équote:Op woensdag 9 juli 2025 20:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Helaas ben ik al jarenlang niet fit beste Straan. Mijn scherpte is daarom helemaal wegPuur op basisethiek kan ik nog wel af en toe scoren, maar na tweederde topic ben ik wel weer rijp voor een wissel.
Of anders in de Major Forum League in de VS of de Juich League in Japan.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:29 schreef Strani het volgende:
[..]
é
Misschien kunnen we nog een paar jaar door op een forum in Saoedi-ArabiëNemen we @:fred_b ook meteen mee.
Precies! En daarna gaan we gewoon de jeugdploegen van FOK! trainenquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Of anders in de Major Forum League in de VS of de Juich League in Japan.
Tegen een redelijke vergoeding plaats ik mijn briljante posts net zo graag op het Forum al-Foqquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:29 schreef Strani het volgende:
[..]
é
Misschien kunnen we nog een paar jaar door op een forum in Saoedi-ArabiëNemen we @:fred_b ook meteen mee.
Precies! En dan zien we ook door de vingers dat de café's in Saoedi-Arabië niet warmlopen voor het vrouwenvoetbal.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tegen een redelijke vergoeding plaats ik mijn briljante posts net zo graag op het Forum al-Foq![]()
En dat er homo’s van flatgebouwen worden gegooid is vervelend, maar wij hebben ook de Toeslagenaffaire natuurlijk. En de stikstofproblematiek. En Waddinxveen.
Ja, nu wil ik wel de nuance aanbrengen dat je in Saoedi-Arabië nooit lang hoeft warm te lopen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies! En dan zien we ook door de vingers dat de café's in Saoedi-Arabië niet warmlopen voor het vrouwenvoetbal.
Daar zitten de oliesjeiks er inderdaad letterlijk en figuurlijk warmpjes bij.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, nu wil ik wel de nuance aanbrengen dat je in Saoedi-Arabië nooit lang hoeft warm te lopen.
Pak je er een stoel bij. Opgelost, slotjequote:Op woensdag 9 juli 2025 20:05 schreef NailQueen het volgende:
Lasagne is ook prima hoor. Maar ik wilde vandaag niet te lang in de keuken staan.
Dat is sneller dan Nederland er twee tegen kreeg. Ergo Real Madrid is nog slechter dan Oranje.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:19 schreef Strani het volgende:
Ondertussen staat PSG in 9 minuten met 2-0 voor tegen Real Madrid in de halve finale van de Club World Cup.
Dat lijkt mij flink proppen in de oven.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Pak je er een stoel bij. Opgelost, slotje
Nog helemaal niks van gezien. En dat ga ik zo houden.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:19 schreef Strani het volgende:
Ondertussen staat PSG in 9 minuten met 2-0 voor tegen Real Madrid in de halve finale van de Club World Cup.
Dat lijkt mij ook de enige juist conclusie!quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is sneller dan Nederland er twee tegen kreeg. Ergo Real Madrid is nog slechter dan Oranje.
Is ook lastig in Nederland geloof ik.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog helemaal niks van gezien. En dat ga ik zo houden.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vermoeden van een kapotte klok die twee keer per dag gelijk heeft.quote:
Chelsea-PSG als finale gaat de sceptici niet overtuigen, vrees ik.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn geen ploegen die ik graag zie voetballen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Chelsea-PSG als finale gaat de sceptici niet overtuigen, vrees ik.
Dat vind ik in het geval van PSG wel gek... Leuke aanvallende ploeg dit seizoen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn geen ploegen die ik graag zie voetballen.
Ja!quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan maakt NL nog kans om laatste in de groep te worden!
Volgens mij heb ik ooit een ander gifje uit die serie gepost, maar toen was je er waarschijnlijk niet, want toen begreep niemand waar mijn gifje vandan kwam.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:24 schreef Redefine het volgende:
Overigens wel een aanrader de serie (Ghosts, de Amerikaanse versie) uit het gifje.
Dan kunnen ze dus winnen van Engeland?quote:
Ik kan mij inderdaad niet herinneren die toen gezien te hebben. Of het moet zijn dat ik de serie toen nog niet had gezien.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ooit een ander gifje uit die serie gepost, maar toen was je er waarschijnlijk niet, want toen begreep niemand waar mijn gifje vandan kwam.
Het kan ook zijn dat het in de top 2000 topics was.
Dit gifje zegt mij niks, dus waarschijnlijk heb ik deze serie nooit gezien.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:55 schreef BillDauterive het volgende:
Maar misschien is Redefine beter in het succesvol plaatsen van serie-gifjes en moet ik gewoon nog even oefenen.
[ afbeelding ]
Ik vraag me af of iemand hier deze geweldige serie kent.
Het was wel van de Britse Ghosts!quote:Op woensdag 9 juli 2025 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kan mij inderdaad niet herinneren die toen gezien te hebben. Of het moet zijn dat ik de serie toen nog niet had gezien.
Ah die versie heb ik nog niet gezien.quote:Op woensdag 9 juli 2025 22:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het was wel van de Britse Ghosts!
Zekerquote:Op woensdag 9 juli 2025 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan kunnen ze dus winnen van Engeland?
Tofquote:Op woensdag 9 juli 2025 23:19 schreef Arizona het volgende:
Na een deprimerende Tourdag heb ik wél een heel leuke avond gehad, bij Imagine Dragons
Hahaha!quote:Op woensdag 9 juli 2025 23:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tof
Oef... ik dacht vanavond nog: "Wie gaat daar nou weer heen en hoezo staan ze in de ArenA? Hoe is die band zo groot geworden?"
Was het uitverkocht? Je bent wel lekker vroeg thuis! Naja, de wegen zijn nu ook rustig, dat helpt.quote:Op woensdag 9 juli 2025 23:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hahaha!
Nou ik dusen er was sowieso een heel gemeleerd publiek. Ze waren erg goed. Goede zang, alle hits, indrukwekkende show met veel pyro en ook smoky plynths
(en een goede ontblote borstkas was ook niet verkeerd
)
We zitten in een hotel op steenworp afstand van de Arenaquote:Op woensdag 9 juli 2025 23:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Was het uitverkocht? Je bent wel lekker vroeg thuis! Naja, de wegen zijn nu ook rustig, dat helpt.
En leuk dat ze het liedje 'Amsterdam' speelden
Wil je erover praten?quote:
Tja, Yves Berendse stond vorige week ook in een uitverkocht ziggo dome.quote:Op woensdag 9 juli 2025 23:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tof
Oef... ik dacht vanavond nog: "Wie gaat daar nou weer heen en hoezo staan ze in de ArenA? Hoe is die band zo groot geworden?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |