abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 november 2024 @ 15:56:21 #201
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215497973
quote:
88s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:52 schreef sp3c het volgende:

[..]
per hoofd van de bevolking misschien niet maar er zijn weinig andere blokken in de wereld met 1 miljoen parate militairen

stelling is een beetje onzin
Je denkt dat wij overgaan tot een invasie?
En ga er maar vanuit dat wij geen 1000k aan parate soldaten hebben.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  woensdag 6 november 2024 @ 15:57:39 #202
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 15:58:24 #203
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_215497996
quote:
15s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:55 schreef epicbeardman het volgende:

Rusland heeft genoeg bommen om vanaf Kiev t/m London alles plat te bombarderen.
Jah, en de NAVO heeft ook bommen en atoomwapens. Dit is nogal een moot-point vind ik. Als we zo gaan denken dan is het sws gewoon klaar met de wereld. Paar atoombommen heen en weer en we zijn allemaal kaputt, incl mother Russia.
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 15:58:44 #204
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215498000
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:56 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Je denkt dat wij overgaan tot een invasie?
nee?

quote:
En ga er maar vanuit dat wij geen 1000k aan parate soldaten hebben.
duizend duizend?

de EU heeft ergens tussen de 1 en 2 miljoen actieve militairen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 6 november 2024 @ 15:58:52 #205
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215498002
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:58 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Jah, en de NAVO heeft ook bommen en atoomwapens. Dit is nogal een moot-point vind ik. Als we zo gaan denken dan is het sws gewoon klaar met de wereld. Paar atoombommen heen en weer en we zijn allemaal kaputt, incl mother Russia.
Wij hebben geen kernwapens. De fransen wel, maar gaan die niet gebruiken zolang Frankrijk niet aangevallen wordt.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215498013
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:51 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Even de "mogelijkheden" buiten beschouwing gelaten in het geval 'wat als'. Maar ben jij onder de indruk van Rusland en hun militaire macht? Kijk hoeveel moeite ze al hebben met Oekrane? Ik zeg niet dat we ze moeten onderschatten, maar sinds de oorlog in Oekrane vind ik Rusland maar overkomen als een zwak land, had er meer van verwacht. Gelukkig ook maar.

Neemt niet weg dat wij als EU ons leger op orde moeten brengen zodat Rusland het nooit zal proberen.
Rusland had ook moeite met Tsjetsjeni, gaf het aanvankelijk op, herpakte zichzelf en weet jaren later Tsjetsjeni alsnog in te maken.

Rusland had zich verslikt in de eigen corruptie en de tegenstand vanuit Oekrane

Maar ze hebben dat toch weten om te draaien.

Rusland heeft het inderdaad zwaar.
En waarom zou je juist op dat moment Rusland rust en ruimte gunnen door ze het geannexeerde gebied cadeau te doen, en te beloven Oekrane niet te helpen hun militaire dienst weer op orde te krijgen.
Dan is het toch een kwestie van tijd voordat Rusland zichzelf sterk genoeg waant en het karwei van 2022 afmaakt.

En ondertussen laat Poetin Europa echt niet met Rust.
Kijk naar premier Schoof die onvoorwaardelijke steun aan Oekrane heeft gegeven, ondanks het standpunt van Wilders.
En op navraag zegt hij dat te doen op basis van hoe hij Rusland heeft leren kennen tijdens zijn functie bij de inlichtingendienst.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215498016
quote:

[..]
Fijn man, dat roepen vanuit je bureaustoel dat mensen zich moeten opofferen voor een oorlog die JIJ graag doorziet gaan. Als de oorlog jou zo veel waard is en jij van Rusland wil winnen. Waarom sta je dan nog niet aan het front?

Oorlog moet gewoon stoppen.
[..]
Rusland heeft genoeg bommen om vanaf Kiev t/m London alles plat te bombarderen. Dan kan Putin op een paard met blote borst door de polder rijden.
Standaard bij de oorlogshitsers, op de socials zie je dan nog vaak welke persoon het is. Veelal een ouder persoon, al in de pensioensleeftijd en financieel alle zaken goed op orde en ondertussen lekker oorlogshitsen. Breekt de pleuris uit hoeven zij toch niet te vechten, en dan vluchten ze wel weer naar Canada of zo.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  woensdag 6 november 2024 @ 16:00:14 #208
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215498021
quote:
88s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:58 schreef sp3c het volgende:

[..]
nee?
[..]
duizend duizend?

de EU heeft ergens tussen de 1 en 2 miljoen actieve militairen
Lolbroek. Wij hebben geen 2mln aan parate soldaten.
Denk dat je tot enkele honderdduizenden komt. En dan moet je creatief omgaan met het begrip wel/niet parate brigades. Er ontbreekt heel veel cavalerie en artillerie.

We hebben geen leger in traditionele zin.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215498031
twitter
pi_215498033
quote:
Denk dat ze het heel goed snappen, maar dat is nu dat links populisme, een tweedeling veroorzaken. Genders en kleurtjes tegen elkaar opzetten, want is er geen conflict dan verliezen ze hun hele identiteit.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_215498034
quote:
15s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:50 schreef epicbeardman het volgende:
De Obama's/Clintons/Bushes/Harris/Cheney's zijn veel te rustig/inactief op "X"

Wat zijn ze aan het bekokstoven? een oorlog zodat Kamala toch nog President kan blijven ala Zelensky nu als illegitieme President aan de "macht" is?

Stilte voor de storm!

Waarom heeft Kamala nog helemaal niets van haar laten horen of haarzelf laten zien? zo veel respect heeft ze niet voor haar campagne team en d2d mensen. Laat staan de stemmers.
De dag is gekomen dat nietbde hele dag op Twitter roepen dat de verkiezingen gestolen zijn verdacht is geworden. Wappies blijven verbazen.
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 16:01:29 #212
Dick Laurent Is Dead
pi_215498039
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:58 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Wij hebben geen kernwapens. De fransen wel, maar gaan die niet gebruiken zolang Frankrijk niet aangevallen wordt.
Wij als in Nederland? Nee klopt, maar NL is wel NAVO lid en o.a. USA & Frankrijk/UK hebben ze wel.

En jij wilt met droge ogen beweren dat als Rusland bijv een atoombom op Amsterdam dropt dat de rest van de NAVO landen zoiets heeft van... oh... oke, damn, dat is balen. Anyway..... niet mijn probleem.
pi_215498048
epicbeardman is ook weer uit de mottenballen gekropen zie ik.
pi_215498053
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:01 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
De dag is gekomen dat nietbde hele dag op Twitter roepen dat de verkiezingen gestolen zijn verdacht is geworden. Wappies blijven verbazen.
Ja, die raken in paniek.
pi_215498055
quote:
11s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:01 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Wij als in Nederland? Nee klopt, maar NL is wel NAVO lid en o.a. USA & Frankrijk/UK hebben ze wel.

En jij wilt met droge ogen beweren dat als Rusland bijv een atoombom op Amsterdam dropt dat de rest van de NAVO landen zoiets heeft van... oh... oke, damn, dat is balen. Anyway..... niet mijn probleem.
Als Rusland een atoombom gooit dan vernietigen ze zichzelf, dan vliegen er heel wat atoombommen richting Rusland. Laten we in ieder geval hopen dat het nooit zover komt.
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 16:03:20 #216
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215498057
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:00 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Lolbroek. Wij hebben geen 2mln aan parate soldaten.
Denk dat je tot enkele honderdduizenden komt. En dan moet je creatief omgaan met het begrip wel/niet parate brigades. Er ontbreekt heel veel cavalerie en artillerie.

We hebben geen leger in traditionele zin.
1 tot 2 miljoen actieve militairen in de EU
  woensdag 6 november 2024 @ 16:03:55 #217
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_215498067
Wederom aangetoond dat de VS een mental asylum is met 330 miljoen patienten. :N
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 16:05:14 #218
Dick Laurent Is Dead
pi_215498074
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:03 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Als Rusland een atoombom gooit dan vernietigen ze zichzelf, dan vliegen er heel wat atoombommen richting Rusland. Laten we in ieder geval hopen dat het nooit zover komt.
100% en Putin weet dit net zo goed. Atoomwapens inzetten is de final move, dan is het klaar voor iedereen.
Daarom zie ik ook gewoon niet zo heel veel opties voor Putin qua onderhandelingen. Een directe oorlog met NAVO wilt hij ook echt niet, hoe stoer en "poker face" hij zich ook opstelt. Hij weet dat het een gebed zonder einde is.
Maar goed, wie weet wat Trumpie Trumperson gaat forceren. We gaan het zien.
pi_215498079
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, die raken in paniek.
Volgens mij heeft de halve wereld inclus Europa Trump al gefeliciteerd, maar zelfs in zijn overwinning zijn ze bang. Volgens mij voornamelijk omdat ze zelf wel in zouden zijn voor wat trammelant als Trump verloren zou hebben.
pi_215498085
pi_215498086
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:05 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
100% en Putin weet dit net zo goed. Atoomwapens inzetten is de final move, dan is het klaar voor iedereen.
Daarom zie ik ook gewoon niet zo heel veel opties voor Putin qua onderhandelingen. Een directe oorlog met NAVO wilt hij ook echt niet, hoe stoer en "poker face" hij zich ook opstelt. Hij weet dat het een gebed zonder einde is.
Dan ga je er wel vanuit dat die mentaal in orde is.
De meeste in de diepe krochten van een GGZ kliniek zouden 3 keer per week “de knop” indrukken.
Vakman pur sang
pi_215498089
quote:

[..]
Fijn man, dat roepen vanuit je bureaustoel dat mensen zich moeten opofferen voor een oorlog die JIJ graag doorziet gaan.
Ik lig bij het zwembad B-)

quote:
Als de oorlog jou zo veel waard is en jij van Rusland wil winnen. Waarom sta je dan nog niet aan het front?

[..]
Die oorlog stopt vandaag als Rusland de strijd staakt en zich uit Oekrane terug trekt.

quote:
Rusland heeft genoeg bommen om vanaf Kiev t/m London alles plat te bombarderen. Dan kan Putin op een paard met blote borst door de polder rijden.
En wat is je punt precies?
  woensdag 6 november 2024 @ 16:07:10 #223
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215498092
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:05 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Maar goed, wie weet wat Trumpie Trumperson gaat forceren. We gaan het zien.
Het is ook gewoon afwachten wat er gebeurt na Putin. Die man zal ook een keer weg zijn.
  woensdag 6 november 2024 @ 16:09:12 #224
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215498104
quote:
11s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:01 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Wel heel extreem voorbeeld.
Maar wij gaan echt niet Rusland bestoken met raketten of Oekraine stocken als usa naar de exit gaat.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 6 november 2024 @ 16:09:25 #225
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215498108
quote:
88s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:03 schreef sp3c het volgende:

[..]
1 tot 2 miljoen actieve militairen in de EU
Kolder.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215498109
quote:

[..]
Fijn man, dat roepen vanuit je bureaustoel dat mensen zich moeten opofferen voor een oorlog die JIJ graag doorziet gaan. Als de oorlog jou zo veel waard is en jij van Rusland wil winnen. Waarom sta je dan nog niet aan het front?

[..]
Het is gewoon entertainment voor die oorlogshitsers. Alsof ze naar de olympische spelen aan het kijken zijn.
pi_215498116
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:06 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik lig bij het zwembad B-)

Dak lek?
pi_215498132
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:09 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Het is gewoon entertainment voor die oorlogshitsers. Alsof ze naar de olympische spelen aan het kijken zijn.
Over entertainment en bitsers gesproken, heeft Asha ten Broeke zich al ergens laten horen?
Ik ben geblokkeerd op haar Twitter.
pi_215498133
twitter

[ Bericht 80% gewijzigd door Dutchguy op 06-11-2024 16:27:03 ]
pi_215498134
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:07 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Het is ook gewoon afwachten wat er gebeurt na Putin. Die man zal ook een keer weg zijn.
Als wij de westerse media moeten geloven heeft Putin levensbedreigende ziektes, kanker oa, bloedziektes, bloedkanker en alles wat ze maar kunnen verzinnen. Geloof je het zelf nog? Daarom is het ook goed dat Trump wint. Hopelijk gaan we eindelijk weer eens uit die koude oorlogs retoriek waar de democraten en republikeinen zo goed op gaan.

Putin zit er nog minstens 8-15 jaar en beste is weer terug zoals het voor Biden/Kamala was en onder Trump. Gewoon vrede.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  woensdag 6 november 2024 @ 16:12:05 #231
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_215498136
zijn er al goede memes?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_215498142
quote:

[..]
Ik verwacht weinig goeds daarvan. Poetin was pro-Westers. Die zijn er nu niet echt meer aldaar.

Dat gezegd hebbende, ik hoop dat Trump snel met Poetin om tafel gaat en bespreken wat er moet gebeuren om een einde te maken aan de zinloze moorden in Oekrane.
pi_215498146
quote:
16s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:12 schreef FlippingCoin het volgende:
zijn er al goede memes?
Nee, het is nog vroeg in de VS…
  woensdag 6 november 2024 @ 16:14:44 #234
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_215498163
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:13 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nee, het is nog vroeg in de VS…
;(
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_215498164
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:11 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Over entertainment en bitsers gesproken, heeft Asha ten Broeke zich al ergens laten horen?
Ik ben geblokkeerd op haar Twitter.
Die kan de naam van Trump nog steeds niet spellen. 1 letter teveel, begint met H, eindigt met r...
  woensdag 6 november 2024 @ 16:15:54 #236
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_215498174
quote:

[..]
Klonen van hem worden achter de schermen ongetwijfeld al opgeleid.
pi_215498182
quote:
16s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:12 schreef FlippingCoin het volgende:
zijn er al goede memes?
twitter

Dit filmpje heeft wel leuke varianten
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 16:20:07 #238
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215498211
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:09 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Kolder.
nee gewoon feitelijk

kun je zelf ook nazoeken
pi_215498215
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:51 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Jaja, wij en Estland gaan de Russen bevechten.
Dommertje.
Ow, 4 landen in Europa...
pi_215498363
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:55 schreef xzaz het volgende:

[..]
:') Dat is aan Oekraine niet aan de VS.
Oekrane heeft de VS nodig. En daar gaat nu iets mis. :')
pi_215498394
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:31 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Oekrane heeft de VS nodig. En daar gaat nu iets mis. :')
Of daar iets mis gaat valt te bezien.

Er wordt nu klakkeloos van uit gegaan dat Trump alle steun aan Oekrane eenzijdig gaat opzeggen.

Maar dat blijkt nergens uit.
pi_215498426
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:34 schreef deedeetee het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd best benieuwd naar hoe Trump het gaat doen als hij weer aan de macht komt. :)
Het gaat vast weer lachen worden. :D Wat dat betreft viel er van Harris niet veel te verwachten. :P
Hij is veel beter voorbereid. De vorige keer was hij zelf ook verrast, hij deed meteen een handreiking naar de Democraten maar die reagereenden uiterst agressief en lieten hem zichzelf overschreeuwen en hij kwam ook al snel de deep state tegen. Hij benoemde de verkeerde mensen en was een soort karikatuur van zichzelf.

Inmiddels is het 8 jaar later en is de VS een karikatuur van zichzelf. Hij heeft een heleboel mensen om zich verenigd, allemaal meer anti establishment dan simplistisch rechts. Gabbard, Vivek, Musk, RFK, Vance is ook geen prutser, het idee dat hij racist en anti homo is en dus vijand was al belachelijk maar is inmiddels ook niet meer vol te houden. Hij geniet dus bredere maatschappelijke steun terwijl gezonder eten, minder medicalisering, zelfstandige boeren ook linkse mensen aanspreekt en hij heeft aan een bekwaam front tegen de deep state gebouwd. Hij gaat veel effectiever worden, het gaat ook niet alleen meer om hem, hij heeft nog maar 4 jaar dus de partij gaat op zijn grondslag verder.

quote:

[..]
We moeten hopen dat het niet zoveel uitmaakt zoals waarschijnlijk is. Als dat een grotere verandering zou betekenen dan betekent dat een veel vijandiger Rusland.

Doen alsof het om n persoon, de kwade genius, gaat en alles pais en vree is wanneer die weg is, is niet alleen wensdenken maar vooral ook oorlogspropaganda zoals we ook bij "Saddam" zagen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 6 november 2024 @ 16:41:22 #243
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215498453
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:33 schreef Wantie het volgende:

[..]

Er wordt nu klakkeloos van uit gegaan dat Trump alle steun aan Oekrane eenzijdig gaat opzeggen.

Trump z'n isolationistische insteek rijmt natuurlijk niet echt met het opsturen van wapenpakketten naar de andere kant van de wereld.

Maar hij heeft nooit keihard gezegd Oekrane te laten zitten. En vanuit de republikeinen is er genoeg animo voor continuteit in de steun. Bovendien is er natuurlijk altijd nog een wapenlobby in Amerika die er garen bij spint.

We zullen zien.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 6 november 2024 @ 16:41:41 #244
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215498458
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:37 schreef Weltschmerz het volgende:
kwam ook al snel de deep state tegen.
:') _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Vis een optie? woensdag 6 november 2024 @ 16:45:41 #245
70532 loveli
N
pi_215498488
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:37 schreef Weltschmerz het volgende:
Hij heeft een heleboel mensen om zich verenigd, allemaal meer anti establishment dan simplistisch rechts. Gabbard, Vivek, Musk, RFK, Vance is ook geen prutser,
Vergeet Rand Paul niet.
crap in = crap out
pi_215498500
quote:

[..]

We gaan het zien.
pi_215498511
twitter

Eindelijk iemand van de democraten die een zegje doet ipv radiostilte.
  woensdag 6 november 2024 @ 16:49:06 #248
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_215498519
quote:

[..]

het stopzetten van die oorlog dat gaat niet lukken , rusland is nu een oorlogseconomie , zonder oorlogsproductie stort het land zich in een crisis
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 6 november 2024 @ 16:51:58 #249
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215498551
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:42 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Nee sure, ik zit denk ik ook wel een beetje in dezelfde positie/mening qua denkwijze.

Ik hoop alleen echt heel erg, dat ALS Trump in onderhandeling gaat met Putin over Oekrane dat er wel voorwaarden gesteld worden vanuit Amerika, als NATO lid. Inderdaad zoiets van; je krijgt je zin betreft overwinning claimen op deze gebieden, maar daarmee is het basta en over. Nu kap je en je haalt het niet in je hoofd om ergens anders binnen te vallen. En dat hij dat ook moet ondertekenen. Iets in die richting lijkt mij het beste scenario ja.
Het meest realistische. Hier kan Putin thuis ook wel mee wegkomen met de juiste propaganda-spin. En is Ukraine er ook vanaf en zitten ze bij NAVO/EU
The End Times are wild
pi_215498608
Ik zie dat het schuimbekken al is begonnen. c_/
Het ligt aan de instanties zelf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')