abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 november 2024 @ 10:56:10 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215494281
Vandaag is het zover... de Presidentsverkiezingen in de VS van 2024. Wordt het opnieuw Trump of wordt het Harris. Wordt het de eerste vrouw die President zal worden of wordt het opnieuw de man die America nog greater gaat maken. Een keuze die mogelijk verregaande gevolgen gaat/kan krijgen. Voor de Amerikanen zelf, maar ook voor andere 'hete' kwesties zoals bijv de oorlog in Gaza/Libanon/Iran, Oekraïne en bijvoorbeeld de relatie met de EU en de NAVO.

De race om het kampioenschap gaat tot 270 kiesmannen. Elke staat van de VS vertegenwoordigt een aantal kiesmannen en als je in die staat de meeste stemmen haalt krijg je alle kiesmannen van die staat (volgens mij op één of twee uitzonderingen na). Zo kan het dus zelfs voorkomen dat je uiteindelijk meer stemmen hebt dan je tegenstanders, maar toch geen president wordt...

Voor meer informatie rondom het kiessysteem, de kiesmannen, de complexiteit van het stemsysteem verwijs ik jullie graag naar ons subforum POLITIEK waar ze vermoedelijk meer kaas hebben gegeven van dit alles.

Als ik een laatste peiling mag geloven ziet het er nu zo uit:

De donkerblauwe kleuren geven aan dat het vrij zeker is dat de staat naar de Democraten gaat.
De donkerrode kleuren geven aan dat het vrij zeker is dat de staat naar de Republikeinen gaat.
De lichtere kleuren neigen dus ook naar de Democraten en de Republikeinen maar in mindere mate, maar lijkt het vrij zeker dat die staten in de kampen van de Democraten of de Republikeinen terecht komen.

Daarmee zouden de Democraten nu 226 kiesmannen hebben en de Republikeinen 219 kiesmannen.

De bottleneck zit hem bij de Amerikaanse verkiezingen altijd in de zogenaamde "Swing States". Staten waar veelal door kiezers geswitched wordt tussen Democratisch of Republikeins en veelal worden de verkiezingen door die staten beslist. Ook dit jaar is dat het geval. De Swingstates (ook wel Battlegrounds genoemd) zijn nu:
Arizona, Nevada, Wisconsin, Michigan, Pennsylvania, North Carolina, Georgia,

Als je de polls moet geloven is het daar ook retespannend met zeer kleine verschillen.

Als je de kleine voorsprongen zou hanteren als eindstand dan zou Trump ook winnen in Arizona, Nevada, North Carolina en Georgia. Harris daarentegen zou Michigan en Wisconsin binnenslepen.
Daarmee komen de Democraten op 251 kiesmannen en de Republikeinen op 268 kiesmannen

Wat missen we dan? Juist.. Pennsylvania, met 19 kiesmannen...
Dat lijkt de staat te worden waar nu alles om draait... wie daar wint, wint vermoedelijk het presidentschap.
Maar goed, het is en blijft Amerika en wellicht zitten in sommige staten de peilingen er helemaal naast.
Wie weet heb jij een heel ander beeld over deze peilingen

Alle informatie over de Presidentsverkiezingen kun je natuurlijk ook terugvinden in deze topics -->

Topicreeks: AMV-reeks
POL / Voorspel de nieuwe president van de VS

Ben wel benieuwd wie er voor opblijft, wie er voor gaat zitten?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_215494291
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 10:27 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dat weet je best.
🤡
Plaats hier uw advertentie
pi_215494296
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 10:51 schreef -river- het volgende: [..] Omdat dit gewoon een forum is, slimmerik.
Artikel 262 1. Hij die het misdrijf van smaad of smaadschrift pleegt, wetende dat het te last gelegde feit in strijd met de waarheid is, wordt, als schuldig aan laster, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie.

Waar staat hier de exceptie ten aanzien van fora? Dat in de praktijk de kans op vervolging klein is, ok. Maar het is gewoon laster en daarmee een misdrijf. Grappig dat met name de mensen die vinden dat je niet op een misdadiger mag stemmen (wat bij Trump nog steeds niet definitief is vastgesteld overigens) geen enkel probleem hebben met het plegen van misdrijven als het maar in hun straatje past…
  woensdag 6 november 2024 @ 10:57:33 #4
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_215494318
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 10:46 schreef Harmankardon het volgende: Grote reset nodig bij de democraten, hopelijk hebben ze de boodschap begrepen.
Ze hebben ook niets geleerd van het Hillary-fiasco dus het lijkt me sterk.

Hillary noemt mensen "deplorable", Kamela noemt ze "garbage".

Dezelfde fouten worden opnieuw gemaakt. En maar klagen over polarisatie.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_215494332
quote:
16s.gif Op woensdag 6 november 2024 10:53 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Stuur mijn post maar door naar Trump dan :W Ik zie de aangifte van hem graag tegemoet.
Ik vind feitelijk vaststellen dat jij een misdadiger bent voldoende. ;)
  woensdag 6 november 2024 @ 10:58:56 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215494341
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 10:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik vind feitelijk vaststellen dat jij een misdadiger bent voldoende. ;)
Een misdadiger omdat ik feiten benoem :')
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_215494345
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 10:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Artikel 262 1. Hij die het misdrijf van smaad of smaadschrift pleegt, wetende dat het te last gelegde feit in strijd met de waarheid is, wordt, als schuldig aan laster, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie.

Waar staat hier de exceptie ten aanzien van fora? Dat in de praktijk de kans op vervolging klein is, ok. Maar het is gewoon laster en daarmee een misdrijf. Grappig dat met name de mensen die vinden dat je niet op een misdadiger mag stemmen (wat bij Trump nog steeds niet definitief is vastgesteld overigens) geen enkel probleem hebben met het plegen van misdrijven als het maar in hun straatje past…
Serieus? Wat voor ding ben jij, ga niet janken op een FOK! lid over het feit dat zij/hij Trump een verkrachter noemt.
pi_215494348
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 10:57 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Ze hebben ook niets geleerd van het Hillary-fiasco dus het lijkt me sterk.

Hillary noemt mensen "deplorable", Kamela noemt ze "garbage".

Dezelfde fouten worden opnieuw gemaakt. En maar klagen over polarisatie.
Dat was Biden toch. Een blunder.
pi_215494352
Koekoek :D

twitter

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215494367
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:00 schreef Ali_boo het volgende:

[ x ]

[ afbeelding ]
Knettergek het volk daar.
pi_215494370
Nou, ja. Tijd voor de EU om de leiding op het internationale vlak over te nemen.
pi_215494379
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:01 schreef -river- het volgende:

[..]
Knettergek het volk daar.
Knettergek dekt de lading niet meer
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 6 november 2024 @ 11:02:47 #13
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215494380
quote:

[ x ]

[ afbeelding ]
Zulke debielen heb je er helaas tussen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_215494386
@VEM2012. Geniet nu van de overwinning van PSV. Wie er president word maakt niets uit. Veel zal er toch niet veranderen.
pi_215494398
Ik ben benieuwd hoe snel Project 2025 weer boven tafel komt.
pi_215494406
Hahah wat zal de OP balen.
Heel veel sambal
pi_215494408
twitter
Heel veel sambal
pi_215494416
quote:

[ x ]

[ afbeelding ]
Zou wat zijn. Meer dan 50% van je hele land dood :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_215494422
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2024 10:09 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Weet je dat zeker?
Ja ik praat het niet goed. Ik veroordeel al het geweld. Het is één kamp, waar jij ook in zit, die de 6 januari rellen als grootste misdaad ooit wil neerzetten terwijl de Hamas en BLM rellen, waar heel wat meer doden en miljarden schade is aangericht steeds downplayen. Dus wie praat wat goed?

Snap nu eens dat ook dit hypocriete gedrag de reden is dat rechts overal aan het winnen is, de mensen zijn dat gedrag meer dan zat. Benoem gewoon alle problemen eerlijk en je zult zien dat je rechts alle munitie ontneemt.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_215494432
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 10:52 schreef inslagenreuring het volgende:
Het worden interessante analyses. Hoe kan het zijn dat Trump zo underpolled wordt? Waarom kiest men massaal voor Trump?
Misschien heeft deze Franse handelaar gelijk gehad met zijn analyses en daar 40 miljoen op heeft ingezet?

Twitter 24-10

twitter

Twitter 05-11 (met uitleg)

twitter
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_215494441
quote:

[ x ]

[ afbeelding ]
Die trekken ze vandaag nog zijn huis uit.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215494444
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:07 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Zou wat zijn. Meer dan 50% van je hele land dood :P
Niets mis met ambities toch?
pi_215494463
quote:

[ x ]

[ afbeelding ]
Het is toch een antifacistische post, toch?
Zou op FOK niet gebanned worden :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_215494481
De Democraten hebben er niks van geleerd, tot het laatste moment die seniele demente Biden prijzen als de beste _O- en op het allerlaatste moment een hysterisch lachende leeghoofdige Kamala naar voren te schuiven en dan als klap op de vuurpijl ook nog al die miljoenen Trump stemmers fascisten en vuilnis gaan noemen.Hoe dom kan je zijn en dus niets geleerd van 8 jaar geleden toen Hillary Clinton Trump aanhangers tot 'deplorables' benoemde wat ook een cruciale fout was.

dit kon je van ver af zien aankomen :W

[ Bericht 2% gewijzigd door michiel_merk op 06-11-2024 13:28:31 ]
pi_215494483
Trump wint twee keer van een vrouw en verliest van een demente man. Dat geeft toch te denken…
pi_215494491
quote:

[ x ]

[ afbeelding ]
Ach die berichten lees je al jaren op de socials, vaak nog wel erger. De media boeit het niet, nee als 4 man en een schapenkop iets durven te roepen over de gekleurde Nederlands elftal spelers dan is het pas wereldnieuws.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  woensdag 6 november 2024 @ 11:14:54 #27
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215494521
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:07 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Ja ik praat het niet goed. Ik veroordeel al het geweld. Het is één kamp, waar jij ook in zit, die de 6 januari rellen als grootste misdaad ooit wil neerzetten terwijl de Hamas en BLM rellen, waar heel wat meer doden en miljarden schade is aangericht steeds downplayen. Dus wie praat wat goed?

Snap nu eens dat ook dit hypocriete gedrag de reden is dat rechts overal aan het winnen is, de mensen zijn dat gedrag meer dan zat. Benoem gewoon alle problemen eerlijk en je zult zien dat je rechts alle munitie ontneemt.
En in welk kamp zit ik dan?
Huilen dan.
pi_215494538
twitter

Nog geen één county waar Harris meer stemmen heeft gehaald dan Biden.
pi_215494543
quote:
16s.gif Op woensdag 6 november 2024 10:58 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Nee, omdat je laster pleegt. En het is dus geen feit.
  woensdag 6 november 2024 @ 11:16:59 #30
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215494548
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee, omdat je laster pleegt. En het is dus geen feit.
Het is geen laster. Het is een feit.
  woensdag 6 november 2024 @ 11:18:02 #31
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215494552
quote:
16s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:16 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Neehoor.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
pi_215494554
quote:

[..]
:')

Hier benoemen al jaren mensen feiten, worden ook weggezet als misdadigers en rechtsextremisten.
pi_215494557
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 10:59 schreef -river- het volgende:

[..]
Serieus? Wat voor ding ben jij, ga niet janken op een FOK! lid over het feit dat zij/hij Trump een verkrachter noemt.
Ik wijs simpelweg op het gemak waarmee iemand misdrijven pleegt, terwijl diezelfde persoon meent dat op Trump stemmen niet kan omdat Trump een misdadiger is (wat nog niet eens definitief vaststaat overigens).

Die hypocrisie is nu precies waarom mensen zich volledig afkeren van links.
  woensdag 6 november 2024 @ 11:19:58 #34
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_215494570
Zou Dick Schoof ook op zijn eigen dochters geilen trouwens? Of geldt dat niet voor elke politiek leider?

Asking for a friend :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_215494571
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:11 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Het is toch een antifacistische post, toch?
Zou op FOK niet gebanned worden :)
Progressieve fascisten ;)
pi_215494575
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:03 schreef Cherni het volgende:
@:VEM2012. Geniet nu van de overwinning van PSV. Wie er president word maakt niets uit. Veel zal er toch niet veranderen.
Ik verwacht niet dat de wereld er anders uitziet, wel accentveranderingen.

Ik moet vooral hard lachen om de deksel die sommigen nu op de neus hebben gekregen.
pi_215494584
The world is healing *;

twitter
  woensdag 6 november 2024 @ 11:21:54 #38
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215494595
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:08 schreef Montagui het volgende:

[..]
Misschien heeft deze Franse handelaar gelijk gehad met zijn analyses en daar 40 miljoen op heeft ingezet?

Twitter 24-10

[ x ]

[ x ]
Damn, die gast zit spot on.

Heb de afgelopen tijd meerdere filmpjes gezien over blue mirages en een landslide overwinning voor Trump op dezelfde uitgangspunten.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_215494610
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:21 schreef Ali_boo het volgende:
The world is healing *;

[ x ]
Natuurlijk, die denkt dat Trump gekker is dan hem, dus maar weer binnen de lijntjes gaan kleuren. Het was 4 jaar rustig onder Trump, de Democraten komen aan de macht en overal breekt de pleuris uit.

Ik lach mij kapot als hij binnen een jaar de oorlog Rusland/Oekraïne beëindigd en meteen doorzet om het Israël/Gaza conflict te stoppen. Iedereen happy, behalve dan de sponsoren van de Democraten die de oorlogsmachine willen laten draaien.
pi_215494616
quote:

[..]
Ik heb je gevraagd waarom het volgens jou een feit is en daar kwam vervolgens niets zinnigs uit voort.

Blijven herhalen dat je gelijk hebt, terwijl je gewoon verkeerde bronnen had maakt het niet beter voor je.
pi_215494658
quote:

[..]
Feiten zijn niet meer relevant.
En dat gaan we de komende tijd nog meer zien.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215494673
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:26 schreef Wantie het volgende:

[..]
Feiten zijn niet meer relevant.
En dat gaan we de komende tijd nog meer zien.
Feiten zijn nu juist weer relevant geworden.
pi_215494681
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:22 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Natuurlijk, die denkt dat Trump gekker is dan hem, dus maar weer binnen de lijntjes gaan kleuren. Het was 4 jaar rustig onder Trump, de Democraten komen aan de macht en overal breekt de pleuris uit.

Ik lach mij kapot als hij binnen een jaar de oorlog Rusland/Oekraïne beëindigd en meteen doorzet om het Israël/Gaza conflict te stoppen. Iedereen happy, behalve dan de sponsoren van de Democraten die de oorlogsmachine willen laten draaien.
Vreemde humor.

Anyway: 21 januari is de oorlog in Oekraïne voorbij.
Dat heeft Trump belooft.
We gaan het meemaken.
  woensdag 6 november 2024 @ 11:30:01 #44
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_215494702
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:12 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Ach die berichten lees je al jaren op de socials, vaak nog wel erger. De media boeit het niet, nee als 4 man en een schapenkop iets durven te roepen over de gekleurde Nederlands elftal spelers dan is het pas wereldnieuws.
Ja eens, de media moet veel meer aandacht besteden aan simpele zielen online aan de andere kant van de wereld die iets de wereld in slingeren!
AZ
ALKMAAR
pi_215494714
quote:

[..]
Ja, clown world op Fok.
  woensdag 6 november 2024 @ 11:31:57 #46
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215494722
quote:

[..]

Heel belangrijk: de-escalatie.
Iets wat wij als EU niet kunnen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
  woensdag 6 november 2024 @ 11:32:32 #47
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_215494730
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_215494736
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:21 schreef Ali_boo het volgende:
The world is healing *;

[ x ]
Tijdens zijn vorige presidentschap kwam er ook geen vrede in Oekraïne.

Ik zou niet te vroeg juichen.
pi_215494738
quote:

[..]

quote:

[..]

Ik zie het iets anders
Nu trump herkozen is
Is het slechts een kwestie van tijd voordat we grootschalige oorlog met Iran krijgen
  woensdag 6 november 2024 @ 11:33:19 #50
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215494740
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:23 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik heb je gevraagd waarom het volgens jou een feit is en daar kwam vervolgens niets zinnigs uit voort.

Blijven herhalen dat je gelijk hebt, terwijl je gewoon verkeerde bronnen had maakt het niet beter voor je.
Het zijn volgens jou verkeerde bronnen. Dat is wat anders.
pi_215494745
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:20 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik verwacht niet dat de wereld er anders uitziet, wel accentveranderingen.

Ik moet vooral hard lachen om de deksel die sommigen nu op de neus hebben gekregen.
We zullen het zien. Is vier jaar genoeg tijd om de democratie af te breken? Wanneer gaan de zuiveringen beginnen, met als eerste slachtoffer het ambtenarenapparaat?
pi_215494755
Benieuwd welke straf Trump opgelegd gaat krijgen nu hij de president is.
pi_215494764
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:28 schreef Wantie het volgende:

[..]
Vreemde humor.

Anyway: 21 januari is de oorlog in Oekraïne voorbij.
Dat heeft Trump belooft.
We gaan het meemaken.
Ja, dan kan Rusland met zijn hulp meteen doorstoten naar het volgende land.
pi_215494774
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:33 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
We zullen het zien. Is vier jaar genoeg tijd om de democratie af te breken? Wanneer gaan de zuiveringen beginnen, met als eerste slachtoffer het ambtenarenapparaat?
Ik was al benieuwd naar de aankondiging van de nacht van de lange messen. Of waait die niet over naar Nederland? Indien toch wel, heb ik een teleurstellende mededeling voor een ieder die mij, om mijn gebrek aan onvoorwaardelijke Trump-aanbidding, aan mijn blindedarm mijn huis uit wil slepen: die zul je er eerst weer aan moeten naaien…
pi_215494787
Nu al zin in vanavond om die zure gezichten van oa Jinek, Pauw en Hilbrandt te zien...

Extra chippies gekocht.
pi_215494791
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:34 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ben ik ook een beetje bang voor.
pi_215494815
Trump *O*
pi_215494820
Stelletje baby's :')

twitter
  woensdag 6 november 2024 @ 11:38:43 #59
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215494821
Volgens AP heeft Trump nu officieel gewonnen.
pi_215494822
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 10:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Hij is zeker niet brandschoon, maar hij is niet veroordeeld wegens verkrachting en derhalve is het laster. Een misdrijf.
Niet per se. Bianconeri kan ook prima oprecht geloven, op basis van alle verhalen in de media, dat Trump een verkrachter is. Daarmee weet hij niet dat wat hij zegt in strijd met de waarheid is (voor zover 'de waarheid' in deze kenbaar is), en daarmee is het ook niet per definitie laster. Ik mag bijvoorbeeld ook gewoon zeggen dat OJ Simpson een moordenaar is, ook al is hij vrijgesproken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 6 november 2024 @ 11:39:21 #61
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215494832
Gaat Trump nu een potje golfen om zijn overwinning te vieren? :')
pi_215494838
quote:

[..]
Die wacht gerust tot er weer een voorspelbare democratische trekpop zit hoor.
pi_215494850
quote:
16s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:33 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Het zijn volgens jou verkeerde bronnen. Dat is wat anders.
Ik heb je ook al formeel juridisch uitgelegd waarom het niet klopt.

Maar graaf jezelf vooral dieper in.
pi_215494853
twitter
pi_215494855
Nou is zijn vicepresident natuurlijk de uitverkorene van de miljardairs en opgeleid om Project 2025 uit te voeren, dus de opvolging is al geregeld.
pi_215494859
Wel weer opvallend (maar totaal niet verassend) dat als je de Nederlandse media volgde je nu waarschijnlijk totaal verbouwereerd bent door deze uitslag die je niet aan zag komen.

Nederlandse redacties komend soppend en schuimend klaar op ieder positief nieuws over Harris maar net zoals vorige keer zitten ze er weer massaal en faliekant naast.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_215494862
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:33 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Het zal allemaal wel meevallen.
pi_215494865
quote:

[..]
Nee, die herpakt zijn economie en militaire capaciteiten, en valt dan opnieuw Oekraïne binnen.

Maar dan is Trump geen president meer en kan de schuld bij de volgende president worden neergelegd.
pi_215494867
Ergens ook wel mooi dat dit Big Tech klauwen met geld gekost heeft en helemaal niks opgeleverd heeft.
pi_215494883
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt.
pi_215494887
Wat andries zegt:

twitter
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_215494888
quote:
16s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:38 schreef Starhopper het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
pi_215494891
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:39 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Die wacht gerust tot er weer een voorspelbare democratische trekpop zit hoor.
Want de oorlog in Oekraïne verloopt uitstekend voor Rusland onder Biden ^O^
  woensdag 6 november 2024 @ 11:42:56 #74
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215494897
quote:
16s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:38 schreef Starhopper het volgende:
Mooi.

Op naam een meer welvarende en eerlijkere wereld met vreemd. En zonder woke.
GO TRUMP
Vladimir Putin
  woensdag 6 november 2024 @ 11:43:41 #75
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215494911
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:42 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Mooi.

GO TRUMP
Mensen die wakker zijn stemmen op Trump. Dus wie is er nou woke? :')
pi_215494912
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Wat andries zegt:

[ x ]
Tja, was de verkiezing anders verlopen als de berichtgeving in de Nederlandse media anders was geweest?
  woensdag 6 november 2024 @ 11:44:12 #77
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215494915
quote:
16s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:43 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Mensen die wakker zijn stemmen op Trump. Dus wie is er nou woke? :')
Jij bent woke, en vele andere linksen/communisten/etc.
Vladimir Putin
  woensdag 6 november 2024 @ 11:44:27 #78
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_215494918
quote:
Ik lach mij kapot als hij binnen een jaar de oorlog Rusland/Oekraïne beëindigd
Hij heeft al gezegd hoe hij dat gaat doen. Door Oekraine te zeggen dat ze de bezette gebieden maar aan Rusland moet gaan geven.

tsjah dat is ook oplossen zullen we maar zeggen.
Where law ends, tyrrany begins.
  woensdag 6 november 2024 @ 11:44:42 #79
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215494922
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Uiteraard, de wereld draait gewoon door en Trump is uiteindelijk ook slechts een tijdelijk poppetje.
  woensdag 6 november 2024 @ 11:44:54 #80
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215494926
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:43 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, was de verkiezing anders verlopen als de berichtgeving in de Nederlandse media anders was geweest?
Goed informeren is toch belangrijk? Dat hoort bij een democratie.
Vladimir Putin
pi_215494929
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Wat andries zegt:

[ x ]
Ik heb net even stukje Hasanabi gezien, op einde van de stream komt er stoom uit zijn oren. Echt woest is de democraat, valt chatters aan over dat ze slechte baantjes hebben enzovoorts.

Full on meltdown again. Genieten geblazen.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215494939
quote:

[..]
Volgens ON wel natuurlijk. Daar krijgt het Jeugdjournaal nog een keer de schuld van manipulatie van de Amerikaanse verkiezingen. Het is voor enkele aanhangers natuurlijk zuur dat Trump niet meer dan 400 kiesmannen heeft gekregen.
pi_215494946
quote:
Wat andries zegt:

[ x ]
En alwéér he?
8 jaar geleden zaten de "deskundigen" ook bij het rechte eind.

"Volgens wij van WC-eend"....

Daarom kijk ik nooit naar die talkshows met al die zelfbenoemdd abalisten en deskundigen...
pi_215494949
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:44 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Pas als de verkiezingsuitslag binnen is kun je informeren over wie de volgende president wordt.
pi_215494952
Bekijk deze YouTube-video

Zo veel klasse heeft ze dat ze niet eens haar eigen verlies onder ogen durft te komen en al die mensen die voor haar hebben geharvest te bedanken.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215494953
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:44 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik dacht dat de Amerikanen daar hun eigen pers voor hadden en niet van ons afhankelijk waren…
pi_215494959
quote:

[..]
Nee. Maar dat is het punt ook niet.
pi_215494965
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:42 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Mooi.

GO TRUMP
Rare kreet is dat toch altijd

Hoe ziet een wereld zonder woke eruit dan? Welke maatregelen worden getroffen, wat wordt er verboden/toegestaan om woke uit te bannen? En nog belangrijker, wat ga jij ervan merken in je leven als 'woke' er kennelijk niet meer is? Gaat je leven er op vooruit?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_215494966
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:45 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ik heb net even stukje Hasanabi gezien, op einde van de stream komt er stoom uit zijn oren. Echt woest is de democraat, valt chatters aan over dat ze slechte baantjes hebben enzovoorts.

Full on meltdown again. Genieten geblazen.
Linkje?
pi_215494970
quote:
2s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:44 schreef Gunner het volgende:

[..]
Hij heeft al gezegd hoe hij dat gaat doen. Door Oekraine te zeggen dat ze de bezette gebieden maar aan Rusland moet gaan geven.

tsjah dat is ook oplossen zullen we maar zeggen.
Dus eigenlijk gewoon de situatie accepteren? Zoals wij nu moeten accepteren dat het touwtje uit de brievenbus nooit meer terugkomt en we opgescheept zitten met islamitische aanslagen en ander geweld uit die hoek?
pi_215494973
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:38 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Niet per se. Bianconeri kan ook prima oprecht geloven, op basis van alle verhalen in de media, dat Trump een verkrachter is. Daarmee weet hij niet dat wat hij zegt in strijd met de waarheid is (voor zover 'de waarheid' in deze kenbaar is), en daarmee is het ook niet per definitie laster. Ik mag bijvoorbeeld ook gewoon zeggen dat OJ Simpson een moordenaar is, ook al is hij vrijgesproken.
Nee, je mag zeggen dat je denkt dat The Juice het heeft gedaan (nou ja, hij is overleden, dus inmiddels mag het sowieso wel).

Daar zit het grote verschil.

Je vergissen op basis van een krantenartikel mag ook natuurlijk.

En ik zal het je sterker vertellen: gelet op de hoeveelheid vrouwen die hem beschuldigd hebben acht ik het zeer waarschijnlijk dat Trump seksueel misbruik heeft gepleegd. Maar hem een verkrachter noemen is feitelijk onjuist en het is laster.
pi_215494991
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Nee. Maar dat is het punt ook niet.
Wat is volgens jou dan zijn punt?
  woensdag 6 november 2024 @ 11:49:25 #93
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215494999
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
Pas als de verkiezingsuitslag binnen is kun je informeren over wie de volgende president wordt.
https://www.google.nl/sea(...)H7DU&sclient=gws-wiz

Hij is er! De democratie heeft gezegevierd.
Vladimir Putin
pi_215495012
Ik ben benieuwd wanneer hij op bezoek gaat bij Poetin.
  woensdag 6 november 2024 @ 11:50:27 #95
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215495014
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:47 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Rare kreet is dat toch altijd

Hoe ziet een wereld zonder woke eruit dan? Welke maatregelen worden getroffen, wat wordt er verboden/toegestaan om woke uit te bannen? En nog belangrijker, wat ga jij ervan merken in je leven als 'woke' er kennelijk niet meer is? Gaat je leven er op vooruit?
Meer welvaart, minder oorlog, minder polarisatie. Terug naar de klassieke waarden.
Vladimir Putin
pi_215495017
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:46 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Ik dacht dat de Amerikanen daar hun eigen pers voor hadden en niet van ons afhankelijk waren…
Ja, ik leer elke dag ook iets nieuws.
pi_215495019
pi_215495028
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:50 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Meer welvaart, minder oorlog, minder polarisatie. Terug naar de klassieke waarden.
Ah, daarom ben je voor een bejaarde.
pi_215495029
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:50 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Van de jaren vijftig?

Hoezo was er toen minder oorlog en meer welvaart?
  woensdag 6 november 2024 @ 11:52:24 #100
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215495038
quote:

[..]

Alsof Zelensky de oplossing van Trump gaat accepteren :')
pi_215495048
Het is officieel, TRUMP WINS staat op CNN.

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
  woensdag 6 november 2024 @ 11:52:55 #102
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215495050
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:51 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ah, daarom ben je voor een bejaarde.
Maakt dat uit, in 2020 hebben er miljoenen voor Biden gestemd.
Vladimir Putin
  woensdag 6 november 2024 @ 11:53:16 #103
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215495055
quote:
16s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:52 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dan is het einde van oekraine in zicht.
Hij moet en zal.
Vladimir Putin
pi_215495061
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:46 schreef Toine51 het volgende:

[..]
En alwéér he?
8 jaar geleden zaten de "deskundigen" ook bij het rechte eind.

"Volgens wij van WC-eend"....

Daarom kijk ik nooit naar die talkshows met al die zelfbenoemdd abalisten en deskundigen...
Het is geen journalistiek. Het is activisme en propaganda.

Nederlandse journalisten denken dat hun taak breder is dan ons informeren met de droge feiten en wat achtergronden. Ze denken dat ze ons moeten opvoeden en moeten leren wat juiste gedachten zijn. Op het moment dat de feiten dan iets anders uitwijzen dan jouw morele kompas als journalist gaat het wringen. Kennelijk wint het morele kompas het dan vaak van de feiten.

Daarbij zitten ze ook nog eens voor het overgrote deel in een linksactivistische bubbel en dan krijg je dat je als complete beroepsgroep de plank finaal misslaat. Alweer.
pi_215495070
Altijd mooi als er eerlijk gestemd is volgens democratie en dat Democraten dan gaan janken dat de verkeerde heeft gewonnen
  woensdag 6 november 2024 @ 11:54:46 #106
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215495074
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:53 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dan is het einde van oekraine in zicht.
Hij moet en zal.
Nee?
Het is moeilijker zonder steun van de VS. En hij zal er vast ook wel een nacht van wakker liggen. Maar het is niet het einde van Oekraïne. Europa moet de steun opvoeren.
  woensdag 6 november 2024 @ 11:55:15 #107
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215495081
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:54 schreef Kuhn het volgende:
Altijd mooi als er eerlijk gestemd is volgens democratie en dat Democraten dan gaan janken dat de verkeerde heeft gewonnen
De democraten bestormen tenminste niet het capitool omdat ze hebben verloren.
pi_215495086
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wat is volgens jou dan zijn punt?
Wat er staat: dat de "deskundigen" wederom finaal er naast zaten.

Dus hoe deskundig zijn die deskundigen en zitten die niet teveel met gelijkgestemden in een bubbel.
pi_215495087
quote:

[..]
Zelensky had zelf toch ook al aangegeven stukken land te willen afstaan als dat de oorlog zou beëindigen dacht ik? Natuurlijk hoop ik nog dat Rusland geen extra cm land erbij krijgt, maar hoogste prio is om eerst te zorgen dat het onnodig bloedvergieten stopt. Lekker makkelijk oorlogshitsen vanuit je veilige bubbel en anderen ervoor op te offeren.

Maar ik houd jullie allemaal niet tegen als jullie je massaal aanmelden om Rusland te stoppen, Oekraïne staat te springen om soldaten, ik sponsor je nog wel het vliegticket? Dat noemen we namelijk zelf eens verantwoordelijkheid nemen voor je politiek ipv. keer op keer anderen met de gevolgen op te zadelen.
pi_215495088
  woensdag 6 november 2024 @ 11:55:57 #111
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215495093
quote:
16s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:54 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Nee?
Het is moeilijker zonder steun van de VS. En hij zal er vast ook wel een nacht van wakker liggen. Maar het is niet het einde van Oekraïne. Europa moet de steun opvoeren.
Haha, weet jij wel wat er atm in Duitsland en Frankrijk gebeurt? Daar is ook de rek eruit.
Vladimir Putin
  woensdag 6 november 2024 @ 11:56:22 #112
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215495096
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nederlandse journalisten denken dat hun taak breder is dan ons informeren met de droge feiten en wat achtergronden. Ze denken dat ze ons moeten opvoeden en moeten leren wat juiste gedachten zijn. Op het moment dat de feiten dan iets anders uitwijzen dan jouw morele kompas als journalist gaat het wringen. Kennelijk wint het morele kompas het dan vaak van de feiten.

Daarbij zitten ze ook nog eens voor het overgrote deel in een linksactivistische bubbel en dan krijg je dat je als complete beroepsgroep de plank finaal misslaat. Alweer.
Het is bezopen hoe ver het journalistengilde van de werkelijkheid is afgeslagen.

Ondanks wereldwijde afgang na afgang van hun ideologische insteek.
pi_215495099
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

En maar afvragen waarom heel veel mensen de media en deskundigen over bepaalde onderwerpen wantrouwen.

Nou, hierom bijvoorbeeld...
Continue zelfverzekerd zijn van je eigen gelijk en dat willen etaleren naar de burger...
Tja...
  woensdag 6 november 2024 @ 11:56:47 #114
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215495101
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:55 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Zelensky had zelf toch ook al aangegeven stukken land te willen afstaan als dat de oorlog zou beëindigen dacht ik? Natuurlijk hoop ik nog dat Rusland geen extra cm land erbij krijgt, maar hoogste prio is om eerst te zorgen dat het onnodig bloedvergieten stopt. Lekker makkelijk oorlogshitsen vanuit je veilige bubbel en anderen ervoor op te offeren.

Maar ik houd jullie allemaal niet tegen als jullie je massaal aanmelden om Rusland te stoppen, Oekraïne staat te springen om soldaten, ik sponsor je nog wel het vliegticket? Dat noemen we namelijk zelf eens verantwoordelijkheid nemen voor je politiek ipv. keer op keer anderen met de gevolgen op te zadelen.
Dat is dan de keuze van Zelensky. Dat gaat Trump niet voor hem bepalen.
pi_215495114
quote:
16s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:55 schreef Starhopper het volgende:

[..]
De democraten bestormen tenminste niet het capitool omdat ze hebben verloren.
Roep maar niet te hard...
pi_215495116
quote:
16s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:56 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Helemaal met je eens. Maar ik denk dat we beiden blij zouden zijn als de ellende in Oekraine en Gaza snel stopt? Dat ze elkaar dan de tent uitvechten aan de onderhandelingstafel boeit mij niet, die onschuldige doden moet gewoon stoppen.
  woensdag 6 november 2024 @ 11:57:46 #117
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215495117
quote:

[..]
Die trekpop van Washington heeft helemaal niets te zeggen man :')
pi_215495120
"Zanger Joshua Nolet heeft de hele nacht naar de uitslagen van de Amerikaanse verkiezingen gekeken. Hij deelt een gebroken hartje in zijn Instagram Stories. „Het is okay om verdrietig te zijn vandaag. Bang misschien zelfs. Ik ben een beetje van beide”, aldus Nolet. „Maar kom maar wel uit bed. Maak maar contact met iemand. Ga naar buiten. Drink water en beweeg. Voor degenen die zich chill voelen, wees maar lief voor de mensen om je heen die zich onveilig voelen vandaag. Want me, ze zijn er. Blijven ademen lieve mensen.”

Hahahahhaa
  woensdag 6 november 2024 @ 11:59:15 #119
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_215495136
quote:
9s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:32 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
[..]
Ik zie het iets anders
Nu trump herkozen is
Is het slechts een kwestie van tijd voordat we grootschalige oorlog met Iran krijgen
Als Trump met de VS uit NAVO stapt hebben wij als Europa geen enkele verplichting om te helpen in Iran. Dan mag hij dat lekker zelf uitzoeken.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  woensdag 6 november 2024 @ 11:59:23 #120
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215495139
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:57 schreef Kuhn het volgende:
"Zanger Joshua Nolet heeft de hele nacht naar de uitslagen van de Amerikaanse verkiezingen gekeken. Hij deelt een gebroken hartje in zijn Instagram Stories. „Het is okay om verdrietig te zijn vandaag. Bang misschien zelfs. Ik ben een beetje van beide”, aldus Nolet. „Maar kom maar wel uit bed. Maak maar contact met iemand. Ga naar buiten. Drink water en beweeg. Voor degenen die zich chill voelen, wees maar lief voor de mensen om je heen die zich onveilig voelen vandaag. Want me, ze zijn er. Blijven ademen lieve mensen.”

Hahahahhaa
Wie?
pi_215495145
quote:

Hahahahhaa
:') :') :') :D :D
  woensdag 6 november 2024 @ 11:59:37 #122
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215495146
quote:
Wat een held! _O_ Het is de waarheid wat hij zegt. :Y
pi_215495159
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee, je mag zeggen dat je denkt dat The Juice het heeft gedaan (nou ja, hij is overleden, dus inmiddels mag het sowieso wel).
Nee hoor, de kern is dat je weet dat een feit onwaar is en het alsnog roept om iemand zwart te maken. Zolang ik kan betogen dat ik niet weet dat O.J. onschuldig is (en dat kan je prima doen, want vrijspraak is niet hetzelfde als onschuld) is er geen sprake van laster.

Je komt dan bij smaad uit. Daar zit geen vereiste aan dat je wist dat het ten laste gelegde in strijd met de waarheid is, daar zit alleen het vereiste aan dat je iemands goede naam aantast door telastlegging van een bepaald feit.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_215495160
quote:
Echt zo goed gelachen, echt elke stream en video is een goudmijntje.
pi_215495163
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:54 schreef Kuhn het volgende:
Dit meen je toch niet serieus he?
Replublieken roepen nog steeds dat hun 2020 verkiezing gestolen is. :')
  woensdag 6 november 2024 @ 12:00:48 #126
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215495167
quote:

[..]
Haha.

Zalensky krijgt een kans. Dan houdt het op.
Onze wapens zijn op.
Vladimir Putin
pi_215495177
quote:

[..]
quote:

[..]
Als Trump stopt met het leveren van militaire steun ben ik bang dat Zelensky weinig keus heeft.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215495218
quote:

Hahahahhaa
Godsamme, heb sinds tijden niet zo'n inwendige erectie gehad. :')
De enige echte.
pi_215495248
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:34 schreef Harmankardon het volgende:
Het blijft een crimineel natuurlijk. Helaas zal hij wel weer immuniteit krijgen en een flinke oorlogskas met alle miljarden die hij nu gaat binnenharken.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_215495252
twitter

Thanks Elon voor het kopen van "X"!
pi_215495257
Joop.nl, met de titel "Hier rust de Amerikaanse democratie".

Juist ja, de democratie komt ten einde omdat mensen niet stemmen wat links wil, dit is juist democratie, wat links het liefste wil is geen democratie maar gewoon een linkse dictatuur. :')

Dom volk, ongelooflijk. :')
pi_215495270
quote:

Hahahahhaa
Duidelijk mensen die in een elitaire bubbel leven en niet snappen dat mensen heel wat andere en zwaardere problemen hebben dan zich druk te maken over deze linkse first world problems.
  woensdag 6 november 2024 @ 12:09:16 #134
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215495273
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:07 schreef Tekaschi het volgende:

[ afbeelding ]

Juist ja, de democratie komt ten einde omdat mensen niet stemmen wat links wil, dit is juist democratie, wat links het liefste wil is geen democratie maar gewoon een linkse dictatuur. :')

Hier kan ik ongelooflijk van genieten.
pi_215495284
quote:

[..]
Sowiesoe moet Zelensky eerdaags ook wieberen toch ?
pi_215495285
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:34 schreef Harmankardon het volgende:
Het blijft een crimineel natuurlijk. Helaas zal hij wel weer immuniteit krijgen en een flinke oorlogskas met alle miljarden die hij nu gaat binnenharken.
quote:

[..]
Als de geldstroom opdroogt voor Oekraine en de VS weer zaken met Rusland gaat doen zodat het geld daar binnenstroomt heeft hij weinig keus ben ik bang.
  woensdag 6 november 2024 @ 12:10:28 #137
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_215495286
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:00 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Haha.

Zalensky krijgt een kans. Dan houdt het op.
Onze wapens zijn op.
Zelensky's warme lichamen ook.

Betwijfel echter of hij zich erbij neerlegt want dan komt zijn regeerperiode ten einde.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  woensdag 6 november 2024 @ 12:11:23 #138
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215495295
quote:

[ afbeelding ]

Trump heeft wel beloofd dat hij de laatste president zal zijn

Eens kijken wat hij gaat doen :)

Van de GOP hoeft hij niet op te passen met zijn schoonzus in het bestuur en MAGA zal in hva ook alles doen wat hij wilt
pi_215495305
quote:

Hahahahhaa
Die flapdrol die aangaf dat het duimpje omhoog in WhatsApp een belediging is :')

Zag hem bij DWHN janken hier over.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_215495307
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:09 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Hier kan ik ongelooflijk van genieten.
Ja en nee.

Ja het is genieten om ze wederom op hun bek te zien gaan, wederom te zien dat ze het alweer aan het verkeerde eind hadden.

Maar het blijft beangstigend dat die club zo in hun eigen reet blijft zitten, ze snappen het niet en zullen het niet snappen. Voor dit soort mensen is het geen wake-up call om eens te onderzoeken wat de rechtse kiezer zo beweegt, om eens hun problemen te benoemen en aan te pakken, nee ze zullen nog meer schelden, demoniseren, nepnieuws verkondigen en mensen wegzetten terwijl ze ze negeren, want het kwartje in die hoek wil gewoon nooit vallen.

Trump mag dan gewonnen hebben en overal in de westerse wereld staat rechts in de plus, de linkse rot lijkt gewoon erger te worden, terwijl de overgrote meerderheid er toch echt klaar mee is.
  woensdag 6 november 2024 @ 12:12:22 #141
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215495309
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:10 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Sowiesoe moet Zelensky eerdaags ook wieberen toch ?
Als je het stemgedrag van de EU en de VS extrapoleert wordt beertje paddington ook kneiterhard weggestemd.

Maarja oorlog en verkiezingen enzo.
pi_215495321
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:07 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Tja, als men de politieke tegenstanders gaat vervolgen dan kun je iedereen wel als een crimineel gaan wegzetten. Dat maakt de Democratische Partij ook zo gevaarlijk, men zwicht er niet voor dit ook daadwerkelijk te doen. Trump roeptoetert van alles (bijvoorbeeld over Hillary Clinton), maar doet uiteindelijk niets.

De enige zaak die echt de moeite waard was is de kwestie in Georgia, maar al de rest van Stormy Daniels tot de vertrouwelijke documenten was storm in een glas water en bedoelt om een politieke tegenstander te vervolgen. Het is dan ook heel goed om te zien dat dit in ieder geval niet is gelukt.
quote:

[ afbeelding ]

Tja, voor velen binnen progressief linkse kringen werkt een democratie zijn alleen als zij alle macht in handen hebben. Wat ook blijk geeft dat men eigenlijk helemaal niet weet wat het woord democratie betekend, want alle alarmbellen gaan af als iemand wint waar zij het niet mee eens zijn. Dat an sich is al ondemocratisch.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215495322
quote:

[ afbeelding ]

Kunnen we ook snel opdoeken, die belastingslurpende site. De users daar zullen nu massaal doorflippen nu Trump heeft gewonnen..
pi_215495324
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:11 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Trump heeft wel beloofd dat hij de laatste president zal zijn

Eens kijken wat hij gaat doen :)

Van de GOP hoeft hij niet op te passen met zijn schoonzus in het bestuur en MAGA zal in hva ook alles doen wat hij wilt
Wat hij WIL.
  woensdag 6 november 2024 @ 12:14:46 #145
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215495326
Joop.nl :')
pi_215495329
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:12 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Die flapdrol die aangaf dat het duimpje omhoog in WhatsApp een belediging is :')

Zag hem bij DWHN janken hier over.
Say what?
pi_215495330
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:13 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Kunnen we ook snel opdoeken, die belastingslurpende site. De users daar zullen nu massaal doorflippen nu Trump heeft gewonnen..
Hoop wel dat het rustig blijft, maar betwijfel het. De linkse bruinhemden marcheren al een jaar door de straten, en het geweld uit die hoek is ook genormaliseerd. Het is wachten totdat ze weer gaan rellen, tot in Nederland aan toe.
  woensdag 6 november 2024 @ 12:15:42 #148
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215495335
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:12 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Ja en nee.

Ja het is genieten om ze wederom op hun bek te zien gaan, wederom te zien dat ze het alweer aan het verkeerde eind hadden.

Maar het blijft beangstigend dat die club zo in hun eigen reet blijft zitten, ze snappen het niet en zullen het niet snappen. Voor dit soort mensen is het geen wake-up call om eens te onderzoeken wat de rechtse kiezer zo beweegt, om eens hun problemen te benoemen en aan te pakken, nee ze zullen nog meer schelden, demoniseren, nepnieuws verkondigen en mensen wegzetten terwijl ze ze negeren, want het kwartje in die hoek wil gewoon nooit vallen.

Trump mag dan gewonnen hebben en overal in de westerse wereld staat rechts in de plus, de linkse rot lijkt gewoon erger te worden, terwijl de overgrote meerderheid er toch echt klaar mee is.
Joh, het is een zinkend schip. Een wereldbeeld met eenhoorns en kumbaya werkt als je staat floreert en er verder geen problemen zijn.

Als de realiteit aan de deur staat dan is het zo klaar. Ze moeten er vooral in blijven hangen, dan zien we ze de komende jaren ook niet meer terug :)
pi_215495339
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, als men de politieke tegenstanders gaat vervolgen dan kun je iedereen wel als een crimineel gaan wegzetten. Dat maakt de Democratische Partij ook zo gevaarlijk, men zwicht er niet voor dit ook daadwerkelijk te doen. Trump roeptoetert van alles (bijvoorbeeld over Hillary Clinton), maar doet uiteindelijk niets.

De enige zaak die echt de moeite waard was is de kwestie in Georgia, maar al de rest van Stormy Daniels tot de vertrouwelijke documenten was storm in een glas water en bedoelt om een politieke tegenstander te vervolgen. Het is dan ook heel goed om te zien dat dit in ieder geval niet is gelukt.
[..]
Ik begrijp even niet waarom je min of meer ontkent dat hij een crimineel is? Fraude, duizenden rechtzaken in zijn verleden. Ik vind het treurig dat hij wint, maar fair is fair, hij wordt nu eenmaal de nieuwe president. Maar hij blijft wel een crimineel en corrupt. De rechtzaken die tegen hem lopen zijn gewoon gebaseerd op eindeloze rapporten vol feiten.
pi_215495356
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:15 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Joh, het is een zinkend schip. Een wereldbeeld met eenhoorns en kumbaya werkt als je staat floreert en er verder geen problemen zijn.

Als de realiteit aan de deur staat dan is het zo klaar. Ze moeten er vooral in blijven hangen, dan zien we ze de komende jaren ook niet meer terug :)
De realiteit staat helaas nog niet aan de deur bij velen uit die kliek. Is ook niet raar omdat ze in hun eigen bubbels leven en de realiteit dat is een ver van mijn bed show voor die mensen. Dat volk zal niet opgeven, pas als ze keihard aangepakt worden. Als ze op deze voet doorgaan zullen ze nooit een verkiezing winnen, en daar zit het gevaar, want winnen ze niet dan komt het geweld, intimidatie en gesterkt door de activistische media het demoniseren.
pi_215495357
quote:

[ afbeelding ]

Beide kanten zijn verblind. Polarisatie viert hoogtij (waar jij ook flink aan meedoet overigens).

Links/rechts, Dems/Reps.
Ze duiken allemaal over elkaar heen en beschuldigen/lachen de ander uit met dezelfde oneliners.
Luisteren naar elkaar gebeurt al helemaal niet.

Om over 4 jaar weer te roepen dat de verdeeldheid nog nooit zo groot is geweest en daar geven we dan vervolgens 'de ander' de schuld van.

[ Bericht 0% gewijzigd door FYazz op 06-11-2024 12:38:46 ]
pi_215495365
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 09:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Net op BNR,
Zat iemand van nsc en die ging wel heel erg op de fearpornwagon hoor. Holy shit.

quote:
(...)
Democratie wordt afgeschaft
(...)
Dit kunnen wel eens de laatste verkiezingen zijn geweest
(...)
Toen Trump de grap maakte 'Im not going to be a dictator.. a well, maybe only on day 1', dat moeten we serieus nemen. Wie zegt dat dat geen grap was?
(...)
Wordt dit het niveau?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215495376
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:16 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Ik begrijp even niet waarom je min of meer ontkent dat hij een crimineel is? Fraude, duizenden rechtzaken in zijn verleden. Ik vind het treurig dat hij wint, maar fair is fair, hij wordt nu eenmaal de nieuwe president. Maar hij blijft wel een crimineel en corrupt. De rechtzaken die tegen hem lopen zijn gewoon gebaseerd op eindeloze rapporten vol feiten.
Nee hoor.

Als men bijvoorbeeld stelt dat Trump een misdrijf heeft begaan met die vertrouwelijke documenten, Biden vervolgens min of meer hetzelfde doet maar dat dan ineens 'anders' is. Dan is er simpelweg sprake van een dubbele standaard.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215495378
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:19 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Zat iemand van nsc en die ging wel heel erg op de fearpornwagon hoor. Holy shit.
[..]
Wordt dit het niveau?
Tja angstzaaien, demoniseren en populisme zijn de enige wapens van de kliek die zegt te strijden tegen angstzaaien, demoniseren en populisme.

Velen hebben het gewoon echt niet door, zo gehersenspoeld.
pi_215495379
pi_215495391
quote:
9s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:32 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
[..]
Ik zie het iets anders
Nu trump herkozen is
Ik dacht dat Trump juist niet zo oorlogzuchtig was :?
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  woensdag 6 november 2024 @ 12:22:10 #157
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_215495394
Wokeisme heeft verloren vandaag _O_
pi_215495395
twitter

_O-
pi_215495397
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:20 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Tja angstzaaien, demoniseren en populisme zijn de enige wapens van de kliek die zegt te strijden tegen angstzaaien, demoniseren en populisme.

Velen hebben het gewoon echt niet door, zo gehersenspoeld.
Ze zijn precies hetzelfde geworden waarvan ze de ander hebben beschuldigd.
Alleen de beschuldigingen waren jarenlang wel een tikkeltje erger dan het in werkelijkheid was.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 6 november 2024 @ 12:22:18 #160
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215495398
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:20 schreef epicbeardman het volgende:
@:Starhopper, je titel aged well.. hopium en copium zijn al snel over.

Trump wint presidentsverkiezingen VS overtuigend en krijgt tweede termijn in Witte Huis
Ja nu is het officieel idd.
  woensdag 6 november 2024 @ 12:23:00 #161
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215495411
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:18 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
De realiteit staat helaas nog niet aan de deur bij velen uit die kliek. Is ook niet raar omdat ze in hun eigen bubbels leven en de realiteit dat is een ver van mijn bed show voor die mensen. Dat volk zal niet opgeven, pas als ze keihard aangepakt worden. Als ze op deze voet doorgaan zullen ze nooit een verkiezing winnen, en daar zit het gevaar, want winnen ze niet dan komt het geweld, intimidatie en gesterkt door de activistische media het demoniseren.
Dan was nu het moment geweest. Ze betichten de tegenstander van hun eigen modus operandi. Trump is Hitler, Nazi, antidemocratisch maar ze zijn keihard door de mand gevallen.

En dat is toch genieten. Lekkerman.
  woensdag 6 november 2024 @ 12:23:01 #162
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215495412
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:10 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Zelensky's warme lichamen ook.

Betwijfel echter of hij zich erbij neerlegt want dan komt zijn regeerperiode ten einde.
Volgens mij is hij geen machtswellusteling, hij wil alleen maar Oekraine zo goed als mogelijk door deze tijd heen loodsen.
Vladimir Putin
  woensdag 6 november 2024 @ 12:23:09 #163
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215495414
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:22 schreef jigggy het volgende:
Wokeisme heeft verloren vandaag _O_
Wokeisme heeft juist gewonnen toch? Trumpstemmers noemen zichzelf namelijk wakker.
  woensdag 6 november 2024 @ 12:24:04 #164
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_215495429
quote:
16s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:23 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Wokeisme heeft juist gewonnen toch? Trumpstemmers noemen zichzelf namelijk wakker.

Pro Palestina wappies bestormen het kapitool, genderloze blauwharigen zijn aan het huilen

Waar heeft woke gewonnen ?
pi_215495436
De vibes van deze gast. :D

twitter
pi_215495447
Mijn aandelenportefeuille staat ruim 4% in de plus na de winst van Trump.
pi_215495460
ah weer trump dus. verbaast me wel, maar andere kant ook niet echt. heb het hele gebeuren helemaal niet gevolgd. niet de grootste trump fan, maar goed zowat elke hooggeplaatste politicus daar is een beetje een mafkees. de echte slimme mensen zijn degenen die meer achter de schermen werken en/of lager geplaatst zijn, die je niet echt in de media ziet

het is hopen dat europa hierdoor wakker wordt en dat we wat meer onafha...ach vergeet het :') er zal weer niets veranderen
pi_215495463
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Onzin, alle markten zouden in elkaar storten volgens de MSM.

De praktijk klopt niet met de theorie, dus de praktijk klopt niet. :(
  woensdag 6 november 2024 @ 12:26:29 #169
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215495466
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
+12%
Vladimir Putin
pi_215495475
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:24 schreef Tekaschi het volgende:

[ x ]
Het is een politieke beslissing van een (meerderheid van een) volk, geen overwinning van de plaatselijke honkbalclub…
Waarom gaan sommigen als hooligans tekeer omdat een gepensioneerd zakenman vier jaar lang de baas mag spelen?
pi_215495485

Deze baas zag het natuurlijk allemaal al aankomen. :Y

Vraag je je toch af wat er gebeurd was als ze Biden nog hadden aangehouden.
  woensdag 6 november 2024 @ 12:28:18 #172
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215495486
quote:
6s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:26 schreef Tekaschi het volgende:

[..]

Heb je een bron waar dit beweerd wordt van de MSM? Of verzin je het ter plekke?
pi_215495504
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:26 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
+12%
Jaloers.
  woensdag 6 november 2024 @ 12:30:11 #174
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215495507
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:24 schreef Tekaschi het volgende:

[ x ]
Meer van dit _O_
pi_215495510
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:24 schreef jigggy het volgende:

[..]

Pro Palestina wappies bestormen het kapitool, genderloze blauwharigen zijn aan het huilen

Waar heeft woke gewonnen ?
Starhopper is van de newspeak.
pi_215495524
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 09:29 schreef Confetti het volgende:

[..]
'Europa' bestaat niet, net zo min als dat de Amerika's geen land zijn. Het wordt tijd dat de natiestaten in Europa gaan herrijzen. Internationale samenwerking is dood.
Onder welk steen lig jij?

quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 09:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Een betere veiligheidsgarantie.
Gaat er niet voor zorgen.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_215495529
Trump *O*
pi_215495530
quote:

[..]

Tja, volgens de media. Daar kun je lekker fact free naar je eigen agenda lullen. De markten liegen niet, daar staat echt geld op het spel.
  woensdag 6 november 2024 @ 12:32:06 #179
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215495537
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:27 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Het is een politieke beslissing van een (meerderheid van een) volk, geen overwinning van de plaatselijke honkbalclub…
Waarom gaan sommigen als hooligans tekeer omdat een gepensioneerd zakenman vier jaar lang de baas mag spelen?
Beetje vreemde downplay (cope?) Iedereen weet dat deze keuze mondiale gevolgen heeft.
pi_215495541
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Tja, volgens de media. Daar kun je lekker fact free naar je eigen agenda lullen. De markten liegen niet, daar staat echt geld op het spel.
Ow ik weet het hoor, alleen was de media weer allemaal doemscenario's aan het verzinnen als Trump aan de macht kwam. De realiteit is altijd zo anders dan de geschetste theoretische linkse onzin. :Y
pi_215495549
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:30 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Meer van dit _O_
twitter
  woensdag 6 november 2024 @ 12:33:25 #182
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215495556
Tijd om NWS om te ruilen voor POL. De gekkies zijn weer wakker
  Vis een optie? woensdag 6 november 2024 @ 12:33:57 #183
70532 loveli
N
pi_215495560
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:32 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Beetje vreemde downplay (cope?) Iedereen weet dat deze keuze mondiale gevolgen heeft.
Onze politieke keuzes hebben ook mondiale gevolgen. Kijk maar naar Rutte.
crap in = crap out
pi_215495563
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:15 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Say what?
Precies.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_215495568
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:02 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Zulke debielen heb je er helaas tussen.
Komen overal in de wereld voor.
pi_215495570
quote:

[..]
En daarom moet je als een dronken Feyenoordfan extatisch gaan dansen en een filmpje daarvan op X zetten?
  woensdag 6 november 2024 @ 12:34:34 #187
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215495572
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:32 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
[ x ]
:D!!!
  Vis een optie? woensdag 6 november 2024 @ 12:35:05 #188
70532 loveli
N
pi_215495578
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:28 schreef Tekaschi het volgende:
[ afbeelding ]

Deze baas zag het natuurlijk allemaal al aankomen. :Y

Vraag je je toch af wat er gebeurd was als ze Biden nog hadden aangehouden.
20 miljoen mensen op de been die nu thuis zijn gebleven.
crap in = crap out
pi_215495583
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:20 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor.

Als men bijvoorbeeld stelt dat Trump een misdrijf heeft begaan met die vertrouwelijke documenten, Biden vervolgens min of meer hetzelfde doet maar dat dan ineens 'anders' is. Dan is er simpelweg sprake van een dubbele standaard.
Dat is fijn dat je dat vindt. Ik houd me liever bij de feiten zoals gepresenteerd door rechters en onderzoekers. Voor fraude is hij gewoon veroordeeld. Net als voor de civiele verkrachtingszaak. Daar mag je uiteraard ook een mening over hebben, maar ik hecht meer waarde aan de jury, onderzoekers en rechters aldaar.
En dan vergeten we voor het gemak al die andere shady shit. Trump university, mafiabanden in de jaren 80 etc etc.
pi_215495611
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:35 schreef loveli het volgende:

[..]
20 miljoen mensen op de been die nu thuis zijn gebleven.
Gaf Biden wel een grotere kans dan Harris. Dems moeten het probleem toch echt bij zichzelf zoeken. Een waardeloze DEI kandidaat die nog geen twee zinnen aan elkaar kan knopen, jarenlang demoniseren van mensen die een andere mening hebben. Hoop voor hun dat ze de boel snel op de rit krijgen, want deze woke richting is een zinkend schip.

Tijd om weer normaal te gaan doen.
  woensdag 6 november 2024 @ 12:36:53 #191
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215495612
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:34 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
En daarom moet je als een dronken Feyenoordfan extatisch gaan dansen en een filmpje daarvan op X zetten?
Niks moet. Zou het ook niet doen.

Maar kan me er alles bij voorstellen.
pi_215495635
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:32 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Ow ik weet het hoor, alleen was de media weer allemaal doemscenario's aan het verzinnen als Trump aan de macht kwam. De realiteit is altijd zo anders dan de geschetste theoretische linkse onzin. :Y
Tijdens zijn eerste termijn werd er ook geroepen dat Trump wereldoorlogen zou beginnen.

Tsjonge.... :')
  woensdag 6 november 2024 @ 12:39:12 #193
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_215495648
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:36 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Gaf Biden wel een grotere kans dan Harris. Dems moeten het probleem toch echt bij zichzelf zoeken. Een waardeloze DEI kandidaat die nog geen twee zinnen aan elkaar kan knopen, jarenlang demoniseren van mensen die een andere mening hebben. Hoop voor hun dat ze de boel snel op de rit krijgen, want deze woke richting is een zinkend schip.

Tijd om weer normaal te gaan doen.
De Dems hebben ook gruwelijk overschat hoe belangrijk hun "issues" worden geacht in economisch moeilijke tijden en onderschat wat het effect is van de jarenlange DEI terreur, demoniseren van de blanke man en het openlijke antisemitisme op de universiteiten die omgetoverd zijn tot het leveren van schriftgeleerden van de woke ideologie. Daarnaast hebben ze de kiezer natuurlijk voorgelogen over de toestand van Biden en daarvoor zijn ze afgestraft: in geen één county had Harris meer stemmen dan Biden in 2020.

Last but not least: de rare romance met de Islam.
pi_215495659
quote:

[..]

MSM :')

Ik heb goed geboerd iig *O*
pi_215495695
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:36 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Niks moet. Zou het ook niet doen.

Maar kan me er alles bij voorstellen.
Ik niet. Ook nooit eerder gehad bij welke politieke wisseling dan ook.
  woensdag 6 november 2024 @ 12:41:01 #196
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215495696
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:38 schreef HSG het volgende:

[..]
Tijdens zijn eerste termijn werd er ook geroepen dat Trump wereldoorlogen zou beginnen.

Tsjonge.... :')
Het zou echt een wereldprestatie zijn als Trump het hellende vlak naar WO3 ,wat Biden grotendeels heeft gelegd, weet op te ruimen.
  woensdag 6 november 2024 @ 12:42:15 #197
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215495713
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:40 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Ik niet. Ook nooit eerder gehad bij welke politieke wisseling dan ook.
Het is geen politieke wisseling. Het is een keiharde afwijzing van een achterlijk wereldbeeld.
pi_215495717
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:41 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Het zou echt een wereldprestatie zijn als Trump het hellende vlak naar WO3 ,wat Biden grotendeels heeft gelegd, weet op te ruimen.
Dat is niet zo moeilijk. Overal je leger terugtrekken en zeggen dat men het zelf mag gaan uitzoeken.
pi_215495734
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:42 schreef HSG het volgende:

[..]
Dat is niet zo moeilijk. Overal je leger terugtrekken en zeggen dat men het zelf mag gaan uitzoeken.
Maar zo makkelijk is het echt.
Als de VS ook de raketlanceringsbasisen rondom de Russische grens terugtrekt en weer handelsrelaties aangaat is het over.
Vakman pur sang
  woensdag 6 november 2024 @ 12:44:12 #200
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_215495740
quote:

[..]
Jup, Amerika via de achterdeur van het wereldtoneel is ansich niet bijzonder dramatisch, het alternatief is alleen niet heel aantrekkelijk voor het merendeel van de mensen in het westen.
pi_215495748
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:42 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Het is geen politieke wisseling. Het is een keiharde afwijzing van een achterlijk wereldbeeld.
Jawel. Democraten -> Republikeinen is een wisseling van de wacht. Vanwege afwijzing van het huidige beleid, doorgaans. Wie had dat nu gedacht…
pi_215495767
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:39 schreef Richestorags het volgende:

[..]
De Dems hebben ook gruwelijk overschat hoe belangrijk hun "issues" worden geacht in economisch moeilijke tijden en onderschat wat het effect is van de jarenlange DEI terreur, demoniseren van de blanke man en het openlijke antisemitisme op de universiteiten die omgetoverd zijn tot producenten van moderne propaganda. Daarnaast hebben ze de kiezer natuurlijk voorgelogen over de toestand van Biden en daarvoor zijn ze afgestraft: in geen één county had Harris meer stemmen dan Biden in 2020.
Tja, het ergste met veel van deze mensen is dat ze het zelf niet meer zien.

Men denkt bijvoorbeeld dat Israël dwingen tot een staak-het-vuren terwijl het voor de zoveelste keren talloze 19-jarigen moet opofferen voor het bevechten van barbaarse Islamisten, die Joden afslachten als het hoogst haalbare goed in de wereld zien, dit een moreel verheven positie is of zo.

Om hier nog maar te zwijgen over alle woke bullshit die men de burger door de strot wil duwen, het uitdelen van relief funds op basis van huidskleur, het vervolgen van politieke tegenstanders of het toelaten van miljoenen illegale migranten.
pi_215495772
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:43 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Als de VS ook de raketlanceringsbasisen rondom de Russische grens terugtrekt en weer handelsrelaties aangaat is het over.
Of de relatie tussen Cuba en Rusland naar 0 brengen. Cuba van de lijst van "as van het kwaad" en volledig opengooien voor de handel.
pi_215495800
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:56 schreef Toine51 het volgende:

[..]
En maar afvragen waarom heel veel mensen de media en deskundigen over bepaalde onderwerpen wantrouwen.

Nou, hierom bijvoorbeeld...
Continue zelfverzekerd zijn van je eigen gelijk en dat willen etaleren naar de burger...
Tja...
Vergeet ook de misleiding door de media niet.

De verdraaing van de woorden van Trump toen hij sprak van een bloedbad op de beurs
De verdraaing van zijn woorden van kritiek op Liz Cheney.

Vroeger kon de media dat doen. Want je kon het alleen in de krant lezen. Nu lees ik eerst wat de media van de woorden maakt, en vervolgens zie ik op twitter het filmpje in zijn volledige context.

Wat de media wil bereiken is dat het publiek slecht over Trump gaat denken, maar wat ze bereiken is dat het publiek ze onbetrouwbaar vindt want het publiek heeft met eigen ogen kunnen zien dat Trump iets anders zei. Mensen die je eenmaal hiermee hebt belazerd ben je kwijt, vertrouwen komt te voet en gaat te paard.
  woensdag 6 november 2024 @ 12:47:26 #205
396550 Richestorags
pi_215495810
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:43 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Zo makkelijk is het het niet. Dan is Iran niet magisch gezien een braaf land en wordt Taiwan vroeger dan later ingenomen.
  woensdag 6 november 2024 @ 12:47:40 #206
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215495812
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:44 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Jawel. Democraten -> Republikeinen is een wisseling van de wacht. Vanwege afwijzing van het huidige beleid, doorgaans. Wie had dat nu gedacht…
Best. Je wenst het grotere plaatje niet te onderkennen. Prima verder :)
pi_215495816
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:45 schreef HSG het volgende:

[..]
Of de relatie tussen Cuba en Rusland naar 0 brengen. Cuba van de lijst van "as van het kwaad" en volledig opengooien voor de handel.
Ik begrijp nog altijd niet waar de Amerikaanse overheid bang voor is. Cuba dopt zijn eigen boontjes en als het Florida wil aanvallen, moeten ze zich binnen de kortste keren terugtrekken. In de tijd van de Koude Oorlog had Cuba nog een sterke bondgenoot, maar tegenwoordig…
  Vis een optie? woensdag 6 november 2024 @ 12:48:00 #208
70532 loveli
N
pi_215495817
quote:

[..]
Het is een behoorlijke wisseling. Het is niet meer de klassieke republikeinse partij. Kijk maar maar de belangrijkste personen, inclusief Ron Paul.
crap in = crap out
  woensdag 6 november 2024 @ 12:48:54 #209
36431 bleiblei
pi_215495826
quote:

[..]
Een keiharde afwijzing door een minimaal verschil. Ik zie het eerder als een bewijs dat meer van de helft van de wereldbevolking, geen kiesrecht zou mogen krijgen. Het is hier in NL namelijk niet heel veel beter als ik kijk naar de laatste 5 jaar aan verkiezingen waar elke keer disruptive partijen bijzonder goed scoorden. Populistische bullshit als oplossing zien ipv. the bigger picture zien. Jouw posts zijn daar toonbeeld van. Krampachtig geneuzel over wokisme en lhbtqi+ terwijl dat een fractie is van de invloed van de leidende macht.
  woensdag 6 november 2024 @ 12:49:28 #210
396550 Richestorags
pi_215495835
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:45 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, het ergste met veel van deze mensen is dat ze het zelf niet meer zien.

Men denkt bijvoorbeeld dat Israël dwingen tot een staak-het-vuren terwijl het voor de zoveelste keren talloze 19-jarigen moet opofferen voor het bevechten van barbaarse Islamisten, die Joden afslachten als het hoogst haalbare goed in de wereld zien, dit een moreel verheven positie is of zo.

Om hier nog maar te zwijgen over alle woke bullshit die men de burger door de strot wil duwen, het uitdelen van relief funds op basis van huidskleur, het vervolgen van politieke tegenstanders of het toelaten van miljoenen illegale migranten.
De open grenzen ook nog inderdaad.
pi_215495857
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:47 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Zo makkelijk is het het niet. Dan is Iran niet magisch gezien een braaf land en wordt Taiwan vroeger dan later ingenomen.
Iran is een ander verhaal, die moeten gewoon keihard aangepakt worden.
Van mijn part een luchtaanval op alle militaire en lanceer installaties.
Vakman pur sang
pi_215495863
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Wat er staat: dat de "deskundigen" wederom finaal er naast zaten.

Dus hoe deskundig zijn die deskundigen en zitten die niet teveel met gelijkgestemden in een bubbel.
Tja, what else is new.
Niemand heeft een glazen bol. Je moet dat soort voorspellingen altijd met een ruime slag om de arm nemen.
Wie weet, wanneer onze privacy volledig tot 0 is gereduceerd en AI ons beter kent dan wijzelf; dan kun je uitgaan van de voorspellingen.
pi_215495874
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:48 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Een keiharde afwijzing door een minimaal verschil. Ik zie het eerder als een bewijs dat meer van de helft van de wereldbevolking, geen kiesrecht zou mogen krijgen. Het is hier in NL namelijk niet heel veel beter als ik kijk naar de laatste 5 jaar aan verkiezingen waar elke keer disruptive partijen bijzonder goed scoorden. Populistische bullshit als oplossing zien ipv. the bigger picture zien. Jouw posts zijn daar toonbeeld van. Krampachtig geneuzel over wokisme en lhbtqi+ terwijl dat een fractie is van de invloed van de leidende macht.
Zo kennen we links weer.

Als mensen verkeerd stemmen zouden ze geen kiesrecht mogen hebben.

Wanneer gaan jullie nou eens inzien dat deze houding, dit gedrag er toe leidt dat mensen niet meer op jullie partijen stemmen.
pi_215495882
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:47 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Ik begrijp nog altijd niet waar de Amerikaanse overheid bang voor is. Cuba dopt zijn eigen boontjes en als het Florida wil aanvallen, moeten ze zich binnen de kortste keren terugtrekken. In de tijd van de Koude Oorlog had Cuba nog een sterke bondgenoot, maar tegenwoordig…
Cuba zorgt voor geen enkele bedreiging. Puur symboolpolitiek.
  woensdag 6 november 2024 @ 12:52:25 #215
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215495886
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:48 schreef loveli het volgende:

[..]
Het is een behoorlijke wisseling. Het is niet meer de klassieke republikeinse partij. Kijk maar maar de belangrijkste personen, inclusief Ron Paul.
Helemaal mee eens.

Anderzijds zijn de dems ver weg van het klassieke centrumdenken waarbij verstand en gematigdheid voorop staat.

Amerika zit niet te wachten op hoogopgeleide DEI-idioten die alles aan de kaak willen stellen met uitzondering van dagelijkse problematiek waar iedere Amerikaan mee wordt geconfronteerd.
  woensdag 6 november 2024 @ 12:52:30 #216
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215495887
quote:

[..]
Heel gevaarlijk wat je zegt.
Héél gevaarlijk en fout. Hitler in spe dit.
Vladimir Putin
pi_215495894
twitter

In de UK kunnen de links radicalen het al niet verkroppen. :')
  woensdag 6 november 2024 @ 12:53:02 #218
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215495899
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, what else is new.
Niemand heeft een glazen bol. Je moet dat soort voorspellingen altijd met een ruime slag om de arm nemen.
Wie weet, wanneer onze privacy volledig tot 0 is gereduceerd en AI ons beter kent dan wijzelf; dan kun je uitgaan van de voorspellingen.
Je weet niks zeker, maar de zege van Trump is wel heel ruim.
Vladimir Putin
pi_215495901
quote:

[..]
Hoe zie je dat voor je, een soort eindoplossing voor mensen die volgens jou niet mogen stemmen?
  woensdag 6 november 2024 @ 12:54:07 #220
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215495917
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Zo kennen we links weer.

Wanneer gaan jullie nou eens inzien dat deze houding, dit gedrag er toe leidt dat mensen niet meer op jullie partijen stemmen.
Het is overduidelijk dat "links" idd de fascisten zijn, constant oproepen tot censuur, stemrecht afnemen als ze verliezen etc etc.

En maar door blijven drammen dan ze de fatsoenlijke kant zouden zijn :').

Dat is wel de conclusie van deze verkiezingen, het gevaar komt altijd van links :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 6 november 2024 @ 12:55:36 #221
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215495936
quote:

[..]
Haha minimaal verschil. Misschien eens even kijken naar de eindafrekening :)

Voor de rest tekenend dat jij vindt dat de helft van de wereldbevolking niet mag stemmen. Met die uitspraak ontmasker jij jezelf als antidemocratische fascist, en die zijn vandaag keihard weggestemd :)
pi_215495945
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:52 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Helemaal mee eens.

Anderzijds zijn de dems ver weg van het klassieke centrumdenken waarbij verstand en gematigdheid voorop staat.

Amerika zit niet te wachten op hoogopgeleide DEI-idioten die alles aan de kaak willen stellen met uitzondering van dagelijkse problematiek waar iedere Amerikaan mee wordt geconfronteerd.
En dat is waar Harris mee in de fout is gegaan. Hele tijd tetteren over DEI, woke, vrouwen met penissen, Trump is Hitler, is een nazi, is een fascist ect en het niet hebben over "dit ga ik echt voor mijn land betekenen" maakt je geen winnaar.
pi_215495964
quote:

[..]
Geef toch gewoon toe dat je niet voor Democratie bent en je liever een dictator wilt zo lang die maar in jouw straatje past.
Want dat is wat je hier zegt, iedereen die niet stemt hoe ik zou stemmen moet stemrecht worden afgenomen.
pi_215495965
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:52 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]

In de UK kunnen de links radicalen het al niet verkroppen. :')
Tja, Just Stop Oil is het volgende Trojaanse Paard van extreemlinks.

Zogenaamd gaat het zulke activisten allemaal om het klimaat (net zoals bij Extinction Rebellion), maar achter deze facade gaat er radicaal intersectioneel gedachtegoed schuil uiteenlopend van antiwesterse en antikapitalisme sentimenten tot pro-Hamas standpunten en gendermeuk.

Zulke mensen dienen hardhandig te worden opgepakt en achter de tralies te worden gezet vanwege vandalisme en het vernielen van andermans eigendommen.
pi_215495966
quote:

[..]
lol
  woensdag 6 november 2024 @ 12:58:18 #226
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215495969
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:56 schreef HSG het volgende:

[..]
En dat is waar Harris mee in de fout is gegaan. Hele tijd tetteren over DEI, woke, vrouwen met penissen, Trump is Hitler, is een nazi, is een fascist ect en het niet hebben over "dit ga ik echt voor mijn land betekenen" maakt je geen winnaar.
We hebben in Nederland ook van die politici die zich alleen maar drukmaken om regenboogpaden, genderneutrale toiletten etc. Dat lijkt me vooral leuk als de grote problemen zijn opgelost, niet eerder.
  woensdag 6 november 2024 @ 12:58:42 #227
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215495972
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:56 schreef HSG het volgende:

[..]
Absoluut.

Dat die strategie als winnend is ingeschaald door de dems is wel het faillissement van die partij. Die moeten echt terug naar de tekentafel.
pi_215495987
En heeft QAnon al iets gezegd?
pi_215495990
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:58 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
We hebben in Nederland ook van die politici die zich alleen maar drukmaken om regenboogpaden, genderneutrale toiletten etc. Dat lijkt me vooral leuk als de grote problemen zijn opgelost, niet eerder.
Yep iets met een combi van groen en rood. Kwam ook vrij weinig uit behalve gezever over rechts, Wilders en wat partijprogramma's die elk partij ook in zijn programma heeft staan.

En maar niet beseffen dat als je gekozen wilt worden zul je de kiezer beter moeten overtuigen.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:00:16 #230
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215495992
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Het is overduidelijk dat "links" idd de fascisten zijn, constant oproepen tot censuur, stemrecht afnemen als ze verliezen etc etc.

En maar door blijven drammen dan ze de fatsoenlijke kant zouden zijn :').

Dat is wel de conclusie van deze verkiezingen, het gevaar komt altijd van links :P.
Ongelooflijk hoevaak links in eigen voet schiet.
Vladimir Putin
pi_215495998
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:58 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Absoluut.

Dat die strategie als winnend is ingeschaald door de dems is wel het faillissement van die partij. Die moeten echt terug naar de tekentafel.
De dems gokten vooral op het minority-vrouw stuk van Harris, en verloren daarmee.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:01:04 #232
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215496005
En laten we ook eens positief zijn. Trump lijkt de uitslagen te accepteren.
Vladimir Putin
pi_215496011
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:59 schreef Magister_Artium het volgende:
En heeft QAnon al iets gezegd?
Deze overwinning is al lang geleden voorspelt.

Q.
pi_215496017
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:01 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Deze overwinning is al lang geleden voorspelt.

Q.
Ik bedoelde die andere Q.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:02:06 #235
36431 bleiblei
pi_215496018
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Zo kennen we links weer.

Ik ben helemaal niet links :') .
Of in ieder geval, dat heb ik al dik 20 jaar niet gestemd.
pi_215496024
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:50 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Iran is een ander verhaal, die moeten gewoon keihard aangepakt worden.
Van mijn part een luchtaanval op alle militaire en lanceer installaties.
Als je wil dat er "vrede" komt in het MO dan moet je minimaal Iran zijn militaire sterkte ontnemen + atoom installaties ontmantelen of een regime change. Dan kan het weer even voorlopig rustig worden in het MO, natuurlijk nadat Hesbollah en Hamas ook zijn gedecimeerd (andersom 90% weg)
Dus beginnen met economische sancties, afijn dat hoef ik Trump niet te vertellen :)
Exaudi orationem meam
pi_215496025
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:01 schreef phpmystyle het volgende:
En laten we ook eens positief zijn. Trump lijkt de uitslagen te accepteren.
Terwijl hij kort daarvoor nog schreeuwde dat er gefraudeerd wordt...
  woensdag 6 november 2024 @ 13:03:14 #238
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215496030
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:00 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ongelooflijk hoevaak links in eigen voet schiet.
Sja, het is toch achterlijk dat ze tegen een kandidaat als Trump niet met iets beters konden komen dan deze kansloze kakelende kip. En maar drammen over hoe vreselijk Trump was, meer hadden ze niet blijkbaar.

Ze hebben het helemaal zelf veroorzaakt hoor, winnen van Trump is echt niet lastig lijkt me, maar op deze manier was het echt kansloos.
Get woke, go broke!
pi_215496044
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:02 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Als je wil dat er "vrede" komt in het MO dan moet je minimaal Iran zijn militaire sterkte ontnemen + atoom installaties ontmantelen of een regime change. Dan kan het weer even voorlopig rustig worden in het MO, natuurlijk nadat Hesbollah en Hamas ook zijn gedecimeerd (andersom 90% weg)
Dus beginnen met economische sancties, afijn dat hoef ik Trump niet te vertellen :)
Helaas is de VS daar niet meer machtig genoeg voor.
Iran heeft voldoende uitwijkmogelijkheden om de sancties te omzeilen, en dat worden er steeds meer.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:05:03 #240
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215496046
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Sja, het is toch achterlijk dat ze tegen een kandidaat als Trump niet met iets beters konden komen dan deze kansloze kakelende kip. En maar drammen over hoe vreselijk Trump was, meer hadden ze niet blijkbaar.

Ze hebben het helemaal zelf veroorzaakt hoor, winnen van Trump is echt niet lastig lijkt me, maar op deze manier was het echt kansloos.
Dat.
Ben benieuwd wat de uitslag was geweest als de GOP met een betere kandidaat was gekomen, misschien een de Santis ofzo. Dan was het helemaal rood geweest. Trump is natuurlijk ook niet helemaal ideaal.
Vladimir Putin
  woensdag 6 november 2024 @ 13:05:42 #241
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215496051
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]
De dems gokten vooral op het minority-vrouw stuk van Harris, en verloren daarmee.
En natuurlijk gehoopt op de stiekeme stem van de Nevadan tradwive met 4 kinderen.

:P
  woensdag 6 november 2024 @ 13:06:16 #242
36431 bleiblei
pi_215496062
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:57 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Geef toch gewoon toe dat je niet voor Democratie bent en je liever een dictator wilt zo lang die maar in jouw straatje past.
Want dat is wat je hier zegt, iedereen die niet stemt hoe ik zou stemmen moet stemrecht worden afgenomen.
Ja, nouja, tis kort door de bocht gezegd. Maar het zou goed zijn als mensen enig inzicht hebben wat de gevolgen van hun stem mogelijk is. Of denk je dat mensen die de afgelopen decennia op LPF (UiT rEsPEcT VOoR PiM :') ), SP, PVD of PVV (en eigenlijk ook D66 vorige keer) nu echt heel blij zijn met het resultaat van de proteststem. Dan heb je het imho niet begrepen. Proteststemmen is het meest idiote op deze aarde. Ok, al die stemmen die Bos kreeg jaren geleden omdat ie zo een lekker kontje heeft. Dat is nóg debieler. Het is geen talentenshow 8)7 .

En hier bij Trump. Donkere kerels die Trump stemmen, want liever een witte criminele kerel als president dan een donkere vrouw. Want vrouwen :r . Of vrouwen die Trump stemmen want liever een vrouwonvriendelijke sexist dan een donkere vrouw. Want donkere mensen :r . Sorry hoor. Maar dan ben ik flabbergasted.
pi_215496069
quote:

[..]

Ja, maar waarom hebben ze kakelkip naar voren geschoven?
Omdat men gewoon het beleid van Biden Obama wilden voortzetten, dwz voortzetten van de oorlogen ten voordele van het militair industrieel complex,
Daarom mogt Kamala niets zeggen en daar is zij zeer goed in geslaagd :)
Exaudi orationem meam
pi_215496071
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:02 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Ga ik nog wat verder.
Je moet juist zien dat je Rusland en wat bondgenoten meekrijgt tegen Iran. En hun het vuile werk laten opknappen.
Vakman pur sang
pi_215496073
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:47 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Best. Je wenst het grotere plaatje niet te onderkennen. Prima verder :)
We moeten dat grotere plaatje ook niet overdrijven.

Amerikanen blijven een opportunistisch volk en gevoelig voor imago/show.
In eerste instantie rekent het gros van de kiezer gewoon af met het beleid van Biden, het heeft ze de afgelopen 4 jaar niet veel (kans)rijker gemaakt en Harris heeft de kiezer in die relatief korte tijd ook niet kunnen overtuigen dat zij het tij wel ging keren en dat zij die frisse nieuwe president is.

Met een betere democratische (meer uitgesproken) kandidaat had het kwartje ook de andere kant kunnen opvallen.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:07:46 #246
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215496080
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:06 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ga ik nog wat verder.
Je moet juist zien dat je Rusland en wat bondgenoten meekrijgt tegen Iran. En hun het vuile werk laten opknappen.
Die laten zich echt niet meer tegen elkaar uitspelen. Gaat ook TrumpGOD niet meer lukken.
Vladimir Putin
pi_215496082
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:06 schreef FYazz het volgende:

[..]

Amerikanen blijven een opportunistisch volk en gevoelig voor imago.
In eerste instantie rekent het gros van de kiezer gewoon af met het beleid van Biden, het heeft ze de afgelopen 4 jaar niet veel (kans)rijker gemaakt en Harris heeft de kiezer in die relatief korte tijd ook niet kunnen overtuigen dat zij het tij wel ging keren en dat zij die frisse nieuwe president is.

Met een betere democratische (meer uitgesproken) kandidaat had het kwartje ook de andere kant kunnen opvallen.
Sowieso met een kandidaat die veel langer de tijd had gehad zich te positioneren dan Harris in een maand kon.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:08:27 #248
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215496083
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:06 schreef FYazz het volgende:

[..]

Amerikanen blijven een opportunistisch volk en gevoelig voor imago/show.

Dat zeker.
Minder woke had al kunnen helpen.
Vladimir Putin
  woensdag 6 november 2024 @ 13:08:40 #249
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215496087
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:06 schreef FYazz het volgende:

[..]

Amerikanen blijven een opportunistisch volk en gevoelig voor imago.

Uhm, eerste republikein die de popular vote wint in 20+ jaar en lijkt te eindigen met 315 kiesmannen. Hoezo kwartje een kant opvallen?
  woensdag 6 november 2024 @ 13:08:41 #250
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215496088
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Sowieso met een kandidaat die veel langer de tijd had gehad zich te positioneren dan Harris in een maand kon.
Harris is niet nieuw he? Ze was VP.
Vladimir Putin
pi_215496092
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:02 schreef Wantie het volgende:

[..]
Terwijl hij kort daarvoor nog schreeuwde dat er gefraudeerd wordt...
Waarschijnlijk is er ook gefraudeerd. Zonder fraude was de landslide nog heftiger geweest.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:09:18 #252
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215496094
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:05 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat.
Ben benieuwd wat de uitslag was geweest als de GOP met een betere kandidaat was gekomen, misschien een de Santis ofzo. Dan was het helemaal rood geweest. Trump is natuurlijk ook niet helemaal ideaal.
Zo makkelijk kom je er ook niet tussen natuurlijk in de VS, je hebt zo veel geld en invloed nodig en dat heeft Trump.

Maar geen enkele kandidaat is ideaal natuurlijk, het is bijna altijd kiezen tussen een Douche and a Turd Sandwich :P.

Alleen is Kamela echt zo enorm zwak, zo inhoudsloos, zo nep, dat was gewoon een hele slechte keuze.
Get woke, go broke!
  woensdag 6 november 2024 @ 13:10:25 #253
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215496108
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:06 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Ja, nouja, tis kort door de bocht gezegd. Maar het zou goed zijn als mensen enig inzicht hebben wat de gevolgen van hun stem mogelijk is. Of denk je dat mensen die de afgelopen decennia op LPF (UiT rEsPEcT VOoR PiM :') ), SP, PVD of PVV (en eigenlijk ook D66 vorige keer) nu echt heel blij zijn met het resultaat van de proteststem. Dan heb je het imho niet begrepen. Proteststemmen is het meest idiote op deze aarde. Ok, al die stemmen die Bos kreeg jaren geleden omdat ie zo een lekker kontje heeft. Dat is nóg debieler. Het is geen talentenshow 8)7 .

En hier bij Trump. Donkere kerels die Trump stemmen, want liever een witte criminele kerel als president dan een donkere vrouw. Want vrouwen :r . Of vrouwen die Trump stemmen want liever een vrouwonvriendelijke sexist dan een donkere vrouw. Want donkere mensen :r . Sorry hoor. Maar dan ben ik flabbergasted.
:').

Het enige standpunt dat Kakela had was: ik ben geen Trump :').

En als mensen daar dan op stemmen ben je niet flabbergasted? Ok :).
Get woke, go broke!
pi_215496109
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:08 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Waarschijnlijk is er ook gefraudeerd. Zonder fraude was de landslide nog heftiger geweest.
Zou kunnen, met name met de briefstemmen. Hoe kun je zeker weten dat daar niet mee is geknoeid?
De vorige keer stond Trump ook voor en toen werden de briefstemmen geteld en won Biden
Exaudi orationem meam
  woensdag 6 november 2024 @ 13:11:32 #255
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215496115
quote:

[..]
Heb je daar ook bewijzen voor?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215496116
quote:
12s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Hoe zie je dat voor je, een soort eindoplossing voor mensen die volgens jou niet mogen stemmen?
Ah links is weer openlijk aan het fantaseren om het stemrecht af te nemen van mensen die niet hun mening delen. Nog even en ze opperen weer om die mensen in kampen te stoppen.
pi_215496130
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:11 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Heb je daar ook bewijzen voor?
Nee, dat is slechts speculatie.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:13:12 #258
438527 MissButterflyy
pi_215496132
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:11 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Ah links is weer openlijk aan het fantaseren om het stemrecht af te nemen van mensen die niet hun mening delen. Nog even en ze opperen weer om die mensen in kampen te stoppen.
Afgezien van dat dit niks met links of rechts te maken heeft, het zegt vooral iets over je wereldbeeld, moet je niet de mening van 1 persoon nemen als algemeenheid voor alle anderen die een bepaalde politieke voorkeur hebben.
pi_215496134
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:07 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Die laten zich echt niet meer tegen elkaar uitspelen. Gaat ook TrumpGOD niet meer lukken.
Mwoah.
Vakman pur sang
  woensdag 6 november 2024 @ 13:13:36 #260
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215496137
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:11 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Om daarna nog even te claimen fatsoenlijk te zijn en te geven om de democratie :').

Er zijn zo veel maskers afgevallen, ook hier op FOK!, maar zeker bij de celebs als Mark Hamill etc. Democratie is alleen leuk als jouw kant wint, anders moeten tegenstanders maar gewoon dood :').
Get woke, go broke!
pi_215496143
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Zo makkelijk kom je er ook niet tussen natuurlijk in de VS, je hebt zo veel geld en invloed nodig en dat heeft Trump.

Maar geen enkele kandidaat is ideaal natuurlijk, het is bijna altijd kiezen tussen een Douche and a Turd Sandwich :P.

Alleen is Kamela echt zo enorm zwak, zo inhoudsloos, zo nep, dat was gewoon een hele slechte keuze.
De campagnekas van Harris was een stuk beter gevuld dan die van Trump, maar dat heeft de Democraten niet mogen baten deze keer.
pi_215496158
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:13 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Afgezien van dat dit niks met links of rechts te maken heeft, het zegt vooral iets over je wereldbeeld, moet je niet de mening van 1 persoon nemen als algemeenheid voor alle anderen die een bepaalde politieke voorkeur hebben.
Heb die mening niet van één persoon gehoord, ik hoor die mening elke keer als links verliest, tot opmerkingen om mensen in heropvoedkampen te stoppen. En ook ik weet dat er heel wat mensen uit die hoek zijn die de uitspraak niet doen maar het wel toejuichen, mensen die zich bijvoorbeeld meer storen aan mijn post dan iemand die van mening is het stemrecht af te pakken want mensen stemmen verkeerd.

Vraag mij wel alleen af hoe ze dat willen bewerkstelligen? Het volk wat met de duim in de mond in de foetushouding in een hoekje zit te huilen zodra ze misgenderd worden vs de geharde arbeidersklasse.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:15:31 #263
36431 bleiblei
pi_215496162
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]
:').

Het enige standpunt dat Kakela had was: ik ben geen Trump :').

En als mensen daar dan op stemmen ben je niet flabbergasted? Ok :).
Fair punt. Al zou dat in het geval van Trump voldoende moeten zijn ;) . Overigens benijd ik Amerikanen in deze niet. Die hebben sinds 2016 alleen maar kunnen kiezen tussen idioten en clowns. Aan beide zijden dus. Wat dat betreft verlang ik terug naar tijden met Bush vs. Clinton of Bush vs. Obama. Allemaal verre van perfect, maar niet zo erg als Trump, Hillary, Biden, enz.
pi_215496184
quote:

[..]

Beide partijen zijn ziek.
En dat gaat niet veranderen.
pi_215496188
Als VS importtarieven van China naar 50% + gaat zetten en de EU 10% kon dat afgezien van nadelen weleens een enorme boost zijn voor de Duitse industrie en dat komt heel gelegen.

(Vanuit gaande dat andere continenenten dan zijn gedwongen ook hoge tarieven te introduceren om dumping te voorkomen)

Andere kant een imploderend China en die maakt rare sprongen (lange termijn) is ook niet attractief
Vakman pur sang
  woensdag 6 november 2024 @ 13:18:19 #266
36431 bleiblei
pi_215496191
Maar 1 ding weet ik wel. Iemand die niet verder komt (net als Biden) dan "ik ben niet Trump" richt minder schade aan Trump. Al blijft het bijzonder dat een land als de US niet met betere kandidaten kan komen dan de trouw van de afgelopen 10 jaar.
pi_215496203
quote:

[..]
Of juist niet.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:19:23 #268
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215496204
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:15 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Fair punt. Al zou dat in het geval van Trump voldoende moeten zijn ;) . Overigens benijd ik Amerikanen in deze niet. Die hebben sinds 2016 alleen maar kunnen kiezen tussen idioten en clowns. Aan beide zijden dus. Wat dat betreft verlang ik terug naar tijden met Bush vs. Clinton of Bush vs. Obama. Allemaal verre van perfect, maar niet zo erg als Trump, Hillary, Biden, enz.
Nee, dat zei ik al, je hebt 2 keuzes en die zijn vrijwel nooit echt ideaal. Maar je moet echt met wat beters komen dan vrijwel alleen "ik ben Trump niet", zoals je ziet.

Kamela was zo impopulair vanaf het begin en haar campagne was echt heel zwak. Vooral die hele "weird" fase was zo debiel :').
Get woke, go broke!
pi_215496208
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:08 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Uhm, eerste republikein die de popular vote wint in 20+ jaar en lijkt te eindigen met 315 kiesmannen. Hoezo kwartje een kant opvallen?
Uhm, je leest niet ;)

Ik zeg dat met een andere kandidaat, een meer uitgesproken kandidaat (bijvoorbeeld een charismatische man als een Obama in zijn tijd), deze uitslag anders had kunnen uitpakken.

Het heeft maanden heel dicht op elkaar gezeten in de peilingen en uiteindelijk heeft Harris niet dé boodschap weten over te brengen.

Neemt verder niet weg dat Trump deze verkiezingen flink heeft gewonnen. Maar dat ligt denk ik eerder aan de slechte prestaties van Harris en niet zozeer dat men nu "massaal afrekent met een bepaald wereldbeeld".
  woensdag 6 november 2024 @ 13:21:44 #270
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215496238
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:18 schreef bleiblei het volgende:
Maar 1 ding weet ik wel. Iemand die niet verder komt (net als Biden) dan "ik ben niet Trump" richt minder schade aan Trump. Al blijft het bijzonder dat een land als de US niet met betere kandidaten kan komen dan de trouw van de afgelopen 10 jaar.
Trump was al 4 jaar president he? En de afgelopen 4 jaar zijn dramatisch geweest voor de gemiddelde Amerikaan, zeker op economisch gebied.

En als je dan aankomt met, we kunnen niet nog 4 jaar zo doorgaan, zoals Walz speechte, dan geef je al aan dat je kansloos bent :P.
Get woke, go broke!
pi_215496241
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:19 schreef FYazz het volgende:

[..]
Uhm, je leest niet ;)

Ik zeg dat met een andere kandidaat, een meer uitgesproken kandidaat (bijvoorbeeld een charismatische man als een Obama in zijn tijd), deze uitslag anders had kunnen uitpakken.

Het heeft maanden heel dicht op elkaar gezeten in de peilingen en uiteindelijk heeft Harris niet dé boodschap weten over te brengen.
Maar heeft het echt dichtbij gezeten in de peilingen? Of waren de peilingen wederom vooral gebaseerd op de eigen bubbel? Want heel links is weer verbaast en heeft dit niet zien aankomen, rechts wel, die zien het al jaren aankomen. Zegt toch wat over welke hoek steevast in de verkeerde bubbel zit en alle binding met de realiteit kwijt is.

Harris heeft gewoon nergens beter gescoord dan Biden, in geen enkele county.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:21:54 #272
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_215496242
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:19 schreef FYazz het volgende:

[..]
Uhm, je leest niet ;)

Neemt verder niet weg dat Trump deze verkiezingen flink heeft gewonnen. Maar dat ligt denk ik eerder aan de slechte prestaties van Harris en niet zozeer dat men nu "massaal afrekent met een bepaald wereldbeeld".
Nog steeds niet inzien :')

Het meerendeel is gewoon helemaal klaar met het ideologisch woke gezwets.
pi_215496256
Ik ben bang dat links weer aanslagen gaat plegen op TrumpGod.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:23:50 #274
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215496259
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:19 schreef FYazz het volgende:

[..]
Uhm, je leest niet ;)

Ben ik het mee eens. Anderzijds vind ik Trump ook een behoorlijk matige kandidaat. Zo'n Vance of Desantis zou bijvoorbeeld ook een beter alternatief zijn. Maar dat was zelfs helemaal niet nodig voor een landslide.

Ergens wel verbijsterend.
pi_215496261
twitter

Meteen het leger inzetten tegen die Hamas aanhangers.
pi_215496274
twitter

Tja, als de partij die zegt de planeet te gaan redden de organisch boerende Amish komt vertellen dat ze het verkeerd dan zit er niet alleen iets heel erg scheef, ze komen ook in de benen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:25:24 #277
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215496280
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:21 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Maar heeft het echt dichtbij gezeten in de peilingen? Of waren de peilingen wederom vooral gebaseerd op de eigen bubbel? Want heel links is weer verbaast en heeft dit niet zien aankomen, rechts wel, die zien het al jaren aankomen. Zegt toch wat over welke hoek steevast in de verkeerde bubbel zit en alle binding met de realiteit kwijt is.

Harris heeft gewoon nergens beter gescoord dan Biden, in geen enkele county.
De polls waren enorm skewed ten faveure van Harris. Hierover is in het begin van dit topic een goed filmpje gepost.

quote:

[..]

Twitter 24-10

[ x ]

[ x ]
  woensdag 6 november 2024 @ 13:26:48 #278
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215496295
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:23 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]

Meteen het leger inzetten tegen die Hamas aanhangers.
Als Hamas aan jouw kant staat moet je je toch echt eens Hans gaan vragen of je niet de baddies bent :').
Get woke, go broke!
pi_215496299
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:21 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Nog steeds niet inzien :')
Polariseren met smiley oneliners mag je wat mij betreft ergens anders gaan doen.

Is totaal niet constructief en het klopt ook niet.

Ik zie namelijk wel degelijk dat een groep stemmers afrekent met een bepaalde visie, doch ligt het in totaliteit allemaal wat breder en genuanceerder dan alleen "woke is weg".
pi_215496300
Nou eens zien of Trump in 1 dag de oorlog van Oekraïne gaat regelen.
Ook gaat Amerika uit de NATO
Amerikaanse bedrijven worden weer teruggehaald naar Amerika
We gaan een mooie toekomst tegemoet hoor!
pi_215496302
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:23 schreef QAnonn het volgende:
Ik ben bang dat links weer aanslagen gaat plegen op TrumpGod.
Het scheelt dat het de vorige keer van rechts kwam .
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 6 november 2024 @ 13:27:50 #282
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_215496305
quote:

[..]

Twitter 24-10

[ x ]

[ x ]
Altijd weer bijzonder, die aandacht voor bets van miljoenen op een weinig bijzondere notering, puur omdat 'oh my god, miljoenen!'. Maar nauwelijks aandacht voor bets met noteringen van een paar honderd of meer.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 6 november 2024 @ 13:28:46 #283
498210 KoningWouter
pi_215496318
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:27 schreef FYazz het volgende:

[..]
Polariseren met smiley oneliners mag je wat mij betreft ergens anders gaan doen.

Is totaal niet constructief en het klopt ook niet.

Ik zie namelijk wel degelijk dat een groep stemmers afrekent met een bepaalde visie, doch ligt het in totaliteit allemaal wat breder en genuanceerder dan alleen "woke is weg".
O ja, ik was even vergeten dat de linkse deugbubbel altijd gelijk heeft.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:29:07 #284
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215496320
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:27 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Altijd weer bijzonder, die aandacht voor bets van miljoenen op een weinig bijzondere notering, puur omdat 'oh my god, miljoenen!'. Maar nauwelijks aandacht voor bets met noteringen van een paar honderd of meer.
Wat veel interessanter is: hoe een rijke Franse lul de behanger, met simpel rekenwerk totaal afrekent met Amerikaanse pollmethodes.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:29:13 #285
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_215496324
Heeft iemand nieuwslinkje van die pro palestina lui in het capitool nu
pi_215496364
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:23 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ben ik het mee eens. Anderzijds vind ik Trump ook een behoorlijk matige kandidaat. Zo'n Vance of Desantis zou bijvoorbeeld ook een beter alternatief zijn. Maar dat was zelfs helemaal niet nodig voor een landslide.

Ergens wel verbijsterend.
Desantis heeft wel een flinke prestatie neergezet in FL en Vance een goede imago-comeback.

Het zijn niet mijn kandidaten, maar ik begrijp ergens wel waarom zij t.o.v. een Harris wel bij de gemiddelde man (ongeacht de kleur) aanspreken.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:33:59 #287
36431 bleiblei
pi_215496373
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Trump was al 4 jaar president he? En de afgelopen 4 jaar zijn dramatisch geweest voor de gemiddelde Amerikaan, zeker op economisch gebied.

En als je dan aankomt met, we kunnen niet nog 4 jaar zo doorgaan, zoals Walz speechte, dan geef je al aan dat je kansloos bent :P.
Dramatisch op economisch gebied?
Qua economic growth zie ik geen gekke dingen...
https://www.statista.com/(...)-real-gdp-in-the-us/

Behalve dan iets geks in 2020. Toen ene Trump nog bezig was. Maar dat kan ik zo ff niet plaatsen (was 6mnd voor het "incidentje" op het Capitool) :P
  woensdag 6 november 2024 @ 13:35:30 #288
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215496387
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:33 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Behalve dan iets geks in 2020. Toen ene Trump nog bezig was. Maar dat kan ik zo ff niet plaatsen (was 6mnd voor het "incidentje" op het Capitool) :P

De gemiddelde Amerikaan weet het wel, die merkt het dagelijks :).
Get woke, go broke!
pi_215496399
Waar blijft eigenlijk die speech van Harris waarin ze haar verlies toegeeft en Trump feliciteert? Toch raar dat we nog niks van dat mens hebben gehoord, of zouden ze zich aan het beraden zijn op een coup zoals ze bij Biden hebben gedaan?
  woensdag 6 november 2024 @ 13:36:52 #290
36431 bleiblei
pi_215496408
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]

pi_215496419
quote:
16s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:36 schreef Tekaschi het volgende:
Waar blijft eigenlijk die speech van Harris waarin ze haar verlies toegeeft en Trump feliciteert? Toch raar dat we nog niks van dat mens hebben gehoord, of zouden ze zich aan het beraden zijn op een coup zoals ze bij Biden hebben gedaan?
Ja dat doen ze maar ze kunnen geen mensen vinden
Vakman pur sang
pi_215496421
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:28 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
O ja, ik was even vergeten dat de linkse deugbubbel altijd gelijk heeft.
Hou op man :{w

Zit prima te discussiëren met anderen, zonder al dat links/rechts polarisatie gedoe.

Daarbij, je duikt vast op mijn post omdat je denkt dat ik bij de linkse deugbubbel hoor, maar daar schaar ik mezelf niet onder en ik stem niet op 1 kant ofzo, ik kijk naar concrete plannen.
Landelijk stem ik iets vaker links van het midden, lokaal iets vaker rechts van het midden. En nee, nog nooit D66 gestemd ...

Dus nogmaals. Kap met dat vermoeiende wij/zij en hokjes plaatsen.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:38:09 #293
36431 bleiblei
pi_215496425
quote:
Ja, dat denk ik. Dat ze nadenken voor ze iets doen. Dat hebben we wel eens anders gezien :') .
  woensdag 6 november 2024 @ 13:39:23 #294
36431 bleiblei
pi_215496434
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:37 schreef FYazz het volgende:

[..]

Zit prima te discussiëren met anderen, zonder al dat links/rechts polarisatie gedoe.

Daarbij, je duikt vast op mijn post omdat je denkt dat ik bij de linkse deugbubbel hoor, maar schaar ik mezelf niet onder en ik stem niet op 1 kant ofzo, ik kijk naar concrete plannen.
Landelijk stem ik iets vaker links van het midden, lokaal iets vaker rechts van het midden. En nee, nog nooit D66 gestemd ...

Helemaal mee eens, pure intellectuele armoede om op dat niveau te blijven plakken. Net als de roep (droom) om een vergelijkbare reactie als die van Trump 4 jaar geleden.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:40:22 #295
438527 MissButterflyy
pi_215496448
quote:
Ze gaat morgen een toespraak geven, dat heb ik uren geleden al ergens gelezen.
En een beetje flauw om te speculeren over een coup, wie hebben dat ook alweer gedaan bijna 4 jaar geleden? :')
pi_215496458
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:27 schreef quirina het volgende:
Nou eens zien of Trump in 1 dag de oorlog van Oekraïne gaat regelen.
Ook gaat Amerika uit de NATO
Amerikaanse bedrijven worden weer teruggehaald naar Amerika
We gaan een mooie toekomst tegemoet hoor!
(Europese) NATO landen hebben Trump de vorige termijn uitgelachen als het ging over het nakomen van de norm. Zo serieus namen ze de NATO
- verwijderd door admin -
pi_215496461
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:40 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
En een beetje flauw om te speculeren over een coup, wie hebben dat ook alweer gedaan bijna 4 jaar geleden? :')
Geen idee op wie je doelt die 4 jaar geleden een coup hebben willen plegen, want als jij denkt dat een paar honderd gasten met wat vlaggen een coup kunnen plegen dan stopt alle discussie. De enige echte coup is hoe ze Biden op een zijspoor hebben gezet en de democratische verkiezingen van de Democratische kandidaat ten zijde geschoven hebben om een DEI hire op die plek te zetten.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:43:35 #298
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215496469
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:41 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Geen idee op wie je doelt die 4 jaar geleden een coup hebben willen plegen, want als jij denkt dat een paar honderd gasten met wat vlaggen een coup kunnen plegen dan stopt alle discussie. De enige echte coup is hoe ze Biden op een zijspoor hebben gezet en de democratische verkiezingen van de Democratische kandidaat ten zijde geschoven hebben om een DEI hire op die plek te zetten.
De gun nuts zouden wel even een coup plegen, alleen waren ze per ongeluk hun wapens massaal vergeten.

Jan 6th was zo'n neppe verkiezingshoax :').
Get woke, go broke!
  woensdag 6 november 2024 @ 13:43:52 #299
498210 KoningWouter
pi_215496473
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:37 schreef FYazz het volgende:

[..]

Daarbij, je duikt vast op mijn post omdat je denkt dat ik bij de linkse deugbubbel hoor, maar daar schaar ik mezelf niet onder en ik stem niet op 1 kant ofzo, ik kijk naar concrete plannen.

Nee, ik duik op je post omdat je stelt dat er niet vanuit een wereldbeeld gestemd is. Waar haal je de arrogantie vandaan om dat in te vullen voor de Amerikaanse stemmer?

Er is juist gestemd om een visie. Men is gewoon helemaal klaar met het woke gedoe.

Leuk hoor het klimaat. Maar als de rekeningen blijven komen en er niet betaald kan worden komt dat toch op een wat latere plaats. Dat geldt zowel in de VS als hier waar een linkse goed verdienende NIMBY elite wil inzetten op klimaat en andere woke shit. Terwijl Jan met de pet mag opdraaien voor de hordes migranten die hier komen om van ons sociaal stelsel te profiteren.
pi_215496475
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:40 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat was het Reichstagmomentje van de Democraten om de macht te grijpen, maar ook dat bleek slechts een schampschot.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_215496483
Toch wel apart, Trump heeft ongeveer evenveel stemmen gehaald als de laatste keer. Harris heeft gewoon dik 20 miljoen stemmen minder gehaald. Vraag je je toch af waardoor dat komt, misschien omdat ze nu betere controles hebben en er in sommige staten een ID verplicht was? Of misschien toch omdat de doden deze keer niet konden stemmen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')