Voor allebei één.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:12 schreef H_T het volgende:
Gefeliciteerd Roger en EpialesWillen jullie een naamtopic?
En dan ook nog excuses voor Sebrenica.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:14 schreef Strani het volgende:
Tevens allemaal gecondoleerd met het 15-jarig jubileum van de derde verloren WK-finale.
Dat Casillas zijn teen maar mag stoten. EN daarna met zijn andere voet op een Legoblokje mag stappenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:14 schreef Strani het volgende:
Tevens allemaal gecondoleerd met het 15-jarig jubileum van de derde verloren WK-finale.
Doe es nietquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:14 schreef Strani het volgende:
Feli Rozjeequote:Op vrijdag 11 juli 2025 04:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, tast toe allemaal!
fuck jou. Waarom doe je dit?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:14 schreef Strani het volgende:
Gefeliciteerd lieverds!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 04:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, tast toe allemaal!
Opportunistquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:14 schreef Strani het volgende:
Ik ben er al een paar uur aan begonnen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:39 schreef H_T het volgende:
Hoe vergaat het jullie in deze laatste uren voor het weekend?
Ja bedankt. Dat gaan we vieren met de beste inzending die Spanje ooit gestuurd heeftquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:14 schreef Strani het volgende:
Schandaligquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben er al een paar uur aan begonnen.
Gefeliciteerd Roger en Epialesquote:Op vrijdag 11 juli 2025 04:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, tast toe allemaal!
Er zit hier weer potentieel pakket leed aan te komenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:39 schreef H_T het volgende:
Hoe vergaat het jullie in deze laatste uren voor het weekend?
Wat vaag.. misschien past het zich nog aan? Wat is de status van Vinted zelf?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:18 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Er zit hier weer potentieel pakket leed aan te komen![]()
Via Vinted wat gekocht. Verkoper heeft het gisteren afgegeven bij een pakketpunt. Als ik de track & trace bekijk, dan zegt ie dat ik het pakket kan afhalen waar de verkoper het heeft afgeleverd.. eronder staat: helaas zijn er geen bezorgopties beschikbaar voor dit pakket.
![]()
Knap als het pakket niet eens onderweg is geweest naar depot en in het sorteercentrum is geweest.
Klinkt als dat het nog verzonden moet worden.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:18 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Er zit hier weer potentieel pakket leed aan te komen![]()
Via Vinted wat gekocht. Verkoper heeft het gisteren afgegeven bij een pakketpunt. Als ik de track & trace bekijk, dan zegt ie dat ik het pakket kan afhalen waar de verkoper het heeft afgeleverd.. eronder staat: helaas zijn er geen bezorgopties beschikbaar voor dit pakket.
![]()
Knap als het pakket niet eens onderweg is geweest naar depot en in het sorteercentrum is geweest.
Staat sinds gisterenmiddag op onderweg.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat vaag.. misschien past het zich nog aan? Wat is de status van Vinted zelf?
Waarom? Om chaos te veroorzaken natuurlijkquote:
Komt er nog een interval of iets? Dat mensen die nu niet willen het over 2 uur pas weer mogen proberen?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Degenen die naar bed willen, mogen.
Tot 6 uur mogen mensen gewoon gaan wanneer ze willen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Komt er nog een interval of iets? Dat mensen die nu niet willen het over 2 uur pas weer mogen proberen?
Hmm dat vind ik wel heel liberaal. Maar goed, jouw regels!quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tot 6 uur mogen mensen gewoon gaan wanneer ze willen.
Joan Franka?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:33 schreef BillDauterive het volgende:
Vanavond heb ik voor de derde keer in mijn leven een songfestivalinzending live gehoord. Ik ben benieuwd of jullie kunnen raden wie ik na Angelina Mango en Kaarija vanavond gezien heb?
En dat bandje was daar oké mee of werd het grimmig?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:54 schreef BillDauterive het volgende:
Ik was bij de Amersfoort Pride en daar trad Ruth Jacott op. Ze zong met een bandje mee
Het was alleen maar liefde, Strani!quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:56 schreef Strani het volgende:
[..]
En dat bandje was daar oké mee of werd het grimmig?
Nou ja, men heeft altijd goede bedoelingen maar soms wil het alleen nog niet zo lukken om de vrede te bewaren.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het was alleen maar liefde, Strani!
Mooi filosofischquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, men heeft altijd goede bedoelingen maar soms wil het alleen nog niet zo lukken om de vrede te bewaren.
Nee ik denk Ruth zelf of één van haar tekstschrijversquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mooi filosofischZelf bedacht?
Ah, het kwam me al bekend voor!quote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik denk Ruth zelf of één van haar tekstschrijvers
Dank jequote:
Dank je, maar dat hoeft niet per se. Inmiddels is het ook mijn verjaardag al niet meer natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:12 schreef H_T het volgende:
Gefeliciteerd Roger en EpialesWillen jullie een naamtopic?
Dat houdt ons niet perse tegen hoor.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dank je, maar dat hoeft niet per se. Inmiddels is het ook mijn verjaardag al niet meer natuurlijk.
De tijd dat een topic daadwerkelijk vol ging op 1 verjaardag is alweer even geledenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dank je, maar dat hoeft niet per se. Inmiddels is het ook mijn verjaardag al niet meer natuurlijk.
Twsss, je bent nog lang niet jarig als je zo doet.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Omdat die anders waarschijnlijk zelf ook niet had meegesprint. Dus dan kan die net zo goed de sprint aantrekken voor Grovesquote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:18 schreef Fred_B het volgende:
Waarom trekt Van der Poel de sprint aan voor iemand die het nog moeilijk zou hebben in een sprint tegen Michael Boogerd?
Dat lukt alleen nog rondom het ESF.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:33 schreef H_T het volgende:
[..]
De tijd dat een topic daadwerkelijk vol ging op 1 verjaardag is alweer even geleden
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:18 schreef Redefine het volgende:
Wimbledon finale bij de vrouwen 6-0, 6-0Goed gespeeld door Swiatek, maar wel sneu voor Anisimova.
Ik was gewoon te laat om er ook nog maar een minuut van te zienquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:18 schreef Redefine het volgende:
Wimbledon finale bij de vrouwen 6-0, 6-0Goed gespeeld door Swiatek, maar wel sneu voor Anisimova.
Je hebt niet veel gemist zo te zienquote:Op zaterdag 12 juli 2025 19:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik was gewoon te laat om er ook nog maar een minuut van te zien![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:21 schreef Spablauw214 het volgende:
Het ESF YouTubekanaal ging live met het optreden van Shine. Ik open het en val midden in een shot van Gordon die loopt te twerken met een van die backings. Ik ga dit beeld nu even in stilte verwerken
Het was al een matig nummer maar ik was oprecht vergeten hoe wanstaltig en slecht het optreden op de avond zelf eigenlijk was. Die big momma zangeressen zouden nu ook niet meer kunnen, trouwens.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat kanaal is opeens random zeroes inzendingen aan het uploaden. Dustin the turkey is ook al aan de beurt geweest
Dat kon toen ook al nietquote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:34 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het was al een matig nummer maar ik was oprecht vergeten hoe wanstaltig en slecht het optreden op de avond zelf eigenlijk was. Die big momma zangeressen zouden nu ook niet meer kunnen, trouwens.
Met haar pizzadoos.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:34 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het was al een matig nummer maar ik was oprecht vergeten hoe wanstaltig en slecht het optreden op de avond zelf eigenlijk was. Die big momma zangeressen zouden nu ook niet meer kunnen, trouwens.
Zeker wel. Ze hadden een wildcard en mochten zelf een startplek kiezen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat kon toen ook al niet![]()
Eigenlijk kon niets van dat hele optreden. Ik zou met de beste wil van de wereld er niets positiefs over kunnen zeggen. Hooguit de startpositie, maar dat hadden ze zelf niet in de hand.
Echt hè. Hind is ook voorbij gekomen inmiddels. Een wat niemendallerig nummer maar de zang was prima. Wat me opviel, in de reacties werd gezegd dat dit beter was dan menig nummer dat tegenwoordig wel weet te kwalificeren. Derhalve onterechte NQ. Wat best een prestatie is in een jaar met zo ontzettend veel kermis en andere troep.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:05 schreef Momo het volgende:
Het was al zure melk qua optreden maar leeftijd heeft het nog erger gemaakt.
Ik vind het ook wel grappig om te zien wat de tijd een beetje heeft doorstaan. Ik heb wel het gevoel dat tegenwoordig de diversiteit groter qua stijlen. In de jaren 00 is bijna alles onschuldige catchy pop met af en toe een losse Balkan ballad.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:21 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Echt hè. Hind is ook voorbij gekomen inmiddels. Een wat niemendallerig nummer maar de zang was prima. Wat me opviel, in de reacties werd gezegd dat dit beter was dan menig nummer dat tegenwoordig wel weet te kwalificeren. Derhalve onterechte NQ. Wat best een prestatie is in een jaar met zo ontzettend veel kermis en andere troep.
Ja, maar dat Nederland die wildcard lootte, was toch gewoon geluk.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:17 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Zeker wel. Ze hadden een wildcard en mochten zelf een startplek kiezen.
Hind in haar blauwe outfit voor een blauwe achtergrond heeft de tijd niet echt doorstaan. Al ging er zeker in die tijd ook enorm veel meuk wel door naar de finale.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel grappig om te zien wat de tijd een beetje heeft doorstaan. Ik heb wel het gevoel dat tegenwoordig de diversiteit groter qua stijlen. In de jaren 00 is bijna alles onschuldige catchy pop met af en toe een losse Balkan ballad.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:33 schreef sportfreak het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Vandaag precies 40 jaar geleden
Ja, 100% televote en volgens mij was er destijds ook nog geen potindeling. Verder deed heel ex-Joegoslavië mee en Turkije dus bloc- en diasporavoting gegarandeerd. Rusland was destijds ook nog geen paria dus die harkten ook altijd wel veel binnen. Gevoelsmatig waren er in die jaren veel meer landen die altijd wel kwalificeerden dan tegenwoordig.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hind in haar blauwe outfit voor een blauwe achtergrond heeft de tijd niet echt doorstaan. Al ging er zeker in die tijd ook enorm veel meuk wel door naar de finale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |