abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215495748
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:42 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Het is geen politieke wisseling. Het is een keiharde afwijzing van een achterlijk wereldbeeld.
Jawel. Democraten -> Republikeinen is een wisseling van de wacht. Vanwege afwijzing van het huidige beleid, doorgaans. Wie had dat nu gedacht…
pi_215495767
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:39 schreef Richestorags het volgende:

[..]
De Dems hebben ook gruwelijk overschat hoe belangrijk hun "issues" worden geacht in economisch moeilijke tijden en onderschat wat het effect is van de jarenlange DEI terreur, demoniseren van de blanke man en het openlijke antisemitisme op de universiteiten die omgetoverd zijn tot producenten van moderne propaganda. Daarnaast hebben ze de kiezer natuurlijk voorgelogen over de toestand van Biden en daarvoor zijn ze afgestraft: in geen één county had Harris meer stemmen dan Biden in 2020.
Tja, het ergste met veel van deze mensen is dat ze het zelf niet meer zien.

Men denkt bijvoorbeeld dat Israël dwingen tot een staak-het-vuren terwijl het voor de zoveelste keren talloze 19-jarigen moet opofferen voor het bevechten van barbaarse Islamisten, die Joden afslachten als het hoogst haalbare goed in de wereld zien, dit een moreel verheven positie is of zo.

Om hier nog maar te zwijgen over alle woke bullshit die men de burger door de strot wil duwen, het uitdelen van relief funds op basis van huidskleur, het vervolgen van politieke tegenstanders of het toelaten van miljoenen illegale migranten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215495772
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:43 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Maar zo makkelijk is het echt.
Als de VS ook de raketlanceringsbasisen rondom de Russische grens terugtrekt en weer handelsrelaties aangaat is het over.
Of de relatie tussen Cuba en Rusland naar 0 brengen. Cuba van de lijst van "as van het kwaad" en volledig opengooien voor de handel.
Corporate translator
pi_215495800
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:56 schreef Toine51 het volgende:

[..]
En maar afvragen waarom heel veel mensen de media en deskundigen over bepaalde onderwerpen wantrouwen.

Nou, hierom bijvoorbeeld...
Continue zelfverzekerd zijn van je eigen gelijk en dat willen etaleren naar de burger...
Tja...
Vergeet ook de misleiding door de media niet.

De verdraaing van de woorden van Trump toen hij sprak van een bloedbad op de beurs
De verdraaing van zijn woorden van kritiek op Liz Cheney.

Vroeger kon de media dat doen. Want je kon het alleen in de krant lezen. Nu lees ik eerst wat de media van de woorden maakt, en vervolgens zie ik op twitter het filmpje in zijn volledige context.

Wat de media wil bereiken is dat het publiek slecht over Trump gaat denken, maar wat ze bereiken is dat het publiek ze onbetrouwbaar vindt want het publiek heeft met eigen ogen kunnen zien dat Trump iets anders zei. Mensen die je eenmaal hiermee hebt belazerd ben je kwijt, vertrouwen komt te voet en gaat te paard.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 6 november 2024 @ 12:47:26 #205
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_215495810
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:43 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Maar zo makkelijk is het echt.
Als de VS ook de raketlanceringsbasisen rondom de Russische grens terugtrekt en weer handelsrelaties aangaat is het over.
Zo makkelijk is het het niet. Dan is Iran niet magisch gezien een braaf land en wordt Taiwan vroeger dan later ingenomen.
  woensdag 6 november 2024 @ 12:47:40 #206
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215495812
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:44 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Jawel. Democraten -> Republikeinen is een wisseling van de wacht. Vanwege afwijzing van het huidige beleid, doorgaans. Wie had dat nu gedacht…
Best. Je wenst het grotere plaatje niet te onderkennen. Prima verder :)
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_215495816
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:45 schreef HSG het volgende:

[..]
Of de relatie tussen Cuba en Rusland naar 0 brengen. Cuba van de lijst van "as van het kwaad" en volledig opengooien voor de handel.
Ik begrijp nog altijd niet waar de Amerikaanse overheid bang voor is. Cuba dopt zijn eigen boontjes en als het Florida wil aanvallen, moeten ze zich binnen de kortste keren terugtrekken. In de tijd van de Koude Oorlog had Cuba nog een sterke bondgenoot, maar tegenwoordig…
  Vis een optie? woensdag 6 november 2024 @ 12:48:00 #208
70532 loveli
N
pi_215495817
quote:

[..]
Het is geen politieke wisseling. Het is een keiharde afwijzing van een achterlijk wereldbeeld.
Het is een behoorlijke wisseling. Het is niet meer de klassieke republikeinse partij. Kijk maar maar de belangrijkste personen, inclusief Ron Paul.
crap in = crap out
  woensdag 6 november 2024 @ 12:48:54 #209
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_215495826
quote:

[..]
Een keiharde afwijzing door een minimaal verschil. Ik zie het eerder als een bewijs dat meer van de helft van de wereldbevolking, geen kiesrecht zou mogen krijgen. Het is hier in NL namelijk niet heel veel beter als ik kijk naar de laatste 5 jaar aan verkiezingen waar elke keer disruptive partijen bijzonder goed scoorden. Populistische bullshit als oplossing zien ipv. the bigger picture zien. Jouw posts zijn daar toonbeeld van. Krampachtig geneuzel over wokisme en lhbtqi+ terwijl dat een fractie is van de invloed van de leidende macht.
  woensdag 6 november 2024 @ 12:49:28 #210
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_215495835
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:45 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, het ergste met veel van deze mensen is dat ze het zelf niet meer zien.

Men denkt bijvoorbeeld dat Israël dwingen tot een staak-het-vuren terwijl het voor de zoveelste keren talloze 19-jarigen moet opofferen voor het bevechten van barbaarse Islamisten, die Joden afslachten als het hoogst haalbare goed in de wereld zien, dit een moreel verheven positie is of zo.

Om hier nog maar te zwijgen over alle woke bullshit die men de burger door de strot wil duwen, het uitdelen van relief funds op basis van huidskleur, het vervolgen van politieke tegenstanders of het toelaten van miljoenen illegale migranten.
De open grenzen ook nog inderdaad.
pi_215495857
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:47 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Zo makkelijk is het het niet. Dan is Iran niet magisch gezien een braaf land en wordt Taiwan vroeger dan later ingenomen.
Iran is een ander verhaal, die moeten gewoon keihard aangepakt worden.
Van mijn part een luchtaanval op alle militaire en lanceer installaties.
Vakman pur sang
pi_215495863
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Wat er staat: dat de "deskundigen" wederom finaal er naast zaten.

Dus hoe deskundig zijn die deskundigen en zitten die niet teveel met gelijkgestemden in een bubbel.
Tja, what else is new.
Niemand heeft een glazen bol. Je moet dat soort voorspellingen altijd met een ruime slag om de arm nemen.
Wie weet, wanneer onze privacy volledig tot 0 is gereduceerd en AI ons beter kent dan wijzelf; dan kun je uitgaan van de voorspellingen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215495874
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:48 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Een keiharde afwijzing door een minimaal verschil. Ik zie het eerder als een bewijs dat meer van de helft van de wereldbevolking, geen kiesrecht zou mogen krijgen. Het is hier in NL namelijk niet heel veel beter als ik kijk naar de laatste 5 jaar aan verkiezingen waar elke keer disruptive partijen bijzonder goed scoorden. Populistische bullshit als oplossing zien ipv. the bigger picture zien. Jouw posts zijn daar toonbeeld van. Krampachtig geneuzel over wokisme en lhbtqi+ terwijl dat een fractie is van de invloed van de leidende macht.
Zo kennen we links weer.

Als mensen verkeerd stemmen zouden ze geen kiesrecht mogen hebben.

Wanneer gaan jullie nou eens inzien dat deze houding, dit gedrag er toe leidt dat mensen niet meer op jullie partijen stemmen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_215495882
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:47 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Ik begrijp nog altijd niet waar de Amerikaanse overheid bang voor is. Cuba dopt zijn eigen boontjes en als het Florida wil aanvallen, moeten ze zich binnen de kortste keren terugtrekken. In de tijd van de Koude Oorlog had Cuba nog een sterke bondgenoot, maar tegenwoordig…
Cuba zorgt voor geen enkele bedreiging. Puur symboolpolitiek.
Corporate translator
  woensdag 6 november 2024 @ 12:52:25 #215
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215495886
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:48 schreef loveli het volgende:

[..]
Het is een behoorlijke wisseling. Het is niet meer de klassieke republikeinse partij. Kijk maar maar de belangrijkste personen, inclusief Ron Paul.
Helemaal mee eens.

Anderzijds zijn de dems ver weg van het klassieke centrumdenken waarbij verstand en gematigdheid voorop staat.

Amerika zit niet te wachten op hoogopgeleide DEI-idioten die alles aan de kaak willen stellen met uitzondering van dagelijkse problematiek waar iedere Amerikaan mee wordt geconfronteerd.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 6 november 2024 @ 12:52:30 #216
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_215495887
quote:

[..]
Heel gevaarlijk wat je zegt.
Héél gevaarlijk en fout. Hitler in spe dit.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_215495894
twitter

In de UK kunnen de links radicalen het al niet verkroppen. :')
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  woensdag 6 november 2024 @ 12:53:02 #218
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_215495899
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, what else is new.
Niemand heeft een glazen bol. Je moet dat soort voorspellingen altijd met een ruime slag om de arm nemen.
Wie weet, wanneer onze privacy volledig tot 0 is gereduceerd en AI ons beter kent dan wijzelf; dan kun je uitgaan van de voorspellingen.
Je weet niks zeker, maar de zege van Trump is wel heel ruim.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215495901
quote:

[..]
Hoe zie je dat voor je, een soort eindoplossing voor mensen die volgens jou niet mogen stemmen?
  woensdag 6 november 2024 @ 12:54:07 #220
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215495917
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Zo kennen we links weer.

Wanneer gaan jullie nou eens inzien dat deze houding, dit gedrag er toe leidt dat mensen niet meer op jullie partijen stemmen.
Het is overduidelijk dat "links" idd de fascisten zijn, constant oproepen tot censuur, stemrecht afnemen als ze verliezen etc etc.

En maar door blijven drammen dan ze de fatsoenlijke kant zouden zijn :').

Dat is wel de conclusie van deze verkiezingen, het gevaar komt altijd van links :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 6 november 2024 @ 12:55:36 #221
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215495936
quote:

[..]
Haha minimaal verschil. Misschien eens even kijken naar de eindafrekening :)

Voor de rest tekenend dat jij vindt dat de helft van de wereldbevolking niet mag stemmen. Met die uitspraak ontmasker jij jezelf als antidemocratische fascist, en die zijn vandaag keihard weggestemd :)
pi_215495945
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:52 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Helemaal mee eens.

Anderzijds zijn de dems ver weg van het klassieke centrumdenken waarbij verstand en gematigdheid voorop staat.

Amerika zit niet te wachten op hoogopgeleide DEI-idioten die alles aan de kaak willen stellen met uitzondering van dagelijkse problematiek waar iedere Amerikaan mee wordt geconfronteerd.
En dat is waar Harris mee in de fout is gegaan. Hele tijd tetteren over DEI, woke, vrouwen met penissen, Trump is Hitler, is een nazi, is een fascist ect en het niet hebben over "dit ga ik echt voor mijn land betekenen" maakt je geen winnaar.
Corporate translator
  woensdag 6 november 2024 @ 12:57:53 #223
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_215495964
quote:

[..]
Geef toch gewoon toe dat je niet voor Democratie bent en je liever een dictator wilt zo lang die maar in jouw straatje past.
Want dat is wat je hier zegt, iedereen die niet stemt hoe ik zou stemmen moet stemrecht worden afgenomen.
pi_215495965
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:52 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]

In de UK kunnen de links radicalen het al niet verkroppen. :')
Tja, Just Stop Oil is het volgende Trojaanse Paard van extreemlinks.

Zogenaamd gaat het zulke activisten allemaal om het klimaat (net zoals bij Extinction Rebellion), maar achter deze facade gaat er radicaal intersectioneel gedachtegoed schuil uiteenlopend van antiwesterse en antikapitalisme sentimenten tot pro-Hamas standpunten en gendermeuk.

Zulke mensen dienen hardhandig te worden opgepakt en achter de tralies te worden gezet vanwege vandalisme en het vernielen van andermans eigendommen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215495966
quote:

[..]
lol
  woensdag 6 november 2024 @ 12:58:18 #226
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215495969
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:56 schreef HSG het volgende:

[..]
En dat is waar Harris mee in de fout is gegaan. Hele tijd tetteren over DEI, woke, vrouwen met penissen, Trump is Hitler, is een nazi, is een fascist ect en het niet hebben over "dit ga ik echt voor mijn land betekenen" maakt je geen winnaar.
We hebben in Nederland ook van die politici die zich alleen maar drukmaken om regenboogpaden, genderneutrale toiletten etc. Dat lijkt me vooral leuk als de grote problemen zijn opgelost, niet eerder.
  woensdag 6 november 2024 @ 12:58:42 #227
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215495972
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:56 schreef HSG het volgende:

[..]
Absoluut.

Dat die strategie als winnend is ingeschaald door de dems is wel het faillissement van die partij. Die moeten echt terug naar de tekentafel.
pi_215495987
En heeft QAnon al iets gezegd?
pi_215495990
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:58 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
We hebben in Nederland ook van die politici die zich alleen maar drukmaken om regenboogpaden, genderneutrale toiletten etc. Dat lijkt me vooral leuk als de grote problemen zijn opgelost, niet eerder.
Yep iets met een combi van groen en rood. Kwam ook vrij weinig uit behalve gezever over rechts, Wilders en wat partijprogramma's die elk partij ook in zijn programma heeft staan.

En maar niet beseffen dat als je gekozen wilt worden zul je de kiezer beter moeten overtuigen.
Corporate translator
  woensdag 6 november 2024 @ 13:00:16 #230
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_215495992
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Het is overduidelijk dat "links" idd de fascisten zijn, constant oproepen tot censuur, stemrecht afnemen als ze verliezen etc etc.

En maar door blijven drammen dan ze de fatsoenlijke kant zouden zijn :').

Dat is wel de conclusie van deze verkiezingen, het gevaar komt altijd van links :P.
Ongelooflijk hoevaak links in eigen voet schiet.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215495998
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:58 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Absoluut.

Dat die strategie als winnend is ingeschaald door de dems is wel het faillissement van die partij. Die moeten echt terug naar de tekentafel.
De dems gokten vooral op het minority-vrouw stuk van Harris, en verloren daarmee.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:01:04 #232
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_215496005
En laten we ook eens positief zijn. Trump lijkt de uitslagen te accepteren.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215496011
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:59 schreef Magister_Artium het volgende:
En heeft QAnon al iets gezegd?
Deze overwinning is al lang geleden voorspelt.

Q.
pi_215496017
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:01 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Deze overwinning is al lang geleden voorspelt.

Q.
Ik bedoelde die andere Q.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:02:06 #235
36431 bleiblei
pi_215496018
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Zo kennen we links weer.

Ik ben helemaal niet links :') .
Of in ieder geval, dat heb ik al dik 20 jaar niet gestemd.
pi_215496024
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:50 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Iran is een ander verhaal, die moeten gewoon keihard aangepakt worden.
Van mijn part een luchtaanval op alle militaire en lanceer installaties.
Als je wil dat er "vrede" komt in het MO dan moet je minimaal Iran zijn militaire sterkte ontnemen + atoom installaties ontmantelen of een regime change. Dan kan het weer even voorlopig rustig worden in het MO, natuurlijk nadat Hesbollah en Hamas ook zijn gedecimeerd (andersom 90% weg)
Dus beginnen met economische sancties, afijn dat hoef ik Trump niet te vertellen :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_215496025
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:01 schreef phpmystyle het volgende:
En laten we ook eens positief zijn. Trump lijkt de uitslagen te accepteren.
Terwijl hij kort daarvoor nog schreeuwde dat er gefraudeerd wordt...
  woensdag 6 november 2024 @ 13:03:14 #238
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215496030
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:00 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ongelooflijk hoevaak links in eigen voet schiet.
Sja, het is toch achterlijk dat ze tegen een kandidaat als Trump niet met iets beters konden komen dan deze kansloze kakelende kip. En maar drammen over hoe vreselijk Trump was, meer hadden ze niet blijkbaar.

Ze hebben het helemaal zelf veroorzaakt hoor, winnen van Trump is echt niet lastig lijkt me, maar op deze manier was het echt kansloos.
Get woke, go broke!
pi_215496044
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:02 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Als je wil dat er "vrede" komt in het MO dan moet je minimaal Iran zijn militaire sterkte ontnemen + atoom installaties ontmantelen of een regime change. Dan kan het weer even voorlopig rustig worden in het MO, natuurlijk nadat Hesbollah en Hamas ook zijn gedecimeerd (andersom 90% weg)
Dus beginnen met economische sancties, afijn dat hoef ik Trump niet te vertellen :)
Helaas is de VS daar niet meer machtig genoeg voor.
Iran heeft voldoende uitwijkmogelijkheden om de sancties te omzeilen, en dat worden er steeds meer.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:05:03 #240
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_215496046
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Sja, het is toch achterlijk dat ze tegen een kandidaat als Trump niet met iets beters konden komen dan deze kansloze kakelende kip. En maar drammen over hoe vreselijk Trump was, meer hadden ze niet blijkbaar.

Ze hebben het helemaal zelf veroorzaakt hoor, winnen van Trump is echt niet lastig lijkt me, maar op deze manier was het echt kansloos.
Dat.
Ben benieuwd wat de uitslag was geweest als de GOP met een betere kandidaat was gekomen, misschien een de Santis ofzo. Dan was het helemaal rood geweest. Trump is natuurlijk ook niet helemaal ideaal.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 6 november 2024 @ 13:05:42 #241
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215496051
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]
De dems gokten vooral op het minority-vrouw stuk van Harris, en verloren daarmee.
En natuurlijk gehoopt op de stiekeme stem van de Nevadan tradwive met 4 kinderen.

:P
  woensdag 6 november 2024 @ 13:06:16 #242
36431 bleiblei
pi_215496062
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:57 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Geef toch gewoon toe dat je niet voor Democratie bent en je liever een dictator wilt zo lang die maar in jouw straatje past.
Want dat is wat je hier zegt, iedereen die niet stemt hoe ik zou stemmen moet stemrecht worden afgenomen.
Ja, nouja, tis kort door de bocht gezegd. Maar het zou goed zijn als mensen enig inzicht hebben wat de gevolgen van hun stem mogelijk is. Of denk je dat mensen die de afgelopen decennia op LPF (UiT rEsPEcT VOoR PiM :') ), SP, PVD of PVV (en eigenlijk ook D66 vorige keer) nu echt heel blij zijn met het resultaat van de proteststem. Dan heb je het imho niet begrepen. Proteststemmen is het meest idiote op deze aarde. Ok, al die stemmen die Bos kreeg jaren geleden omdat ie zo een lekker kontje heeft. Dat is nóg debieler. Het is geen talentenshow 8)7 .

En hier bij Trump. Donkere kerels die Trump stemmen, want liever een witte criminele kerel als president dan een donkere vrouw. Want vrouwen :r . Of vrouwen die Trump stemmen want liever een vrouwonvriendelijke sexist dan een donkere vrouw. Want donkere mensen :r . Sorry hoor. Maar dan ben ik flabbergasted.
pi_215496069
quote:

[..]

Ja, maar waarom hebben ze kakelkip naar voren geschoven?
Omdat men gewoon het beleid van Biden Obama wilden voortzetten, dwz voortzetten van de oorlogen ten voordele van het militair industrieel complex,
Daarom mogt Kamala niets zeggen en daar is zij zeer goed in geslaagd :)
Exaudi orationem meam
pi_215496071
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:02 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Ga ik nog wat verder.
Je moet juist zien dat je Rusland en wat bondgenoten meekrijgt tegen Iran. En hun het vuile werk laten opknappen.
Vakman pur sang
pi_215496073
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:47 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Best. Je wenst het grotere plaatje niet te onderkennen. Prima verder :)
We moeten dat grotere plaatje ook niet overdrijven.

Amerikanen blijven een opportunistisch volk en gevoelig voor imago/show.
In eerste instantie rekent het gros van de kiezer gewoon af met het beleid van Biden, het heeft ze de afgelopen 4 jaar niet veel (kans)rijker gemaakt en Harris heeft de kiezer in die relatief korte tijd ook niet kunnen overtuigen dat zij het tij wel ging keren en dat zij die frisse nieuwe president is.

Met een betere democratische (meer uitgesproken) kandidaat had het kwartje ook de andere kant kunnen opvallen.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:07:46 #246
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_215496080
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:06 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ga ik nog wat verder.
Je moet juist zien dat je Rusland en wat bondgenoten meekrijgt tegen Iran. En hun het vuile werk laten opknappen.
Die laten zich echt niet meer tegen elkaar uitspelen. Gaat ook TrumpGOD niet meer lukken.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215496082
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:06 schreef FYazz het volgende:

[..]

Amerikanen blijven een opportunistisch volk en gevoelig voor imago.
In eerste instantie rekent het gros van de kiezer gewoon af met het beleid van Biden, het heeft ze de afgelopen 4 jaar niet veel (kans)rijker gemaakt en Harris heeft de kiezer in die relatief korte tijd ook niet kunnen overtuigen dat zij het tij wel ging keren en dat zij die frisse nieuwe president is.

Met een betere democratische (meer uitgesproken) kandidaat had het kwartje ook de andere kant kunnen opvallen.
Sowieso met een kandidaat die veel langer de tijd had gehad zich te positioneren dan Harris in een maand kon.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:08:27 #248
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_215496083
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:06 schreef FYazz het volgende:

[..]

Amerikanen blijven een opportunistisch volk en gevoelig voor imago/show.

Dat zeker.
Minder woke had al kunnen helpen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 6 november 2024 @ 13:08:40 #249
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215496087
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:06 schreef FYazz het volgende:

[..]

Amerikanen blijven een opportunistisch volk en gevoelig voor imago.

Uhm, eerste republikein die de popular vote wint in 20+ jaar en lijkt te eindigen met 315 kiesmannen. Hoezo kwartje een kant opvallen?
  woensdag 6 november 2024 @ 13:08:41 #250
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_215496088
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Sowieso met een kandidaat die veel langer de tijd had gehad zich te positioneren dan Harris in een maand kon.
Harris is niet nieuw he? Ze was VP.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215496092
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:02 schreef Wantie het volgende:

[..]
Terwijl hij kort daarvoor nog schreeuwde dat er gefraudeerd wordt...
Waarschijnlijk is er ook gefraudeerd. Zonder fraude was de landslide nog heftiger geweest.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:09:18 #252
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215496094
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:05 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat.
Ben benieuwd wat de uitslag was geweest als de GOP met een betere kandidaat was gekomen, misschien een de Santis ofzo. Dan was het helemaal rood geweest. Trump is natuurlijk ook niet helemaal ideaal.
Zo makkelijk kom je er ook niet tussen natuurlijk in de VS, je hebt zo veel geld en invloed nodig en dat heeft Trump.

Maar geen enkele kandidaat is ideaal natuurlijk, het is bijna altijd kiezen tussen een Douche and a Turd Sandwich :P.

Alleen is Kamela echt zo enorm zwak, zo inhoudsloos, zo nep, dat was gewoon een hele slechte keuze.
Get woke, go broke!
  woensdag 6 november 2024 @ 13:10:25 #253
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215496108
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:06 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Ja, nouja, tis kort door de bocht gezegd. Maar het zou goed zijn als mensen enig inzicht hebben wat de gevolgen van hun stem mogelijk is. Of denk je dat mensen die de afgelopen decennia op LPF (UiT rEsPEcT VOoR PiM :') ), SP, PVD of PVV (en eigenlijk ook D66 vorige keer) nu echt heel blij zijn met het resultaat van de proteststem. Dan heb je het imho niet begrepen. Proteststemmen is het meest idiote op deze aarde. Ok, al die stemmen die Bos kreeg jaren geleden omdat ie zo een lekker kontje heeft. Dat is nóg debieler. Het is geen talentenshow 8)7 .

En hier bij Trump. Donkere kerels die Trump stemmen, want liever een witte criminele kerel als president dan een donkere vrouw. Want vrouwen :r . Of vrouwen die Trump stemmen want liever een vrouwonvriendelijke sexist dan een donkere vrouw. Want donkere mensen :r . Sorry hoor. Maar dan ben ik flabbergasted.
:').

Het enige standpunt dat Kakela had was: ik ben geen Trump :').

En als mensen daar dan op stemmen ben je niet flabbergasted? Ok :).
Get woke, go broke!
pi_215496109
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:08 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Waarschijnlijk is er ook gefraudeerd. Zonder fraude was de landslide nog heftiger geweest.
Zou kunnen, met name met de briefstemmen. Hoe kun je zeker weten dat daar niet mee is geknoeid?
De vorige keer stond Trump ook voor en toen werden de briefstemmen geteld en won Biden
Exaudi orationem meam
  woensdag 6 november 2024 @ 13:11:32 #255
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215496115
quote:

[..]
Heb je daar ook bewijzen voor?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215496116
quote:
12s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Hoe zie je dat voor je, een soort eindoplossing voor mensen die volgens jou niet mogen stemmen?
Ah links is weer openlijk aan het fantaseren om het stemrecht af te nemen van mensen die niet hun mening delen. Nog even en ze opperen weer om die mensen in kampen te stoppen.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_215496130
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:11 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Heb je daar ook bewijzen voor?
Nee, dat is slechts speculatie.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:13:12 #258
438527 MissButterflyy
pi_215496132
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:11 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Ah links is weer openlijk aan het fantaseren om het stemrecht af te nemen van mensen die niet hun mening delen. Nog even en ze opperen weer om die mensen in kampen te stoppen.
Afgezien van dat dit niks met links of rechts te maken heeft, het zegt vooral iets over je wereldbeeld, moet je niet de mening van 1 persoon nemen als algemeenheid voor alle anderen die een bepaalde politieke voorkeur hebben.
pi_215496134
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:07 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Die laten zich echt niet meer tegen elkaar uitspelen. Gaat ook TrumpGOD niet meer lukken.
Mwoah.
Vakman pur sang
  woensdag 6 november 2024 @ 13:13:36 #260
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215496137
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:11 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Om daarna nog even te claimen fatsoenlijk te zijn en te geven om de democratie :').

Er zijn zo veel maskers afgevallen, ook hier op FOK!, maar zeker bij de celebs als Mark Hamill etc. Democratie is alleen leuk als jouw kant wint, anders moeten tegenstanders maar gewoon dood :').
Get woke, go broke!
pi_215496143
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Zo makkelijk kom je er ook niet tussen natuurlijk in de VS, je hebt zo veel geld en invloed nodig en dat heeft Trump.

Maar geen enkele kandidaat is ideaal natuurlijk, het is bijna altijd kiezen tussen een Douche and a Turd Sandwich :P.

Alleen is Kamela echt zo enorm zwak, zo inhoudsloos, zo nep, dat was gewoon een hele slechte keuze.
De campagnekas van Harris was een stuk beter gevuld dan die van Trump, maar dat heeft de Democraten niet mogen baten deze keer.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_215496158
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:13 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Afgezien van dat dit niks met links of rechts te maken heeft, het zegt vooral iets over je wereldbeeld, moet je niet de mening van 1 persoon nemen als algemeenheid voor alle anderen die een bepaalde politieke voorkeur hebben.
Heb die mening niet van één persoon gehoord, ik hoor die mening elke keer als links verliest, tot opmerkingen om mensen in heropvoedkampen te stoppen. En ook ik weet dat er heel wat mensen uit die hoek zijn die de uitspraak niet doen maar het wel toejuichen, mensen die zich bijvoorbeeld meer storen aan mijn post dan iemand die van mening is het stemrecht af te pakken want mensen stemmen verkeerd.

Vraag mij wel alleen af hoe ze dat willen bewerkstelligen? Het volk wat met de duim in de mond in de foetushouding in een hoekje zit te huilen zodra ze misgenderd worden vs de geharde arbeidersklasse.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:15:31 #263
36431 bleiblei
pi_215496162
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]
:').

Het enige standpunt dat Kakela had was: ik ben geen Trump :').

En als mensen daar dan op stemmen ben je niet flabbergasted? Ok :).
Fair punt. Al zou dat in het geval van Trump voldoende moeten zijn ;) . Overigens benijd ik Amerikanen in deze niet. Die hebben sinds 2016 alleen maar kunnen kiezen tussen idioten en clowns. Aan beide zijden dus. Wat dat betreft verlang ik terug naar tijden met Bush vs. Clinton of Bush vs. Obama. Allemaal verre van perfect, maar niet zo erg als Trump, Hillary, Biden, enz.
pi_215496184
quote:

[..]

Beide partijen zijn ziek.
En dat gaat niet veranderen.
pi_215496188
Als VS importtarieven van China naar 50% + gaat zetten en de EU 10% kon dat afgezien van nadelen weleens een enorme boost zijn voor de Duitse industrie en dat komt heel gelegen.

(Vanuit gaande dat andere continenenten dan zijn gedwongen ook hoge tarieven te introduceren om dumping te voorkomen)

Andere kant een imploderend China en die maakt rare sprongen (lange termijn) is ook niet attractief
Vakman pur sang
  woensdag 6 november 2024 @ 13:18:19 #266
36431 bleiblei
pi_215496191
Maar 1 ding weet ik wel. Iemand die niet verder komt (net als Biden) dan "ik ben niet Trump" richt minder schade aan Trump. Al blijft het bijzonder dat een land als de US niet met betere kandidaten kan komen dan de trouw van de afgelopen 10 jaar.
pi_215496203
quote:

[..]
Of juist niet.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:19:23 #268
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215496204
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:15 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Fair punt. Al zou dat in het geval van Trump voldoende moeten zijn ;) . Overigens benijd ik Amerikanen in deze niet. Die hebben sinds 2016 alleen maar kunnen kiezen tussen idioten en clowns. Aan beide zijden dus. Wat dat betreft verlang ik terug naar tijden met Bush vs. Clinton of Bush vs. Obama. Allemaal verre van perfect, maar niet zo erg als Trump, Hillary, Biden, enz.
Nee, dat zei ik al, je hebt 2 keuzes en die zijn vrijwel nooit echt ideaal. Maar je moet echt met wat beters komen dan vrijwel alleen "ik ben Trump niet", zoals je ziet.

Kamela was zo impopulair vanaf het begin en haar campagne was echt heel zwak. Vooral die hele "weird" fase was zo debiel :').
Get woke, go broke!
pi_215496208
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:08 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Uhm, eerste republikein die de popular vote wint in 20+ jaar en lijkt te eindigen met 315 kiesmannen. Hoezo kwartje een kant opvallen?
Uhm, je leest niet ;)

Ik zeg dat met een andere kandidaat, een meer uitgesproken kandidaat (bijvoorbeeld een charismatische man als een Obama in zijn tijd), deze uitslag anders had kunnen uitpakken.

Het heeft maanden heel dicht op elkaar gezeten in de peilingen en uiteindelijk heeft Harris niet dé boodschap weten over te brengen.

Neemt verder niet weg dat Trump deze verkiezingen flink heeft gewonnen. Maar dat ligt denk ik eerder aan de slechte prestaties van Harris en niet zozeer dat men nu "massaal afrekent met een bepaald wereldbeeld".
  woensdag 6 november 2024 @ 13:21:44 #270
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215496238
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:18 schreef bleiblei het volgende:
Maar 1 ding weet ik wel. Iemand die niet verder komt (net als Biden) dan "ik ben niet Trump" richt minder schade aan Trump. Al blijft het bijzonder dat een land als de US niet met betere kandidaten kan komen dan de trouw van de afgelopen 10 jaar.
Trump was al 4 jaar president he? En de afgelopen 4 jaar zijn dramatisch geweest voor de gemiddelde Amerikaan, zeker op economisch gebied.

En als je dan aankomt met, we kunnen niet nog 4 jaar zo doorgaan, zoals Walz speechte, dan geef je al aan dat je kansloos bent :P.
Get woke, go broke!
pi_215496241
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:19 schreef FYazz het volgende:

[..]
Uhm, je leest niet ;)

Ik zeg dat met een andere kandidaat, een meer uitgesproken kandidaat (bijvoorbeeld een charismatische man als een Obama in zijn tijd), deze uitslag anders had kunnen uitpakken.

Het heeft maanden heel dicht op elkaar gezeten in de peilingen en uiteindelijk heeft Harris niet dé boodschap weten over te brengen.
Maar heeft het echt dichtbij gezeten in de peilingen? Of waren de peilingen wederom vooral gebaseerd op de eigen bubbel? Want heel links is weer verbaast en heeft dit niet zien aankomen, rechts wel, die zien het al jaren aankomen. Zegt toch wat over welke hoek steevast in de verkeerde bubbel zit en alle binding met de realiteit kwijt is.

Harris heeft gewoon nergens beter gescoord dan Biden, in geen enkele county.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:21:54 #272
498210 KoningWouter
Zoek de flow, vind de frictie
pi_215496242
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:19 schreef FYazz het volgende:

[..]
Uhm, je leest niet ;)

Neemt verder niet weg dat Trump deze verkiezingen flink heeft gewonnen. Maar dat ligt denk ik eerder aan de slechte prestaties van Harris en niet zozeer dat men nu "massaal afrekent met een bepaald wereldbeeld".
Nog steeds niet inzien :')

Het meerendeel is gewoon helemaal klaar met het ideologisch woke gezwets.
pi_215496256
Ik ben bang dat links weer aanslagen gaat plegen op TrumpGod.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:23:50 #274
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215496259
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:19 schreef FYazz het volgende:

[..]
Uhm, je leest niet ;)

Ben ik het mee eens. Anderzijds vind ik Trump ook een behoorlijk matige kandidaat. Zo'n Vance of Desantis zou bijvoorbeeld ook een beter alternatief zijn. Maar dat was zelfs helemaal niet nodig voor een landslide.

Ergens wel verbijsterend.
pi_215496261
twitter

Meteen het leger inzetten tegen die Hamas aanhangers.
pi_215496274
twitter

Tja, als de partij die zegt de planeet te gaan redden de organisch boerende Amish komt vertellen dat ze het verkeerd dan zit er niet alleen iets heel erg scheef, ze komen ook in de benen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:25:24 #277
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215496280
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:21 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Maar heeft het echt dichtbij gezeten in de peilingen? Of waren de peilingen wederom vooral gebaseerd op de eigen bubbel? Want heel links is weer verbaast en heeft dit niet zien aankomen, rechts wel, die zien het al jaren aankomen. Zegt toch wat over welke hoek steevast in de verkeerde bubbel zit en alle binding met de realiteit kwijt is.

Harris heeft gewoon nergens beter gescoord dan Biden, in geen enkele county.
De polls waren enorm skewed ten faveure van Harris. Hierover is in het begin van dit topic een goed filmpje gepost.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:08 schreef Montagui het volgende:

[..]
Misschien heeft deze Franse handelaar gelijk gehad met zijn analyses en daar 40 miljoen op heeft ingezet?

Twitter 24-10

[ x ]

Twitter 05-11 (met uitleg)

[ x ]
  woensdag 6 november 2024 @ 13:26:48 #278
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215496295
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:23 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]

Meteen het leger inzetten tegen die Hamas aanhangers.
Als Hamas aan jouw kant staat moet je je toch echt eens Hans gaan vragen of je niet de baddies bent :').
Get woke, go broke!
pi_215496299
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:21 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Nog steeds niet inzien :')
Polariseren met smiley oneliners mag je wat mij betreft ergens anders gaan doen.

Is totaal niet constructief en het klopt ook niet.

Ik zie namelijk wel degelijk dat een groep stemmers afrekent met een bepaalde visie, doch ligt het in totaliteit allemaal wat breder en genuanceerder dan alleen "woke is weg".
pi_215496300
Nou eens zien of Trump in 1 dag de oorlog van Oekraïne gaat regelen.
Ook gaat Amerika uit de NATO
Amerikaanse bedrijven worden weer teruggehaald naar Amerika
We gaan een mooie toekomst tegemoet hoor!
pi_215496302
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:23 schreef QAnonn het volgende:
Ik ben bang dat links weer aanslagen gaat plegen op TrumpGod.
Het scheelt dat het de vorige keer van rechts kwam .
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 6 november 2024 @ 13:27:50 #282
284411 crew  heywoodu
pi_215496305
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:08 schreef Montagui het volgende:

[..]
Misschien heeft deze Franse handelaar gelijk gehad met zijn analyses en daar 40 miljoen op heeft ingezet?

Twitter 24-10

[ x ]

Twitter 05-11 (met uitleg)

[ x ]
Altijd weer bijzonder, die aandacht voor bets van miljoenen op een weinig bijzondere notering, puur omdat 'oh my god, miljoenen!'. Maar nauwelijks aandacht voor bets met noteringen van een paar honderd of meer.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:28:46 #283
498210 KoningWouter
pi_215496318
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:27 schreef FYazz het volgende:

[..]
Polariseren met smiley oneliners mag je wat mij betreft ergens anders gaan doen.

Is totaal niet constructief en het klopt ook niet.

Ik zie namelijk wel degelijk dat een groep stemmers afrekent met een bepaalde visie, doch ligt het in totaliteit allemaal wat breder en genuanceerder dan alleen "woke is weg".
O ja, ik was even vergeten dat de linkse deugbubbel altijd gelijk heeft.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:29:07 #284
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215496320
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:27 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Altijd weer bijzonder, die aandacht voor bets van miljoenen op een weinig bijzondere notering, puur omdat 'oh my god, miljoenen!'. Maar nauwelijks aandacht voor bets met noteringen van een paar honderd of meer.
Wat veel interessanter is: hoe een rijke Franse lul de behanger, met simpel rekenwerk totaal afrekent met Amerikaanse pollmethodes.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:29:13 #285
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_215496324
Heeft iemand nieuwslinkje van die pro palestina lui in het capitool nu
pi_215496364
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:23 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ben ik het mee eens. Anderzijds vind ik Trump ook een behoorlijk matige kandidaat. Zo'n Vance of Desantis zou bijvoorbeeld ook een beter alternatief zijn. Maar dat was zelfs helemaal niet nodig voor een landslide.

Ergens wel verbijsterend.
Desantis heeft wel een flinke prestatie neergezet in FL en Vance een goede imago-comeback.

Het zijn niet mijn kandidaten, maar ik begrijp ergens wel waarom zij t.o.v. een Harris wel bij de gemiddelde man (ongeacht de kleur) aanspreken.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:33:59 #287
36431 bleiblei
pi_215496373
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Trump was al 4 jaar president he? En de afgelopen 4 jaar zijn dramatisch geweest voor de gemiddelde Amerikaan, zeker op economisch gebied.

En als je dan aankomt met, we kunnen niet nog 4 jaar zo doorgaan, zoals Walz speechte, dan geef je al aan dat je kansloos bent :P.
Dramatisch op economisch gebied?
Qua economic growth zie ik geen gekke dingen...
https://www.statista.com/(...)-real-gdp-in-the-us/

Behalve dan iets geks in 2020. Toen ene Trump nog bezig was. Maar dat kan ik zo ff niet plaatsen (was 6mnd voor het "incidentje" op het Capitool) :P
  woensdag 6 november 2024 @ 13:35:30 #288
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215496387
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:33 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Behalve dan iets geks in 2020. Toen ene Trump nog bezig was. Maar dat kan ik zo ff niet plaatsen (was 6mnd voor het "incidentje" op het Capitool) :P

De gemiddelde Amerikaan weet het wel, die merkt het dagelijks :).
Get woke, go broke!
pi_215496399
Waar blijft eigenlijk die speech van Harris waarin ze haar verlies toegeeft en Trump feliciteert? Toch raar dat we nog niks van dat mens hebben gehoord, of zouden ze zich aan het beraden zijn op een coup zoals ze bij Biden hebben gedaan?
  woensdag 6 november 2024 @ 13:36:52 #290
36431 bleiblei
pi_215496408
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]

pi_215496419
quote:
16s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:36 schreef Tekaschi het volgende:
Waar blijft eigenlijk die speech van Harris waarin ze haar verlies toegeeft en Trump feliciteert? Toch raar dat we nog niks van dat mens hebben gehoord, of zouden ze zich aan het beraden zijn op een coup zoals ze bij Biden hebben gedaan?
Ja dat doen ze maar ze kunnen geen mensen vinden
Vakman pur sang
pi_215496421
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:28 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
O ja, ik was even vergeten dat de linkse deugbubbel altijd gelijk heeft.
Hou op man :{w

Zit prima te discussiëren met anderen, zonder al dat links/rechts polarisatie gedoe.

Daarbij, je duikt vast op mijn post omdat je denkt dat ik bij de linkse deugbubbel hoor, maar daar schaar ik mezelf niet onder en ik stem niet op 1 kant ofzo, ik kijk naar concrete plannen.
Landelijk stem ik iets vaker links van het midden, lokaal iets vaker rechts van het midden. En nee, nog nooit D66 gestemd ...

Dus nogmaals. Kap met dat vermoeiende wij/zij en hokjes plaatsen.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:38:09 #293
36431 bleiblei
pi_215496425
quote:
Ja, dat denk ik. Dat ze nadenken voor ze iets doen. Dat hebben we wel eens anders gezien :') .
  woensdag 6 november 2024 @ 13:39:23 #294
36431 bleiblei
pi_215496434
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:37 schreef FYazz het volgende:

[..]

Zit prima te discussiëren met anderen, zonder al dat links/rechts polarisatie gedoe.

Daarbij, je duikt vast op mijn post omdat je denkt dat ik bij de linkse deugbubbel hoor, maar schaar ik mezelf niet onder en ik stem niet op 1 kant ofzo, ik kijk naar concrete plannen.
Landelijk stem ik iets vaker links van het midden, lokaal iets vaker rechts van het midden. En nee, nog nooit D66 gestemd ...

Helemaal mee eens, pure intellectuele armoede om op dat niveau te blijven plakken. Net als de roep (droom) om een vergelijkbare reactie als die van Trump 4 jaar geleden.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:40:22 #295
438527 MissButterflyy
pi_215496448
quote:
Ze gaat morgen een toespraak geven, dat heb ik uren geleden al ergens gelezen.
En een beetje flauw om te speculeren over een coup, wie hebben dat ook alweer gedaan bijna 4 jaar geleden? :')
pi_215496458
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:27 schreef quirina het volgende:
Nou eens zien of Trump in 1 dag de oorlog van Oekraïne gaat regelen.
Ook gaat Amerika uit de NATO
Amerikaanse bedrijven worden weer teruggehaald naar Amerika
We gaan een mooie toekomst tegemoet hoor!
(Europese) NATO landen hebben Trump de vorige termijn uitgelachen als het ging over het nakomen van de norm. Zo serieus namen ze de NATO
- verwijderd door admin -
pi_215496461
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:40 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
En een beetje flauw om te speculeren over een coup, wie hebben dat ook alweer gedaan bijna 4 jaar geleden? :')
Geen idee op wie je doelt die 4 jaar geleden een coup hebben willen plegen, want als jij denkt dat een paar honderd gasten met wat vlaggen een coup kunnen plegen dan stopt alle discussie. De enige echte coup is hoe ze Biden op een zijspoor hebben gezet en de democratische verkiezingen van de Democratische kandidaat ten zijde geschoven hebben om een DEI hire op die plek te zetten.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:43:35 #298
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215496469
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:41 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Geen idee op wie je doelt die 4 jaar geleden een coup hebben willen plegen, want als jij denkt dat een paar honderd gasten met wat vlaggen een coup kunnen plegen dan stopt alle discussie. De enige echte coup is hoe ze Biden op een zijspoor hebben gezet en de democratische verkiezingen van de Democratische kandidaat ten zijde geschoven hebben om een DEI hire op die plek te zetten.
De gun nuts zouden wel even een coup plegen, alleen waren ze per ongeluk hun wapens massaal vergeten.

Jan 6th was zo'n neppe verkiezingshoax :').
Get woke, go broke!
  woensdag 6 november 2024 @ 13:43:52 #299
498210 KoningWouter
pi_215496473
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:37 schreef FYazz het volgende:

[..]

Daarbij, je duikt vast op mijn post omdat je denkt dat ik bij de linkse deugbubbel hoor, maar daar schaar ik mezelf niet onder en ik stem niet op 1 kant ofzo, ik kijk naar concrete plannen.

Nee, ik duik op je post omdat je stelt dat er niet vanuit een wereldbeeld gestemd is. Waar haal je de arrogantie vandaan om dat in te vullen voor de Amerikaanse stemmer?

Er is juist gestemd om een visie. Men is gewoon helemaal klaar met het woke gedoe.

Leuk hoor het klimaat. Maar als de rekeningen blijven komen en er niet betaald kan worden komt dat toch op een wat latere plaats. Dat geldt zowel in de VS als hier waar een linkse goed verdienende NIMBY elite wil inzetten op klimaat en andere woke shit. Terwijl Jan met de pet mag opdraaien voor de hordes migranten die hier komen om van ons sociaal stelsel te profiteren.
pi_215496475
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:40 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat was het Reichstagmomentje van de Democraten om de macht te grijpen, maar ook dat bleek slechts een schampschot.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')