abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215495145
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:57 schreef Kuhn het volgende:
"Zanger Joshua Nolet heeft de hele nacht naar de uitslagen van de Amerikaanse verkiezingen gekeken. Hij deelt een gebroken hartje in zijn Instagram Stories. „Het is okay om verdrietig te zijn vandaag. Bang misschien zelfs. Ik ben een beetje van beide”, aldus Nolet. „Maar kom maar wel uit bed. Maak maar contact met iemand. Ga naar buiten. Drink water en beweeg. Voor degenen die zich chill voelen, wees maar lief voor de mensen om je heen die zich onveilig voelen vandaag. Want me, ze zijn er. Blijven ademen lieve mensen.”

Hahahahhaa
:') :') :') :D :D
  woensdag 6 november 2024 @ 11:59:37 #122
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215495146
quote:
Wat een held! _O_ Het is de waarheid wat hij zegt. :Y
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_215495159
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee, je mag zeggen dat je denkt dat The Juice het heeft gedaan (nou ja, hij is overleden, dus inmiddels mag het sowieso wel).
Nee hoor, de kern is dat je weet dat een feit onwaar is en het alsnog roept om iemand zwart te maken. Zolang ik kan betogen dat ik niet weet dat O.J. onschuldig is (en dat kan je prima doen, want vrijspraak is niet hetzelfde als onschuld) is er geen sprake van laster.

Je komt dan bij smaad uit. Daar zit geen vereiste aan dat je wist dat het ten laste gelegde in strijd met de waarheid is, daar zit alleen het vereiste aan dat je iemands goede naam aantast door telastlegging van een bepaald feit.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_215495160
quote:
Echt zo goed gelachen, echt elke stream en video is een goudmijntje.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  woensdag 6 november 2024 @ 12:00:28 #125
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_215495163
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:54 schreef Kuhn het volgende:
Altijd mooi als er eerlijk gestemd is volgens democratie en dat Democraten dan gaan janken dat de verkeerde heeft gewonnen
Dit meen je toch niet serieus he?
Replublieken roepen nog steeds dat hun 2020 verkiezing gestolen is. :')
  woensdag 6 november 2024 @ 12:00:48 #126
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215495167
quote:
16s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:56 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat is dan de keuze van Zelensky. Dat gaat Trump niet voor hem bepalen.
Haha.

Zalensky krijgt een kans. Dan houdt het op.
Onze wapens zijn op.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_215495177
quote:
16s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:52 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Alsof Zelensky de oplossing van Trump gaat accepteren :')
quote:

[..]
Als Trump stopt met het leveren van militaire steun ben ik bang dat Zelensky weinig keus heeft.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215495218
quote:
"Zanger Joshua Nolet heeft de hele nacht naar de uitslagen van de Amerikaanse verkiezingen gekeken. Hij deelt een gebroken hartje in zijn Instagram Stories. „Het is okay om verdrietig te zijn vandaag. Bang misschien zelfs. Ik ben een beetje van beide”, aldus Nolet. „Maar kom maar wel uit bed. Maak maar contact met iemand. Ga naar buiten. Drink water en beweeg. Voor degenen die zich chill voelen, wees maar lief voor de mensen om je heen die zich onveilig voelen vandaag. Want me, ze zijn er. Blijven ademen lieve mensen.”

Hahahahhaa
Godsamme, heb sinds tijden niet zo'n inwendige erectie gehad. :')
De enige echte.
pi_215495248
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:34 schreef Harmankardon het volgende:
Benieuwd welke straf Trump opgelegd gaat krijgen nu hij de president is.
Het blijft een crimineel natuurlijk. Helaas zal hij wel weer immuniteit krijgen en een flinke oorlogskas met alle miljarden die hij nu gaat binnenharken.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_215495252
twitter

Thanks Elon voor het kopen van "X"!
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215495257
Joop.nl, met de titel "Hier rust de Amerikaanse democratie".

Juist ja, de democratie komt ten einde omdat mensen niet stemmen wat links wil, dit is juist democratie, wat links het liefste wil is geen democratie maar gewoon een linkse dictatuur. :')

Dom volk, ongelooflijk. :')
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_215495270
quote:

Hahahahhaa
Duidelijk mensen die in een elitaire bubbel leven en niet snappen dat mensen heel wat andere en zwaardere problemen hebben dan zich druk te maken over deze linkse first world problems.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  woensdag 6 november 2024 @ 12:09:16 #134
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215495273
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:07 schreef Tekaschi het volgende:

[ afbeelding ]

Juist ja, de democratie komt ten einde omdat mensen niet stemmen wat links wil, dit is juist democratie, wat links het liefste wil is geen democratie maar gewoon een linkse dictatuur. :')

Hier kan ik ongelooflijk van genieten.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_215495284
quote:
16s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:56 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat is dan de keuze van Zelensky. Dat gaat Trump niet voor hem bepalen.
Sowiesoe moet Zelensky eerdaags ook wieberen toch ?
pi_215495285
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:34 schreef Harmankardon het volgende:
Benieuwd welke straf Trump opgelegd gaat krijgen nu hij de president is.
Het blijft een crimineel natuurlijk. Helaas zal hij wel weer immuniteit krijgen en een flinke oorlogskas met alle miljarden die hij nu gaat binnenharken.
quote:

[..]
Als de geldstroom opdroogt voor Oekraine en de VS weer zaken met Rusland gaat doen zodat het geld daar binnenstroomt heeft hij weinig keus ben ik bang.
  woensdag 6 november 2024 @ 12:10:28 #137
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_215495286
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:00 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Haha.

Zalensky krijgt een kans. Dan houdt het op.
Onze wapens zijn op.
Zelensky's warme lichamen ook.

Betwijfel echter of hij zich erbij neerlegt want dan komt zijn regeerperiode ten einde.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  woensdag 6 november 2024 @ 12:11:23 #138
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215495295
quote:

[ afbeelding ]

Trump heeft wel beloofd dat hij de laatste president zal zijn

Eens kijken wat hij gaat doen :)

Van de GOP hoeft hij niet op te passen met zijn schoonzus in het bestuur en MAGA zal in hva ook alles doen wat hij wilt
pi_215495305
quote:

Hahahahhaa
Die flapdrol die aangaf dat het duimpje omhoog in WhatsApp een belediging is :')

Zag hem bij DWHN janken hier over.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_215495307
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:09 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Hier kan ik ongelooflijk van genieten.
Ja en nee.

Ja het is genieten om ze wederom op hun bek te zien gaan, wederom te zien dat ze het alweer aan het verkeerde eind hadden.

Maar het blijft beangstigend dat die club zo in hun eigen reet blijft zitten, ze snappen het niet en zullen het niet snappen. Voor dit soort mensen is het geen wake-up call om eens te onderzoeken wat de rechtse kiezer zo beweegt, om eens hun problemen te benoemen en aan te pakken, nee ze zullen nog meer schelden, demoniseren, nepnieuws verkondigen en mensen wegzetten terwijl ze ze negeren, want het kwartje in die hoek wil gewoon nooit vallen.

Trump mag dan gewonnen hebben en overal in de westerse wereld staat rechts in de plus, de linkse rot lijkt gewoon erger te worden, terwijl de overgrote meerderheid er toch echt klaar mee is.
  woensdag 6 november 2024 @ 12:12:22 #141
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215495309
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:10 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Sowiesoe moet Zelensky eerdaags ook wieberen toch ?
Als je het stemgedrag van de EU en de VS extrapoleert wordt beertje paddington ook kneiterhard weggestemd.

Maarja oorlog en verkiezingen enzo.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_215495321
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:07 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Tja, als men de politieke tegenstanders gaat vervolgen dan kun je iedereen wel als een crimineel gaan wegzetten. Dat maakt de Democratische Partij ook zo gevaarlijk, men zwicht er niet voor dit ook daadwerkelijk te doen. Trump roeptoetert van alles (bijvoorbeeld over Hillary Clinton), maar doet uiteindelijk niets.

De enige zaak die echt de moeite waard was is de kwestie in Georgia, maar al de rest van Stormy Daniels tot de vertrouwelijke documenten was storm in een glas water en bedoelt om een politieke tegenstander te vervolgen. Het is dan ook heel goed om te zien dat dit in ieder geval niet is gelukt.
quote:

[ afbeelding ]

Tja, voor velen binnen progressief linkse kringen werkt een democratie zijn alleen als zij alle macht in handen hebben. Wat ook blijk geeft dat men eigenlijk helemaal niet weet wat het woord democratie betekend, want alle alarmbellen gaan af als iemand wint waar zij het niet mee eens zijn. Dat an sich is al ondemocratisch.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215495322
quote:

[ afbeelding ]

Kunnen we ook snel opdoeken, die belastingslurpende site. De users daar zullen nu massaal doorflippen nu Trump heeft gewonnen..
:')
pi_215495324
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:11 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Trump heeft wel beloofd dat hij de laatste president zal zijn

Eens kijken wat hij gaat doen :)

Van de GOP hoeft hij niet op te passen met zijn schoonzus in het bestuur en MAGA zal in hva ook alles doen wat hij wilt
Wat hij WIL.
  woensdag 6 november 2024 @ 12:14:46 #145
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215495326
Joop.nl :')
pi_215495329
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:12 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Die flapdrol die aangaf dat het duimpje omhoog in WhatsApp een belediging is :')

Zag hem bij DWHN janken hier over.
Say what?
pi_215495330
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:13 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Kunnen we ook snel opdoeken, die belastingslurpende site. De users daar zullen nu massaal doorflippen nu Trump heeft gewonnen..
Hoop wel dat het rustig blijft, maar betwijfel het. De linkse bruinhemden marcheren al een jaar door de straten, en het geweld uit die hoek is ook genormaliseerd. Het is wachten totdat ze weer gaan rellen, tot in Nederland aan toe.
  woensdag 6 november 2024 @ 12:15:42 #148
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215495335
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:12 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Ja en nee.

Ja het is genieten om ze wederom op hun bek te zien gaan, wederom te zien dat ze het alweer aan het verkeerde eind hadden.

Maar het blijft beangstigend dat die club zo in hun eigen reet blijft zitten, ze snappen het niet en zullen het niet snappen. Voor dit soort mensen is het geen wake-up call om eens te onderzoeken wat de rechtse kiezer zo beweegt, om eens hun problemen te benoemen en aan te pakken, nee ze zullen nog meer schelden, demoniseren, nepnieuws verkondigen en mensen wegzetten terwijl ze ze negeren, want het kwartje in die hoek wil gewoon nooit vallen.

Trump mag dan gewonnen hebben en overal in de westerse wereld staat rechts in de plus, de linkse rot lijkt gewoon erger te worden, terwijl de overgrote meerderheid er toch echt klaar mee is.
Joh, het is een zinkend schip. Een wereldbeeld met eenhoorns en kumbaya werkt als je staat floreert en er verder geen problemen zijn.

Als de realiteit aan de deur staat dan is het zo klaar. Ze moeten er vooral in blijven hangen, dan zien we ze de komende jaren ook niet meer terug :)
pi_215495339
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, als men de politieke tegenstanders gaat vervolgen dan kun je iedereen wel als een crimineel gaan wegzetten. Dat maakt de Democratische Partij ook zo gevaarlijk, men zwicht er niet voor dit ook daadwerkelijk te doen. Trump roeptoetert van alles (bijvoorbeeld over Hillary Clinton), maar doet uiteindelijk niets.

De enige zaak die echt de moeite waard was is de kwestie in Georgia, maar al de rest van Stormy Daniels tot de vertrouwelijke documenten was storm in een glas water en bedoelt om een politieke tegenstander te vervolgen. Het is dan ook heel goed om te zien dat dit in ieder geval niet is gelukt.
[..]
Ik begrijp even niet waarom je min of meer ontkent dat hij een crimineel is? Fraude, duizenden rechtzaken in zijn verleden. Ik vind het treurig dat hij wint, maar fair is fair, hij wordt nu eenmaal de nieuwe president. Maar hij blijft wel een crimineel en corrupt. De rechtzaken die tegen hem lopen zijn gewoon gebaseerd op eindeloze rapporten vol feiten.
pi_215495356
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:15 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Joh, het is een zinkend schip. Een wereldbeeld met eenhoorns en kumbaya werkt als je staat floreert en er verder geen problemen zijn.

Als de realiteit aan de deur staat dan is het zo klaar. Ze moeten er vooral in blijven hangen, dan zien we ze de komende jaren ook niet meer terug :)
De realiteit staat helaas nog niet aan de deur bij velen uit die kliek. Is ook niet raar omdat ze in hun eigen bubbels leven en de realiteit dat is een ver van mijn bed show voor die mensen. Dat volk zal niet opgeven, pas als ze keihard aangepakt worden. Als ze op deze voet doorgaan zullen ze nooit een verkiezing winnen, en daar zit het gevaar, want winnen ze niet dan komt het geweld, intimidatie en gesterkt door de activistische media het demoniseren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')