Als je toch buiten bent, koop dan meteen even tien pakken WC-papier.quote:Op woensdag 6 november 2024 14:18 schreef DelanoMilano het volgende:
Het is okay om verdrietig te zijn vandaag. Bang misschien zelfs. Ik ben een beetje van beide. Maar kom maar wel uit bed. Maak maar contact met iemand. Ga naar buiten. Drink water en beweeg. Voor degenen die zich chill voelen, wees maar lief voor de mensen om je heen die zich onveilig voelen vandaag. Want geloof me, ze zijn er. Blijven ademen lieve mensen.
Er is geen sprake van WW3.quote:Op woensdag 6 november 2024 14:37 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
WW3 is allang gestart. Of vanaf welk moment vind jij het een wereldoorlog?
En allemaal echt!!!quote:Op woensdag 6 november 2024 14:38 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Heerlijk die meltdown, verheug mij de komende dagen op meer van dit soort filmpjes.
Wanneer er landen uit meerdere wereld delen in oorlog met elkaar zijn.quote:Op woensdag 6 november 2024 14:37 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
WW3 is allang gestart. Of vanaf welk moment vind jij het een wereldoorlog?
Kun je die troep gewoon op twitter laten.quote:Op woensdag 6 november 2024 14:40 schreef Tekaschi het volgende:
Weer zo'n hysterisch vrouwtje:
[ x ]
Zou geen dag overleven in de echte wereld.
Dat filmpje heb ik maanden geleden al een keer ergens gezien.quote:Op woensdag 6 november 2024 14:38 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]![]()
Heerlijk die meltdown, verheug mij de komende dagen op meer van dit soort filmpjes.
Weak of weekquote:Op woensdag 6 november 2024 14:50 schreef thedeedster het volgende:
Wat is de voltooid verleden tijd van woke eigenlijk?
Wookie?quote:Op woensdag 6 november 2024 14:50 schreef thedeedster het volgende:
Wat is de voltooid verleden tijd van woke eigenlijk?
Tijdens de vorige presidentschap van Trump was het al 4 jaar bier en popcorn.quote:Op woensdag 6 november 2024 14:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Genieten op social media vandaag. De ene parel na de andere komt voorbij.
[ x ]
Zoals Elon Musk al zei: the most entertaining outcome is the most likely.
En gelijk dat hij heeft.
Het leuke is dat je weet dat dit maanden, zo niet de volledige termijn van Trump zo doorgaat.
Dit is niet leuk. Je moet bij Trump fans wel beetje doen zoals je met kinderen omgaat. Meegaan in hun beleving. Anders maak je iets kapot in die kopjes.quote:
Mensen denken ook dat al die TikTok shit echt is ..quote:Op woensdag 6 november 2024 14:54 schreef DavD het volgende:
[..]
Dat filmpje heb ik maanden geleden al een keer ergens gezien.
Er wordt weer een hoop onzin klakkeloos overgenomen en hier gedumpt.
Dit moet gespeeld zijn.quote:Op woensdag 6 november 2024 14:38 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]![]()
Ben er ook bang voor. Hij is geen geboren Amerikaan, maar die regel voor presidenten kan ook wel aangepast worden.quote:Op woensdag 6 november 2024 14:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat Musk het tzt gaat overnemen.
Dan wordt het gewoon JD Vance, daarom zit er een VP.quote:Op woensdag 6 november 2024 14:59 schreef rutger05 het volgende:
Mocht Trump door een omstandigheid, bijvoorbeeld door een aanslag of een hartaanval/ beroerte, het tijdelijke voor het eeuwige gaan wisselen voordat hij als nieuwe president is ingezworen, wat gaat er dan gebeuren? Nieuwe verkiezingen?
Dan neemt de vice-president het toch over?quote:Op woensdag 6 november 2024 14:59 schreef rutger05 het volgende:
Mocht Trump door een omstandigheid, bijvoorbeeld door een aanslag of een hartaanval/ beroerte, het tijdelijke voor het eeuwige gaan wisselen voordat hij als nieuwe president is ingezworen, wat gaat er dan gebeuren? Nieuwe verkiezingen?
Nee. Dan moeten we de Trump fans eerst maanden ervan overtuigen dat hij niet is opgehaald door aliens.quote:Op woensdag 6 november 2024 14:59 schreef rutger05 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |