abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215768329
Wel ja er kan nog wel een extra crimineel bij

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_215768869
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 17:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]
En deze 1600 mensen hebben allen geweld gebruikt? De eerste zaak die ik tegenkwam was het “geweld” slechts een duw tegen de agent. Maar daar zijn jij en je fellow travelers van overtuigd dat het levenslang moet opleveren. Eens zwaait dit soort ellende terug hè, als dit de standaard word dan straks niet janken als het de andere kant op gaat.
Wees gerust, als Democraten het Capitool bestormen, met als doel de verkiezingsuitslag ongedaan te maken, dan zal ik net zo enthousiast pleiten voor levenslange straffen.

Ik snap niet goed waarom je zo graag wil dat de Capitool-bestormers gratie wordt verleend.

Voor alle duidelijkheid: het gaat ook om de intentie. Wannabe terroristen krijgen ook fikse straffen voor het beramen van aanslagen, dus zonder dat ze daadwerkelijk mensen hebben vermoord. En terecht.

Capitool-bestormers wilden de verkiezingsuitslag ongedaan maken, desnoods met geweld. Daarom drongen ze het gebouw in. En daarom moeten ze zwaar worden gestraft.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_215769111
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 18:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wees gerust, als Democraten het Capitool bestormen, met als doel de verkiezingsuitslag ongedaan te maken, dan zal ik net zo enthousiast pleiten voor levenslange straffen.
Uiteraard, maar wel met de kanttekening dat als de verkiezingen daadwerkelijk gestolen worden, dan zou ik zeggen: storm er lekker op los of doe als Ghandi een geweldloos protest, maar het is wel duidelijk dat er wat moet gebeuren dan.

Stel dat Trump zijn plannetje geslaagd was, dan lijkt me de gepaste reactie in ieder geval niet om maar bij de pakken neer te gaan ziten.
  woensdag 4 december 2024 @ 19:12:51 #204
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215769278
quote:
11s.gif Op woensdag 4 december 2024 17:27 schreef pullup het volgende:

[ afbeelding ]
_O-

Steve Bannon minister van dubbele shirts en goede doelen en natuurlijk Rudy Giuliani als Hoofdofficier van de Vier Seizoenen Verkiezings Brigade...
  woensdag 4 december 2024 @ 19:44:10 #205
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_215769569
Trump's plan for Ukraine comes into focus: Territorial concessions but NATO off the table
https://www.reuters.com/w(...)ff-table-2024-12-04/

Het plan van Trump geeft alles wat Putin wil en niets wat Ukraine nodig heeft. Alles voor vrede in onze tijd.
Géén kloon van tvlxd!
pi_215769586
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 19:44 schreef Montov het volgende:
Trump's plan for Ukraine comes into focus: Territorial concessions but NATO off the table

Het plan van Trump geeft alles wat Putin wil en niets wat Ukraine nodig heeft. Alles voor vrede in onze tijd.
Dat zag echt helemaal niemand aankomen. :') :r
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 4 december 2024 @ 20:40:27 #207
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215770309
Vreemd ook dat er zoveel Nederlanders openlijk deze man steunen alsof het onze eigen MP is en straks lachend een lange crisis in gaan.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_215770531
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 18:25 schreef KoosVogels het volgende:
En daarom moeten ze zwaar worden gestraft.
Wat is een gepaste straf dan voor die 99%, die daar een beetje achterlijk zaten te schreeuwen, daadwerkelijk het idee hadden dat door dat schreeuwen iets bewerkstelligt zou worden en een beetje rondlopen op verboden terrein?

[ Bericht 7% gewijzigd door Rnie op 04-12-2024 21:15:48 ]
De enige echte.
  woensdag 4 december 2024 @ 20:59:30 #209
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215770548
Topman van Amerikaanse zorgverzekeraar is doodgeschoten in New York https://www.nu.nl/economi(...)ten-in-new-york.html

Ik weet dat dit niet direct politiek is, maar wellicht wel indirect...

Ik zit eigenlijk al sinds Trump 1 "te wachten" op de woorden "Topman/CEO/Directeur" en "doodgeschoten".

Theoretisch zou kunnen dat er aan de randen van het politieke spectrum plannen zijn voor de 1 %ers van de maatschappij.
Extreem links is boos omdat ze over de ruggen van arme mensen geld graaien.
Extreem Rechts is boos omdat ze Elite zijn en tot een cabal ofzo behoren.

Ik ga met argusogen volgen of het de komende jaren vaker gaat gebeuren...
pi_215771205
quote:
2s.gif Op woensdag 4 december 2024 20:58 schreef Rnie het volgende:

[..]
Wat is een gepaste straf dan voor die 99%, die daar een beetje achterlijk zaten te schreeuwen, daadwerkelijk het idee hadden dat door dat schreeuwen iets bewerkstelligt zou worden en een beetje rondlopen op verboden terrein?
99 procent?

Bekijk de beelden nog maar eens. Een boze menigte probeert daar met geweld het Capitool binnen te dringen, en slaagt daar uiteindelijk ook in.

Als je daaraan meewerkte of besloot om ook naar binnen te gaan, dan verdien je een zware straf. Waarom zou je daar anders zijn gebleven, terwijl er een geweldsexplosie plaatsvindt voor je ogen en jij onderdeel bent van die boze menigte?

Maar wat suggereer je nou eigenlijk? Dat de veroordeelde Capitool-bestormers vooral onschuldige toeschouwers waren, die op een afstandje stonden te kijken?
  Vis een optie? woensdag 4 december 2024 @ 21:52:43 #211
70532 loveli
N
pi_215771347
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 20:59 schreef GarlandBriggs het volgende:
Afgelopen februari-onderzoek naar insider trading.
https://www.bloomberg.com(...)-probe-became-public
Grafiekje van de koers en moment van verkopen hier:
https://www.dailymail.co.(...)ation-shot-dead.html
crap in = crap out
pi_215771479
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 20:59 schreef GarlandBriggs het volgende:
Topman van Amerikaanse zorgverzekeraar is doodgeschoten in New York https://www.nu.nl/economi(...)ten-in-new-york.html

Ik zit eigenlijk al sinds Trump 1 "te wachten" op de woorden "Topman/CEO/Directeur" en "doodgeschoten".

Theoretisch zou kunnen dat er aan de randen van het politieke spectrum plannen zijn voor de 1 %ers van de maatschappij.
Extreem links is boos omdat ze over de ruggen van arme mensen geld graaien.
Extreem Rechts is boos omdat ze Elite zijn en tot een cabal ofzo behoren.

Ik ga met argusogen volgen of het de komende jaren vaker gaat gebeuren...
Dit mag van mij wel school shootings vervangen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_215771755
Kash Patel begint nu al te dreigen met een aanklacht tegen Olivia Troye (voormalig Homeland Security/ Counterterrorism Adviseur van Mike Pence) die bij MSNBC uit de school klapte over zijn gevaarlijke gedrag voor de staatsveiligheid onder Trump.

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lcir3jcnbs2a

Het bewuste fragment:

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lcftjvcfxc2y

Reactie Olivia Troye:

[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 05-12-2024 14:39:22 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_215771883
Over 'thin skin' gesproken, Trump pissed op de WSJ:

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lciltwfxss2u

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 4 december 2024 @ 22:49:11 #215
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215772097
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 21:52 schreef loveli het volgende:

[..]
Afgelopen februari-onderzoek naar insider trading.
https://www.bloomberg.com(...)-probe-became-public
Grafiekje van de koers en moment van verkopen hier:
https://www.dailymail.co.(...)ation-shot-dead.html
Interessante info. Ik ben heel benieuwd waar dit naartoe gaat...
pi_215772372
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 21:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar wat suggereer je nou eigenlijk? Dat de veroordeelde Capitool-bestormers vooral onschuldige toeschouwers waren, die op een afstandje stonden te kijken?
Nee, het zijn 99% losgeslagen staatsgekken die al dan niet door elkaar op te hitsen in hun eigen gelijk, een beetje achterlijk zaten te schreeuwen en tevens het idee hadden dat door dat schreeuwen iets staatsrechtelijks bewerkstelligt zou worden.

Dus nogmaals de vraag, wat vind jij dan een gepaste straf voor die groep? Ik hoor je namelijk "levenslange gevangenisstraffen" coinen in een voorgaande post. Neem aan dat dat toch een beetje buitensporig is allemaal?

[ Bericht 0% gewijzigd door Rnie op 04-12-2024 23:53:04 ]
De enige echte.
pi_215772406
quote:
2s.gif Op woensdag 4 december 2024 23:47 schreef Rnie het volgende:

[..]
Nee, het zijn 99% losgeslagen staatsgekken die al dan niet door elkaar op te hitsen in hun eigen gelijk, een beetje achterlijk zaten te schreeuwen en tevens het idee hadden dat door dat schreeuwen iets staatsrechtelijks bewerkstelligt zou worden.

Dus nogmaals de vraag, wat vind jij dan een gepaste straf voor die groep? Ik hoor je namelijk "levenslange gevangenisstraffen" coinen in een voorgaande post. Neem aan dat dat toch een beetje buitensporig is allemaal?
Ben niet deskundig in Amerikaanse rechtspraak, maar ik zou 5/10 jaar wel als minimale straf eisen.

We hebben het hier immers over idioten die willens en wetens het Capitool bestormden, met de intentie om de verkiezingsuitslag ongedaan te maken. Met andere woorden: ze wilden de democratie omver werpen.

Waarom onze grote vriend zo graag wil dat deze figuren gratie krijgen, is mij dan ook een raadsel.

Overigens vind ik dat jouw omschrijving van 6/1 geen recht doet aan wat er is gebeurd. Je doet er een beetje lacherig over, alsof het wappies waren die een beetje achterlijk liep te doen op de Dam. Maar dit is vele malen ernstiger. En dan druk ik mij nog zeer zwak uit.
pi_215772518
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2024 00:05 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens vind ik dat jouw omschrijving van 6/1 geen recht doet aan wat er is gebeurd.
Ik beschrijf 6/1 toch niet in zijn totaliteit? Ik heb het enkel over het merendeel van de bestormers die juridisch gezien voor lichte vergrijpen zijn veroordeeld. Als jij aankomt met straffen tussen de 5/10 jaar, dan is dat dus buitensporig.

quote:
Most defendants face "two class-B misdemeanor counts for demonstrating in the Capitol and disorderly conduct, and two class-A misdemeanor counts for being in a restricted building and disruptive activity", according to BuzzFeed, and therefore most plea deals address those misdemeanors. Some defendants have been additionally charged with felonies.[130] A year after the attack, of the approximately 277 rioters sentenced to prison for January 6 crimes, the median sentence was 60 days; those who had committed crimes of violence generally received longer incarceration. Other punishments include home detention, fines, probation, and community service.[41]
De enige echte.
pi_215772522
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2024 00:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ben niet deskundig in Amerikaanse rechtspraak, maar ik zou 5/10 jaar wel als minimale straf eisen.

We hebben het hier immers over idioten die willens en wetens het Capitool bestormden, met de intentie om de verkiezingsuitslag ongedaan te maken. Met andere woorden: ze wilden de democratie omver werpen.

Waarom onze grote vriend zo graag wil dat deze figuren gratie krijgen, is mij dan ook een raadsel.

Overigens vind ik dat jouw omschrijving van 6/1 geen recht doet aan wat er is gebeurd. Je doet er een beetje lacherig over, alsof het wappies waren die een beetje achterlijk liep te doen op de Dam. Maar dit is vele malen ernstiger. En dan druk ik mij nog zeer zwak uit.
Als ze in plaats van het Capitool een willekeurig huis waren binnengestormd en de huiseigenaar had ze neergeschoten dan had domrechts het dikke prima gevonden want zelfverdediging, waarom dan nu opeens die krokodillentranen?
pi_215772598
De Washington Post heeft er uitgebreid onderzoek naar gedaan:

Most Jan. 6 defendants get time behind bars, but less than U.S. seeks

Three years after the Capitol attack, more than half of the roughly 1,200 people charged in the largest investigation in U.S. history have been sentenced.

quote:
Three years after the Capitol attack, federal judges in Washington have sentenced more than half of the roughly 1,200 people charged in the largest investigation in U.S. history and have handed down lighter punishments for Jan. 6 assault convictions compared with similar assault cases nationally, a Washington Post analysis shows.

Judges have ordered prison time for nearly every defendant convicted of a felony and some jail time to about half of those convicted of misdemeanors.

But in the vast majority of the more than 700 sentencings to date, judges have issued punishments below government guidelines and prosecutors’ requests. Though more than 60 percent of the defendants sentenced so far have received jail or prison terms, the judges have gone below federal sentencing guidelines in 67 percent of the cases, Post data shows. Nationally, federal judges go below the advisory guidelines about 51 percent of the time, according to federal statistics.

As Capitol riot prosecutions enter their fourth year, here is a look at what has happened to defendants so far.

[..]
Met daaruit:

quote:
What have sentences looked like?

Sentencings greatly increased in 2023, with nearly 370 defendants sentenced in one year, after less than 360 were sentenced in the previous two years. And the percentage of people receiving terms of incarceration increased from 56 percent to 64 percent as more serious felony cases were completed.

For those charged with lesser misdemeanors, about half received a jail sentence averaging 58 days, while about a third received probation and 18 percent were ordered to spend time in home confinement. The incarceration rate for Jan. 6 misdemeanants is higher than for other federal misdemeanants because it came in the context of a mob assault that helped make the breach possible. For those convicted of felonies, 94 percent were ordered behind bars, a consistent rate every year.

Of 244 felony sentencings for all charges, the average sentence has been 41 months, or about 3½ years, The Post’s data shows. For those who pleaded guilty, the average felony sentence is now about 2½ years, but those who were convicted at trial received an average of 5 years in prison.

The overall averages rose dramatically in 2023 because sentencings were held for members of the Oath Keepers and Proud Boys convicted of seditious conspiracy for organizing far-right groups that sparked the breach of the building and disrupting the peaceful transfer of presidential power. Ex-Proud Boys leader Enrique Tarrio received a sentence of 22 years, and former Oath Keepers head Stewart Rhodes was sentenced to 18 years, as was Proud Boys member Ethan Nordean. The three men have received the stiffest sentences in the investigation to date.

The average sentence for those convicted of assaulting a police officer is more than 45 months, The Post’s data shows. The average sentence for those convicted of obstructing an official proceeding has been 39 months. Nearly 400 defendants have been placed on probation, either as their full sentence or after their incarceration, for periods that extend beyond this November’s presidential election.

But there are many examples of defendants who received far less than prosecutors sought, for serious offenses. Federal sentencing guidelines called for a sentencing range of 78 to 97 months for Edward F. Rodriguez of New York, who showered bear spray into multiple officers’ eyes. Prosecutors recommended 88 months, and several officers testified at Rodriguez’s sentencing about his impact, but Judge Dabney L. Friedrich imposed a 36-month term, citing Rodriguez’s mental health needs.

Bobby W. Russell, of Falkville, Ala., fought furiously with police at several points on the Capitol grounds and spent more than three hours there on Jan. 6. He had four prior felony convictions, including a case where he allegedly punched a police officer in the head, court records show, and his sentencing guidelines suggested a range of 27 to 33 months. Prosecutors asked for 30 months, but Mehta imposed a term of 12 months and one day after the defense cited Russell’s remorse, recovery from drug addiction and community service role.
De reden dat er zoveel J6-ers gevangenisstraf opliepen voor relatief lagere vergrijpen komt dus omdat ze als mob fungeerden. Dat telt zwaarder. Zonder die meute was het forceren van een toegang tot het Capitool immers niet mogelijk geweest? En het is niet alsof ze niet wisten dat ze juist door het grote aantal een grotere dreiging waren en zich dus sterker voelden.

Maar de straffen waren altijd lager dan die er (volgens richtlijnen) geeist werden door de openbare aanklagers.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 05-12-2024 01:26:02 ]
pi_215772626
quote:
6s.gif Op donderdag 5 december 2024 01:11 schreef Kijkertje het volgende:
De Washington Post heeft er uitgebreid onderzoek naar gedaan:

Most Jan. 6 defendants get time behind bars, but less than U.S. seeks

Three years after the Capitol attack, more than half of the roughly 1,200 people charged in the largest investigation in U.S. history have been sentenced.
[..]
Met daaruit:
[..]
De reden dat er zoveel J6-ers gevangenisstraf opliepen voor relatief lagere vergrijpen komt dus omdat ze als mob fungeerden. Dat telt zwaarder. Zonder die meute was het forceren van een toegang tot het Capitool immers niet mogelijk geweest? En het is niet alsof ze niet wisten dat ze juist door het grote aantal een grotere dreiging waren en zich dus sterker voelden.

Maar de straffen waren altijd lager dan die er (volgens richtlijnen) geeist werden door de openbare aanklagers.
He, bah, feiten, daar houdt de onderbuik niet van.
pi_215772687
quote:
11s.gif Op woensdag 4 december 2024 17:27 schreef pullup het volgende:

[ afbeelding ]
https://bsky.app/profile/akalhan.bsky.social/post/3lcjb7eybn22t

pi_215772696
quote:
pi_215772713
Kijk een veel beter idee als aanvulling op het pardon van zijn zoon dan het gratie verlenen aan J6-ers. Die verdienen gewoon hun straf:

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lcj2wdnuzk2a

quote:
Those who could face exposure include such members of Congress' Jan. 6 Committee as Sen.-elect Adam Schiff (D-Calif.) and former GOP Rep. Liz Cheney of Wyoming. Trump has previously said Cheney "should go to Jail along with the rest of the Unselect Committee!" Also mentioned by Biden's aides for a pardon is Anthony Fauci, the former head of the National Institute of Allergy and Infectious Diseases who became a lightning rod for criticism from the right during the Covid-19 pandemic.
  Vis een optie? donderdag 5 december 2024 @ 09:51:30 #225
70532 loveli
N
pi_215773998
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 22:49 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Interessante info. Ik ben heel benieuwd waar dit naartoe gaat...
Dafuq.
https://abcnews.go.com/US(...)t/story?id=116460289
quote:
Written on the shell casings were the words “deny,” “defend” and “depose,” according to sources.
twitter

https://delaydenydefend.com/
crap in = crap out
pi_215779206
Bij de LA Times moeten krantenkoppen nu ook eerst ter goedkeuring voorgelegd worden aan de eigenaar:

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lcju7e65zs26

Harry Litman (ook regelmatig commentator bij MSNBC) neemt ontslag:

https://bsky.app/profile/froomkin.bsky.social/post/3lcl76e6pmc2y

pi_215780272
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 19:44 schreef Montov het volgende:

Een zeer logisch plan en het enige haalbare wat nog op tafel ligt. Zelfs Brekelmans geeft nu eindelijk toe wat een ieder met een beetje verstand al lang had gezien. Winnen van Rusland betekent westerse troepen in Oekraïne en daar hebben de Amerikanen geen zin in. Geld ook voor de Europese burgers maar helaas denken de Europese politici nog er anders over. Als de VS wegvalt dan volgen de Europeanen vanzelf. Word wel genieten hoor hoe Rutte straks zich in allerlei bochten moet wringen om uit te leggen dat dit toch echt de juiste beslissing is.
pi_215780679
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 20:52 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Een zeer logisch plan en het enige haalbare wat nog op tafel ligt. Zelfs Brekelmans geeft nu eindelijk toe wat een ieder met een beetje verstand al lang had gezien. Winnen van Rusland betekent westerse troepen in Oekraïne en daar hebben de Amerikanen geen zin in. Geld ook voor de Europese burgers maar helaas denken de Europese politici nog er anders over. Als de VS wegvalt dan volgen de Europeanen vanzelf. Word wel genieten hoor hoe Rutte straks zich in allerlei bochten moet wringen om uit te leggen dat dit toch echt de juiste beslissing is.
Waarom zou Poetin daar genoegen mee nemen, in de wetenschap dat Oekraïne geen lid wordt van de NAVO, geen wapens meer krijgt van het westen en steeds meer met de rug tegen de muur staat?

Mijn punt is dat de situatie een stuk complexer is dan even een wat land verdelen en een dealtje sluiten.

Zelfs als Poetin akkoord gaat heb je niet de zekerheid dat hij zich aan de afspraken blijft houden, zeker als Oekraïne geen lid is van de NAVO en de Amerikanen er niets voor voelen om Kiev van wapens te blijven voorzien.
pi_215780931
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2024 21:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Waarom zou Poetin daar genoegen mee nemen, in de wetenschap dat Oekraïne geen lid wordt van de NAVO, geen wapens meer krijgt van het westen en steeds meer met de rug tegen de muur staat?

Mijn punt is dat de situatie een stuk complexer is dan even een wat land verdelen en een dealtje sluiten.

Zelfs als Poetin akkoord gaat heb je niet de zekerheid dat hij zich aan de afspraken blijft houden, zeker als Oekraïne geen lid is van de NAVO en de Amerikanen er niets voor voelen om Kiev van wapens te blijven voorzien.
Zeker als niemand zich aan een verdrag hoeft te houden dat niet meer bevalt zoals hij zelf beweerde.
pi_215781051
pi_215781420
Heated exchange between Rep. Pat Fallon (R-TX) and U.S. Secret Service Acting Director Rowe over photo from 9/11 Remembrance Ceremony in New York City.

Bekijk deze YouTube-video

Alpha-mannetjes :X
pi_215783355
quote:
9s.gif Op donderdag 5 december 2024 19:38 schreef Kijkertje het volgende:
Bij de LA Times moeten krantenkoppen nu ook eerst ter goedkeuring voorgelegd worden aan de eigenaar:
Het Hongarije playbook (en dat van alle landen die tot autocratie vervallen) wordt goed gevolgd. Billionaire owners van media doen aan appeasement van de autocraat om te voorkomen dat ze lastig worden gevallen met de volle macht van de overheid. Zorgwekkend.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_215785602
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 09:29 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Dat moet jou goed doen, hoe de moordende en verkrachtende extreem-rechtse hordes beloond gaan worden voor hun gedrag. Een droom die uitkomt toch?

Genieten van moord, verkrachting en genocide, mooi man!
Vooral bizar dat bully gedrag dus beloond wordt en tegelijkertijd dezelfde conservatieven illegalen willen uitzetten omdat die de wet overtreden

Dat Poetin zich aan niet eerder gemaakte afspraken houdt dan weer door deze types als normaal gezien wordt is te bizar voor woorden met het totaal selectief toepassen van wetten en afspraken.

Mocht er een overgave van de Oekraïne komen en deze flink wat grondgebied moeten inleveren zouden de strenge westerse sancties tegen Rusland dan wel gewoon in stand kunnen blijven?
pi_215788322
pi_215792383
quote:
81s.gif Op woensdag 4 december 2024 22:18 schreef Kijkertje het volgende:
Kash Patel begint nu al te dreigen met een aanklacht tegen Olivia Troye (voormalig Homeland Security/ Counterterrorism Adviseur van Mike Pence) die bij MSNBC uit de school klapte over zijn gevaarlijke gedrag voor de staatsveiligheid onder Trump.

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lcir3jcnbs2a

[ afbeelding ]

Het bewuste fragment:

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lcftjvcfxc2y

[ afbeelding ]

Reactie Olivia Troye:

[ afbeelding ]
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lco5ubgfi22b

zaterdag 7 december 2024 @ 15:09:08 #236
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_215797257
quote:

[..]

Misschien is de vraag eerder: waarom zou Putin daar geen genoegen mee nemen? Dat het in de ideale wereld niet de beste oplossing is, is logisch. Maar alles in overweging nemend (langdurig/voortslepend bloedvergieten, strijd, vernieling etc.), is het voor nu wellicht de minst slechte.
pi_215797360
Heeft Trump al kwaad gereageerd op de gebeurtenissen in Syrië?

De timing is kut: Als het goed gaat worden Assad en de Russen verdreven onder Biden. Gaat het mis moet hij waarschijnlijk kiezen tussen Russische of Israëlische belangen.
pi_215798724
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 15:16 schreef Ulx het volgende:
Heeft Trump al kwaad gereageerd op de gebeurtenissen in Syrië?

De timing is kut: Als het goed gaat worden Assad en de Russen verdreven onder Biden. Gaat het mis moet hij waarschijnlijk kiezen tussen Russische of Israëlische belangen.
Assad is het beste wat de Syriërs kunnen wensen het alternatief zijn radicale islamisten en daar heeft de bevolking veel meer last van.
pi_215798823
Liever de socialisten van Baath'?
pi_215799286
Beloningen voor het opsporen van illegalen. Waar kennen we dat ook weer van :')

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lcq3645lk226

pi_215799464
Niks aan de hand:

https://bsky.app/profile/acyn.bsky.social/post/3lcog33zcxm23

Bovendien zegt Hegseth gestopt te zijn met drinken/ belooft hij niet te drinken als hij door de Senaat goedgekeurd wordt als Min. van Defensie:

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lckal6gouk2h

pi_215799889
quote:
86s.gif Op zaterdag 7 december 2024 17:41 schreef Kijkertje het volgende:

[ afbeelding ]
De covidperiode.
  zaterdag 7 december 2024 @ 18:50:37 #243
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_215800003
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 18:36 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De covidperiode.
?
Antifa
pi_215800506
quote:
83s.gif Op zaterdag 7 december 2024 17:56 schreef Kijkertje het volgende:
Niks aan de hand:

https://bsky.app/profile/acyn.bsky.social/post/3lcog33zcxm23

[ afbeelding ]

Bovendien zegt Hegseth gestopt te zijn met drinken/ belooft hij niet te drinken als hij door de Senaat goedgekeurd wordt als Min. van Defensie:

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lckal6gouk2h

[ afbeelding ]
Hegseth zei tegen Trump:

"Nou okee dan maar. Wat je wil. Dan kom ik voortaan niet elke dag dronken op mijn werk. Jezus, wat een gezeik. En jaaahaaaa, ik zal voortaan ook geen vrouwen in hun tieten knijpen. Godsamme wat een politiek correct geneuzel. Tjongejonge."
pi_215800974
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 19:36 schreef Ulx het volgende:

[..]
Hegseth zei tegen Trump:

"Nou okee dan maar. Wat je wil. Dan kom ik voortaan niet elke dag dronken op mijn werk. Jezus, wat een gezeik. En jaaahaaaa, ik zal voortaan ook geen vrouwen in hun tieten knijpen. Godsamme wat een politiek correct geneuzel. Tjongejonge."
Duidelijk eentje gekozen op, ehm, kwaliteiten.
pi_215802545
quote:
Dat is niet alleen jouw punt hoor, dat ziet iedereen met een beetje verstand van zaken.

Poetin/Rusland erkent Oekraïne niet als soeverein land en Zelensky/Oekraïne wil geen gebieden afstaan.

Nog los van de bewezen onbetrouwbaarheid van Poetin in het verleden.

Die 'vredesdeal' wordt een grote faal.
pi_215803009
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 18:36 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De covidperiode.
Ben toch wel benieuwd waar je op doelt met je vergelijking. Kan mij niet herinneren dat je geld kreeg voor het 'verklikken' van ongevaccineerden (ik vermoed dat je daarnaar hint).
pi_215803128
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 22:10 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Dat is niet alleen jouw punt hoor, dat ziet iedereen met een beetje verstand van zaken.

Poetin/Rusland erkent Oekraïne niet als soeverein land en Zelensky/Oekraïne wil geen gebieden afstaan.

Nog los van de bewezen onbetrouwbaarheid van Poetin in het verleden.

Die 'vredesdeal' wordt een grote faal.
Zelensky wil wel gebied afstaan, maar dan onder de voorwaarde dat Oekraine bij de NAVO komt. Begrijpelijke eis, want anders gaat Rusland daarna weer lekker verder na op adem te zijn gekomen.
pi_215803175
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 22:57 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Zelensky wil wel gebied afstaan, maar dan onder de voorwaarde dat Oekraine bij de NAVO komt. Begrijpelijke eis, want anders gaat Rusland daarna weer lekker verder na op adem te zijn gekomen.
Zelensky wil niet erkennen dat Oekraïens grondgebied Russisch wordt.

BNR: Zelensky tegen afstaan grondgebied in geval van staakt-het-vuren met Rusland
pi_215803225
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 23:01 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Zelensky wil niet erkennen dat Oekraïens grondgebied Russisch wordt.

BNR: Zelensky tegen afstaan grondgebied in geval van staakt-het-vuren met Rusland
Uit je eigen bron:

quote:
'De vraag is dus of Poetin überhaupt wel akkoord gaat met een verkiezing land de huidige bestandslijn. Daar zijn we nog lang niet uit en die ellende gaat nog veel langer duren.' Daarbij vraagt de defensiespecialist zich ook af wat er in zo'n geval gebeurt met de rest van Oekraïne. 'Zelensky wil dat de rest van het gebied dan onderdeel van de NAVO wordt. [...]
pi_215803226
quote:

[ afbeelding ]
Ik dacht dat het niet gekker kon, maar iedere keer is er een maga wap die "hold my beer" schreeuwt :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_215803233
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 23:05 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Uit je eigen bron:
[..]

Hoe spreekt dat tegen wat ik eerder schreef?
pi_215803277
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 23:06 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Hoe spreekt dat tegen wat ik eerder schreef?
Dat is onderdeel van de discussie waarbij er wel een grens getrokken wordt en Oekraine gebied af staat en de rest bij de NAVO komt. Dat gaat over vrede.

Hij wil geen land "tijdelijk" af staan voor een simpel staakt-het-vuren echter. Immers heb je dan nadat Rusland hergroepeert een vervolg.
pi_215803302
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 23:09 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Dat is onderdeel van de discussie waarbij er wel een grens getrokken wordt en Oekraine gebied af staat en de rest bij de NAVO komt. Dat gaat over vrede.
Ik schreef dat Zelensky niet gaat accepteren dat Oekraïens grondgebied Russisch wordt.

Ja, maar Zelensky wil voor de gebieden die hij bezit NAVO-lidmaatschap.

Vreemde discussie zo.
pi_215803337
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 23:11 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ik schreef dat Zelensky niet gaat accepteren dat Oekraïens grondgebied Russisch wordt.

Ja, maar Zelensky wil voor de gebieden die hij bezit NAVO-lidmaatschap.

Vreemde discussie zo.
Ja, waar ligt de onduidelijkheid?

Mijn begrip is dit: Rusland heeft nu Oekrains gebied bezet. Jij zegt dat Zelensky geen gebieden wil afstaan. Ik zeg dat Zelensky daar wel toe bereid is als Oekraine toegelaten wordt tot de NAVO.

Zie bv. ook:
Zelensky suggests ending 'hot phase' of war in exchange for NATO membership without occupied territories (Kyiv Independent)
Zelensky suggests war could end if unoccupied Ukraine comes under Nato (BBC)
pi_215803366
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 23:15 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Rusland heeft nu Oekrains gebied bezet. Jij zegt dat Zelensky geen gebieden wil afstaan. Ik zeg dat Zelensky daar wel toe bereid is als Oekraine toegelaten wordt tot de NAVO.

Zie bv. ook:
Zelensky suggests ending 'hot phase' of war in exchange for NATO membership without occupied territories (Kyiv Independent)
Snap jij het woordje suggests?

En daarbij heb ik het over erkennen. En dat is iets anders dan accepteren dat gebieden niet snel heroverd kunnen worden.
pi_215803395
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 23:19 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Snap jij het woordje suggests?
Dat snap ik ja. Misschien had ik me wat minder stellig kunnen uitdrukken, maar dat geldt uiteraard net zo voor wat jij stelde.

quote:
En daarbij heb ik het over erkennen. En dat is iets anders dan accepteren dat gebieden niet snel heroverd kunnen worden.
Sorry, maar dat vind ik een semantisch spelletje. Als Rusland en Oekraine vrede maken onder de voorwaarde dat Rusland een deel van het huidige Oekraine mag houden en Oekraine bij de NAVO komt, dan lijkt me helder dat erkenning van beide kanten een voldongen feit is. Rusland gaat niet alsnog een oorlog starten en Oekraine niet het veroverde gebied proberen te veroveren. Hooguit als de machtverhoudingen daarna ooit ernstig verschuiven, maar dat houd je toch.
pi_215803433
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 23:24 schreef SnertMetChoco het volgende:
Sorry, maar dat vind ik een semantisch spelletje. Als Rusland en Oekraine vrede maken onder de voorwaarde dat Rusland een deel van het huidige Oekraine mag houden en Oekraine bij de NAVO komt, dan lijkt me helder dat erkenning van beide kanten een voldongen feit is.
Mijn redenering is juist dat die vrede er niet komt. Omdat Zelensky niet gaat accepteren dat er gestolen gebied afgestaan wordt. En omdat het huidige veroverde gebied voor Rusland nog niet genoeg is (de Russen hebben de vier oblasten in Oost-Oekraïne al bestempeld als Russisch, terwijl ze nog niet eens helemaal veroverd zijn).

Nog los van alle door Rusland begane oorlogsmisdaden en de onbetrouwbaarheid van het Kremlin.

[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 07-12-2024 23:36:55 ]
pi_215803495
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 23:30 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Mijn redenering is juist dat die vrede er niet komt. Omdat Zelensky niet gaat accepteren dat er gestolen gebied afgestaan wordt. En omdat het huidige veroverde gebied voor Rusland nog niet genoeg is (de Russen hebben de vier oblasten in Oost-Oekraïne al bestempeld als Russisch, terwijl ze nog niet eens helemaal veroverd zijn).

Nog los van alle door Rusland begane oorlogsmisdaden en de onbetrouwbaarheid van het Kremlin.
Nou ja, we zijn het sowieso denk ik wel eens dat het voorlopig niet gaat gebeuren. Ik zie het niet zomaar gebeuren dat dat enerzijds de NAVO-landen Oekraine erbij willen en anderzijds dat dat voor Rusland ok is. Op die grond alleen al lijkt (naast uiteraard dat Oekraine niet zomaar land wil afstaan in ruil voor niks) het me niet waarschijnlijk.
pi_215803858
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 20:52 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Wat zou Chivaz genoten hebben als er in de jaren 40 net zo'n ruggengraatloze narcist als Trump aan de macht was geweest in de VS en wij nu met zijn allen Duits zouden praten
pi_215804547
Want a Job in the Trump Administration? Be Prepared for the Loyalty Test.

Applicants for government posts, including inside the Pentagon and the intelligence agencies, say they have been asked about their thoughts on Jan. 6 and who they believe won the 2020 election

Echt de allerbeste sollicitatie vragen ooit om de mensen met de beste kwalificaties op de voor hun beste posities te krijgen. _O-

Als de trump administratie ooit een Nederlandse afdeling krijgt wil ik wel als positieve referentie voor sommigen hier dienen. :+
pi_215805195
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 23:15 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Mijn begrip is dit: Rusland heeft nu Oekrains gebied bezet. Jij zegt dat Zelensky geen gebieden wil afstaan. Ik zeg dat Zelensky daar wel toe bereid is als Oekraine toegelaten wordt tot de NAVO.

Zie bv. ook:
En dat klopt niet: Zelensky is bereid tot een staakt het vuren als het vrije deel van Oekraïne onder de bescherming van de NAVO komt, in vervolgens te onderhandelen over de teruggave van de bezette gebieden.

Dat is niet hetzelfde als wat jij suggereert.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215805474
Ik ben benieuwd wat Assad aan dossiers over zijn vriendin Tulsi Gabbard had. Ik gok aardig wat. Want zo rollen politici.

En ik betwijfel of die veiligstellen hoog op de prioriteitenlijst stond.
  maandag 9 december 2024 @ 07:01:56 #264
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215814180
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 08:12 schreef Basp1 het volgende:
Want a Job in the Trump Administration? Be Prepared for the Loyalty Test.

Applicants for government posts, including inside the Pentagon and the intelligence agencies, say they have been asked about their thoughts on Jan. 6 and who they believe won the 2020 election

Echt de allerbeste sollicitatie vragen ooit om de mensen met de beste kwalificaties op de voor hun beste posities te krijgen. _O-

Als de trump administratie ooit een Nederlandse afdeling krijgt wil ik wel als positieve referentie voor sommigen hier dienen. :+
LOL :)

Ik vraag me wel af hoe loyaal je kunt zijn naar een paranoïde narcist die niet gespeend is van enige kennis.
Trump is zo wispelturig als het maar kan dus loyaliteit wordt wekelijks, dan wel dagelijks op de proef gesteld. Dat houden er maar een paar vol omdat ze een morele master hebben in windvanerij.

17 mensen zijn gaan lopen in zijn eerste admin. 17! En dan gaat alleen nog om bewindspersonen en niet om opgebrand voetvolk dat altijd bang was om ontslagen te worden omdat die gek zijn kop weer eens verkeerd had staan :')

Absolute shitshow incoming :Y
pi_215816492
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 10:33 schreef Ulx het volgende:
Ik ben benieuwd wat Assad aan dossiers over zijn vriendin Tulsi Gabbard had. Ik gok aardig wat. Want zo rollen politici.

En ik betwijfel of die veiligstellen hoog op de prioriteitenlijst stond.
Wat heb je toch een rijke fantasie :D

Die Gabbard gaat toch nooit door de Senaat komen, gelukkig.
pi_215816929
Gabbard was om de een of andere reden een bewonderaar van die slager. Zei ze zelf. Ze stemde ook consequent tegen elke maatregel tegen of veroordeling van Assad in het Huis. Kijk maar na.

Dus ik zou raar opkijken als Assad geen dossier heeft laten aanleggen.
pi_215832185
  dinsdag 10 december 2024 @ 23:10:19 #268
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_215832216
quote:
Daar is de payback voor Musk?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_215832228
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 23:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Daar is de payback voor Musk?

En hij is niet de enige.

[ Bericht 21% gewijzigd door Kijkertje op 11-12-2024 14:00:44 ]
pi_215832299
En uiteraard gaat Trump zelf ook weer flink profiteren van zijn tweede termijn

https://bsky.app/profile/(...)m/post/3lcy45rgeek2o

quote:
In his keynote speech, Eric Trump explained that his family had come to embrace cryptocurrency, in part because many major financial institutions and other corporations stopped doing business with the family in the aftermath of the Jan. 6, 2021, assault on the U.S. Capitol.

Cryptocurrency, he explained, is a way to slam the door back in the face of JPMorgan Chase and other major banks and financial institutions that distanced themselves from Mr. Trump and the family business.

"The attacks on the family, the attacks on our company, the nastiness of the system, the hell that they put us through," Eric Trump said, recalling the periods when his father was first in the White House and after Jan. 6, which led to many companies dropping the Trump Organization as a client. "Had it not been for those attacks, I don't think my eyes would have been as open to the crypto industry."

Off the main stage at this event, a feeding frenzy was underway as crypto investors tried to gain access to people in Mr. Trump's orbit.

[ Bericht 54% gewijzigd door Kijkertje op 10-12-2024 23:27:03 ]
pi_215840698
twitter

De terechte winnaar uiteraard, bespot, beschimpt en afgeschreven, hij maakt een politieke comeback die zijn weerga niet kent en waarvan ik zelfs dacht dat het onmogelijk was.
Nu nog een goede termijn waar hij zaken positief verandert en men kan Trump wel eens gaan scharen in het rijtje van de meest invloedrijke presidenten die de VS ooit heeft gekend.
Alles valt of staat natuurlijk met het succesvol verlopen van de eerste 2 jaar en dat word uiteraard al lastig genoeg.
  woensdag 11 december 2024 @ 21:05:58 #272
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215841035
https://americasvoice.org(...)ect-2025s-ice-raids/

Als het aan Homan/Project2025/Stephen Miller ligt, gaan zwaarbewapende immigratie-agenten dus mensen en kinderen uit scholen, kerken en ziekenhuizen trekken?

Shitshow incoming!

En dit natuurlijk:

https://bsky.app/profile/wajali.bsky.social/post/3ld2jwgyscc2f
pi_215841627
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 20:46 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]

De terechte winnaar uiteraard, bespot, beschimpt en afgeschreven, hij maakt een politieke comeback die zijn weerga niet kent en waarvan ik zelfs dacht dat het onmogelijk was.
Nu nog een goede termijn waar hij zaken positief verandert en men kan Trump wel eens gaan scharen in het rijtje van de meest invloedrijke presidenten die de VS ooit heeft gekend.
Alles valt of staat natuurlijk met het succesvol verlopen van de eerste 2 jaar en dat word uiteraard al lastig genoeg.
Zeer, zeer terecht ^O^
De enige echte.
pi_215841829
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 20:46 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]

Ja hij wordt gezien als de 1 na slechtste president ooit.
Daar kan hij nog een eerste plek van maken ^O^
pi_215843415
quote:
Gewoon terecht natuurlijk. :Y
De enige echte.
pi_215843827
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2024 21:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hitler en yasar arafat waren ook ooit door hun tot man of the year uitgeroepen. Ze kunnen niet in de toekomst kijken maar hebben wel vaker vreemde keuzes gemaakt. :D
  donderdag 12 december 2024 @ 06:49:31 #278
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_215843852
quote:

[ afbeelding ]
Als het hem lukt, zullen er na de deportaties alleen nog maar Native Americans de VS bevolken.
pi_215844088
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 06:34 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Hitler en yasar arafat waren ook ooit door hun tot man of the year uitgeroepen. Ze kunnen niet in de toekomst kijken maar hebben wel vaker vreemde keuzes gemaakt. :D
Het is dan ook geen wedstrijd voor de beste oid, maar meer voor diegene die het meest in het nieuws was.
Robert Moog died for our synths
  donderdag 12 december 2024 @ 08:08:14 #280
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_215844117
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 06:34 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Person of the year is natuurlijk op geen enkele manier een uitverkiezing die iets zegt over positieve of negatieve invloed. Hitler was ooit volledig terecht person of the year. Net zoals Stalin dat ooit is geweest.
  Vis een optie? donderdag 12 december 2024 @ 08:13:21 #281
70532 loveli
N
pi_215844136
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 08:08 schreef mcmlxiv het volgende:
Net zoals Stalin dat ooit is geweest.
En Reagan, Bush, Clinton, Obama, Harris en Taylor Swift.
crap in = crap out
  donderdag 12 december 2024 @ 08:25:00 #282
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_215844180
quote:
Al jaren de minst boeiende verkiezing uit de categorie toch al totaal nooit boeiende verkiezingen.
Antifa
pi_215844804
quote:
Mwoah, dat kan ik zelfs zien. Veruit de meeste invloed in de VS gehad (niet zozeer de wereld, want dat is Putin nog steeds)
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 12 december 2024 @ 11:17:47 #284
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215845187
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 08:08 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Person of the year is natuurlijk op geen enkele manier een uitverkiezing die iets zegt over positieve of negatieve invloed. Hitler was ooit volledig terecht person of the year. Net zoals Stalin dat ooit is geweest.
Stalin 2X, Hitler, Putin, Trump 2X en Newt Gingrich.

Een lijstje om trots op te zijn |:)
pi_215845257
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2024 21:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Trump zien als een van de slechtste presidenten ooit :')
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
pi_215845307
De druiven zijn bijzonder zuur vandaag lol.
pi_215845861
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 11:29 schreef Arnhemunited het volgende:

[..]
Trump zien als een van de slechtste presidenten ooit :')
Triggered zijn daardoor :')
  donderdag 12 december 2024 @ 13:15:51 #288
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215845983
Zo, weer even van de onbelangrijke randzaken naar de serieuze zaken.
Trump is ontevreden over dat Hegseth niet eerlijk is geweest regen hem :Y

Loyaliteit naar Trump toe is een onmogelijk en ongrijpbaar ding. Daar gaan er wel weer een stuk of 17 op stuklopen :D

“Trump is complaining privately to people that he feels like Hegseth should have been more upfront with him.”

https://thehill.com/homen(...)hegseth-controversy/
pi_215846037
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2024 13:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
Triggered zijn daardoor :')
De feiten niet op orde hebben :')

Orange man bad
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
pi_215846282
Toen Zelensky won glibberde 95% van POL van de stoel.
De enige echte.
pi_215846292
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 13:56 schreef Rnie het volgende:
Dat is hier anders geruisloos voorbij gegaan. Dus ik weet niet hoe je hierbij komt.
  donderdag 12 december 2024 @ 14:27:42 #292
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215846505
quote:
10s.gif Op donderdag 12 december 2024 13:57 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dat is hier anders geruisloos voorbij gegaan. Dus ik weet niet hoe je hierbij komt.
Het antwoord zit hem in het vermogen om feiten en fictie uit elkaar te houden.

Is nogal een dingetje onder een kleine (doch luide) groep alt-righters ;)

Maar goed...wanneer gaat Hegseth vervangen worden? Voor de kerst? Of na de kerst?
En wie mag opvolgertje spelen? DeSantis?
pi_215846544
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2024 14:27 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Het antwoord zit hem in het vermogen om feiten en fictie uit elkaar te houden.

Is nogal een dingetje onder een kleine (doch luide) groep alt-righters ;)

Maar goed...wanneer gaat Hegseth vervangen worden? Voor de kerst? Of na de kerst?
En wie mag opvolgertje spelen? DeSantis?
Behoor ik tot de groep Alt Righters ja?
De enige echte.
  donderdag 12 december 2024 @ 14:40:19 #294
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215846606
quote:
2s.gif Op donderdag 12 december 2024 14:33 schreef Rnie het volgende:

[..]
Nee hoor, wees gerust. Jij praat ze alleen na ;)
pi_215846622
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 14:40 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Nee hoor, wees gerust. Jij praat ze alleen na ;)
Ik zou graag wat voorbeelden zien voordat je dit soort dingen claimt.
De enige echte.
pi_215846698
quote:

[..]
Dat weet ik niet. Je behoort echter wel tot de groep die dacht dat toen Zelensky won 95% van POL van de stoel glibberde.
pi_215846722
quote:

[..]
Door uitspraken te doen zonder te linken naar verfierbare bewijzen lijkt het er daardoor wel op.

Dus graag wat glibberlinkjes behorende bij je opmerking van de overwinning van zelensky. ^O^
pi_215846971
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 13:56 schreef Rnie het volgende:
Ik begrijp je frustratie.
pi_215847962
quote:
2s.gif Op donderdag 12 december 2024 14:54 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dat weet ik niet. Je behoort echter wel tot de groep die dacht dat toen Zelensky won 95% van POL van de stoel glibberde.
Geef jij altijd antwoord voor een ander? :') Jij bent toch niet diegene die claimt dat ik een alt-righter bent?

Bijzonder dit.
De enige echte.
pi_215847968
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')