Maakt dat uit, in 2020 hebben er miljoenen voor Biden gestemd.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:51 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ah, daarom ben je voor een bejaarde.
Dan is het einde van oekraine in zicht.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Alsof Zelensky de oplossing van Trump gaat accepteren
Het is geen journalistiek. Het is activisme en propaganda.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:46 schreef Toine51 het volgende:
[..]
En alwéér he?
8 jaar geleden zaten de "deskundigen" ook bij het rechte eind.
"Volgens wij van WC-eend"....
Daarom kijk ik nooit naar die talkshows met al die zelfbenoemdd abalisten en deskundigen...
Nee?quote:Op woensdag 6 november 2024 11:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan is het einde van oekraine in zicht.
Hij moet en zal.
De democraten bestormen tenminste niet het capitool omdat ze hebben verloren.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:54 schreef Kuhn het volgende:
Altijd mooi als er eerlijk gestemd is volgens democratie en dat Democraten dan gaan janken dat de verkeerde heeft gewonnen
Wat er staat: dat de "deskundigen" wederom finaal er naast zaten.quote:
Zelensky had zelf toch ook al aangegeven stukken land te willen afstaan als dat de oorlog zou beëindigen dacht ik? Natuurlijk hoop ik nog dat Rusland geen extra cm land erbij krijgt, maar hoogste prio is om eerst te zorgen dat het onnodig bloedvergieten stopt. Lekker makkelijk oorlogshitsen vanuit je veilige bubbel en anderen ervoor op te offeren.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Alsof Zelensky de oplossing van Trump gaat accepteren
Haha, weet jij wel wat er atm in Duitsland en Frankrijk gebeurt? Daar is ook de rek eruit.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee?
Het is moeilijker zonder steun van de VS. En hij zal er vast ook wel een nacht van wakker liggen. Maar het is niet het einde van Oekraïne. Europa moet de steun opvoeren.
Het is bezopen hoe ver het journalistengilde van de werkelijkheid is afgeslagen.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het is geen journalistiek. Het is activisme en propaganda.
Nederlandse journalisten denken dat hun taak breder is dan ons informeren met de droge feiten en wat achtergronden. Ze denken dat ze ons moeten opvoeden en moeten leren wat juiste gedachten zijn. Op het moment dat de feiten dan iets anders uitwijzen dan jouw morele kompas als journalist gaat het wringen. Kennelijk wint het morele kompas het dan vaak van de feiten.
Daarbij zitten ze ook nog eens voor het overgrote deel in een linksactivistische bubbel en dan krijg je dat je als complete beroepsgroep de plank finaal misslaat. Alweer.
En maar afvragen waarom heel veel mensen de media en deskundigen over bepaalde onderwerpen wantrouwen.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het is geen journalistiek. Het is activisme en propaganda.
Nederlandse journalisten denken dat hun taak breder is dan ons informeren met de droge feiten en wat achtergronden. Ze denken dat ze ons moeten opvoeden en moeten leren wat juiste gedachten zijn. Op het moment dat de feiten dan iets anders uitwijzen dan jouw morele kompas als journalist gaat het wringen. Kennelijk wint het morele kompas het dan vaak van de feiten.
Daarbij zitten ze ook nog eens voor het overgrote deel in een linksactivistische bubbel en dan krijg je dat je als complete beroepsgroep de plank finaal misslaat. Alweer.
Dat is dan de keuze van Zelensky. Dat gaat Trump niet voor hem bepalen.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:55 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Zelensky had zelf toch ook al aangegeven stukken land te willen afstaan als dat de oorlog zou beëindigen dacht ik? Natuurlijk hoop ik nog dat Rusland geen extra cm land erbij krijgt, maar hoogste prio is om eerst te zorgen dat het onnodig bloedvergieten stopt. Lekker makkelijk oorlogshitsen vanuit je veilige bubbel en anderen ervoor op te offeren.
