Tsja, kankerhoer is ook gewoon een woord.quote:
Kanker en hoer dan weer niet.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, kankerhoer is ook gewoon een woord.
Jij durft het bestaan van kanker en hoeren te ontkennen? Wat ouderwets van jou.quote:
Nou ik mag Harris ook niet, maar dit is ook weer niet nodig.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Noem jij negers nu kankerhoer?quote:Op woensdag 6 november 2024 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, het is gewoon niet zo chique om scheldwoorden te gebruiken, dat is alles wat ik wil zeggen.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou ik mag Harris ook niet, maar dit is ook weer niet nodig.
You ziet de popje hequote:Op woensdag 6 november 2024 08:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, het is gewoon niet zo chique om scheldwoorden te gebruiken, dat is alles wat ik wil zeggen.
Maar you do you.
Dat is nog vrij hoopvol, slechts 4?quote:
Vrij grote kans dat hij het eind van zn termijn niet haaltquote:Op woensdag 6 november 2024 08:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Weer een opa als president.
Vance als presidentquote:Op woensdag 6 november 2024 08:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Vrij grote kans dat hij het eind van zn termijn niet haalt
Heeft hij haar bij de pussy gegrabbed?quote:
Sjonge. Hope is eternal zeggen ze.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:57 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Vance als presidentKarma op de neus van Amerika als Trump binnen een jaar omvalt en ze de rest van de termijn met hem zitten.
Volgens mij heeft geen enkele zender dat gedaan?quote:Op woensdag 6 november 2024 09:02 schreef Oud_student het volgende:
Een nederlaag voor de Fake News zenders die Kamala de winst toespraken.
Congratulations mister President !!
quote:Op woensdag 6 november 2024 09:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Volgens mij heeft geen enkele zender dat gedaan?
Een paar dagen gelden lag Kamala volgens de pols van deze Fake News zenders voorquote:Op woensdag 6 november 2024 09:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Volgens mij heeft geen enkele zender dat gedaan?
Ja heel Europa want dit worden de wild west jaren qua beleid.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Gefeliciteerd dan maar alvast aan de Trump stemmers.
Rutte zal flink aan de bak moeten vrees ik. Hopelijk heeft hij al een plan klaarliggen.
Omdat mensen het alternatief gewoon zat zijn.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ja heel Europa want dit worden de wild west jaren qua beleid.
Maar ik kan er met mijn pet niet bij dat je na het vorige debacle en zijn veroordelingen in samenspraak met zijn uitingen voor deze man kiest. Die man kan nog geen twee coherente zinnen produceren. Het is ene beetje alsof Ali B hier MP zou worden.
Elk nadeel heb ze voordeel.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:05 schreef phpmystyle het volgende:
Trump zal de uitslag heus wel gaan accepteren. Links maakte zich daar zorgen over.
Coherent beleid en vrijheid zonder veel rancune?quote:Op woensdag 6 november 2024 09:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat mensen het alternatief gewoon zat zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |