Ja, waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:21 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat wordt helemaal een drama ben ik bang.
basta en pastaquote:Op woensdag 9 juli 2025 19:32 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb het afgezet. Ik geloof het wel en mijn eten is klaar.
Het totaal aantal doelpunten heb je goed.quote:
Dat lijkt me lasagne?quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn favoriete pasta als troostvoer
Amatricianaquote:Op woensdag 9 juli 2025 19:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat lijkt me lasagne?
Eet smakelijk!
Lasagne is in ieder geval ook mijn favoriete pastaquote:Op woensdag 9 juli 2025 19:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat lijkt me lasagne?
Eet smakelijk!
Verliezen van Wiegman sucks helemaalquote:Op woensdag 9 juli 2025 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het totaal aantal doelpunten heb je goed.
Ja, dat vind ik zo'n nadeel aan zelfgemaakte lasagne.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:05 schreef NailQueen het volgende:
Lasagne is ook prima hoor. Maar ik wilde vandaag niet te lang in de keuken staan.
Klopt. Ik merk aan de meeste users hier dat ze echt uit vorm zijn. Zal wel een zomerdip zijn. Hopelijk wordt de postkwaliteit snel weer beter!quote:
Maar dat begint altijd bij jou als aanvoerder. Ietsje beter mag wel, dan volgen wij vanzelf wel qua niveau.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt. Ik merk aan de meeste users hier dat ze echt uit vorm zijn. Zal wel een zomerdip zijn. Hopelijk wordt de postkwaliteit snel weer beter!
Nee sorry ik was in 2017 nog heel sterk maar ondertussen ben ik toch wel een beetje de Spitse van deze SCquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat begint altijd bij jou als aanvoerder. Ietsje beter mag wel, dan volgen wij vanzelf wel qua niveau.
Maar desondanks zijn wij nog steeds wel gebaat bij jouw lange ballen posts die ons diep moeten sturen in in diepgravende discussies moeten storten. Dat je door je mindere snelheid af en toe een post moet laten lopen nemen we voor lief.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee sorry ik was in 2017 nog heel sterk maar ondertussen ben ik toch wel een beetje de Spitse van deze SC
Ja, en ik doe m'n best, maar ik heb jou ook nodig als Miedema om het af te maken!quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar desondanks zijn wij nog steeds wel gebaat bij jouw lange ballen posts die ons diep moeten sturen in in diepgravende discussies moeten storten. Dat je door je mindere snelheid af en toe een post moet laten lopen nemen we voor lief.
Helaas ben ik al jarenlang niet fit beste Straan. Mijn scherpte is daarom helemaal wegquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, en ik doe m'n best, maar ik heb jou ook nodig als Miedema om het af te maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |