Ja hoorquote:
Hoe eerder je daarvan af bent hoe beter.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Ze heeft sinds een tijdje ‘iets’ met een narcistische lulhannes.
Normaal liggen ze aan haar voeten, maar deze dus niet en dat vindt ze interessant.
Maar het is gewoon een lul en gisteravond hebben ze weer ruziënd met elkaar gebeld (en meneer Sjors kwaad, want die kon niet slapen![]()
Daarna heb ik nog een hele tijd met haar gepraat![]()
Het ziet ernaar uit dat er binnenkort een einde aan komt![]()
Hoe gaat dat bij jouw dochter?
Precies.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Hoe eerder je daarvan af bent hoe beter.
Het komt goed.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:16 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Precies.
Maar volgens meneer Sjors jr. heeft ze al vaker gezegd dat ze het uit gaat maken, dus nu begin ik toch weer te twijfelen
Hoe gaat het met je?quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Hoe eerder je daarvan af bent hoe beter.
Vandaag best wel kut. Morgen vast weer wat beter.quote:
Nare situatie als iemand waar je van houdt een slechte keuze maakt in een partner... Hopelijk krijgt ze het snel door en maakt ze dan inderdaad (permanent) een einde aan die situatie.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:16 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Precies.
Maar volgens meneer Sjors jr. heeft ze al vaker gezegd dat ze het uit gaat maken, dus nu begin ik toch weer te twijfelen
Fysiek bedoel je? Of mentaal?quote:Op donderdag 10 juli 2025 13:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Vandaag best wel kut. Morgen vast weer wat beter.
Ze degradeert zichzelf op deze manierquote:Op donderdag 10 juli 2025 14:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nare situatie als iemand waar je van houdt een slechte keuze maakt in een partner... Hopelijk krijgt ze het snel door en maakt ze dan inderdaad (permanent) een einde aan die situatie.
Dat is wel weer heel drastisch Straniquote:Op donderdag 10 juli 2025 14:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nare situatie als iemand waar je van houdt een slechte keuze maakt in een partner... Hopelijk krijgt ze het snel door en maakt ze dan inderdaad (permanent) een einde aan die situatie.
Hmmm vervelendquote:Op donderdag 10 juli 2025 09:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Ze heeft sinds een tijdje ‘iets’ met een narcistische lulhannes.
Normaal liggen ze aan haar voeten, maar deze dus niet en dat vindt ze interessant.
Maar het is gewoon een lul en gisteravond hebben ze weer ruziënd met elkaar gebeld (en meneer Sjors kwaad, want die kon niet slapen![]()
Daarna heb ik nog een hele tijd met haar gepraat![]()
Het ziet ernaar uit dat er binnenkort een einde aan komt![]()
Hoe gaat dat bij jouw dochter?
Die van jou is weggewaaid?quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hmmm vervelendDat soort types ben je idd liever kwijt dan rijk.
Wat mijn dochter betreft:
[ afbeelding ]
Mentaal. En een beetje fysiek. Schouder blijft kut en gisteren in rechter bovenbeen een spier verrekt. Dus opstaan is net wat pijnlijker geworden.quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:54 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Fysiek bedoel je? Of mentaal?
Heb je nog veel last?
Haar liefdesleven is zo spannend als ditquote:Op donderdag 10 juli 2025 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die van jou is weggewaaid?
Ik snap dat het best uitzichtloos kan voelen nu… als je er zo middenin zit en je voelt je op meerdere fronten niet gehoord. Je koopt er nu niks voor, maar zoals het gezegde luidt: het was nooit zo donker of het werd wel weer licht.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Mentaal. En een beetje fysiek. Schouder blijft kut en gisteren in rechter bovenbeen een spier verrekt. Dus opstaan is net wat pijnlijker geworden.
En de orthopedisch chirurg had een afspraak ingepland voor over 6 weken om mijn verzoek voor de second opinion te behandelen. Dus daar even achteraan gebeld dat die afspraak mag komen te vervallen omdat het toch geen nut heeft om te praten met een arts die niet luistert. Voorbeeld gegeven. En ook meteen aangegeven dat de fysio waar ik naar toe moest heeft aangegeven dat de operatie wel noodzakelijk is.
Maar het valt me vooral erg zwaar dat ieders leven doorgaat en van alles kan doen en ik op de bank lig. Dan krijg ik commentaar dat ik dingen moet vragen. Maar ik vraag al de hele dag en moet om alles vragen. En mijn omgeving snapt niet hoe vervelend dat is.
Ede Staalquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik snap dat het best uitzichtloos kan voelen nu… als je er zo middenin zit en je voelt je op meerdere fronten niet gehoord. Je koopt er nu niks voor, maar zoals het gezegde luidt: het was nooit zo donker of het werd wel weer licht.
Knuffel
Oh. Lijkt op de mijne.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Haar liefdesleven is zo spannend als dit
Mensen zullen het vast goed bedoelen, maar ik snap helemaal dat je niet nog meer wilt vragen, zowel ten opzichte van jezelf als ten opzichte van hen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Mentaal. En een beetje fysiek. Schouder blijft kut en gisteren in rechter bovenbeen een spier verrekt. Dus opstaan is net wat pijnlijker geworden.
En de orthopedisch chirurg had een afspraak ingepland voor over 6 weken om mijn verzoek voor de second opinion te behandelen. Dus daar even achteraan gebeld dat die afspraak mag komen te vervallen omdat het toch geen nut heeft om te praten met een arts die niet luistert. Voorbeeld gegeven. En ook meteen aangegeven dat de fysio waar ik naar toe moest heeft aangegeven dat de operatie wel noodzakelijk is.
Maar het valt me vooral erg zwaar dat ieders leven doorgaat en van alles kan doen en ik op de bank lig. Dan krijg ik commentaar dat ik dingen moet vragen. Maar ik vraag al de hele dag en moet om alles vragen. En mijn omgeving snapt niet hoe vervelend dat is.
Ik heb dit heel vaak met Younger gifs, die worden regelmatig* gepost terwijl ik me afvraag of mensen de serie kennenquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ooit een ander gifje uit die serie gepost, maar toen was je er waarschijnlijk niet, want toen begreep niemand waar mijn gifje vandan kwam.
Het kan ook zijn dat het in de top 2000 topics was.
Denk jijquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Haar liefdesleven is zo spannend als dit
Als Groninger is het een beetje gek om deze naam buiten Groningen te zien. Mijn moeder was vroeger groot fan van hem dus ik ken zijn muziek aardig goed. Helaas voor mam heeft ze de smaak niet doorgegevenquote:
Ik ken het omdat ik daar mensen ken. Ik ken ook Mien toentjequote:Op donderdag 10 juli 2025 17:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als Groninger is het een beetje gek om deze naam buiten Groningen te zien. Mijn moeder was vroeger groot fan van hem dus ik ken zijn muziek aardig goed. Helaas voor mam heeft ze de smaak niet doorgegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |