Staat sinds gisterenmiddag op onderweg.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat vaag.. misschien past het zich nog aan? Wat is de status van Vinted zelf?
Waarom? Om chaos te veroorzaken natuurlijkquote:
Komt er nog een interval of iets? Dat mensen die nu niet willen het over 2 uur pas weer mogen proberen?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Degenen die naar bed willen, mogen.
Tot 6 uur mogen mensen gewoon gaan wanneer ze willen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Komt er nog een interval of iets? Dat mensen die nu niet willen het over 2 uur pas weer mogen proberen?
Hmm dat vind ik wel heel liberaal. Maar goed, jouw regels!quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tot 6 uur mogen mensen gewoon gaan wanneer ze willen.
Joan Franka?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:33 schreef BillDauterive het volgende:
Vanavond heb ik voor de derde keer in mijn leven een songfestivalinzending live gehoord. Ik ben benieuwd of jullie kunnen raden wie ik na Angelina Mango en Kaarija vanavond gezien heb?
En dat bandje was daar oké mee of werd het grimmig?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:54 schreef BillDauterive het volgende:
Ik was bij de Amersfoort Pride en daar trad Ruth Jacott op. Ze zong met een bandje mee
Het was alleen maar liefde, Strani!quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:56 schreef Strani het volgende:
[..]
En dat bandje was daar oké mee of werd het grimmig?
Nou ja, men heeft altijd goede bedoelingen maar soms wil het alleen nog niet zo lukken om de vrede te bewaren.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het was alleen maar liefde, Strani!
Mooi filosofischquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, men heeft altijd goede bedoelingen maar soms wil het alleen nog niet zo lukken om de vrede te bewaren.
Nee ik denk Ruth zelf of één van haar tekstschrijversquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mooi filosofischZelf bedacht?
Ah, het kwam me al bekend voor!quote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik denk Ruth zelf of één van haar tekstschrijvers
Dank jequote:
Dank je, maar dat hoeft niet per se. Inmiddels is het ook mijn verjaardag al niet meer natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:12 schreef H_T het volgende:
Gefeliciteerd Roger en EpialesWillen jullie een naamtopic?
Dat houdt ons niet perse tegen hoor.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dank je, maar dat hoeft niet per se. Inmiddels is het ook mijn verjaardag al niet meer natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |