abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 november 2024 @ 12:58:18 #226
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215495969
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:56 schreef HSG het volgende:

[..]
En dat is waar Harris mee in de fout is gegaan. Hele tijd tetteren over DEI, woke, vrouwen met penissen, Trump is Hitler, is een nazi, is een fascist ect en het niet hebben over "dit ga ik echt voor mijn land betekenen" maakt je geen winnaar.
We hebben in Nederland ook van die politici die zich alleen maar drukmaken om regenboogpaden, genderneutrale toiletten etc. Dat lijkt me vooral leuk als de grote problemen zijn opgelost, niet eerder.
  woensdag 6 november 2024 @ 12:58:42 #227
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215495972
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:56 schreef HSG het volgende:

[..]
En dat is waar Harris mee in de fout is gegaan. Hele tijd tetteren over DEI, woke, vrouwen met penissen, Trump is Hitler, is een nazi, is een fascist ect en het niet hebben over "dit ga ik echt voor mijn land betekenen" maakt je geen winnaar.
Absoluut.

Dat die strategie als winnend is ingeschaald door de dems is wel het faillissement van die partij. Die moeten echt terug naar de tekentafel.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_215495987
En heeft QAnon al iets gezegd?
pi_215495990
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:58 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
We hebben in Nederland ook van die politici die zich alleen maar drukmaken om regenboogpaden, genderneutrale toiletten etc. Dat lijkt me vooral leuk als de grote problemen zijn opgelost, niet eerder.
Yep iets met een combi van groen en rood. Kwam ook vrij weinig uit behalve gezever over rechts, Wilders en wat partijprogramma's die elk partij ook in zijn programma heeft staan.

En maar niet beseffen dat als je gekozen wilt worden zul je de kiezer beter moeten overtuigen.
Corporate translator
  woensdag 6 november 2024 @ 13:00:16 #230
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_215495992
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Het is overduidelijk dat "links" idd de fascisten zijn, constant oproepen tot censuur, stemrecht afnemen als ze verliezen etc etc.

En maar door blijven drammen dan ze de fatsoenlijke kant zouden zijn :').

Dat is wel de conclusie van deze verkiezingen, het gevaar komt altijd van links :P.
Ongelooflijk hoevaak links in eigen voet schiet.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_215495998
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:58 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Absoluut.

Dat die strategie als winnend is ingeschaald door de dems is wel het faillissement van die partij. Die moeten echt terug naar de tekentafel.
De dems gokten vooral op het minority-vrouw stuk van Harris, en verloren daarmee.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:01:04 #232
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_215496005
En laten we ook eens positief zijn. Trump lijkt de uitslagen te accepteren.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215496011
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:59 schreef Magister_Artium het volgende:
En heeft QAnon al iets gezegd?
Deze overwinning is al lang geleden voorspelt.

Q.
pi_215496017
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:01 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Deze overwinning is al lang geleden voorspelt.

Q.
Ik bedoelde die andere Q.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:02:06 #235
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_215496018
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Zo kennen we links weer.

Als mensen verkeerd stemmen zouden ze geen kiesrecht mogen hebben.

Wanneer gaan jullie nou eens inzien dat deze houding, dit gedrag er toe leidt dat mensen niet meer op jullie partijen stemmen.
Ik ben helemaal niet links :') .
Of in ieder geval, dat heb ik al dik 20 jaar niet gestemd.
pi_215496024
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:50 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Iran is een ander verhaal, die moeten gewoon keihard aangepakt worden.
Van mijn part een luchtaanval op alle militaire en lanceer installaties.
Als je wil dat er "vrede" komt in het MO dan moet je minimaal Iran zijn militaire sterkte ontnemen + atoom installaties ontmantelen of een regime change. Dan kan het weer even voorlopig rustig worden in het MO, natuurlijk nadat Hesbollah en Hamas ook zijn gedecimeerd (andersom 90% weg)
Dus beginnen met economische sancties, afijn dat hoef ik Trump niet te vertellen :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_215496025
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:01 schreef phpmystyle het volgende:
En laten we ook eens positief zijn. Trump lijkt de uitslagen te accepteren.
Terwijl hij kort daarvoor nog schreeuwde dat er gefraudeerd wordt...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  woensdag 6 november 2024 @ 13:03:14 #238
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215496030
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:00 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ongelooflijk hoevaak links in eigen voet schiet.
Sja, het is toch achterlijk dat ze tegen een kandidaat als Trump niet met iets beters konden komen dan deze kansloze kakelende kip. En maar drammen over hoe vreselijk Trump was, meer hadden ze niet blijkbaar.

Ze hebben het helemaal zelf veroorzaakt hoor, winnen van Trump is echt niet lastig lijkt me, maar op deze manier was het echt kansloos.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_215496044
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:02 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Als je wil dat er "vrede" komt in het MO dan moet je minimaal Iran zijn militaire sterkte ontnemen + atoom installaties ontmantelen of een regime change. Dan kan het weer even voorlopig rustig worden in het MO, natuurlijk nadat Hesbollah en Hamas ook zijn gedecimeerd (andersom 90% weg)
Dus beginnen met economische sancties, afijn dat hoef ik Trump niet te vertellen :)
Helaas is de VS daar niet meer machtig genoeg voor.
Iran heeft voldoende uitwijkmogelijkheden om de sancties te omzeilen, en dat worden er steeds meer.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  woensdag 6 november 2024 @ 13:05:03 #240
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_215496046
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Sja, het is toch achterlijk dat ze tegen een kandidaat als Trump niet met iets beters konden komen dan deze kansloze kakelende kip. En maar drammen over hoe vreselijk Trump was, meer hadden ze niet blijkbaar.

Ze hebben het helemaal zelf veroorzaakt hoor, winnen van Trump is echt niet lastig lijkt me, maar op deze manier was het echt kansloos.
Dat.
Ben benieuwd wat de uitslag was geweest als de GOP met een betere kandidaat was gekomen, misschien een de Santis ofzo. Dan was het helemaal rood geweest. Trump is natuurlijk ook niet helemaal ideaal.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 6 november 2024 @ 13:05:42 #241
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215496051
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]
De dems gokten vooral op het minority-vrouw stuk van Harris, en verloren daarmee.
En natuurlijk gehoopt op de stiekeme stem van de Nevadan tradwive met 4 kinderen.

:P
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 6 november 2024 @ 13:06:16 #242
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_215496062
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:57 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Geef toch gewoon toe dat je niet voor Democratie bent en je liever een dictator wilt zo lang die maar in jouw straatje past.
Want dat is wat je hier zegt, iedereen die niet stemt hoe ik zou stemmen moet stemrecht worden afgenomen.
Ja, nouja, tis kort door de bocht gezegd. Maar het zou goed zijn als mensen enig inzicht hebben wat de gevolgen van hun stem mogelijk is. Of denk je dat mensen die de afgelopen decennia op LPF (UiT rEsPEcT VOoR PiM :') ), SP, PVD of PVV (en eigenlijk ook D66 vorige keer) nu echt heel blij zijn met het resultaat van de proteststem. Dan heb je het imho niet begrepen. Proteststemmen is het meest idiote op deze aarde. Ok, al die stemmen die Bos kreeg jaren geleden omdat ie zo een lekker kontje heeft. Dat is nóg debieler. Het is geen talentenshow 8)7 .

En hier bij Trump. Donkere kerels die Trump stemmen, want liever een witte criminele kerel als president dan een donkere vrouw. Want vrouwen :r . Of vrouwen die Trump stemmen want liever een vrouwonvriendelijke sexist dan een donkere vrouw. Want donkere mensen :r . Sorry hoor. Maar dan ben ik flabbergasted.
pi_215496069
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, maar waarom hebben ze kakelkip naar voren geschoven?
Omdat men gewoon het beleid van Biden Obama wilden voortzetten, dwz voortzetten van de oorlogen ten voordele van het militair industrieel complex,
Daarom mogt Kamala niets zeggen en daar is zij zeer goed in geslaagd :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_215496071
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:02 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Ga ik nog wat verder.
Je moet juist zien dat je Rusland en wat bondgenoten meekrijgt tegen Iran. En hun het vuile werk laten opknappen.
Vakman pur sang
pi_215496073
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:47 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Best. Je wenst het grotere plaatje niet te onderkennen. Prima verder :)
We moeten dat grotere plaatje ook niet overdrijven.

Amerikanen blijven een opportunistisch volk en gevoelig voor imago/show.
In eerste instantie rekent het gros van de kiezer gewoon af met het beleid van Biden, het heeft ze de afgelopen 4 jaar niet veel (kans)rijker gemaakt en Harris heeft de kiezer in die relatief korte tijd ook niet kunnen overtuigen dat zij het tij wel ging keren en dat zij die frisse nieuwe president is.

Met een betere democratische (meer uitgesproken) kandidaat had het kwartje ook de andere kant kunnen opvallen.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:07:46 #246
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_215496080
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:06 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ga ik nog wat verder.
Je moet juist zien dat je Rusland en wat bondgenoten meekrijgt tegen Iran. En hun het vuile werk laten opknappen.
Die laten zich echt niet meer tegen elkaar uitspelen. Gaat ook TrumpGOD niet meer lukken.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215496082
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:06 schreef FYazz het volgende:

[..]

Amerikanen blijven een opportunistisch volk en gevoelig voor imago.
In eerste instantie rekent het gros van de kiezer gewoon af met het beleid van Biden, het heeft ze de afgelopen 4 jaar niet veel (kans)rijker gemaakt en Harris heeft de kiezer in die relatief korte tijd ook niet kunnen overtuigen dat zij het tij wel ging keren en dat zij die frisse nieuwe president is.

Met een betere democratische (meer uitgesproken) kandidaat had het kwartje ook de andere kant kunnen opvallen.
Sowieso met een kandidaat die veel langer de tijd had gehad zich te positioneren dan Harris in een maand kon.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:08:27 #248
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_215496083
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:06 schreef FYazz het volgende:

[..]

Amerikanen blijven een opportunistisch volk en gevoelig voor imago/show.

Dat zeker.
Minder woke had al kunnen helpen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 6 november 2024 @ 13:08:40 #249
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215496087
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:06 schreef FYazz het volgende:

[..]

Amerikanen blijven een opportunistisch volk en gevoelig voor imago.

Uhm, eerste republikein die de popular vote wint in 20+ jaar en lijkt te eindigen met 315 kiesmannen. Hoezo kwartje een kant opvallen?
  woensdag 6 november 2024 @ 13:08:41 #250
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_215496088
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Sowieso met een kandidaat die veel langer de tijd had gehad zich te positioneren dan Harris in een maand kon.
Harris is niet nieuw he? Ze was VP.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')