We zullen het zien. Is vier jaar genoeg tijd om de democratie af te breken? Wanneer gaan de zuiveringen beginnen, met als eerste slachtoffer het ambtenarenapparaat?quote:Op woensdag 6 november 2024 11:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat de wereld er anders uitziet, wel accentveranderingen.
Ik moet vooral hard lachen om de deksel die sommigen nu op de neus hebben gekregen.
Ja, dan kan Rusland met zijn hulp meteen doorstoten naar het volgende land.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vreemde humor.
Anyway: 21 januari is de oorlog in Oekraïne voorbij.
Dat heeft Trump belooft.
We gaan het meemaken.
Ik was al benieuwd naar de aankondiging van de nacht van de lange messen. Of waait die niet over naar Nederland? Indien toch wel, heb ik een teleurstellende mededeling voor een ieder die mij, om mijn gebrek aan onvoorwaardelijke Trump-aanbidding, aan mijn blindedarm mijn huis uit wil slepen: die zul je er eerst weer aan moeten naaien…quote:Op woensdag 6 november 2024 11:33 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
We zullen het zien. Is vier jaar genoeg tijd om de democratie af te breken? Wanneer gaan de zuiveringen beginnen, met als eerste slachtoffer het ambtenarenapparaat?
Ben ik ook een beetje bang voor.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:34 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ja, dan kan Rusland met zijn hulp meteen doorstoten naar het volgende land.
Niet per se. Bianconeri kan ook prima oprecht geloven, op basis van alle verhalen in de media, dat Trump een verkrachter is. Daarmee weet hij niet dat wat hij zegt in strijd met de waarheid is (voor zover 'de waarheid' in deze kenbaar is), en daarmee is het ook niet per definitie laster. Ik mag bijvoorbeeld ook gewoon zeggen dat OJ Simpson een moordenaar is, ook al is hij vrijgesproken.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij is zeker niet brandschoon, maar hij is niet veroordeeld wegens verkrachting en derhalve is het laster. Een misdrijf.
Die wacht gerust tot er weer een voorspelbare democratische trekpop zit hoor.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:34 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ik heb je ook al formeel juridisch uitgelegd waarom het niet klopt.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:33 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het zijn volgens jou verkeerde bronnen. Dat is wat anders.
Het zal allemaal wel meevallen.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:33 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
We zullen het zien. Is vier jaar genoeg tijd om de democratie af te breken? Wanneer gaan de zuiveringen beginnen, met als eerste slachtoffer het ambtenarenapparaat?
Nee, die herpakt zijn economie en militaire capaciteiten, en valt dan opnieuw Oekraïne binnen.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:34 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 6 november 2024 11:38 schreef Starhopper het volgende:
Volgens AP heeft Trump nu officieel gewonnen.
Want de oorlog in Oekraïne verloopt uitstekend voor Rusland onder Bidenquote:Op woensdag 6 november 2024 11:39 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Die wacht gerust tot er weer een voorspelbare democratische trekpop zit hoor.
Mooi.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:38 schreef Starhopper het volgende:
Volgens AP heeft Trump nu officieel gewonnen.
Mensen die wakker zijn stemmen op Trump. Dus wie is er nou woke?quote:Op woensdag 6 november 2024 11:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mooi.
Op naam een meer welvarende en eerlijkere wereld met vreemd. En zonder woke.
GO TRUMP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |