Voor allebei één.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:12 schreef H_T het volgende:
Gefeliciteerd Roger en EpialesWillen jullie een naamtopic?
En dan ook nog excuses voor Sebrenica.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:14 schreef Strani het volgende:
Tevens allemaal gecondoleerd met het 15-jarig jubileum van de derde verloren WK-finale.
Dat Casillas zijn teen maar mag stoten. EN daarna met zijn andere voet op een Legoblokje mag stappenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:14 schreef Strani het volgende:
Tevens allemaal gecondoleerd met het 15-jarig jubileum van de derde verloren WK-finale.
Doe es nietquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:14 schreef Strani het volgende:
Feli Rozjeequote:Op vrijdag 11 juli 2025 04:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, tast toe allemaal!
fuck jou. Waarom doe je dit?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:14 schreef Strani het volgende:
Gefeliciteerd lieverds!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 04:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, tast toe allemaal!
Opportunistquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:14 schreef Strani het volgende:
Ik ben er al een paar uur aan begonnen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:39 schreef H_T het volgende:
Hoe vergaat het jullie in deze laatste uren voor het weekend?
Ja bedankt. Dat gaan we vieren met de beste inzending die Spanje ooit gestuurd heeftquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:14 schreef Strani het volgende:
Schandaligquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben er al een paar uur aan begonnen.
Gefeliciteerd Roger en Epialesquote:Op vrijdag 11 juli 2025 04:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, tast toe allemaal!
Er zit hier weer potentieel pakket leed aan te komenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:39 schreef H_T het volgende:
Hoe vergaat het jullie in deze laatste uren voor het weekend?
Wat vaag.. misschien past het zich nog aan? Wat is de status van Vinted zelf?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:18 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Er zit hier weer potentieel pakket leed aan te komen![]()
Via Vinted wat gekocht. Verkoper heeft het gisteren afgegeven bij een pakketpunt. Als ik de track & trace bekijk, dan zegt ie dat ik het pakket kan afhalen waar de verkoper het heeft afgeleverd.. eronder staat: helaas zijn er geen bezorgopties beschikbaar voor dit pakket.
![]()
Knap als het pakket niet eens onderweg is geweest naar depot en in het sorteercentrum is geweest.
Klinkt als dat het nog verzonden moet worden.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:18 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Er zit hier weer potentieel pakket leed aan te komen![]()
Via Vinted wat gekocht. Verkoper heeft het gisteren afgegeven bij een pakketpunt. Als ik de track & trace bekijk, dan zegt ie dat ik het pakket kan afhalen waar de verkoper het heeft afgeleverd.. eronder staat: helaas zijn er geen bezorgopties beschikbaar voor dit pakket.
![]()
Knap als het pakket niet eens onderweg is geweest naar depot en in het sorteercentrum is geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |