Dan hadden de Republikeinen daar maar niet mee in moeten stemmen.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:07 schreef Zoddie het volgende:
Ben benieuwd hoe lang hij het vol gaat houden.
Als je Trump vegelijkt met hoe die in 2016 of ook in 2020 was is die wel flink oud geworden en net zo seniel als Joe Biden.
En JD Vance, daar zit niemand op te wachten ook de republikeinen niet van wat ik zo heb gezien.
Nee als Trump januari niet haalt wordt Harris president. Zij is tot zijn inauguratie VPquote:Op woensdag 6 november 2024 15:00 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Dan wordt het gewoon JD Vance, daarom zit er een VP.
Iddquote:Op woensdag 6 november 2024 15:12 schreef HeatWave het volgende:
Onze kandidaat heeft niet gewonnen, nu maar hopen dat de andere tegen een kogel aanloopt want wij zijn de partij van joy, verzoening, democratie en fatsoen!
FFS.
Over wat voor partij heb je het?quote:Op woensdag 6 november 2024 15:12 schreef HeatWave het volgende:
Onze kandidaat heeft niet gewonnen, nu maar hopen dat de andere tegen een kogel aanloopt want wij zijn de partij van joy, verzoening, democratie en fatsoen!
FFS.
Inderdaad. Ik lees het hier.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:05 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dan neemt de vice-president het toch over?
Hun gekozen kandidaat deed niet eens mee.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:12 schreef HeatWave het volgende:
FFS.
Ik zie alleen pro-Trump roepen dat ze denken dat ie een kogel kopt. Dus heb ff je post ge-edit.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:12 schreef HeatWave het volgende:
Onze kandidaat heeft gewonnen, nu maar hopen dat de andere tegen een kogel aanloopt want wij zijn de partij van joy, verzoening, democratie en fatsoen!
FFS.
De hivemind is ook fantastisch, van USA tot Nederland, Engeland, Frankrijk etc. allemaal uit de linkerhoek dezelfde soort uitspraken zoals "Democracy died in darkness", allemaal dezelfde inhoudsloze zinnetjes.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:14 schreef HSG het volgende:
Wat kan democratie voor sommige mensen vervelend zijn.
PROESTquote:Op woensdag 6 november 2024 15:16 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
De hivemind is ook fantastisch, van USA tot Nederland, Engeland, Frankrijk etc. allemaal uit de linkerhoek dezelfde soort uitspraken zoals "Democracy died in darkness", allemaal dezelfde inhoudsloze zinnetjes.
De enige echte cult die het westen bedreigd.
Standaard riedeltje, het is inhoudsloos. Loze kreten, loze beschuldigingen, meer inhoud heeft dat kamp niet. Gelukkig beginnen steeds meer mensen het in te zien, hopelijk is dit voor eeuwig het einde van de linkse woke diversiteitspolitiek en gaan we weer normaal doen. Hoewel ik gok dat het demoniseren naar een versnelling hoger gaat, terwijl het zelfverklaarde intelligente deel van de samenleving gewoon niet snapt dat ze daarmee de kiezers wegjagen.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:18 schreef HSG het volgende:
[..]
PROEST![]()
![]()
Dus iemand wordt gekozen die hun niet aanstaat en is het gelijk einde van de democratie.![]()
Dan zou ik fan van hem worden maar zijn eerdere uitlatingen laten eerder het omgekeerde zien.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:18 schreef Harmankardon het volgende:
Trump trapt Putin uit Oekraine en wint de nobelprijs voor de vrede. Stel je voor.
Nou ik hou mij vooral bezig met de reacties van die mensen die gehoopt hadden op een ander verkiezingsuitslag.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:22 schreef Isdatzo het volgende:
Opmerkelijk hoe een groot deel van de users die blij zijn dat Trump gewonnen heeft zich voornamelijk bezig lijken te houden met het verkiezingsresultaat binnenkomt bij mensen die op een andere uitslag hadden gehoopt.
quote:Op woensdag 6 november 2024 14:59 schreef rutger05 het volgende:
Mocht Trump door een omstandigheid, bijvoorbeeld door een aanslag of een hartaanval/ beroerte, het tijdelijke voor het eeuwige gaan wisselen voordat hij als nieuwe president is ingezworen, wat gaat er dan gebeuren? Nieuwe verkiezingen?
Zou graag iets willen posten hoe het binnenkomt bij de reps, maar zo min over te vinden. Gaat alleen maar om de dems in de media. Beetje als met Ajax, als Ajax speelt, wint of verliest is de club waartegen ze speelden maar een kleine voetnoot, 99% gaat over Ajax, zelfde met verkiezingen.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:22 schreef Isdatzo het volgende:
Opmerkelijk hoe een groot deel van de users die blij zijn dat Trump gewonnen heeft zich voornamelijk bezig lijken te houden met het verkiezingsresultaat bij de andere partij binnenkomt.
Ik vind dat je respect moet blijven houden naar elkaar. Niet de ene stemmer belachelijk maken tov de andere. Dan doen (sommige leden) van beide partijen.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:22 schreef Isdatzo het volgende:
Opmerkelijk hoe een groot deel van de users die blij zijn dat Trump gewonnen heeft zich voornamelijk bezig lijken te houden met het verkiezingsresultaat binnenkomt bij mensen die op een andere uitslag hadden gehoopt.
?quote:
Dat rare wensdenken.quote:
Wat ben jij ineens redelijk.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind dat je respect moet blijven houden naar elkaar. Niet de ene stemmer belachelijk maken tov de andere. Dan doen (sommige leden) van beide partijen.
Voor beide richtingen was wat wel te zeggen.
Nu weer over tot de orde van de dag.
Ik vroeg het mij gewoon af.quote:
Daar kan Biden nog wat van leren. De Trump-stemmers "afval" noemen gaat ook niet meehelpen aan een overwinning.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind dat je respect moet blijven houden naar elkaar. Niet de ene stemmer belachelijk maken tov de andere. Dan doen (sommige leden) van beide partijen.
Voor beide richtingen was wat wel te zeggen.
Nu weer over tot de orde van de dag.
Ja, opmerkelijk na jarenlang gebash als je ook maar het lef had om iets pro-Trump te posten hier, of zelfs maar iets negatiefs over Biden/Harrisquote:Op woensdag 6 november 2024 15:22 schreef Isdatzo het volgende:
Ik denk het wel. Ofja, niet alles. Maar een einde maken aan de oorlog in Oekraine is vrij gemakkelijk.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:22 schreef dick_laurent het volgende:
We gaan het meemaken met Trumpie. Hij heeft gouden bergen beloofd en geroepen dat ie de Oekraïne oorlog binnen 24u zou beëindigen.
Well, here's your chance. Eens kijken of ie het waar maakt.
Ja, er blijft altijd frustratie bij ze hangen.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:22 schreef Isdatzo het volgende:
Vertel?quote:Op woensdag 6 november 2024 15:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ofja, niet alles. Maar een einde maken aan de oorlog in Oekraine is vrij gemakkelijk.
Maar als dat het is waarom zou je dan als niet extreme, wegkijkende, christen op Trump stemmen?quote:Op woensdag 6 november 2024 14:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Onzin. Harris scoorde ongeveer hetzelfde als Biden voordat hij in het debat door het ijs zakte. Het gaat gewoon om het beleid.
We gaan het zien.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ofja, niet alles. Maar een einde maken aan de oorlog in Oekraine is vrij gemakkelijk.
Onderhandeling met Putin - je bespreekt wat Putin wil - kijkt hoe en wat - maakt samen een akkoord - Putin brengt naar buiten dat het gedaan is en hij de oorlog heeft gewonnen.quote:
Pssssst..... ook moslims vinden hem een prima gozer.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Maar als dat het is waarom zou je dan als niet extreme, wegkijkende, christen op Trump stemmen?
Het si niet zo dat zijn beleid goed was of dat zijn voorstellen dat waren.
Mmkay, ik snap wat je zegt. Maar dat houdt basically in dat het maar een kant op kan bewegen, namelijk die van grote baas Putin.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Onderhandeling met Putin - je bespreekt wat Putin wil - kijkt hoe en wat - maakt samen een akkoord - Putin brengt naar buiten dat het gedaan is en hij de oorlog heeft gewonnen.
Hij stopt gewoon de Amerikaanse ondersteuning voor Oekraïne en gezien Europa zo nu en dan erg gierig zijn kan het snel gebeurd zijn met Oekraïne.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:28 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Mmkay, ik snap wat je zegt. Maar dat houdt basically in dat het maar een kant op kan bewegen, namelijk die van grote baas Putin.
Zelensky zal ongetwijfeld niet akkoord gaan met het officieel opgeven van grondgebied aan Rusland en het erkennen dat zij de oorlog gewonnen hebben. Dus hoe verwacht je dat Trump die zijde gaat weten te overtuigen?
Lijkt mij sterk maar dat moeten ze zelf weten.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:28 schreef HSG het volgende:
[..]
Pssssst..... ook moslims vinden hem een prima gozer.
Frustratie? Nee hoor, leedvermaak. Altijd lachen om de mensen die het altijd beter menen te weten en geen ander argument hebben dan de tegenpartij uit te schelden weer op hun gezicht te zien gaan.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, er blijft altijd frustratie bij ze hangen.
Dat was ook bij de overwinning van Wilders..
Want?quote:Op woensdag 6 november 2024 15:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk maar dat moeten ze zelf weten.
Ja hallo, ben je vergeten dat ze op dit moment gewoon nog een president hebben? Hij heet Joe Biden.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee als Trump januari niet haalt wordt Harris president. Zij is tot zijn inauguratie VP
zou het probleem niet zijn dat Biden op het laatste moment afhaakte en ze het plan aan moesten passen?quote:Op woensdag 6 november 2024 15:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Hoe is de slogan ook alweer.. Go woke, go broke? Zonder de links progressieve troep, dus met meer gematigde standpunten, zouden de Democraten meer kiezers hebben getrokken denk ik. Maar ja, wie ben ik he.
Wel jammer dat Trumpie heeft gewonnen. Slecht nieuws voor Europa, voor Oekraïne etc.
En al verloopt die deadline, 22 januari zit hij er nog, 23 januari ook, en op 24 januari hebben wij nog plezier van de meltdown.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
We gaan het zien.
21 januari.
Dan verloopt de deadline die Trump daaraan heeft gegeven.
quote:Op woensdag 6 november 2024 15:28 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Mmkay, ik snap wat je zegt. Maar dat houdt basically in dat het maar een kant op kan bewegen, namelijk die van grote baas Putin.
Zelensky zal ongetwijfeld niet akkoord gaan met het officieel opgeven van grondgebied aan Rusland en het erkennen dat zij de oorlog gewonnen hebben. Dus hoe verwacht je dat Trump die zijde gaat weten te overtuigen?
Het hoeft toch geen eerlijk akkoord te zijn? Zelensky kan het er nog zo mee oneens zijn. Als Rusland het heeft ingenomen, heeft Rusland het ingenomen. Als VS er dan zijn handen van af trekt en EU denkt ook: jaa, het is wel best zo. Dan heeft Oekraine het nakijken en is de oorlog voorbij.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:28 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 november 2024 15:30 schreef HSG het volgende:
[..]
Hij stopt gewoon de Amerikaanse ondersteuning voor Oekraïne en gezien Europa zo nu en dan erg gierig zijn kan het snel gebeurd zijn met Oekraïne.
Yep, is een mogelijk scenario. Maar indien het op die manier zal gaan is het hek natuurlijk van de dam, ook voor Europa. Dan verliest Oekraine de oorlog simpelweg door onmacht en is de oorlog inderdaad "voorbij" maar dan is er voor Rusland geen enkele incentive meer om te stoppen of om zich ook maar iets van de NAVO aan te trekken. Wat wordt dan de volgende move, Estland? Litouwen? Moldavië?quote:Op woensdag 6 november 2024 15:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het hoeft toch geen eerlijk akkoord te zijn? Zelensky kan het er nog zo mee oneens zijn. Als Rusland het heeft ingenomen, heeft Rusland het ingenomen. Als VS er dan zijn handen van af trekt en EU denkt ook: jaa, het is wel best zo. Dan heeft Oekraine het nakijken en is de oorlog voorbij.
Er zullen fantastische meme's ontstaan!quote:Op woensdag 6 november 2024 15:34 schreef deedeetee het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd best benieuwd naar hoe Trump het gaat doen als hij weer aan de macht komt.![]()
Het gaat vast weer lachen worden.Wat dat betreft viel er van Harris niet veel te verwachten.
Dat is verdomd lastig en ik zie dat echt niet gebeuren. Het is niet iets wat de zittende president in zijn eentje mag beslissen.quote:Op woensdag 6 november 2024 14:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor. Hij is geen geboren Amerikaan, maar die regel voor presidenten kan ook wel aangepast worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |