abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215495748
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:42 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Het is geen politieke wisseling. Het is een keiharde afwijzing van een achterlijk wereldbeeld.
Jawel. Democraten -> Republikeinen is een wisseling van de wacht. Vanwege afwijzing van het huidige beleid, doorgaans. Wie had dat nu gedacht…
pi_215495767
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:39 schreef Richestorags het volgende:

[..]
De Dems hebben ook gruwelijk overschat hoe belangrijk hun "issues" worden geacht in economisch moeilijke tijden en onderschat wat het effect is van de jarenlange DEI terreur, demoniseren van de blanke man en het openlijke antisemitisme op de universiteiten die omgetoverd zijn tot producenten van moderne propaganda. Daarnaast hebben ze de kiezer natuurlijk voorgelogen over de toestand van Biden en daarvoor zijn ze afgestraft: in geen één county had Harris meer stemmen dan Biden in 2020.
Tja, het ergste met veel van deze mensen is dat ze het zelf niet meer zien.

Men denkt bijvoorbeeld dat Israël dwingen tot een staak-het-vuren terwijl het voor de zoveelste keren talloze 19-jarigen moet opofferen voor het bevechten van barbaarse Islamisten, die Joden afslachten als het hoogst haalbare goed in de wereld zien, dit een moreel verheven positie is of zo.

Om hier nog maar te zwijgen over alle woke bullshit die men de burger door de strot wil duwen, het uitdelen van relief funds op basis van huidskleur, het vervolgen van politieke tegenstanders of het toelaten van miljoenen illegale migranten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215495772
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:43 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Maar zo makkelijk is het echt.
Als de VS ook de raketlanceringsbasisen rondom de Russische grens terugtrekt en weer handelsrelaties aangaat is het over.
Of de relatie tussen Cuba en Rusland naar 0 brengen. Cuba van de lijst van "as van het kwaad" en volledig opengooien voor de handel.
Corporate translator
pi_215495800
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:56 schreef Toine51 het volgende:

[..]
En maar afvragen waarom heel veel mensen de media en deskundigen over bepaalde onderwerpen wantrouwen.

Nou, hierom bijvoorbeeld...
Continue zelfverzekerd zijn van je eigen gelijk en dat willen etaleren naar de burger...
Tja...
Vergeet ook de misleiding door de media niet.

De verdraaing van de woorden van Trump toen hij sprak van een bloedbad op de beurs
De verdraaing van zijn woorden van kritiek op Liz Cheney.

Vroeger kon de media dat doen. Want je kon het alleen in de krant lezen. Nu lees ik eerst wat de media van de woorden maakt, en vervolgens zie ik op twitter het filmpje in zijn volledige context.

Wat de media wil bereiken is dat het publiek slecht over Trump gaat denken, maar wat ze bereiken is dat het publiek ze onbetrouwbaar vindt want het publiek heeft met eigen ogen kunnen zien dat Trump iets anders zei. Mensen die je eenmaal hiermee hebt belazerd ben je kwijt, vertrouwen komt te voet en gaat te paard.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 6 november 2024 @ 12:47:26 #205
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_215495810
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:43 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Maar zo makkelijk is het echt.
Als de VS ook de raketlanceringsbasisen rondom de Russische grens terugtrekt en weer handelsrelaties aangaat is het over.
Zo makkelijk is het het niet. Dan is Iran niet magisch gezien een braaf land en wordt Taiwan vroeger dan later ingenomen.
  woensdag 6 november 2024 @ 12:47:40 #206
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215495812
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:44 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Jawel. Democraten -> Republikeinen is een wisseling van de wacht. Vanwege afwijzing van het huidige beleid, doorgaans. Wie had dat nu gedacht…
Best. Je wenst het grotere plaatje niet te onderkennen. Prima verder :)
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_215495816
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:45 schreef HSG het volgende:

[..]
Of de relatie tussen Cuba en Rusland naar 0 brengen. Cuba van de lijst van "as van het kwaad" en volledig opengooien voor de handel.
Ik begrijp nog altijd niet waar de Amerikaanse overheid bang voor is. Cuba dopt zijn eigen boontjes en als het Florida wil aanvallen, moeten ze zich binnen de kortste keren terugtrekken. In de tijd van de Koude Oorlog had Cuba nog een sterke bondgenoot, maar tegenwoordig…
  Vis een optie? woensdag 6 november 2024 @ 12:48:00 #208
70532 loveli
N
pi_215495817
quote:

[..]
Het is geen politieke wisseling. Het is een keiharde afwijzing van een achterlijk wereldbeeld.
Het is een behoorlijke wisseling. Het is niet meer de klassieke republikeinse partij. Kijk maar maar de belangrijkste personen, inclusief Ron Paul.
crap in = crap out
  woensdag 6 november 2024 @ 12:48:54 #209
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_215495826
quote:

[..]
Een keiharde afwijzing door een minimaal verschil. Ik zie het eerder als een bewijs dat meer van de helft van de wereldbevolking, geen kiesrecht zou mogen krijgen. Het is hier in NL namelijk niet heel veel beter als ik kijk naar de laatste 5 jaar aan verkiezingen waar elke keer disruptive partijen bijzonder goed scoorden. Populistische bullshit als oplossing zien ipv. the bigger picture zien. Jouw posts zijn daar toonbeeld van. Krampachtig geneuzel over wokisme en lhbtqi+ terwijl dat een fractie is van de invloed van de leidende macht.
  woensdag 6 november 2024 @ 12:49:28 #210
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_215495835
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:45 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, het ergste met veel van deze mensen is dat ze het zelf niet meer zien.

Men denkt bijvoorbeeld dat Israël dwingen tot een staak-het-vuren terwijl het voor de zoveelste keren talloze 19-jarigen moet opofferen voor het bevechten van barbaarse Islamisten, die Joden afslachten als het hoogst haalbare goed in de wereld zien, dit een moreel verheven positie is of zo.

Om hier nog maar te zwijgen over alle woke bullshit die men de burger door de strot wil duwen, het uitdelen van relief funds op basis van huidskleur, het vervolgen van politieke tegenstanders of het toelaten van miljoenen illegale migranten.
De open grenzen ook nog inderdaad.
pi_215495857
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:47 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Zo makkelijk is het het niet. Dan is Iran niet magisch gezien een braaf land en wordt Taiwan vroeger dan later ingenomen.
Iran is een ander verhaal, die moeten gewoon keihard aangepakt worden.
Van mijn part een luchtaanval op alle militaire en lanceer installaties.
Vakman pur sang
pi_215495863
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Wat er staat: dat de "deskundigen" wederom finaal er naast zaten.

Dus hoe deskundig zijn die deskundigen en zitten die niet teveel met gelijkgestemden in een bubbel.
Tja, what else is new.
Niemand heeft een glazen bol. Je moet dat soort voorspellingen altijd met een ruime slag om de arm nemen.
Wie weet, wanneer onze privacy volledig tot 0 is gereduceerd en AI ons beter kent dan wijzelf; dan kun je uitgaan van de voorspellingen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215495874
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:48 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Een keiharde afwijzing door een minimaal verschil. Ik zie het eerder als een bewijs dat meer van de helft van de wereldbevolking, geen kiesrecht zou mogen krijgen. Het is hier in NL namelijk niet heel veel beter als ik kijk naar de laatste 5 jaar aan verkiezingen waar elke keer disruptive partijen bijzonder goed scoorden. Populistische bullshit als oplossing zien ipv. the bigger picture zien. Jouw posts zijn daar toonbeeld van. Krampachtig geneuzel over wokisme en lhbtqi+ terwijl dat een fractie is van de invloed van de leidende macht.
Zo kennen we links weer.

Als mensen verkeerd stemmen zouden ze geen kiesrecht mogen hebben.

Wanneer gaan jullie nou eens inzien dat deze houding, dit gedrag er toe leidt dat mensen niet meer op jullie partijen stemmen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_215495882
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:47 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Ik begrijp nog altijd niet waar de Amerikaanse overheid bang voor is. Cuba dopt zijn eigen boontjes en als het Florida wil aanvallen, moeten ze zich binnen de kortste keren terugtrekken. In de tijd van de Koude Oorlog had Cuba nog een sterke bondgenoot, maar tegenwoordig…
Cuba zorgt voor geen enkele bedreiging. Puur symboolpolitiek.
Corporate translator
  woensdag 6 november 2024 @ 12:52:25 #215
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215495886
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:48 schreef loveli het volgende:

[..]
Het is een behoorlijke wisseling. Het is niet meer de klassieke republikeinse partij. Kijk maar maar de belangrijkste personen, inclusief Ron Paul.
Helemaal mee eens.

Anderzijds zijn de dems ver weg van het klassieke centrumdenken waarbij verstand en gematigdheid voorop staat.

Amerika zit niet te wachten op hoogopgeleide DEI-idioten die alles aan de kaak willen stellen met uitzondering van dagelijkse problematiek waar iedere Amerikaan mee wordt geconfronteerd.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 6 november 2024 @ 12:52:30 #216
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_215495887
quote:

[..]
Heel gevaarlijk wat je zegt.
Héél gevaarlijk en fout. Hitler in spe dit.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_215495894
twitter

In de UK kunnen de links radicalen het al niet verkroppen. :')
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  woensdag 6 november 2024 @ 12:53:02 #218
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_215495899
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, what else is new.
Niemand heeft een glazen bol. Je moet dat soort voorspellingen altijd met een ruime slag om de arm nemen.
Wie weet, wanneer onze privacy volledig tot 0 is gereduceerd en AI ons beter kent dan wijzelf; dan kun je uitgaan van de voorspellingen.
Je weet niks zeker, maar de zege van Trump is wel heel ruim.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_215495901
quote:

[..]
Hoe zie je dat voor je, een soort eindoplossing voor mensen die volgens jou niet mogen stemmen?
  woensdag 6 november 2024 @ 12:54:07 #220
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215495917
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Zo kennen we links weer.

Als mensen verkeerd stemmen zouden ze geen kiesrecht mogen hebben.

Wanneer gaan jullie nou eens inzien dat deze houding, dit gedrag er toe leidt dat mensen niet meer op jullie partijen stemmen.
Het is overduidelijk dat "links" idd de fascisten zijn, constant oproepen tot censuur, stemrecht afnemen als ze verliezen etc etc.

En maar door blijven drammen dan ze de fatsoenlijke kant zouden zijn :').

Dat is wel de conclusie van deze verkiezingen, het gevaar komt altijd van links :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 6 november 2024 @ 12:55:36 #221
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215495936
quote:

[..]
Haha minimaal verschil. Misschien eens even kijken naar de eindafrekening :)

Voor de rest tekenend dat jij vindt dat de helft van de wereldbevolking niet mag stemmen. Met die uitspraak ontmasker jij jezelf als antidemocratische fascist, en die zijn vandaag keihard weggestemd :)
pi_215495945
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:52 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Helemaal mee eens.

Anderzijds zijn de dems ver weg van het klassieke centrumdenken waarbij verstand en gematigdheid voorop staat.

Amerika zit niet te wachten op hoogopgeleide DEI-idioten die alles aan de kaak willen stellen met uitzondering van dagelijkse problematiek waar iedere Amerikaan mee wordt geconfronteerd.
En dat is waar Harris mee in de fout is gegaan. Hele tijd tetteren over DEI, woke, vrouwen met penissen, Trump is Hitler, is een nazi, is een fascist ect en het niet hebben over "dit ga ik echt voor mijn land betekenen" maakt je geen winnaar.
Corporate translator
  woensdag 6 november 2024 @ 12:57:53 #223
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_215495964
quote:

[..]
Geef toch gewoon toe dat je niet voor Democratie bent en je liever een dictator wilt zo lang die maar in jouw straatje past.
Want dat is wat je hier zegt, iedereen die niet stemt hoe ik zou stemmen moet stemrecht worden afgenomen.
pi_215495965
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:52 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]

In de UK kunnen de links radicalen het al niet verkroppen. :')
Tja, Just Stop Oil is het volgende Trojaanse Paard van extreemlinks.

Zogenaamd gaat het zulke activisten allemaal om het klimaat (net zoals bij Extinction Rebellion), maar achter deze facade gaat er radicaal intersectioneel gedachtegoed schuil uiteenlopend van antiwesterse en antikapitalisme sentimenten tot pro-Hamas standpunten en gendermeuk.

Zulke mensen dienen hardhandig te worden opgepakt en achter de tralies te worden gezet vanwege vandalisme en het vernielen van andermans eigendommen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215495966
quote:

[..]
lol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')