abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215495048
Het is officieel, TRUMP WINS staat op CNN.

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  woensdag 6 november 2024 @ 11:52:55 #102
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_215495050
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:51 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ah, daarom ben je voor een bejaarde.
Maakt dat uit, in 2020 hebben er miljoenen voor Biden gestemd.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  woensdag 6 november 2024 @ 11:53:16 #103
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_215495055
quote:
16s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:52 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Alsof Zelensky de oplossing van Trump gaat accepteren :')
Dan is het einde van oekraine in zicht.
Hij moet en zal.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215495061
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:46 schreef Toine51 het volgende:

[..]
En alwéér he?
8 jaar geleden zaten de "deskundigen" ook bij het rechte eind.

"Volgens wij van WC-eend"....

Daarom kijk ik nooit naar die talkshows met al die zelfbenoemdd abalisten en deskundigen...
Het is geen journalistiek. Het is activisme en propaganda.

Nederlandse journalisten denken dat hun taak breder is dan ons informeren met de droge feiten en wat achtergronden. Ze denken dat ze ons moeten opvoeden en moeten leren wat juiste gedachten zijn. Op het moment dat de feiten dan iets anders uitwijzen dan jouw morele kompas als journalist gaat het wringen. Kennelijk wint het morele kompas het dan vaak van de feiten.

Daarbij zitten ze ook nog eens voor het overgrote deel in een linksactivistische bubbel en dan krijg je dat je als complete beroepsgroep de plank finaal misslaat. Alweer.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_215495070
Altijd mooi als er eerlijk gestemd is volgens democratie en dat Democraten dan gaan janken dat de verkeerde heeft gewonnen
  woensdag 6 november 2024 @ 11:54:46 #106
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215495074
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:53 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dan is het einde van oekraine in zicht.
Hij moet en zal.
Nee?
Het is moeilijker zonder steun van de VS. En hij zal er vast ook wel een nacht van wakker liggen. Maar het is niet het einde van Oekraïne. Europa moet de steun opvoeren.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 6 november 2024 @ 11:55:15 #107
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215495081
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:54 schreef Kuhn het volgende:
Altijd mooi als er eerlijk gestemd is volgens democratie en dat Democraten dan gaan janken dat de verkeerde heeft gewonnen
De democraten bestormen tenminste niet het capitool omdat ze hebben verloren.
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_215495086
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wat is volgens jou dan zijn punt?
Wat er staat: dat de "deskundigen" wederom finaal er naast zaten.

Dus hoe deskundig zijn die deskundigen en zitten die niet teveel met gelijkgestemden in een bubbel.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_215495087
quote:
16s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:52 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Alsof Zelensky de oplossing van Trump gaat accepteren :')
Zelensky had zelf toch ook al aangegeven stukken land te willen afstaan als dat de oorlog zou beëindigen dacht ik? Natuurlijk hoop ik nog dat Rusland geen extra cm land erbij krijgt, maar hoogste prio is om eerst te zorgen dat het onnodig bloedvergieten stopt. Lekker makkelijk oorlogshitsen vanuit je veilige bubbel en anderen ervoor op te offeren.

Maar ik houd jullie allemaal niet tegen als jullie je massaal aanmelden om Rusland te stoppen, Oekraïne staat te springen om soldaten, ik sponsor je nog wel het vliegticket? Dat noemen we namelijk zelf eens verantwoordelijkheid nemen voor je politiek ipv. keer op keer anderen met de gevolgen op te zadelen.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_215495088
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 6 november 2024 @ 11:55:57 #111
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_215495093
quote:
16s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:54 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Nee?
Het is moeilijker zonder steun van de VS. En hij zal er vast ook wel een nacht van wakker liggen. Maar het is niet het einde van Oekraïne. Europa moet de steun opvoeren.
Haha, weet jij wel wat er atm in Duitsland en Frankrijk gebeurt? Daar is ook de rek eruit.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 6 november 2024 @ 11:56:22 #112
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215495096
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nederlandse journalisten denken dat hun taak breder is dan ons informeren met de droge feiten en wat achtergronden. Ze denken dat ze ons moeten opvoeden en moeten leren wat juiste gedachten zijn. Op het moment dat de feiten dan iets anders uitwijzen dan jouw morele kompas als journalist gaat het wringen. Kennelijk wint het morele kompas het dan vaak van de feiten.

Daarbij zitten ze ook nog eens voor het overgrote deel in een linksactivistische bubbel en dan krijg je dat je als complete beroepsgroep de plank finaal misslaat. Alweer.
Het is bezopen hoe ver het journalistengilde van de werkelijkheid is afgeslagen.

Ondanks wereldwijde afgang na afgang van hun ideologische insteek.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_215495099
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

En maar afvragen waarom heel veel mensen de media en deskundigen over bepaalde onderwerpen wantrouwen.

Nou, hierom bijvoorbeeld...
Continue zelfverzekerd zijn van je eigen gelijk en dat willen etaleren naar de burger...
Tja...
  woensdag 6 november 2024 @ 11:56:47 #114
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215495101
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:55 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Zelensky had zelf toch ook al aangegeven stukken land te willen afstaan als dat de oorlog zou beëindigen dacht ik? Natuurlijk hoop ik nog dat Rusland geen extra cm land erbij krijgt, maar hoogste prio is om eerst te zorgen dat het onnodig bloedvergieten stopt. Lekker makkelijk oorlogshitsen vanuit je veilige bubbel en anderen ervoor op te offeren.

Maar ik houd jullie allemaal niet tegen als jullie je massaal aanmelden om Rusland te stoppen, Oekraïne staat te springen om soldaten, ik sponsor je nog wel het vliegticket? Dat noemen we namelijk zelf eens verantwoordelijkheid nemen voor je politiek ipv. keer op keer anderen met de gevolgen op te zadelen.
Dat is dan de keuze van Zelensky. Dat gaat Trump niet voor hem bepalen.
pi_215495114
quote:
16s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:55 schreef Starhopper het volgende:

[..]
De democraten bestormen tenminste niet het capitool omdat ze hebben verloren.
Roep maar niet te hard...
:')
pi_215495116
quote:
16s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:56 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Helemaal met je eens. Maar ik denk dat we beiden blij zouden zijn als de ellende in Oekraine en Gaza snel stopt? Dat ze elkaar dan de tent uitvechten aan de onderhandelingstafel boeit mij niet, die onschuldige doden moet gewoon stoppen.
  woensdag 6 november 2024 @ 11:57:46 #117
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215495117
quote:
16s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:56 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Die trekpop van Washington heeft helemaal niets te zeggen man :')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_215495120
"Zanger Joshua Nolet heeft de hele nacht naar de uitslagen van de Amerikaanse verkiezingen gekeken. Hij deelt een gebroken hartje in zijn Instagram Stories. „Het is okay om verdrietig te zijn vandaag. Bang misschien zelfs. Ik ben een beetje van beide”, aldus Nolet. „Maar kom maar wel uit bed. Maak maar contact met iemand. Ga naar buiten. Drink water en beweeg. Voor degenen die zich chill voelen, wees maar lief voor de mensen om je heen die zich onveilig voelen vandaag. Want me, ze zijn er. Blijven ademen lieve mensen.”

Hahahahhaa
  woensdag 6 november 2024 @ 11:59:15 #119
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_215495136
quote:
9s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:32 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
[..]
Ik zie het iets anders
Nu trump herkozen is
Is het slechts een kwestie van tijd voordat we grootschalige oorlog met Iran krijgen
Als Trump met de VS uit NAVO stapt hebben wij als Europa geen enkele verplichting om te helpen in Iran. Dan mag hij dat lekker zelf uitzoeken.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  woensdag 6 november 2024 @ 11:59:23 #120
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215495139
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:57 schreef Kuhn het volgende:
"Zanger Joshua Nolet heeft de hele nacht naar de uitslagen van de Amerikaanse verkiezingen gekeken. Hij deelt een gebroken hartje in zijn Instagram Stories. „Het is okay om verdrietig te zijn vandaag. Bang misschien zelfs. Ik ben een beetje van beide”, aldus Nolet. „Maar kom maar wel uit bed. Maak maar contact met iemand. Ga naar buiten. Drink water en beweeg. Voor degenen die zich chill voelen, wees maar lief voor de mensen om je heen die zich onveilig voelen vandaag. Want me, ze zijn er. Blijven ademen lieve mensen.”

Hahahahhaa
Wie?
pi_215495145
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:57 schreef Kuhn het volgende:

Hahahahhaa
:') :') :') :D :D
  woensdag 6 november 2024 @ 11:59:37 #122
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215495146
quote:
Wat een held! _O_ Het is de waarheid wat hij zegt. :Y
pi_215495159
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee, je mag zeggen dat je denkt dat The Juice het heeft gedaan (nou ja, hij is overleden, dus inmiddels mag het sowieso wel).
Nee hoor, de kern is dat je weet dat een feit onwaar is en het alsnog roept om iemand zwart te maken. Zolang ik kan betogen dat ik niet weet dat O.J. onschuldig is (en dat kan je prima doen, want vrijspraak is niet hetzelfde als onschuld) is er geen sprake van laster.

Je komt dan bij smaad uit. Daar zit geen vereiste aan dat je wist dat het ten laste gelegde in strijd met de waarheid is, daar zit alleen het vereiste aan dat je iemands goede naam aantast door telastlegging van een bepaald feit.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_215495160
quote:
Echt zo goed gelachen, echt elke stream en video is een goudmijntje.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  woensdag 6 november 2024 @ 12:00:28 #125
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_215495163
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:54 schreef Kuhn het volgende:
Dit meen je toch niet serieus he?
Replublieken roepen nog steeds dat hun 2020 verkiezing gestolen is. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')