Maar ik houd jullie allemaal niet tegen als jullie je massaal aanmelden om Rusland te stoppen, Oekraïne staat te springen om soldaten, ik sponsor je nog wel het vliegticket? Dat noemen we namelijk zelf eens verantwoordelijkheid nemen voor je politiek ipv. keer op keer anderen met de gevolgen op te zadelen.
Roep maar niet te hard...quote:Op woensdag 6 november 2024 11:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De democraten bestormen tenminste niet het capitool omdat ze hebben verloren.
Helemaal met je eens. Maar ik denk dat we beiden blij zouden zijn als de ellende in Oekraine en Gaza snel stopt? Dat ze elkaar dan de tent uitvechten aan de onderhandelingstafel boeit mij niet, die onschuldige doden moet gewoon stoppen.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat is dan de keuze van Zelensky. Dat gaat Trump niet voor hem bepalen.
Die trekpop van Washington heeft helemaal niets te zeggen manquote:Op woensdag 6 november 2024 11:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat is dan de keuze van Zelensky. Dat gaat Trump niet voor hem bepalen.
Als Trump met de VS uit NAVO stapt hebben wij als Europa geen enkele verplichting om te helpen in Iran. Dan mag hij dat lekker zelf uitzoeken.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:32 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het iets anders
Nu trump herkozen is
Is het slechts een kwestie van tijd voordat we grootschalige oorlog met Iran krijgen
Wie?quote:Op woensdag 6 november 2024 11:57 schreef Kuhn het volgende:
"Zanger Joshua Nolet heeft de hele nacht naar de uitslagen van de Amerikaanse verkiezingen gekeken. Hij deelt een gebroken hartje in zijn Instagram Stories. „Het is okay om verdrietig te zijn vandaag. Bang misschien zelfs. Ik ben een beetje van beide”, aldus Nolet. „Maar kom maar wel uit bed. Maak maar contact met iemand. Ga naar buiten. Drink water en beweeg. Voor degenen die zich chill voelen, wees maar lief voor de mensen om je heen die zich onveilig voelen vandaag. Want me, ze zijn er. Blijven ademen lieve mensen.”
Hahahahhaa
quote:Op woensdag 6 november 2024 11:57 schreef Kuhn het volgende:
"Zanger Joshua Nolet heeft de hele nacht naar de uitslagen van de Amerikaanse verkiezingen gekeken. Hij deelt een gebroken hartje in zijn Instagram Stories. „Het is okay om verdrietig te zijn vandaag. Bang misschien zelfs. Ik ben een beetje van beide”, aldus Nolet. „Maar kom maar wel uit bed. Maak maar contact met iemand. Ga naar buiten. Drink water en beweeg. Voor degenen die zich chill voelen, wees maar lief voor de mensen om je heen die zich onveilig voelen vandaag. Want me, ze zijn er. Blijven ademen lieve mensen.”
Hahahahhaa
Wat een held!quote:Op woensdag 6 november 2024 11:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
https://www.twitch.tv/videos/2294469942?t=12h45m35s
Hasanabi meltdown.
Nee hoor, de kern is dat je weet dat een feit onwaar is en het alsnog roept om iemand zwart te maken. Zolang ik kan betogen dat ik niet weet dat O.J. onschuldig is (en dat kan je prima doen, want vrijspraak is niet hetzelfde als onschuld) is er geen sprake van laster.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, je mag zeggen dat je denkt dat The Juice het heeft gedaan (nou ja, hij is overleden, dus inmiddels mag het sowieso wel).
Echt zo goed gelachen, echt elke stream en video is een goudmijntje.quote:
Dit meen je toch niet serieus he?quote:Op woensdag 6 november 2024 11:54 schreef Kuhn het volgende:
Altijd mooi als er eerlijk gestemd is volgens democratie en dat Democraten dan gaan janken dat de verkeerde heeft gewonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |