De excuses zijn al erg vroeg nu, bewaar het nou voor de dag dat die andere lui een pardon krijgen.quote:Op maandag 2 december 2024 07:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen het verkeerd invullen van een formulier en het proberen te plegen van een staatsgreep natuurlijk.
Ik laat me ook graag verrassen ga je nog in op je laffe loyalisten verhaal versus de boosheid die maga toonde tov niet blanke mannen benoemingen door biden?quote:Op maandag 2 december 2024 07:44 schreef Chivaz het volgende:
Ergens heb ik het idee dat dit soort teksten dan niet gebezigd worden maar ik laat mij graag positief verassen.
“Verkeerd invullen van een formulier”, hardop gelachen.quote:Op maandag 2 december 2024 07:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen het verkeerd invullen van een formulier en het proberen te plegen van een staatsgreep natuurlijk.
Ruitjes intikken en collectief een beetje schreeuwen op verboden terrein? Verklein je het een, dan ook graag het ander.quote:Op maandag 2 december 2024 07:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ze namen tijdens een demonstratie gewoon de verkeerde afslag. Kan gebeuren toch?quote:Op maandag 2 december 2024 08:05 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ruitjes intikken en collectief een beetje schreeuwen op verboden terrein? Verklein je het een, dan ook graag het ander.
Ik blijf me verbazen over het onvermogen van mensen om een nogal bijzondere actie van Biden (die een half jaar geleden notabene nog aangaf geen pardon te gaan geven) ondubbelzinnig te veroordelen zonder gelijk in een spasme te schieten en “ja maar Trump” te roepen.quote:Op maandag 2 december 2024 08:06 schreef GarlandBriggs het volgende:
Trump gaat hele hordes capitoolbestormers vrijlaten. Dus met die context is de actie van Biden een suikerklontje vergeleken met de aanstaande suikerfabriek van Trump.
Idd en dan werden ze ook nog eens opgejut door uitdagende beveiligers waardoor ze niet alleen onschuldig zijn maar de staat nog kunnen aanklagen vanwege de incompetentie van de beveiliging aldaar.quote:Op maandag 2 december 2024 08:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze namen tijdens een demonstratie gewoon de verkeerde afslag. Kan gebeuren toch?
Het is ook een rare actie van Biden, maar het voelt vooral als "if you can't beat them, join them" of zoals Michelle Obama zou zeggen If they go low, we go too"quote:Op maandag 2 december 2024 08:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen over het onvermogen van mensen om een nogal bijzondere actie van Biden (die een half jaar geleden notabene nog aangaf geen pardon te gaan geven) ondubbelzinnig te veroordelen zonder gelijk in een spasme te schieten en “ja maar Trump” te roepen.
Toen het over illegalen ging was je nog voor straffen, maar staatsgreepplegers moeten vrijuit gaan?quote:Op maandag 2 december 2024 07:44 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar de dag dat de mensen die vast zitten vanwege 6 januari een pardon krijgen.
Ergens heb ik het idee dat dit soort teksten dan niet gebezigd worden maar ik laat mij graag positief verassen.
Het zal meer zijn: If they can be lawless, why should I be flawless?quote:Op maandag 2 december 2024 08:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is ook een rare actie van Biden, maar het voelt vooral als "if you can't beat them, join them" of zoals Michelle Obama zou zeggen If they go low, we go too"
"Ruitjes intikken en collectief een beetje schreeuwen op verboden terrein" bedoel je?quote:Op maandag 2 december 2024 08:28 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Toen het over illegalen ging was je nog voor straffen, maar staatsgreepplegers moeten vrijuit gaan?
Waar moet ik op ingaan? Je verzinsels dat rechts er een rassenkwestie van maakte terwijl het juist Biden was die luid en duidelijk aangaf zijn team te kiezen op basis van DEI?quote:Op maandag 2 december 2024 07:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik laat me ook graag verrassen ga je nog in op je laffe loyalisten verhaal versus de boosheid die maga toonde tov niet blanke mannen benoemingen door biden?
Ingaan op de hypocrisie dat Maga eerder als voornaamste argument gebruikte de besten te willen hebben en Maga nu juicht om de beste loyalisten die nog incompetenter zijn als bidens keuzes.quote:Op maandag 2 december 2024 08:56 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waar moet ik op ingaan? Je verzinsels dat rechts er een rassenkwestie van maakte terwijl het juist Biden was die luid en duidelijk aangaf zijn team te kiezen op basis van DEI?
Gezien de uitspraken en insinuaties van Trump's kandidaten voor allerlei juridische posten die posities te gaan gebruiken om Hunter Biden verder kapot te maken is dit het enige juiste besluit.quote:Op maandag 2 december 2024 08:49 schreef KoosVogels het volgende:
Heel slecht en teleurstellend besluit van Biden. Vanuit het oogpunt van een vader valt het wellicht te begrijpen, maar hij dient zich te gedragen als een president, niet als een vader.
Schuldig is schuldig: Hunter Biden heeft de wet overtreden en daar behoren consequenties aan te zijn verbonden.
Dat de Republikeinen zo graag een normaal burger die geen overheidstaken heeft of had, kapot willen maken vind niemand aan boosrechtse conservatieve kant vreemd. Bijzonder is dat wel eigenlijk.quote:Op maandag 2 december 2024 09:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
Gezien de uitspraken en insinuaties van Trump's kandidaten voor allerlei juridische posten die posities te gaan gebruiken om Hunter Biden verder kapot te maken is dit het enige juiste besluit.
Als het Trump is die zoiets flikt wat Biden nu deed, dan krijgt heel PC Nederland een epileptische aanval. En ja, Trump is een eikel, maar wat Biden hier flikt is niet correct. Nepotisme puur en simpelquote:Op maandag 2 december 2024 09:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
Gezien de uitspraken en insinuaties van Trump's kandidaten voor allerlei juridische posten die posities te gaan gebruiken om Hunter Biden verder kapot te maken is dit het enige juiste besluit.
En over de pardon's voor Flynn, Manafort en de rest van die lui blijven ze stil.quote:Op maandag 2 december 2024 09:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat de Republikeinen zo graag een normaal burger die geen overheidstaken heeft of had, kapot willen maken vind niemand aan boosrechtse conservatieve kant vreemd. Bijzonder is dat wel eigenlijk.
Dit besluit is alleen maar goed voor Hunter Biden, het schaadt de Democraten enorm.quote:Op maandag 2 december 2024 08:49 schreef KoosVogels het volgende:
Heel slecht en teleurstellend besluit van Biden. Vanuit het oogpunt van een vader valt het wellicht te begrijpen, maar hij dient zich te gedragen als een president, niet als een vader.
Schuldig is schuldig: Hunter Biden heeft de wet overtreden en daar behoren consequenties aan te zijn verbonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |