Gewoon terecht natuurlijk.quote:Op woensdag 11 december 2024 23:18 schreef la_perle_rouge het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3ld2os5mlhs2i
Trump person of the year?![]()
![]()
![]()
![]()
Hitler en yasar arafat waren ook ooit door hun tot man of the year uitgeroepen. Ze kunnen niet in de toekomst kijken maar hebben wel vaker vreemde keuzes gemaakt.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja hij wordt gezien als de 1 na slechtste president ooit.
Daar kan hij nog een eerste plek van maken
Als het hem lukt, zullen er na de deportaties alleen nog maar Native Americans de VS bevolken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:41 schreef Kijkertje het volgende:
Beloningen voor het opsporen van illegalen. Waar kennen we dat ook weer van![]()
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lcq3645lk226
[ afbeelding ]
Het is dan ook geen wedstrijd voor de beste oid, maar meer voor diegene die het meest in het nieuws was.quote:Op donderdag 12 december 2024 06:34 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hitler en yasar arafat waren ook ooit door hun tot man of the year uitgeroepen. Ze kunnen niet in de toekomst kijken maar hebben wel vaker vreemde keuzes gemaakt.
Person of the year is natuurlijk op geen enkele manier een uitverkiezing die iets zegt over positieve of negatieve invloed. Hitler was ooit volledig terecht person of the year. Net zoals Stalin dat ooit is geweest.quote:Op donderdag 12 december 2024 06:34 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hitler en yasar arafat waren ook ooit door hun tot man of the year uitgeroepen. Ze kunnen niet in de toekomst kijken maar hebben wel vaker vreemde keuzes gemaakt.
En Reagan, Bush, Clinton, Obama, Harris en Taylor Swift.quote:Op donderdag 12 december 2024 08:08 schreef mcmlxiv het volgende:
Net zoals Stalin dat ooit is geweest.
Al jaren de minst boeiende verkiezing uit de categorie toch al totaal nooit boeiende verkiezingen.quote:Op woensdag 11 december 2024 23:18 schreef la_perle_rouge het volgende:
![]()
![]()
![]()
Mwoah, dat kan ik zelfs zien. Veruit de meeste invloed in de VS gehad (niet zozeer de wereld, want dat is Putin nog steeds)quote:Op woensdag 11 december 2024 23:18 schreef la_perle_rouge het volgende:
![]()
![]()
![]()
Stalin 2X, Hitler, Putin, Trump 2X en Newt Gingrich.quote:Op donderdag 12 december 2024 08:08 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Person of the year is natuurlijk op geen enkele manier een uitverkiezing die iets zegt over positieve of negatieve invloed. Hitler was ooit volledig terecht person of the year. Net zoals Stalin dat ooit is geweest.
Trump zien als een van de slechtste presidenten ooitquote:Op woensdag 11 december 2024 21:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja hij wordt gezien als de 1 na slechtste president ooit.
Daar kan hij nog een eerste plek van maken
Triggered zijn daardoorquote:Op donderdag 12 december 2024 11:29 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
Trump zien als een van de slechtste presidenten ooit
Dat is hier anders geruisloos voorbij gegaan. Dus ik weet niet hoe je hierbij komt.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:56 schreef Rnie het volgende:
Toen Zelensky won glibberde 95% van POL van de stoel.
Het antwoord zit hem in het vermogen om feiten en fictie uit elkaar te houden.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat is hier anders geruisloos voorbij gegaan. Dus ik weet niet hoe je hierbij komt.
Behoor ik tot de groep Alt Righters ja?quote:Op donderdag 12 december 2024 14:27 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Het antwoord zit hem in het vermogen om feiten en fictie uit elkaar te houden.
Is nogal een dingetje onder een kleine (doch luide) groep alt-righters
Maar goed...wanneer gaat Hegseth vervangen worden? Voor de kerst? Of na de kerst?
En wie mag opvolgertje spelen? DeSantis?
Nee hoor, wees gerust. Jij praat ze alleen naquote:Op donderdag 12 december 2024 14:33 schreef Rnie het volgende:
[..]
Behoor ik tot de groep Alt Righters ja?
Ik zou graag wat voorbeelden zien voordat je dit soort dingen claimt.quote:Op donderdag 12 december 2024 14:40 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Nee hoor, wees gerust. Jij praat ze alleen na
Dat weet ik niet. Je behoort echter wel tot de groep die dacht dat toen Zelensky won 95% van POL van de stoel glibberde.quote:Op donderdag 12 december 2024 14:33 schreef Rnie het volgende:
[..]
Door uitspraken te doen zonder te linken naar verfierbare bewijzen lijkt het er daardoor wel op.quote:Op donderdag 12 december 2024 14:33 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik begrijp je frustratie.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:56 schreef Rnie het volgende:
Toen Zelensky won glibberde 95% van POL van de stoel.
Geef jij altijd antwoord voor een ander?quote:Op donderdag 12 december 2024 14:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Je behoort echter wel tot de groep die dacht dat toen Zelensky won 95% van POL van de stoel glibberde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |