abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 december 2024 @ 17:56:08 #1
862 Arcee
Look closer
pi_215738467
Joe Biden, President van de Verenigde Staten

Kamala Harris, Vice-President van de Verenigde Staten

2024 Presidentsverkiezingen
Democratische Kandidaat: Kamala D. Harris
Republikeinse Kandidaat: Donald J. Trump

Democratische Vice-President Kandidaat: Tim Walz
Republikeinse Vice-President Kandidaat: James David "JD" Vance

House of Representatives:
Republican (220)
Democratic (212)
Vacant (3)

United States Senate:
Republican (49)
Democratic (47)
Independents (4)
Tiebreaker VP Harris (D)

Speaker of the House:
Mike Johnson (R)

Majority Leader of the House:
Steve Scalise (R)
Minority Leader of the House:
Hakeem Jeffries (D)

President of the Senate:
Kamala Harris (D)

Senate Majority Leader
Chuck Schumer (D)
Senate Minority Leader:
Mitch McConnell (R)

Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic de volgende bronnen. Zie bijvoorbeeld hier als richtlijn: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen kan dit een richtlijn zijn:

2024 Presidentsverkiezing

NOS Amerika Kiest - Vanaf 5 november 23.15 te zien op NPO1
NOS Liveblog: https://nos.nl/collectie/13966/liveblog/2543248

CNN Livestream: Te zien op HBO MAX.
> Vanaf 6 november 02.00 uur te zien op het Youtube kanaal: Bekijk deze YouTube-video

Wanneer sluiten de stemlokalen? 6 November Nederlandse tijd

Live results / Live uitslagen
https://apnews.com/projects/election-results-2024/

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_215738525
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 17:55 schreef Arcee het volgende:
Vol. :Y)
With chemicals or with Big Macs? ;)

Or both?
Ik doe het ff rustig aan.
pi_215741287
In plaats van nog steeds de verkiezingen kan beter het rijtje door Trump inmiddels voor bepaalde posten voorgestelde idioten in de OP.
pi_215741299
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 21:05 schreef la_perle_rouge het volgende:
In plaats van nog steeds de verkiezingen kan beter het rijtje door Trump inmiddels voor bepaalde posten voorgestelde idioten in de OP.
Of alleen de capabele kandidaten, dat scheelt een hoop werk.
pi_215741456
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 16:52 schreef Monolith het volgende:
De juiste aanpak van problematiek bij kinderen kwam natuurlijk van Michelle Obama, maar die werd daarom verguisd aan de rechterzijde, want hoe durven mensen aan hun vetkleppenvoedsel te tornen!! RFK beweert vaak hetzelfde te gaan doen, dus ik ben benieuwd. Die foto in dat vliegtuig met Trump en co was niet echt een lekker begin wat dat betreft. _O-
Hij is bij de McDonald's fanclub aangeschoven.
pi_215742171
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_215743121
Hunter heeft een pardon gekregen

De democraten zijn het helemaal kwijt
pi_215743160
Geef hem groot gelijk.

https://bsky.app/profile/phillewis.bsky.social/post/3lcbv3o4v422l

quote:
Today, I signed a pardon for my son Hunter. From the day I took office, I said I would not interfere with the Justice Department's decision-making, and I kept my word even as I have watched my son being selectively, and unfairly, prosecuted. Without aggravating factors like use in a crime, multiple purchases, or buying a weapon as a straw purchaser, people are almost never brought to trial on felony charges solely for how they filled out a gun form. Those who were late paying their taxes because of serious addictions, but paid them back subsequently with interest and penalties, are typically given non-criminal resolutions. It is clear that Hunter was treated differently.

The charges in his cases came about only after several of my political opponents in Congress instigated them to attack me and oppose my election. Then, a carefully negotiated plea deal, agreed to by the Department of Justice, unraveled in the court room - with a number of my political opponents in Congress taking credit for bringing political pressure on the process. Had the plea deal held, it would have been a fair, reasonable resolution of Hunter's cases.

No reasonable person who looks at the facts of Hunter's cases can reach any other conclusion than Hunter was singled out only because he is my son - and that is wrong. There has been an effort to break Hunter - who has been five and a half years sober, even in the face of unrelenting attacks and selective prosecution. In trying to break Hunter, they've tried to break me - and there's no reason to believe it will stop here. Enough is enough.

For my entire career I have followed a simple principle: just tell the American people the truth. They'll be fair-minded. Here's the truth: I believe in the justice system, but as I have wrestled with this, I also believe raw politics has infected this process and it led to a miscarriage of justice - and once I made this decision this weekend, there was no sense in delaying it further. I hope Americans will understand why a father and a President would come to this decision.

[ Bericht 60% gewijzigd door Kijkertje op 02-12-2024 02:28:49 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 maandag 2 december 2024 @ 02:30:34 #10
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_215743198
quote:
Ik denk dat de halve FBI alles wat er over Trump en trawanten valt te lekken ook gaat lekken als Patel die job krijgt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_215743268
quote:
Kom op Biden, doe nog eens een paar dingen in je laatste maand. Student loan forgiveness voor alles, wiet legaal federaal, etc. Kom op, je kan het.

Maar helaas ;(.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_215743277
quote:
Als het gaat om begrijpen: oké.
Maar hij maakt de politiek, zijn eigen partij en eerdere uitspraken ermee belachelijk.

Het pardonneren in de VS is uit de hand gelopen en het zal alleen maar kwalijker gaan worden.

quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 04:16 schreef OMG het volgende:

[..]
Kom op Biden, doe nog eens een paar dingen in je laatste maand. Student loan forgiveness voor alles, wiet legaal federaal, etc. Kom op, je kan het.

Maar helaas ;(.
Family First.

[ Bericht 15% gewijzigd door Toby56 op 02-12-2024 05:09:28 ]
Ik doe het ff rustig aan.
pi_215743406
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 04:16 schreef OMG het volgende:

[..]

Maar helaas ;(.
De meeste dingen kunnen alleen per presidentieel besluit aangezien hij er geen meerderheid voor zal vinden en kunnen dus ook in week 1 al weer worden geannuleerd door Trump, dat zou niet echt goed bestuur zijn en schaadt zijn nalatenschap alleen maar. Waar Biden zich momenteel 100% van zijn tijd mee bezig zou moeten houden is een bestand tussen Hamas en Israël.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_215743471
quote:

Congrats to Joe Biden on being the first president in history to pardon his son for criminal activity.

One for the history books.
pi_215743632
Trump heeft ook genoeg vriendjes gratie verleend, iets met een pot en een ketel.
pi_215743640
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2024 07:14 schreef Bofjijff het volgende:
Trump heeft ook genoeg vriendjes gratie verleend, iets met een pot en een ketel.
Want Trump post in dit topic ofzo?
pi_215743647
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 10:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ja man vreselijk, hoe durft hij mensen aan te stellen die loyaal zijn naar hem en die zijn plannen steunen.
Nou de emotionele reacties van rechtsen toen er door het biden team geen blanke mannen op posities gezet werden waren anders heel duidelijke dat deze rechtsen alleen de kandidaten met de beste referenties hierop wilde hebben. Nu lafjes zeggen dat loyalisten de beste keuze zijn verraad observeerbare hypocrisie. :D
pi_215743655
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 07:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Want Trump post in dit topic ofzo?
Trump die Biden dingen verwijt waar hij zelf net zo goed aan meedoet. Of het nou je zoon is of niet.
pi_215743659
Biden doet wat Trump ook zou doen, dus iedere Trump-stemmer die nu op zijn achterste poten staat zou z'n mond moeten houden :+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_215743679
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2024 07:14 schreef Bofjijff het volgende:
Mijn voorspelling de fophef van de dag waarbij door de geïndoctrineerde maga fans vandaag het alleen gaan hebben dat het zijn zoon is en geen aandacht naar de veel ciminelere loyale vriendjes die trump gepardoneerd had.

Dat pardoneren had men allang moeten afschaffen in dat land.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 december 2024 @ 07:23:46 #21
862 Arcee
Look closer
pi_215743688
quote:
Zit misschien wat in, maar hoewel er een hoop onzin over Hunter werd verteld voelde deze uiteindelijke veroordeling op zich wel als een terechte.

Ik denk Biden hier alleen maar weer negatieve aandacht op Hunter (en op zichzelf) vestigt.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_215743793
twitter
pi_215743817
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 07:38 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Dat klopt toch nog steeds, volgens de Amerikaanse wet mag hij pardoneren, net zoals al zijn voorgangers dat in meer of mindere mate ook gedaan hebben. ^O^
pi_215743844
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 07:41 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Dat klopt toch nog steeds, volgens de Amerikaanse wet mag hij pardoneren, net zoals al zijn voorgangers dat in meer of mindere mate ook gedaan hebben. ^O^
Ik kijk uit naar de dag dat de mensen die vast zitten vanwege 6 januari een pardon krijgen.
Ergens heb ik het idee dat dit soort teksten dan niet gebezigd worden maar ik laat mij graag positief verassen.
pi_215743878
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 07:44 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik kijk uit naar de dag dat de mensen die vast zitten vanwege 6 januari een pardon krijgen.
Ergens heb ik het idee dat dit soort teksten dan niet gebezigd worden maar ik laat mij graag positief verassen.
Er is wel een verschil tussen het verkeerd invullen van een formulier en het proberen te plegen van een staatsgreep natuurlijk.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_215743899
quote:
6s.gif Op maandag 2 december 2024 07:48 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Er is wel een verschil tussen het verkeerd invullen van een formulier en het proberen te plegen van een staatsgreep natuurlijk.
De excuses zijn al erg vroeg nu, bewaar het nou voor de dag dat die andere lui een pardon krijgen.
pi_215743911
quote:

Ik laat me ook graag verrassen ga je nog in op je laffe loyalisten verhaal versus de boosheid die maga toonde tov niet blanke mannen benoemingen door biden? :D
  maandag 2 december 2024 @ 08:01:01 #28
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_215743931
Trump is de laatste die hier een mening over mag hebben.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_215743941
quote:

[..]
“Verkeerd invullen van een formulier”, hardop gelachen.

Anyway, dat hele pardonneren is gewoon onzinnig, zou afgeschaft moeten worden. Of je nou trump of Biden bent, dat soort shit neigt gauw naar misbruik van macht.
pi_215743957
quote:

[..]
Ruitjes intikken en collectief een beetje schreeuwen op verboden terrein? Verklein je het een, dan ook graag het ander.
De enige echte.
  maandag 2 december 2024 @ 08:06:01 #31
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215743964
Trump gaat hele hordes capitoolbestormers vrijlaten. Dus met die context is de actie van Biden een suikerklontje vergeleken met de aanstaande suikerfabriek van Trump. :')
pi_215743966
quote:
2s.gif Op maandag 2 december 2024 08:05 schreef Rnie het volgende:

[..]
Ruitjes intikken en collectief een beetje schreeuwen op verboden terrein? Verklein je het een, dan ook graag het ander.
Ze namen tijdens een demonstratie gewoon de verkeerde afslag. Kan gebeuren toch?
pi_215743973
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 08:06 schreef GarlandBriggs het volgende:
Trump gaat hele hordes capitoolbestormers vrijlaten. Dus met die context is de actie van Biden een suikerklontje vergeleken met de aanstaande suikerfabriek van Trump. :')
Ik blijf me verbazen over het onvermogen van mensen om een nogal bijzondere actie van Biden (die een half jaar geleden notabene nog aangaf geen pardon te gaan geven) ondubbelzinnig te veroordelen zonder gelijk in een spasme te schieten en “ja maar Trump” te roepen.
pi_215743983
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 08:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ze namen tijdens een demonstratie gewoon de verkeerde afslag. Kan gebeuren toch?
Idd en dan werden ze ook nog eens opgejut door uitdagende beveiligers waardoor ze niet alleen onschuldig zijn maar de staat nog kunnen aanklagen vanwege de incompetentie van de beveiliging aldaar. :D
pi_215744109
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 08:07 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik blijf me verbazen over het onvermogen van mensen om een nogal bijzondere actie van Biden (die een half jaar geleden notabene nog aangaf geen pardon te gaan geven) ondubbelzinnig te veroordelen zonder gelijk in een spasme te schieten en “ja maar Trump” te roepen.
Het is ook een rare actie van Biden, maar het voelt vooral als "if you can't beat them, join them" of zoals Michelle Obama zou zeggen If they go low, we go too" :+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_215744115
Vooropgesteld dat het geen handige actie is, vind ik het ergens nog te begrijpen en denk ik vooral dat Biden weinig boodschap meer heeft aan welke beeldvorming dan ook. Die zal nog steeds heel bitter zijn over de gang van zaken omtrent de verkiezingen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_215744119
quote:

[..]
Toen het over illegalen ging was je nog voor straffen, maar staatsgreepplegers moeten vrijuit gaan?
pi_215744123
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 08:25 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Het is ook een rare actie van Biden, maar het voelt vooral als "if you can't beat them, join them" of zoals Michelle Obama zou zeggen If they go low, we go too" :+
Het zal meer zijn: If they can be lawless, why should I be flawless?
pi_215744221
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 08:28 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Toen het over illegalen ging was je nog voor straffen, maar staatsgreepplegers moeten vrijuit gaan?
"Ruitjes intikken en collectief een beetje schreeuwen op verboden terrein" bedoel je?
pi_215744255
Heel slecht en teleurstellend besluit van Biden. Vanuit het oogpunt van een vader valt het wellicht te begrijpen, maar hij dient zich te gedragen als een president, niet als een vader.

Schuldig is schuldig: Hunter Biden heeft de wet overtreden en daar behoren consequenties aan te zijn verbonden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_215744310
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 07:57 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Ik laat me ook graag verrassen ga je nog in op je laffe loyalisten verhaal versus de boosheid die maga toonde tov niet blanke mannen benoemingen door biden? :D
Waar moet ik op ingaan? Je verzinsels dat rechts er een rassenkwestie van maakte terwijl het juist Biden was die luid en duidelijk aangaf zijn team te kiezen op basis van DEI?
  Vis een optie? maandag 2 december 2024 @ 09:01:40 #42
70532 loveli
N
pi_215744340
Juridisch interessante zaak:
twitter

twitter
crap in = crap out
  maandag 2 december 2024 @ 09:08:10 #43
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_215744388
Zat Hunter Biden in de bak dan?
pi_215744405
Niet direct het besluit wat ik Biden graag zag nemen in zijn laatste dagen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_215744481
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 08:56 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Waar moet ik op ingaan? Je verzinsels dat rechts er een rassenkwestie van maakte terwijl het juist Biden was die luid en duidelijk aangaf zijn team te kiezen op basis van DEI?
Ingaan op de hypocrisie dat Maga eerder als voornaamste argument gebruikte de besten te willen hebben en Maga nu juicht om de beste loyalisten die nog incompetenter zijn als bidens keuzes. :D

Maar blijkbaar zie jij dit niet zo dat je dit moet vragen en het zelfs weer wilt draaien naar een rassen kwestie. :')
  Overall beste user 2022 maandag 2 december 2024 @ 09:20:12 #46
3928 Ulx
pi_215744493
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 08:49 schreef KoosVogels het volgende:
Heel slecht en teleurstellend besluit van Biden. Vanuit het oogpunt van een vader valt het wellicht te begrijpen, maar hij dient zich te gedragen als een president, niet als een vader.

Schuldig is schuldig: Hunter Biden heeft de wet overtreden en daar behoren consequenties aan te zijn verbonden.
Gezien de uitspraken en insinuaties van Trump's kandidaten voor allerlei juridische posten die posities te gaan gebruiken om Hunter Biden verder kapot te maken is dit het enige juiste besluit.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_215744544
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 09:20 schreef Ulx het volgende:

[..]
Gezien de uitspraken en insinuaties van Trump's kandidaten voor allerlei juridische posten die posities te gaan gebruiken om Hunter Biden verder kapot te maken is dit het enige juiste besluit.
Dat de Republikeinen zo graag een normaal burger die geen overheidstaken heeft of had, kapot willen maken vind niemand aan boosrechtse conservatieve kant vreemd. Bijzonder is dat wel eigenlijk.
  maandag 2 december 2024 @ 09:28:51 #48
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215744553
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 09:20 schreef Ulx het volgende:

[..]
Als het Trump is die zoiets flikt wat Biden nu deed, dan krijgt heel PC Nederland een epileptische aanval. En ja, Trump is een eikel, maar wat Biden hier flikt is niet correct. Nepotisme puur en simpel
  Overall beste user 2022 maandag 2 december 2024 @ 09:29:26 #49
3928 Ulx
pi_215744555
quote:
2s.gif Op maandag 2 december 2024 09:27 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dat de Republikeinen zo graag een normaal burger die geen overheidstaken heeft of had, kapot willen maken vind niemand aan boosrechtse conservatieve kant vreemd. Bijzonder is dat wel eigenlijk.
En over de pardon's voor Flynn, Manafort en de rest van die lui blijven ze stil.
  maandag 2 december 2024 @ 09:30:56 #50
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215744563
quote:

Dit besluit is alleen maar goed voor Hunter Biden, het schaadt de Democraten enorm.
  Overall beste user 2022 maandag 2 december 2024 @ 09:32:02 #51
3928 Ulx
pi_215744573
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 09:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Dit besluit is alleen maar goed voor Hunter Biden, het schaadt de Democraten enorm.
Ja, hun achterban zal voortaan gaan stemmen op de club van deze pardons.

https://www.justice.gov/p(...)-2017-2021#Jan202021
  maandag 2 december 2024 @ 09:32:06 #52
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215744574
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 08:06 schreef GarlandBriggs het volgende:
Trump gaat hele hordes capitoolbestormers vrijlaten.
Als hij dat doet is dat net zo goed fout. Maar het een maakt het ander niet okay
  maandag 2 december 2024 @ 09:34:00 #53
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215744587
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 07:18 schreef TheVulture het volgende:
Biden doet wat Trump ook zou doen, dus iedere Trump-stemmer die nu op zijn achterste poten staat zou z'n mond moeten houden :+
En iedere schuimbekkende Trumphater net zo goed
  maandag 2 december 2024 @ 09:36:17 #54
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215744615
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 09:32 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ja, hun achterban zal voortaan gaan stemmen op de club van deze pardons.

https://www.justice.gov/p(...)-2017-2021#Jan202021
Ja maar hullie doet ut ook
  Overall beste user 2022 maandag 2 december 2024 @ 09:39:59 #55
3928 Ulx
pi_215744650
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 09:36 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ja maar hullie doet ut ook
Da's niet het punt. Je beweert dat het pardon slecht voor de Democraten is. Leg dat eens uit.
  maandag 2 december 2024 @ 09:42:14 #56
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215744668
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 09:39 schreef Ulx het volgende:

[..]
Da's niet het punt. Je beweert dat het pardon slecht voor de Democraten is. Leg dat eens uit.
Jij komt met dat Trump het ook doet, dus dat is jouw punt, niet het mijne.
En dat dit de democraten schaadt is omdat het nepotisme is. Vest nader dan de rok. Maar vertel, vind jij het een goed idee dat pappie zoon pardon geeft omdat pappie als president dat kan?
  Overall beste user 2022 maandag 2 december 2024 @ 09:49:54 #57
3928 Ulx
pi_215744722
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 09:42 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
En dat dit de democraten schaadt is omdat het nepotisme is. Vest nader dan de rok. Maar vertel, vind jij het een goed idee dat pappie zoon pardon geeft omdat pappie als president dat kan?
Nee. Ik vind het wel een goed idee als er door kandidaten voor nieuwe posities op het DoJ geïnsinueerd wordt dat
die verder zullen gaan met die vervolgingen en er desnoods zaken bij gaan verzinnen. Trump gaat zijn advocaat tot AG benoemen. Dus hoe onafhankelijk gaat die zijn? Ik denk niet. Ik zou dat niet gaan afwachten. Dat zou ik voor willen zijn.
pi_215744798
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 09:18 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Ingaan op de hypocrisie dat Maga eerder als voornaamste argument gebruikte de besten te willen hebben en Maga nu juicht om de beste loyalisten die nog incompetenter zijn als bidens keuzes. :D

Maar blijkbaar zie jij dit niet zo dat je dit moet vragen en het zelfs weer wilt draaien naar een rassen kwestie. :')
In jouw wereld is niemand goed genoeg die Trump zou aandragen dus wat dat betreft kan ik heel weinig met dit soort gelul.
  Vis een optie? maandag 2 december 2024 @ 09:59:41 #59
70532 loveli
N
pi_215744829
twitter
crap in = crap out
pi_215744928
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 09:28 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Als het Trump is die zoiets flikt wat Biden nu deed, dan krijgt heel PC Nederland een epileptische aanval. En ja, Trump is een eikel, maar wat Biden hier flikt is niet correct. Nepotisme puur en simpel
Trump heeft het al gedaan met zijn een familielid (papa Jared). Viel wel mee, die epileptische aanval dus. Die man krijgt notabene een ambasseursschap aangeboden nu (=nepotisme).
beter een knipoog dan een blauw oog
  Overall beste user 2022 maandag 2 december 2024 @ 10:16:28 #61
3928 Ulx
pi_215744956
Hunter Biden is nu wel gekwalificeerd voor een post in Trump's kabinet.
  maandag 2 december 2024 @ 10:44:00 #62
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215745189
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 10:12 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Trump heeft het al gedaan met zijn een familielid (papa Jared). Viel wel mee, die epileptische aanval dus. Die man krijgt notabene een ambasseursschap aangeboden nu (=nepotisme).
Dus je geeft toe dat Biden net zo de fout ingaat als Trump. Mooi, dan zijn we het eens
  Overall beste user 2022 maandag 2 december 2024 @ 10:55:30 #63
3928 Ulx
pi_215745262
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 10:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Dus je geeft toe dat Biden net zo de fout ingaat als Trump. Mooi, dan zijn we het eens
Welke post heeft Biden zijn zoon dan beloofd?
  maandag 2 december 2024 @ 11:09:06 #64
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215745409
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 10:55 schreef Ulx het volgende:

[..]
Welke post heeft Biden zijn zoon dan beloofd?
Nepotisme is nepotisme
pi_215745440
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 11:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Nepotisme is nepotisme
Zoals gewoonlijk... one side is not like the others. Maar ik snap dat graag altijd alles in alle gradaties gelijkgesteld moet worden om bothsides te kunnen rechtvaardigen :{
  Overall beste user 2022 maandag 2 december 2024 @ 11:15:36 #66
3928 Ulx
pi_215745483
quote:
En dat dit de democraten schaadt is omdat het nepotisme is
Maar waarom zou dat de democraten nou schaden? En hoe precies?
  maandag 2 december 2024 @ 11:15:41 #67
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215745484
quote:

[..]
Het ligt echt iets genuanceerder dan dat.

Trump heeft de schoonvader van zijn dochter een pardon verleend. (Wat ik goed vindt van het Radio 1 journaal vanochtend dat ze dat benoemden). Dat is ook een oude vriend van hem en natuurlijk familie. Daar hoorde je destijds helemaal niets over en nu staan ze op de achterste benen want: "foei".

De "spasmen" en het "onvermogen" waar je het over hebt, is niets anders dan het benoemen van de onbegrensde hypocrisie hieromtrent vanuit de Maga-kant.

Het pardonneren van Kushner, Manafort, Bannon, Stone, J6'ers etc.? yeah! Maga!

Het pardonneren van Hunter? Boehoe!

Ik vind persoonlijk dat een Potus helemaal geen gratie zou moeten kunnen verlenen. Daar heb je Gouverneurs voor, volgens mij.
Dus beiden fout imho...maar in de huidige situatie heeft Biden imho groot gelijk dat hij de conservatieve hypocrieten de dikste vinger geeft die hij heeft.
  Overall beste user 2022 maandag 2 december 2024 @ 11:22:02 #68
3928 Ulx
pi_215745537
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 11:15 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Het ligt echt iets genuanceerder dan dat.

Trump heeft de schoonvader van zijn dochter een pardon verleend. (Wat ik goed vindt van het Radio 1 journaal vanochtend dat ze dat benoemden). Dat is ook een oude vriend van hem. Daar hoorde je destijds helemaal niets over en nu staan ze op de achterste benen want: "foei".

De "spasmen" en het "onvermogen" waar je het over hebt, is niets anders dan het benoemen van de onbegrensde hypocrisie hieromtrent vanuit de Maga-kant.

Het pardonneren van Kushner, Manafort, Bannon, Stone, J6'ers etc.? yeah! Maga!

Het pardonneren van Hunter? Boehoe!

Ik vind persoonlijk dat een Potus helemaal geen gratie zou moeten kunnen verlenen. Daar heb je Gouverneurs voor, volgens mij.
Dus beiden fout imho...maar in de huidige situatie heeft Biden imho groot gelijk dat hij de conservatieve hypocrieten de dikste vinger geeft die hij heeft.
En denkt iemand serieus dat Trump alleen pardons gaat verlenen aan zijn J6 voetvolk omdat Hunter Biden ook een pardon heeft gekregen?
  maandag 2 december 2024 @ 11:22:50 #69
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215745544
Ja dat is een move van Biden die ik absoluut niet cool vind. Zo verlaag je je tot het niveau van Trump. Ook wel leuk dat Chivaz meteen komt posten, maar verder weer net doet alsof alles hetzelfde is, terwijl er hier een hoop users kritiek hebben op deze beslissing. Daar zou hij veel van kunnen leren.

Het kutte is dat er heel veel mensen vast zitten, die niet een pa of ander familielid hebben om gratie te krijgen. Hij is veroordeeld, dus moet ie gewoon zijn straf uitzitten als al die andere burgers. Heb wel gelijk trek in een heerlijke cheeseburger.

[ Bericht 30% gewijzigd door Vis1980 op 02-12-2024 11:28:58 ]
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 2 december 2024 @ 11:26:54 #70
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215745589
quote:

[..]
Het laat ook gelijk zien dat men niet bij alles wat Biden doet staat te juichen, zoals Trumpfans dat wel bij Trump doen. Dus ja, een beetje vreemd om nu net te doen alsof alles hetzelfde is. Hadden de Trumperts maar zo'n ruggengraat.
  Overall beste user 2022 maandag 2 december 2024 @ 11:29:56 #71
3928 Ulx
pi_215745615
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 11:22 schreef Vis1980 het volgende:
Zo verlaag je je tot het niveau van Trump.
Dus het zou elitair zijn om het niet te doen?
  maandag 2 december 2024 @ 11:31:23 #72
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215745627
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 11:29 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dus het zou elitair zijn om het niet te doen?
Nee, dat vind ik te makkelijk. Gewoon niet doen, al die andere mensen die in de gevangenis zitten, die gewoon hun straf moeten uitzitten.

Maar snap je punt zeker wel, daarbij vooral naar Trumpfans kijkende die nu moord en brand schreeuwen, maar niet dezelfde standaard aanhouden. Maar ik houd het graag wel bij een bepaalde standaard.
  Overall beste user 2022 maandag 2 december 2024 @ 11:32:36 #73
3928 Ulx
pi_215745642
Aan de andere kant maakt dit het pardonneren van de j6 mensen wel lastiger goed te praten zonder over te komen als een enorme hypocriet.
  maandag 2 december 2024 @ 11:33:02 #74
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215745647
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 11:32 schreef Ulx het volgende:
Aan de andere kant maakt dit het pardonneren van de j6 mensen wel lastiger goed te praten zonder over te komen als een enorme hypocriet.
Zeker.
  maandag 2 december 2024 @ 11:33:28 #75
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215745653
Nu nog een pardon aan heel veel illegalen.
  Overall beste user 2022 maandag 2 december 2024 @ 11:36:14 #76
3928 Ulx
pi_215745687
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 11:31 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Nee, dat vind ik te makkelijk. Gewoon niet doen, al die andere mensen die in de gevangenis zitten, die gewoon hun straf moeten uitzitten.

Maar snap je punt zeker wel, daarbij vooral naar Trumpfans kijkende die nu moord en brand schreeuwen, maar niet dezelfde standaard aanhouden. Maar ik houd het graag wel bij een bepaalde standaard.
Tja, de president heeft die macht nu eenmaal, en het SC zegt dat die macht zo'n beetje absoluut is. Dan moeten ze dat maar uit hun constitutie halen.
  Overall beste user 2022 maandag 2 december 2024 @ 11:36:53 #77
3928 Ulx
pi_215745697
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 11:33 schreef Vis1980 het volgende:
Nu nog een pardon aan heel veel illegalen.
Moet hij wel de namen weten van die mensen.
  maandag 2 december 2024 @ 11:42:05 #78
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215745759
Ik kan Biden wel snappen. Ook al keur ik het af. De enige reden dat Hunter een straf kreeg is omdat het de zoon van was. En de republikeinen achter hem aan gingen.
pi_215745847
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 11:42 schreef Origami94 het volgende:
Ik kan Biden wel snappen. Ook al keur ik het af. De enige reden dat Hunter een straf kreeg is omdat het de zoon van was. En de republikeinen achter hem aan gingen.
Niet relevant.

Als Hunter Biden van mening is dat zijn straf onterecht is, dan hij de gebruikelijke rechterlijke route bewandelen en in hoger beroep gaan.
  maandag 2 december 2024 @ 12:00:17 #80
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215745964
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 11:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Niet relevant.

Als Hunter Biden van mening is dat zijn straf onterecht is, dan hij de gebruikelijke rechterlijke route bewandelen en in hoger beroep gaan.
Het is een beetje zoals een celstraf krijgen voor openbare dronkenschap. Waar juridisch gezien ook serieus een straf voor opgelegd kan worden
pi_215746032
quote:
Hier ga je ervanuit dat dat Trump of zijn discipelen iets uitmaakt.
pi_215746166
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 12:03 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Flynn, Manafort, Bannon en ga zo maar door..het is niet alsof loyaliteit aan Trump al niet lang en breed werd beloond met bescherming tegen de wet.
pi_215746169
quote:

Nouja dit dus, als hij onschuldig is, is er dus geen probleem (want het rechtsysteem zou je toch vertrouwen in moeten hebben als president zijnde, zou je zo zeggen). Is hij dat wel, verdient ie domweg straf.

Heel dommig om dit nog even te doen, kan me ook niet zo voorstellen dat de republieklijnen nog heel veel aandacht hebben voor Hunter na Biden's termijn.
Robert Moog died for our synths
pi_215746199
quote:

En dit dus.
graag op anoniem
pi_215746212
quote:
En dit. Mokerdom van de Democraten. Precies net als de verkiezingen, je helpt trump zo juist en hij hoeft er zelf niet veel aan te doen
graag op anoniem
pi_215746217
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 09:28 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
En dit ja.
graag op anoniem
pi_215746223
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 12:21 schreef KingRoland het volgende:

[..]
En dit. Mokerdom van de Democraten. Precies net als de verkiezingen, je helpt trump zo juist en hij hoeft er zelf niet veel aan te doen
Waar komt toch het idee vandaan dat dit een actie is van 'de democraten'?
pi_215746238
En laten we wel wezen, het is ook onzin om net doen of dit een unicum is. Onder Trump hebben 7 Republikeinen een pardon gekregen, verscheidenen mensen die veroordeeld zijn in het kader van het onderzoek van Mueller en ga zo maar door. De boodschap dat loyaliteit aan Trump loont is in die termijn al redelijk duidelijk afgegeven.
pi_215746245
Monolith die dit goedpraat kan ik ook afvinken van mijn bingolijst
graag op anoniem
pi_215746246
En de whataboutism ook
graag op anoniem
pi_215746274
twitter
De enige echte.
pi_215746287
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 12:26 schreef KingRoland het volgende:
Monolith die dit goedpraat kan ik ook afvinken van mijn bingolijst
Wat een rare insinuaties weer. Heb je geen inhoudelijke argumenten?
pi_215746296
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 12:25 schreef Monolith het volgende:
En laten we wel wezen, het is ook onzin om net doen of dit een unicum is. Onder Trump hebben 7 Republikeinen een pardon gekregen, verscheidenen mensen die veroordeeld zijn in het kader van het onderzoek van Mueller en ga zo maar door. De boodschap dat loyaliteit aan Trump loont is in die termijn al redelijk duidelijk afgegeven.
quote:

[..]
pi_215746326
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 11:22 schreef Vis1980 het volgende:
Ja dat is een move van Biden die ik absoluut niet cool vind. Zo verlaag je je tot het niveau van Trump. Ook wel leuk dat Chivaz meteen komt posten, maar verder weer net doet alsof alles hetzelfde is, terwijl er hier een hoop users kritiek hebben op deze beslissing. Daar zou hij veel van kunnen leren.

Het kutte is dat er heel veel mensen vast zitten, die niet een pa of ander familielid hebben om gratie te krijgen. Hij is veroordeeld, dus moet ie gewoon zijn straf uitzitten als al die andere burgers. Heb wel gelijk trek in een heerlijke cheeseburger.
Lol, ik heb helemaal geen waardeoordeel gegeven over deze kwestie.
pi_215746338
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 12:30 schreef Scorpie het volgende:

[..]
[..]

Dat doe ik dan ook niet. Ik reageer op het feit dat nu net wordt gedaan alsof dit een volstrekte noviteit is en dat is het dus niet. Daarmee praat ik de actie van Biden niet goed, integendeel. Ik vind het heel kwalijk dat een president vriendendienstjes kan uitdelen, maar dat loopt helaas al van de pardon van Nixon tot aan Scooter Libby onder Bush en heeft wel echt een vogelvlucht genomen in Trump's eerste termijn.
Dat heeft niets met 'ja maar Trump' te maken, maar met het feit dat het simpelweg onjuist is om te stellen dat dit een actie zonder precedent is.
pi_215746351
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 12:33 schreef Monolith het volgende:

[..]
Dat doe ik dan ook niet. Ik reageer op het feit dat nu net wordt gedaan alsof dit een volstrekte noviteit is en dat is het dus niet. Daarmee praat ik de actie van Biden niet goed, integendeel. Ik vind het heel kwalijk dat een president vriendendienstjes kan uitdelen, maar dat loopt helaas al van de pardon van Nixon tot aan Scooter Libby onder Bush en heeft wel echt een vogelvlucht genomen in Trump's eerste termijn.
Dat heeft niets met 'ja maar Trump' te maken, maar met het feit dat het simpelweg onjuist is om te stellen dat dit een actie zonder precedent is.
Stel je nou dat Trump meer pardons heeft gegeven dan welke andere president dan ook?
pi_215746465
Ben ik nu zo wereldvreemd dat ik denk dat iedereen die een kind heeft hetzelfde zou doen?
Hell To The Liars
  maandag 2 december 2024 @ 13:00:01 #98
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_215746606
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 12:47 schreef Droopie het volgende:
Ben ik nu zo wereldvreemd dat ik denk dat iedereen die een kind heeft hetzelfde zou doen?
Waarschijnlijk wel, maar daarom nog niet minder onwenselijk.
pi_215746612
Ik geef Biden groot gelijk. Gezien de wraakzucht van Trump. Hunter is al veel harder, en soms onrechtvaardig (naaktfoto’s in de kamer) aangepakt dan wie dan ook in zijn situatie, enkel omdat hij de zoon is van. Biden ziet de bui wel hangen, nu Trump weer president wordt. Als je zeker weet dat er eerlijk recht wordt gedaan, dan is dit een laakbare zet. Als je zeker weet dat er onrecht wordt gedaan, dan is het een logische zet.

Hunter kan er niets aan doen wie zijn vader is, en Trump/maga is kinderachtig genoeg te vader te pakken via de zoon. Mij is ooit - in mindere mate- hetzelfde overkomen. Ze hebben geprobeerd mijn diplomering te blokkeren en daarna mij en mijn broer het werken in de regio waar we opgegroeid zijn onmogelijk gemaakt. Enkel omdat ze een hekel aan mijn vader hadden.
  Overall beste user 2022 maandag 2 december 2024 @ 13:04:11 #100
3928 Ulx
pi_215746645
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 12:21 schreef KingRoland het volgende:

[..]
Trump zal ook moeten zeggen waarom hij zijn straatvechters pardonneert. JaMaarHunter is een bullshit excuus.
pi_215746740
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 12:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Stel je nou dat Trump meer pardons heeft gegeven dan welke andere president dan ook?
Nee, maar wel het soort nepotistische vriendendienstjes dat afwijkt van bijvoorbeeld pardons voor lichte, niet-gewelddadige drugsovertredingen zoals Obama dat deed.
  maandag 2 december 2024 @ 13:12:19 #102
403588 mcmlxiv
pi_215746746
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 13:00 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik geef Biden groot gelijk. Gezien de wraakzucht van Trump. Hunter is al veel harder, en soms onrechtvaardig (naaktfoto’s in de kamer) aangepakt dan wie dan ook in zijn situatie, enkel omdat hij de zoon is van. Biden ziet de bui wel hangen, nu Trump weer president wordt. Als je zeker weet dat er eerlijk recht wordt gedaan, dan is dit een laakbare zet. Als je zeker weet dat er onrecht wordt gedaan, dan is het een logische zet.

Hunter kan er niets aan doen wie zijn vader is, en Trump/maga is kinderachtig genoeg te vader te pakken via de zoon. Mij is ooit - in mindere mate- hetzelfde overkomen. Ze hebben geprobeerd mijn diplomering te blokkeren en daarna mij en mijn broer het werken in de regio waar we opgegroeid zijn onmogelijk gemaakt. Enkel omdat ze een hekel aan mijn vader hadden.
Op zich begrijpelijk, de vraag is natuurlijk wel of de familie Biden na het aftreden van JB nog interessant is voor GOP fundamentalisten of dat deze smerige idioten hun vijanden gaan zoeken bij Democraten die meer in het midden van de macht zitten.
pi_215746826
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 13:12 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Op zich begrijpelijk, de vraag is natuurlijk wel of de familie Biden na het aftreden van JB nog interessant is voor GOP fundamentalisten of dat deze smerige idioten hun vijanden gaan zoeken bij Democraten die meer in het midden van de macht zitten.
Nou, ik verwacht wel dat er "wraak" geworden moet worden door de Trumppartij en dan zullen er wel Democraten de sjaak zijn.
Want Trump moet/wil sterk overkomen en zijn loyalisten zullen niet graag 'zwak' genoemd willen worden door Trump. En de laatsten zullen hierop voorsorteren door al zo stevig mogelijk tekeer proberen te gaan.
pi_215747505
quote:
Nee hoor, een ieder zou dit doen voor zijn eigen zoon. Ik vraag mij alleen af of hij dit heeft gedaan voor zijn zoon of voor zich zelf.
pi_215747538
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 13:12 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
zeker wel. Trump is ooit in de race voor het presidentschap gestapt omdat Obama hem had beledigd op een correspondents diner, heeft er daar na alles aan gedaan alles kapot te maken wat Obama had ingevoerd. nou en of die aanklachten had laten voorbereiden tegen elk familielid van Joe wat ie te pakken kon krijgen.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_215747570
twitter

Ik snap wel dat D66 het zo lekker doet bij sommigen hier op het forum. Zit Paternotte niet toevallig hier op Fok! onder een leuke username?
Na 1 zinnetje meteen doorschakelen naar Trump en Kash Patel lol.
pi_215747598
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 13:00 schreef la_perle_rouge het volgende:

Niet omdat hij de zoon is van……. Hij is aangepakt omdat er aanwijzingen waren dat hij zijn vaders positie misbruikte om hem en zijn familie te verrijken.
Hunter kan er inderdaad niets aan doen wie zijn vader is maar hij schaamde zich er ook niet voor om zijn familienaam maximaal te gebruiken.
Deze pardon is een dankjewel voor de 10% voor de “big guy”.
  Vis een optie? maandag 2 december 2024 @ 15:21:00 #108
70532 loveli
N
pi_215747855
quote:
Gratie geven? Als Biden het niet zou doen, was hij een slechtere vader.
Maar waar Hunter voor terecht stond, heeft een verjaringstermijn van max 6 jaar. Hij kreeg gratie voor alles wat er de afgelopen 11 jaar is gebeurd, ook waarvoor hij nog niet is aangeklaagd/veroordeeld. Dat is wel een klein dingetje.
crap in = crap out
pi_215747858
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 14:45 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]

Ik snap wel dat D66 het zo lekker doet bij sommigen hier op het forum. Zit Paternotte niet toevallig hier op Fok! onder een leuke username?
Ja echt onbegrijpelijk dat je een situatie die overduidelijk invloed gaat hebben op de daden van de nieuwe president linkt aan de nieuwe president. TDS! 8)7

Ronduit domme beslissing van Biden die ik alleen maar goed zou durven praten in het kader van 'het zijn toch je kinderen' maar dit is koren op de molen, olie op het vuur, etc voor de toekomstige administratie.
What Would Goku Do
pi_215747870
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 14:38 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Nee hoor, een ieder zou dit doen voor zijn eigen zoon. Ik vraag mij alleen af of hij dit heeft gedaan voor zijn zoon of voor zich zelf.
"Iedereen zou dit doen voor zijn zoon. Ik vraag me af of Biden dit voor zijn zoon gedaan heeft."

Hemeltergend simpeltjes weer.
  maandag 2 december 2024 @ 15:25:22 #111
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_215747879
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 14:45 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]

Hoeveel mensen stemmen hier dan D66?
pi_215747893
quote:
9s.gif Op maandag 2 december 2024 15:24 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
"Iedereen zou dit doen voor zijn zoon. Ik vraag me af of Biden dit voor zijn zoon gedaan heeft."

Hemeltergend simpeltjes weer.
Ja een ieder zou dit doen voor zijn zoon en tegelijkertijd vraag ik mij eigen af of het welzijn van zijn zoon zijn enige motivatie was. Dat kan gewoon hoor, is echt niets geks aan lol.
  Vis een optie? maandag 2 december 2024 @ 15:27:53 #113
70532 loveli
N
pi_215747907
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 15:25 schreef VoMy het volgende:

[..]
Hoeveel mensen stemmen hier dan D66?
Te veel oO<
crap in = crap out
  maandag 2 december 2024 @ 15:29:15 #114
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_215747926
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 15:27 schreef loveli het volgende:

[..]
Te veel oO<
Namelijk?
pi_215747930
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 15:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ja een ieder zou dit doen voor zijn zoon en tegelijkertijd vraag ik mij eigen af of het welzijn van zijn zoon zijn enige motivatie was. Dat kan gewoon hoor, is echt niets geks aan lol.
Nee, je vraagt niet of het de enige motivatie was. Dan had je gezegd "Ik vraag mij alleen af of hij dit alleen heeft gedaan voor zijn zoon of ook voor zich zelf."

Geeft verder niet. Woorden moeilijk, denken stom.
pi_215747940
quote:
13s.gif Op maandag 2 december 2024 15:21 schreef viagraap het volgende:

[..]
Ja echt onbegrijpelijk dat je een situatie die overduidelijk invloed gaat hebben op de daden van de nieuwe president linkt aan de nieuwe president. TDS! 8)7

Ronduit domme beslissing van Biden die ik alleen maar goed zou durven praten in het kader van 'het zijn toch je kinderen' maar dit is koren op de molen, olie op het vuur, etc voor de toekomstige administratie.
Ik vind dat Biden niet ver genoeg is gegaan. Biden heeft begrijpelijk zijn zoon een pardon gegeven. Ik zou nog een stukje verder gaan door als democraat zijnde de mensen vrij te laten die veroordeeld zijn voor 6 januari.
Dan ben je echt verbindend bezig en dan word hij misschien herinnerd als een verbindende president in plaats van de president die het veld moest ruimen voor een DEI VP omdat je jezelf niet staande wist te houden in een debat.
Biden had niets meer te verliezen en had hier dus als de grote winnaar uit kunnen komen en Trump een trap na kunnen geven.
Dat heeft hij helaas niet gedaan en dus moeten de mensen die veroordeeld zijn voor de gebeurtenissen op 6 januari even wat langer wachten.
pi_215747949
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 15:30 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik vind dat Biden niet ver genoeg is gegaan. Biden heeft begrijpelijk zijn zoon een pardon gegeven. Ik zou nog een stukje verder gaan door als democraat zijnde de mensen vrij te laten die veroordeeld zijn voor 6 januari.
Dan ben je echt verbindend bezig en dan word hij misschien herinnerd als een verbindende president in plaats van de president die het veld moest ruimen voor een DEI VP omdat je jezelf niet staande wist te houden in een debat.
Biden had niets meer te verliezen en had hier dus als de grote winnaar uit kunnen komen en Trump een trap na kunnen geven.
Dat heeft hij helaas niet gedaan en dus moeten de mensen die veroordeeld zijn voor de gebeurtenissen op 6 januari even wat langer wachten.
Dat je zo'n enkele pardonneer nou meteen aan Trump moet linken, droom je 's nachts over hem?
What Would Goku Do
pi_215747956
quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2024 15:29 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Nee, je vraagt niet of het de enige motivatie was. Dan had je gezegd "Ik vraag mij alleen af of hij dit alleen heeft gedaan voor zijn zoon of ook voor zich zelf."

Geeft verder niet. Woorden moeilijk, denken stom.
Klopt ik ben in AMV waar alles uitgekauwd moet worden, want de tendens hier is natuurlijk om in “bad faith” de discussie in te gaan. Erg flauw natuurlijk maar inderdaad dom van mij, ik had natuurlijk beter moeten weten met figuren zoals jij die goedkoop willen scoren.
pi_215747969
quote:
13s.gif Op maandag 2 december 2024 15:31 schreef viagraap het volgende:

[..]
Dat je zo'n enkele pardonneer nou meteen aan Trump moet linken, droom je 's nachts over hem?
Lol waarom leg je die vraag niet bij al die mensen die hier een whataboutism hebben neergelegd? Och ja natuurlijk, beschuldig de ander waar je zelf vol van bent…..
pi_215748002
quote:

[..]
Waarom zou je figuren die het Capitool hebben bestormd een pardon geven? De logica daarachter ontgaat mij volledig.
pi_215748005
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 15:33 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Lol waarom leg je die vraag niet bij al die mensen die hier een whataboutism hebben neergelegd? Och ja natuurlijk, beschuldig de ander waar je zelf vol van bent…..
Anderen beschuldig van een whatboutism met een pure whataboutism, zo ken ik je weer. Echt, ik vond clowns al nooit grappig en voorlopig heb je me nog niet overtuigd. Je wordt er sinds de overwinning van Trump ook steeds arroganter in lijkt het wel, alsof je je eigen woorden niet eens meer terug kan lezen |:(
What Would Goku Do
pi_215748108
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 15:32 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Klopt ik ben in AMV waar alles uitgekauwd moet worden, want de tendens hier is natuurlijk om in “bad faith” de discussie in te gaan. Erg flauw natuurlijk maar inderdaad dom van mij, ik had natuurlijk beter moeten weten met figuren zoals jij die goedkoop willen scoren.
Niet echt; jij hebt er wel een handje van om iets te stellen, en zodra je daarop aangesproken wordt te zeggen "ja, ik bedoel natuurlijk iets anders dan dat er staat".

Op een gegeven moment wordt dat vermoeiend en is het niet meer dan terecht dat je eens gaat opschrijven wat je daadwerkelijk bedoelt, in plaats van dat er 5 interpretatielagen, een handpalmlezing en een wichelroedelegging overheen moeten voordat we hebben gedivineerd wat je nou eigenlijk wil zeggen.
  maandag 2 december 2024 @ 16:16:57 #123
501313 Alexandrian
Oostenrijks econoom
pi_215748360
Waar gaat die hele heisa over die laptop nou concreet over, wat denken mensen daar op te vinden?
Géén Oostenrijkse schilder
  Vis een optie? maandag 2 december 2024 @ 16:23:34 #124
70532 loveli
N
pi_215748414
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 16:16 schreef Alexandrian het volgende:
Waar gaat die hele heisa over die laptop nou concreet over, wat denken mensen daar op te vinden?
Disclaimer: niet zelf gelezen, maar vermoedelijk NSFW.
https://www.marcopolo501c3.org/p/report-on-the-biden-laptop
crap in = crap out
pi_215748453
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 16:16 schreef Alexandrian het volgende:
Dat Joe Biden corrupt is omdat hij (financieel) geprofiteerd zou hebben van Hunter Biden dealings in Oekraine. Uitgebreid onderzocht, niets gevonden.
  Overall beste user 2022 maandag 2 december 2024 @ 16:31:50 #126
3928 Ulx
pi_215748515
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 12:03 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Het maakt ze ook geen bal uit. Dus waarom zou je het zelf dan ook niet doen? Waarom wel klappen krijgen, maar niet terugslaan?
pi_215749080
quote:
18s.gif Op maandag 2 december 2024 15:36 schreef viagraap het volgende:

[..]
Anderen beschuldig van een whatboutism met een pure whataboutism, zo ken ik je weer. Echt, ik vond clowns al nooit grappig en voorlopig heb je me nog niet overtuigd. Je wordt er sinds de overwinning van Trump ook steeds arroganter in lijkt het wel, alsof je je eigen woorden niet eens meer terug kan lezen |:(
Mijn whataboutism is terecht omdat je in een topic zit vol met mensen met een ongezonde obsessie voor Trump.
Je ging makkelijk een aantal whataboutisms voorbij om vervolgens bij mij uit te komen waar Trump niet eens het onderwerp was van mijn reactie lol.
pi_215749138
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 14:38 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Bijzonder die projectie. Het is uiteraard Trump die zonder twijfel zijn eigen familie onder de bus zou gooien. Biden heeft geen narcistische stoornis.
pi_215749281
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 17:25 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Mijn whataboutism is terecht omdat je in een topic zit vol met mensen met een ongezonde obsessie voor Trump.
Je ging makkelijk een aantal whataboutisms voorbij om vervolgens bij mij uit te komen waar Trump niet eens het onderwerp was van mijn reactie lol.
Nu faal je wederom in je eigen reacties teruglezen. Waarom zou ik mij bovendien bezighouden met andermans whataboutisms? Daar ging het in principe helemaal niet om wat ik zei. Maarja ook dat moet je willen lezen om coherent te kunnen reageren en dat ben ik niet van je gewend.
What Would Goku Do
pi_215749475
pi_215749660
quote:
Nee, hoor, die mensen hadden al geen enkele moeite om goed te praten dat wat voor hullie geldt niet geldt voor zullie. Kijk alleen maar naar de reacties van onze huistrol in deze reeks. Natuurlijk zullen ze doen alsof dit nieuwe deuren opent, maar die hebben ze helemaal niet nodig om recht te praten wat krom is.
pi_215749668
quote:
https://www.theguardian.c(...)ther-abuser-of-women

quote:
Trump defense secretary nominee Pete Hegseth’s mother called him ‘an abuser of women’
Grab 'em by the pussy ~O>
  maandag 2 december 2024 @ 18:28:02 #133
403588 mcmlxiv
pi_215749791
Ik begrijp dat landverraders en gewelddadige rechts-extremistische terroristen die proberen met geweld de macht over te nemen zielig zijn? Bijzonder.
pi_215749992
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 02:30 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ik denk dat de halve FBI alles wat er over Trump en trawanten valt te lekken ook gaat lekken als Patel die job krijgt.
Vraag het me af. Als er al personeel overblijft dat niet volledig loyaal is aan Trump is de kans groot dat ze te bang zijn om actie te ondernemen.

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lcdkxre7xs2j

Denk wel dat de behoefte van andere (westerse) landen een stuk kleiner wordt om inlichtingen te delen met de VS met Kash Patel aan het roer.
pi_215750185
Ach ja de ware reden dat Biden zijn zoon gratie verleent is natuurlijk om zijn eigen corruptie te verdoezelen :')

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lcdnfysvxk2r

[ Bericht 16% gewijzigd door Kijkertje op 02-12-2024 20:31:18 ]
pi_215750277
Jamie Raskin wil Nadler vervangen.

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lcdeij75vc2f

maandag 2 december 2024 @ 19:55:58 #137
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215750791
Bizar eigenlijk dat er maar zo weinig hoeft te flippen voor zo'n grote ommezwaai in politiek en ambtelijk bestuur:

Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  maandag 2 december 2024 @ 20:00:33 #138
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215750824
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 19:55 schreef -XOR- het volgende:
Bizar eigenlijk dat er maar zo weinig hoeft te flippen voor zo'n grote ommezwaai in politiek en ambtelijk bestuur:

[ afbeelding ]
De Democratische Partij zit hoe dan ook zwaar in de problemen.

De Blue Wall kun je opdoeken en het feit dat nog nooit zoveel minderheden (zwarte mannen, Latino mannen en vrouwen) Republikeins hebben gestemd dwingt tot ernstige zelfreflectie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 2 december 2024 @ 20:08:01 #139
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215750913
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 11:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Niet relevant.

Dit dus, daarnaast moet je juist bij je principes blijven en zorgen dat je het alternatief blijft tegen dit soort praktijken.
  maandag 2 december 2024 @ 20:11:50 #140
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215750977
quote:
Zo zijn er ook ouders die de politie tegenwerken bij onderzoek of arrestatie, daar ben ik ook niet zo van. Daarnaast is het een middelvinger naar alle andere gevangen die niet de luxe hebben dat hun papa op een belangrijke positie zit.
pi_215751066
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 19:55 schreef -XOR- het volgende:

[ afbeelding ]
Nou ja, wat je op zo'n kaart natuurlijk niet ziet is een verschuiving van 51% naar 75% in een district of van 21% naar 49% bijvoorbeeld en het gaat om het totaal in een staat.
  maandag 2 december 2024 @ 20:17:53 #142
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215751075
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 17:25 schreef Chivaz het volgende:

[..]
lol
pi_215751099
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 20:11 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Zo zijn er ook ouders die de politie tegenwerken bij onderzoek of arrestatie, daar ben ik ook niet zo van. Daarnaast is het een middelvinger naar alle andere gevangen die niet de luxe hebben dat hun papa op een belangrijke positie zit.
Nou wordt in dit geval de zoon juist extra vervolgd/gestraft omdat zijn vader Joe Biden heet. Ieder andere burger met dezelfde aanklachten had al lang een deal gekregen voor de belastingontduiking en voor het liegen op een formulier wordt heel zelden iemand vervolgd.

https://bsky.app/profile/acyn.bsky.social/post/3lccb6kim7s2k

[ Bericht 7% gewijzigd door Kijkertje op 02-12-2024 20:46:41 ]
pi_215751425
quote:
15s.gif Op maandag 2 december 2024 20:18 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Nou wordt in dit geval de zoon juist extra vervolgd/gestraft omdat zijn vader Joe Biden heet. Ieder andere burger met dezelfde aanklachten had al lang een deal gekregen voor de belastingontduiking en voor het liegen op een formulier wordt heel zelden iemand vervolgd.
Hoezo extra vervolgd, als hij niets gedaan heeft dan heeft hij niets te vrezen toch?
pi_215751445
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2024 20:45 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Hoezo extra vervolgd, als hij niets gedaan heeft dan heeft hij niets te vrezen toch?
Dat heeft hij natuurlijk wel. Het punt is dat ieder andere burger voor dezelfde aanklacht al lang een deal had gekregen zoals ik al aangaf.
pi_215751458
quote:
82s.gif Op maandag 2 december 2024 20:48 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat heeft hij natuurlijk wel. Het punt is dat ieder andere burger voor dezelfde aanklacht al lang een deal had gekregen zoals ik al aangaf.
Sterker, hij had een deal, maar dat is door de shredder gegaan.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  maandag 2 december 2024 @ 20:52:39 #147
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215751484
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 20:17 schreef Monolith het volgende:

[..]
Nou ja, wat je op zo'n kaart natuurlijk niet ziet is een verschuiving van 51% naar 75% in een district of van 21% naar 49% bijvoorbeeld en het gaat om het totaal in een staat.
zit wat in
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_215751531
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 20:49 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Sterker, hij had een deal, maar dat is door de shredder gegaan.
Nota bene opgesteld door Weiss de door Trump aangestelde US Attorney die Hunter Biden 5 jaar heeft onderzocht.

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lcdoplslkk2z

maandag 2 december 2024 @ 21:30:18 #149
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215751814
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 09:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ja ik vind het ook niet chique, maar ik vind ook als dit je werkelijke mening is het natuurlijk raar is als je achter Trump blijft aanhobbelen.
  maandag 2 december 2024 @ 21:31:41 #150
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215751826
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 21:30 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja ik vind het ook niet chique, maar ik vind ook als dit je werkelijke mening is het natuurlijk raar is als je achter Trump blijft aanhobbelen.
Waar haal je het bespottelijke idee vandaan dat ik achter Trump aan hobbel?
  maandag 2 december 2024 @ 21:36:35 #151
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215751866
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 21:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Waar haal je het bespottelijke idee vandaan dat ik achter Trump aan hobbel?
Jij niet dan, excuses. Het laat Biden er slecht uitzien, niet de democraten, die hebben hem zelfs opzij gezet.
pi_215752358
twitter
De enige echte.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 december 2024 @ 22:46:57 #153
862 Arcee
Look closer
pi_215752455
Heel rechts Amerika (inclusief Raymond Mens) die vindt dat Trump nu het recht heeft om alle J6'ers gratie te verlenen.

Ja, want dat zou die anders niet gedaan hebben natuurlijk.:')
pi_215752468
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 22:46 schreef Arcee het volgende:
Heel rechts Amerika (inclusief Raymond Mens) die vindt dat Trump nu het recht heeft om alle J6'ers gratie te verlenen.

Ja, want dat zou die anders niet gedaan hebben natuurlijk.:')
Heel domrechts dat zijn uiterste best heeft gedaan om alle rechtszaken tegen Trump te traineren, die als slaafse hondjes achter een criminele president aanlopen, is nu ziedend over dit pardon.
Geef die mensen een spiegel.
pi_215752560
pi_215752577
twitter

Godzijdank zit er straks een vredesduif in het Witte Huis.

Er wordt al enthousiast gespeculeerd over een Amerikaanse aanval op Iran, als Trump eenmaal president is.
  Vis een optie? maandag 2 december 2024 @ 23:39:17 #157
70532 loveli
N
pi_215752658
Ja, Trump gaat net als de vorige keer dat 'ie president was de derde wereldoorlog beginnen. Plausibel.
crap in = crap out
pi_215752698
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 23:39 schreef loveli het volgende:
Ja, Trump gaat net als de vorige keer dat 'ie president was de derde wereldoorlog beginnen. Plausibel.
1. Het is niet mijn tweet, het is Trump die dreigt met 'hell to pay'.
2. Trump liet een hooggeplaatste Iraanse generaals omleggen gedurende zijn eerste termijn.
3. Wie heeft het over WOIII?

Mijn punt is dat Trump al jaren wordt gepresenteerd als een brenger van vrede, een president die oorlogen uit weg gaat, ze zelfs voorkomt. Het was volgens een deel van zijn fans in binnen- en buitenland zelfs een van de belangrijke redenen om te hopen op diens verkiezingswinst.

Nu kan dit slechts gedreig zijn, een onderhandelingstactiek. Maar dreigementen zijn niets waard als je niet bereid bent ze uit te voeren.
pi_215752727
Biden heeft aangedrongen op een hostage-cease fire. Nu gunt Netanyahu Biden dat natuurlijk niet en wil wachten tot Trump president is.

https://bsky.app/profile/axios.com/post/3lbxnjqqacs2d

Mocht Netanyahu dat toch eerder doen kan Trump iig met de eer gaan strijken want hij dreigde met 'ALL HELL TO PAY' voor de verantwoordelijken. Win win ....
  dinsdag 3 december 2024 @ 00:19:36 #160
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_215752734
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 december 2024 00:15 schreef Kijkertje het volgende:
Biden heeft aangedrongen op een hostage-cease fire. Nu gunt Netanyahu Biden dat natuurlijk niet en wil wachten tot Trump president is.

https://bsky.app/profile/axios.com/post/3lbxnjqqacs2d

[ afbeelding ]

Mocht Netanyahu dat toch eerder doen kan Trump iig met de eer gaan strijken want hij dreigde met ÁLL HELL TO PAY'voor de verantwoordelijken. Win win ....
Bidens telefoongesprekken met Netanyahu kan ie net zo goed in zijn rechterschoen inspreken, die veranderen al een jaar niets komma nul. Zoals beide kanten prima vinden.
  dinsdag 3 december 2024 @ 01:39:06 #161
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215752853
Verkiezingen zijn over, dus ook de campagnes. Vrede of oorlog. In de VS telt het vrij weinig
  dinsdag 3 december 2024 @ 01:39:46 #162
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215752854
Kort samengevat: Trump kan gekkies benoemen en Biden kan zijn crimineel zoon een pardon geven en de kiezer kan er niet mee afrekenen
  dinsdag 3 december 2024 @ 02:06:13 #163
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215752870
quote:

[..]
Dus illegalen moeten boeten want zij doen iets wat verboden is, maar de 6 januari-idioten vrijlaten is dan weer verbindend...
pi_215755706
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 02:06 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dus illegalen moeten boeten want zij doen iets wat verboden is, maar de 6 januari-idioten vrijlaten is dan weer verbindend...
De vergelijking is dan ook altijd weer verwonderlijk.
Hunter krijgt een pardon vanwege een heksenjacht op 'm. Stuk of 100k Amerikanen registreren wapen met een leugentje en dat mag, maar Hunter wordt door het volle GOP apparaat achtervolgt.

En dat stellen we dan gelijk aan gewelddadige gevangenen die daar zitten vanwege een aanval op de democratie in de vorm van een coupe waar doden bij zijn gevallen en politieagenten het leven verloren 8)7

Werkelijk, de gedachtenkronkels van sommigen :')
pi_215755995
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 12:58 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
De vergelijking is dan ook altijd weer verwonderlijk.
Hunter krijgt een pardon vanwege een heksenjacht op 'm. Stuk of 100k Amerikanen registreren wapen met een leugentje en dat mag, maar Hunter wordt door het volle GOP apparaat achtervolgt.

En dat stellen we dan gelijk aan gewelddadige gevangenen die daar zitten vanwege een aanval op de democratie in de vorm van een coupe waar doden bij zijn gevallen en politieagenten het leven verloren 8)7

Werkelijk, de gedachtenkronkels van sommigen :')
En als je daarbij nog eens bedenkt dat (de laptop van) Hunter Biden al door de FBI onderzocht is onder Bill Barr die geen reden zag om een Special Counsel te benoemen voor verder onderzoek, wat Garland op aandringen van de Republikeinen uiteindelijk toch maar deed (om vooral niet partijdig over te komen) door Weiss te benoemen die na nog eens jaren onderzoek met een deal kwam die hij onder druk van Trump & Co vervolgens weer terugdraaide en alsnog tot een criminele vervolging overging die normaal gesproken nooit had plaatsgevonden als het ieder ander dan Hunter Biden had betroffen.

En dan hebben we het nog niet eens over alle hearings in het Huis die Comer organiseerde. Er is nooit bewijs gevonden dat Joe Biden er ook maar iets mee te maken had en als er iets een witch hunt was dan was het deze wel.

Comer is er ook nog steeds niet klaar mee :')

https://bsky.app/profile/acyn.bsky.social/post/3lceewb7ybx2t

https://bsky.app/profile/acyn.bsky.social/post/3lcef2ucgfg2m

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 03-12-2024 13:40:27 ]
pi_215756019
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 02:06 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Goed gezegd.

Chivaz blijft erop hameren dat illegalen per definitie de wet overtreden en dat het daarom niet meer terecht is om ze het land uit te trappen, desnoods door ze op te pakken en onder dwang over de grens te zetten. De wet is nou eenmaal de wet.

Maar Trump-aanhangers die het Capitool bestormen en daarbij meerdere wetten overtraden, die verdienen volgens diezelfde Chivaz een 'pardon'.

Rara politiepetje. Hm, wat zou het verschil zijn tussen deze twee groepen. What say you, @Chivaz?
pi_215756020
Zo'n Hunter Biden zou gewoon ergens politiek asiel kunnen aanvragen en krijgen.
  dinsdag 3 december 2024 @ 13:42:15 #169
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_215756091
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 december 2024 13:34 schreef xpompompomx het volgende:
Zo'n Hunter Biden zou gewoon ergens politiek asiel kunnen aanvragen en krijgen.
Joe Biden had er inderdaad beter aan gedaan om Hunter het advies te geven om ergens op een eiland met een goed klimaat te gaan wonen in plaats van dit. Maar Biden had wel meer dingen beter kunnen doen.
  dinsdag 3 december 2024 @ 13:47:29 #170
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215756146
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 13:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Goed gezegd.

Chivaz blijft erop hameren dat illegalen per definitie de wet overtreden en dat het daarom niet meer terecht is om ze het land uit te trappen, desnoods door ze op te pakken en onder dwang over de grens te zetten. De wet is nou eenmaal de wet.

Maar Trump-aanhangers die het Capitool bestormen en daarbij meerdere wetten overtraden, die verdienen volgens diezelfde Chivaz een 'pardon'.

Rara politiepetje. Hm, wat zou het verschil zijn tussen deze twee groepen. What say you, @:Chivaz?
Om nog maar te zwijgen over het gezeur dat bepaalde personen ergens een functie zouden hebben 'omdat ze een kleurtje hebben, je hebt liever capabele mensen', ondanks dat ze de juiste papieren hebben, om vervolgens geen problemen te zien om mensen belangrijke functies te geven alleen omdat ze loyaal zijn aan Trump en zelfs het tegenovergestelde zijn van geschikte mensen op precies die positie.
pi_215756241
twitter

:')
pi_215758660
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 13:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Goed gezegd.

Rara politiepetje. Hm, wat zou het verschil zijn tussen deze twee groepen. What say you, @:Chivaz?
De vergelijking gaat compleet mank want de mensen van 6 januari zitten al vast en sommigen van die lui zijn niet eens binnen geweest.
Er zijn zeer draconische straffen uitgedeeld puur om een voorbeeld te stellen aan de rest van de mensen zodat dit niet nog een keer gebeurt.
Juist daarom had het Biden gesierd door ook de mensen van 6 januari een pardon te geven. Dat had laten zien dat er samen naar de toekomst gekeken word en dat de politieke tegenstander wat meer is dan een vijand van de staat, het zijn je landgenoten die een tweede kans verdienen.
Biden had het politieke toneel kunnen verlaten als een verbinder, nu verlaat hij het politieke toneel als een corrupte oude man die zijn zoon uit de brand heeft geholpen uit liefde en mogelijk uit angst voor wat er mogelijk nog zou komen.
Het was een schot voor open doel want die mensen komen hoe dan ook vrij en het is niet dat je nog de Trumphaters moet pleasen want de verkiezingen zijn voorbij en die hebben het verloren.
pi_215758762
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 13:47 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Om nog maar te zwijgen over het gezeur dat bepaalde personen ergens een functie zouden hebben 'omdat ze een kleurtje hebben, je hebt liever capabele mensen', ondanks dat ze de juiste papieren hebben, om vervolgens geen problemen te zien om mensen belangrijke functies te geven alleen omdat ze loyaal zijn aan Trump en zelfs het tegenovergestelde zijn van geschikte mensen op precies die positie.
Kortom ze zijn gekozen op kwaliteiten.
Wat Biden deed was, zoek de beste zwarte vrouw die we kunnen vinden. Oh wacht ze is slechts half zwart en ze kan een half uur praten zonder iets te zeggen? Perfect!!!!
Door dit domme idee dat je hier met verve verdedigt is Elizabeth Warren geen VP geworden.
Ook niet mijn type politica maar ieder geval een stuk beter dan Kamala “im speaking” Harris.
Zodra huidskleur het meest irrelevante ding in een persoon tenzij je extreem rechts of links bent leidend word voor een keuze in een bepaalde positie dan heb je per definitie al niet de juiste persoon voor de job.
pi_215759759

Laat wel aardig zien dat de Republikeinse propaganda-machine echt extreem effectief is. Van bijna 0 naar 100 naar 0 afhankelijk van president. Het enige wat het wat doorbrak was de fallout van Corona, maar zelfs toen alles plat lag ging het volgens hen beter dan ooit onder Biden.

[ Bericht 11% gewijzigd door SnertMetChoco op 03-12-2024 20:13:41 ]
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  dinsdag 3 december 2024 @ 20:57:01 #175
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215760519
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 18:35 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Kortom ze zijn gekozen op kwaliteiten.
Wat Biden deed was, zoek de beste zwarte vrouw die we kunnen vinden. Oh wacht ze is slechts half zwart en ze kan een half uur praten zonder iets te zeggen? Perfect!!!!
Door dit domme idee dat je hier met verve verdedigt is Elizabeth Warren geen VP geworden.
Ook niet mijn type politica maar ieder geval een stuk beter dan Kamala “im speaking” Harris.
Zodra huidskleur het meest irrelevante ding in een persoon tenzij je extreem rechts of links bent leidend word voor een keuze in een bepaalde positie dan heb je per definitie al niet de juiste persoon voor de job.
Nee, juist niet op hun kwaliteiten.
pi_215761091
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 18:22 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De vergelijking gaat compleet mank want de mensen van 6 januari zitten al vast en sommigen van die lui zijn niet eens binnen geweest.
Er zijn zeer draconische straffen uitgedeeld puur om een voorbeeld te stellen aan de rest van de mensen zodat dit niet nog een keer gebeurt.
Juist daarom had het Biden gesierd door ook de mensen van 6 januari een pardon te geven. Dat had laten zien dat er samen naar de toekomst gekeken word en dat de politieke tegenstander wat meer is dan een vijand van de staat, het zijn je landgenoten die een tweede kans verdienen.
Biden had het politieke toneel kunnen verlaten als een verbinder, nu verlaat hij het politieke toneel als een corrupte oude man die zijn zoon uit de brand heeft geholpen uit liefde en mogelijk uit angst voor wat er mogelijk nog zou komen.
Het was een schot voor open doel want die mensen komen hoe dan ook vrij en het is niet dat je nog de Trumphaters moet pleasen want de verkiezingen zijn voorbij en die hebben het verloren.
De vergelijking gaat inderdaad mank. De Capitool-bestormers zijn met geweld het hart van de Amerikaanse democratie binnengedrongen, met als doel het ongedaan maken van de verkiezingsuitslag.

De meeste illegalen zijn de grens overgestoken, doen niemand kwaad en gaan dagelijks naar hun werk.

Ze moeten inderdaad anders worden behandeld: de Capitool-bestormers zou je levenslang vast moeten zetten, illegalen niet.
  dinsdag 3 december 2024 @ 22:06:54 #177
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215761276
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 13:57 schreef Nober het volgende:
[ x ]

:')
Benny Johnson wordt betaald door Rusland...weet wat je post! |:)
pi_215761796
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 22:06 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Benny Johnson wordt betaald door Rusland...weet wat je post! |:)
Fijn dat je de video ook zo hypocriet vond.
pi_215761831
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 21:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
De vergelijking gaat inderdaad mank. De Capitool-bestormers zijn met geweld het hart van de Amerikaanse democratie binnengedrongen, met als doel het ongedaan maken van de verkiezingsuitslag.

De meeste illegalen zijn de grens overgestoken, doen niemand kwaad en gaan dagelijks naar hun werk.

Ze moeten inderdaad anders worden behandeld: de Capitool-bestormers zou je levenslang vast moeten zetten, illegalen niet.
“Het hart van de democratie!” Lol
Er zitten daar mensen tussen die niets meer hebben gedaan dan een rondje lopen. En die wil jij levenslang vast zetten voor overwegend vreedzaam protest. Ben je wel helemaal lekker?
pi_215762166
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:07 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Er zitten daar mensen tussen die niets meer hebben gedaan dan een rondje lopen. En die wil jij levenslang vast zetten voor overwegend vreedzaam protest. Ben je wel helemaal lekker?
Wat is er volgens jou precies gebeurd op 6/1?

Ben je werkelijk zo diep in de wappiefuik gezwommen dat je denkt dat het een of andere quasi-gezellige bijeenkomst was, met goedbedoelde demonstranten die per ongeluk het Capitool naar binnen liepen?
  woensdag 4 december 2024 @ 00:47:30 #181
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215762251

Niets aan de hand...
pi_215762268
quote:

[..]
Wut? :')

Ben jij wel helemaal lekker, gap? People died :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_215762272
En als je het Capitool niet als het hart van de Amerikaanse democratie ziet is er sowieso iets mis met je...

Als het niet het Capitool is, wat is het dan wel?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_215762351
quote:

[..]
Ja het hart van de democratie: het Capitool waar het Congres zitting had.

Alle Congresleden moesten vluchten, het democratische proces (het tellen van de stemmen) moest gestopt worden wegens het gevaar van de bestormende meute waarvan een deel geweld gebruikte en iedereen wist dat ze daar aanwezig waren om de wetmatige machtsoverdracht te stoppen (STOP THE STEAL!)

Niemand is veroordeeld voor 'vreedzaam protesteren', wel voor allerlei andere misdaden/overtredingen.

Naam en toenaam van de J6-ers: Capitol Breach Cases

Naast 5 doden als gevolg van de aanval ook talloze verwondingen onder de wetshandhavers om nog maar niet te spreken over de psychische en materiele schade die veroorzaakt werd door de MAGA-meute.

quote:
The Capitol assault resulted in one of the worst days of injuries for law enforcement in the United States since the Sept. 11, 2001, terrorist attacks. About 140 officers -- 73 from the Capitol Police and 65 from the Metropolitan Police Department in Washington -- were injured, the departments have said. They ranged from bruises and lacerations to more serious damage such as concussions, rib fractures, burns and even a mild heart attack.

One Capitol Police officer, Brian D. Sicknick, was killed, and investigators are increasingly focused on whether chemical irritants were a factor in his death, according to a senior law enforcement official. The Capitol Police said in a statement that Officer Sicknick died from injuries sustained "while physically engaging with protesters." Two officers involved in the response have died by suicide, the local police have said.

The number of those injured does not account for the dozens, if not hundreds, of officers who law enforcement officials estimate will suffer in years to come with post-traumatic stress disorder and the dozens who most likely contracted the coronavirus from unmasked Trump supporters who overran the Capitol, the experts and officials said.

At least 38 Capitol Police officers have tested positive for the coronavirus or were exposed to it, Representative David Cicilline, Democrat of Rhode Island and a House impeachment manager, said on Thursday. Nearly 200 National Guard personnel who were deployed to protect the Capitol in the weeks after the siege also tested positive, he said.

"If you're a cop and get into a fight, it may last five minutes, but these guys were in battle for four to five hours," said Chuck Wexler, the executive director of the Police Executive Research Forum, a nonprofit that advises departments across the country on management and tactics.

"You would be hard-pressed to find another day in history like this," he said, "when the police encountered this level of violence in one event."

The horror of the siege -- which officers have described as "medieval" because of brute hand-to-hand combat and the use of blunt objects as weapons -- received renewed attention this week at Mr. Trump's impeachment trial. House managers repeatedly raised the injuries as they revealed new video and audio to argue that Mr. Trump incited his supporters to overrun the Capitol while lawmakers were certifying his election loss.

NYT

[ Bericht 12% gewijzigd door Kijkertje op 04-12-2024 02:55:45 ]
pi_215762456
Een lichtpuntje in de duisternis:

pi_215762468
Tweede Trump-benoeming die afhaakt:

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lcgqh3xesc2a

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 december 2024 @ 08:00:17 #187
862 Arcee
Look closer
pi_215763063
quote:
6s.gif Op woensdag 4 december 2024 03:31 schreef Kijkertje het volgende:
Een lichtpuntje in de duisternis:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die shitshow is sowieso incoming. :Y)
  Vis een optie? woensdag 4 december 2024 @ 08:18:54 #188
70532 loveli
N
pi_215763238
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 00:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Wut? :')

Ben jij wel helemaal lekker, gap? People died :{
Doodsoorzaak van Sicknick was een herseninfarct. Er zijn geen politieagenten doodgegaan op 6 januari (en niemand is op z'n hoofd gebeukt met een brandblusser, voor het geval dat dat gerucht nog steeds rondgaat).
https://www.uscp.gov/medi(...)-died-natural-causes
https://edition.cnn.com/2(...)k-charges/index.html
https://www.nytimes.com/2(...)building-attack.html
De andere 4 doden waren 2 hartaanvallen, een beroerte en een kogel.
crap in = crap out
pi_215763423
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 08:18 schreef loveli het volgende:

[..]
Doodsoorzaak van Sicknick was een herseninfarct. Er zijn geen politieagenten doodgegaan op 6 januari (en niemand is op z'n hoofd gebeukt met een brandblusser, voor het geval dat dat gerucht nog steeds rondgaat).

valt mee allemaal.. kunnen we weleens vaker doen.

Mag Biden straks ook oproepen tot een bestorming?
pi_215763643
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 08:18 schreef loveli het volgende:

[..]
Nog eentje diep in de wappie fuik. Die beelden van in elkaar geslagen agenten waren natuurlijk fake news in dat wereldje :')

Hint: die doden waren bovendien niet gevallen als het capitool niet bestormd was. Ook hier weer verwonderlijk hoe eenvoudig mensen letterlijk videobeelden anders proberen uit te leggen omdat het niet strookt met wat hun verteld is.
  woensdag 4 december 2024 @ 09:35:18 #191
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_215763929
quote:
15s.gif Op woensdag 4 december 2024 00:59 schreef Barbusse het volgende:
En als je het Capitool niet als het hart van de Amerikaanse democratie ziet is er sowieso iets mis met je...

Als het niet het Capitool is, wat is het dan wel?
In zijn bekrompen hoofd vermoedelijk Mar-a-Lago.
Put these foolish ambitions to rest.
  Overall beste user 2022 woensdag 4 december 2024 @ 10:35:20 #192
3928 Ulx
pi_215764617
quote:
TODAY’S EPISODE OF:
WE F*CKING WARNED YOU

Pittsburgh steelworkers who supported Trump aren’t happy that he’s opposing the US Steel-Nippon deal.

“I am very frustrated with the news that came out last night…that was like a gut punch.” — United Steelworkers VP Jason Zugai

https://bsky.app/profile/cwebbonline.com/post/3lchbedh7v22e
Aw shucks.
  Vis een optie? woensdag 4 december 2024 @ 10:41:46 #193
70532 loveli
N
pi_215764680
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 09:08 schreef Knipoogje het volgende:
wappie
In dit topic is dat een compliment.
crap in = crap out
pi_215764701
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 10:41 schreef loveli het volgende:

[..]
In dit topic is dat een compliment.
Hoe kijk jij dan aan tegen de bestorming van het Capitool?
  woensdag 4 december 2024 @ 14:36:25 #195
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215766809
Ik vind het werkelijk bizar en zorgelijk dat J6 vanuit Alt-rechtse kringen nog steeds wordt bediscussieerd/ontkend.

Echt een heel eng teken dat op een groep mensen de Russische Methode van desinformatie gewoon goed werkt.
Dat vind ik echt de grootste dreiging van deze tijd...
pi_215767994
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lchfrtw4ti2x

Dat zou natuurlijk ook mooi de weg vrij maken voor Matt Gaetz als gouverneur .... :|W
pi_215768063
quote:
81s.gif Op woensdag 4 december 2024 16:44 schreef Kijkertje het volgende:

[ afbeelding ]

Dat zou natuurlijk ook mooi de weg vrij maken voor Matt Gaetz als gouverneur .... :|W
Ik kan me moeilijk voorstellen dat iemand met presidentiele ambities voor na Trumps termijn gaat zitten in zijn kabinet. Valt niet zoveel te winnen lijkt me, met een aanzienlijke kans om eruit geflikkerd te worden of anderszins politieke schade op te lopen.
pi_215768095
quote:
81s.gif Op woensdag 4 december 2024 16:44 schreef Kijkertje het volgende:

[ afbeelding ]

Wat boeit het de veroordeelde verkrachter nou dat die Hegseth beschuldigd wordt van aanranding.
pi_215768192
quote:
81s.gif Op woensdag 4 december 2024 02:10 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ja het hart van de democratie: het Capitool waar het Congres zitting had.

Alle Congresleden moesten vluchten, het democratische proces (het tellen van de stemmen) moest gestopt worden wegens het gevaar van de bestormende meute waarvan een deel geweld gebruikte en iedereen wist dat ze daar aanwezig waren om de wetmatige machtsoverdracht te stoppen (STOP THE STEAL!)

Niemand is veroordeeld voor 'vreedzaam protesteren', wel voor allerlei andere misdaden/overtredingen.

Naam en toenaam van de J6-ers: Capitol Breach Cases

Naast 5 doden als gevolg van de aanval ook talloze verwondingen onder de wetshandhavers om nog maar niet te spreken over de psychische en materiele schade die veroorzaakt werd door de MAGA-meute.
[..]

En deze 1600 mensen hebben allen geweld gebruikt? De eerste zaak die ik tegenkwam was het “geweld” slechts een duw tegen de agent. Maar daar zijn jij en je fellow travelers van overtuigd dat het levenslang moet opleveren. Eens zwaait dit soort ellende terug hè, als dit de standaard word dan straks niet janken als het de andere kant op gaat.
  woensdag 4 december 2024 @ 17:19:01 #200
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_215768233
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 17:09 schreef Chivaz het volgende:

De eerste zaak die ik tegenkwam was het “geweld” slechts een duw tegen de agent. Maar daar zijn jij en je fellow travelers van overtuigd dat het levenslang moet opleveren.
Levenslang voor een duw! :o
De hoogste straf van 22 jaar was voor de leider van de groepering verantwoordelijk voor het starten van het geweld.

Dus neem je fantasieverhalen naar BNW ofzo. :W
Géén kloon van tvlxd!
pi_215768329
Wel ja er kan nog wel een extra crimineel bij

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_215768869
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 17:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]
En deze 1600 mensen hebben allen geweld gebruikt? De eerste zaak die ik tegenkwam was het “geweld” slechts een duw tegen de agent. Maar daar zijn jij en je fellow travelers van overtuigd dat het levenslang moet opleveren. Eens zwaait dit soort ellende terug hè, als dit de standaard word dan straks niet janken als het de andere kant op gaat.
Wees gerust, als Democraten het Capitool bestormen, met als doel de verkiezingsuitslag ongedaan te maken, dan zal ik net zo enthousiast pleiten voor levenslange straffen.

Ik snap niet goed waarom je zo graag wil dat de Capitool-bestormers gratie wordt verleend.

Voor alle duidelijkheid: het gaat ook om de intentie. Wannabe terroristen krijgen ook fikse straffen voor het beramen van aanslagen, dus zonder dat ze daadwerkelijk mensen hebben vermoord. En terecht.

Capitool-bestormers wilden de verkiezingsuitslag ongedaan maken, desnoods met geweld. Daarom drongen ze het gebouw in. En daarom moeten ze zwaar worden gestraft.
pi_215769111
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 18:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wees gerust, als Democraten het Capitool bestormen, met als doel de verkiezingsuitslag ongedaan te maken, dan zal ik net zo enthousiast pleiten voor levenslange straffen.
Uiteraard, maar wel met de kanttekening dat als de verkiezingen daadwerkelijk gestolen worden, dan zou ik zeggen: storm er lekker op los of doe als Ghandi een geweldloos protest, maar het is wel duidelijk dat er wat moet gebeuren dan.

Stel dat Trump zijn plannetje geslaagd was, dan lijkt me de gepaste reactie in ieder geval niet om maar bij de pakken neer te gaan ziten.
  woensdag 4 december 2024 @ 19:12:51 #204
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215769278
quote:
11s.gif Op woensdag 4 december 2024 17:27 schreef pullup het volgende:

[ afbeelding ]
_O-

Steve Bannon minister van dubbele shirts en goede doelen en natuurlijk Rudy Giuliani als Hoofdofficier van de Vier Seizoenen Verkiezings Brigade...
  woensdag 4 december 2024 @ 19:44:10 #205
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_215769569
Trump's plan for Ukraine comes into focus: Territorial concessions but NATO off the table
https://www.reuters.com/w(...)ff-table-2024-12-04/

Het plan van Trump geeft alles wat Putin wil en niets wat Ukraine nodig heeft. Alles voor vrede in onze tijd.
Géén kloon van tvlxd!
pi_215769586
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 19:44 schreef Montov het volgende:
Trump's plan for Ukraine comes into focus: Territorial concessions but NATO off the table

Het plan van Trump geeft alles wat Putin wil en niets wat Ukraine nodig heeft. Alles voor vrede in onze tijd.
Dat zag echt helemaal niemand aankomen. :') :r
  woensdag 4 december 2024 @ 20:40:27 #207
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215770309
Vreemd ook dat er zoveel Nederlanders openlijk deze man steunen alsof het onze eigen MP is en straks lachend een lange crisis in gaan.
pi_215770531
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 18:25 schreef KoosVogels het volgende:
En daarom moeten ze zwaar worden gestraft.
Wat is een gepaste straf dan voor die 99%, die daar een beetje achterlijk zaten te schreeuwen, daadwerkelijk het idee hadden dat door dat schreeuwen iets bewerkstelligt zou worden en een beetje rondlopen op verboden terrein?

[ Bericht 7% gewijzigd door Rnie op 04-12-2024 21:15:48 ]
De enige echte.
  woensdag 4 december 2024 @ 20:59:30 #209
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215770548
Topman van Amerikaanse zorgverzekeraar is doodgeschoten in New York https://www.nu.nl/economi(...)ten-in-new-york.html

Ik weet dat dit niet direct politiek is, maar wellicht wel indirect...

Ik zit eigenlijk al sinds Trump 1 "te wachten" op de woorden "Topman/CEO/Directeur" en "doodgeschoten".

Theoretisch zou kunnen dat er aan de randen van het politieke spectrum plannen zijn voor de 1 %ers van de maatschappij.
Extreem links is boos omdat ze over de ruggen van arme mensen geld graaien.
Extreem Rechts is boos omdat ze Elite zijn en tot een cabal ofzo behoren.

Ik ga met argusogen volgen of het de komende jaren vaker gaat gebeuren...
pi_215771205
quote:
2s.gif Op woensdag 4 december 2024 20:58 schreef Rnie het volgende:

[..]
Wat is een gepaste straf dan voor die 99%, die daar een beetje achterlijk zaten te schreeuwen, daadwerkelijk het idee hadden dat door dat schreeuwen iets bewerkstelligt zou worden en een beetje rondlopen op verboden terrein?
99 procent?

Bekijk de beelden nog maar eens. Een boze menigte probeert daar met geweld het Capitool binnen te dringen, en slaagt daar uiteindelijk ook in.

Als je daaraan meewerkte of besloot om ook naar binnen te gaan, dan verdien je een zware straf. Waarom zou je daar anders zijn gebleven, terwijl er een geweldsexplosie plaatsvindt voor je ogen en jij onderdeel bent van die boze menigte?

Maar wat suggereer je nou eigenlijk? Dat de veroordeelde Capitool-bestormers vooral onschuldige toeschouwers waren, die op een afstandje stonden te kijken?
  Vis een optie? woensdag 4 december 2024 @ 21:52:43 #211
70532 loveli
N
pi_215771347
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 20:59 schreef GarlandBriggs het volgende:
Afgelopen februari-onderzoek naar insider trading.
https://www.bloomberg.com(...)-probe-became-public
Grafiekje van de koers en moment van verkopen hier:
https://www.dailymail.co.(...)ation-shot-dead.html
crap in = crap out
pi_215771479
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 20:59 schreef GarlandBriggs het volgende:
Topman van Amerikaanse zorgverzekeraar is doodgeschoten in New York https://www.nu.nl/economi(...)ten-in-new-york.html

Ik zit eigenlijk al sinds Trump 1 "te wachten" op de woorden "Topman/CEO/Directeur" en "doodgeschoten".

Theoretisch zou kunnen dat er aan de randen van het politieke spectrum plannen zijn voor de 1 %ers van de maatschappij.
Extreem links is boos omdat ze over de ruggen van arme mensen geld graaien.
Extreem Rechts is boos omdat ze Elite zijn en tot een cabal ofzo behoren.

Ik ga met argusogen volgen of het de komende jaren vaker gaat gebeuren...
Dit mag van mij wel school shootings vervangen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_215771755
Kash Patel begint nu al te dreigen met een aanklacht tegen Olivia Troye (voormalig Homeland Security/ Counterterrorism Adviseur van Mike Pence) die bij MSNBC uit de school klapte over zijn gevaarlijke gedrag voor de staatsveiligheid onder Trump.

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lcir3jcnbs2a

Het bewuste fragment:

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lcftjvcfxc2y

Reactie Olivia Troye:

[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 05-12-2024 14:39:22 ]
pi_215771883
Over 'thin skin' gesproken, Trump pissed op de WSJ:

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lciltwfxss2u

woensdag 4 december 2024 @ 22:49:11 #215
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215772097
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 21:52 schreef loveli het volgende:

[..]
Afgelopen februari-onderzoek naar insider trading.
https://www.bloomberg.com(...)-probe-became-public
Grafiekje van de koers en moment van verkopen hier:
https://www.dailymail.co.(...)ation-shot-dead.html
Interessante info. Ik ben heel benieuwd waar dit naartoe gaat...
pi_215772372
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 21:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar wat suggereer je nou eigenlijk? Dat de veroordeelde Capitool-bestormers vooral onschuldige toeschouwers waren, die op een afstandje stonden te kijken?
Nee, het zijn 99% losgeslagen staatsgekken die al dan niet door elkaar op te hitsen in hun eigen gelijk, een beetje achterlijk zaten te schreeuwen en tevens het idee hadden dat door dat schreeuwen iets staatsrechtelijks bewerkstelligt zou worden.

Dus nogmaals de vraag, wat vind jij dan een gepaste straf voor die groep? Ik hoor je namelijk "levenslange gevangenisstraffen" coinen in een voorgaande post. Neem aan dat dat toch een beetje buitensporig is allemaal?

[ Bericht 0% gewijzigd door Rnie op 04-12-2024 23:53:04 ]
De enige echte.
pi_215772406
quote:
2s.gif Op woensdag 4 december 2024 23:47 schreef Rnie het volgende:

[..]
Nee, het zijn 99% losgeslagen staatsgekken die al dan niet door elkaar op te hitsen in hun eigen gelijk, een beetje achterlijk zaten te schreeuwen en tevens het idee hadden dat door dat schreeuwen iets staatsrechtelijks bewerkstelligt zou worden.

Dus nogmaals de vraag, wat vind jij dan een gepaste straf voor die groep? Ik hoor je namelijk "levenslange gevangenisstraffen" coinen in een voorgaande post. Neem aan dat dat toch een beetje buitensporig is allemaal?
Ben niet deskundig in Amerikaanse rechtspraak, maar ik zou 5/10 jaar wel als minimale straf eisen.

We hebben het hier immers over idioten die willens en wetens het Capitool bestormden, met de intentie om de verkiezingsuitslag ongedaan te maken. Met andere woorden: ze wilden de democratie omver werpen.

Waarom onze grote vriend zo graag wil dat deze figuren gratie krijgen, is mij dan ook een raadsel.

Overigens vind ik dat jouw omschrijving van 6/1 geen recht doet aan wat er is gebeurd. Je doet er een beetje lacherig over, alsof het wappies waren die een beetje achterlijk liep te doen op de Dam. Maar dit is vele malen ernstiger. En dan druk ik mij nog zeer zwak uit.
pi_215772518
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2024 00:05 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens vind ik dat jouw omschrijving van 6/1 geen recht doet aan wat er is gebeurd.
Ik beschrijf 6/1 toch niet in zijn totaliteit? Ik heb het enkel over het merendeel van de bestormers die juridisch gezien voor lichte vergrijpen zijn veroordeeld. Als jij aankomt met straffen tussen de 5/10 jaar, dan is dat dus buitensporig.

quote:
Most defendants face "two class-B misdemeanor counts for demonstrating in the Capitol and disorderly conduct, and two class-A misdemeanor counts for being in a restricted building and disruptive activity", according to BuzzFeed, and therefore most plea deals address those misdemeanors. Some defendants have been additionally charged with felonies.[130] A year after the attack, of the approximately 277 rioters sentenced to prison for January 6 crimes, the median sentence was 60 days; those who had committed crimes of violence generally received longer incarceration. Other punishments include home detention, fines, probation, and community service.[41]
De enige echte.
pi_215772522
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2024 00:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ben niet deskundig in Amerikaanse rechtspraak, maar ik zou 5/10 jaar wel als minimale straf eisen.

We hebben het hier immers over idioten die willens en wetens het Capitool bestormden, met de intentie om de verkiezingsuitslag ongedaan te maken. Met andere woorden: ze wilden de democratie omver werpen.

Waarom onze grote vriend zo graag wil dat deze figuren gratie krijgen, is mij dan ook een raadsel.

Overigens vind ik dat jouw omschrijving van 6/1 geen recht doet aan wat er is gebeurd. Je doet er een beetje lacherig over, alsof het wappies waren die een beetje achterlijk liep te doen op de Dam. Maar dit is vele malen ernstiger. En dan druk ik mij nog zeer zwak uit.
Als ze in plaats van het Capitool een willekeurig huis waren binnengestormd en de huiseigenaar had ze neergeschoten dan had domrechts het dikke prima gevonden want zelfverdediging, waarom dan nu opeens die krokodillentranen?
pi_215772598
De Washington Post heeft er uitgebreid onderzoek naar gedaan:

Most Jan. 6 defendants get time behind bars, but less than U.S. seeks

Three years after the Capitol attack, more than half of the roughly 1,200 people charged in the largest investigation in U.S. history have been sentenced.

quote:
Three years after the Capitol attack, federal judges in Washington have sentenced more than half of the roughly 1,200 people charged in the largest investigation in U.S. history and have handed down lighter punishments for Jan. 6 assault convictions compared with similar assault cases nationally, a Washington Post analysis shows.

Judges have ordered prison time for nearly every defendant convicted of a felony and some jail time to about half of those convicted of misdemeanors.

But in the vast majority of the more than 700 sentencings to date, judges have issued punishments below government guidelines and prosecutors’ requests. Though more than 60 percent of the defendants sentenced so far have received jail or prison terms, the judges have gone below federal sentencing guidelines in 67 percent of the cases, Post data shows. Nationally, federal judges go below the advisory guidelines about 51 percent of the time, according to federal statistics.

As Capitol riot prosecutions enter their fourth year, here is a look at what has happened to defendants so far.

[..]
Met daaruit:

quote:
What have sentences looked like?

Sentencings greatly increased in 2023, with nearly 370 defendants sentenced in one year, after less than 360 were sentenced in the previous two years. And the percentage of people receiving terms of incarceration increased from 56 percent to 64 percent as more serious felony cases were completed.

For those charged with lesser misdemeanors, about half received a jail sentence averaging 58 days, while about a third received probation and 18 percent were ordered to spend time in home confinement. The incarceration rate for Jan. 6 misdemeanants is higher than for other federal misdemeanants because it came in the context of a mob assault that helped make the breach possible. For those convicted of felonies, 94 percent were ordered behind bars, a consistent rate every year.

Of 244 felony sentencings for all charges, the average sentence has been 41 months, or about 3½ years, The Post’s data shows. For those who pleaded guilty, the average felony sentence is now about 2½ years, but those who were convicted at trial received an average of 5 years in prison.

The overall averages rose dramatically in 2023 because sentencings were held for members of the Oath Keepers and Proud Boys convicted of seditious conspiracy for organizing far-right groups that sparked the breach of the building and disrupting the peaceful transfer of presidential power. Ex-Proud Boys leader Enrique Tarrio received a sentence of 22 years, and former Oath Keepers head Stewart Rhodes was sentenced to 18 years, as was Proud Boys member Ethan Nordean. The three men have received the stiffest sentences in the investigation to date.

The average sentence for those convicted of assaulting a police officer is more than 45 months, The Post’s data shows. The average sentence for those convicted of obstructing an official proceeding has been 39 months. Nearly 400 defendants have been placed on probation, either as their full sentence or after their incarceration, for periods that extend beyond this November’s presidential election.

But there are many examples of defendants who received far less than prosecutors sought, for serious offenses. Federal sentencing guidelines called for a sentencing range of 78 to 97 months for Edward F. Rodriguez of New York, who showered bear spray into multiple officers’ eyes. Prosecutors recommended 88 months, and several officers testified at Rodriguez’s sentencing about his impact, but Judge Dabney L. Friedrich imposed a 36-month term, citing Rodriguez’s mental health needs.

Bobby W. Russell, of Falkville, Ala., fought furiously with police at several points on the Capitol grounds and spent more than three hours there on Jan. 6. He had four prior felony convictions, including a case where he allegedly punched a police officer in the head, court records show, and his sentencing guidelines suggested a range of 27 to 33 months. Prosecutors asked for 30 months, but Mehta imposed a term of 12 months and one day after the defense cited Russell’s remorse, recovery from drug addiction and community service role.
De reden dat er zoveel J6-ers gevangenisstraf opliepen voor relatief lagere vergrijpen komt dus omdat ze als mob fungeerden. Dat telt zwaarder. Zonder die meute was het forceren van een toegang tot het Capitool immers niet mogelijk geweest? En het is niet alsof ze niet wisten dat ze juist door het grote aantal een grotere dreiging waren en zich dus sterker voelden.

Maar de straffen waren altijd lager dan die er (volgens richtlijnen) geeist werden door de openbare aanklagers.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 05-12-2024 01:26:02 ]
pi_215772626
quote:
6s.gif Op donderdag 5 december 2024 01:11 schreef Kijkertje het volgende:
De Washington Post heeft er uitgebreid onderzoek naar gedaan:

Most Jan. 6 defendants get time behind bars, but less than U.S. seeks

Three years after the Capitol attack, more than half of the roughly 1,200 people charged in the largest investigation in U.S. history have been sentenced.
[..]
Met daaruit:
[..]
De reden dat er zoveel J6-ers gevangenisstraf opliepen voor relatief lagere vergrijpen komt dus omdat ze als mob fungeerden. Dat telt zwaarder. Zonder die meute was het forceren van een toegang tot het Capitool immers niet mogelijk geweest? En het is niet alsof ze niet wisten dat ze juist door het grote aantal een grotere dreiging waren en zich dus sterker voelden.

Maar de straffen waren altijd lager dan die er (volgens richtlijnen) geeist werden door de openbare aanklagers.
He, bah, feiten, daar houdt de onderbuik niet van.
pi_215772687
quote:
11s.gif Op woensdag 4 december 2024 17:27 schreef pullup het volgende:

[ afbeelding ]
https://bsky.app/profile/akalhan.bsky.social/post/3lcjb7eybn22t

pi_215772696
quote:
pi_215772713
Kijk een veel beter idee als aanvulling op het pardon van zijn zoon dan het gratie verlenen aan J6-ers. Die verdienen gewoon hun straf:

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lcj2wdnuzk2a

quote:
Those who could face exposure include such members of Congress' Jan. 6 Committee as Sen.-elect Adam Schiff (D-Calif.) and former GOP Rep. Liz Cheney of Wyoming. Trump has previously said Cheney "should go to Jail along with the rest of the Unselect Committee!" Also mentioned by Biden's aides for a pardon is Anthony Fauci, the former head of the National Institute of Allergy and Infectious Diseases who became a lightning rod for criticism from the right during the Covid-19 pandemic.
  Vis een optie? donderdag 5 december 2024 @ 09:51:30 #225
70532 loveli
N
pi_215773998
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 22:49 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Interessante info. Ik ben heel benieuwd waar dit naartoe gaat...
Dafuq.
https://abcnews.go.com/US(...)t/story?id=116460289
quote:
Written on the shell casings were the words “deny,” “defend” and “depose,” according to sources.
twitter

https://delaydenydefend.com/
crap in = crap out
pi_215779206
Bij de LA Times moeten krantenkoppen nu ook eerst ter goedkeuring voorgelegd worden aan de eigenaar:

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lcju7e65zs26

Harry Litman (ook regelmatig commentator bij MSNBC) neemt ontslag:

https://bsky.app/profile/froomkin.bsky.social/post/3lcl76e6pmc2y

pi_215780272
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 19:44 schreef Montov het volgende:

Een zeer logisch plan en het enige haalbare wat nog op tafel ligt. Zelfs Brekelmans geeft nu eindelijk toe wat een ieder met een beetje verstand al lang had gezien. Winnen van Rusland betekent westerse troepen in Oekraïne en daar hebben de Amerikanen geen zin in. Geld ook voor de Europese burgers maar helaas denken de Europese politici nog er anders over. Als de VS wegvalt dan volgen de Europeanen vanzelf. Word wel genieten hoor hoe Rutte straks zich in allerlei bochten moet wringen om uit te leggen dat dit toch echt de juiste beslissing is.
pi_215780679
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 20:52 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Een zeer logisch plan en het enige haalbare wat nog op tafel ligt. Zelfs Brekelmans geeft nu eindelijk toe wat een ieder met een beetje verstand al lang had gezien. Winnen van Rusland betekent westerse troepen in Oekraïne en daar hebben de Amerikanen geen zin in. Geld ook voor de Europese burgers maar helaas denken de Europese politici nog er anders over. Als de VS wegvalt dan volgen de Europeanen vanzelf. Word wel genieten hoor hoe Rutte straks zich in allerlei bochten moet wringen om uit te leggen dat dit toch echt de juiste beslissing is.
Waarom zou Poetin daar genoegen mee nemen, in de wetenschap dat Oekraïne geen lid wordt van de NAVO, geen wapens meer krijgt van het westen en steeds meer met de rug tegen de muur staat?

Mijn punt is dat de situatie een stuk complexer is dan even een wat land verdelen en een dealtje sluiten.

Zelfs als Poetin akkoord gaat heb je niet de zekerheid dat hij zich aan de afspraken blijft houden, zeker als Oekraïne geen lid is van de NAVO en de Amerikanen er niets voor voelen om Kiev van wapens te blijven voorzien.
pi_215780931
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2024 21:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Waarom zou Poetin daar genoegen mee nemen, in de wetenschap dat Oekraïne geen lid wordt van de NAVO, geen wapens meer krijgt van het westen en steeds meer met de rug tegen de muur staat?

Mijn punt is dat de situatie een stuk complexer is dan even een wat land verdelen en een dealtje sluiten.

Zelfs als Poetin akkoord gaat heb je niet de zekerheid dat hij zich aan de afspraken blijft houden, zeker als Oekraïne geen lid is van de NAVO en de Amerikanen er niets voor voelen om Kiev van wapens te blijven voorzien.
Zeker als niemand zich aan een verdrag hoeft te houden dat niet meer bevalt zoals hij zelf beweerde.
pi_215781051
pi_215781420
Heated exchange between Rep. Pat Fallon (R-TX) and U.S. Secret Service Acting Director Rowe over photo from 9/11 Remembrance Ceremony in New York City.

Bekijk deze YouTube-video

Alpha-mannetjes :X
pi_215783355
quote:
9s.gif Op donderdag 5 december 2024 19:38 schreef Kijkertje het volgende:
Bij de LA Times moeten krantenkoppen nu ook eerst ter goedkeuring voorgelegd worden aan de eigenaar:
Het Hongarije playbook (en dat van alle landen die tot autocratie vervallen) wordt goed gevolgd. Billionaire owners van media doen aan appeasement van de autocraat om te voorkomen dat ze lastig worden gevallen met de volle macht van de overheid. Zorgwekkend.
pi_215785602
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 09:29 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Dat moet jou goed doen, hoe de moordende en verkrachtende extreem-rechtse hordes beloond gaan worden voor hun gedrag. Een droom die uitkomt toch?

Genieten van moord, verkrachting en genocide, mooi man!
Vooral bizar dat bully gedrag dus beloond wordt en tegelijkertijd dezelfde conservatieven illegalen willen uitzetten omdat die de wet overtreden

Dat Poetin zich aan niet eerder gemaakte afspraken houdt dan weer door deze types als normaal gezien wordt is te bizar voor woorden met het totaal selectief toepassen van wetten en afspraken.

Mocht er een overgave van de Oekraïne komen en deze flink wat grondgebied moeten inleveren zouden de strenge westerse sancties tegen Rusland dan wel gewoon in stand kunnen blijven?
pi_215788322
pi_215792383
quote:
81s.gif Op woensdag 4 december 2024 22:18 schreef Kijkertje het volgende:
Kash Patel begint nu al te dreigen met een aanklacht tegen Olivia Troye (voormalig Homeland Security/ Counterterrorism Adviseur van Mike Pence) die bij MSNBC uit de school klapte over zijn gevaarlijke gedrag voor de staatsveiligheid onder Trump.

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lcir3jcnbs2a

[ afbeelding ]

Het bewuste fragment:

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lcftjvcfxc2y

[ afbeelding ]

Reactie Olivia Troye:

[ afbeelding ]
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lco5ubgfi22b

zaterdag 7 december 2024 @ 15:09:08 #236
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_215797257
quote:

[..]

Misschien is de vraag eerder: waarom zou Putin daar geen genoegen mee nemen? Dat het in de ideale wereld niet de beste oplossing is, is logisch. Maar alles in overweging nemend (langdurig/voortslepend bloedvergieten, strijd, vernieling etc.), is het voor nu wellicht de minst slechte.
  Overall beste user 2022 zaterdag 7 december 2024 @ 15:16:38 #237
3928 Ulx
pi_215797360
Heeft Trump al kwaad gereageerd op de gebeurtenissen in Syrië?

De timing is kut: Als het goed gaat worden Assad en de Russen verdreven onder Biden. Gaat het mis moet hij waarschijnlijk kiezen tussen Russische of Israëlische belangen.
pi_215798724
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 15:16 schreef Ulx het volgende:
Heeft Trump al kwaad gereageerd op de gebeurtenissen in Syrië?

De timing is kut: Als het goed gaat worden Assad en de Russen verdreven onder Biden. Gaat het mis moet hij waarschijnlijk kiezen tussen Russische of Israëlische belangen.
Assad is het beste wat de Syriërs kunnen wensen het alternatief zijn radicale islamisten en daar heeft de bevolking veel meer last van.
  Overall beste user 2022 zaterdag 7 december 2024 @ 16:56:33 #239
3928 Ulx
pi_215798823
Liever de socialisten van Baath'?
pi_215799286
Beloningen voor het opsporen van illegalen. Waar kennen we dat ook weer van :')

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lcq3645lk226

pi_215799464
Niks aan de hand:

https://bsky.app/profile/acyn.bsky.social/post/3lcog33zcxm23

Bovendien zegt Hegseth gestopt te zijn met drinken/ belooft hij niet te drinken als hij door de Senaat goedgekeurd wordt als Min. van Defensie:

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lckal6gouk2h

pi_215799889
quote:
86s.gif Op zaterdag 7 december 2024 17:41 schreef Kijkertje het volgende:

[ afbeelding ]
De covidperiode.
  zaterdag 7 december 2024 @ 18:50:37 #243
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_215800003
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 18:36 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De covidperiode.
?
  Overall beste user 2022 zaterdag 7 december 2024 @ 19:36:44 #244
3928 Ulx
pi_215800506
quote:
83s.gif Op zaterdag 7 december 2024 17:56 schreef Kijkertje het volgende:
Niks aan de hand:

https://bsky.app/profile/acyn.bsky.social/post/3lcog33zcxm23

[ afbeelding ]

Bovendien zegt Hegseth gestopt te zijn met drinken/ belooft hij niet te drinken als hij door de Senaat goedgekeurd wordt als Min. van Defensie:

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lckal6gouk2h

[ afbeelding ]
Hegseth zei tegen Trump:

"Nou okee dan maar. Wat je wil. Dan kom ik voortaan niet elke dag dronken op mijn werk. Jezus, wat een gezeik. En jaaahaaaa, ik zal voortaan ook geen vrouwen in hun tieten knijpen. Godsamme wat een politiek correct geneuzel. Tjongejonge."
pi_215800974
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 19:36 schreef Ulx het volgende:

[..]
Hegseth zei tegen Trump:

"Nou okee dan maar. Wat je wil. Dan kom ik voortaan niet elke dag dronken op mijn werk. Jezus, wat een gezeik. En jaaahaaaa, ik zal voortaan ook geen vrouwen in hun tieten knijpen. Godsamme wat een politiek correct geneuzel. Tjongejonge."
Duidelijk eentje gekozen op, ehm, kwaliteiten.
pi_215802545
quote:
Dat is niet alleen jouw punt hoor, dat ziet iedereen met een beetje verstand van zaken.

Poetin/Rusland erkent Oekraïne niet als soeverein land en Zelensky/Oekraïne wil geen gebieden afstaan.

Nog los van de bewezen onbetrouwbaarheid van Poetin in het verleden.

Die 'vredesdeal' wordt een grote faal.
pi_215803009
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 18:36 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De covidperiode.
Ben toch wel benieuwd waar je op doelt met je vergelijking. Kan mij niet herinneren dat je geld kreeg voor het 'verklikken' van ongevaccineerden (ik vermoed dat je daarnaar hint).
pi_215803128
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 22:10 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Dat is niet alleen jouw punt hoor, dat ziet iedereen met een beetje verstand van zaken.

Poetin/Rusland erkent Oekraïne niet als soeverein land en Zelensky/Oekraïne wil geen gebieden afstaan.

Nog los van de bewezen onbetrouwbaarheid van Poetin in het verleden.

Die 'vredesdeal' wordt een grote faal.
Zelensky wil wel gebied afstaan, maar dan onder de voorwaarde dat Oekraine bij de NAVO komt. Begrijpelijke eis, want anders gaat Rusland daarna weer lekker verder na op adem te zijn gekomen.
pi_215803175
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 22:57 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Zelensky wil wel gebied afstaan, maar dan onder de voorwaarde dat Oekraine bij de NAVO komt. Begrijpelijke eis, want anders gaat Rusland daarna weer lekker verder na op adem te zijn gekomen.
Zelensky wil niet erkennen dat Oekraïens grondgebied Russisch wordt.

BNR: Zelensky tegen afstaan grondgebied in geval van staakt-het-vuren met Rusland
pi_215803225
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 23:01 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Zelensky wil niet erkennen dat Oekraïens grondgebied Russisch wordt.

BNR: Zelensky tegen afstaan grondgebied in geval van staakt-het-vuren met Rusland
Uit je eigen bron:

quote:
'De vraag is dus of Poetin überhaupt wel akkoord gaat met een verkiezing land de huidige bestandslijn. Daar zijn we nog lang niet uit en die ellende gaat nog veel langer duren.' Daarbij vraagt de defensiespecialist zich ook af wat er in zo'n geval gebeurt met de rest van Oekraïne. 'Zelensky wil dat de rest van het gebied dan onderdeel van de NAVO wordt. [...]
pi_215803226
quote:

[ afbeelding ]
Ik dacht dat het niet gekker kon, maar iedere keer is er een maga wap die "hold my beer" schreeuwt :{
pi_215803233
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 23:05 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Uit je eigen bron:
[..]

Hoe spreekt dat tegen wat ik eerder schreef?
pi_215803277
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 23:06 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Hoe spreekt dat tegen wat ik eerder schreef?
Dat is onderdeel van de discussie waarbij er wel een grens getrokken wordt en Oekraine gebied af staat en de rest bij de NAVO komt. Dat gaat over vrede.

Hij wil geen land "tijdelijk" af staan voor een simpel staakt-het-vuren echter. Immers heb je dan nadat Rusland hergroepeert een vervolg.
pi_215803302
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 23:09 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Dat is onderdeel van de discussie waarbij er wel een grens getrokken wordt en Oekraine gebied af staat en de rest bij de NAVO komt. Dat gaat over vrede.
Ik schreef dat Zelensky niet gaat accepteren dat Oekraïens grondgebied Russisch wordt.

Ja, maar Zelensky wil voor de gebieden die hij bezit NAVO-lidmaatschap.

Vreemde discussie zo.
pi_215803337
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 23:11 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ik schreef dat Zelensky niet gaat accepteren dat Oekraïens grondgebied Russisch wordt.

Ja, maar Zelensky wil voor de gebieden die hij bezit NAVO-lidmaatschap.

Vreemde discussie zo.
Ja, waar ligt de onduidelijkheid?

Mijn begrip is dit: Rusland heeft nu Oekrains gebied bezet. Jij zegt dat Zelensky geen gebieden wil afstaan. Ik zeg dat Zelensky daar wel toe bereid is als Oekraine toegelaten wordt tot de NAVO.

Zie bv. ook:
Zelensky suggests ending 'hot phase' of war in exchange for NATO membership without occupied territories (Kyiv Independent)
Zelensky suggests war could end if unoccupied Ukraine comes under Nato (BBC)
pi_215803366
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 23:15 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Rusland heeft nu Oekrains gebied bezet. Jij zegt dat Zelensky geen gebieden wil afstaan. Ik zeg dat Zelensky daar wel toe bereid is als Oekraine toegelaten wordt tot de NAVO.

Zie bv. ook:
Zelensky suggests ending 'hot phase' of war in exchange for NATO membership without occupied territories (Kyiv Independent)
Snap jij het woordje suggests?

En daarbij heb ik het over erkennen. En dat is iets anders dan accepteren dat gebieden niet snel heroverd kunnen worden.
pi_215803395
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 23:19 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Snap jij het woordje suggests?
Dat snap ik ja. Misschien had ik me wat minder stellig kunnen uitdrukken, maar dat geldt uiteraard net zo voor wat jij stelde.

quote:
En daarbij heb ik het over erkennen. En dat is iets anders dan accepteren dat gebieden niet snel heroverd kunnen worden.
Sorry, maar dat vind ik een semantisch spelletje. Als Rusland en Oekraine vrede maken onder de voorwaarde dat Rusland een deel van het huidige Oekraine mag houden en Oekraine bij de NAVO komt, dan lijkt me helder dat erkenning van beide kanten een voldongen feit is. Rusland gaat niet alsnog een oorlog starten en Oekraine niet het veroverde gebied proberen te veroveren. Hooguit als de machtverhoudingen daarna ooit ernstig verschuiven, maar dat houd je toch.
pi_215803433
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 23:24 schreef SnertMetChoco het volgende:
Sorry, maar dat vind ik een semantisch spelletje. Als Rusland en Oekraine vrede maken onder de voorwaarde dat Rusland een deel van het huidige Oekraine mag houden en Oekraine bij de NAVO komt, dan lijkt me helder dat erkenning van beide kanten een voldongen feit is.
Mijn redenering is juist dat die vrede er niet komt. Omdat Zelensky niet gaat accepteren dat er gestolen gebied afgestaan wordt. En omdat het huidige veroverde gebied voor Rusland nog niet genoeg is (de Russen hebben de vier oblasten in Oost-Oekraïne al bestempeld als Russisch, terwijl ze nog niet eens helemaal veroverd zijn).

Nog los van alle door Rusland begane oorlogsmisdaden en de onbetrouwbaarheid van het Kremlin.

[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 07-12-2024 23:36:55 ]
pi_215803495
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 23:30 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Mijn redenering is juist dat die vrede er niet komt. Omdat Zelensky niet gaat accepteren dat er gestolen gebied afgestaan wordt. En omdat het huidige veroverde gebied voor Rusland nog niet genoeg is (de Russen hebben de vier oblasten in Oost-Oekraïne al bestempeld als Russisch, terwijl ze nog niet eens helemaal veroverd zijn).

Nog los van alle door Rusland begane oorlogsmisdaden en de onbetrouwbaarheid van het Kremlin.
Nou ja, we zijn het sowieso denk ik wel eens dat het voorlopig niet gaat gebeuren. Ik zie het niet zomaar gebeuren dat dat enerzijds de NAVO-landen Oekraine erbij willen en anderzijds dat dat voor Rusland ok is. Op die grond alleen al lijkt (naast uiteraard dat Oekraine niet zomaar land wil afstaan in ruil voor niks) het me niet waarschijnlijk.
pi_215803858
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 20:52 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Wat zou Chivaz genoten hebben als er in de jaren 40 net zo'n ruggengraatloze narcist als Trump aan de macht was geweest in de VS en wij nu met zijn allen Duits zouden praten
pi_215804547
Want a Job in the Trump Administration? Be Prepared for the Loyalty Test.

Applicants for government posts, including inside the Pentagon and the intelligence agencies, say they have been asked about their thoughts on Jan. 6 and who they believe won the 2020 election

Echt de allerbeste sollicitatie vragen ooit om de mensen met de beste kwalificaties op de voor hun beste posities te krijgen. _O-

Als de trump administratie ooit een Nederlandse afdeling krijgt wil ik wel als positieve referentie voor sommigen hier dienen. :+
pi_215805195
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 23:15 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Mijn begrip is dit: Rusland heeft nu Oekrains gebied bezet. Jij zegt dat Zelensky geen gebieden wil afstaan. Ik zeg dat Zelensky daar wel toe bereid is als Oekraine toegelaten wordt tot de NAVO.

Zie bv. ook:
En dat klopt niet: Zelensky is bereid tot een staakt het vuren als het vrije deel van Oekraïne onder de bescherming van de NAVO komt, in vervolgens te onderhandelen over de teruggave van de bezette gebieden.

Dat is niet hetzelfde als wat jij suggereert.
  Overall beste user 2022 zondag 8 december 2024 @ 10:33:39 #263
3928 Ulx
pi_215805474
Ik ben benieuwd wat Assad aan dossiers over zijn vriendin Tulsi Gabbard had. Ik gok aardig wat. Want zo rollen politici.

En ik betwijfel of die veiligstellen hoog op de prioriteitenlijst stond.
  maandag 9 december 2024 @ 07:01:56 #264
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215814180
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 08:12 schreef Basp1 het volgende:
Want a Job in the Trump Administration? Be Prepared for the Loyalty Test.

Applicants for government posts, including inside the Pentagon and the intelligence agencies, say they have been asked about their thoughts on Jan. 6 and who they believe won the 2020 election

Echt de allerbeste sollicitatie vragen ooit om de mensen met de beste kwalificaties op de voor hun beste posities te krijgen. _O-

Als de trump administratie ooit een Nederlandse afdeling krijgt wil ik wel als positieve referentie voor sommigen hier dienen. :+
LOL :)

Ik vraag me wel af hoe loyaal je kunt zijn naar een paranoïde narcist die niet gespeend is van enige kennis.
Trump is zo wispelturig als het maar kan dus loyaliteit wordt wekelijks, dan wel dagelijks op de proef gesteld. Dat houden er maar een paar vol omdat ze een morele master hebben in windvanerij.

17 mensen zijn gaan lopen in zijn eerste admin. 17! En dan gaat alleen nog om bewindspersonen en niet om opgebrand voetvolk dat altijd bang was om ontslagen te worden omdat die gek zijn kop weer eens verkeerd had staan :')

Absolute shitshow incoming :Y
pi_215816492
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 10:33 schreef Ulx het volgende:
Ik ben benieuwd wat Assad aan dossiers over zijn vriendin Tulsi Gabbard had. Ik gok aardig wat. Want zo rollen politici.

En ik betwijfel of die veiligstellen hoog op de prioriteitenlijst stond.
Wat heb je toch een rijke fantasie :D

Die Gabbard gaat toch nooit door de Senaat komen, gelukkig.
  Overall beste user 2022 maandag 9 december 2024 @ 14:15:23 #266
3928 Ulx
pi_215816929
Gabbard was om de een of andere reden een bewonderaar van die slager. Zei ze zelf. Ze stemde ook consequent tegen elke maatregel tegen of veroordeling van Assad in het Huis. Kijk maar na.

Dus ik zou raar opkijken als Assad geen dossier heeft laten aanleggen.
pi_215832185
  dinsdag 10 december 2024 @ 23:10:19 #268
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_215832216
quote:
Daar is de payback voor Musk?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_215832228
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 23:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Daar is de payback voor Musk?

En hij is niet de enige.

[ Bericht 21% gewijzigd door Kijkertje op 11-12-2024 14:00:44 ]
pi_215832299
En uiteraard gaat Trump zelf ook weer flink profiteren van zijn tweede termijn

https://bsky.app/profile/(...)m/post/3lcy45rgeek2o

quote:
In his keynote speech, Eric Trump explained that his family had come to embrace cryptocurrency, in part because many major financial institutions and other corporations stopped doing business with the family in the aftermath of the Jan. 6, 2021, assault on the U.S. Capitol.

Cryptocurrency, he explained, is a way to slam the door back in the face of JPMorgan Chase and other major banks and financial institutions that distanced themselves from Mr. Trump and the family business.

"The attacks on the family, the attacks on our company, the nastiness of the system, the hell that they put us through," Eric Trump said, recalling the periods when his father was first in the White House and after Jan. 6, which led to many companies dropping the Trump Organization as a client. "Had it not been for those attacks, I don't think my eyes would have been as open to the crypto industry."

Off the main stage at this event, a feeding frenzy was underway as crypto investors tried to gain access to people in Mr. Trump's orbit.

[ Bericht 54% gewijzigd door Kijkertje op 10-12-2024 23:27:03 ]
pi_215840698
twitter

De terechte winnaar uiteraard, bespot, beschimpt en afgeschreven, hij maakt een politieke comeback die zijn weerga niet kent en waarvan ik zelfs dacht dat het onmogelijk was.
Nu nog een goede termijn waar hij zaken positief verandert en men kan Trump wel eens gaan scharen in het rijtje van de meest invloedrijke presidenten die de VS ooit heeft gekend.
Alles valt of staat natuurlijk met het succesvol verlopen van de eerste 2 jaar en dat word uiteraard al lastig genoeg.
  woensdag 11 december 2024 @ 21:05:58 #272
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215841035
https://americasvoice.org(...)ect-2025s-ice-raids/

Als het aan Homan/Project2025/Stephen Miller ligt, gaan zwaarbewapende immigratie-agenten dus mensen en kinderen uit scholen, kerken en ziekenhuizen trekken?

Shitshow incoming!

En dit natuurlijk:

https://bsky.app/profile/wajali.bsky.social/post/3ld2jwgyscc2f
pi_215841627
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 20:46 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]

De terechte winnaar uiteraard, bespot, beschimpt en afgeschreven, hij maakt een politieke comeback die zijn weerga niet kent en waarvan ik zelfs dacht dat het onmogelijk was.
Nu nog een goede termijn waar hij zaken positief verandert en men kan Trump wel eens gaan scharen in het rijtje van de meest invloedrijke presidenten die de VS ooit heeft gekend.
Alles valt of staat natuurlijk met het succesvol verlopen van de eerste 2 jaar en dat word uiteraard al lastig genoeg.
Zeer, zeer terecht ^O^
De enige echte.
pi_215841829
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 20:46 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]

Ja hij wordt gezien als de 1 na slechtste president ooit.
Daar kan hij nog een eerste plek van maken ^O^
pi_215843415
quote:
Gewoon terecht natuurlijk. :Y
De enige echte.
pi_215843827
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2024 21:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hitler en yasar arafat waren ook ooit door hun tot man of the year uitgeroepen. Ze kunnen niet in de toekomst kijken maar hebben wel vaker vreemde keuzes gemaakt. :D
  donderdag 12 december 2024 @ 06:49:31 #278
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_215843852
quote:

[ afbeelding ]
Als het hem lukt, zullen er na de deportaties alleen nog maar Native Americans de VS bevolken.
pi_215844088
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 06:34 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Hitler en yasar arafat waren ook ooit door hun tot man of the year uitgeroepen. Ze kunnen niet in de toekomst kijken maar hebben wel vaker vreemde keuzes gemaakt. :D
Het is dan ook geen wedstrijd voor de beste oid, maar meer voor diegene die het meest in het nieuws was.
Robert Moog died for our synths
  donderdag 12 december 2024 @ 08:08:14 #280
403588 mcmlxiv
pi_215844117
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 06:34 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Person of the year is natuurlijk op geen enkele manier een uitverkiezing die iets zegt over positieve of negatieve invloed. Hitler was ooit volledig terecht person of the year. Net zoals Stalin dat ooit is geweest.
  Vis een optie? donderdag 12 december 2024 @ 08:13:21 #281
70532 loveli
N
pi_215844136
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 08:08 schreef mcmlxiv het volgende:
Net zoals Stalin dat ooit is geweest.
En Reagan, Bush, Clinton, Obama, Harris en Taylor Swift.
crap in = crap out
  donderdag 12 december 2024 @ 08:25:00 #282
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_215844180
quote:
Al jaren de minst boeiende verkiezing uit de categorie toch al totaal nooit boeiende verkiezingen.
pi_215844804
quote:
Mwoah, dat kan ik zelfs zien. Veruit de meeste invloed in de VS gehad (niet zozeer de wereld, want dat is Putin nog steeds)
  donderdag 12 december 2024 @ 11:17:47 #284
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215845187
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 08:08 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Person of the year is natuurlijk op geen enkele manier een uitverkiezing die iets zegt over positieve of negatieve invloed. Hitler was ooit volledig terecht person of the year. Net zoals Stalin dat ooit is geweest.
Stalin 2X, Hitler, Putin, Trump 2X en Newt Gingrich.

Een lijstje om trots op te zijn |:)
pi_215845257
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2024 21:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Trump zien als een van de slechtste presidenten ooit :')
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
pi_215845307
De druiven zijn bijzonder zuur vandaag lol.
pi_215845861
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 11:29 schreef Arnhemunited het volgende:

[..]
Trump zien als een van de slechtste presidenten ooit :')
Triggered zijn daardoor :')
  donderdag 12 december 2024 @ 13:15:51 #288
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215845983
Zo, weer even van de onbelangrijke randzaken naar de serieuze zaken.
Trump is ontevreden over dat Hegseth niet eerlijk is geweest regen hem :Y

Loyaliteit naar Trump toe is een onmogelijk en ongrijpbaar ding. Daar gaan er wel weer een stuk of 17 op stuklopen :D

“Trump is complaining privately to people that he feels like Hegseth should have been more upfront with him.”

https://thehill.com/homen(...)hegseth-controversy/
pi_215846037
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2024 13:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
Triggered zijn daardoor :')
De feiten niet op orde hebben :')

Orange man bad
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
pi_215846282
Toen Zelensky won glibberde 95% van POL van de stoel.
De enige echte.
pi_215846292
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 13:56 schreef Rnie het volgende:
Dat is hier anders geruisloos voorbij gegaan. Dus ik weet niet hoe je hierbij komt.
  donderdag 12 december 2024 @ 14:27:42 #292
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215846505
quote:
10s.gif Op donderdag 12 december 2024 13:57 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dat is hier anders geruisloos voorbij gegaan. Dus ik weet niet hoe je hierbij komt.
Het antwoord zit hem in het vermogen om feiten en fictie uit elkaar te houden.

Is nogal een dingetje onder een kleine (doch luide) groep alt-righters ;)

Maar goed...wanneer gaat Hegseth vervangen worden? Voor de kerst? Of na de kerst?
En wie mag opvolgertje spelen? DeSantis?
pi_215846544
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2024 14:27 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Het antwoord zit hem in het vermogen om feiten en fictie uit elkaar te houden.

Is nogal een dingetje onder een kleine (doch luide) groep alt-righters ;)

Maar goed...wanneer gaat Hegseth vervangen worden? Voor de kerst? Of na de kerst?
En wie mag opvolgertje spelen? DeSantis?
Behoor ik tot de groep Alt Righters ja?
De enige echte.
  donderdag 12 december 2024 @ 14:40:19 #294
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215846606
quote:
2s.gif Op donderdag 12 december 2024 14:33 schreef Rnie het volgende:

[..]
Nee hoor, wees gerust. Jij praat ze alleen na ;)
pi_215846622
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 14:40 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Nee hoor, wees gerust. Jij praat ze alleen na ;)
Ik zou graag wat voorbeelden zien voordat je dit soort dingen claimt.
De enige echte.
pi_215846698
quote:

[..]
Dat weet ik niet. Je behoort echter wel tot de groep die dacht dat toen Zelensky won 95% van POL van de stoel glibberde.
pi_215846722
quote:

[..]
Door uitspraken te doen zonder te linken naar verfierbare bewijzen lijkt het er daardoor wel op.

Dus graag wat glibberlinkjes behorende bij je opmerking van de overwinning van zelensky. ^O^
pi_215846971
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 13:56 schreef Rnie het volgende:
Ik begrijp je frustratie.
pi_215847962
quote:
2s.gif Op donderdag 12 december 2024 14:54 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dat weet ik niet. Je behoort echter wel tot de groep die dacht dat toen Zelensky won 95% van POL van de stoel glibberde.
Geef jij altijd antwoord voor een ander? :') Jij bent toch niet diegene die claimt dat ik een alt-righter bent?

Bijzonder dit.
De enige echte.
pi_215847968
  donderdag 12 december 2024 @ 19:39:08 #301
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215849309
Vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')