https://fortune.com/2024/(...)elphia-pennsylvania/quote:Op woensdag 6 november 2024 09:05 schreef phpmystyle het volgende:
Trump zal de uitslag heus wel gaan accepteren. Links maakte zich daar zorgen over.
Dit zie je hier toch ook?quote:Op woensdag 6 november 2024 09:05 schreef Zoddie het volgende:
Tja das kut.
Maar hebben ze ook wel zelf voor gezorgd.
De 'witte' man was de boogieman, de slechterik, de nazi.
De man was trots arbeider te zijn en voor zijn familie te zorgen, ze aan het lachen brengen met soms ietwat foute grappen. Maar nu is hij domrechts, een racist, een bigot.
Alles wat een kleurtje heeft is geweldig, speciaal, geweldige cultuur en achtegrond.
Ze lachen om de blanke cultuur, bestaat niet zeggen ze.
Jonge mannen worden de armen van Andrew Tate ingedreven omdat ze worden aangevallen van alle kanten, mannen zijn eenmaal de oorzaak van alle ellende in de wereld.
Vindt je het dan heel gek dat mensen er een beetje zat van worden?
Ik zeg niet dat het allemaal zo is, ik weet heel goed dat in het echte leven je dit weinig tegen komt.
Maar op media en social media leeft het wel heel erg en hoe meer men online leeft hoe meer men in hokjes geschoven wordt.
Vrijheid van wat? Er is wel meer in het leven dan alleen maar dat abortus onderwerp.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Coherent beleid en vrijheid zonder veel rancune?
Lol.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:10 schreef Zoddie het volgende:
[..]
https://fortune.com/2024/(...)elphia-pennsylvania/
Maar, volgens Trump wordt er ontzetten veel gecheat, misschien moeten ze maar opnieuw gaan tellen dan
Volgens mij was het juist 50-50 en zou het dus heel spannend worden hoor? Of naar welke fake news zenders kijk jij dan?quote:Op woensdag 6 november 2024 09:04 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Een paar dagen gelden lag Kamala volgens de pols van deze Fake News zenders voor
Dan nog. En zo 50/50 was het niet....quote:Op woensdag 6 november 2024 09:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Volgens mij was het juist 50-50 en zou het dus heel spannend worden hoor? Of naar welke fake news zenders kijk jij dan?
De waarheid is niet belangrijk voor Trump aanhangers.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Volgens mij heeft geen enkele zender dat gedaan?
Naja, ik kijk er niet van op. Tis meer dat ik denk: hoeveel shit heeft die man aan zijn broek kleven en toch verafgoden ze hem. Met geld koop je allesquote:Op woensdag 6 november 2024 09:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ja heel Europa want dit worden de wild west jaren qua beleid.
Maar ik kan er met mijn pet niet bij dat je na het vorige debacle en zijn veroordelingen in samenspraak met zijn uitingen voor deze man kiest. Die man kan nog geen twee coherente zinnen produceren. Het is ene beetje alsof Ali B hier MP zou worden.
Oh 100% mee eens maar dan nog zou het handiger en beter zijn wanneer dat coherent zou gebeuren.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:09 schreef HSG het volgende:
[..]
Hoezo? Europa moet eens niet zo leunen op de VS en meer zelfstandiger worden.
En dan?quote:Op woensdag 6 november 2024 09:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik zou trouwens als Oekraïne en Iran zijnde nu heel snel mijn kernwapenprogramma opvoeren.
Een betere veiligheidsgarantie.quote:
Gelukkig kunnen ze naar de rechter om te eisen dat Trump de overwinning accepteert.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:05 schreef phpmystyle het volgende:
Trump zal de uitslag heus wel gaan accepteren. Links maakte zich daar zorgen over.
Eerst maar eens afwachten of ze de uitslagen accpeteren, ik zie/hoor nog geen speech of felicitaties. En de vorige keer was het mimimimi Poetin interfered elections..quote:Op woensdag 6 november 2024 09:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen ze naar de rechter om te eisen dat Trump de overwinning accepteert.
Eerst zien, dan geloven.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Weet je wat ik grappig zou vinden.
Dat Trump in het eerste jaar een oplossing vind in het OEK/RUS conflict door zoals gevraagd de NAVO grenzen terug te trekken naar de situatie die te doen is waarvoor in ruil Rusland Oekraïne met rust laat. En er grotendeels vrede ontstaat.
Dat Trump Nethanyahu op de flikker geeft of laat vervangen en het midden oosten weer rustig krijgt:
(Dems worden aangestuurd door Joden uit NY)
En dan 4 jaar met rare opmerkingen een relatief rustige periode doorstaat.
Dan zullen mensen die overtuigd zijn van het gevaar en de WW3 die zouden starten toch iets meer inzichten moeten krijgen.
There, there… there, there…quote:Op woensdag 6 november 2024 08:18 schreef Shotty het volgende:
De man zegt letterlijk dat hij mensen die het politiek met hem oneens de gevangenis in wil gooien.
Toch denken mensen dat hij goed zal zijn voor de vrijheid van meningsuiting.
De man wil miljoenen mensen deporteren.
Toch denken mensen dat hij goed is voor de eenheid.
De man zegt letterlijk dat hij een einde maakt aan stemmen.
Toch denken mensen dat hij goed is voor de democratie.
Laat je niet voor de gek houden. De winnaar van de Amerikaanse presidentsverkiezingen is Putin. Niemand anders.
Blanke vrouw wilden ze ook niet.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:23 schreef Hathor het volgende:
Tsja....dit is wat je krijgt als je al je kaarten op een zwarte vrouw zet, dat gaat in de VS gewoon niet werken. De democraten hebben simpelweg politieke zelfmoord gepleegd met deze keuze, de uitslag verbaast mij in ieder geval totaal niet.
Ben ik met je eens.quote:
Ja maar dat meende hij allemaal niet zoquote:Op woensdag 6 november 2024 08:18 schreef Shotty het volgende:
De man zegt letterlijk dat hij mensen die het politiek met hem oneens de gevangenis in wil gooien.
Toch denken mensen dat hij goed zal zijn voor de vrijheid van meningsuiting.
De man wil miljoenen mensen deporteren.
Toch denken mensen dat hij goed is voor de eenheid.
De man zegt letterlijk dat hij een einde maakt aan stemmen.
Toch denken mensen dat hij goed is voor de democratie.
Laat je niet voor de gek houden. De winnaar van de Amerikaanse presidentsverkiezingen is Putin. Niemand anders.
'Europa' bestaat niet, net zo min als dat de Amerika's geen land zijn. Het wordt tijd dat de natiestaten in Europa gaan herrijzen. Internationale samenwerking is dood.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:09 schreef HSG het volgende:
[..]
Hoezo? Europa moet eens niet zo leunen op de VS en meer zelfstandiger worden.
Op inhoud lijkt me sterk, Trump heeft geen inhoud, het is een seniele ouwe gek die alleen maar onzin uitkraamt. Net die speech van hem gezien en alles was weer tremendous en awesome en great en we have the best people in the world blah blah blah.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Blanke vrouw wilden ze ook niet.
Of misschien is er op de inhoud gestemd en niet op de huls.
Waarom? Dat is toch verwerpelijk en gevaarlijk?quote:Op woensdag 6 november 2024 09:32 schreef Haushofer het volgende:
Zou wel lachen zijn als Harris nu 4 jaar lang "They stole the elections!" gaat roepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |