abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 november 2024 @ 15:56:21 #201
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215497973
quote:
88s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:52 schreef sp3c het volgende:

[..]
per hoofd van de bevolking misschien niet maar er zijn weinig andere blokken in de wereld met 1 miljoen parate militairen

stelling is een beetje onzin
Je denkt dat wij overgaan tot een invasie?
En ga er maar vanuit dat wij geen 1000k aan parate soldaten hebben.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  woensdag 6 november 2024 @ 15:57:39 #202
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 15:58:24 #203
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_215497996
quote:
15s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:55 schreef epicbeardman het volgende:

Rusland heeft genoeg bommen om vanaf Kiev t/m London alles plat te bombarderen.
Jah, en de NAVO heeft ook bommen en atoomwapens. Dit is nogal een moot-point vind ik. Als we zo gaan denken dan is het sws gewoon klaar met de wereld. Paar atoombommen heen en weer en we zijn allemaal kaputt, incl mother Russia.
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 15:58:44 #204
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215498000
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:56 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Je denkt dat wij overgaan tot een invasie?
nee?

quote:
En ga er maar vanuit dat wij geen 1000k aan parate soldaten hebben.
duizend duizend?

de EU heeft ergens tussen de 1 en 2 miljoen actieve militairen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 6 november 2024 @ 15:58:52 #205
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215498002
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:58 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Jah, en de NAVO heeft ook bommen en atoomwapens. Dit is nogal een moot-point vind ik. Als we zo gaan denken dan is het sws gewoon klaar met de wereld. Paar atoombommen heen en weer en we zijn allemaal kaputt, incl mother Russia.
Wij hebben geen kernwapens. De fransen wel, maar gaan die niet gebruiken zolang Frankrijk niet aangevallen wordt.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215498013
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:51 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Even de "mogelijkheden" buiten beschouwing gelaten in het geval 'wat als'. Maar ben jij onder de indruk van Rusland en hun militaire macht? Kijk hoeveel moeite ze al hebben met Oekraïne? Ik zeg niet dat we ze moeten onderschatten, maar sinds de oorlog in Oekraïne vind ik Rusland maar overkomen als een zwak land, had er meer van verwacht. Gelukkig ook maar.

Neemt niet weg dat wij als EU ons leger op orde moeten brengen zodat Rusland het nooit zal proberen.
Rusland had ook moeite met Tsjetsjenië, gaf het aanvankelijk op, herpakte zichzelf en weet jaren later Tsjetsjenië alsnog in te maken.

Rusland had zich verslikt in de eigen corruptie en de tegenstand vanuit Oekraïne

Maar ze hebben dat toch weten om te draaien.

Rusland heeft het inderdaad zwaar.
En waarom zou je juist op dat moment Rusland rust en ruimte gunnen door ze het geannexeerde gebied cadeau te doen, en te beloven Oekraïne niet te helpen hun militaire dienst weer op orde te krijgen.
Dan is het toch een kwestie van tijd voordat Rusland zichzelf sterk genoeg waant en het karwei van 2022 afmaakt.

En ondertussen laat Poetin Europa echt niet met Rust.
Kijk naar premier Schoof die onvoorwaardelijke steun aan Oekraïne heeft gegeven, ondanks het standpunt van Wilders.
En op navraag zegt hij dat te doen op basis van hoe hij Rusland heeft leren kennen tijdens zijn functie bij de inlichtingendienst.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215498016
quote:

[..]
Fijn man, dat roepen vanuit je bureaustoel dat mensen zich moeten opofferen voor een oorlog die JIJ graag doorziet gaan. Als de oorlog jou zo veel waard is en jij van Rusland wil winnen. Waarom sta je dan nog niet aan het front?

Oorlog moet gewoon stoppen.
[..]
Rusland heeft genoeg bommen om vanaf Kiev t/m London alles plat te bombarderen. Dan kan Putin op een paard met blote borst door de polder rijden.
Standaard bij de oorlogshitsers, op de socials zie je dan nog vaak welke persoon het is. Veelal een ouder persoon, al in de pensioensleeftijd en financieel alle zaken goed op orde en ondertussen lekker oorlogshitsen. Breekt de pleuris uit hoeven zij toch niet te vechten, en dan vluchten ze wel weer naar Canada of zo.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  woensdag 6 november 2024 @ 16:00:14 #208
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215498021
quote:
88s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:58 schreef sp3c het volgende:

[..]
nee?
[..]
duizend duizend?

de EU heeft ergens tussen de 1 en 2 miljoen actieve militairen
Lolbroek. Wij hebben geen 2mln aan parate soldaten.
Denk dat je tot enkele honderdduizenden komt. En dan moet je creatief omgaan met het begrip wel/niet parate brigades. Er ontbreekt heel veel cavalerie en artillerie.

We hebben geen leger in traditionele zin.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215498031
twitter
pi_215498033
quote:
Denk dat ze het heel goed snappen, maar dat is nu dat links populisme, een tweedeling veroorzaken. Genders en kleurtjes tegen elkaar opzetten, want is er geen conflict dan verliezen ze hun hele identiteit.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_215498034
quote:
15s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:50 schreef epicbeardman het volgende:
De Obama's/Clintons/Bushes/Harris/Cheney's zijn veel te rustig/inactief op "X"

Wat zijn ze aan het bekokstoven? een oorlog zodat Kamala toch nog President kan blijven ala Zelensky nu als illegitieme President aan de "macht" is?

Stilte voor de storm!

Waarom heeft Kamala nog helemaal niets van haar laten horen of haarzelf laten zien? zo veel respect heeft ze niet voor haar campagne team en d2d mensen. Laat staan de stemmers.
De dag is gekomen dat nietbde hele dag op Twitter roepen dat de verkiezingen gestolen zijn verdacht is geworden. Wappies blijven verbazen.
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 16:01:29 #212
Dick Laurent Is Dead
pi_215498039
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:58 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Wij hebben geen kernwapens. De fransen wel, maar gaan die niet gebruiken zolang Frankrijk niet aangevallen wordt.
Wij als in Nederland? Nee klopt, maar NL is wel NAVO lid en o.a. USA & Frankrijk/UK hebben ze wel.

En jij wilt met droge ogen beweren dat als Rusland bijv een atoombom op Amsterdam dropt dat de rest van de NAVO landen zoiets heeft van... oh... oke, damn, dat is balen. Anyway..... niet mijn probleem.
pi_215498048
epicbeardman is ook weer uit de mottenballen gekropen zie ik.
pi_215498053
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:01 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
De dag is gekomen dat nietbde hele dag op Twitter roepen dat de verkiezingen gestolen zijn verdacht is geworden. Wappies blijven verbazen.
Ja, die raken in paniek.
pi_215498055
quote:
11s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:01 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Wij als in Nederland? Nee klopt, maar NL is wel NAVO lid en o.a. USA & Frankrijk/UK hebben ze wel.

En jij wilt met droge ogen beweren dat als Rusland bijv een atoombom op Amsterdam dropt dat de rest van de NAVO landen zoiets heeft van... oh... oke, damn, dat is balen. Anyway..... niet mijn probleem.
Als Rusland een atoombom gooit dan vernietigen ze zichzelf, dan vliegen er heel wat atoombommen richting Rusland. Laten we in ieder geval hopen dat het nooit zover komt.
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 16:03:20 #216
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215498057
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:00 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Lolbroek. Wij hebben geen 2mln aan parate soldaten.
Denk dat je tot enkele honderdduizenden komt. En dan moet je creatief omgaan met het begrip wel/niet parate brigades. Er ontbreekt heel veel cavalerie en artillerie.

We hebben geen leger in traditionele zin.
1 tot 2 miljoen actieve militairen in de EU
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 6 november 2024 @ 16:03:55 #217
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_215498067
Wederom aangetoond dat de VS een mental asylum is met 330 miljoen patienten. :N
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 16:05:14 #218
Dick Laurent Is Dead
pi_215498074
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:03 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Als Rusland een atoombom gooit dan vernietigen ze zichzelf, dan vliegen er heel wat atoombommen richting Rusland. Laten we in ieder geval hopen dat het nooit zover komt.
100% en Putin weet dit net zo goed. Atoomwapens inzetten is de final move, dan is het klaar voor iedereen.
Daarom zie ik ook gewoon niet zo heel veel opties voor Putin qua onderhandelingen. Een directe oorlog met NAVO wilt hij ook echt niet, hoe stoer en "poker face" hij zich ook opstelt. Hij weet dat het een gebed zonder einde is.
Maar goed, wie weet wat Trumpie Trumperson gaat forceren. We gaan het zien.
pi_215498079
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, die raken in paniek.
Volgens mij heeft de halve wereld inclus Europa Trump al gefeliciteerd, maar zelfs in zijn overwinning zijn ze bang. Volgens mij voornamelijk omdat ze zelf wel in zouden zijn voor wat trammelant als Trump verloren zou hebben.
pi_215498085
pi_215498086
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:05 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
100% en Putin weet dit net zo goed. Atoomwapens inzetten is de final move, dan is het klaar voor iedereen.
Daarom zie ik ook gewoon niet zo heel veel opties voor Putin qua onderhandelingen. Een directe oorlog met NAVO wilt hij ook echt niet, hoe stoer en "poker face" hij zich ook opstelt. Hij weet dat het een gebed zonder einde is.
Dan ga je er wel vanuit dat die mentaal in orde is.
De meeste in de diepe krochten van een GGZ kliniek zouden 3 keer per week “de knop” indrukken.
Vakman pur sang
pi_215498089
quote:

[..]
Fijn man, dat roepen vanuit je bureaustoel dat mensen zich moeten opofferen voor een oorlog die JIJ graag doorziet gaan.
Ik lig bij het zwembad B-)

quote:
Als de oorlog jou zo veel waard is en jij van Rusland wil winnen. Waarom sta je dan nog niet aan het front?

Oorlog moet gewoon stoppen.
[..]
Die oorlog stopt vandaag als Rusland de strijd staakt en zich uit Oekraïne terug trekt.

quote:
Rusland heeft genoeg bommen om vanaf Kiev t/m London alles plat te bombarderen. Dan kan Putin op een paard met blote borst door de polder rijden.
En wat is je punt precies?
  woensdag 6 november 2024 @ 16:07:10 #223
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215498092
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:05 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Maar goed, wie weet wat Trumpie Trumperson gaat forceren. We gaan het zien.
Het is ook gewoon afwachten wat er gebeurt na Putin. Die man zal ook een keer weg zijn.
  woensdag 6 november 2024 @ 16:09:12 #224
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215498104
quote:
11s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:01 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Wel heel extreem voorbeeld.
Maar wij gaan echt niet Rusland bestoken met raketten of Oekraine stocken als usa naar de exit gaat.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 6 november 2024 @ 16:09:25 #225
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215498108
quote:
88s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:03 schreef sp3c het volgende:

[..]
1 tot 2 miljoen actieve militairen in de EU
Kolder.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')