abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215496700
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:07 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
De democratie wordt nu afgeschaft, ja?
Ach vorige keer wisten ze zeker dat hij een nucleaire oorlog zou starten en ons in WW3 zou storten. Ze zouden helemaal door de mand vallen als ze weer met dat riedeltje kwamen, dus nu maar "de democratie afschaffen".

Over 4 jaar bij een volgende kandidaat uit het rep kamp schreeuwen ze hetzelfde, dat schreeuwen ze bij iedereen die niet hun politiek mening deelt.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_215496706
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:07 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Nee, volgens mij is hij nu het leger aan het toespreken om de helft van het land op te sluiten of tegen de muur te zetten.
Waren het niet de democraten die ten tijde van corona de anti-vaxxers wilde opsluiten en hebben ontslagen omdat ze geen "vaccinatie-ID-passpoort" wilde laten zien.

Ja toen waren ID's helemaal geen probleem of racistisch voor de democraten.

Het hele leger bestaat nu uit ja-knikkers.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  woensdag 6 november 2024 @ 14:10:19 #28
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215496707
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:07 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
De democratie wordt nu afgeschaft, ja?
Er is echt weer iets geknakt bij deze mensen hoor, de democratische uitslag bevalt ze niet, dus dan maar roeptoeteren dat ze eigenlijk toch gewoon gelijk hebben, ofzo :').

Er wordt helemaal niets afgeschaft, over 4 jaar mogen de Dems het weer proberen en het zou lekker zijn als ze niet met zo'n debiele kandidaat als Harris komen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 6 november 2024 @ 14:10:46 #29
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215496708
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:08 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Die kans zit er wel in. Trump is nou eenmaal een despoot. Hij zal proberen om de termijnen weer uit te breiden naar tenminste vier, is mijn verwachting.
Oke. Drink er nog eentje.
  woensdag 6 november 2024 @ 14:11:22 #30
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215496713
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Er is echt weer iets geknakt bij deze mensen hoor, de democratische uitslag bevalt ze niet, dus dan maar roeptoeteren dat ze eigenlijk toch gewoon gelijk hebben, ofzo :').

Er wordt helemaal niets afgeschaft, over 4 jaar mogen de Dems het weer proberen en het zou lekker zijn als ze niet met zo'n debiele kandidaat als Harris komen.
Gewoon genieten O+

Clinton zou wellicht een goede kandidaat zijn in 2028.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  woensdag 6 november 2024 @ 14:13:25 #31
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215496731
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:11 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Gewoon genieten O+

Het is zeker grappig om overal de wanhoop te lezen idd. Ik heb nooit beweerd zo enorm pro-Trump te zijn, maar Harris was zo enorm waardeloos als kandidaat, dat was echt tenenkrommend.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_215496735
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:10 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Oke. Drink er nog eentje.
c_/

Gelukkig valt het allemaal wel mee, he, WheeledWarrior? ^O^
Intolerant voor intolerantie
pi_215496737
Het is weer smullen geblazen met de waanbeelden en meltdowns die de zogenaamde 'hoeders van de democratie' er op nahouden _O- _O_

Kostelijke tv dit.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  woensdag 6 november 2024 @ 14:14:30 #34
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215496742
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Het is zeker grappig om overal de wanhoop te lezen idd. Ik heb nooit beweerd zo enorm pro-Trump te zijn, maar Harris was zo enorm waardeloos als kandidaat, dat was echt tenenkrommend.
Hier hetzelfde, ik ben blij dat de GOP stroming heeft gewonnen. Maar een nette potus was wel mooier geweest. Maar afgezet tegen de dem wokioten vind ik het een mooie uitslag.

En ik hoop serieus dat ze weer met Cltinton komen of een andere onsympathieke vrouw.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215496743
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:11 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Gewoon genieten O+

Kandidaat? :?

Trump wordt gewoon opgevolgd door zijn oudste kind hoor. *)
Intolerant voor intolerantie
  woensdag 6 november 2024 @ 14:15:01 #36
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215496744
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:14 schreef Cuendillar het volgende:

[..]

Ik denk dat Musk het tzt gaat overnemen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 6 november 2024 @ 14:15:16 #37
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215496747
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:09 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Ach vorige keer wisten ze zeker dat hij een nucleaire oorlog zou starten en ons in WW3 zou storten. Ze zouden helemaal door de mand vallen als ze weer met dat riedeltje kwamen, dus nu maar "de democratie afschaffen".

Over 4 jaar bij een volgende kandidaat uit het rep kamp schreeuwen ze hetzelfde, dat schreeuwen ze bij iedereen die niet hun politiek mening deelt.
Ik denk dat het wel wat verder gaat dan dat. Het begint al bij een gebrek aan simpele fatsoensnormen en het verspreiden van blatante leugens.

Verder is het niet gek om te kijken welke glijdende schaal nu in beeld komt. WW3 staat niet morgen voor de deur, maar is wel degelijk een aantal domme beslissingen dichterbij gekomen. Wat betreft het afschaffen van de democratie is dat ook altijd in de geschiedenis een spel van vele stappen geweest en met die wetenschap in het achterhoofd is het niet gek om kritisch te kijken wat Trump nu wil en al heeft gedaan/veroorzaakt.

Dus om het nu te willen versimpelen met "ze zijn het gewoon niet met hem eens en nu verzinnen ze dingen" lijkt me niet correct.
  woensdag 6 november 2024 @ 14:16:46 #38
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215496756
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:15 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik denk dat het wel wat verder gaat dan dat. Het begint al bij een gebrek aan simpele fatsoensnormen en het verspreiden van blatante leugens.

Verder is het niet gek om te kijken welke glijdende schaal nu in beeld komt. WW3 staat niet morgen voor de deur, maar is wel degelijk een aantal domme beslissingen dichterbij gekomen. Wat betreft het afschaffen van de democratie is dat ook altijd in de geschiedenis een spel van vele stappen geweest en met die wetenschap in het achterhoofd is het niet gek om kritisch te kijken wat Trump nu wil en al heeft gedaan/veroorzaakt.

Dus om het nu te willen versimpelen met "ze zijn het gewoon niet met hem eens en nu verzinnen ze dingen" lijkt me niet correct.
Afschaffen van de democratie is reëel. Maar dat komt uit beide richtingen. Net zoals het vrije woord.
Het gevaar komt van 2 kanten.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215496773
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:14 schreef Cuendillar het volgende:

[..]

JD Vance waarschijnlijk in 2028. Maar Baron Trump of Ivanka zullen ook wel pogingen gaan wagen.

JD Vance is echt een topper voor Trump en 2028.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215496776
quote:

[..]

Democratie afschaffen begon altijd met het controleren van de media, cordon sanitaire om partijen die een ander geluid wilden, het vervolgen en frustreren van politieke tegenstanders gevolgd door censuur.

Ik weet dat jij nog wel eens nuchter naar de zaken kunt kijken, maar roep mij eens één politieke kleur op in het gehele westen die zich aan bovenstaande momenteel schuldig maakt?
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_215496779
Het is okay om verdrietig te zijn vandaag. Bang misschien zelfs. Ik ben een beetje van beide. Maar kom maar wel uit bed. Maak maar contact met iemand. Ga naar buiten. Drink water en beweeg. Voor degenen die zich chill voelen, wees maar lief voor de mensen om je heen die zich onveilig voelen vandaag. Want geloof me, ze zijn er. Blijven ademen lieve mensen.
pi_215496789
quote:

[..]

Hmm, het was toch onder de leiding van Trump een stuk rustiger dan onder Biden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215496798
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:18 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
JD Vance waarschijnlijk in 2028. Maar Baron Trump of Ivanka zullen ook wel pogingen gaan wagen.

JD Vance is de grootste reden waarom ik team Trump was. Hoewel ik Trump een hork vind, maar heb die Vance vaker horen praten, nuchter persoon met reële kijk op de zaken. Geef hem een goeie kans in 2028. Hoewel de reps gewoon meteen met die gast hadden moeten komen aanzetten.
pi_215496800
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:18 schreef DelanoMilano het volgende:
Het is okay om verdrietig te zijn vandaag. Bang misschien zelfs. Ik ben een beetje van beide. Maar kom maar wel uit bed. Maak maar contact met iemand. Ga naar buiten. Drink water en beweeg. Voor degenen die zich chill voelen, wees maar lief voor de mensen om je heen die zich onveilig voelen vandaag. Want geloof me, ze zijn er. Blijven ademen lieve mensen.
Hahahahahahhaha
pi_215496805
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:18 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Hmm, die is 17 of zo?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215496806
De wereld draait gewoon door, iedereen neemt zijn maatregelen zoals de EU die meer zelf moeten gaan doen aan defensie en economie.
En dit is echt geen landslide.

Ik zapp vanavond even langs de linkse talkshows. Als ze daar krokodillen tranen janken en zielig doen dan zijn ze wat mij betreft nu echt af en zijn geen journalistieke verdediging meer van het vrije woord en democratie en dan ben ik wel voor het afnemen van bijna alle subsidie.
80% van de mensen is daar zo klaar mee!
Deal with is!
Vakman pur sang
pi_215496820
Verdomme, zijn users hier boos over het links/rechts verhaal, omdat ze verloren hebben en nu mag er niet afgegeven worden op links en moeten mensen opeens niet in hokjes gestopt worden, heeft GL blijkbaar de notitie niet gehad.

twitter

Iedereen maar in hokjes stoppen. :N
  woensdag 6 november 2024 @ 14:24:44 #48
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215496846
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:22 schreef Tekaschi het volgende:
Verdomme, zijn users hier boos over het links/rechts verhaal, omdat ze verloren hebben en nu mag er niet afgegeven worden op links en moeten mensen opeens niet in hokjes gestopt worden, heeft GL blijkbaar de notitie niet gehad.

[ x ]

Iedereen maar in hokjes stoppen. :N
Ach, de PvdA.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215496856
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:24 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ach, de PvdA.
Ook gewoon "progressieven" in de tekst. Hun stemvee bestaat voor de helft uit mensen die de sharia willen invoeren in Europa. :')
  woensdag 6 november 2024 @ 14:25:52 #50
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215496858
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:21 schreef Lospedrosa het volgende:
De wereld draait gewoon door, iedereen neemt zijn maatregelen zoals de EU die meer zelf moeten gaan doen aan defensie en economie.
En dit is echt geen landslide.

Ik zapp vanavond even langs de linkse talkshows. Als ze daar krokodillen tranen janken en zielig doen dan zijn ze wat mij betreft nu echt af en zijn geen journalistieke verdediging meer van het vrije woord en democratie en dan ben ik wel voor het afnemen van bijna alle subsidie.
80% van de mensen is daar zo klaar mee!
Deal with is!
Het hervormen van het medialandschap gaat niet vanzelf.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')