals wij
Een stad waar ze curry bij patat oorlog doenquote:Op zondag 13 juli 2025 15:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dat is, behalve dan dat het niet hier is, want geen echt station hier
Misschien leuk om daar eens een meet te doenquote:Op zondag 13 juli 2025 16:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Naar de stad van @:momo en @:koen66, waar ik zo'n jaar geleden naartoe ben verhuisd
Whut? Wat is dat voor vaag iets. Oorlog is pindasaus en mayo met uitjes.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Een stad waar ze curry bij patat oorlog doen
Een deel van team oost is te geblesseerd om zoiets te doen, dus het is vergevenquote:Op zondag 13 juli 2025 17:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien leuk om daar eens een meet te doenIs daar wat geschikts?
(Wel jammer voor teams noord en oost)
In het wilde westen van @Roger_Epiales kan dat.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Whut? Wat is dat voor vaag iets. Oorlog is pindasaus en mayo met uitjes.
quote:Op vrijdag 18 november 2022 04:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou ja zeg, die maakt het helemaal bont.![]()
Patatje oorlog is gewoon mayo + pindasaus + currysaus + uitjes, niks radicaals aan, gewoon zoals het hoort.
quote:Op vrijdag 18 november 2022 09:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat doet die curry erbij?![]()
Patat oorlog = mayo + pindasaus + uitjes2
(Ja, extra veel uitjes)
Daar heb ik niets van gevolgd, dus die wedstrijd zal je wel moeten kijken.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Kan je ook alvast de voorspelling voor Sinner-Alcaraz geven ?
Ja, ze halen rare dingen in hun bol daarquote:Op zondag 13 juli 2025 17:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Whut? Wat is dat voor vaag iets. Oorlog is pindasaus en mayo met uitjes.
Arizona heeft het goed bekekenquote:Op zondag 13 juli 2025 17:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In het wilde westen van @:Roger_Epiales kan dat.
[..]
[..]
Alcaraz in vier sets.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Kan je ook alvast de voorspelling voor Sinner-Alcaraz geven ?
Wat denk je zelf...quote:
Je maakt een grapje neem ik aanquote:
Not gonna happenquote:
Ik doe inmiddels 2 jaar mee met The Draw voor Wimbledon tickets, maar helaasquote:Op zondag 13 juli 2025 19:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hierbij wil ik in het publiek zitten
Dat maakt niet uit. Alcaraz in vier sets en dan denken dat ik dat als verliezer bedoel is vrij bijzonder...quote:
Kloptquote:
Maar zo bedoelde ik het uiteraard niet. Dat zou heel raar zijn geweest.quote:
Dat ja. Een beetje in lijn met, 'het is gelijkspel' 'Voor wie?'quote:Op zondag 13 juli 2025 19:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is meer een kwestie van geen logica volgen dan geen tennis volgen.
Redefine is wel een kenner hoor.quote:Op zondag 13 juli 2025 20:24 schreef Strani het volgende:
Ja, Alcaraz was inderdaad klaar in vier sets.
Wel leuker voor de rivaliteit op de langere termijn dat het niet steeds dezelfde kant op valt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |