Akkoord. Maar alsnog onbegrijpelijk dat we deze meuk ooit gestuurd hebben. Dat iemand bij de NOS dacht dat dit een goed idee was. Wat een dieptepunt. De act van Sieneke zat overall beter in elkaar. Ik denk dat alleen Treble erger was. Europa moet zich 3 minuten hebben afgevraagd waar ze in hemelsnaam naar zaten te kijkenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar dat Nederland die wildcard lootte, was toch gewoon geluk.
Tegen beter weten in het optreden nog eens teruggekeken. Prachtig hoe Gordon het publiek bedankt: zpaaazieepaa roessiaquote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:34 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het was al een matig nummer maar ik was oprecht vergeten hoe wanstaltig en slecht het optreden op de avond zelf eigenlijk was. Die big momma zangeressen zouden nu ook niet meer kunnen, trouwens.
Ja, gênant. Die kalisperma daar is tenminste nog massaal om gelachen al was het daarna wel klaar met Paul de Leeuw op het ESF.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Tegen beter weten in het optreden nog eens teruggekeken. Prachtig hoe Gordon het publiek bedankt: zpaaazieepaa roessia
Blijft mooi hoe die Sakis Rouvas toen ook doodleuk meedeed. I bet it's 696969quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:56 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja, gênant. Die kalisperma daar is tenminste nog massaal om gelachen al was het daarna wel klaar met Paul de Leeuw op het ESF.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op zondag 13 juli 2025 01:45 schreef H_T het volgende:
Minder dan 10 uur geleden vertrok ik in Denemarken en nu ben ik weer thuis![]()
Welkom thuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan kunnen we nu met een gerust hart naar bed.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Wat doe jij wakker op dit tijdstip?quote:Op zondag 13 juli 2025 02:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Welkom thuis.![]()
Dan kunnen we nu met een gerust hart naar bed.
Wachten tot jij veilig thuis bent natuurlijk, dat doen we allemaal.quote:
Ja, precies dit.quote:Op zondag 13 juli 2025 02:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wachten tot jij veilig thuis bent natuurlijk, dat doen we allemaal.
En dan zeggen mensen dat ík de laatste tijd wel erg positief benquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |