Ja, hun achterban zal voortaan gaan stemmen op de club van deze pardons.quote:Op maandag 2 december 2024 09:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dit besluit is alleen maar goed voor Hunter Biden, het schaadt de Democraten enorm.
Als hij dat doet is dat net zo goed fout. Maar het een maakt het ander niet okayquote:Op maandag 2 december 2024 08:06 schreef GarlandBriggs het volgende:
Trump gaat hele hordes capitoolbestormers vrijlaten.
En iedere schuimbekkende Trumphater net zo goedquote:Op maandag 2 december 2024 07:18 schreef TheVulture het volgende:
Biden doet wat Trump ook zou doen, dus iedere Trump-stemmer die nu op zijn achterste poten staat zou z'n mond moeten houden
Ja maar hullie doet ut ookquote:Op maandag 2 december 2024 09:32 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ja, hun achterban zal voortaan gaan stemmen op de club van deze pardons.
https://www.justice.gov/p(...)-2017-2021#Jan202021
Jij komt met dat Trump het ook doet, dus dat is jouw punt, niet het mijne.quote:Op maandag 2 december 2024 09:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
Da's niet het punt. Je beweert dat het pardon slecht voor de Democraten is. Leg dat eens uit.
Nee. Ik vind het wel een goed idee als er door kandidaten voor nieuwe posities op het DoJ geïnsinueerd wordt datquote:Op maandag 2 december 2024 09:42 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Jij komt met dat Trump het ook doet, dus dat is jouw punt, niet het mijne.
En dat dit de democraten schaadt is omdat het nepotisme is. Vest nader dan de rok. Maar vertel, vind jij het een goed idee dat pappie zoon pardon geeft omdat pappie als president dat kan?
In jouw wereld is niemand goed genoeg die Trump zou aandragen dus wat dat betreft kan ik heel weinig met dit soort gelul.quote:Op maandag 2 december 2024 09:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ingaan op de hypocrisie dat Maga eerder als voornaamste argument gebruikte de besten te willen hebben en Maga nu juicht om de beste loyalisten die nog incompetenter zijn als bidens keuzes.![]()
Maar blijkbaar zie jij dit niet zo dat je dit moet vragen en het zelfs weer wilt draaien naar een rassen kwestie.
Trump heeft het al gedaan met zijn een familielid (papa Jared). Viel wel mee, die epileptische aanval dus. Die man krijgt notabene een ambasseursschap aangeboden nu (=nepotisme).quote:Op maandag 2 december 2024 09:28 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Als het Trump is die zoiets flikt wat Biden nu deed, dan krijgt heel PC Nederland een epileptische aanval. En ja, Trump is een eikel, maar wat Biden hier flikt is niet correct. Nepotisme puur en simpel
Dus je geeft toe dat Biden net zo de fout ingaat als Trump. Mooi, dan zijn we het eensquote:Op maandag 2 december 2024 10:12 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Trump heeft het al gedaan met zijn een familielid (papa Jared). Viel wel mee, die epileptische aanval dus. Die man krijgt notabene een ambasseursschap aangeboden nu (=nepotisme).
Welke post heeft Biden zijn zoon dan beloofd?quote:Op maandag 2 december 2024 10:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat Biden net zo de fout ingaat als Trump. Mooi, dan zijn we het eens
Nepotisme is nepotismequote:Op maandag 2 december 2024 10:55 schreef Ulx het volgende:
[..]
Welke post heeft Biden zijn zoon dan beloofd?
Zoals gewoonlijk... one side is not like the others. Maar ik snap dat graag altijd alles in alle gradaties gelijkgesteld moet worden om bothsides te kunnen rechtvaardigenquote:
Maar waarom zou dat de democraten nou schaden? En hoe precies?quote:Op maandag 2 december 2024 09:42 schreef Jan_Onderwater het volgende:
En dat dit de democraten schaadt is omdat het nepotisme is
Het ligt echt iets genuanceerder dan dat.quote:Op maandag 2 december 2024 08:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen over het onvermogen van mensen om een nogal bijzondere actie van Biden (die een half jaar geleden notabene nog aangaf geen pardon te gaan geven) ondubbelzinnig te veroordelen zonder gelijk in een spasme te schieten en “ja maar Trump” te roepen.
En denkt iemand serieus dat Trump alleen pardons gaat verlenen aan zijn J6 voetvolk omdat Hunter Biden ook een pardon heeft gekregen?quote:Op maandag 2 december 2024 11:15 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Het ligt echt iets genuanceerder dan dat.
Trump heeft de schoonvader van zijn dochter een pardon verleend. (Wat ik goed vindt van het Radio 1 journaal vanochtend dat ze dat benoemden). Dat is ook een oude vriend van hem. Daar hoorde je destijds helemaal niets over en nu staan ze op de achterste benen want: "foei".
De "spasmen" en het "onvermogen" waar je het over hebt, is niets anders dan het benoemen van de onbegrensde hypocrisie hieromtrent vanuit de Maga-kant.
Het pardonneren van Kushner, Manafort, Bannon, Stone, J6'ers etc.? yeah! Maga!
Het pardonneren van Hunter? Boehoe!
Ik vind persoonlijk dat een Potus helemaal geen gratie zou moeten kunnen verlenen. Daar heb je Gouverneurs voor, volgens mij.
Dus beiden fout imho...maar in de huidige situatie heeft Biden imho groot gelijk dat hij de conservatieve hypocrieten de dikste vinger geeft die hij heeft.
Het laat ook gelijk zien dat men niet bij alles wat Biden doet staat te juichen, zoals Trumpfans dat wel bij Trump doen. Dus ja, een beetje vreemd om nu net te doen alsof alles hetzelfde is. Hadden de Trumperts maar zo'n ruggengraat.quote:Op maandag 2 december 2024 09:42 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Jij komt met dat Trump het ook doet, dus dat is jouw punt, niet het mijne.
En dat dit de democraten schaadt is omdat het nepotisme is. Vest nader dan de rok. Maar vertel, vind jij het een goed idee dat pappie zoon pardon geeft omdat pappie als president dat kan?
Dus het zou elitair zijn om het niet te doen?quote:Op maandag 2 december 2024 11:22 schreef Vis1980 het volgende:
Zo verlaag je je tot het niveau van Trump.
Nee, dat vind ik te makkelijk. Gewoon niet doen, al die andere mensen die in de gevangenis zitten, die gewoon hun straf moeten uitzitten.quote:Op maandag 2 december 2024 11:29 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dus het zou elitair zijn om het niet te doen?
Zeker.quote:Op maandag 2 december 2024 11:32 schreef Ulx het volgende:
Aan de andere kant maakt dit het pardonneren van de j6 mensen wel lastiger goed te praten zonder over te komen als een enorme hypocriet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |