Als niet Groninger ken ik "Het het nog nooit zo donker west" alleen van de top 2000 en de verhalen rondom het nummer. Maar het is een mooi nummer.quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als Groninger is het een beetje gek om deze naam buiten Groningen te zien. Mijn moeder was vroeger groot fan van hem dus ik ken zijn muziek aardig goed. Helaas voor mam heeft ze de smaak niet doorgegeven
Alsof het allemaal al niet rot genoeg is, krijg je je dat soort dingen er ook nog bij. Balen, al die hobbelsquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Mentaal. En een beetje fysiek. Schouder blijft kut en gisteren in rechter bovenbeen een spier verrekt. Dus opstaan is net wat pijnlijker geworden.
En de orthopedisch chirurg had een afspraak ingepland voor over 6 weken om mijn verzoek voor de second opinion te behandelen. Dus daar even achteraan gebeld dat die afspraak mag komen te vervallen omdat het toch geen nut heeft om te praten met een arts die niet luistert. Voorbeeld gegeven. En ook meteen aangegeven dat de fysio waar ik naar toe moest heeft aangegeven dat de operatie wel noodzakelijk is.
Maar het valt me vooral erg zwaar dat ieders leven doorgaat en van alles kan doen en ik op de bank lig. Dan krijg ik commentaar dat ik dingen moet vragen. Maar ik vraag al de hele dag en moet om alles vragen. En mijn omgeving snapt niet hoe vervelend dat is.
In Leeuwarden ligt Eigen Brood Bovenalquote:Op vrijdag 11 juli 2025 00:02 schreef Troel het volgende:
Een van mijn vroegere huizen stond aan de straat Verfmolen
Mjam,quote:Op vrijdag 11 juli 2025 04:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, tast toe allemaal!
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 11 juli 2025 04:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, tast toe allemaal!
Nu rustig weekje nadat vorige week hectisch was.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 07:44 schreef Troel het volgende:
Gefeliciteerd! Hoe is het nu?
En hoe is het met Gamer, die heb ik volgens mij dit ropic nog niet gezien?
Fijn dat je een rustig weekje hebt.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu rustig weekje nadat vorige week hectisch was.
Volgende week heb ik een week vol afspraken.
o ja, vandaag worden er 2 pakketjes geleverd.
1 daar van is nieuwe lampen voor boven het aanrecht. De huidige hangen houtje touwtje aan elkaar.
Hoe gaat het met jou @:Troel
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 04:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, tast toe allemaal!
Deze keer had ik ook een korte nacht, nadat ik een paar nachten goed heb geslapen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Fijn dat je een rustig weekje hebt.
Hier eigenlijk hetzelfde als gisteren helaas. Korte nacht.
Kutquote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Deze keer had ik ook een korte nacht, nadat ik een paar nachten goed heb geslapen.
Ik weet niet hoe je dag gisteren was. Vertel me daarover?
quote:Op donderdag 10 juli 2025 13:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Vandaag best wel kut. Morgen vast weer wat beter.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Mentaal. En een beetje fysiek. Schouder blijft kut en gisteren in rechter bovenbeen een spier verrekt. Dus opstaan is net wat pijnlijker geworden.
En de orthopedisch chirurg had een afspraak ingepland voor over 6 weken om mijn verzoek voor de second opinion te behandelen. Dus daar even achteraan gebeld dat die afspraak mag komen te vervallen omdat het toch geen nut heeft om te praten met een arts die niet luistert. Voorbeeld gegeven. En ook meteen aangegeven dat de fysio waar ik naar toe moest heeft aangegeven dat de operatie wel noodzakelijk is.
Maar het valt me vooral erg zwaar dat ieders leven doorgaat en van alles kan doen en ik op de bank lig. Dan krijg ik commentaar dat ik dingen moet vragen. Maar ik vraag al de hele dag en moet om alles vragen. En mijn omgeving snapt niet hoe vervelend dat is.
Ik herken je situatie helemaal.quote:
Nouja, heel herkenbaar dus. Ik kan niet wachten totdat de wond dicht is. Wij hebben hier een binnenbad in huis (dat al sinds Oekraine niet meer verwarmd), maar ik wil het aan gaan gooien zodat ik beter kan revalideren omdat ik dus ook nog met mijn schouder zit en nu met mijn rehter bovenbeen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik herken je situatie helemaal.
Ik durf aan bekenden geen hulp te vragen, omdat ik het gevoel dat ik ze belast.
Ik pak nu steeds iets meer op.
Alleen mijn conditie is echt helemaal weg door het gedoe met die abces. Ik wil graag zwemmen, maar dat kan niet. Ik heb nog een wondje en dat wondvocht moet er helemaal uit.
Over die artsen kan ik zo gefrustreerd over worden. Bij de eerste behandeling van de abces hebben ze daar alleen op gefocust en niet op mijn andere fysieke problemen. Dat heeft nu mijn huidige fysieke en mentale ellende opgeleverd.
Ik moet nog 1 keer naar dat ziekenhuis en hopelijk is dat de laatste keer.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 11 juli 2025 04:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, tast toe allemaal!
[ afbeelding ]
Zo, tast toe allemaal!
Ik wist het ook niet, althans niet tot een week terug, maar het was mooi meegenomen!quote:Op donderdag 10 juli 2025 23:18 schreef H_T het volgende:
Leuk om je review te lezen @:Fred_B ! Ik wist nog niet eens dat ze met een nieuwe attractie bezig waren(al vielen de extra reclames wel op)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |