Artikel 262 1. Hij die het misdrijf van smaad of smaadschrift pleegt, wetende dat het te last gelegde feit in strijd met de waarheid is, wordt, als schuldig aan laster, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:51 schreef -river- het volgende: [..] Omdat dit gewoon een forum is, slimmerik.
Ze hebben ook niets geleerd van het Hillary-fiasco dus het lijkt me sterk.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:46 schreef Harmankardon het volgende: Grote reset nodig bij de democraten, hopelijk hebben ze de boodschap begrepen.
Ik vind feitelijk vaststellen dat jij een misdadiger bent voldoende.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Stuur mijn post maar door naar Trump dan Ik zie de aangifte van hem graag tegemoet.
Een misdadiger omdat ik feiten benoemquote:Op woensdag 6 november 2024 10:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind feitelijk vaststellen dat jij een misdadiger bent voldoende.
Serieus? Wat voor ding ben jij, ga niet janken op een FOK! lid over het feit dat zij/hij Trump een verkrachter noemt.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Artikel 262 1. Hij die het misdrijf van smaad of smaadschrift pleegt, wetende dat het te last gelegde feit in strijd met de waarheid is, wordt, als schuldig aan laster, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie.
Waar staat hier de exceptie ten aanzien van fora? Dat in de praktijk de kans op vervolging klein is, ok. Maar het is gewoon laster en daarmee een misdrijf. Grappig dat met name de mensen die vinden dat je niet op een misdadiger mag stemmen (wat bij Trump nog steeds niet definitief is vastgesteld overigens) geen enkel probleem hebben met het plegen van misdrijven als het maar in hun straatje past…
Dat was Biden toch. Een blunder.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:57 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ze hebben ook niets geleerd van het Hillary-fiasco dus het lijkt me sterk.
Hillary noemt mensen "deplorable", Kamela noemt ze "garbage".
Dezelfde fouten worden opnieuw gemaakt. En maar klagen over polarisatie.
Knettergek dekt de lading niet meerquote:
Zulke debielen heb je er helaas tussen.quote:
Zou wat zijn. Meer dan 50% van je hele land doodquote:
Ja ik praat het niet goed. Ik veroordeel al het geweld. Het is n kamp, waar jij ook in zit, die de 6 januari rellen als grootste misdaad ooit wil neerzetten terwijl de Hamas en BLM rellen, waar heel wat meer doden en miljarden schade is aangericht steeds downplayen. Dus wie praat wat goed?quote:
Misschien heeft deze Franse handelaar gelijk gehad met zijn analyses en daar 40 miljoen op heeft ingezet?quote:Op woensdag 6 november 2024 10:52 schreef inslagenreuring het volgende:
Het worden interessante analyses. Hoe kan het zijn dat Trump zo underpolled wordt? Waarom kiest men massaal voor Trump?
Die trekken ze vandaag nog zijn huis uit.quote:
Niets mis met ambities toch?quote:Op woensdag 6 november 2024 11:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zou wat zijn. Meer dan 50% van je hele land dood
Het is toch een antifacistische post, toch?quote:
Ach die berichten lees je al jaren op de socials, vaak nog wel erger. De media boeit het niet, nee als 4 man en een schapenkop iets durven te roepen over de gekleurde Nederlands elftal spelers dan is het pas wereldnieuws.quote:
En in welk kamp zit ik dan?quote:Op woensdag 6 november 2024 11:07 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ja ik praat het niet goed. Ik veroordeel al het geweld. Het is n kamp, waar jij ook in zit, die de 6 januari rellen als grootste misdaad ooit wil neerzetten terwijl de Hamas en BLM rellen, waar heel wat meer doden en miljarden schade is aangericht steeds downplayen. Dus wie praat wat goed?
Snap nu eens dat ook dit hypocriete gedrag de reden is dat rechts overal aan het winnen is, de mensen zijn dat gedrag meer dan zat. Benoem gewoon alle problemen eerlijk en je zult zien dat je rechts alle munitie ontneemt.
Nee, omdat je laster pleegt. En het is dus geen feit.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een misdadiger omdat ik feiten benoem
Het is geen laster. Het is een feit.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, omdat je laster pleegt. En het is dus geen feit.
Neehoor.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het is geen laster. Het is een feit.
quote:Op woensdag 6 november 2024 10:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik wijs simpelweg op het gemak waarmee iemand misdrijven pleegt, terwijl diezelfde persoon meent dat op Trump stemmen niet kan omdat Trump een misdadiger is (wat nog niet eens definitief vaststaat overigens).quote:Op woensdag 6 november 2024 10:59 schreef -river- het volgende:
[..]
Serieus? Wat voor ding ben jij, ga niet janken op een FOK! lid over het feit dat zij/hij Trump een verkrachter noemt.
Progressieve fascistenquote:Op woensdag 6 november 2024 11:11 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Het is toch een antifacistische post, toch?
Zou op FOK niet gebanned worden
Ik verwacht niet dat de wereld er anders uitziet, wel accentveranderingen.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:03 schreef Cherni het volgende:
@:VEM2012. Geniet nu van de overwinning van PSV. Wie er president word maakt niets uit. Veel zal er toch niet veranderen.
Damn, die gast zit spot on.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:08 schreef Montagui het volgende:
[..]
Misschien heeft deze Franse handelaar gelijk gehad met zijn analyses en daar 40 miljoen op heeft ingezet?
Twitter 24-10
[ x ]
Twitter 05-11 (met uitleg)
[ x ]
Natuurlijk, die denkt dat Trump gekker is dan hem, dus maar weer binnen de lijntjes gaan kleuren. Het was 4 jaar rustig onder Trump, de Democraten komen aan de macht en overal breekt de pleuris uit.quote:
Ik heb je gevraagd waarom het volgens jou een feit is en daar kwam vervolgens niets zinnigs uit voort.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Feiten zijn niet meer relevant.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Feiten zijn nu juist weer relevant geworden.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Feiten zijn niet meer relevant.
En dat gaan we de komende tijd nog meer zien.
Vreemde humor.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:22 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Natuurlijk, die denkt dat Trump gekker is dan hem, dus maar weer binnen de lijntjes gaan kleuren. Het was 4 jaar rustig onder Trump, de Democraten komen aan de macht en overal breekt de pleuris uit.
Ik lach mij kapot als hij binnen een jaar de oorlog Rusland/Oekrane beindigd en meteen doorzet om het Isral/Gaza conflict te stoppen. Iedereen happy, behalve dan de sponsoren van de Democraten die de oorlogsmachine willen laten draaien.
Ja eens, de media moet veel meer aandacht besteden aan simpele zielen online aan de andere kant van de wereld die iets de wereld in slingeren!quote:Op woensdag 6 november 2024 11:12 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ach die berichten lees je al jaren op de socials, vaak nog wel erger. De media boeit het niet, nee als 4 man en een schapenkop iets durven te roepen over de gekleurde Nederlands elftal spelers dan is het pas wereldnieuws.
Ja, clown world op Fok.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Heel belangrijk: de-escalatie.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:22 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Natuurlijk, die denkt dat Trump gekker is dan hem, dus maar weer binnen de lijntjes gaan kleuren. Het was 4 jaar rustig onder Trump, de Democraten komen aan de macht en overal breekt de pleuris uit.
Ik lach mij kapot als hij binnen een jaar de oorlog Rusland/Oekrane beindigd en meteen doorzet om het Isral/Gaza conflict te stoppen. Iedereen happy, behalve dan de sponsoren van de Democraten die de oorlogsmachine willen laten draaien.
Tijdens zijn vorige presidentschap kwam er ook geen vrede in Oekrane.quote:
quote:Op woensdag 6 november 2024 11:22 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik zie het iets andersquote:Op woensdag 6 november 2024 11:22 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Het zijn volgens jou verkeerde bronnen. Dat is wat anders.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb je gevraagd waarom het volgens jou een feit is en daar kwam vervolgens niets zinnigs uit voort.
Blijven herhalen dat je gelijk hebt, terwijl je gewoon verkeerde bronnen had maakt het niet beter voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |