SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Maar je hebt het gedaan!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:49 schreef H_T het volgende:
Ik liet de dildo te vroeg los en kwam maar tot een meter of 15
Te veel glijmiddel?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:49 schreef H_T het volgende:
Hoe heet dit festival? Ik vraag dit voor een vriendquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:49 schreef H_T het volgende:
Kamping Kitsch Club! Groetjes aan die vriendquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoe heet dit festival? Ik vraag dit voor een vriend
Niet eens! Gewoon mijn eigen incompetentiequote:
Oefenen baart kunst.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet eens! Gewoon mijn eigen incompetentie
Dat ga ik hier niet posten voor het geval ik ineens in een aftermovie zitquote:
Hmm.. ik zie geen samson in de line upquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet posten voor het geval ik ineens in een aftermovie zit
Heb je wel de Belgische? De Nederlandse is al geweestquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hmm.. ik zie geen samson in de line up
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:49 schreef H_T het volgende:
Dacht je dat ik Belgisch kampioen zou worden?quote:
Ik dacht niet dat FOK-gebruiker @H_T Belgisch Kampioen dildogooien zou worden inderdaad.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Dacht je dat ik Belgisch kampioen zou worden?
Goed om te weten!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik dacht niet dat FOK-gebruiker @:H_T Belgisch Kampioen dildogooien zou worden inderdaad.
Ik dacht eigenlijk sowieso niet aan enig los element uit die zin trouwens.
Voor mij wel in elk geval. Maar dat is ook voor Vlamingen een notoir lastig te volgen dialect ja.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Goed om te weten!
Is West-Vlaams ook matig te verstaan voor de lokale bevolking overigens?
In elk geval iemand die Europapa wel gewoon zingtquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:58 schreef H_T het volgende:
Er was ook een Joost Klein-imitator. Europapa viel goed bij dit publiek
Antwerpenaar Tom Waes had het er maar moeilijk mee.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Goed om te weten!
Is West-Vlaams ook matig te verstaan voor de lokale bevolking overigens?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:49 schreef H_T het volgende:
Vertrouw je totaal niet op mijn dildowerpskillz?quote:
Bij het speerwerpen hebben het gewicht naar achter verplaatst verplaatst, omdat ze ze anders bijna het publiek in gooiden. Dat móét hier ook gebeurd zijn, verzwaarde ballen waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:49 schreef H_T het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:50 schreef NailQueen het volgende:
Sorry, geen random afterparty vandaag. Ik ben net weer thuisHoe was het? Toevallig nog met dildo’s gegooid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Sorry, geen random afterparty vandaag. Ik ben net weer thuisEn? En? Hoe was het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Sorry, geen random afterparty vandaag. Ik ben net weer thuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Juist welquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Vertrouw je totaal niet op mijn dildowerpskillz?
Sorry, geen random afterparty vandaag. Ik ben net weer thuisMet dezelfde of met 3 verschillende?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:32 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Met dezelfde of met 3 verschillende?
Misschien was het zelfs wel drie per date, gewoon drie personen tegelijk daten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]ik ging er eigenlijk automatisch vanuit dat het met dezelfde was.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:59 schreef Arizona het volgende:
@:troel beterschap!
[..]
Hoe was het? Toevallig nog met dildo’s gegooid?
Het was leukquote:
Volgens mij met dezelfde. Of hij is deel van een drieling. Of hij veranderd van gedaante als hij thuis isquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:32 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Met dezelfde of met 3 verschillende?
Ja, doordat ik te vroeg los liet dus. Daardoor had ik nauwelijks een boogquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:32 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Juist wel![]()
Ik was shocked omdat je maar tot 15 meter kwam
Gooi je de dildo onderhands?quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, doordat ik te vroeg los liet dus. Daardoor had ik nauwelijks een boog
Ik ook.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van verjaardagsfeestje.
Ik wel, nadat ik meerdere bovenhandse werpers had gezien die hem te lang vasthieldenquote:Op zondag 18 augustus 2024 00:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gooi je de dildo onderhands?
Hm, dit lijkt me nog best een interessante basis voor een persoonlijkheidstest ofzo. Hoe lang hou je een dildo vast tijdens het dildowerpen en wat zegt dat over jou?quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik wel, nadat ik meerdere bovenhandse werpers had gezien die hem te lang vasthielden
Bovenhands of onderhands?quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:56 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben opnieuw Once Upon A Time gaan kijken (omdat het een geweldige serie is). Wat is Repelsteeltje/Mr. Gold een geweldig geschreven personage
Veel plezier.quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:46 schreef egeltje1985 het volgende:
Goedemorgen!![]()
Het is weer tijd voor een dagje festival. Pukkelpop vandaag.
Hang Youth, Electric Callboy, The Offspring, Royal Blood. Dat wordt een leuk dagjequote:Op zondag 18 augustus 2024 08:46 schreef egeltje1985 het volgende:
Goedemorgen!![]()
Het is weer tijd voor een dagje festival. Pukkelpop vandaag.
Bijna vier seconden vasthouden met een bovenhandse worp lijkt me erg lang.quote:Op zondag 18 augustus 2024 01:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bovenhands met een heel licht boogje. Wat denk jij?
Electric Callboyquote:Op zondag 18 augustus 2024 10:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hang Youth, Electric Callboy, The Offspring, Royal Blood. Dat wordt een leuk dagje
Ook zonder een leuk Instagram account is dat jammer.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:33 schreef AgnesGru het volgende:
Altijd jammer wanneer iemand met een leuk Instagram account ineens corona wappie shit gaat posten
Hang youth, check. #Belastingdienst. nu @ramkot, ook erg nice! En we waren bij een supportparty over Queens of the stone age die helaas moesten afzeggen, in een bus, erg leuk, crowdsurfers door de bus enzo.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hang Youth, Electric Callboy, The Offspring, Royal Blood. Dat wordt een leuk dagje
Zeker. En vreselijk irritant dat er desinformatie wordt verspreidquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook zonder een leuk Instagram account is dat jammer.
We zijn er massaal stil vanquote:Op zondag 18 augustus 2024 14:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zeker. En vreselijk irritant dat er desinformatie wordt verspreid
Was wel een dooddoener jaquote:
Ah joh, kan gebeurenquote:
Dit lijkt mij een Schwarzkopf Shuttle Loop. Wat jij @Hamlapjes ?quote:Op maandag 19 augustus 2024 04:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen mensen, wakker worden!!!
Het is weer maandag, dus we mogen weer lekker vroeg de deur uit.
[ afbeelding ]
Wat een gave kleur in combinatie met je vloerbedekkingquote:Op maandag 19 augustus 2024 08:26 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen! Het is hier rustig de laatste tijd. Gaat het goed met iedereen?
Zo even snel mijn huishoudelijke taken doen en dan verder met mijn vloerkleed.
Ik vind het zo saai in mijn woonkamer dus ik ga eens flink restylen. En ben begonnen met een vloerkleed te haken van 2 m° in een terracotta kleur. Het is heel dik garen van 5 cm dus je haakt echt een tapijt. Maar langer dan een uurtje kun je niet haken want au au mijn handen.![]()
Maar het is een opvallende kleur.![]()
[ afbeelding ]
Werken en bezig in huis (klussen)quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah joh, kan gebeuren
Heb je nog leuke plannen voor komende week?
Wat mooi! En hoe tof ook om straks te kunnen zeggen 'Waar ik dat vloerkleed gekocht heb? Zelf gemaakt!'quote:Op maandag 19 augustus 2024 08:26 schreef summer52 het volgende:
Ik vind het zo saai in mijn woonkamer dus ik ga eens flink restylen. En ben begonnen met een vloerkleed te haken van 2 m° in een terracotta kleur. Het is heel dik garen van 5 cm dus je haakt echt een tapijt. Maar langer dan een uurtje kun je niet haken want au au mijn handen.![]()
[ afbeelding ]
Daar heeft het alle schijn van inderdaad!quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit lijkt mij een Schwarzkopf Shuttle Loop. Wat jij @:Hamlapjes ?
Creatief met Summer.quote:Op maandag 19 augustus 2024 08:26 schreef summer52 het volgende:
[ afbeelding ]
Doordeweeks gewoon werken en morgen een pubquizquote:Op maandag 19 augustus 2024 11:47 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Werken en bezig in huis (klussen)![]()
En jij?
Wat een mooie combinatie!quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:32 schreef Strani het volgende:
Goedemiddag allen!
Ik wil volgende maand naar Madrid om daar m'n paspoort te verlengen bij de ambassade, en wil dit combineren met een paar andere dingen. Ik heb zojuist alles geregeldIk doe twee nachten in Madrid zelf en dat geeft me tijd om ook naar het Prado te gaan (en misschien het Thyssen, die hebben ook veel interessante schilderijen). En na die twee nachten ga ik naar El Escorial, het oude en enorme paleis van Philip II op een uurtje van Madrid. En dan verblijf ik nog een nachtje daar in het dorpje. En dan weer terug naar Madrid en pas 's avonds weer de trein terug dus in wezen heb ik vier bijna volledige dagen.
Echt zin in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik ben ook al bezig met 2025
Fuck the EBU
quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:36 schreef Yesse het volgende:
Hier bezig met de Kerst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik ben ook al bezig met 2025SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Beterschap voor jullie!quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:16 schreef Troel het volgende:
Hier dus allemaal krona en ondertusen de schuur aan het opknappen. Niet de beste combinatie, maar tja, we hebben er vrij voor genomen.
Wat leuk klinkt dit!quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:32 schreef Strani het volgende:
Goedemiddag allen!
Ik wil volgende maand naar Madrid om daar m'n paspoort te verlengen bij de ambassade, en wil dit combineren met een paar andere dingen. Ik heb zojuist alles geregeldIk doe twee nachten in Madrid zelf en dat geeft me tijd om ook naar het Prado te gaan (en misschien het Thyssen, die hebben ook veel interessante schilderijen). En na die twee nachten ga ik naar El Escorial, het oude en enorme paleis van Philip II op een uurtje van Madrid. En dan verblijf ik nog een nachtje daar in het dorpje. En dan weer terug naar Madrid en pas 's avonds weer de trein terug dus in wezen heb ik vier bijna volledige dagen.
Echt zin in!
Wat mooi die kleurquote:Op maandag 19 augustus 2024 08:26 schreef summer52 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier bezig met de Kerst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik ben ook al bezig met 2025SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ja, wij zijn ook nog bij het Hijgend Hert gepasseerd (voor de meelezers: dat is een restaurant in het bos, niet het plaatselijke bordeel), maar het was er zo druk dat het bij passeren bleef.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:04 schreef Arizona het volgende:
Ondertussen ben ik bezig met de laatste werkweek voor mijn vakantie
En de weersvoorspellingen voor onze eerste bestemming worden met de dag slechtermaar goed, dat kan nog wijzigen in de bergen.
@:Fred_B ik denk dat wij ook beter Limburg hadden kunnen boeken, daar lijkt het beter weer te worden dan in ItaliëHet blijft mooi daar hè
Het Vijlenerbos vind ik trouwens ook niet super spectaculair, ik vind de paden eromheen mooier. Maar het is wel leuk om er een rondje te lopen en dan lekker bij het Hijgend Hert op het terras
Hoeveel centimeter wordt je paspoort langer gemaakt hi-ha-hoquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:32 schreef Strani het volgende:
Goedemiddag allen!
Echt zin in!
Qua bos vind ik in die regio het Bovenste en Onderste Bos dan mooierquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, wij zijn ook nog bij het Hijgend Hert gepasseerd (voor de meelezers: dat is een restaurant in het bos, niet het plaatselijke bordeel), maar het was er zo druk dat het bij passeren bleef.
En het Vijlenerbos daar bij Epen is zeker geen lelijk bos ofzo, laat dat duidelijk zijn. Het is meer dat het een “gewoon” bos is, zoals dat op meer plekken in de Benelux voorkomt, alleen dan met wat hoogteverschillen. Vorig jaar hadden we een wandeling gemaakt vanuit het dorp Vijlen door de omgeving, en hoewel dat gedeeltelijk over gewone asfaltwegen en langs bebouwing ging, was dat door de vele vergezichten en afwisseling een stuk indrukwekkender.
Maar Zuid-Limburg blijft een bijzonder leuke regio. Ondanks dat we er vaak komen, hebben we ook deze keer weer veel nieuwe dingen ontdekt. Waar gaan jullie naartoe volgende week?
Ik heb het altijd wel naar m'n zin in Madrid ja, fijne sfeer ook welquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoeveel centimeter wordt je paspoort langer gemaakt hi-ha-ho
Maar veel plezier, Madrid > Barcelona wat mij betreft.
Wanneer ga je naar Italie? Vorig jaar gingen we ook na elkaarquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:04 schreef Arizona het volgende:
@:Fred_B ik denk dat wij ook beter Limburg hadden kunnen boeken, daar lijkt het beter weer te worden dan in Italië![]()
Leuk hoor! Pas op dat de katten het niet gaan annexerenquote:Op maandag 19 augustus 2024 08:26 schreef summer52 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is Meran toch? Meestal is dat wel één van de meest zonzekere regio’s van de Alpen, dus goede kans dat het uiteindelijk best aardig weer wordt. En je hebt er ook wel alternatieven voor iets minder weer, als sommige Waalwegen door de bossen en het thermaalbad.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Qua bos vind ik in die regio het Bovenste en Onderste Bos dan mooierWat ruiger. Ik vind Zuid-Limburg ook echt fantastisch, wij komen er ieder jaar wel minimaal een keertje en ook wij blijven nieuwe dingen ontdekken
![]()
Volgende week naar het Passeiertal in Süd Tirol, net als vorig jaar. En daarna nog een paar dagen naar Ergens Waar Het Mooi Weer Is, dat boeken we last minute.
Passeiertal / Meranoquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wanneer ga je naar Italie? Vorig jaar gingen we ook na elkaar
Ja klopt! En meestal regent het natuurlijk ook niet de hele dag en is er altijd wel ruimte voor een wandelingquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is Meran toch? Meestal is dat wel één van de meest zonzekere regio’s van de Alpen, dus goede kans dat het uiteindelijk best aardig weer wordt. En je hebt er ook wel alternatieven voor iets minder weer, als sommige Waalwegen door de bossen en het thermaalbad.
Prachtige stad! En het Prado is een mooi museum waar je je wel gaat vermakenquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het altijd wel naar m'n zin in Madrid ja, fijne sfeer ook wel
Dat denk ik ook! Ik zie vooral erg uit naar De Tuin der Lusten van Jeroen Bosch en schilderijen van Goya en Velasquezquote:Op maandag 19 augustus 2024 21:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Prachtige stad! En het Prado is een mooi museum waar je je wel gaat vermakenHoe vaak ben je ondertussen wel niet in Madrid geweest?
Ik heb nog 1 oude dove, slechtziende en demente kat van 19 jaar. Die denkt dat een rond kleed een rotonde is. Want ik heb nu een wit rond kleed liggen en daar loopt hij nooit op maar hij loopt er omheenquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Leuk hoor! Pas op dat de katten het niet gaan annexeren
Gardameer was ik vorig jaar. Over twee weken zit ik in Florence, Pisa en Cinque Terrequote:Op maandag 19 augustus 2024 20:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Passeiertal / Merano![]()
Waar ga jij dit jaar naartoe? Gardameer meen ik?
[..]
Begin je weer?quote:
Wat vliegt de tijdquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gardameer was ik vorig jaar. Over twee weken zit ik in Florence, Pisa en Cinque Terre
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:08 schreef egeltje1985 het volgende:
Goeiesmorgens!
Over kerst:Dit lijkt me dus een ideale verdelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Hier bezig met de Kerst
Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik ben ook al bezig met 2025
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Ik had al een keer in maart het toetje voor het kerstdiner klaarquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen.
We hebben niet voor niks een vriezer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had al een keer in maart het toetje voor het kerstdiner klaarChristmas Pudding meegenomen van Harrods in Londen. Nog wel wat uitgebreid natuurlijk, maar de basis was ruim op tijd in orde
In zo'n Christmas Pudding zit genoeg suiker en drank om het twee jaar goed te houden buiten de koelkastquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
We hebben niet voor niks een vriezer.
Niet kapot te krijgen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:32 schreef H_T het volgende:
[..]
In zo'n Christmas Pudding zit genoeg suiker en drank om het twee jaar goed te houden buiten de koelkast
Ja!quote:
Ho ho hoquote:
Wij hebben ook weleens zo’n pudding gehad. Die heeft de kerst niet gehaald overigens.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had al een keer in maart het toetje voor het kerstdiner klaarChristmas Pudding meegenomen van Harrods in Londen. Nog wel wat uitgebreid natuurlijk, maar de basis was ruim op tijd in orde
Ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Intussen weer klaar met werken?
Snap ik. Nou kan je ze in maart wegens gebrek aan vraag met 70% korting krijgen en dat maakt het wel een stuk aantrekelijkerquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij hebben ook weleens zo’n pudding gehad. Die heeft de kerst niet gehaald overigens.![]()
(En in alle eerlijkheid vond ik het ook minder lekker dan de prijs rechtvaardigde)
Kerstbbq organiseren in augustus?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Snap ik. Nou kan je ze in maart wegens gebrek aan vraag met 70% korting krijgen en dat maakt het wel een stuk aantrekelijker
Ik heb alsnog wel als probleem dat ik er nog een heb liggen die in september over de datum gaat. 900 gram weegt dat ding, en niet echt een idee wat ik er voor die tijd mee moet
Ik heb geen eigen buiten, dus dat is lastigquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:19 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Kerstbbq organiseren in augustus?
Hmm, toch maar volledig kerst dan en gourmetten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb geen eigen buiten, dus dat is lastig
Okquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:34 schreef BillDauterive het volgende:
Lock me up, lock me down
Lock me in, lock me out
Lock me sideways
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:34 schreef BillDauterive het volgende:
Lock me up, lock me down
Lock me in, lock me out
Lock me sideways
Ik moest hier ook aan denken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok
[ afbeelding ]
Done. Iemand anders nog een verzoekje?
Truste kerelquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, het was weer gezellig, maar nu tijd voor bed.![]()
Weltrusten
Niet heel vaak meer helaas, maar haar playlists volg ik ook nogquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:16 schreef Koen66 het volgende:
Komt @:koffieleuk hier nog wel eens buurten? Klikte vandaag in de auto een top 2000 playlist van d'r aan dus moest aan d'r denken
Nu al op je werk?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 04:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, begin vandaag wat vroeger dan normaal, dus ik zal het wat rustiger houden.
Zeer gewaardeerdquote:Op woensdag 21 augustus 2024 04:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dat was ook de aanleiding van de TT.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 07:30 schreef Troel het volgende:
Als ik de TT zie, krijg ik telkens weer dat liedje in mijn hoofd.
Ahquote:Op woensdag 21 augustus 2024 07:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat was ook de aanleiding van de TT.
Merci!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 04:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik heb liever buitenschilders dan binnenschilders. Helemaal toen ze deuren gingen schilderen en er dus geen enkel toilet meer afsluitbaar was. Iets met verkeerd ingecalculeerdquote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:55 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen! We hebben de buitenschilders vandaag en morgen![]()
Dat is nog erger dan Nick Schilder![]()
Ik voel me helemaal onvrij nu in mijn eigen huis
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb liever buitenschilders dan binnenschilders. Helemaal toen ze deuren gingen schilderen en er dus geen enkel toilet meer afsluitbaar was. Iets met verkeerd ingecalculeerd
Plassen tijdens hun lunchpauze die ze buiten aan de andere kant van het huis hieldenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:01 schreef Arizona het volgende:
[..]ai ! Hoe heb je dat opgelost?
![]()
Ik mag gelukkig vanmiddag naar de kapper. Verder kun je zo weinig doen. Ze schuren de deuren en kozijnen dus het stuift.
Hopelijk zijn ze morgen op tijd klaar, ik wil wel grote schoonmaak houden voor we zaterdag op vakantie gaan. En vrijdag kan dat ook al niet want dan moet ik naar kantoor (afscheid van collega). Zoveel stress voor de vakantie
Ik kon dankzij de meisjeskat hier vanochtend ontbijten met een spitsmuisjequote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:21 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen![]()
De buurtkat heeft het zich gemakkelijk gemaakt.[ afbeelding ]
Ah wat liefquote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik kon dankzij de meisjeskat hier vanochtend ontbijten met een spitsmuisje
Nee, een enkele kikker leeft nog, maar de muisjes zijn eigenlijk allemaal dood. Ik begraaf ze in de groenbakquote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:26 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ah wat lief![]()
Leefde het muisje nog wel? Ik heb in het verleden wat muisjes en vogeltjes begraven. Ja ik ben zo gek om die beestjes een grafje te geven.![]()
Noem het dierenliefde of gekte.
Wat vervelendquote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:04 schreef Troel het volgende:
Waar mijn schoonouders de krona na 2,3 dagen kwijt waren, ben ik nog steeds niet in orde. Morgen richting het westen des lands voor een weekendje F1 op Zandvoort. Heb bij het gezelschap vast aangegeven dat ik de zaterdag pas. Drie dagen zoveel drukte is voer voor overprikkeling, dus dat houd ik toch al niet vol. Ik hoop alleen maar dat ik vannacht wel fatsoenlijk kan ademen tijdens het slapen, dat scheelt veel!
O en die pijn bij het hoesten (ik denk spierpijn) mag ook wel stoppen!
Mooie neus!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:21 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen![]()
De buurtkat heeft het zich gemakkelijk gemaakt.[ afbeelding ]
Toen jij dit vroeg was ik al wel even bezig ja.quote:
Graag gedaan.quote:
Zie bovenstaande disclaimer.quote:
Heb je een mooie aanbieding gescoord?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:49 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben overgestapt van energieleverancier. Ik voel me nu heel volwassen
Mijn vader moest me wel even helpenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je een mooie aanbieding gescoord?
Ja, doeiquote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Toen jij dit vroeg was ik al wel even bezig ja.
[..]
Graag gedaan.
Gaat hopelijk niet te lang duren, als ik weer op normale tijden start komen natuurlijk ook de alarmbellen terug.
[..]
Zie bovenstaande disclaimer.
Nicequote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:48 schreef Arizona het volgende:
Wij hebben net spontaan een hapje gegeten op het terras. Het zijn weer de jaarlijkse zomerfeesten hier
Door het 🥐 maak je het wel een beetje goed.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 04:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen mensen, wakker worden!
[ afbeelding ]
Ja, maar dat heeft niks geholpen. De eerste keer dat ik wakker werd, had ik het idee dat ik al best lang geslapen had, maar toen was het pas 0:20quote:Op donderdag 22 augustus 2024 08:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En je ging nog wel zo vroeg.
Alweer bijzonder vroeg!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 04:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen mensen, wakker worden!
[ afbeelding ]
Daar zijn vaders voorquote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn vader moest me wel even helpen![]()
Maar mijn contract loopt af en als ik het ga verlengen gaat mijn maandtermijn met 50-60 euro omhoog
Dus moest ik op zoek naar een goedkopere. Die heb ik gevonden
Ja, morgen ook nog waarschijnlijk.quote:
En dan ook vroeg weekend?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, morgen ook nog waarschijnlijk.
Dat is wel de hoop, maar niks is zeker.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan ook vroeg weekend?
Het weekend is maar een hinderlijke onderbreking van de werkweek.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
En dan moeten we weer tot maandag wachten.
Hmjaquote:
Maar dan ben ik wel vrijquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
En dan moeten we weer tot maandag wachten.
Bij mij heeft het niet geholpenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Huppa! Akpom maakt ons alweer blij
Precies, allemaal down time, vreselijk slecht voor je productiviteit en efficiëntie.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het weekend is maar een hinderlijke onderbreking van de werkweek.
Sowieso een paar dagen matig geslapen en voor de rest hou ik het lekker bij vaguebookingquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat vervelend! Wat scheelt eraan?
Vanavond hopelijk beter slapen dan en dat de vaagheid niets te betekenen heeft.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Sowieso een paar dagen matig geslapen en voor de rest hou ik het lekker bij vaguebooking
Vervelend is 'ie hè.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:24 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ben Ajax aan t kijken maar ik weet niet of ik Sierd wel de hele avond aankan. Ik weet inmiddels dat de namen van de spelers van de Poolse club heel moeilijk zijn en welke nationaliteit ze allemaal hebben (beetje racist, maar oke). En de keeper is 20. En de naam van de club betekent witte berg, misschien omdat t sneeuwt.
Ik weet ook niet of ik die flikkerende reclameborden de hele wedstrijd aan kan.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:24 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ben Ajax aan t kijken maar ik weet niet of ik Sierd wel de hele avond aankan. Ik weet inmiddels dat de namen van de spelers van de Poolse club heel moeilijk zijn en welke nationaliteit ze allemaal hebben (beetje racist, maar oke). En de keeper is 20. En de naam van de club betekent witte berg, misschien omdat t sneeuwt.
Ik vind t wel leuk dat t publiek eruitziet als 'waar is waldo'.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik die flikkerende reclameborden de hele wedstrijd aan kan.
hehe. En heb je Waldo al gevonden?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:31 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik vind t wel leuk dat t publiek eruitziet als 'waar is waldo'.
Hij heeft verstand van Spaanse voetbalclubs, maar voor de rest is Sierd niet goed wijs.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:31 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja soms vind ik m wel grappig, maar heb nu wel een beetje genoeg van m.
Ja maar dan krijg je nog alle persoonlijke anekdotes uit t jaar kruik erbij.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hij heeft verstand van Spaanse voetbalclubs, maar voor de rest is Sierd niet goed wijs.
Iedereen is waldo!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hehe. En heb je Waldo al gevonden?
Kennis van zaken is bij hem geen probleem inderdaad. Maar hou je gewoon bij het commentaar verder, geen show ervan maken.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hij heeft verstand van Spaanse voetbalclubs, maar voor de rest is Sierd niet goed wijs.
Alles is een uur eerder behalve de racequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*bekijkt F1-topic voor tijden.
Je had het kunnen weten toen Roger de wekker bleek.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 06:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toen de wekker ging, dacht ik even, waarom gaat de wekker, maar gelijk daarna bedacht ik me dat het vrijdag is.
Het blijft natuurlijk een vreselijk irritante, narcistische man, die vooral zijn populariteit te danken heeft aan dommige overacting en het feit dat Johan hem juist zo te kakken probeerde te zetten.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wacht maar! Ik zal zo eens richting jouw hometown blazen, moet je eens voelen hoe dat aankomt!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:28 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind het nog wel meevallen eigenlijk
Wordt je dierenverzorger?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:37 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ga morgen naar Wildlands.
Wel een beetje jammer dat het 27 graden wordt, dat is me dan weer net iets te.
Vergeet niet om in het treintje te stappen. Doe de groetjes aan alle diertjesquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:37 schreef Cyan9 het volgende:
Misschien kan je even afkoelen bij de ijsberenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:37 schreef Cyan9 het volgende:
Ik denk niet dat dit een goed idee is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wordt je dierenverzorger?
Voor dit geldt hetzelfde.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien kan je even afkoelen bij de ijsberen
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alles is een uur eerder behalve de race
Ach ouderzorg, dierenzorg. Het is allemaal zorg.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit een goed idee is.
[..]
Nou, in ieder geval veel plezier gewenst.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:53 schreef Cyan9 het volgende:
M'n enige doel is de leeuwen zien, die waren binnen bij m'n vorige bezoek. Verder lekker rond slenteren.
Maar heb je een van de twee al uitgeprobeerd?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit een goed idee is.
[..]
Voor dit geldt hetzelfde.
Nee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar heb je een van de twee al uitgeprobeerd?
Nou, dan weet je het nog niet helemaal zeker!quote:
Die stiltecoupés zijn een geweldige uitvinding.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:04 schreef AgnesGru het volgende:
Waarom praten sommige mensen zo hard in de trein![]()
Op de terugweg ga ik maar lekker een stilte coupé opzoeken.
Dan alsnog kunnen mensen gaan pratenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:04 schreef AgnesGru het volgende:
Waarom praten sommige mensen zo hard in de trein![]()
Op de terugweg ga ik maar lekker een stilte coupé opzoeken.
Ja, maar dat wist ik toen nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Je had dit 20 seconden later moeten posten.
En nu meteen aan de allora?quote:
Fijne vakantiequote:
Vooralsnog een heerlijk plekje, waar iedereen stil isquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dan alsnog kunnen mensen gaan praten
Oh leuk!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vanaf volgende week een singlereis naar Toscane
Zie je jezelf nog als single?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vanaf volgende week een singlereis naar Toscane
Veel plezierquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:11 schreef H_T het volgende:
En ik ga waarschijnlijk dit weekend het Louwmanmuseum bezoeken. Lekker auto's kijken, inclusief een tijdelijke expo over 90s supercars
Samequote:
Fish cuisine Bretagne vind ik best welquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Veel plezierEn die fish cuisine vind ik dus best vies eigenlijk. Pizza is een betere keuze!
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:07 schreef Yesse het volgende:
Ik heb (chocolade en reguliere) kruidnoten gekocht vandaagen muizen en kikkers
Daar reed ik laatst nog langs!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:11 schreef H_T het volgende:
En ik ga waarschijnlijk dit weekend het Louwmanmuseum bezoeken. Lekker auto's kijken, inclusief een tijdelijke expo over 90s supercars
Ik schat je niet in als iemand die wekelijks dat museum bezoektquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar reed ik laatst nog langs!![]()
Komt wel dichtbij zo.![]()
Lijkt iets als Limoncelloquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:50 schreef NailQueen het volgende:
Dan nu officieel: VAN JE ALLORA!![]()
[ afbeelding ]
(Blijkbaar is dit ook een drankje)
De goede vertrouwde actionquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet zien liggen.
En misschien ook maar beter ook.
quote:
Dat klopt, ik reed er dan ook slechts langs.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik schat je niet in als iemand die wekelijks dat museum bezoekt
Ik moet verdorie nog op zomervakantiequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:07 schreef Yesse het volgende:
Ik heb (chocolade en reguliere) kruidnoten gekocht vandaagen muizen en kikkers
Bij De Slimste Mensquote:
Ah! Is hij een goede kandidaat?quote:
Niemand kon hem verstaan eigenlijkquote:
Ik ook ik zit er dan ook aan te denken om ze mee te nemen. 34 graden is prima voor kruidnoten. Alleen dan wel de reguliere versie, chocolade wordt zo’n kliederboel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik moet verdorie nog op zomervakantie
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ook ik zit er dan ook aan te denken om ze mee te nemen. 34 graden is prima voor kruidnoten. Alleen dan wel de reguliere versie, chocolade wordt zo’n kliederboel.
Zondequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:58 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Niemand kon hem verstaan eigenlijk
Heel goed.quote:
Is het ook om aan te horen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoor hier iemand op de piano spelen.
Ik gebruik altijd het weer in Nederland. App op mijn telefoon.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:42 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga vanavond voor het eerst in lange tijd weer naar de kermis![]()
Maar het gaat dus ook regenen. Welk weerplatform kan ik het best in de gaten houden?
Buienradar?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:42 schreef NailQueen het volgende:
Maar het gaat dus ook regenen. Welk weerplatform kan ik het best in de gaten houden?
Gewoon je hand ophouden, als die nat wordt is het gaan regenen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:42 schreef NailQueen het volgende:
Dat jaquote:
Ah de buienRoger dus.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gewoon je hand ophouden, als die nat wordt is het gaan regenen.
In Den Haag is het net flink gaan stortregenen. Heb je daar iets aan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:42 schreef NailQueen het volgende:
Wat was het leukste?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:56 schreef H_T het volgende:
Dat Louwmanmuseum heeft best leuke dingen staan![]()
Groetjes terug.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:00 schreef Arizona het volgende:
Groetjes uit ons overnachtingshotel in Beieren
Groeten vanuit een afgekoelde Beneluxquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:00 schreef Arizona het volgende:
Groetjes uit ons overnachtingshotel in Beieren
90s supercars waren bijzonder om te zien, maar echt het leukste vond ik de auto's die gemaakt zijn in opdracht van rijke weirdo'squote:
Die Swan carquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:52 schreef H_T het volgende:
[..]
90s supercars waren bijzonder om te zien, maar echt het leukste vond ik de auto's die gemaakt zijn in opdracht van rijke weirdo'sBijvoorbeeld de Swan car, die stoom uit de snavel kan laten komen, een toeter heeft met acht tonen die je via een toetsenbord kan bespelen en speciale borstels heeft om olifantenpoep van de banden te vegen tijdens het rijden. Er was ook een auto die je ook vanaf de achterbank kon besturen, een auto waarin de passagiers tegenover elkaar zitten of juist met de ruggen naar elkaar toe. Dat vond ik toch leuker dan 'gewoon' een zeldzame Jaguar
En er was meer bijzonder spulquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die Swan car![]()
Vol verbazing net jouw link gelezen en bekeken
Dus je had eerst een koude douche genomen en daarna nog een warme?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:21 schreef BillDauterive het volgende:
Vandaag ben ik naar de Zwolle Pride geweest. Best leuk, o.a. Willeke Alberti nog zien optreden, dat was veel beter dan ik dacht. Esther & Anita waren er ook en dat leek nergens op
Net toen we terug wilden gaan naar het station, hadden we ons in de tijd vergist, waardoor we midden in een stortbui kwamen en de trein voor onze neus weg zagen rijden. Ik heb dus 59 minuten doorweekt op het station gewacht. Zojuist lekker een douche genomen, lekker droge kleding aangetrokken en nu tijd voor avondeten
Haha, zoiets. Ik kan de warme van harte aanbevelen. De koude iets minder.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus je had eerst een koude douche genomen en daarna nog een warme?
Ik vind het vooral erg handig dat ze een datum erop hebben gezet. De meesten zullen het wel weten, maar zonder datum is nooit handigquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Haha, zoiets. Ik kan de warme van harte aanbevelen. De koude iets minder.
En vlak voor het begin kreeg ik ook nog een folder, waarvan ik niet weet wat ik ervan moet vinden.
[ afbeelding ]
Het was vandaag, daarom deelden ze het ook vandaag uitquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind het vooral erg handig dat ze een datum erop hebben gezet. De meesten zullen het wel weten, maar zonder datum is nooit handig
Dat maakt het wel wat logischer ja, maar alsnog vind ik het niet heel slimquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het was vandaag, daarom deelden ze het ook vandaag uit
Voor mij was het wel duidelijk dat het over de pride walk gaat. Ze deelden dit ook vlak voor het begin uit. Maar misschien hadden ze er 'vandaag' bij kunnen zetten. Geen idee.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat maakt het wel wat logischer ja, maar alsnog vind ik het niet heel slim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |