Alles is een uur eerder behalve de racequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*bekijkt F1-topic voor tijden.
Je had het kunnen weten toen Roger de wekker bleek.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 06:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toen de wekker ging, dacht ik even, waarom gaat de wekker, maar gelijk daarna bedacht ik me dat het vrijdag is.
Het blijft natuurlijk een vreselijk irritante, narcistische man, die vooral zijn populariteit te danken heeft aan dommige overacting en het feit dat Johan hem juist zo te kakken probeerde te zetten.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hij heeft verstand van Spaanse voetbalclubs, maar voor de rest is Sierd niet goed wijs.
Wacht maar! Ik zal zo eens richting jouw hometown blazen, moet je eens voelen hoe dat aankomt!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:28 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind het nog wel meevallen eigenlijk
Wordt je dierenverzorger?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:37 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ga morgen naar Wildlands.
Wel een beetje jammer dat het 27 graden wordt, dat is me dan weer net iets te.
Vergeet niet om in het treintje te stappen. Doe de groetjes aan alle diertjesquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:37 schreef Cyan9 het volgende:
Misschien kan je even afkoelen bij de ijsberenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:37 schreef Cyan9 het volgende:
Ik denk niet dat dit een goed idee is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wordt je dierenverzorger?
Voor dit geldt hetzelfde.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien kan je even afkoelen bij de ijsberen
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alles is een uur eerder behalve de race
Ach ouderzorg, dierenzorg. Het is allemaal zorg.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit een goed idee is.
[..]
Nou, in ieder geval veel plezier gewenst.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:53 schreef Cyan9 het volgende:
M'n enige doel is de leeuwen zien, die waren binnen bij m'n vorige bezoek. Verder lekker rond slenteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |