Niets mis met disclosetvquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:56 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Is het waar? Disclosetv lijkt mij een soort Russische propaganda kanaal
Hopelijk worden Rusland, Iran en Noord-Korea van de kaart geveegd na vanavond.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:07 schreef phpmystyle het volgende:
Hopelijk is de westerse decadentie na vanavond voorbij.
Nee. Hopelijk is het exit rutte en timmermans kaste voorbij.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:15 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Hopelijk worden Rusland, Iran en Noord-Korea van de kaart geveegd na vanavond.
ja vast welquote:Op dinsdag 5 november 2024 22:07 schreef phpmystyle het volgende:
Hopelijk is de westerse decadentie na vanavond voorbij.
En die heeft het weer van Daily Mail...quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:14 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Niets mis met disclosetv
Maar goed mocht je nog twijfels hebben
[ x ]
https://www.dailymail.co.(...)ing-WWIII-fears.htmlquote:An unarmed Minuteman III intercontinental ballistic missile (ICBM) is scheduled to blast off between 11:01pm and 5:01am PT from California's Vandenberg Space Force Base
laten we het hopen ,anders komt ie weer met zijn private gang , the proud boys aan zettenquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vorige keer respecteerden de Democraten de overwinning van Trump.
Trump echter respecteert nog steeds niet de overwinning van Biden.
Hopelijk is hij dit keer sportiever, mocht hij verliezen.
neequote:Op dinsdag 5 november 2024 22:34 schreef KoningWouter het volgende:
Kijkt er nog iemand geenstijl live?
Nee, Trump zal niet winnen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:15 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Hopelijk worden Rusland, Iran en Noord-Korea van de kaart geveegd na vanavond.
Hangt er van af wie er wint.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:38 schreef Zipportal het volgende:
Krijgen we nog aanslagen? Beetje saai.
Breaking geeft tegenwoordig aan dat het eigenlijk niet nieuwswaardig is.quote:
Ik activeer ook wel eens de camera met m'n oor als ik bel.quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:00 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat Harris of Trump de nieuwe president van de VS gaat worden
Ik ben weleens in de US geweest dus ik ben een Amerika kennerquote:
"Breaking news, breaking news, wait wait wait, breaking news, let me read this first, breaking news. Oh wait, I already covered this".quote:
pas om 01.00 een echte exitpollquote:Op dinsdag 5 november 2024 23:26 schreef Jippie het volgende:
Dacht dat er nu al een exitpoll zou zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |