Ik gebruik altijd het weer in Nederland. App op mijn telefoon.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:42 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga vanavond voor het eerst in lange tijd weer naar de kermis![]()
Maar het gaat dus ook regenen. Welk weerplatform kan ik het best in de gaten houden?
Buienradar?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:42 schreef NailQueen het volgende:
Maar het gaat dus ook regenen. Welk weerplatform kan ik het best in de gaten houden?
Gewoon je hand ophouden, als die nat wordt is het gaan regenen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:42 schreef NailQueen het volgende:
Dat jaquote:
Ah de buienRoger dus.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gewoon je hand ophouden, als die nat wordt is het gaan regenen.
In Den Haag is het net flink gaan stortregenen. Heb je daar iets aan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:42 schreef NailQueen het volgende:
Wat was het leukste?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:56 schreef H_T het volgende:
Dat Louwmanmuseum heeft best leuke dingen staan![]()
Groetjes terug.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:00 schreef Arizona het volgende:
Groetjes uit ons overnachtingshotel in Beieren
Groeten vanuit een afgekoelde Beneluxquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:00 schreef Arizona het volgende:
Groetjes uit ons overnachtingshotel in Beieren
90s supercars waren bijzonder om te zien, maar echt het leukste vond ik de auto's die gemaakt zijn in opdracht van rijke weirdo'squote:
Die Swan carquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:52 schreef H_T het volgende:
[..]
90s supercars waren bijzonder om te zien, maar echt het leukste vond ik de auto's die gemaakt zijn in opdracht van rijke weirdo'sBijvoorbeeld de Swan car, die stoom uit de snavel kan laten komen, een toeter heeft met acht tonen die je via een toetsenbord kan bespelen en speciale borstels heeft om olifantenpoep van de banden te vegen tijdens het rijden. Er was ook een auto die je ook vanaf de achterbank kon besturen, een auto waarin de passagiers tegenover elkaar zitten of juist met de ruggen naar elkaar toe. Dat vond ik toch leuker dan 'gewoon' een zeldzame Jaguar
En er was meer bijzonder spulquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die Swan car![]()
Vol verbazing net jouw link gelezen en bekeken
Dus je had eerst een koude douche genomen en daarna nog een warme?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:21 schreef BillDauterive het volgende:
Vandaag ben ik naar de Zwolle Pride geweest. Best leuk, o.a. Willeke Alberti nog zien optreden, dat was veel beter dan ik dacht. Esther & Anita waren er ook en dat leek nergens op
Net toen we terug wilden gaan naar het station, hadden we ons in de tijd vergist, waardoor we midden in een stortbui kwamen en de trein voor onze neus weg zagen rijden. Ik heb dus 59 minuten doorweekt op het station gewacht. Zojuist lekker een douche genomen, lekker droge kleding aangetrokken en nu tijd voor avondeten
Haha, zoiets. Ik kan de warme van harte aanbevelen. De koude iets minder.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus je had eerst een koude douche genomen en daarna nog een warme?
Ik vind het vooral erg handig dat ze een datum erop hebben gezet. De meesten zullen het wel weten, maar zonder datum is nooit handigquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Haha, zoiets. Ik kan de warme van harte aanbevelen. De koude iets minder.
En vlak voor het begin kreeg ik ook nog een folder, waarvan ik niet weet wat ik ervan moet vinden.
[ afbeelding ]
Het was vandaag, daarom deelden ze het ook vandaag uitquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind het vooral erg handig dat ze een datum erop hebben gezet. De meesten zullen het wel weten, maar zonder datum is nooit handig
Dat maakt het wel wat logischer ja, maar alsnog vind ik het niet heel slimquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het was vandaag, daarom deelden ze het ook vandaag uit
Voor mij was het wel duidelijk dat het over de pride walk gaat. Ze deelden dit ook vlak voor het begin uit. Maar misschien hadden ze er 'vandaag' bij kunnen zetten. Geen idee.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat maakt het wel wat logischer ja, maar alsnog vind ik het niet heel slim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |