Alles is een uur eerder behalve de racequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*bekijkt F1-topic voor tijden.
Je had het kunnen weten toen Roger de wekker bleek.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 06:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toen de wekker ging, dacht ik even, waarom gaat de wekker, maar gelijk daarna bedacht ik me dat het vrijdag is.
Het blijft natuurlijk een vreselijk irritante, narcistische man, die vooral zijn populariteit te danken heeft aan dommige overacting en het feit dat Johan hem juist zo te kakken probeerde te zetten.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hij heeft verstand van Spaanse voetbalclubs, maar voor de rest is Sierd niet goed wijs.
Wacht maar! Ik zal zo eens richting jouw hometown blazen, moet je eens voelen hoe dat aankomt!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:28 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind het nog wel meevallen eigenlijk
Wordt je dierenverzorger?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:37 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ga morgen naar Wildlands.
Wel een beetje jammer dat het 27 graden wordt, dat is me dan weer net iets te.
Vergeet niet om in het treintje te stappen. Doe de groetjes aan alle diertjesquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:37 schreef Cyan9 het volgende:
Misschien kan je even afkoelen bij de ijsberenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:37 schreef Cyan9 het volgende:
Ik denk niet dat dit een goed idee is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wordt je dierenverzorger?
Voor dit geldt hetzelfde.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien kan je even afkoelen bij de ijsberen
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alles is een uur eerder behalve de race
Ach ouderzorg, dierenzorg. Het is allemaal zorg.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit een goed idee is.
[..]
Nou, in ieder geval veel plezier gewenst.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:53 schreef Cyan9 het volgende:
M'n enige doel is de leeuwen zien, die waren binnen bij m'n vorige bezoek. Verder lekker rond slenteren.
Maar heb je een van de twee al uitgeprobeerd?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit een goed idee is.
[..]
Voor dit geldt hetzelfde.
Nee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar heb je een van de twee al uitgeprobeerd?
Nou, dan weet je het nog niet helemaal zeker!quote:
Die stiltecoupés zijn een geweldige uitvinding.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:04 schreef AgnesGru het volgende:
Waarom praten sommige mensen zo hard in de trein![]()
Op de terugweg ga ik maar lekker een stilte coupé opzoeken.
Dan alsnog kunnen mensen gaan pratenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:04 schreef AgnesGru het volgende:
Waarom praten sommige mensen zo hard in de trein![]()
Op de terugweg ga ik maar lekker een stilte coupé opzoeken.
Ja, maar dat wist ik toen nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Je had dit 20 seconden later moeten posten.
En nu meteen aan de allora?quote:
Fijne vakantiequote:
Vooralsnog een heerlijk plekje, waar iedereen stil isquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dan alsnog kunnen mensen gaan praten
Oh leuk!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vanaf volgende week een singlereis naar Toscane
Zie je jezelf nog als single?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vanaf volgende week een singlereis naar Toscane
Veel plezierquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:11 schreef H_T het volgende:
En ik ga waarschijnlijk dit weekend het Louwmanmuseum bezoeken. Lekker auto's kijken, inclusief een tijdelijke expo over 90s supercars
Fish cuisine Bretagne vind ik best welquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Veel plezierEn die fish cuisine vind ik dus best vies eigenlijk. Pizza is een betere keuze!
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:07 schreef Yesse het volgende:
Ik heb (chocolade en reguliere) kruidnoten gekocht vandaagen muizen en kikkers
Daar reed ik laatst nog langs!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:11 schreef H_T het volgende:
En ik ga waarschijnlijk dit weekend het Louwmanmuseum bezoeken. Lekker auto's kijken, inclusief een tijdelijke expo over 90s supercars
Ik schat je niet in als iemand die wekelijks dat museum bezoektquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar reed ik laatst nog langs!![]()
Komt wel dichtbij zo.![]()
Lijkt iets als Limoncelloquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:50 schreef NailQueen het volgende:
Dan nu officieel: VAN JE ALLORA!![]()
[ afbeelding ]
(Blijkbaar is dit ook een drankje)
De goede vertrouwde actionquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet zien liggen.
En misschien ook maar beter ook.
quote:
Dat klopt, ik reed er dan ook slechts langs.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik schat je niet in als iemand die wekelijks dat museum bezoekt
Ik moet verdorie nog op zomervakantiequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:07 schreef Yesse het volgende:
Ik heb (chocolade en reguliere) kruidnoten gekocht vandaagen muizen en kikkers
Bij De Slimste Mensquote:
Ah! Is hij een goede kandidaat?quote:
Niemand kon hem verstaan eigenlijkquote:
Ik ook ik zit er dan ook aan te denken om ze mee te nemen. 34 graden is prima voor kruidnoten. Alleen dan wel de reguliere versie, chocolade wordt zo’n kliederboel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik moet verdorie nog op zomervakantie
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ook ik zit er dan ook aan te denken om ze mee te nemen. 34 graden is prima voor kruidnoten. Alleen dan wel de reguliere versie, chocolade wordt zo’n kliederboel.
Zondequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:58 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Niemand kon hem verstaan eigenlijk
Heel goed.quote:
Is het ook om aan te horen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoor hier iemand op de piano spelen.
Ik gebruik altijd het weer in Nederland. App op mijn telefoon.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:42 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga vanavond voor het eerst in lange tijd weer naar de kermis![]()
Maar het gaat dus ook regenen. Welk weerplatform kan ik het best in de gaten houden?
Buienradar?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:42 schreef NailQueen het volgende:
Maar het gaat dus ook regenen. Welk weerplatform kan ik het best in de gaten houden?
Gewoon je hand ophouden, als die nat wordt is het gaan regenen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:42 schreef NailQueen het volgende:
Dat jaquote:
Ah de buienRoger dus.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gewoon je hand ophouden, als die nat wordt is het gaan regenen.
In Den Haag is het net flink gaan stortregenen. Heb je daar iets aan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:42 schreef NailQueen het volgende:
Wat was het leukste?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:56 schreef H_T het volgende:
Dat Louwmanmuseum heeft best leuke dingen staan![]()
Groetjes terug.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:00 schreef Arizona het volgende:
Groetjes uit ons overnachtingshotel in Beieren
Groeten vanuit een afgekoelde Beneluxquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:00 schreef Arizona het volgende:
Groetjes uit ons overnachtingshotel in Beieren
90s supercars waren bijzonder om te zien, maar echt het leukste vond ik de auto's die gemaakt zijn in opdracht van rijke weirdo'squote:
Die Swan carquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:52 schreef H_T het volgende:
[..]
90s supercars waren bijzonder om te zien, maar echt het leukste vond ik de auto's die gemaakt zijn in opdracht van rijke weirdo'sBijvoorbeeld de Swan car, die stoom uit de snavel kan laten komen, een toeter heeft met acht tonen die je via een toetsenbord kan bespelen en speciale borstels heeft om olifantenpoep van de banden te vegen tijdens het rijden. Er was ook een auto die je ook vanaf de achterbank kon besturen, een auto waarin de passagiers tegenover elkaar zitten of juist met de ruggen naar elkaar toe. Dat vond ik toch leuker dan 'gewoon' een zeldzame Jaguar
En er was meer bijzonder spulquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die Swan car![]()
Vol verbazing net jouw link gelezen en bekeken
Dus je had eerst een koude douche genomen en daarna nog een warme?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:21 schreef BillDauterive het volgende:
Vandaag ben ik naar de Zwolle Pride geweest. Best leuk, o.a. Willeke Alberti nog zien optreden, dat was veel beter dan ik dacht. Esther & Anita waren er ook en dat leek nergens op
Net toen we terug wilden gaan naar het station, hadden we ons in de tijd vergist, waardoor we midden in een stortbui kwamen en de trein voor onze neus weg zagen rijden. Ik heb dus 59 minuten doorweekt op het station gewacht. Zojuist lekker een douche genomen, lekker droge kleding aangetrokken en nu tijd voor avondeten
Haha, zoiets. Ik kan de warme van harte aanbevelen. De koude iets minder.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus je had eerst een koude douche genomen en daarna nog een warme?
Ik vind het vooral erg handig dat ze een datum erop hebben gezet. De meesten zullen het wel weten, maar zonder datum is nooit handigquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Haha, zoiets. Ik kan de warme van harte aanbevelen. De koude iets minder.
En vlak voor het begin kreeg ik ook nog een folder, waarvan ik niet weet wat ik ervan moet vinden.
[ afbeelding ]
Het was vandaag, daarom deelden ze het ook vandaag uitquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind het vooral erg handig dat ze een datum erop hebben gezet. De meesten zullen het wel weten, maar zonder datum is nooit handig
Dat maakt het wel wat logischer ja, maar alsnog vind ik het niet heel slimquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het was vandaag, daarom deelden ze het ook vandaag uit
Voor mij was het wel duidelijk dat het over de pride walk gaat. Ze deelden dit ook vlak voor het begin uit. Maar misschien hadden ze er 'vandaag' bij kunnen zetten. Geen idee.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat maakt het wel wat logischer ja, maar alsnog vind ik het niet heel slim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |