Die ene met rood, oftewel ginger, haarquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben niet opgegroeid met de Spice Girls. Ik heb dus geen idee wie de Ginger Spice is![]()
De roodharige.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben niet opgegroeid met de Spice Girls. Ik heb dus geen idee wie de Ginger Spice is![]()
Ik was echt fan als kind van de Spice Girlsquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik had van die schoenen. Ik verzwikte mn enkel elke volgende stap.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik was echt fan als kind van de Spice Girls
[ afbeelding ]
Wou ook van die plateauschoenen, totaal niet praktisch maar toch.
Ik ben niet opgegroeid met de Beatles maar ik zou Paul McCartney denk ik toch wel herkennen tussen een groep andere oude kerelsquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die rechter ken ik niet maar die linker is toch die van Baantjer?quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rechts is Ginger Spice en links haar man.
Hinkelen is dan de oplossingquote:Op woensdag 9 juli 2025 14:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik had van die schoenen. Ik verzwikte mn enkel elke volgende stap.
Niet doenquote:Op woensdag 9 juli 2025 14:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Die ene met rood, oftewel ginger, haarNet als jouw geliefde
Ed Sheeran
Onschuldiger voor de camera. Minder onschuldig erachter.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:18 schreef NailQueen het volgende:
In plaats van de Spice Girls had ik vroeger K3
Victoria - Poshquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:19 schreef NailQueen het volgende:
Hey maar ik ken wel alle namen. Alleen niet hun bijnamen
victor reinierquote:Op woensdag 9 juli 2025 14:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Die rechter ken ik niet maar die linker is toch die van Baantjer?
Tof!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Zijn ook veel leuker.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:18 schreef NailQueen het volgende:
In plaats van de Spice Girls had ik vroeger K3
Geri’s hubby is vandaag ontslagenquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Victoria - Posh
Mel B - Scary
Mel C - Sporty
Geri - Ginger
Emma - Baby
Lijkt me wel. K3 heeft nog mee gedaan aan een nationale finale van het ESF. Waar waren de Spice Girls toen?quote:
In de clip zijn ze ook allemaal kleddernat nadat iemand nog een keer oya lele met ze heeft gedaanquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:05 schreef Momo het volgende:
Voor kinderen?
Bekijk deze YouTube-video
'En dan draag ik een matrozen muts, en niet veel meer dan dat oh lala'
Zoals Tonny Eyk altijd zei in Sterrenslag: Er kan nog van álles gebeuren!quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou de Tour hoeven we ook niet meer te kijken.
Ja, daar gebeurde dat ook nooit.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Zoals Tonny Eyk altijd zei in Sterrenslag: Er kan nog van álles gebeuren!
Meestal kon er helemaal niks meer gebeuren.
Nederland - Engeland... ik denk een hattrick voor Van Basten, geen rood voor Koeman terwijl hij dat wel had moeten hebben en een heel laat doelpunt van Kluivert waardoor Nederland alsnog doorgaat ten koste van Schotland.quote:
Pogacar sfeerverpesterquote:Op woensdag 9 juli 2025 17:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou de Tour hoeven we ook niet meer te kijken.
Mja heel realistisch: Het moet voor een café natuurlijk ook de moeite waard zijn om open te gaan. Dat kost ook geld.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:57 schreef NailQueen het volgende:
Bij de café om de hoek kan je altijd meekijken met het EK of WK. Nu moeten de dames spelen en zijn ze niet open. Daar vind ik wel wat van![]()
En dat heeft niets te maken met dat het doordeweeks is. Met het WK kon je daar ook terecht om 14.00 uur middags.
Zo populair was het WK in 2022 ook niet.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja heel realistisch: Het moet voor een café natuurlijk ook de moeite waard zijn om open te gaan. Dat kost ook geld.
WK's en EK's zijn altijd populair in NL als NL meedoet.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zo populair was het WK in 2022 ook niet.
Ik moest toch even opzoeken of hij nog leeft. Dit is echt zo`n naam die je niet vaak meer hoort.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Zoals Tonny Eyk altijd zei in Sterrenslag: Er kan nog van álles gebeuren!
Meestal kon er helemaal niks meer gebeuren.
Haha ja ik had het ook al opgezocht. En een stukje Sterrenslag uit 1988 gekekenquote:Op woensdag 9 juli 2025 18:40 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik moest toch even opzoeken of hij nog leeft. Dit is echt zo`n naam die je niet vaak meer hoort.
Maar hij is 85 inmiddels en zo te lezen gaat het goed met hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |