abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 november 2024 @ 09:10:33 #126
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_215493143
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 09:05 schreef phpmystyle het volgende:
Trump zal de uitslag heus wel gaan accepteren. Links maakte zich daar zorgen over.
https://fortune.com/2024/(...)elphia-pennsylvania/

Maar, volgens Trump wordt er ontzetten veel gecheat, misschien moeten ze maar opnieuw gaan tellen dan ;)
  woensdag 6 november 2024 @ 09:10:37 #127
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_215493145
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 09:05 schreef Zoddie het volgende:
Tja das kut.

Maar hebben ze ook wel zelf voor gezorgd.

De 'witte' man was de boogieman, de slechterik, de nazi.
De man was trots arbeider te zijn en voor zijn familie te zorgen, ze aan het lachen brengen met soms ietwat foute grappen. Maar nu is hij domrechts, een racist, een bigot.

Alles wat een kleurtje heeft is geweldig, speciaal, geweldige cultuur en achtegrond.
Ze lachen om de blanke cultuur, bestaat niet zeggen ze.

Jonge mannen worden de armen van Andrew Tate ingedreven omdat ze worden aangevallen van alle kanten, mannen zijn eenmaal de oorzaak van alle ellende in de wereld.

Vindt je het dan heel gek dat mensen er een beetje zat van worden?

Ik zeg niet dat het allemaal zo is, ik weet heel goed dat in het echte leven je dit weinig tegen komt.
Maar op media en social media leeft het wel heel erg en hoe meer men online leeft hoe meer men in hokjes geschoven wordt.
Dit zie je hier toch ook?

En met hetzelfde effect.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  woensdag 6 november 2024 @ 09:10:50 #128
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215493152
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 09:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Coherent beleid en vrijheid zonder veel rancune?
Vrijheid van wat? Er is wel meer in het leven dan alleen maar dat abortus onderwerp.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  woensdag 6 november 2024 @ 09:11:10 #129
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215493154
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 09:10 schreef Zoddie het volgende:

[..]
https://fortune.com/2024/(...)elphia-pennsylvania/

Maar, volgens Trump wordt er ontzetten veel gecheat, misschien moeten ze maar opnieuw gaan tellen dan ;)
Lol.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 6 november 2024 @ 09:11:11 #130
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215493155
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 09:04 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Een paar dagen gelden lag Kamala volgens de pols van deze Fake News zenders voor :D
Volgens mij was het juist 50-50 en zou het dus heel spannend worden hoor? Of naar welke fake news zenders kijk jij dan?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 6 november 2024 @ 09:12:56 #131
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215493174
quote:
16s.gif Op woensdag 6 november 2024 09:11 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Volgens mij was het juist 50-50 en zou het dus heel spannend worden hoor? Of naar welke fake news zenders kijk jij dan?
Dan nog. En zo 50/50 was het niet....
Dit is best wel "big"..
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215493178
quote:
16s.gif Op woensdag 6 november 2024 09:03 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Volgens mij heeft geen enkele zender dat gedaan?
De waarheid is niet belangrijk voor Trump aanhangers.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 09:13:18 #133
8781 crew  Frutsel
pi_215493179
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 09:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Ja heel Europa want dit worden de wild west jaren qua beleid.
Maar ik kan er met mijn pet niet bij dat je na het vorige debacle en zijn veroordelingen in samenspraak met zijn uitingen voor deze man kiest. Die man kan nog geen twee coherente zinnen produceren. Het is ene beetje alsof Ali B hier MP zou worden.
Naja, ik kijk er niet van op. Tis meer dat ik denk: hoeveel shit heeft die man aan zijn broek kleven en toch verafgoden ze hem. Met geld koop je alles :P
En met het Huis en de Senaat aan zijn kant ben ik benieuwd of de heksenjacht op de Democraten, de FBI, CNN en andere zaken daadwerkelijk gaat plaatsvinden.

Democraten hebben zichzelf ook de das om gedaan om geen sterke kandidaat te vinden in de afgelopen vier jaar want Biden kon natuurlijk niet meer en Harris had te weinig tijd. Ze kwam in het debat redelijk uit de voeten waarna Trump natuurlijk geen debatten meer wilde.

Voor de Amerikanen is Trump misschien wel de logische keuze, voor ons als buitenstaander en Europeanen niet. Maar goed, hier zullen de Bitcoin liefhebbers ook denken: MOOI!!! Trump!! Bitcoin op de hoogste stand ooit.
Grotendeels denkt iedereen aan zichzelf en boeit de rest niet veel. Wij kijken ook naar 'onszelf'... en we denken aan Europa, de EU, de NAVO en aan Oekraine.

Maar ja, als iedereen aan zichzelf denkt, dan wordt er wel aan iedereen gedacht ;)
pi_215493182
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 09:09 schreef HSG het volgende:

[..]
Hoezo? Europa moet eens niet zo leunen op de VS en meer zelfstandiger worden.
Oh 100% mee eens maar dan nog zou het handiger en beter zijn wanneer dat coherent zou gebeuren.
Ik zou trouwens als Oekraïne en Iran zijnde nu heel snel mijn kernwapenprogramma opvoeren.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_215493188
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 09:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ik zou trouwens als Oekraïne en Iran zijnde nu heel snel mijn kernwapenprogramma opvoeren.
En dan?
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_215493197
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 09:14 schreef HSG het volgende:

[..]
En dan?
Een betere veiligheidsgarantie.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_215493206
Ah, de verkiezingen zijn alweer gestolen door de christenen.
Conscience do cost.
pi_215493226
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 09:05 schreef phpmystyle het volgende:
Trump zal de uitslag heus wel gaan accepteren. Links maakte zich daar zorgen over.
Gelukkig kunnen ze naar de rechter om te eisen dat Trump de overwinning accepteert.
  woensdag 6 november 2024 @ 09:19:13 #139
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215493244
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 09:18 schreef Nober het volgende:

[..]
Gelukkig kunnen ze naar de rechter om te eisen dat Trump de overwinning accepteert.
Eerst maar eens afwachten of ze de uitslagen accpeteren, ik zie/hoor nog geen speech of felicitaties. En de vorige keer was het mimimimi Poetin interfered elections..
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215493266
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 08:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Weet je wat ik grappig zou vinden.
Dat Trump in het eerste jaar een oplossing vind in het OEK/RUS conflict door zoals gevraagd de NAVO grenzen terug te trekken naar de situatie die te doen is waarvoor in ruil Rusland Oekraïne met rust laat. En er grotendeels vrede ontstaat.

Dat Trump Nethanyahu op de flikker geeft of laat vervangen en het midden oosten weer rustig krijgt:
(Dems worden aangestuurd door Joden uit NY)
En dan 4 jaar met rare opmerkingen een relatief rustige periode doorstaat.

Dan zullen mensen die overtuigd zijn van het gevaar en de WW3 die zouden starten toch iets meer inzichten moeten krijgen.
Eerst zien, dan geloven.
  Vis een optie? woensdag 6 november 2024 @ 09:21:40 #141
70532 loveli
N
pi_215493273
Als alle 81 miljoen Biden-stemmers dit keer weer D hadden gestemd, was Harris gewoon president geworden. Blijkbaar kreeg ze minder mensen op de been dan Biden. Slechte campagne van de democraten dat ze zoveel minder mensen op de been hebben gekregen dit jaar.
crap in = crap out
pi_215493295
Tsja....dit is wat je krijgt als je al je kaarten op een zwarte vrouw zet, dat gaat in de VS gewoon niet werken. De democraten hebben simpelweg politieke zelfmoord gepleegd met deze keuze, de uitslag verbaast mij in ieder geval totaal niet.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215493316
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 08:18 schreef Shotty het volgende:
De man zegt letterlijk dat hij mensen die het politiek met hem oneens de gevangenis in wil gooien.

Toch denken mensen dat hij goed zal zijn voor de vrijheid van meningsuiting.

De man wil miljoenen mensen deporteren.
Toch denken mensen dat hij goed is voor de eenheid.

De man zegt letterlijk dat hij een einde maakt aan stemmen.

Toch denken mensen dat hij goed is voor de democratie.

Laat je niet voor de gek houden. De winnaar van de Amerikaanse presidentsverkiezingen is Putin. Niemand anders.
There, there… there, there…
  Vis een optie? woensdag 6 november 2024 @ 09:27:34 #144
70532 loveli
N
pi_215493343
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 09:23 schreef Hathor het volgende:
Tsja....dit is wat je krijgt als je al je kaarten op een zwarte vrouw zet, dat gaat in de VS gewoon niet werken. De democraten hebben simpelweg politieke zelfmoord gepleegd met deze keuze, de uitslag verbaast mij in ieder geval totaal niet.
Blanke vrouw wilden ze ook niet.

Of misschien is er op de inhoud gestemd en niet op de huls.
crap in = crap out
pi_215493353
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 09:20 schreef skrn het volgende:

[..]
Eerst zien, dan geloven.
Ben ik met je eens.
Zou maar zo de verkeerde kant op kunnen vallen
We wachten af. Ben voorzichtig positief
Vakman pur sang
pi_215493374
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 08:18 schreef Shotty het volgende:
De man zegt letterlijk dat hij mensen die het politiek met hem oneens de gevangenis in wil gooien.

Toch denken mensen dat hij goed zal zijn voor de vrijheid van meningsuiting.

De man wil miljoenen mensen deporteren.
Toch denken mensen dat hij goed is voor de eenheid.

De man zegt letterlijk dat hij een einde maakt aan stemmen.

Toch denken mensen dat hij goed is voor de democratie.

Laat je niet voor de gek houden. De winnaar van de Amerikaanse presidentsverkiezingen is Putin. Niemand anders.
Ja maar dat meende hij allemaal niet zo :+

Anyway, het wordt weer 4 jaar bier en popcorn.

Hopelijk wordt de VS daarna wèl wakker..
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215493375
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 09:09 schreef HSG het volgende:

[..]
Hoezo? Europa moet eens niet zo leunen op de VS en meer zelfstandiger worden.
'Europa' bestaat niet, net zo min als dat de Amerika's geen land zijn. Het wordt tijd dat de natiestaten in Europa gaan herrijzen. Internationale samenwerking is dood.
pi_215493386
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 09:27 schreef loveli het volgende:

[..]
Blanke vrouw wilden ze ook niet.

Of misschien is er op de inhoud gestemd en niet op de huls.
Op inhoud lijkt me sterk, Trump heeft geen inhoud, het is een seniele ouwe gek die alleen maar onzin uitkraamt. Net die speech van hem gezien en alles was weer tremendous en awesome en great en we have the best people in the world blah blah blah.

Maar goed, het zegt wel genoeg dat ze die treinramp verkiezen boven een zwarte vrouw.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215493390
Zou wel lachen zijn als Harris nu 4 jaar lang "They stole the elections!" gaat roepen.
  woensdag 6 november 2024 @ 09:33:24 #150
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215493398
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 09:32 schreef Haushofer het volgende:
Zou wel lachen zijn als Harris nu 4 jaar lang "They stole the elections!" gaat roepen.
Waarom? Dat is toch verwerpelijk en gevaarlijk?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')