abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215497543
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:23 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik vind dat je respect moet blijven houden naar elkaar. Niet de ene stemmer belachelijk maken tov de andere. Dan doen (sommige leden) van beide partijen.
Voor beide richtingen was wat wel te zeggen.
Nu weer over tot de orde van de dag.
Daar kan Biden nog wat van leren. De Trump-stemmers "afval" noemen gaat ook niet meehelpen aan een overwinning.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  woensdag 6 november 2024 @ 15:25:28 #127
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215497550
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:22 schreef Isdatzo het volgende:
Opmerkelijk hoe een groot deel van de users die blij zijn dat Trump gewonnen heeft zich voornamelijk bezig lijken te houden met het verkiezingsresultaat binnenkomt bij mensen die op een andere uitslag hadden gehoopt.
Ja, opmerkelijk na jarenlang gebash als je ook maar het lef had om iets pro-Trump te posten hier, of zelfs maar iets negatiefs over Biden/Harris :').

Ik zit even te genieten van de meltdown ja, kinderachtig? Vast, maar dat was de blinde haat jegens alles wat niet anti-Trump was net zo goed.

Je moet het maar even slikken vandaag, sorry dat dit je overkomt :*.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_215497555
quote:
11s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:22 schreef dick_laurent het volgende:
We gaan het meemaken met Trumpie. Hij heeft gouden bergen beloofd en geroepen dat ie de Oekraïne oorlog binnen 24u zou beëindigen.

Well, here's your chance. Eens kijken of ie het waar maakt.
Ik denk het wel. Ofja, niet alles. Maar een einde maken aan de oorlog in Oekraine is vrij gemakkelijk.
pi_215497564
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:22 schreef Isdatzo het volgende:
Opmerkelijk hoe een groot deel van de users die blij zijn dat Trump gewonnen heeft zich voornamelijk bezig lijken te houden met het verkiezingsresultaat binnenkomt bij mensen die op een andere uitslag hadden gehoopt.
Ja, er blijft altijd frustratie bij ze hangen.
Dat was ook bij de overwinning van Wilders..
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 15:26:17 #130
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_215497567
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:25 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ik denk het wel. Ofja, niet alles. Maar een einde maken aan de oorlog in Oekraine is vrij gemakkelijk.
Vertel?
pi_215497574
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Onzin. Harris scoorde ongeveer hetzelfde als Biden voordat hij in het debat door het ijs zakte. Het gaat gewoon om het beleid.
Maar als dat het is waarom zou je dan als niet extreme, wegkijkende, christen op Trump stemmen?
Het si niet zo dat zijn beleid goed was of dat zijn voorstellen dat waren.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_215497578
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:25 schreef theunderdog het volgende:

[..]
We gaan het zien.
21 januari.
Dan verloopt de deadline die Trump daaraan heeft gegeven.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215497583
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:26 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Vertel?
Onderhandeling met Putin - je bespreekt wat Putin wil - kijkt hoe en wat - maakt samen een akkoord - Putin brengt naar buiten dat het gedaan is en hij de oorlog heeft gewonnen.
pi_215497597
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Maar als dat het is waarom zou je dan als niet extreme, wegkijkende, christen op Trump stemmen?
Het si niet zo dat zijn beleid goed was of dat zijn voorstellen dat waren.
Pssssst..... ook moslims vinden hem een prima gozer.
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 15:28:50 #135
Dick Laurent Is Dead
pi_215497606
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:27 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Onderhandeling met Putin - je bespreekt wat Putin wil - kijkt hoe en wat - maakt samen een akkoord - Putin brengt naar buiten dat het gedaan is en hij de oorlog heeft gewonnen.
Mmkay, ik snap wat je zegt. Maar dat houdt basically in dat het maar een kant op kan bewegen, namelijk die van grote baas Putin.
Zelensky zal ongetwijfeld niet akkoord gaan met het officieel opgeven van grondgebied aan Rusland en het erkennen dat zij de oorlog gewonnen hebben. Dus hoe verwacht je dat Trump die zijde gaat weten te overtuigen?
pi_215497624
Hoe is de slogan ook alweer.. Go woke, go broke? Zonder de links progressieve troep, dus met meer gematigde standpunten, zouden de Democraten meer kiezers hebben getrokken denk ik. Maar ja, wie ben ik he.
Wel jammer dat Trumpie heeft gewonnen. Slecht nieuws voor Europa, voor Oekraïne etc.
pi_215497627
quote:
11s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:28 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Mmkay, ik snap wat je zegt. Maar dat houdt basically in dat het maar een kant op kan bewegen, namelijk die van grote baas Putin.
Zelensky zal ongetwijfeld niet akkoord gaan met het officieel opgeven van grondgebied aan Rusland en het erkennen dat zij de oorlog gewonnen hebben. Dus hoe verwacht je dat Trump die zijde gaat weten te overtuigen?
Hij stopt gewoon de Amerikaanse ondersteuning voor Oekraïne en gezien Europa zo nu en dan erg gierig zijn kan het snel gebeurd zijn met Oekraïne.
pi_215497629
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:28 schreef HSG het volgende:

[..]
Pssssst..... ook moslims vinden hem een prima gozer.
Lijkt mij sterk maar dat moeten ze zelf weten.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_215497633
twitter
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:26 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, er blijft altijd frustratie bij ze hangen.
Dat was ook bij de overwinning van Wilders..
Frustratie? Nee hoor, leedvermaak. Altijd lachen om de mensen die het altijd beter menen te weten en geen ander argument hebben dan de tegenpartij uit te schelden weer op hun gezicht te zien gaan. :D

Tja krijg je als je mensen wegzet als racisten, fascisten, extremisten, nazi's en vuilnis.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_215497637
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Lijkt mij sterk maar dat moeten ze zelf weten.
Want?
  Vis een optie? woensdag 6 november 2024 @ 15:31:22 #141
70532 loveli
N
pi_215497640
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:10 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Nee als Trump januari niet haalt wordt Harris president. Zij is tot zijn inauguratie VP
Ja hallo, ben je vergeten dat ze op dit moment gewoon nog een president hebben? Hij heet Joe Biden.
crap in = crap out
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 15:31:24 #142
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215497642
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Hoe is de slogan ook alweer.. Go woke, go broke? Zonder de links progressieve troep, dus met meer gematigde standpunten, zouden de Democraten meer kiezers hebben getrokken denk ik. Maar ja, wie ben ik he.
Wel jammer dat Trumpie heeft gewonnen. Slecht nieuws voor Europa, voor Oekraïne etc.
zou het probleem niet zijn dat Biden op het laatste moment afhaakte en ze het plan aan moesten passen?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215497645
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:27 schreef Wantie het volgende:

[..]
We gaan het zien.
21 januari.
Dan verloopt de deadline die Trump daaraan heeft gegeven.
En al verloopt die deadline, 22 januari zit hij er nog, 23 januari ook, en op 24 januari hebben wij nog plezier van de meltdown.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_215497648
quote:

[..]
quote:

[..]
Het hoeft toch geen eerlijk akkoord te zijn? Zelensky kan het er nog zo mee oneens zijn. Als Rusland het heeft ingenomen, heeft Rusland het ingenomen. Als VS er dan zijn handen van af trekt en EU denkt ook: jaa, het is wel best zo. Dan heeft Oekraine het nakijken en is de oorlog voorbij.
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 15:33:01 #145
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215497657
maar het lijkt er niet op dat de EU denkt jaa het is wel best zo
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 15:33:46 #146
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215497670
aan de andere kant, als Trump zijn handen ervanaf trekt kunnen ze wel Moskou gaan beschieten met raketten

wie weet helpt het
  woensdag 6 november 2024 @ 15:34:34 #147
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_215497678
Ik ben eerlijk gezegd best benieuwd naar hoe Trump het gaat doen als hij weer aan de macht komt. :)
Het gaat vast weer lachen worden. :D Wat dat betreft viel er van Harris niet veel te verwachten. :P
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 15:35:09 #148
Dick Laurent Is Dead
pi_215497684
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:30 schreef HSG het volgende:

[..]
Hij stopt gewoon de Amerikaanse ondersteuning voor Oekraïne en gezien Europa zo nu en dan erg gierig zijn kan het snel gebeurd zijn met Oekraïne.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:31 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het hoeft toch geen eerlijk akkoord te zijn? Zelensky kan het er nog zo mee oneens zijn. Als Rusland het heeft ingenomen, heeft Rusland het ingenomen. Als VS er dan zijn handen van af trekt en EU denkt ook: jaa, het is wel best zo. Dan heeft Oekraine het nakijken en is de oorlog voorbij.
Yep, is een mogelijk scenario. Maar indien het op die manier zal gaan is het hek natuurlijk van de dam, ook voor Europa. Dan verliest Oekraine de oorlog simpelweg door onmacht en is de oorlog inderdaad "voorbij" maar dan is er voor Rusland geen enkele incentive meer om te stoppen of om zich ook maar iets van de NAVO aan te trekken. Wat wordt dan de volgende move, Estland? Litouwen? Moldavië?
  woensdag 6 november 2024 @ 15:35:37 #149
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215497690
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:34 schreef deedeetee het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd best benieuwd naar hoe Trump het gaat doen als hij weer aan de macht komt. :)
Het gaat vast weer lachen worden. :D Wat dat betreft viel er van Harris niet veel te verwachten. :P
Er zullen fantastische meme's ontstaan!
The End Times are wild
pi_215497695
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:59 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ben er ook bang voor. Hij is geen geboren Amerikaan, maar die regel voor presidenten kan ook wel aangepast worden.
Dat is verdomd lastig en ik zie dat echt niet gebeuren. Het is niet iets wat de zittende president in zijn eentje mag beslissen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')