abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215496487
Vandaag is het zover... de Presidentsverkiezingen in de VS van 2024. Wordt het opnieuw Trump of wordt het Harris. Wordt het de eerste vrouw die President zal worden of wordt het opnieuw de man die America nog greater gaat maken. Een keuze die mogelijk verregaande gevolgen gaat/kan krijgen. Voor de Amerikanen zelf, maar ook voor andere 'hete' kwesties zoals bijv de oorlog in Gaza/Libanon/Iran, Oekraïne en bijvoorbeeld de relatie met de EU en de NAVO.

De race om het kampioenschap gaat tot 270 kiesmannen. Elke staat van de VS vertegenwoordigt een aantal kiesmannen en als je in die staat de meeste stemmen haalt krijg je alle kiesmannen van die staat (volgens mij op één of twee uitzonderingen na). Zo kan het dus zelfs voorkomen dat je uiteindelijk meer stemmen hebt dan je tegenstanders, maar toch geen president wordt...

Voor meer informatie rondom het kiessysteem, de kiesmannen, de complexiteit van het stemsysteem verwijs ik jullie graag naar ons subforum POLITIEK waar ze vermoedelijk meer kaas hebben gegeven van dit alles.

Als ik een laatste peiling mag geloven ziet het er nu zo uit:

De donkerblauwe kleuren geven aan dat het vrij zeker is dat de staat naar de Democraten gaat.
De donkerrode kleuren geven aan dat het vrij zeker is dat de staat naar de Republikeinen gaat.
De lichtere kleuren neigen dus ook naar de Democraten en de Republikeinen maar in mindere mate, maar lijkt het vrij zeker dat die staten in de kampen van de Democraten of de Republikeinen terecht komen.

Daarmee zouden de Democraten nu 226 kiesmannen hebben en de Republikeinen 219 kiesmannen.

De bottleneck zit hem bij de Amerikaanse verkiezingen altijd in de zogenaamde "Swing States". Staten waar veelal door kiezers geswitched wordt tussen Democratisch of Republikeins en veelal worden de verkiezingen door die staten beslist. Ook dit jaar is dat het geval. De Swingstates (ook wel Battlegrounds genoemd) zijn nu:
Arizona, Nevada, Wisconsin, Michigan, Pennsylvania, North Carolina, Georgia,

Als je de polls moet geloven is het daar ook retespannend met zeer kleine verschillen.

Als je de kleine voorsprongen zou hanteren als eindstand dan zou Trump ook winnen in Arizona, Nevada, North Carolina en Georgia. Harris daarentegen zou Michigan en Wisconsin binnenslepen.
Daarmee komen de Democraten op 251 kiesmannen en de Republikeinen op 268 kiesmannen

Wat missen we dan? Juist.. Pennsylvania, met 19 kiesmannen...
Dat lijkt de staat te worden waar nu alles om draait... wie daar wint, wint vermoedelijk het presidentschap.
Maar goed, het is en blijft Amerika en wellicht zitten in sommige staten de peilingen er helemaal naast.
Wie weet heb jij een heel ander beeld over deze peilingen

Alle informatie over de Presidentsverkiezingen kun je natuurlijk ook terugvinden in deze topics -->

Topicreeks: AMV-reeks
POL / Voorspel de nieuwe president van de VS

Ben wel benieuwd wie er voor opblijft, wie er voor gaat zitten?
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_215496508
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:44 schreef Tekaschi het volgende:
Toch wel apart, Trump heeft ongeveer evenveel stemmen gehaald als de laatste keer. Harris heeft gewoon dik 20 miljoen stemmen minder gehaald. Vraag je je toch af waardoor dat komt, misschien omdat ze nu betere controles hebben en er in sommige staten een ID verplicht was? Of misschien toch omdat de doden deze keer niet konden stemmen?
Harris was de vorige keer geen presidentskandidaat.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  woensdag 6 november 2024 @ 13:47:32 #3
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_215496510
Was te verwachten! Trump, go for it!

-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  woensdag 6 november 2024 @ 13:49:50 #4
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_215496527
Zijn homos en abortus al illegaal?
pi_215496534
quote:
8s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:49 schreef Twiitch het volgende:
Eerst Oekraïne aan Poetin geven, alles op zijn tijd. :{
Wellicht een paar nationale parken opofferen voor het delven van een of andere grondstof.. het kan allemaal nu.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:55:24 #6
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_215496563
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:51 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Eerst Oekraïne aan Poetin geven, alles op zijn tijd. :{
Wellicht een paar nationale parken opofferen voor het delven van een of andere grondstof.. het kan allemaal nu.
:') Dat is aan Oekraine niet aan de VS.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 6 november 2024 @ 13:58:12 #7
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_215496575
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:43 schreef KoningWouter het volgende:
Men is gewoon helemaal klaar met het woke gedoe.
Ongeveer elke poll gaf allerlei zaken die men belangrijk vond, van economie tot immigratie en weet ik het wat nog allemaal meer, maar 'woke gedoe!1!!!' zat er niet tussen en is echt niet de drijfveer geweest voor Trump's zege. Dat is vooral een stokpaardje voor bepaalde figuren om nu iets aan op te hangen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 6 november 2024 @ 13:59:07 #8
284411 crew  heywoodu
pi_215496585
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:44 schreef Tekaschi het volgende:
Toch wel apart, Trump heeft ongeveer evenveel stemmen gehaald als de laatste keer. Harris heeft gewoon dik 20 miljoen stemmen minder gehaald. Vraag je je toch af waardoor dat komt, misschien omdat ze nu betere controles hebben en er in sommige staten een ID verplicht was? Of misschien toch omdat de doden deze keer niet konden stemmen?
Of, een stuk waarschijnlijk, omdat Harris een beduidend minder sterke kandidaat was.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_215496594
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:58 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ongeveer elke poll gaf allerlei zaken die men belangrijk vond, van economie tot immigratie en weet ik het wat nog allemaal meer, maar 'woke gedoe!1!!!' zat er niet tussen en is echt niet de drijfveer geweest voor Trump's zege. Dat is vooral een stokpaardje voor bepaalde figuren om nu iets aan op te hangen.
Wel dingen als mannen bij vrouwensporten tegengaan en geen draghour meer op kindergarten.

Daarmee kan ik het alleen maar eens zijn. Maar de echte redenen zijn de binnenlandse financiën en de beterschap die Trump de low and middleclass belooft.
Vakman pur sang
  woensdag 6 november 2024 @ 14:01:17 #10
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_215496601
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:58 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Prima, vooral zo doorgaan dan maar. Dan weet je in elk geval zeker dat je nooit meer een termijn wint.
  woensdag 6 november 2024 @ 14:02:03 #11
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215496610
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Als VS importtarieven van China naar 50% + gaat zetten en de EU 10% kon dat afgezien van nadelen weleens een enorme boost zijn voor de Duitse industrie en dat komt heel gelegen.

(Vanuit gaande dat andere continenenten dan zijn gedwongen ook hoge tarieven te introduceren om dumping te voorkomen)

Andere kant een imploderend China en die maakt rare sprongen (lange termijn) is ook niet attractief
Interessante observatie.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_215496616
Amerikanen willen geen vrouw als president. Beter leren de democraten.
pi_215496617
En ook benieuwd hoe die achterlijke fentanyl crisis zich verder ontwikkelt nu.

Of is dat iets wat aan de staten is om op te lossen?
Denk het wel toch.
Vakman pur sang
  woensdag 6 november 2024 @ 14:03:29 #14
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215496623
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:02 schreef Lospedrosa het volgende:

Denk het wel toch.
Speelt vooral in dem staten.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215496632
twitter

Allemachies.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215496635
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:03 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Speelt vooral in dem staten.
Het lijkt toch vooral niemand te boeien in de VS.
Vakman pur sang
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 6 november 2024 @ 14:04:37 #17
284411 crew  heywoodu
pi_215496637
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:00 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Wel dingen als mannen bij vrouwensporten tegengaan en geen draghour meer op kindergarten.

Daarmee kan ik het alleen maar eens zijn. Maar de echte redenen zijn de binnenlandse financiën en de beterschap die Trump de low and middleclass belooft.
Ja, allemaal leuk, een beetje transhaat kan gaan kwaad in het land der Trumpfans, maar het ging uiteindelijk écht niet om dat soort dingen en gewoon keihard om zaken als het kunnen betalen van de boodschappen. Zeker weten dat er genoeg mensen zijn die persoonlijk liever niet op een ultieme hork als Trump zouden stemmen, maar simpelweg meer vertrouwen hebben in zijn economische plannen dan die van Harris. Dat kan, uiteraard.

Staat allemaal los van het 'woke!!'-geroeptoeter, voor het gros zal dat hooguit mooi meegenomen zijn (voor zover dat überhaupt een concreet ding is).
pi_215496652
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
Harris was de vorige keer geen presidentskandidaat.
Ja en? Niemand stemde op Biden, iedereen stemde tegen Trump. Dat was toen al het verhaal, dus waarom nu niet, waarom is 30% van de stemmers op de Dems thuisgebleven? Het is niet dat Trump opeens die 20 miljoen stemmers heeft gekregen.

Of zou het toch te maken hebben gehad met het feit dat de Reps erop zaten als het ging om cheaten, overal vertegenwoordigers die de boel in de gaten hielden, meldpunten en rechtszaken tegen counties/staten die geen ID verplichten. Want opeens halen ze niet zoveel stemmen, en opeens zijn counties/staten waar een ID benodigd is geflipt naar de Reps, toch apart vind je niet?

We zien hier namelijk mensen zeggen dat mensen die verkeerd stemmen het stemrecht afgenomen dient te worden, heb al eerder gelezen dat mensen in heropvoedkampen gestopt moeten worden. Is het dan raar om te denken dat het volk wat dit roept, dit denkt en graag tot uitvoering brengt verkiezingen vervalst?
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_215496656
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, allemaal leuk, een beetje transhaat kan gaan kwaad in het land der Trumpfans, maar het ging uiteindelijk écht niet om dat soort dingen en gewoon keihard om zaken als het kunnen betalen van de boodschappen. Zeker weten dat er genoeg mensen zijn die persoonlijk liever niet op een ultieme hork als Trump zouden stemmen, maar simpelweg meer vertrouwen hebben in zijn economische plannen dan die van Harris. Dat kan, uiteraard.

Staat allemaal los van het 'woke!!'-geroeptoeter, voor het gros zal dat hooguit mooi meegenomen zijn (voor zover dat überhaupt een concreet ding is).
Ja dat zeg ik.
Allemaal maggies.
Vakman pur sang
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 6 november 2024 @ 14:06:40 #20
284411 crew  heywoodu
pi_215496667
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:02 schreef Lospedrosa het volgende:

Denk het wel toch.
Hopelijk door gewoon toegang te krijgen tot diverse manieren om de schade te beperken, medisch toezicht, minder problemen maken van het helpen van gebruikers, etc. Het lijkt me sterk, Trump zal wel op de 'gewoon in de cel gooien!'-toer gaan ofzo, maar wie weet.
pi_215496669
Toch bijzonder hoe een land er democratisch voor kiest om de democratie af te schaffen.
pi_215496673
quote:
8s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:49 schreef Twiitch het volgende:
Nee, volgens mij is hij nu het leger aan het toespreken om de helft van het land op te sluiten of tegen de muur te zetten.
  woensdag 6 november 2024 @ 14:07:21 #23
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215496677
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:06 schreef Bananenpap het volgende:
Toch bijzonder hoe een land er democratisch voor kiest om de democratie af te schaffen.
De democratie wordt nu afgeschaft, ja?
pi_215496690
Dragqueens vind stiekem iedereen kut

Je bent gvd een vent van 2 meter met baardgroei en 130kg.
Een jurk en make-up maakt je noch vrouw noch clown
Vakman pur sang
pi_215496693
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:07 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Die kans zit er wel in. Trump is nou eenmaal een despoot. Hij zal proberen om de termijnen weer uit te breiden naar tenminste vier, is mijn verwachting.
Intolerant voor intolerantie
pi_215496700
quote:

[..]
Ach vorige keer wisten ze zeker dat hij een nucleaire oorlog zou starten en ons in WW3 zou storten. Ze zouden helemaal door de mand vallen als ze weer met dat riedeltje kwamen, dus nu maar "de democratie afschaffen".

Over 4 jaar bij een volgende kandidaat uit het rep kamp schreeuwen ze hetzelfde, dat schreeuwen ze bij iedereen die niet hun politiek mening deelt.
pi_215496706
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:07 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Nee, volgens mij is hij nu het leger aan het toespreken om de helft van het land op te sluiten of tegen de muur te zetten.
Waren het niet de democraten die ten tijde van corona de anti-vaxxers wilde opsluiten en hebben ontslagen omdat ze geen "vaccinatie-ID-passpoort" wilde laten zien.

Ja toen waren ID's helemaal geen probleem of racistisch voor de democraten.

Het hele leger bestaat nu uit ja-knikkers.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  woensdag 6 november 2024 @ 14:10:19 #28
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215496707
quote:

[..]
Er is echt weer iets geknakt bij deze mensen hoor, de democratische uitslag bevalt ze niet, dus dan maar roeptoeteren dat ze eigenlijk toch gewoon gelijk hebben, ofzo :').

Er wordt helemaal niets afgeschaft, over 4 jaar mogen de Dems het weer proberen en het zou lekker zijn als ze niet met zo'n debiele kandidaat als Harris komen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 6 november 2024 @ 14:10:46 #29
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215496708
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:08 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Die kans zit er wel in. Trump is nou eenmaal een despoot. Hij zal proberen om de termijnen weer uit te breiden naar tenminste vier, is mijn verwachting.
Oke. Drink er nog eentje.
  woensdag 6 november 2024 @ 14:11:22 #30
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215496713
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Er is echt weer iets geknakt bij deze mensen hoor, de democratische uitslag bevalt ze niet, dus dan maar roeptoeteren dat ze eigenlijk toch gewoon gelijk hebben, ofzo :').

Er wordt helemaal niets afgeschaft, over 4 jaar mogen de Dems het weer proberen en het zou lekker zijn als ze niet met zo'n debiele kandidaat als Harris komen.
Gewoon genieten O+

Clinton zou wellicht een goede kandidaat zijn in 2028.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 6 november 2024 @ 14:13:25 #31
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215496731
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:11 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Gewoon genieten O+

Het is zeker grappig om overal de wanhoop te lezen idd. Ik heb nooit beweerd zo enorm pro-Trump te zijn, maar Harris was zo enorm waardeloos als kandidaat, dat was echt tenenkrommend.
Get woke, go broke!
pi_215496735
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:10 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Oke. Drink er nog eentje.
c_/

Gelukkig valt het allemaal wel mee, he, WheeledWarrior? ^O^
pi_215496737
Het is weer smullen geblazen met de waanbeelden en meltdowns die de zogenaamde 'hoeders van de democratie' er op nahouden _O- _O_

Kostelijke tv dit.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  woensdag 6 november 2024 @ 14:14:30 #34
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215496742
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Het is zeker grappig om overal de wanhoop te lezen idd. Ik heb nooit beweerd zo enorm pro-Trump te zijn, maar Harris was zo enorm waardeloos als kandidaat, dat was echt tenenkrommend.
Hier hetzelfde, ik ben blij dat de GOP stroming heeft gewonnen. Maar een nette potus was wel mooier geweest. Maar afgezet tegen de dem wokioten vind ik het een mooie uitslag.

En ik hoop serieus dat ze weer met Cltinton komen of een andere onsympathieke vrouw.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215496743
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:11 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Gewoon genieten O+

Kandidaat? :?

Trump wordt gewoon opgevolgd door zijn oudste kind hoor. *)
  woensdag 6 november 2024 @ 14:15:01 #36
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215496744
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:14 schreef Cuendillar het volgende:

[..]

Ik denk dat Musk het tzt gaat overnemen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 6 november 2024 @ 14:15:16 #37
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215496747
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:09 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Ach vorige keer wisten ze zeker dat hij een nucleaire oorlog zou starten en ons in WW3 zou storten. Ze zouden helemaal door de mand vallen als ze weer met dat riedeltje kwamen, dus nu maar "de democratie afschaffen".

Over 4 jaar bij een volgende kandidaat uit het rep kamp schreeuwen ze hetzelfde, dat schreeuwen ze bij iedereen die niet hun politiek mening deelt.
Ik denk dat het wel wat verder gaat dan dat. Het begint al bij een gebrek aan simpele fatsoensnormen en het verspreiden van blatante leugens.

Verder is het niet gek om te kijken welke glijdende schaal nu in beeld komt. WW3 staat niet morgen voor de deur, maar is wel degelijk een aantal domme beslissingen dichterbij gekomen. Wat betreft het afschaffen van de democratie is dat ook altijd in de geschiedenis een spel van vele stappen geweest en met die wetenschap in het achterhoofd is het niet gek om kritisch te kijken wat Trump nu wil en al heeft gedaan/veroorzaakt.

Dus om het nu te willen versimpelen met "ze zijn het gewoon niet met hem eens en nu verzinnen ze dingen" lijkt me niet correct.
  woensdag 6 november 2024 @ 14:16:46 #38
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215496756
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:15 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik denk dat het wel wat verder gaat dan dat. Het begint al bij een gebrek aan simpele fatsoensnormen en het verspreiden van blatante leugens.

Verder is het niet gek om te kijken welke glijdende schaal nu in beeld komt. WW3 staat niet morgen voor de deur, maar is wel degelijk een aantal domme beslissingen dichterbij gekomen. Wat betreft het afschaffen van de democratie is dat ook altijd in de geschiedenis een spel van vele stappen geweest en met die wetenschap in het achterhoofd is het niet gek om kritisch te kijken wat Trump nu wil en al heeft gedaan/veroorzaakt.

Dus om het nu te willen versimpelen met "ze zijn het gewoon niet met hem eens en nu verzinnen ze dingen" lijkt me niet correct.
Afschaffen van de democratie is reëel. Maar dat komt uit beide richtingen. Net zoals het vrije woord.
Het gevaar komt van 2 kanten.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215496773
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:14 schreef Cuendillar het volgende:

[..]

JD Vance waarschijnlijk in 2028. Maar Baron Trump of Ivanka zullen ook wel pogingen gaan wagen.

JD Vance is echt een topper voor Trump en 2028.
pi_215496776
quote:

[..]

Democratie afschaffen begon altijd met het controleren van de media, cordon sanitaire om partijen die een ander geluid wilden, het vervolgen en frustreren van politieke tegenstanders gevolgd door censuur.

Ik weet dat jij nog wel eens nuchter naar de zaken kunt kijken, maar roep mij eens één politieke kleur op in het gehele westen die zich aan bovenstaande momenteel schuldig maakt?
pi_215496779
Het is okay om verdrietig te zijn vandaag. Bang misschien zelfs. Ik ben een beetje van beide. Maar kom maar wel uit bed. Maak maar contact met iemand. Ga naar buiten. Drink water en beweeg. Voor degenen die zich chill voelen, wees maar lief voor de mensen om je heen die zich onveilig voelen vandaag. Want geloof me, ze zijn er. Blijven ademen lieve mensen.
pi_215496789
quote:

[..]

Hmm, het was toch onder de leiding van Trump een stuk rustiger dan onder Biden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215496798
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:18 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
JD Vance waarschijnlijk in 2028. Maar Baron Trump of Ivanka zullen ook wel pogingen gaan wagen.

JD Vance is de grootste reden waarom ik team Trump was. Hoewel ik Trump een hork vind, maar heb die Vance vaker horen praten, nuchter persoon met reële kijk op de zaken. Geef hem een goeie kans in 2028. Hoewel de reps gewoon meteen met die gast hadden moeten komen aanzetten.
pi_215496800
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:18 schreef DelanoMilano het volgende:
Het is okay om verdrietig te zijn vandaag. Bang misschien zelfs. Ik ben een beetje van beide. Maar kom maar wel uit bed. Maak maar contact met iemand. Ga naar buiten. Drink water en beweeg. Voor degenen die zich chill voelen, wees maar lief voor de mensen om je heen die zich onveilig voelen vandaag. Want geloof me, ze zijn er. Blijven ademen lieve mensen.
Hahahahahahhaha
pi_215496805
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:18 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Hmm, die is 17 of zo?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215496806
De wereld draait gewoon door, iedereen neemt zijn maatregelen zoals de EU die meer zelf moeten gaan doen aan defensie en economie.
En dit is echt geen landslide.

Ik zapp vanavond even langs de linkse talkshows. Als ze daar krokodillen tranen janken en zielig doen dan zijn ze wat mij betreft nu echt af en zijn geen journalistieke verdediging meer van het vrije woord en democratie en dan ben ik wel voor het afnemen van bijna alle subsidie.
80% van de mensen is daar zo klaar mee!
Deal with is!
Vakman pur sang
pi_215496820
Verdomme, zijn users hier boos over het links/rechts verhaal, omdat ze verloren hebben en nu mag er niet afgegeven worden op links en moeten mensen opeens niet in hokjes gestopt worden, heeft GL blijkbaar de notitie niet gehad.

twitter

Iedereen maar in hokjes stoppen. :N
  woensdag 6 november 2024 @ 14:24:44 #48
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215496846
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:22 schreef Tekaschi het volgende:
Verdomme, zijn users hier boos over het links/rechts verhaal, omdat ze verloren hebben en nu mag er niet afgegeven worden op links en moeten mensen opeens niet in hokjes gestopt worden, heeft GL blijkbaar de notitie niet gehad.

[ x ]

Ach, de PvdA.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215496856
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:24 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ach, de PvdA.
Ook gewoon "progressieven" in de tekst. Hun stemvee bestaat voor de helft uit mensen die de sharia willen invoeren in Europa. :')
  woensdag 6 november 2024 @ 14:25:52 #50
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215496858
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:21 schreef Lospedrosa het volgende:
De wereld draait gewoon door, iedereen neemt zijn maatregelen zoals de EU die meer zelf moeten gaan doen aan defensie en economie.
En dit is echt geen landslide.

Ik zapp vanavond even langs de linkse talkshows. Als ze daar krokodillen tranen janken en zielig doen dan zijn ze wat mij betreft nu echt af en zijn geen journalistieke verdediging meer van het vrije woord en democratie en dan ben ik wel voor het afnemen van bijna alle subsidie.
80% van de mensen is daar zo klaar mee!
Deal with is!
Het hervormen van het medialandschap gaat niet vanzelf.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 6 november 2024 @ 14:26:23 #51
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215496859
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:18 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Democratie afschaffen begon altijd met het controleren van de media, cordon sanitaire om partijen die een ander geluid wilden, het vervolgen en frustreren van politieke tegenstanders gevolgd door censuur.

Ik weet dat jij nog wel eens nuchter naar de zaken kunt kijken, maar roep mij eens één politieke kleur op in het gehele westen die zich aan bovenstaande momenteel schuldig maakt?
Alle. Elke bovenliggende partij zal zich er schuldig aan maken. Vorige eeuw waren het de linkse partijen die weggehouden werden, momenteel de rechtse. Het enige verschil momenteel is dat er nu een veel grotere onofficiële uitsluiting plaatsvindt met de sociale bubbels waarin geen plek meer is voor tegengeluid of andere perspectieven en iedereen steeds bevestigd wordt in zijn eigen waarheid.

Dat is direct gerelateerd aan deze verkiezingen in de zin dat er sinds 15 jaar ongeveer een bewuste strategie wordt toegepast om informatie te beheersen en vervormen op grote schaal via het ongecontroleerde internet, waarbij er slim gebruik wordt gemaakt van het vaak onterechte respect voor traditionele waarden, godsdienst, de ontevredenheid en angsten van de mensen in de marge en het gebrek aan echte censuur in onze samenleving. Tijdens de pandemie hebben we kunnen zien hoe veel mensen hier al door aangetast waren.
pi_215496863
quote:

[ x ]

twitter
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_215496864
De financiële markt staat in de plus, de eerste positieve kenmerken zijn al zichtbaar.
  woensdag 6 november 2024 @ 14:26:48 #54
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215496866
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:25 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Ook gewoon "progressieven" in de tekst. Hun stemvee bestaat voor de helft uit mensen die de sharia willen invoeren in Europa. :')
I know, ik kan er wel om lachen. Marginaal clubje.
Dat ze zo reageren is omdat ze weten dat hun macht tanende is. Zeker nu ook het tempo van de neergaande beweging wordt versneld door die oranje bokito.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215496868
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:02 schreef Harmankardon het volgende:
Amerikanen willen geen vrouw als president. Beter leren de democraten.
Onzin. Harris scoorde ongeveer hetzelfde als Biden voordat hij in het debat door het ijs zakte. Het gaat gewoon om het beleid.
  woensdag 6 november 2024 @ 14:27:09 #56
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_215496872
quote:

[ x ]

Verenig je. Wordt allemaal de bitch van GL!

PvdA is al lang niet meer.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_215496885
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:05 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Ja en? Niemand stemde op Biden, iedereen stemde tegen Trump. Dat was toen al het verhaal, dus waarom nu niet, waarom is 30% van de stemmers op de Dems thuisgebleven? Het is niet dat Trump opeens die 20 miljoen stemmers heeft gekregen.

Of zou het toch te maken hebben gehad met het feit dat de Reps erop zaten als het ging om cheaten, overal vertegenwoordigers die de boel in de gaten hielden, meldpunten en rechtszaken tegen counties/staten die geen ID verplichten. Want opeens halen ze niet zoveel stemmen, en opeens zijn counties/staten waar een ID benodigd is geflipt naar de Reps, toch apart vind je niet?

We zien hier namelijk mensen zeggen dat mensen die verkeerd stemmen het stemrecht afgenomen dient te worden, heb al eerder gelezen dat mensen in heropvoedkampen gestopt moeten worden. Is het dan raar om te denken dat het volk wat dit roept, dit denkt en graag tot uitvoering brengt verkiezingen vervalst?
Een hoop speculatie gebaseerd op vage aannames.

Verder mag je mij de Amerikanen aanwijzen die hier op Fok posten en de middelen hebben om 20 miljoen stemmen te vervalsen.

Ik ben benieuwd..
pi_215496891
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:15 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat kan niet.
pi_215496914
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat kan niet.
*nog
pi_215496918
Welke FOK!kert is dit?

twitter
pi_215496920
quote:

[..]
Als het aan hemzelf ligt wel ja. Hij heeft herhaaldelijke kritiek op democratische instituten en ook aangegeven journalisten, rechters en migranten te vervolgen als het niet in zijn straatje past.

Maar goed, volgens de mensen van Fok! is dat allemaal retoriek en zal het wel allemaal weer aan de linkse media liggen, want hoe durven ze letterlijke citaten van hem uit te zenden of te quoten.
  woensdag 6 november 2024 @ 14:32:26 #62
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215496933
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat kan niet.
Waarom niet? Als de mensen voor hem kiezen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215496936
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Onzin. Harris scoorde ongeveer hetzelfde als Biden voordat hij in het debat door het ijs zakte. Het gaat gewoon om het beleid.
Scoren zegt knap weinig over daadwerkelijk stemmen. Blijkt ook weer uit het feit dat veel peilingen er nu ook weer significant naastzaten.
pi_215496937
Nee, Musk is in Zuid-Afrika geboren. Die kan geen president worden.

*nog, ben wel benieuwd welke wetten er allemaal gewijzigd zullen worden nu.
  woensdag 6 november 2024 @ 14:33:31 #65
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215496953
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:32 schreef Tjoent het volgende:

Afkomst zou er niet toe mogen doen. Dat is fout, en van vroeger.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215496958
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:33 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Afkomst zou er niet toe mogen doen. Dat is fout, en van vroeger.
Yep maar zo is het wel geregeld aldaar.
pi_215496959
Musk blijft nu gewoon gegarandeerd de komende de rijkste ter wereld. Hoe lekker is dat.
pi_215496965
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:32 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Waarom niet? Als de mensen voor hem kiezen.
Je moet in de VS geboren zijn om je verkiesbaar te stellen voor POTUS. Hij kan gouverneur worden zoals Gouverneur Arnold Schwarzenegger.
pi_215496979
- Trump gaat de democratie afschaffen
- Trump zorgt ervoor dat we er financieel allemaal op achteruit gaan
- Trump gaat zijn tegenstanders opsluiten
- Trump gaat WW3 starten
- Trump laat Oekraine aan hun lot over
- Trump bla bla bla

Over enkele maanden:

- Trump doet niets en staat alleen maar op de golfbaan.
  woensdag 6 november 2024 @ 14:35:26 #70
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215496981
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:33 schreef theunderdog het volgende:
Musk blijft nu gewoon gegarandeerd de komende de rijkste ter wereld. Hoe lekker is dat.
Op naar Mars!
pi_215496988
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:32 schreef Harmankardon het volgende:

[..]
Scoren zegt knap weinig over daadwerkelijk stemmen. Blijkt ook weer uit het feit dat veel peilingen er nu ook weer significant naastzaten.
Peilingen vergelijken met peilingen kan natuurlijk wel. Laat ik het zo zeggen: er is geen objectieve reden om aan te nemen dat Harris niet is gekozen vanwege het hebben van een vagina, laat staan een kleurtje.

Het is meer een hele zwakke smoes.
pi_215497002
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:32 schreef Tjoent het volgende:

Ach, als hij zich Amerikaan 'voelt' is dat toch al genoeg??
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_215497006
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:35 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Op naar Mars!
Haha ja. maar vind zulke dingen wel oprecht fascinerend. Een keer knapt de bubbel, maar wanneer.
pi_215497012
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:35 schreef Tekaschi het volgende:
- Trump gaat de democratie afschaffen
- Trump zorgt ervoor dat we er financieel allemaal op achteruit gaan
- Trump gaat zijn tegenstanders opsluiten
- Trump gaat WW3 starten
- Trump laat Oekraine aan hun lot over
- Trump bla bla bla

Over enkele maanden:

- Trump doet niets en staat alleen maar op de golfbaan.
WW3 is allang gestart. Of vanaf welk moment vind jij het een wereldoorlog?
pi_215497017
twitter

:D

Heerlijk die meltdown, verheug mij de komende dagen op meer van dit soort filmpjes.
pi_215497042
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:18 schreef DelanoMilano het volgende:
Als je toch buiten bent, koop dan meteen even tien pakken WC-papier. :)
pi_215497044
Weer zo'n hysterisch vrouwtje:

twitter

Zou geen dag overleven in de echte wereld. :')
pi_215497059
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:37 schreef Bananenpap het volgende:

[..]
Er is geen sprake van WW3.
Dan heb jij nog nooit oorlog meegemaakt.
pi_215497066
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:38 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Heerlijk die meltdown, verheug mij de komende dagen op meer van dit soort filmpjes.
En allemaal echt!!!
pi_215497078
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:37 schreef Bananenpap het volgende:

[..]
Wanneer er landen uit meerdere wereld delen in oorlog met elkaar zijn.

Welke landen uit anderewereld delen hebben er oorlog met elkaar?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_215497088
twitter

8)7
  woensdag 6 november 2024 @ 14:44:13 #82
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_215497090
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:40 schreef Tekaschi het volgende:
Weer zo'n hysterisch vrouwtje:

[ x ]

Zou geen dag overleven in de echte wereld. :')
Kun je die troep gewoon op twitter laten.
pi_215497100
Wel zielig voor Frans weer hoor.

woensdag 6 november 2024 @ 14:50:04 #84
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_215497155

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 6 november 2024 @ 14:50:56 #85
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_215497168
Wat is de voltooid verleden tijd van woke eigenlijk?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_215497209
Genieten op social media vandaag. De ene parel na de andere komt voorbij.

twitter

Zoals Elon Musk al zei: the most entertaining outcome is the most likely.

En gelijk dat hij heeft.

Het leuke is dat je weet dat dit maanden, zo niet de volledige termijn van Trump zo doorgaat.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_215497211
quote:
[ x ]

Dat filmpje heb ik maanden geleden al een keer ergens gezien.

Er wordt weer een hoop onzin klakkeloos overgenomen en hier gedumpt.
pi_215497214
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:50 schreef thedeedster het volgende:
Weak of week
pi_215497216
Foutje.
twitter
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 6 november 2024 @ 14:55:58 #90
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215497220
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:50 schreef thedeedster het volgende:
Wookie?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_215497231
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Genieten op social media vandaag. De ene parel na de andere komt voorbij.

[ x ]
Zoals Elon Musk al zei: the most entertaining outcome is the most likely.

En gelijk dat hij heeft.

Het leuke is dat je weet dat dit maanden, zo niet de volledige termijn van Trump zo doorgaat.
Tijdens de vorige presidentschap van Trump was het al 4 jaar bier en popcorn.
Dat gaat nu weer gebeuren.

Wat dat betreft was het maar saai geworden met Kamala.

Alhoewel Trump best wel opnieuw door het dak had kunnen gaan en weer een bijna coupe gepleegd had.
pi_215497242
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:42 schreef Haushofer het volgende:

[..]
En allemaal echt!!!
Dit is niet leuk. Je moet bij Trump fans wel beetje doen zoals je met kinderen omgaat. Meegaan in hun beleving. Anders maak je iets kapot in die kopjes.
pi_215497243
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:54 schreef DavD het volgende:

[..]
Dat filmpje heb ik maanden geleden al een keer ergens gezien.

Er wordt weer een hoop onzin klakkeloos overgenomen en hier gedumpt.
Mensen denken ook dat al die TikTok shit echt is ..
pi_215497248
quote:
[ x ]

Dit moet gespeeld zijn.
  woensdag 6 november 2024 @ 14:59:11 #95
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215497255
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:15 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ben er ook bang voor. Hij is geen geboren Amerikaan, maar die regel voor presidenten kan ook wel aangepast worden.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215497267
Mocht Trump door een omstandigheid, bijvoorbeeld door een aanslag of een hartaanval/ beroerte, het tijdelijke voor het eeuwige gaan wisselen voordat hij als nieuwe president is ingezworen, wat gaat er dan gebeuren? Nieuwe verkiezingen?
pi_215497275
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:59 schreef rutger05 het volgende:
Mocht Trump door een omstandigheid, bijvoorbeeld door een aanslag of een hartaanval/ beroerte, het tijdelijke voor het eeuwige gaan wisselen voordat hij als nieuwe president is ingezworen, wat gaat er dan gebeuren? Nieuwe verkiezingen?
Dan wordt het gewoon JD Vance, daarom zit er een VP.
  woensdag 6 november 2024 @ 15:05:15 #98
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215497314
quote:
Dan neemt de vice-president het toch over?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215497319
quote:
Nee. Dan moeten we de Trump fans eerst maanden ervan overtuigen dat hij niet is opgehaald door aliens.
pi_215497326
Ben benieuwd hoe lang hij het vol gaat houden.

Als je Trump vegelijkt met hoe die in 2016 of ook in 2020 was is die wel flink oud geworden en net zo seniel als Joe Biden.
En JD Vance, daar zit niemand op te wachten ook de republikeinen niet van wat ik zo heb gezien.
pi_215497343
Ligt eraan of hij een kogel krijgt.
pi_215497352
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:07 schreef Zoddie het volgende:
Ben benieuwd hoe lang hij het vol gaat houden.

Als je Trump vegelijkt met hoe die in 2016 of ook in 2020 was is die wel flink oud geworden en net zo seniel als Joe Biden.
En JD Vance, daar zit niemand op te wachten ook de republikeinen niet van wat ik zo heb gezien.
Dan hadden de Republikeinen daar maar niet mee in moeten stemmen.
pi_215497358
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:00 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Dan wordt het gewoon JD Vance, daarom zit er een VP.
Nee als Trump januari niet haalt wordt Harris president. Zij is tot zijn inauguratie VP
  woensdag 6 november 2024 @ 15:12:12 #104
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215497369
Onze kandidaat heeft niet gewonnen, nu maar hopen dat de andere tegen een kogel aanloopt want wij zijn de partij van joy, verzoening, democratie en fatsoen!

FFS :').
Get woke, go broke!
pi_215497376
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:12 schreef HeatWave het volgende:
Onze kandidaat heeft niet gewonnen, nu maar hopen dat de andere tegen een kogel aanloopt want wij zijn de partij van joy, verzoening, democratie en fatsoen!

Idd :D
pi_215497386
quote:

Over wat voor partij heb je het?
pi_215497397
Wat kan democratie voor sommige mensen vervelend zijn.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_215497402
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:05 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dan neemt de vice-president het toch over?
Inderdaad. Ik lees het hier.

https://www.brookings.edu(...)before-january-2025/
  woensdag 6 november 2024 @ 15:15:43 #109
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_215497417
quote:

Hun gekozen kandidaat deed niet eens mee.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  woensdag 6 november 2024 @ 15:16:18 #110
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_215497427
quote:
Onze kandidaat heeft gewonnen, nu maar hopen dat de andere tegen een kogel aanloopt want wij zijn de partij van joy, verzoening, democratie en fatsoen!

Ik zie alleen pro-Trump roepen dat ze denken dat ie een kogel kopt. Dus heb ff je post ge-edit.
pi_215497431
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:14 schreef HSG het volgende:
Wat kan democratie voor sommige mensen vervelend zijn.
De hivemind is ook fantastisch, van USA tot Nederland, Engeland, Frankrijk etc. allemaal uit de linkerhoek dezelfde soort uitspraken zoals "Democracy died in darkness", allemaal dezelfde inhoudsloze zinnetjes.

De enige echte cult die het westen bedreigd.
pi_215497464
Trump trapt Putin uit Oekraine en wint de nobelprijs voor de vrede. Stel je voor.
pi_215497468
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:16 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
De hivemind is ook fantastisch, van USA tot Nederland, Engeland, Frankrijk etc. allemaal uit de linkerhoek dezelfde soort uitspraken zoals "Democracy died in darkness", allemaal dezelfde inhoudsloze zinnetjes.

De enige echte cult die het westen bedreigd.
PROEST _O- _O-

Dus iemand wordt democratisch gekozen die hun niet aanstaat en is het gelijk einde van de democratie. _O- _O-

Dat kan ik niet zeggen over de Europese Commissie. Daar zitten ook mensen waar ik niks mee heb en ze zijn niet democratisch gekozen.
pi_215497494
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:18 schreef HSG het volgende:

[..]
PROEST _O- _O-

Dus iemand wordt gekozen die hun niet aanstaat en is het gelijk einde van de democratie. _O- _O-
Standaard riedeltje, het is inhoudsloos. Loze kreten, loze beschuldigingen, meer inhoud heeft dat kamp niet. Gelukkig beginnen steeds meer mensen het in te zien, hopelijk is dit voor eeuwig het einde van de linkse woke diversiteitspolitiek en gaan we weer normaal doen. Hoewel ik gok dat het demoniseren naar een versnelling hoger gaat, terwijl het zelfverklaarde intelligente deel van de samenleving gewoon niet snapt dat ze daarmee de kiezers wegjagen.
  woensdag 6 november 2024 @ 15:22:02 #115
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215497500
Opmerkelijk hoe een groot deel van de users die blij zijn dat Trump gewonnen heeft zich voornamelijk bezig lijken te houden met het verkiezingsresultaat binnenkomt bij mensen die op een andere uitslag hadden gehoopt.
Huilen dan.
pi_215497501
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:18 schreef Harmankardon het volgende:
Trump trapt Putin uit Oekraine en wint de nobelprijs voor de vrede. Stel je voor.
Dan zou ik fan van hem worden maar zijn eerdere uitlatingen laten eerder het omgekeerde zien.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 15:22:55 #117
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_215497513
We gaan het meemaken met Trumpie. Hij heeft gouden bergen beloofd en geroepen dat ie de Oekraïne oorlog binnen 24u zou beëindigen.

Well, here's your chance. Eens kijken of ie het waar maakt.
pi_215497519
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:22 schreef Isdatzo het volgende:
Opmerkelijk hoe een groot deel van de users die blij zijn dat Trump gewonnen heeft zich voornamelijk bezig lijken te houden met het verkiezingsresultaat binnenkomt bij mensen die op een andere uitslag hadden gehoopt.
Nou ik hou mij vooral bezig met de reacties van die mensen die gehoopt hadden op een ander verkiezingsuitslag.
  woensdag 6 november 2024 @ 15:23:24 #119
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215497520
quote:
:') :') :') :') :') :')
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215497524
quote:
Opmerkelijk hoe een groot deel van de users die blij zijn dat Trump gewonnen heeft zich voornamelijk bezig lijken te houden met het verkiezingsresultaat bij de andere partij binnenkomt.
Zou graag iets willen posten hoe het binnenkomt bij de reps, maar zo min over te vinden. Gaat alleen maar om de dems in de media. Beetje als met Ajax, als Ajax speelt, wint of verliest is de club waartegen ze speelden maar een kleine voetnoot, 99% gaat over Ajax, zelfde met verkiezingen.
pi_215497527
quote:
Ik vind dat je respect moet blijven houden naar elkaar. Niet de ene stemmer belachelijk maken tov de andere. Dan doen (sommige leden) van beide partijen.
Voor beide richtingen was wat wel te zeggen.
Nu weer over tot de orde van de dag.
Vakman pur sang
  woensdag 6 november 2024 @ 15:24:10 #123
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215497533
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:23 schreef rutger05 het volgende:

[..]
?
Dat rare wensdenken.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 6 november 2024 @ 15:24:37 #124
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215497537
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:23 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik vind dat je respect moet blijven houden naar elkaar. Niet de ene stemmer belachelijk maken tov de andere. Dan doen (sommige leden) van beide partijen.
Wat ben jij ineens redelijk.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215497539
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:24 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat rare wensdenken.
Ik vroeg het mij gewoon af.
pi_215497543
quote:

[..]
Daar kan Biden nog wat van leren. De Trump-stemmers "afval" noemen gaat ook niet meehelpen aan een overwinning.
  woensdag 6 november 2024 @ 15:25:28 #127
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215497550
quote:
Ja, opmerkelijk na jarenlang gebash als je ook maar het lef had om iets pro-Trump te posten hier, of zelfs maar iets negatiefs over Biden/Harris :').

Ik zit even te genieten van de meltdown ja, kinderachtig? Vast, maar dat was de blinde haat jegens alles wat niet anti-Trump was net zo goed.

Je moet het maar even slikken vandaag, sorry dat dit je overkomt :*.
Get woke, go broke!
pi_215497555
quote:
11s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:22 schreef dick_laurent het volgende:
We gaan het meemaken met Trumpie. Hij heeft gouden bergen beloofd en geroepen dat ie de Oekraïne oorlog binnen 24u zou beëindigen.

Well, here's your chance. Eens kijken of ie het waar maakt.
Ik denk het wel. Ofja, niet alles. Maar een einde maken aan de oorlog in Oekraine is vrij gemakkelijk.
pi_215497564
quote:
Ja, er blijft altijd frustratie bij ze hangen.
Dat was ook bij de overwinning van Wilders..
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 15:26:17 #130
Dick Laurent Is Dead
pi_215497567
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:25 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ik denk het wel. Ofja, niet alles. Maar een einde maken aan de oorlog in Oekraine is vrij gemakkelijk.
Vertel?
pi_215497574
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Maar als dat het is waarom zou je dan als niet extreme, wegkijkende, christen op Trump stemmen?
Het si niet zo dat zijn beleid goed was of dat zijn voorstellen dat waren.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_215497578
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:25 schreef theunderdog het volgende:

[..]
We gaan het zien.
21 januari.
Dan verloopt de deadline die Trump daaraan heeft gegeven.
pi_215497583
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:26 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Vertel?
Onderhandeling met Putin - je bespreekt wat Putin wil - kijkt hoe en wat - maakt samen een akkoord - Putin brengt naar buiten dat het gedaan is en hij de oorlog heeft gewonnen.
pi_215497597
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Maar als dat het is waarom zou je dan als niet extreme, wegkijkende, christen op Trump stemmen?
Pssssst..... ook moslims vinden hem een prima gozer.
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 15:28:50 #135
Dick Laurent Is Dead
pi_215497606
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:27 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Onderhandeling met Putin - je bespreekt wat Putin wil - kijkt hoe en wat - maakt samen een akkoord - Putin brengt naar buiten dat het gedaan is en hij de oorlog heeft gewonnen.
Mmkay, ik snap wat je zegt. Maar dat houdt basically in dat het maar een kant op kan bewegen, namelijk die van grote baas Putin.
Zelensky zal ongetwijfeld niet akkoord gaan met het officieel opgeven van grondgebied aan Rusland en het erkennen dat zij de oorlog gewonnen hebben. Dus hoe verwacht je dat Trump die zijde gaat weten te overtuigen?
pi_215497624
Hoe is de slogan ook alweer.. Go woke, go broke? Zonder de links progressieve troep, dus met meer gematigde standpunten, zouden de Democraten meer kiezers hebben getrokken denk ik. Maar ja, wie ben ik he.
Wel jammer dat Trumpie heeft gewonnen. Slecht nieuws voor Europa, voor Oekraïne etc.
pi_215497627
quote:
11s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:28 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Mmkay, ik snap wat je zegt. Maar dat houdt basically in dat het maar een kant op kan bewegen, namelijk die van grote baas Putin.
Zelensky zal ongetwijfeld niet akkoord gaan met het officieel opgeven van grondgebied aan Rusland en het erkennen dat zij de oorlog gewonnen hebben. Dus hoe verwacht je dat Trump die zijde gaat weten te overtuigen?
Hij stopt gewoon de Amerikaanse ondersteuning voor Oekraïne en gezien Europa zo nu en dan erg gierig zijn kan het snel gebeurd zijn met Oekraïne.
pi_215497629
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:28 schreef HSG het volgende:

[..]
Pssssst..... ook moslims vinden hem een prima gozer.
Lijkt mij sterk maar dat moeten ze zelf weten.
pi_215497633
twitter
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:26 schreef Wantie het volgende:

[..]
Frustratie? Nee hoor, leedvermaak. Altijd lachen om de mensen die het altijd beter menen te weten en geen ander argument hebben dan de tegenpartij uit te schelden weer op hun gezicht te zien gaan. :D

Tja krijg je als je mensen wegzet als racisten, fascisten, extremisten, nazi's en vuilnis.
pi_215497637
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Lijkt mij sterk maar dat moeten ze zelf weten.
Want?
  Vis een optie? woensdag 6 november 2024 @ 15:31:22 #141
70532 loveli
N
pi_215497640
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:10 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Nee als Trump januari niet haalt wordt Harris president. Zij is tot zijn inauguratie VP
Ja hallo, ben je vergeten dat ze op dit moment gewoon nog een president hebben? Hij heet Joe Biden.
crap in = crap out
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 15:31:24 #142
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215497642
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Hoe is de slogan ook alweer.. Go woke, go broke? Zonder de links progressieve troep, dus met meer gematigde standpunten, zouden de Democraten meer kiezers hebben getrokken denk ik. Maar ja, wie ben ik he.
Wel jammer dat Trumpie heeft gewonnen. Slecht nieuws voor Europa, voor Oekraïne etc.
zou het probleem niet zijn dat Biden op het laatste moment afhaakte en ze het plan aan moesten passen?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215497645
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:27 schreef Wantie het volgende:

[..]
We gaan het zien.
21 januari.
Dan verloopt de deadline die Trump daaraan heeft gegeven.
En al verloopt die deadline, 22 januari zit hij er nog, 23 januari ook, en op 24 januari hebben wij nog plezier van de meltdown.
pi_215497648
quote:

[..]
quote:

[..]
Het hoeft toch geen eerlijk akkoord te zijn? Zelensky kan het er nog zo mee oneens zijn. Als Rusland het heeft ingenomen, heeft Rusland het ingenomen. Als VS er dan zijn handen van af trekt en EU denkt ook: jaa, het is wel best zo. Dan heeft Oekraine het nakijken en is de oorlog voorbij.
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 15:33:01 #145
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215497657
maar het lijkt er niet op dat de EU denkt jaa het is wel best zo
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 15:33:46 #146
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215497670
aan de andere kant, als Trump zijn handen ervanaf trekt kunnen ze wel Moskou gaan beschieten met raketten

wie weet helpt het
  woensdag 6 november 2024 @ 15:34:34 #147
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_215497678
Ik ben eerlijk gezegd best benieuwd naar hoe Trump het gaat doen als hij weer aan de macht komt. :)
Het gaat vast weer lachen worden. :D Wat dat betreft viel er van Harris niet veel te verwachten. :P
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 15:35:09 #148
Dick Laurent Is Dead
pi_215497684
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:30 schreef HSG het volgende:

[..]
Hij stopt gewoon de Amerikaanse ondersteuning voor Oekraïne en gezien Europa zo nu en dan erg gierig zijn kan het snel gebeurd zijn met Oekraïne.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:31 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het hoeft toch geen eerlijk akkoord te zijn? Zelensky kan het er nog zo mee oneens zijn. Als Rusland het heeft ingenomen, heeft Rusland het ingenomen. Als VS er dan zijn handen van af trekt en EU denkt ook: jaa, het is wel best zo. Dan heeft Oekraine het nakijken en is de oorlog voorbij.
Yep, is een mogelijk scenario. Maar indien het op die manier zal gaan is het hek natuurlijk van de dam, ook voor Europa. Dan verliest Oekraine de oorlog simpelweg door onmacht en is de oorlog inderdaad "voorbij" maar dan is er voor Rusland geen enkele incentive meer om te stoppen of om zich ook maar iets van de NAVO aan te trekken. Wat wordt dan de volgende move, Estland? Litouwen? Moldavië?
  woensdag 6 november 2024 @ 15:35:37 #149
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215497690
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:34 schreef deedeetee het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd best benieuwd naar hoe Trump het gaat doen als hij weer aan de macht komt. :)
Het gaat vast weer lachen worden. :D Wat dat betreft viel er van Harris niet veel te verwachten. :P
Er zullen fantastische meme's ontstaan!
The End Times are wild
pi_215497695
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:59 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ben er ook bang voor. Hij is geen geboren Amerikaan, maar die regel voor presidenten kan ook wel aangepast worden.
Dat is verdomd lastig en ik zie dat echt niet gebeuren. Het is niet iets wat de zittende president in zijn eentje mag beslissen.
  woensdag 6 november 2024 @ 15:36:02 #151
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215497697
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:35 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
[..]
Yep, is een mogelijk scenario. Maar indien het op die manier zal gaan is het hek natuurlijk van de dam, ook voor Europa. Dan verliest Oekraine de oorlog simpelweg door onmacht en is de oorlog inderdaad "voorbij" maar dan is er voor Rusland geen enkele incentive meer om te stoppen of om zich ook maar iets van de NAVO aan te trekken. Wat wordt dan de volgende move, Estland? Litouwen? Moldavië?
NATO-landen zijn een no-go.
The End Times are wild
pi_215497707
quote:

[..]
Dat heb ik geprobeerd na de overwinning van de PVV vorig jaar, het maakte niet uit, was alsnog een racist en fascist dus nu krijgen ze gewoon de deksel op hun neus.
pi_215497717
quote:

[..]
[..]
quote:

[..]
[..]
Waarom zou het een in het ander volgen? Oekraine is geen NAVO lid. Kan juist ook prima zijn dat Trump Putin zijn zin geeft omtrent Oekraine, maar tegen hem zegt: oohwee als je een NAVO lid aanvalt.

Kijk. Ik heb zelf altijd een beetje een middenpositie gehad. Ja, we moeten ons defensief opstellen tegen Russisch expansie gedrag. Maar er valt ook best valide kritiek te geven op steun naar Oekraine. Blijft immers ook een behoorlijk corrupt land.
  woensdag 6 november 2024 @ 15:38:26 #154
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215497729
Ik krijg het gevoel dat Trump het goed doet onder jongeren (ook hier), en dat oude babyboomers een hekel aan'm hebben.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215497732
quote:
88s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:33 schreef sp3c het volgende:
maar het lijkt er niet op dat de EU denkt jaa het is wel best zo
Mooi, tijd dat de EU eens op eigen benen gaat staan. Wij kunnen ook een wereldmacht zijn, mooie tijd om plannen te maken en de boel op de rit te krijgen. Want is het niet Trump dan is het wel een andere president in de toekomst die de geldkraan dichtdraait. Het is niet de schuld van Trump dat onze politici liever hun centjes uitgeven aan nieuw servies in het EU parlement dan aan onze veiligheid.
pi_215497739
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:10 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Dat is als Biden sterft. In het geval Trump overlijdt, dan gaat simpelweg de VP elect beëdigd worden.

US Constitution, 20th Amendment, Section 3.
pi_215497740
quote:
88s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:33 schreef sp3c het volgende:
aan de andere kant, als Trump zijn handen ervanaf trekt kunnen ze wel Moskou gaan beschieten met raketten

wie weet helpt het
Als VS werkelijk zijn handen ervan af trekt, zal ik als EU niet al te dapper doen.
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 15:39:31 #158
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215497741
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:38 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Mooi, tijd dat de EU eens op eigen benen gaat staan. Wij kunnen ook een wereldmacht zijn, mooie tijd om plannen te maken en de boel op de rit te krijgen. Want is het niet Trump dan is het wel een andere president in de toekomst die de geldkraan dichtdraait. Het is niet de schuld van Trump dat onze politici liever hun centjes uitgeven aan nieuw servies in het EU parlement dan aan onze veiligheid.
welke geldkraan?
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 15:39:47 #159
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215497745
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:39 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Als VS werkelijk zijn handen ervan af trekt, zal ik als EU niet al te dapper doen.
nee jij niet
pi_215497747
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:35 schreef LXIV het volgende:

[..]
Er zullen fantastische meme's ontstaan!
twitter

Toegeven, het is een botte hork maar toch waren dit soort beelden lachen.
  woensdag 6 november 2024 @ 15:40:08 #161
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215497751
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:37 schreef theunderdog het volgende:

[..]
[..]
Waarom zou het een in het ander volgen? Oekraine is geen NAVO lid. Kan juist ook prima zijn dat Trump Putin zijn zin geeft omtrent Oekraine, maar tegen hem zegt: oohwee als je een NAVO lid aanvalt.

Kijk. Ik heb zelf altijd een beetje een middenpositie gehad. Ja, we moeten ons defensief opstellen tegen Russisch expansie gedrag. Maar er valt ook best valide kritiek te geven op steun naar Oekraine. Blijft immers ook een behoorlijk corrupt land.
De publieke opinie keert intussen ook wel, waar bijvoorbeeld in 2022 eigenlijk iedereen wel vond dat wij ruimhartig Oekrainers moesten opvangen, daar zijn er nu veel meer mensen die het onderhand wel een keer welletjes vinden.

Idem met al het geld wat er aan Oekraine wordt gespendeerd.
  woensdag 6 november 2024 @ 15:40:31 #162
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215497754
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:39 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Haha, dat.
Als VS stopt, stoppen wij ook. Dat is iets dat héél zeker is.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215497756
quote:
88s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:39 schreef sp3c het volgende:

[..]
nee jij niet
Klopt. Ik heb gelukkig wel inzicht in wat ik wel en niet kan. Hopelijk de EU ook :)
pi_215497757
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 22:36 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Nee, Trump zal niet winnen.
_O-
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_215497762
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:30 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
[..]
Frustratie? Nee hoor, leedvermaak. Altijd lachen om de mensen die het altijd beter menen te weten en geen ander argument hebben dan de tegenpartij uit te schelden weer op hun gezicht te zien gaan. :D

Tja krijg je als je mensen wegzet als racisten, fascisten, extremisten, nazi's en vuilnis.
Die frustratie.
pi_215497769
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:40 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
De publieke opinie keert intussen ook wel, waar bijvoorbeeld in 2022 eigenlijk iedereen wel vond dat wij ruimhartig Oekrainers moesten opvangen, daar zijn er nu veel meer mensen die het onderhand wel een keer welletjes vinden.

Correct.
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 15:41:43 #167
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215497776
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:40 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Klopt. Ik heb gelukkig wel inzicht in wat ik wel en niet kan. Hopelijk de EU ook :)
dit kan gewoon, er is nog veel meer mogelijk zelfs
pi_215497778
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:38 schreef phpmystyle het volgende:
Ik krijg het gevoel dat Trump het goed doet onder jongeren (ook hier), en dat oude babyboomers een hekel aan'm hebben.
Nah. De generatie verschillen qua stemgedrag is gewoon overal een mythe. iets waar columnisten altijd interresant mee doen
pi_215497781
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:25 schreef HSG het volgende:

[..]
Daar kan Biden nog wat van leren. De Trump-stemmers "afval" noemen gaat ook niet meehelpen aan een overwinning.
Ik heb het gevoel dat die paar uitglijders die Biden heeft gemaakt opzettelijk waren omdat hij het mes in zijn rug van Harris niet zo lekker vond zitten. En zijn leeftijd kan hij dan mooi gebruiken als excuus. Doet mij denken aan George Carlin die het had over de voordelen van een old fuck (not fart) zijn.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 november 2024 @ 15:42:17 #170
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_215497785
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:40 schreef Wantie het volgende:

[..]
Die frustratie.
Dit is hoe de Trumps van de wereld zo groot worden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 15:42:24 #171
Dick Laurent Is Dead
pi_215497786
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:37 schreef theunderdog het volgende:

[..]
[..]

Nee sure, ik zit denk ik ook wel een beetje in dezelfde positie/mening qua denkwijze.

Ik hoop alleen echt heel erg, dat ALS Trump in onderhandeling gaat met Putin over Oekraïne dat er wel voorwaarden gesteld worden vanuit Amerika, als NATO lid. Inderdaad zoiets van; je krijgt je zin betreft overwinning claimen op deze gebieden, maar daarmee is het basta en over. Nu kap je en je haalt het niet in je hoofd om ergens anders binnen te vallen. En dat hij dat ook moet ondertekenen. Iets in die richting lijkt mij het beste scenario ja.
pi_215497792
Amerika heeft zijn doel al bereikt. Waarschijnlijk zal Trump het nog een jaartje verlengen en daarna stoppen met geldsteun aan Zelensky.

1. Europa gasbreuk met Rusland
2. Europa koopt duurder gas van VS
3. Europa besteed miljarden belastinggeld uit aan steun Zelensky
4. Zelensky koopt met dat geld Amerikaanse wapens
5. Inflatie Europa stijgt verder
6. Europese bedrijven en uiteindelijk banken vallen om
7. Nog meer afhankelijk van Amerika
8. Amerika succesvol in het bewaren van zijn hegemonie
pi_215497804
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:26 schreef Wantie het volgende:

[..]
Frustratie bij de winnaars? O, die heb ik gemist. Nou, dan ga ik even diep gefrustreerd zitten doen over het resultaat van PSV.
  woensdag 6 november 2024 @ 15:43:29 #174
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215497805
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:42 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Nee sure, ik zit denk ik ook wel een beetje in dezelfde positie/mening qua denkwijze.

Ik hoop alleen echt heel erg, dat ALS Trump in onderhandeling gaat met Putin over Oekraïne dat er wel voorwaarden gesteld worden vanuit Amerika, als NATO lid. Inderdaad zoiets van; je krijgt je zin betreft overwinning claimen op deze gebieden, maar daarmee is het basta en over. Nu kap je en je haalt het niet in je hoofd om ergens anders binnen te vallen. En dat hij dat ook moet ondertekenen. Iets in die richting lijkt mij het beste scenario ja.
Zoiets wordt het ook.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215497812
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
48% vond inmiddels van wel. Van afstand wordt bijna alles mooier. ;)
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 15:44:41 #176
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215497818
lol Poetin geeft geen reet om zijn handtekening _O-
pi_215497821
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:40 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Haha, dat.
Als VS stopt, stoppen wij ook. Dat is iets dat héél zeker is.
Nee, totaal niet zeker.

De steun aan Oekraïne wordt vanuit Europa gevoer door de angst van andere buurlanden, dat Poetin meer wil als Oekraïne lukt.

Als de VS eenzijdig de militaire steun opzegt kan dat een schokgolf teweegbrengen in Europa, waarbij we niet de uitkomst op voorhand van weten.
pi_215497824
quote:

[..]
Take it, or you are on your own.

Oekraïne heeft de oorlog al lang en breed verloren joh.
pi_215497826
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik heb het gevoel dat die paar uitglijders die Biden heeft gemaakt opzettelijk waren omdat hij het mes in zijn rug van Harris niet zo lekker vond zitten. En zijn leeftijd kan hij dan mooi gebruiken als excuus. Doet mij denken aan George Carlin die het had over de voordelen van een old fuck (not fart) zijn.
Dat gevoel had ik eerlijk gezegd ook wel, Biden leek Harris wel te saboteren. Als Harris een bijeenkomst had gaf Biden gewoon een interview, ook die opmerkingen waarvan hij weet dat ze niet helpen zoals over "garbage". En deze foto was toch wel het toppunt, hoewel hij ook heel wat krediet kreeg natuurlijk.

pi_215497836
quote:

[..]
[..]
Alleen wij in het Westen denken dat de Baltische Staten interessant zijn voor de Russen.
Dat valt in het niet bij Kazachstan, wat historisch veel langer met Rusland verweven is.
Maar zolang Kazachstan niet anti-Russisch is, is er voor mij niks aan de hand..
pi_215497837
quote:

[..]

Why not. Amerika heeft veel te veel belangen bij de NAVO.
  woensdag 6 november 2024 @ 15:46:57 #182
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215497843
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, totaal niet zeker.

De steun aan Oekraïne wordt vanuit Europa gevoer door de angst van andere buurlanden, dat Poetin meer wil als Oekraïne lukt.

Als de VS eenzijdig de militaire steun opzegt kan dat een schokgolf teweegbrengen in Europa, waarbij we niet de uitkomst op voorhand van weten.
Grappenmaker. DE en FR gaan niks doen zonder rugdekking van USA. Niemand hier heeft grote volumes aan wapens.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215497850
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:42 schreef Werkperd het volgende:
Amerika heeft zijn doel al bereikt. Waarschijnlijk zal Trump het nog een jaartje verlengen en daarna stoppen met geldsteun aan Zelensky.

1. Europa gasbreuk met Rusland
2. Europa koopt duurder gas van VS
3. Europa besteed miljarden belastinggeld uit aan steun Zelensky
4. Zelensky koopt met dat geld Amerikaanse wapens
5. Inflatie Europa stijgt verder
6. Europese bedrijven en uiteindelijk banken vallen om
7. Nog meer afhankelijk van Amerika
8. Amerika succesvol in het bewaren van zijn hegemonie
Maar daar wil de VS onder Trump dus van af begrijp ik.
pi_215497852
quote:
88s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:41 schreef sp3c het volgende:

[..]
dit kan gewoon, er is nog veel meer mogelijk zelfs
EU stelt op dit moment niet veel voor qua militair blok.
  woensdag 6 november 2024 @ 15:47:40 #185
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215497855
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Take it, or you are on your own.

Oekraïne heeft de oorlog al lang en breed verloren joh.
Dit.
Misschien is dit zelfs een redding zijn voor Zalensky, anders volledige overgave..
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215497867
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:46 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Grappenmaker. DE en FR gaan niks doen zonder rugdekking van USA. Niemand hier heeft grote volumes aan wapens.
Stom, ik had niet door dat Europa uit slechts 2 landen bestond.

I stand corrected.
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 15:49:04 #187
Dick Laurent Is Dead
pi_215497880
quote:
88s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:44 schreef sp3c het volgende:
lol Poetin geeft geen reet om zijn handtekening _O-
Well, als ik het moet geloven zijn Trump en Putin op redelijk goede voet met elkaar. En Putin wilt echt geen rechtstreekse confrontatie met de USA.
In dat opzicht ben ik ook gematigd hoopvol dat Trump iets kan gaan forceren bij Putin wat een Harris echt never nooit gelukt was.
pi_215497883
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:40 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Met name door de Koerskinval is het sentiment gekeerd. "Geven we daarvoor ons geld en onze wapens? Om op Russisch grondgebied te gaan vechten?"
pi_215497891
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:45 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Dat gevoel had ik eerlijk gezegd ook wel, Biden leek Harris wel te saboteren. Als Harris een bijeenkomst had gaf Biden gewoon een interview, ook die opmerkingen waarvan hij weet dat ze niet helpen zoals over "garbage". En deze foto was toch wel het toppunt, hoewel hij ook heel wat krediet kreeg natuurlijk.

[ afbeelding ]
Het moment dat hij die pet op zijn hoofd zet vond ik echt prachtig. Ik denk dat je daar echt de mens Biden zag. Ook de hele interactie er omheen. Echt verschrikkelijk om te zien hoe de Democraten en Republikeinen niet meer samen kunnen werken.

Biden had een geweldige president kunnen zijn, heeft ook goede dingen gedaan overigens, maar hij was helaas al teveel verzwakt om de extremere vleugel van de partij gewoon een schop onder de kont te geven en zijn eigen beleid te voeren.
pi_215497896
De Obama's/Clintons/Bushes/Harris/Cheney's zijn veel te rustig/inactief op "X"

Wat zijn ze aan het bekokstoven? een oorlog zodat Kamala toch nog President kan blijven ala Zelensky nu als illegitieme President aan de "macht" is?

Stilte voor de storm!

Waarom heeft Kamala nog helemaal niets van haar laten horen of haarzelf laten zien? zo veel respect heeft ze niet voor haar campagne team en d2d mensen. Laat staan de stemmers.
pi_215497898
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:46 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Alleen wij in het Westen denken dat de Baltische Staten interessant zijn voor de Russen.
Dat valt in het niet bij Kazachstan, wat historisch veel langer met Rusland verweven is.
Maar zolang Kazachstan niet anti-Russisch is, is er voor mij niks aan de hand..
Dus zolang Kazachstan een te grote vis is voor Poetin mag hij best de Baltische Staten aanvallen...
  woensdag 6 november 2024 @ 15:51:16 #192
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215497905
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
Stom, ik had niet door dat Europa uit slechts 2 landen bestond.

I stand corrected.
Jaja, wij en Estland gaan de Russen bevechten.
Dommertje.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215497906
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, totaal niet zeker.

Even de "mogelijkheden" buiten beschouwing gelaten in het geval 'wat als'. Maar ben jij onder de indruk van Rusland en hun militaire macht? Kijk hoeveel moeite ze al hebben met Oekraïne? Ik zeg niet dat we ze moeten onderschatten, maar sinds de oorlog in Oekraïne vind ik Rusland maar overkomen als een zwak land, had er meer van verwacht. Gelukkig ook maar.

Neemt niet weg dat wij als EU ons leger op orde moeten brengen zodat Rusland het nooit zal proberen.
pi_215497914
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:47 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dit.
Misschien is dit zelfs een redding zijn voor Zalensky, anders volledige overgave..
Dat laatste... het is voor hem ook een exit. Zeg maar dat je niet meer anders kon omdat de wind anders was gaan waaien. Geef de Amerikanen de schuld van alle ellende. Dat werkt wellicht lang genoeg om met al je bezittingen het land te verlaten, ongeschonden, en de rest van je leven in luxe leven met veel schouderklopjes omdat ze zo moedig anderen naar het front hebt gestuurd.
pi_215497922
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:49 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Met name door de Koerskinval is het sentiment gekeerd. "Geven we daarvoor ons geld en onze wapens? Om op Russisch grondgebied te gaan vechten?"
Ja, dat is best lachen.
Alsof Oekraïne zou kunnen winnen door de strijd alleen binnen de eigen landsgrenzen te voeren.
pi_215497924
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:49 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Well, als ik het moet geloven zijn Trump en Putin op redelijk goede voet met elkaar. En Putin wilt echt geen rechtstreekse confrontatie met de USA.
In dat opzicht ben ik ook gematigd hoopvol dat Trump iets kan gaan forceren bij Putin wat een Harris echt never nooit gelukt was.
Harris zou je nog wijs kunnen maken dat Oekraïne is begonnen met de inval.
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 15:52:41 #197
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215497926
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:47 schreef theunderdog het volgende:

[..]
EU stelt op dit moment niet veel voor qua militair blok.
per hoofd van de bevolking misschien niet maar er zijn weinig andere blokken in de wereld met 1 miljoen parate militairen

stelling is een beetje onzin
pi_215497962
quote:
15s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:50 schreef epicbeardman het volgende:

Wat zijn ze aan het bekokstoven? een oorlog zodat Kamala toch nog President kan blijven ala Zelensky nu als illegitieme President aan de "macht" is?

Stilte voor de storm!

Waarom heeft Kamala nog helemaal niets van haar laten horen of haarzelf laten zien? zo veel respect heeft ze niet voor haar campagne team en d2d mensen. Laat staan de stemmers.
:')
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 15:55:41 #199
Dick Laurent Is Dead
pi_215497964
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:51 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Even de "mogelijkheden" buiten beschouwing gelaten in het geval 'wat als'. Maar ben jij onder de indruk van Rusland en hun militaire macht? Kijk hoeveel moeite ze al hebben met Oekraïne? Ik zeg niet dat we ze moeten onderschatten, maar sinds de oorlog in Oekraïne vind ik Rusland maar overkomen als een zwak land, had er meer van verwacht. Gelukkig ook maar.

Neemt niet weg dat wij als EU ons leger op orde moeten brengen zodat Rusland het nooit zal proberen.
Even tussendoor, maar Rusland heeft sowieso never ever nooit niet de capaciteiten om de hele EU aan te vallen. De EU alleen al heeft meer inwoners dan heel Rusland. _O-

Zelfs al heeft Rusland een groot leger, dan nog kan je nooit zulke enorme gebieden bezetten, is logistiek en qua manschappen gewoon schier onmogelijk. Dus een invasie van Russische tanks door de straten van o.a. Polen, Duitsland, Frankrijk en Nederland hoeven we echt niet bang voor te zijn.
pi_215497965
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, dat is best lachen.
Alsof Oekraïne zou kunnen winnen door de strijd alleen binnen de eigen landsgrenzen te voeren.
Fijn man, dat roepen vanuit je bureaustoel dat mensen zich moeten opofferen voor een oorlog die JIJ graag doorziet gaan. Als de oorlog jou zo veel waard is en jij van Rusland wil winnen. Waarom sta je dan nog niet aan het front?

Oorlog moet gewoon stoppen.

quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:55 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Even tussendoor, maar Rusland heeft sowieso never ever nooit niet de capaciteiten om de hele EU aan te vallen. De EU alleen al heeft meer inwoners dan heel Rusland. _O-

Zelfs al heeft Rusland een groot leger, dan nog kan je nooit zulke enorme gebieden bezetten, is logistiek en qua manschappen gewoon schier onmogelijk. Dus een invasie van Russische tanks door de straten van o.a. Polen, Duitsland, Frankrijk en Nederland hoeven we echt niet bang voor te zijn.
Rusland heeft genoeg bommen om vanaf Kiev t/m London alles plat te bombarderen. Dan kan Putin op een paard met blote borst door de polder rijden.
  woensdag 6 november 2024 @ 15:56:21 #201
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215497973
quote:
88s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:52 schreef sp3c het volgende:

[..]
per hoofd van de bevolking misschien niet maar er zijn weinig andere blokken in de wereld met 1 miljoen parate militairen

Je denkt dat wij overgaan tot een invasie?
En ga er maar vanuit dat wij geen 1000k aan parate soldaten hebben.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 15:58:24 #203
Dick Laurent Is Dead
pi_215497996
quote:
15s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:55 schreef epicbeardman het volgende:

Rusland heeft genoeg bommen om vanaf Kiev t/m London alles plat te bombarderen.
Jah, en de NAVO heeft ook bommen en atoomwapens. Dit is nogal een moot-point vind ik. Als we zo gaan denken dan is het sws gewoon klaar met de wereld. Paar atoombommen heen en weer en we zijn allemaal kaputt, incl mother Russia.
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 15:58:44 #204
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215498000
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:56 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Je denkt dat wij overgaan tot een invasie?
nee?

quote:
En ga er maar vanuit dat wij geen 1000k aan parate soldaten hebben.
duizend duizend?

de EU heeft ergens tussen de 1 en 2 miljoen actieve militairen
  woensdag 6 november 2024 @ 15:58:52 #205
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215498002
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:58 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Jah, en de NAVO heeft ook bommen en atoomwapens. Dit is nogal een moot-point vind ik. Als we zo gaan denken dan is het sws gewoon klaar met de wereld. Paar atoombommen heen en weer en we zijn allemaal kaputt, incl mother Russia.
Wij hebben geen kernwapens. De fransen wel, maar gaan die niet gebruiken zolang Frankrijk niet aangevallen wordt.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215498013
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:51 schreef Tekaschi het volgende:

[..]

Rusland had ook moeite met Tsjetsjenië, gaf het aanvankelijk op, herpakte zichzelf en weet jaren later Tsjetsjenië alsnog in te maken.

Rusland had zich verslikt in de eigen corruptie en de tegenstand vanuit Oekraïne

Maar ze hebben dat toch weten om te draaien.

Rusland heeft het inderdaad zwaar.
En waarom zou je juist op dat moment Rusland rust en ruimte gunnen door ze het geannexeerde gebied cadeau te doen, en te beloven Oekraïne niet te helpen hun militaire dienst weer op orde te krijgen.
Dan is het toch een kwestie van tijd voordat Rusland zichzelf sterk genoeg waant en het karwei van 2022 afmaakt.

En ondertussen laat Poetin Europa echt niet met Rust.
Kijk naar premier Schoof die onvoorwaardelijke steun aan Oekraïne heeft gegeven, ondanks het standpunt van Wilders.
En op navraag zegt hij dat te doen op basis van hoe hij Rusland heeft leren kennen tijdens zijn functie bij de inlichtingendienst.
pi_215498016
quote:

[..]
Fijn man, dat roepen vanuit je bureaustoel dat mensen zich moeten opofferen voor een oorlog die JIJ graag doorziet gaan. Als de oorlog jou zo veel waard is en jij van Rusland wil winnen. Waarom sta je dan nog niet aan het front?

[..]
Rusland heeft genoeg bommen om vanaf Kiev t/m London alles plat te bombarderen. Dan kan Putin op een paard met blote borst door de polder rijden.
Standaard bij de oorlogshitsers, op de socials zie je dan nog vaak welke persoon het is. Veelal een ouder persoon, al in de pensioensleeftijd en financieel alle zaken goed op orde en ondertussen lekker oorlogshitsen. Breekt de pleuris uit hoeven zij toch niet te vechten, en dan vluchten ze wel weer naar Canada of zo.
  woensdag 6 november 2024 @ 16:00:14 #208
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215498021
quote:
88s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:58 schreef sp3c het volgende:

[..]
nee?
[..]
duizend duizend?

de EU heeft ergens tussen de 1 en 2 miljoen actieve militairen
Lolbroek. Wij hebben geen 2mln aan parate soldaten.
Denk dat je tot enkele honderdduizenden komt. En dan moet je creatief omgaan met het begrip wel/niet parate brigades. Er ontbreekt heel veel cavalerie en artillerie.

We hebben geen leger in traditionele zin.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215498031
twitter
pi_215498033
quote:
Denk dat ze het heel goed snappen, maar dat is nu dat links populisme, een tweedeling veroorzaken. Genders en kleurtjes tegen elkaar opzetten, want is er geen conflict dan verliezen ze hun hele identiteit.
pi_215498034
quote:
15s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:50 schreef epicbeardman het volgende:

Stilte voor de storm!

De dag is gekomen dat nietbde hele dag op Twitter roepen dat de verkiezingen gestolen zijn verdacht is geworden. Wappies blijven verbazen.
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 16:01:29 #212
Dick Laurent Is Dead
pi_215498039
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:58 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Wij hebben geen kernwapens. De fransen wel, maar gaan die niet gebruiken zolang Frankrijk niet aangevallen wordt.
Wij als in Nederland? Nee klopt, maar NL is wel NAVO lid en o.a. USA & Frankrijk/UK hebben ze wel.

En jij wilt met droge ogen beweren dat als Rusland bijv een atoombom op Amsterdam dropt dat de rest van de NAVO landen zoiets heeft van... oh... oke, damn, dat is balen. Anyway..... niet mijn probleem.
pi_215498048
epicbeardman is ook weer uit de mottenballen gekropen zie ik.
pi_215498053
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:01 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
De dag is gekomen dat nietbde hele dag op Twitter roepen dat de verkiezingen gestolen zijn verdacht is geworden. Wappies blijven verbazen.
Ja, die raken in paniek.
pi_215498055
quote:
11s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:01 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Wij als in Nederland? Nee klopt, maar NL is wel NAVO lid en o.a. USA & Frankrijk/UK hebben ze wel.

En jij wilt met droge ogen beweren dat als Rusland bijv een atoombom op Amsterdam dropt dat de rest van de NAVO landen zoiets heeft van... oh... oke, damn, dat is balen. Anyway..... niet mijn probleem.
Als Rusland een atoombom gooit dan vernietigen ze zichzelf, dan vliegen er heel wat atoombommen richting Rusland. Laten we in ieder geval hopen dat het nooit zover komt.
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 16:03:20 #216
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215498057
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:00 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Lolbroek. Wij hebben geen 2mln aan parate soldaten.
Denk dat je tot enkele honderdduizenden komt. En dan moet je creatief omgaan met het begrip wel/niet parate brigades. Er ontbreekt heel veel cavalerie en artillerie.

We hebben geen leger in traditionele zin.
1 tot 2 miljoen actieve militairen in de EU
  woensdag 6 november 2024 @ 16:03:55 #217
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_215498067
Wederom aangetoond dat de VS een mental asylum is met 330 miljoen patienten. :N
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 16:05:14 #218
Dick Laurent Is Dead
pi_215498074
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:03 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Als Rusland een atoombom gooit dan vernietigen ze zichzelf, dan vliegen er heel wat atoombommen richting Rusland. Laten we in ieder geval hopen dat het nooit zover komt.
100% en Putin weet dit net zo goed. Atoomwapens inzetten is de final move, dan is het klaar voor iedereen.
Daarom zie ik ook gewoon niet zo heel veel opties voor Putin qua onderhandelingen. Een directe oorlog met NAVO wilt hij ook echt niet, hoe stoer en "poker face" hij zich ook opstelt. Hij weet dat het een gebed zonder einde is.
Maar goed, wie weet wat Trumpie Trumperson gaat forceren. We gaan het zien.
pi_215498079
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, die raken in paniek.
Volgens mij heeft de halve wereld inclus Europa Trump al gefeliciteerd, maar zelfs in zijn overwinning zijn ze bang. Volgens mij voornamelijk omdat ze zelf wel in zouden zijn voor wat trammelant als Trump verloren zou hebben.
pi_215498085
pi_215498086
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:05 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
100% en Putin weet dit net zo goed. Atoomwapens inzetten is de final move, dan is het klaar voor iedereen.
Daarom zie ik ook gewoon niet zo heel veel opties voor Putin qua onderhandelingen. Een directe oorlog met NAVO wilt hij ook echt niet, hoe stoer en "poker face" hij zich ook opstelt. Hij weet dat het een gebed zonder einde is.
Dan ga je er wel vanuit dat die mentaal in orde is.
De meeste in de diepe krochten van een GGZ kliniek zouden 3 keer per week “de knop” indrukken.
Vakman pur sang
pi_215498089
quote:

[..]
Fijn man, dat roepen vanuit je bureaustoel dat mensen zich moeten opofferen voor een oorlog die JIJ graag doorziet gaan.
Ik lig bij het zwembad B-)

quote:
Als de oorlog jou zo veel waard is en jij van Rusland wil winnen. Waarom sta je dan nog niet aan het front?

[..]
Die oorlog stopt vandaag als Rusland de strijd staakt en zich uit Oekraïne terug trekt.

quote:
En wat is je punt precies?
  woensdag 6 november 2024 @ 16:07:10 #223
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215498092
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:05 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Maar goed, wie weet wat Trumpie Trumperson gaat forceren. We gaan het zien.
Het is ook gewoon afwachten wat er gebeurt na Putin. Die man zal ook een keer weg zijn.
  woensdag 6 november 2024 @ 16:09:12 #224
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215498104
quote:
11s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:01 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Wel heel extreem voorbeeld.
Maar wij gaan echt niet Rusland bestoken met raketten of Oekraine stocken als usa naar de exit gaat.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 6 november 2024 @ 16:09:25 #225
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215498108
quote:
88s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:03 schreef sp3c het volgende:

[..]
1 tot 2 miljoen actieve militairen in de EU
Kolder.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215498109
quote:

[..]

[..]
Het is gewoon entertainment voor die oorlogshitsers. Alsof ze naar de olympische spelen aan het kijken zijn.
pi_215498116
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:06 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik lig bij het zwembad B-)

Dak lek?
pi_215498132
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:09 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Het is gewoon entertainment voor die oorlogshitsers. Alsof ze naar de olympische spelen aan het kijken zijn.
Over entertainment en bitsers gesproken, heeft Asha ten Broeke zich al ergens laten horen?
Ik ben geblokkeerd op haar Twitter.
pi_215498133
twitter

[ Bericht 80% gewijzigd door Dutchguy op 06-11-2024 16:27:03 ]
pi_215498134
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:07 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Het is ook gewoon afwachten wat er gebeurt na Putin. Die man zal ook een keer weg zijn.
Als wij de westerse media moeten geloven heeft Putin levensbedreigende ziektes, kanker oa, bloedziektes, bloedkanker en alles wat ze maar kunnen verzinnen. Geloof je het zelf nog? Daarom is het ook goed dat Trump wint. Hopelijk gaan we eindelijk weer eens uit die koude oorlogs retoriek waar de democraten en republikeinen zo goed op gaan.

Putin zit er nog minstens 8-15 jaar en beste is weer terug zoals het voor Biden/Kamala was en onder Trump. Gewoon vrede.
  woensdag 6 november 2024 @ 16:12:05 #231
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_215498136
zijn er al goede memes?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_215498142
quote:

[..]
Ik verwacht weinig goeds daarvan. Poetin was pro-Westers. Die zijn er nu niet echt meer aldaar.

Dat gezegd hebbende, ik hoop dat Trump snel met Poetin om tafel gaat en bespreken wat er moet gebeuren om een einde te maken aan de zinloze moorden in Oekraïne.
pi_215498146
quote:
16s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:12 schreef FlippingCoin het volgende:
zijn er al goede memes?
Nee, het is nog vroeg in de VS…
  woensdag 6 november 2024 @ 16:14:44 #234
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_215498163
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:13 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nee, het is nog vroeg in de VS…
;(
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_215498164
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:11 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Over entertainment en bitsers gesproken, heeft Asha ten Broeke zich al ergens laten horen?
Ik ben geblokkeerd op haar Twitter.
Die kan de naam van Trump nog steeds niet spellen. 1 letter teveel, begint met H, eindigt met r...
  woensdag 6 november 2024 @ 16:15:54 #236
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_215498174
quote:

[..]
Klonen van hem worden achter de schermen ongetwijfeld al opgeleid.
pi_215498182
quote:
16s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:12 schreef FlippingCoin het volgende:
zijn er al goede memes?
twitter

Dit filmpje heeft wel leuke varianten
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 16:20:07 #238
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215498211
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:09 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Kolder.
nee gewoon feitelijk

kun je zelf ook nazoeken
pi_215498215
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:51 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Jaja, wij en Estland gaan de Russen bevechten.
Dommertje.
Ow, 4 landen in Europa...
pi_215498363
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:55 schreef xzaz het volgende:

[..]
:') Dat is aan Oekraine niet aan de VS.
Oekraïne heeft de VS nodig. En daar gaat nu iets mis. :')
pi_215498394
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:31 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Of daar iets mis gaat valt te bezien.

Er wordt nu klakkeloos van uit gegaan dat Trump alle steun aan Oekraïne eenzijdig gaat opzeggen.

Maar dat blijkt nergens uit.
pi_215498426
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:34 schreef deedeetee het volgende:
Hij is veel beter voorbereid. De vorige keer was hij zelf ook verrast, hij deed meteen een handreiking naar de Democraten maar die reagereenden uiterst agressief en lieten hem zichzelf overschreeuwen en hij kwam ook al snel de deep state tegen. Hij benoemde de verkeerde mensen en was een soort karikatuur van zichzelf.

Inmiddels is het 8 jaar later en is de VS een karikatuur van zichzelf. Hij heeft een heleboel mensen om zich verenigd, allemaal meer anti establishment dan simplistisch rechts. Gabbard, Vivek, Musk, RFK, Vance is ook geen prutser, het idee dat hij racist en anti homo is en dus vijand was al belachelijk maar is inmiddels ook niet meer vol te houden. Hij geniet dus bredere maatschappelijke steun terwijl gezonder eten, minder medicalisering, zelfstandige boeren ook linkse mensen aanspreekt en hij heeft aan een bekwaam front tegen de deep state gebouwd. Hij gaat veel effectiever worden, het gaat ook niet alleen meer om hem, hij heeft nog maar 4 jaar dus de partij gaat op zijn grondslag verder.

quote:

[..]
We moeten hopen dat het niet zoveel uitmaakt zoals waarschijnlijk is. Als dat een grotere verandering zou betekenen dan betekent dat een veel vijandiger Rusland.

Doen alsof het om één persoon, de kwade genius, gaat en alles pais en vree is wanneer die weg is, is niet alleen wensdenken maar vooral ook oorlogspropaganda zoals we ook bij "Saddam" zagen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 6 november 2024 @ 16:41:22 #243
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215498453
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:33 schreef Wantie het volgende:

[..]

Er wordt nu klakkeloos van uit gegaan dat Trump alle steun aan Oekraïne eenzijdig gaat opzeggen.

Trump z'n isolationistische insteek rijmt natuurlijk niet echt met het opsturen van wapenpakketten naar de andere kant van de wereld.

Maar hij heeft nooit keihard gezegd Oekraïne te laten zitten. En vanuit de republikeinen is er genoeg animo voor continuïteit in de steun. Bovendien is er natuurlijk altijd nog een wapenlobby in Amerika die er garen bij spint.

We zullen zien.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 6 november 2024 @ 16:41:41 #244
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215498458
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:37 schreef Weltschmerz het volgende:
kwam ook al snel de deep state tegen.
:') _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Vis een optie? woensdag 6 november 2024 @ 16:45:41 #245
70532 loveli
N
pi_215498488
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:37 schreef Weltschmerz het volgende:
Hij heeft een heleboel mensen om zich verenigd, allemaal meer anti establishment dan simplistisch rechts. Gabbard, Vivek, Musk, RFK, Vance is ook geen prutser,
Vergeet Rand Paul niet.
crap in = crap out
pi_215498500
quote:

[..]

We gaan het zien.
pi_215498511
twitter

Eindelijk iemand van de democraten die een zegje doet ipv radiostilte.
  woensdag 6 november 2024 @ 16:49:06 #248
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_215498519
quote:

[..]

het stopzetten van die oorlog dat gaat niet lukken , rusland is nu een oorlogseconomie , zonder oorlogsproductie stort het land zich in een crisis
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 6 november 2024 @ 16:51:58 #249
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215498551
quote:

[..]

Het meest realistische. Hier kan Putin thuis ook wel mee wegkomen met de juiste propaganda-spin. En is Ukraine er ook vanaf en zitten ze bij NAVO/EU
The End Times are wild
pi_215498608
Ik zie dat het schuimbekken al is begonnen. c_/
Het ligt aan de instanties zelf
  woensdag 6 november 2024 @ 17:02:59 #251
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215498644
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:51 schreef LXIV het volgende:

[..]
Het meest realistische. Hier kan Putin thuis ook wel mee wegkomen met de juiste propaganda-spin. En is Ukraine er ook vanaf en zitten ze bij NAVO/EU
Haha, Poetin zal niet accepteren dat ze bij de NAVO komen.
En veel landen zien toetreding EU niet zitten.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 6 november 2024 @ 17:04:59 #252
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_215498660
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:31 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Ja en dat is toch het probleem van Oekraine niet van de VS. Wat kan de gewone man in LA een land in Oekraine nou interesseren? Die wil gewoon zijn brood kunnen betalen.
pi_215498707
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 17:04 schreef xzaz het volgende:

[..]
Ja en dat is toch het probleem van Oekraine niet van de VS. Wat kan de gewone man in LA een land in Oekraine nou interesseren? Die wil gewoon zijn brood kunnen betalen.
Met die instelling had Nederland niet meer bestaan.
  woensdag 6 november 2024 @ 17:12:31 #254
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_215498723
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 17:10 schreef Wantie het volgende:

[..]
Met die instelling had Nederland niet meer bestaan.
Ja als als als.
pi_215498761
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 17:12 schreef xzaz het volgende:

[..]
Ja als als als.
Er staat geen als in mijn reactie.
pi_215498811
twitter

Niet echt een meltdown maar wel leuk.
  woensdag 6 november 2024 @ 17:21:23 #257
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_215498831
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:51 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ja natuurlijk, en daana doekt hij zijn hele oorlogsindustrie op en gaat hij braaf binnenlands alle vragen beantwoorden over het economische moeras waar hij zijn land de laatste 2 jaar ingereden heeft. Misschien gezellig een rondje klaverjassen met Xi op de dan toch een stuk rustigere donderdagavonden.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_215499001
twitter

En dat op CNN, zal helaas niks uitmaken want die kliek is overtuigd van hun eigen gelijk en weigeren te luisteren naar "radicalen".
pi_215499076
Yes.. We mogen de komende 4 jaar weer racistisch zijn :')
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
pi_215499130
Stel je niet aan mens

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215499264
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 17:54 schreef Viesdik het volgende:
Yes.. We mogen de komende 4 jaar weer racistisch zijn :')
Hoezo heeft de Amerikaanse verkiezingsuitslag invloed op wat wij mogen?
  woensdag 6 november 2024 @ 18:12:55 #262
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_215499291
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 17:59 schreef Ali_boo het volgende:
Stel je niet aan mens

[ x ]
Rage bait serieus nemen :')
pi_215499333
quote:

[..]
Wat ben jij ineens redelijk.
Met redelijkheid kom je het verste.
Vakman pur sang
pi_215499381
quote:
88s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:52 schreef sp3c het volgende:

[..]

Groot deel van de soldaten in Europa is Amerikaans. Daarbij: er is helemaal geen blok. Franrkijk heeft andere belangen dan een Duitsland.
  woensdag 6 november 2024 @ 18:20:21 #265
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215499397
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 17:21 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]
Ja natuurlijk, en daana doekt hij zijn hele oorlogsindustrie op en gaat hij braaf binnenlands alle vragen beantwoorden over het economische moeras waar hij zijn land de laatste 2 jaar ingereden heeft. Misschien gezellig een rondje klaverjassen met Xi op de dan toch een stuk rustigere donderdagavonden.
Doorgaan met oorlogsvoeren is helemaal een doodlopende weg voor hem (en Rusland). Dit is zijn laatste kans op een golden ticket out. Als hij die niet met beide handen aanneemt is hij volkomen gek.
The End Times are wild
pi_215499468
twitter

Opvallend is het wel. Dit jaar een hoop rechtszaken vanwege stemmen zonder ID en de reps die massaal aanwezig zijn geweest om te controleren of het tellen van stemmen wel eerlijk ging en opeens missen de Dems 20 miljoen stemmen.
  woensdag 6 november 2024 @ 18:31:56 #267
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215499542
Maarten van Rossem _O_

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 6 november 2024 @ 18:33:39 #268
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215499556
quote:
16s.gif Op woensdag 6 november 2024 18:31 schreef Starhopper het volgende:
Maarten van Rossem _O_

[ x ]
Die seniele gek weer.
pi_215499569
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 18:26 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]

Opvallend is het wel. Dit jaar een hoop rechtszaken vanwege stemmen zonder ID en de reps die massaal aanwezig zijn geweest om te controleren of het tellen van stemmen wel eerlijk ging en opeens missen de Dems 20 miljoen stemmen.
Je ziet dat die grafieken geknipt zijn bij de 50 om extra shocking over te komen?

Turn out voor Trump is nu ook lager.

Mensen waren gewoon klaar met beide partijen.
pi_215499611
Zie hier hoe racistisch de progressievelingen echt zijn

twitter

if they can’t control the minority, their real personality - a racist hypocrite phony - comes through loud and clear
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215499631
Heeft Trump Oekraïne al teruggegeven aan Rusland?
  woensdag 6 november 2024 @ 18:40:31 #272
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_215499638
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 18:20 schreef LXIV het volgende:

[..]
Doorgaan met oorlogsvoeren is helemaal een doodlopende weg voor hem (en Rusland). Dit is zijn laatste kans op een golden ticket out. Als hij die niet met beide handen aanneemt is hij volkomen gek.
Hoezo? Als Amerika er daadwerkelijk de handen vanaf trekt (of zelfs maar matige intell of assistentie geeft bij het bedienen van wapens die de EU wel uit de VS heeft) wordt die oorlog een kwestie van expanding returns. Het lijkt me sterk dat gung-ho bejaarde Poetin nog voor zijn dood van dat 'decadente westen' stokpaardje gaat afstappen, al is het maar om de toon een beetje te blijven zetten richting BRICS en de vele Afrikaanse landen die hij graag tot zijn invloedssfeer wil rekenen.
pi_215499645
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 18:38 schreef Ali_boo het volgende:

[ x ]

if they can’t control the minority, their real personality - a racist hypocrite phony - comes through loud and clear
6 tweets :')
pi_215499676
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 18:26 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]

Ja, want de dems hadden natuurlijk een droomkandidaat :s)
  woensdag 6 november 2024 @ 18:44:55 #275
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215499707
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 18:40 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]
Hoezo? Als Amerika er daadwerkelijk de handen vanaf trekt (of zelfs maar matige intell of assistentie geeft bij het bedienen van wapens die de EU wel uit de VS heeft) wordt die oorlog een kwestie van expanding returns. Het lijkt me sterk dat gung-ho bejaarde Poetin nog voor zijn dood van dat 'decadente westen' stokpaardje gaat afstappen, al is het maar om de toon een beetje te blijven zetten richting BRICS en de vele Afrikaanse landen die hij graag tot zijn invloedssfeer wil rekenen.
Ik denk niet dat Trump gaat tolereren dat putin gebieden gaat innemen waar geen minderheid aan etnische Russen woont. Ik denk ook niet dat Putin dit wil, want zulke gebieden zijn gewoon een last
The End Times are wild
pi_215499769
We gaan heel gevaarlijke en donkere tijden tegemoet.
pi_215499785
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 18:50 schreef quirina het volgende:
Waarom?
pi_215499807
Gelukkig heeft Trump gewonnen. *O*
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
  woensdag 6 november 2024 @ 19:00:31 #279
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_215499900
Mijn tesla aandelen en btc jonge _O-
  woensdag 6 november 2024 @ 19:01:45 #280
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_215499918
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 18:50 schreef quirina het volgende:
_O-
  woensdag 6 november 2024 @ 19:04:05 #281
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215499953
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 18:15 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Met redelijkheid kom je het verste.
Eens.
Maar ik ken jou ook anders.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215499967
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 18:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Bijzonder dat je geen afstand van wilt nemen
Wat heb je te verbergen :D
  woensdag 6 november 2024 @ 19:05:42 #283
323876 michaelmoore
pi_215499975
quote:

[..]
Dat rare wensdenken.
Harris die zou echt een hele goede first lady geweest zijn, vriendelijk, leuke lach ,

Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_215499987
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:05 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Bijzonder dat je geen afstand van wilt nemen
Wat heb je te verbergen :D
Waar moet ik afstand van nemen?
Ik ben je even kwijt.
  woensdag 6 november 2024 @ 19:07:02 #285
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_215499988
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 18:44 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik denk niet dat Trump gaat tolereren dat putin gebieden gaat innemen waar geen minderheid aan etnische Russen woont. Ik denk ook niet dat Putin dit wil, want zulke gebieden zijn gewoon een last
Naar mijn idee onderschat je dan toch de 'might makes right' dynamiek die dit soort figuren drijft nogal, en het gegeven dat Trump geen flying fuck geeft om Russen of Oekraïners in wat voor hoedanigheid dan ook; etnisch, genaturaliseerd, fluorescerend geel geverfd of binnenstebuiten gekeerd.. Maar goed, we gaat het zien de komende jaren.
  woensdag 6 november 2024 @ 19:07:09 #286
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215499992
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:05 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Harris die zou echt een hele goede first lady geweest zijn

[ afbeelding ]
Denken heel veel mensen anders over.
Laat het maar weer opnieuw proberen over 4 jaar.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215500003
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:07 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Denken heel veel mensen anders over.
Laat het maar weer opnieuw proberen over 4 jaar.
Zouden de democraten zo naïef zijn?
pi_215500007

Z’n opvolger in z’n “gouden eeuw” staat al klaar.

Copy-paste
pi_215500017
quote:

[..]
Van Reddit waar miljoenen mensen posten. En dan denken dat je een soort punt hebt :')
Conscience do cost.
  woensdag 6 november 2024 @ 19:11:21 #290
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215500041
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:08 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Zouden de democraten zo naïef zijn?
Na Clinton, Biden (hakken over de sloot was het), en nu woke Harris.
Het zou best kunnen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 6 november 2024 @ 19:11:48 #291
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_215500046
Het goede nieuws is dat we over 4 jaar voor altijd verlost zijn van die megalomane charlatan. ^O^
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_215500050
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 18:38 schreef Ali_boo het volgende:

[ x ]

Donkere mannen en latino mannen worden nu ook massaal aangevallen.

Donkere en latino mannen moeten ook geen eigen mening hebben maar luisteren naar hun democratische meesters zoals 200 jaar geleden gebruikelijk was.
  woensdag 6 november 2024 @ 19:12:57 #293
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215500055
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:11 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Het goede nieuws is dat we over 4 jaar voor altijd verlost zijn van die megalomane charlatan. ^O^
En zo is het maar net.
Vance of DeSantis zou beter zijn.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 6 november 2024 @ 19:14:02 #294
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215500078
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:11 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Had ie van Biden gewonnen was het nu klaar, dus ja :P.
Get woke, go broke!
pi_215500104
quote:

[..]
Dat is toch één tweet meer dan die 5 reacties van "racistische Nederlanders" over de donkere spelers bij het Nederlands elftal waar het 8 uur journaal enkele jaren geleden mee opende.
pi_215500114
Geweldig nieuws, laat 'm maar snel komen. Tijd voor verandering.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_215500142
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:08 schreef Beathoven het volgende:
[ afbeelding ]

Z’n opvolger in z’n “gouden eeuw” staat al klaar.

Copy-paste
Liever eerst Ivanka want vrouw. _O_
pi_215500172
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:12 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Donkere mannen en latino mannen worden nu ook massaal aangevallen.

Donkere en latino mannen moeten ook geen eigen mening hebben maar luisteren naar hun democratische meesters zoals 200 jaar geleden gebruikelijk was.
Zolang ze zich ondergeschikt willen stellen aan hun blanke messiah en erkennen dat ze gered moeten worden.
Dan is er een plek voor hun
Op het moment wanneer ze hun eigen mening op nahouden, dan zie je hoe haatvol ze werkelijk zijn
pi_215500173
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:05 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Harris die zou echt een hele goede first lady geweest zijn, vriendelijk, leuke lach ,

[ afbeelding ]
Putin heeft ook een leuke lach. Vriendelijk ook. Heb hem nog nooit boos gezien.
pi_215500179
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:20 schreef Nober het volgende:

[..]
Liever eerst Ivanka want vrouw. _O_
Dat zou wel de ultieme middelvinger zijn, eerste vrouwelijke president is een Trump telg. :D
  woensdag 6 november 2024 @ 19:24:49 #301
323876 michaelmoore
pi_215500233
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:22 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Putin heeft ook een leuke lach. Vriendelijk ook. Heb hem nog nooit boos gezien.
Kim il Un ook en de Ajatollah ook

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')