abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215496274
twitter

Tja, als de partij die zegt de planeet te gaan redden de organisch boerende Amish komt vertellen dat ze het verkeerd dan zit er niet alleen iets heel erg scheef, ze komen ook in de benen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:25:24 #277
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215496280
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:21 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Maar heeft het echt dichtbij gezeten in de peilingen? Of waren de peilingen wederom vooral gebaseerd op de eigen bubbel? Want heel links is weer verbaast en heeft dit niet zien aankomen, rechts wel, die zien het al jaren aankomen. Zegt toch wat over welke hoek steevast in de verkeerde bubbel zit en alle binding met de realiteit kwijt is.

Harris heeft gewoon nergens beter gescoord dan Biden, in geen enkele county.
De polls waren enorm skewed ten faveure van Harris. Hierover is in het begin van dit topic een goed filmpje gepost.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:08 schreef Montagui het volgende:

[..]
Misschien heeft deze Franse handelaar gelijk gehad met zijn analyses en daar 40 miljoen op heeft ingezet?

Twitter 24-10

[ x ]

Twitter 05-11 (met uitleg)

[ x ]
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 6 november 2024 @ 13:26:48 #278
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215496295
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:23 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]

Meteen het leger inzetten tegen die Hamas aanhangers.
Als Hamas aan jouw kant staat moet je je toch echt eens Hans gaan vragen of je niet de baddies bent :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_215496299
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:21 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Nog steeds niet inzien :')
Polariseren met smiley oneliners mag je wat mij betreft ergens anders gaan doen.

Is totaal niet constructief en het klopt ook niet.

Ik zie namelijk wel degelijk dat een groep stemmers afrekent met een bepaalde visie, doch ligt het in totaliteit allemaal wat breder en genuanceerder dan alleen "woke is weg".
pi_215496300
Nou eens zien of Trump in 1 dag de oorlog van Oekraïne gaat regelen.
Ook gaat Amerika uit de NATO
Amerikaanse bedrijven worden weer teruggehaald naar Amerika
We gaan een mooie toekomst tegemoet hoor!
pi_215496302
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:23 schreef QAnonn het volgende:
Ik ben bang dat links weer aanslagen gaat plegen op TrumpGod.
Het scheelt dat het de vorige keer van rechts kwam .
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 6 november 2024 @ 13:27:50 #282
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_215496305
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:08 schreef Montagui het volgende:

[..]
Misschien heeft deze Franse handelaar gelijk gehad met zijn analyses en daar 40 miljoen op heeft ingezet?

Twitter 24-10

[ x ]

Twitter 05-11 (met uitleg)

[ x ]
Altijd weer bijzonder, die aandacht voor bets van miljoenen op een weinig bijzondere notering, puur omdat 'oh my god, miljoenen!'. Maar nauwelijks aandacht voor bets met noteringen van een paar honderd of meer.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 6 november 2024 @ 13:28:46 #283
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_215496318
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:27 schreef FYazz het volgende:

[..]
Polariseren met smiley oneliners mag je wat mij betreft ergens anders gaan doen.

Is totaal niet constructief en het klopt ook niet.

Ik zie namelijk wel degelijk dat een groep stemmers afrekent met een bepaalde visie, doch ligt het in totaliteit allemaal wat breder en genuanceerder dan alleen "woke is weg".
O ja, ik was even vergeten dat de linkse deugbubbel altijd gelijk heeft.
Nooit meer slapen
  woensdag 6 november 2024 @ 13:29:07 #284
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215496320
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:27 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Altijd weer bijzonder, die aandacht voor bets van miljoenen op een weinig bijzondere notering, puur omdat 'oh my god, miljoenen!'. Maar nauwelijks aandacht voor bets met noteringen van een paar honderd of meer.
Wat veel interessanter is: hoe een rijke Franse lul de behanger, met simpel rekenwerk totaal afrekent met Amerikaanse pollmethodes.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 6 november 2024 @ 13:29:13 #285
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_215496324
Heeft iemand nieuwslinkje van die pro palestina lui in het capitool nu
pi_215496364
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:23 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ben ik het mee eens. Anderzijds vind ik Trump ook een behoorlijk matige kandidaat. Zo'n Vance of Desantis zou bijvoorbeeld ook een beter alternatief zijn. Maar dat was zelfs helemaal niet nodig voor een landslide.

Ergens wel verbijsterend.
Desantis heeft wel een flinke prestatie neergezet in FL en Vance een goede imago-comeback.

Het zijn niet mijn kandidaten, maar ik begrijp ergens wel waarom zij t.o.v. een Harris wel bij de gemiddelde man (ongeacht de kleur) aanspreken.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:33:59 #287
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_215496373
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Trump was al 4 jaar president he? En de afgelopen 4 jaar zijn dramatisch geweest voor de gemiddelde Amerikaan, zeker op economisch gebied.

En als je dan aankomt met, we kunnen niet nog 4 jaar zo doorgaan, zoals Walz speechte, dan geef je al aan dat je kansloos bent :P.
Dramatisch op economisch gebied?
Qua economic growth zie ik geen gekke dingen...
https://www.statista.com/(...)-real-gdp-in-the-us/

Behalve dan iets geks in 2020. Toen ene Trump nog bezig was. Maar dat kan ik zo ff niet plaatsen (was 6mnd voor het "incidentje" op het Capitool) :P
  woensdag 6 november 2024 @ 13:35:30 #288
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215496387
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:33 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Behalve dan iets geks in 2020. Toen ene Trump nog bezig was. Maar dat kan ik zo ff niet plaatsen (was 6mnd voor het "incidentje" op het Capitool) :P

De gemiddelde Amerikaan weet het wel, die merkt het dagelijks :).
Get woke, go broke!
pi_215496399
Waar blijft eigenlijk die speech van Harris waarin ze haar verlies toegeeft en Trump feliciteert? Toch raar dat we nog niks van dat mens hebben gehoord, of zouden ze zich aan het beraden zijn op een coup zoals ze bij Biden hebben gedaan?
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:36:52 #290
36431 bleiblei
pi_215496408
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Trump was al 4 jaar president he? En de afgelopen 4 jaar zijn dramatisch geweest voor de gemiddelde Amerikaan, zeker op economisch gebied.

En als je dan aankomt met, we kunnen niet nog 4 jaar zo doorgaan, zoals Walz speechte, dan geef je al aan dat je kansloos bent :P.

pi_215496419
quote:
16s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:36 schreef Tekaschi het volgende:
Waar blijft eigenlijk die speech van Harris waarin ze haar verlies toegeeft en Trump feliciteert? Toch raar dat we nog niks van dat mens hebben gehoord, of zouden ze zich aan het beraden zijn op een coup zoals ze bij Biden hebben gedaan?
Ja dat doen ze maar ze kunnen geen mensen vinden
Vakman pur sang
pi_215496421
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:28 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
O ja, ik was even vergeten dat de linkse deugbubbel altijd gelijk heeft.
Hou op man :{w

Zit prima te discussiëren met anderen, zonder al dat links/rechts polarisatie gedoe.

Daarbij, je duikt vast op mijn post omdat je denkt dat ik bij de linkse deugbubbel hoor, maar daar schaar ik mezelf niet onder en ik stem niet op 1 kant ofzo, ik kijk naar concrete plannen.
Landelijk stem ik iets vaker links van het midden, lokaal iets vaker rechts van het midden. En nee, nog nooit D66 gestemd ...

Dus nogmaals. Kap met dat vermoeiende wij/zij en hokjes plaatsen.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:38:09 #293
36431 bleiblei
pi_215496425
quote:
Ja, dat denk ik. Dat ze nadenken voor ze iets doen. Dat hebben we wel eens anders gezien :') .
  woensdag 6 november 2024 @ 13:39:23 #294
36431 bleiblei
pi_215496434
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:37 schreef FYazz het volgende:

[..]

Zit prima te discussiëren met anderen, zonder al dat links/rechts polarisatie gedoe.

Daarbij, je duikt vast op mijn post omdat je denkt dat ik bij de linkse deugbubbel hoor, maar schaar ik mezelf niet onder en ik stem niet op 1 kant ofzo, ik kijk naar concrete plannen.
Landelijk stem ik iets vaker links van het midden, lokaal iets vaker rechts van het midden. En nee, nog nooit D66 gestemd ...

Helemaal mee eens, pure intellectuele armoede om op dat niveau te blijven plakken. Net als de roep (droom) om een vergelijkbare reactie als die van Trump 4 jaar geleden.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:40:22 #295
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215496448
quote:
Ze gaat morgen een toespraak geven, dat heb ik uren geleden al ergens gelezen.
En een beetje flauw om te speculeren over een coup, wie hebben dat ook alweer gedaan bijna 4 jaar geleden? :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215496458
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:27 schreef quirina het volgende:
Nou eens zien of Trump in 1 dag de oorlog van Oekraïne gaat regelen.
Ook gaat Amerika uit de NATO
Amerikaanse bedrijven worden weer teruggehaald naar Amerika
We gaan een mooie toekomst tegemoet hoor!
(Europese) NATO landen hebben Trump de vorige termijn uitgelachen als het ging over het nakomen van de norm. Zo serieus namen ze de NATO
- verwijderd door admin -
pi_215496461
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:40 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
En een beetje flauw om te speculeren over een coup, wie hebben dat ook alweer gedaan bijna 4 jaar geleden? :')
Geen idee op wie je doelt die 4 jaar geleden een coup hebben willen plegen, want als jij denkt dat een paar honderd gasten met wat vlaggen een coup kunnen plegen dan stopt alle discussie. De enige echte coup is hoe ze Biden op een zijspoor hebben gezet en de democratische verkiezingen van de Democratische kandidaat ten zijde geschoven hebben om een DEI hire op die plek te zetten.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:43:35 #298
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215496469
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:41 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Geen idee op wie je doelt die 4 jaar geleden een coup hebben willen plegen, want als jij denkt dat een paar honderd gasten met wat vlaggen een coup kunnen plegen dan stopt alle discussie. De enige echte coup is hoe ze Biden op een zijspoor hebben gezet en de democratische verkiezingen van de Democratische kandidaat ten zijde geschoven hebben om een DEI hire op die plek te zetten.
De gun nuts zouden wel even een coup plegen, alleen waren ze per ongeluk hun wapens massaal vergeten.

Jan 6th was zo'n neppe verkiezingshoax :').
Get woke, go broke!
  woensdag 6 november 2024 @ 13:43:52 #299
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_215496473
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:37 schreef FYazz het volgende:

[..]

Daarbij, je duikt vast op mijn post omdat je denkt dat ik bij de linkse deugbubbel hoor, maar daar schaar ik mezelf niet onder en ik stem niet op 1 kant ofzo, ik kijk naar concrete plannen.

Nee, ik duik op je post omdat je stelt dat er niet vanuit een wereldbeeld gestemd is. Waar haal je de arrogantie vandaan om dat in te vullen voor de Amerikaanse stemmer?

Er is juist gestemd om een visie. Men is gewoon helemaal klaar met het woke gedoe.

Leuk hoor het klimaat. Maar als de rekeningen blijven komen en er niet betaald kan worden komt dat toch op een wat latere plaats. Dat geldt zowel in de VS als hier waar een linkse goed verdienende NIMBY elite wil inzetten op klimaat en andere woke shit. Terwijl Jan met de pet mag opdraaien voor de hordes migranten die hier komen om van ons sociaal stelsel te profiteren.
Nooit meer slapen
pi_215496475
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:40 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat was het Reichstagmomentje van de Democraten om de macht te grijpen, maar ook dat bleek slechts een schampschot.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')